Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2017 kl. 10:36, av palachuck

Tanka trygghet hos mamma

Sebastian 15 år kan inte sova. Han kryper ner i mamma och pappas säng för att få lite trygghet. Men hormonerna härjar i Sebastians kropp. När han i nattens stillhet känner mamma Pias slanka kropp och stora bröst styvnar hans välväxta tonårskuk...

Jag heter Sebastian, är 15 år gammal och bor tillsammans med min mamma Pia och pappa Torgny. Jag har på sista tiden haft svårt att sova, en kusin har dött som jag brydde mig mycket om. Tillfället som jag nu ska berätta om var igår natt. Jag hade extra svårt att sova, låg och vände och vred rastlöst på mig.

Till saken hör att jag kom i puberteten för två år sen. Jag började få hår runt pungen och på min ganska kralliga bröstkorg. Mina muskler började växa och jag var på väg att bli man.
Och framför allt började min kuk växa. Jag har alltid haft en lång kuk sen jag föddes, alla som ser den kastar en extra blick. Mina fröknar på dagis brukade lekfullt hjälpa mig att hålla i den när jag skulle kissa, och jag förstod inte varför de rodnade medan de höll i den (det förstod jag först senare). Och min mamma Pia brukade lekfullt kalla mig sin extrakille när hon hjälpte mig att tvåla in snoppen i duschen, och det fattade jag heller ingenting av.

För några år sen, i samband med att jag kom i puberteten, så började min kuk att växa. Den växte, och den växte, och blev längre och längre. Och då upptäckte jag hur skönt det var att leka med den.

Jag minns klart och tydligt vilken chockerande skön känsla det var första gången som jag behandlade min stora kuk som de brukar göra på porrfilmer. Jag drog förhuden upp och ner, och trots att jag inte riktigt visste hur, så bara kändes det helt rätt det jag gjorde. Och när jag sen kände en kittlande känsla i pungen som fortplantade sig genom staken och utmynnade i en spermafontän ur min stenhårda kuk som träffade motsatta väggen, då visste jag att det här ska jag alltid hålla på med.

I vanliga fall, när jag inte kan sova, så brukar jag runka av mig, och efter det slappnar jag ofta av och kan somna gott. Men nu ville inte riktigt kuken vara med, jag var alltför orolig.
Så jag gick upp, och bort till mamma och pappas sovrum. Jag tittade in i rummet där båda sov. Pappa snarkade lågt och sov en djup sömn.

Jag smög fram till mammas sida av sängen, och knackade henne på axeln.
Hon vaknade till, sömndrucken.
”Sebastian, vad vill du?” viskade hon.
”Jag kan inte sova”.
”Schh, väck inte pappa”.
”Jag kan inte sova”.
”Ska du försöka med att dricka ett glas mjölk?”
”Har gjort det. Men jag är lite orolig”.
”För det för det där med din kusin?”
Jag nickade. Mamma funderade ett ögonblick. Sen drog hon undan täcket.
”Här Sebastian, du kan få ligga en liten stund bredvid mig, så kanske du kan slappna av.”

Jag kröp ner bredvid mamma. Hon lade sitt täcke över mig, och jag kände genast hur jag mådde bättre av värmen som vi nu delade under täcket.
Det är alltid så tryggt att ligga bredvid mamma, hade varit hela livet. Hon bryr sig så mycket, och har inga problem att vara nära mig och visa ömhet som till ett lite barn, trots att jag blivit stora karln. Vi låg jättenära varann, och hon började stryka mig över håret. Jag kände hennes kroppsvärme - och jag kände även hennes kropp intill mig.

Min mamma Pia är 44 år. Hon är brunett, ganska liten i kroppen. Men hon är väldigt kurvig, med smal midja och breda höfter. Och hon har alltid haft överdimensionerat stora bröst för sin lilla kropp. Jag har ibland smygkollat hennes BH när den hängt på tork, och hon har förut haft 70D-kupa. Men det senaste året har hennes bröst ökat i storlek på något märkligt sätt, förklimakteriet brukar hon klaga, något jag inte fattar vad det är. Hon har nu 70E.

