Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2017 kl. 13:17, av Materially Pawn

Silverkorridoren

Det finns hotell som är trevligare än andra och så finns det hotell som inte är som andra, men de finaste hotellen har alltid en Silverkorridor, eller har de verkligen det?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Smajlis

Trots hundratals hotellnätter både här och där har jag aldrig stött på Silverkorridoren. Men nu är jag inspirerad att leta ordentligt nästa gång...
Tack för inspirationen!

1/1, 2021 kl. 17:28

#5

Huldran

Jovisst!
Härmed träder jag in i Din värld. Låter mig överlämnas till Dig och förstår att släppa greppet om sans och förnuft. Låter mig i älskog förföras till rader av underbara orgasmer. För att senare - någon gång - komma ut, efter att darrande ha fått ta del av den sanna njutningen i Eros värld.
Amen.

6/8, 2017 kl. 17:18

#4

Materially Pawn

Tack Huldran och borde inte alla ha en hall eller korridor i silver?

6/8, 2017 kl. 07:46

#3

Huldran

Likt fröken Sara i sitt badkar, kan även jag på ett liknande vis, drömma mig bort i mitt. Inte för att jag ser sjöhästar men väl andra ibland.

Och skall jag vara ärlig, nog tycker jag mina egna tapeter ibland blänker som av silver. Speciellt i den bortre änden av vägen mot sovrummet. Resten är en känd hemlighet...

Nice, miss MP för dessa rader! // Huldran.

5/8, 2017 kl. 21:50

#2

Materially Pawn

Tack blåögd för den trevliga kommentaren.

25/7, 2017 kl. 21:27

#1

blåögd

Så underbar att jag inte säger något mer. Perfekt lektyr som föll mig på läppen precis, snyggt!

25/7, 2017 kl. 13:14