Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/5, 2017 kl. 21:58, av Smajlis

Den första golflektionen

Del 1 av 2 i serien En golfares äventyr

Christian, kallad Krille, har länge motstått vännernas tjat om att börja spela golf men till slut faller han föga och anmäler sig till en kurs. Hans instruktör visar sig vara väldigt begåvad och hans första golflektion blir inte alls som han tänkt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Smajlis

@blåögd: Jorå förstår du, golf är både en kvalitets- och en kvantitetssport säger dom som är fast i det. Bra grepp om klubban är en central del precis som höftrörelse och lite annat.

@ Fr Bengtsson: Hade inte tänkt så långt, men varför inte. Det finns ju en massa viktiga övningar hon måste drilla honom i och sedan finns ju klubbhuset och vem vet vad som kan hända där.

@Huldran: Eller hur! Och alla vet ju vilka tjänstvilliga praktikanter dom har där på hans arbetsplats.

29/5, 2017 kl. 22:30

#4

Huldran

Nu förstår jag bättre varför en viss president besöker Florida så ofta. Spelet golf lär ju många politiker och företagstoppar gilla, har jag förstått...

25/5, 2017 kl. 00:14

#3

Katarina Bengtsson

Jättebra Kommer du skriva nån fortsättning på denna berättelse?

22/5, 2017 kl. 15:55

#2

blåögd

Se där, hole in one, minsann! Jag som tyckt golf verkar tråkigt, men det där med putta på greenen och ha bra grepp om klubban verkar kul! ????

22/5, 2017 kl. 12:37

#1

Lilo

Är golf så härligt :)

18/5, 2017 kl. 17:54