Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/11, 2017 kl. 16:44, av Grekiskagudinnan

Resan till paradiset

Efter en lång bilfärd var jag äntligen framme. Körde ner den branta vägen ner till gården. Parkerade och klev ut och tog ett djupt andetag och njöt av utsikten ner mot sjön.

Snön gnistrade så härligt i solen. Äntligen va jag framme i paradiset. Kände att en tår rann nerför kinden av lycka. Så jag har längtat att få komma hit upp igen.

En skoter kommer och väcker mig ur min njutning. Där kommer du uppifrån skogen. Du ler när du ser mig. Snabbt är du framme hos mig och kliver av skotern. Håller om mig och ger mig en lång härlig kyss.
-Skynda dig in och byt om de skoterkläder så åker vi upp till stugan direkt. Jag har varit där och förberett säger du. Snabbt som ögat så går jag in och byter om. Pirrig och spänd över vad som kommer att hända.
En överraskning hade du sagt bara. Överraskningar gillar jag. Tänkte att jag skulle oxå bjuda på en överraskning. In i sovrummet går jag och klär av mig. Sätter på mig dom nya sexiga underkläderna och på med skoterkläderna...inget annat.

Nu var jag ute på gården igen och hoppade upp på skotern som skulle ta mig till överraskningen och stugan uppe i skogen. Höll hårt om dig när du körde. Jag log och va så lycklig över att vara med dig igen. Efter en liten skotertur va vi framme vid stugan. Det rök ur skorstenen.
Stugan hade fått sig en rejäl uppiffning sen jag sist var där för några år sen. Tilläggsisolerad förklarade du. Du stängde av skotern och klev av. Gick mot stugan och jag följde snällt med.

Du öppnade dörren och jag klev snabbt in. Blev stående innanför dörren och bara gapade. Ljus var tända överallt. Brasan sprakade i öppna spisen. En stor härlig fäll låg framför. På bordet stod två glas och en flaska champagne på kylning i en hink med snö.

Du gick fram och bjöd mig på ett glas champagne och vi skålade och kysstes hungrigt.
-Klä av dig sa du. Du drog av dig dina skoterkläder. Där stod du i tajta jeans och en svart t-shirt. Tveksamt började jag dra ner dragkedjan på min jacka. Mer och mer hud blev syndigt och jag såg på din blick att den blev svart. Du slet tag i min jacka och slängde den på golvet. Tog tag i mig och la mig över bordet och jag kände de kalla bordet mot min mage och bröst.  
Du tog fram ett rep och knöt fast mina händer mot bordsbenen. Du drog ner mina byxor och måttade till en hård klatsch mot min ena skinka. Jag skrek till och det sved som eld.
Jag hann inte mer än hämta andan så kom nästa...och nästa och nästa. För varje klatsch så kände jag hur min fitta drog ihop sig mer och mer. Du sa inget men till sist så slutade du.

Mina skinkor sved som eld och mina trosor var så våt. Du började smeka mina skinkor så lätt och försiktigt. Du böjde dig ner och pussade på dom överallt. Det kändes så skönt.

Min stringtrosa drog du åt sidan och pussade mina svullna läppar. Jag njöt och benen började skaka. Du lekte med din tunga på mina läppar och sakta förde du in tungan mellan mina läppar och slickade i dig min kåthet.
Jag stönade och tryckte min fitta mot ditt ansikte.

Du ställde dig upp och förde hårt in två fingrar i fittan på mig. Ända in stötte du fingrarna. Gång på gång. Med dina våta fingrar börjar du massera försiktigt mitt anus. Jag putade med rumpan och svankade.
-Mmmm fortsätt sa jag. De är så skönt. -Lugn sa du. Du ska få njutning. Men det är den enda njutning jag ska ge dig oxå.
Sakta förde du in ditt pekfinger in i mitt anus. Jag skrek ut min njutning. Sen fortsatte du med pekfingret i anus och långfingret i fittan. Du förde in och ut dom sakta i börja innan du ökade takten. Med andra handen så knådade du mina ömma skinkor.

Fortare och fortare knullade du mig med dina fingrar i båda hålen. Av den sköna, hårda och snabba behandlingen så kom jag som i en explosion. Jag bara kom och kom och kom. Kände att de rann nerför låren. Orgasmen va så kraftig att allt sprutade ur mig.

Utmattad hängde jag över bordet och benen skakade under mig. Jag var helt slut.

Trodde att du skulle knyta loss mig men inte då. Du hade andra planer. Hörde att du drog av dig byxorna. Jag kände din hårda kuk leta sig in mellan mina våta läppar. Hårt stöter du in i mig.
Du höll hårt i mina höfter när du stötte in djup i mig. Du stötte så hårt att bordet och jag flyttade på sig.
Då bytte du tag och fortsatte att stöta hårt i mig men tog ett hårt tag om min hästsvans och drog mitt huvud bakåt medan du knullade mig.
Jag kände att det var dags igen för mig. Tror du kände det för du skrek åt mig att sluta.

Jag försökte koncentrera mig på något annat men de gick inte. Jag älskar ju när du knullar skiten ur mig. Du slutade att knulla mig och gick runt bordet och knöt loss mig.
-Jag sa ju att du bara fick njuta en gång sa du lite barskt. Nu ska du få jobba sa du. Du tog av dig kläderna och la dig ner på fällen framför brasan. Jag hoppade snabbt ur skorna och byxorna som jag hade haft vid fotknölarna hela tiden. Jag ställde mig på alla fyra mellan dina ben. Tog din hårda kuk mellan mina läppar och lekte med tungan över ollonet. Du smakar fitta och de gillar jag.
Jag slickar över hela ollonet och ner över skaftet. Slickar i mig alla kåtsaft från mig.
- Sug säger du med en hård röst. Jag tar ett stadigt tag och skaftet och för in kuken i minnen och suger kuken in och ut i min mun. Du lägger din hand på mitt huvud och trycker huvudet ner över kuken och håller takten. Jag suger kuken nästan ner i halsen och du njutet och säger: - Åh du suger så skönt....ja...åh...mer...mer....sug

Jag lyder snällt och suger som du vill hade. Känner att du kommer du snart och jag suger lite mer försiktigt. Du exploderar i min mun och du skriker rakt ut. Jag suger i mig hela din sats och slickar din kuk ren. Jag reser mig upp från fällen och ser på dig där du ligger och blundar. Hämtar våra glas med champagne och lägger mig bredvid dig och ger dig glaset.  
Med ett stort leende på läpparna tar du ditt glas och kysser mig. -Är du nöjd? frågar du mig. -Mmmm mycke nöjd. Du är min underbara prins i paradiset sa jag.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.