Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/10, 2017 kl. 10:41, av Jaca

Det blir inte alltid som man har trott

Del 1 av 2 i serien Kerstin

Jag och min flickvän Victoria flyttade norrut efter det att hon hade gått färdigt sin gymnasieutbildning, som brukligt så är det inte alltid så lätt att få ett jobb direkt efter studenten.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Jaca

Det kommer en del2 och kanske mer därtill, där budskapet är lite i samma anda...
Sedan att allt inte blir/är som man kanske trott att det ska vara är en annan sak men jag hoppas att även den ska falla er i smaken...
Helt klart är att känslorna kan upplevas olika beroende på om man känner den andre eller inte, men i regel saknas inte överraskningar...
Men vad gör det när båda är med på det...
Tack för era omdömen, de värmer...
//Jaca

16/1, 2018 kl. 14:24

#3

Loopslingan

Jag gillar "soft erotics" men som ändå har en stark underliggande laddning i budskapet - "Mer sex är på G". Kanske det kommer en fördjupande fortsättning??? Kerstin behöver alldeles säkert en "herdestund, känslomässigt ovan molnen" ihop med en viril ung man som hon redan känner. Då kan känslorna upplevas på flera och mer intensiva plan vid den intima föreningen.

13/11, 2017 kl. 16:32

#2

Jaca

Den kanske kommer...
Tack för att Du tyckte om den.

9/11, 2017 kl. 14:51

#1

Mr_Solen

ÅÅÅ tänk om man fått läsa om deras nyfunna kärlek? relation? kåthet?.....eller kommer det i del två?

Solen

29/10, 2017 kl. 16:55