Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/9, 2017 kl. 19:41, av hegus

Septemberresan

Premiär!! Den första någonsin. Är ny här, men har insett att det är här jag vill vara...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

arne06

Hei - en herlig og velskrevet erotisk novelle! Og en fantasi som mange har - sex med flere. Håper du har flere på gang :-)

9/1, 2018 kl. 09:51

#5

Huldran

Välkommen till Bubblan, Hegus! Det är bara att fortsätta skriva. Om det känns svårt eller tungt ibland, se det endast som en utmaning! // Huldran.

17/10, 2017 kl. 21:45

#4

Blyerts

En fin början! Jag hoppas att det kommer mera!

27/9, 2017 kl. 22:10

#3

WAMPyrellagirls

Givetvis skall du hänga kvar här på Bubblan, hegus.
Snygg debut!
Tina

27/9, 2017 kl. 17:38

#2

hegus

Tack blåögd! Denna första novell behövde nog ut först, spänningar, frustration och en eld som bara behövde få komma loss. Snabbt och befriande... Nu kanske det går att lugna ner och bygga upp långsamt, framöver. :-) Tack för din feedback.

25/9, 2017 kl. 09:07

#1

blåögd

En synnerligen angenäm debut om jag får lov att säga det! Tycker pm den koncentrerade handlingen. Vanligtvis är jag lite tveksam till pang på men här är det just det som gör det så lyckat. Rakt på men på ett engagerande sätt, sexigt och hett. Välkommen till Bubblan, kul att du hittade hit!

23/9, 2017 kl. 22:54