Mina kompisar har minsann lagt märke till detta. När vi snackar brudar brukar dom ibland säga att den mamma dom helst skulle vilja se naken, och såklart knulla med, är min mamma Pia. Jag blir generad, men lite stolt också.

Jag har smygtittat på mammas bröst några gånger när hennes morgonrock glidit upp, och då har jag sett att dom är overkligt runda, precis som vissa 20-åringar på porrsiter. Och trots att hon nu är över 40, och hennes bröst växt sig större än nånsin, så har dom inte tappat formen och blivit slappa och hängiga, tvärtom så är dom fylligare och rundare än nånsin!
Alla mina kompisars föräldrar har skilt sig. Men min mamma och pappa har det bra, och mig veterligen har mamma aldrig ens tänkt tanken att var otrogen med någon. Hon är en ärlig och trofast kvinna som aldrig skulle låta någon annan man sticka in sin snopp mellan sina ben. Även om jag kan tänka mig att ganska många män skulle göra ganska mycket för att få ha min mamma Pia under sig, suga och massera hennes stora bröst och låta sin kuk pumpa in och ut ur hennes sköte.

Nu låg jag bredvid mamma, ansikte mot ansikte. Hon vara bara till hälften vaken, smekte varsamt och lugnande mitt hår med sin hand medan hon sakta domnade bort mot sömnens land.
Jag hade blivit lugnare. Men jag kunde inte slappna av. För jag hade fått något nytt som distraherade min sömn – mammas kropp bredvid min. Jag hade aldrig tänkt denna förbjudna tanke fullt ut förut, men plötsligt kände jag en djup sexuell dragning till denna lilla kurviga kropp med de jättestora brösten som låg bredvid mig. Att det var min egen mamma var liksom sekundärt.
Innan jag visste ordet av så hade min stake börjat styvna. Jag ville egentligen inte det, men jag var inte längre herre över min kropp. Jag låg bredvid en kurvig kvinna, med bröst stora som tjejerna i porrfilm…

Gud, jag måste lägga av, tänka på något annat! Jag försökte vända på mig. Men min kuk hade tjocknat så mycket, och blivit så tokigt lång, att det var omöjligt att vända på sig utan att den skulle stöta emot mamma. Vad skulle jag göra? Jag låg kvar, tänkte. Skulle jag kanske gå tillbaka till min säng, jag var ju ändå lugnad nu? Nä. Jag befann mig i en situation som jag förmodligen aldrig skulle kunna hamna i igen.
Djävulen for i mig: jag bestämde mig för att vänta tills mamma somnat ordentligt, och då…

Sagt och gjort. Jag lyssnade noga. Hörde pappa sova djupt i sängen bredvid. Mamma andades nu lugnare och lugnare genom näsan.

Efter tio minuter förstod jag att hon sov.
Då lirkade jag försiktigt ner min vänsterhand i mina pyjamasbyxor, och tog ett mjukt grepp om min stake. Den piggande genast till. Jag höll den tryckt mot mitt lår, konstaterade att jag skulle kunna runka staken på detta sätt.
Så böjde jag oändligt försiktigt på min högerarm, och fick till slut upp handen i höjd med mammas bröst. Jag lyssnade noga en extra gång: jo, hon snusade lugnt och fint.
Jag slöt försiktigt mina fingrar om mammas vänsterbröst utanpå nattlinnet: oh, det gick som elektricitet genom handen! Känslan kan inte beskrivas som annat än en sensation! Mamma Pias bröst var så stort och fylligt och mjukt. Det var som att hålla i en fotboll, fast mycket mjukare. Jag blundade och bara njöt. Lät några fingrar även sträcka sig över till det högra bröstet – oh, vilken himmelsk känsla!

