Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/4, 2017 kl. 16:05, av Mollegubben

Tyst njutning med Sabina

Två människor möts i tystnaden bland sovande vänner. Att deras respektive ligger bredvid kan inte hindra dem från att leva ut sina plötsliga lustar.

Min flickvän låg bredvid mig och sov djupt. På andra sidan om mig låg Sabina och bortom henne låg hennes pojkvän. Vi låg på madrasser på golvet i det lilla rummet, nerkrupna i varsin sovsäck. På grund av värmen i rummet hade vi dock våra sovsäckar öppna. Sabinas pojkvän snarkade och hela rummet stank av fylla. Kräftskivan hemma hos en kompis föräldrar hade avslutats någon timme tidigare och nu låg det folk och sov överallt i huset.

 

Jag somnade till en stund men vaknade av att någon tryckte sig mot mig. Halvt om halvt i sömnen tryckte jag mig mot rumpan som pressades mot mitt skrev. Kuken vaknade innan min hjärna och började svullna i mina kalsonger. Den gneds mot skinkan och växte till full storlek. När jag vaknade till och öppnade ögonen såg jag förvånat med dåsig blick att håret på kvinnan framför mig var mörkt och inte blont. Jag stannade upp och vände på huvudet där min flickvän fortfarande låg och sov med tunga andetag.

 

Rumpan fortsatte gnidas mot mig och jag undrade om Sabina var vaken eller om hon drömde. Jag kände att jag borde vända mig bort från henne men kuken hade vaknat till ordentligt och jag var riktigt fyllekåt. Jag puttade därför ner kuken så att den låg mellan Sabinas skinkor och lät den vila där. Hon stönade lite men jag visste fortfarande inte om hon var vaken. Det var ett farligt spel jag spelade nu. Om hon sov och vaknade till och kände min stenhårda kuk mot sin rumpa skulle det antagligen bli ett jävla liv. Å andra sidan kanske hon var vaken och fyllekåt som jag och inte ville annat än att fyllas med en hård påle.

 

Min upphetsning började ta överhanden och i kombination med fylla kunde jag inte kontrollera mig längre. Jag drog ner kalsongerna en bit så att kuken hoppade fram. Jag la den tillrätta mellan Sabinas skinkor och tryckte in den mellan hennes ben. Jag kände värmen och fukten från hennes fitta mot mitt ollon. Vare sig hon var vaken eller inte så var hon i alla fall kåt. Jag hasade mig neråt lite för att komma i bättre vinkel samtidigt som jag kastade en snabb blick bakåt för att förvissa mig om att min flickvän inte vaknat. Sabinas pojkvän drog fortfarande stora stockar.

 

Sabinas höfter började oroligt röra på sig när jag drog undan hennes string och gled längre in mellan hennes ben. Jag kunde nu känna hennes fitta pressas mot mitt ollon. Hennes roterande rörelser med höfterna gjorde att mitt ollon cirklade vid hennes fittöppning och blev rikligt blött. Med en försiktig stöt lät jag så ollonet glida in i hennes varma grotta. Sabina stannade upp och höll andan och jag blev rädd att jag hade gått för långt.

 

Jag ville ju bara känna hennes fitta kring min kuk lite. Jag skulle självklart inte spruta i henne. Hon andades ut och gnydde tyst och trycke sig mer mot mig så att jag gled längre in i henne. Jag tryckte också på vilket gjorde att jag efter en långsam rörelse bottnade kuken i hennes fitta. Jag bet mig i handen för att inte stöna högt. Vi låg still ett tag och jag kände hur väggarna i fittan omslöt mitt stånd hårt. Hon kändes riktigt trång och våt. Sabina började återigen långsamt rotera med höfterna och jag svarade med att börja pumpa försiktigt. Jag knullade henne tyst och långsamt.

 

Kuken gled in och ut med långa drag. Om och om igen stötte jag kuken så långt in i henne som jag kunde komma. Av rädsla för att förstöra något vågade jag inte smeka henne. Jag ansträngde mig för att hindra impulsen att klämma på hennes rumpa, smeka hennes ben och mage och krama hennes bröst. På något sätt var detta ännu mer upphetsande; att den enda beröringen mellan oss var våra kön. Jag låg länge och njöt av den härliga känslan av Sabinas fitta kring min kuk. En känsla som förstärktes av det förbjudna i det jag gjorde kombinerat med risken att bli upptäckt. Plötsligt kände jag hur orgasmen närmade sig så jag drog mig ur henne så långt att endast ollonet var inne i den kramande fittan.

 

Jag knullade henne långsamt med ollonet och kände hur fittan nästan försökte suga in kuken igen. Sabina försökte röra sig närmre för att få mer kuk, men vågade antagligen inte röra sig för mycket varför hon inte lyckades. Så kände jag plötsligt hur hon stäckte sig bak med en arm och la en hand på min rumpa och tryckte mig mot henne. Jag lät henne få vad hon ville och körde med en lång stöt in hela kuken i henne. Hon flämtade till och grävde in sina fingrar i min ena skinka. Jag hann bara jucka ett par gånger innan hon höll andan och darrande kom i en tyst orgasm. Jag kände hur hennes fitta pulserade och jag klarade inte heller hålla tillbaka orgasmen.

 

Jag brydde mig inte längre om att jag inte fick komma i henne. Jag låg still och lät hennes vibrerande grotta mjölka mitt stånd. Ett kraftigt sprut sköt ur mig och det blev ännu varmare och blötare i fittan. Ännu en våg med varm säd tömdes i Sabinas fitta. Jag kände den mjölka ut ytterligare några sprut som nu rann ut ur den fyllda fittan längs med kuken och ner över hennes rumpa. Jag gled efter ett tag ut med kuken ur henne och min säd rann ur henne. Jag lade mig på rygg och försäkrade mig om att min flickvän inte märkt något. Sabina låg kvar utan att röra sig och i skenet från gatlamporna utanför såg jag hur små rännilar av sperma runnit över hennes skinka. Jag drog upp hennes sovsäck över henne för att dölja mitt verk.

Jag vaknade på morgonen av min flickväns smekande händer och såg att Sabina och hennes pojkvän inte låg kvar. När vi kom upp satt de vid frukostbordet och drack kaffe. Jag mötte Sabinas blick. Hon log lite och blinkade med ena ögat när hon sa:

”Godmorgon! Har ni sovit gott?” Jag hoppades att ingen såg hur röd jag blev i ansiktet.

 

Samtidigt blev jag lättad över att Sabina verkade ha varit med på vad som hänt under natten. Efter detta blev mitt och Sabinas förhållande till varandra förändrat. På något sätt var vi båda rädda att det skulle synas på oss att vi hade gjort något, så vi vågade nästan aldrig prata ensamma med varandra. Vi snackade dock om det en tid senare och vi var överens om att det hade varit underbart. Varken hon eller jag kunde lova att det inte skulle hända igen om chansen gavs.

Jag väntar fortfarande på nästa tillfälle som jag är ensam med Sabina.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

"Jag väntar fortfarande på nästa tillfälle", skriver Du på slutet. Då kompletterar jag med några ord från Erik Axel Karlfeldt:

Intet är som längtanstider,
väntansår, trolovningstider.
Ingen vår ett skimmer sprider
som en hemlig hjärtanskär.

Tack för novellen! //Huldran.

5/5, 2022 kl. 14:01

#1

Mr_Solen

Ibland är det oväntade och oplanerade sexet väldigt spännande, härligt berättelse om detta.

Solen

29/4, 2017 kl. 10:13