Jag lät handen sluta sig om det vänstra bröstet igen, tog ett varligt men ända stadigt grepp. Med vänsterhanden började jag runka min långa kuk mot mitt lår.

Oh, detta var himmelriket! Jag hade aldrig varit så kåt förut. Men så hade jag aldrig hållit i ett bröst heller medan jag runkade. Medan jag höll mammas bröst och runkade min stenhårda kuk började bilder dyka upp i mitt huvud, förbjudna bilder där både mamma och jag var inblandade.
Bilderna gjorde att jag blev än mer upphetsad, och jag kunde inte styra min andhämtning längre, mina andetag blev tyngre och tyngre…

”Vad gör du, Sebastian?”

Jag rycktes förfärad tillbaka till verkligheten. Bilderna slocknade och min hand släppte chockat taget om bröstet.
Jag öppnade ögonen - och mötte mammas klarvakna blick bara centimetrar från min! Hon stirrade stint på mig.
”Jag undrar vad du gör?” viskade hon igen.
Hon sneglade över axeln, konstaterade att pappa fortfarande sov tungt. Oh, gud, skulle hon väcka honom nu? Han skulle bli galen! Skulle jag bli utsparkade hemifrån?

”I-ingenting” viskade jag.
”Ingenting?”
Jag skakade bara stumt på huvudet. Hade ingenting att säga.
Mamma såg stint på mig.
”Du höll mitt bröst…” viskade hon.

Jag sa ingenting. Jag kände hur hon rörde sig under täcket. Hennes lår stötte emot mitt, och kom samtidigt åt min enorma stake som inte lagt sig ner. Hon stelnade.

Medan hon fortfarande såg mig i ögonen trevade hon runt med sin hand tills hon fick grepp om min grova lem! Hon höll fast den med ett stadigt tag, och den fysiska beröringen gjorde att lemmen styvnade ännu lite till.
”Lekte du med dig själv medan du höll i mitt bröst?” viskade hon.
Jag fann det smartast i att inte ljuga, så jag nickade kort. Mamma sneglade över axeln igen för att konstatera att pappa fortfarande sov djupt.
”Det hade jag aldrig kunnat tro, att du, Sebastian, skulle tacka mig för att jag fick dig trygg, genom att behandla mig som ett… ett sexobjekt!” väste hon.
”Förlåt. Jag ska aldrig…”
”Sssch! Tyst!”

Hon höll fortfarande ett stadigt tag om roten till min lem. Jag kände att hennes hand var för liten för att helt kunna sluta om den grova kukkroppen, men det kompenserade hon genom att hålla hårt. Hjälp, hennes fasta grepp gjorde att det riste i kuken, och den blev om möjligt ännu hårdare. Det gick inte längre att hålla den längs låret, utan den fjädrade ut och pressade sig mot glipan mellan mammas lår!
”Sebastian! Snälla! Här är jag upprörd och vill få ordning på saker och ting, och då… pressar du dig mot mig med din…”
Hon drog med handen längs kukkroppen, hela vägen upp till det svullna ollonet, sen ner igen. Först nu verkade hon fatta hur stor den egentligen var.

”Gör det här dig kåt, eller? Ligga bredvid din upprörda mamma med ett… jättestort… gigantiskt stånd?”
”Jag gör det inte med flit… den bara blir så hård ibland…”
”Jaha… Vad ska vi göra åt den då? Ska du fortsätta så här?”
”Nej… jag vet inte…”
”Hur brukar du göra?”
”Va?”
”Hur brukar du göra när den växer sig så här stor?”
”Jag vet inte…”
”Jaså inte. Ja, jag vet nog vad ni killar brukar göra när den växer så stor. Ni KOMMER. Då brukar den väl lägga sig ner igen?”
Jag nickade.
”Vet du vad, Sebastian. Om vi låtsas att den här natten inte existerar. Att den aldrig har hänt. Då…”
”Vadå?”
”Då skulle jag kunna hjälpa dig att bli av med ståndet. Okej?”
Jag nickade. Det mamma Pia föreslog var så upphetsande i all sin orimlighet att jag bara ville vara med på det! Mamma såg sig över axeln på pappa.
”Men Sebastian, lyssna, vi måste vara VÄLDIGT tysta! Vi får inte väcka pappa som ligger i sängen bredvid, då kommer det här definitivt att ha hänt…”
”Okej…”

Mamma såg på mig och vi nickade mot varann. Vi hade en överenskommelse!

Mamma Pia jämkade sig försiktigt på rygg, och började dra upp sitt nattlinne.
”Sebastian… gillade du att hålla i mitt bröst förut? Vet du, när du var liten bebis, min lilla pojke, så brukade jag amma dig. Och du var alltid så duktig på att suga…”

Nu hade hon fått upp nattlinnet till axlarna, och hela hennes kropp var blottad: de breda höfterna, den mörka friserade busken mellan låren, den smala midjan med skuggningar av revben som avtecknade sig på den lilla kroppen, och som krona på verket de enorma jättebrösten.
Mamma Pia grep om brösten och bullade upp dem mot mig, höll den styva bröstvårtan mellan två fingrar och erbjöd den till mig. Jag var såklart inte sen att ta den i munnen och börja suga som ett litet barn. Mamma blundade och njöt av behandlingen.
”Sååja Sebastian, du suger så bra”, viskade hon. ”Min duktiga lilla pojke. Sug på så ska mamma göra något annat…”

Medan jag sög på mammas stora bröst så grep hon återigen med handen om min grova kuk. Den var så stor och lång att den inte kunde ligga mellan oss på sängen. Mamma fick istället försiktigt dra undan täcket, och hålla staken rakt upp i luften som en flaggstång medan jag låg på rygg, och dess spända hud glänste i mörkret. Sakta, för att inte sängen skulle gunga, började hon runka den upprättstående staken. Det såg ut som om den var ett kalt träd som växte rakt upp från min kropp. Långsamt lät hon handen glida upp och ner för kukens långa kropp, förhuden träddes på och av ollonet, och mamma Pia såg med uppspärrat kåta ögon på den.

”Herregud vilken jättekuk du har, Sebastian.” viskade mamma, ” Du har alltid haft en stor kuk sen du var liten. Men nu är den ju helt gigantisk. Större än… än… en kille som jag var ihop med innan pappa. Den killen hade en jättelång kuk, som han knullade mig med. Faktum är att jag har träffat honom nån gång då och då efter att pappa och jag blev ihop, och han brukade alltid vilja komma inne i mig. När jag ser på sin kuk, så undrar jag ibland inte om du faktiskt är hans barn.”
Mamma fortsatte runka min kuk med långsamma tag, och det var så sensationellt skönt! Jag fortsatte suga på mammas juver som ett litet barn och njöt som en prins – jag skulle utan problem komma om bara nån minut.

Då hörde vi plötsligt hur pappa rörde sig i sängen bredvid, bara några decimeter bort! Snabbt la mamma täcket över oss båda två, dolde både jättekuken och sin exponerade kropp.
Vi låg tysta, lyssnade förskrämt – tänk om han skulle komma på oss! Men det var falskt alarm. Han sov som en stock.

Mamma Pia såg hemlighetsfullt på mig. Så vände hon sig bort, med ryggen mot mig.
”Ska vi sluta nu?” viskade jag besviket.
”Lugn…” svarade hon tyst.

Hon tryckte sin rygg mot min kropp. Tog mina händer och la dem försiktigt på sina enorma juver. Oh, vad härligt det var att återigen få hålla i dom.
Hon gned sin rumpa mot min lem, satte händerna i min nacke och svankade så att hennes bröstkorg sköt ut maximalt, med den följd att hennes stora runda fylliga bröst stretade, bildade formen hos två fotbollar redo att knådas av mina tonårshänder.
Och jag var där, masserade och kramade och knådade, och lyckades till och med lyfta upp ena det tunga bröstet över hennes kropp så att jag kom åt att suga på bröstvårtan. Mamma Pia smekte min nacke, och jag kunde känna att hon njöt av att bli behandlad av mina ivriga händer och tunga.

Medan jag kramade brösten lät hon sin hand krypa ner och försvinna in mellan våra hoppressade bäcken. Hon fick grepp om min stora kuk, lät den vila i stjärtskåran mellan sina två mjukt välvda skinkor som en enorm korv i ett korvbröd. Hon roterade sakta på höfterna, och rörelsen retade min stake till ännu en större storlek.
Så låg vi en liten stund under täcket: jag knådade och sög på min mammas stora bröst medan hon masserade min kuk mellan sina skinkor.

Så lät hon sin stjärt släppa greppet om kuken. Placerade den längs sin rygg. Med högerhanden kände hon hur långt upp längs ryggraden den räckte – den täckte gott och väl halva ryggens längd.
”Nu Sebastian, min son, min kära underbara kåta son…”

Hon sköt försiktigt bort sig från mig. Tog ett stadigt grepp om staken och runkade upp den bakom sin rygg så att den blev maximalt hård. Så lyfte hon upp sig, och pressa sig mot mig. Och plötsligt kände jag att hon hade placerat mitt ollon mot sitt sköte! Jag trodde inte det var sant. Min egen mamma, sätter sin egen sons kuk mot sin egen fitta?
Mamma sneglade över axeln på mig, log upphetsat, såg efter om jag var redo.
Jag var redo!

Hon låg alldeles intill, tryckte sin stjärt mot min mage, samtidigt som hon sakta lät sin kropp glida ner längs min - på så sätt försvann centimeter för centimeter av min långa stake in i hennes fuktiga grotta.

Oh, detta var rena sann-sexdrömmen. Det var så förbjudet, att knulla sin egen mor, men just därför så maximalt upphetsande!
Mamma Pia suckade tungt när hon kände hur hon fylldes av en stake bortom alla upptänkliga storlekar. Hennes fitta var alldeles plaskblöt, så det var ingen som helst friktion, kuken försvann utan hinder, trots att den egentligen var för grov för att rymmas i en så trång fitta.

Jag höll mammas smala lilla kropp tätt tryckt mot min, och hon lät ena handen känna på min breda bringa. Medan jag koncentrerade på den himmelska kittlande känslan att försvinna i henne, så kramade jag hennes runda jättebröst.
Hennes rumpa gled sakta ner längs min nu svettiga kropp och vilade snart mot mitt bäcken.

Om man hade haft en videokamera hade man kunnat föreviga hur den massiva tjocka kukkroppen på något mirakulöst sätt försvann in i det trånga pälsklädda hålet vid roten mellan hennes mjuka lår, långt upp i den smala lilla kroppen, genom bäckenet och upp i magen på henne.
Mamma Pia stoppade min tumme i sin mun för att inte stöna högt av den påfrestande behandlingen att uppfyllas av en så överdimensionerad hästkuk.

Strax var jag helt inne i henne, och hon var totalt, till bristningsgränsen uppfylld av sin sons jättestake. Jag stötte tafatt, men mamma visade mig varligt hur det skulle gå till. Hon började försiktigt röra sig, trädde sig av och på den stora staken. För varje rörelse kände jag hur en halv decimeter åkte in och ut genom hennes trånga öppning, resten stannade kvar, djupt begravt i henne.

Vi kastade en blick på pappa som fortfarande sov djupt.

Så började jag jucka långsamt, medan mamma fick ligga still. In och ut gled jag, och vi blundade båda två och njöt av denna sällsamma njutning. Vi var alldeles tysta, det enda som hördes var det fuktiga friktionen av mixen av kuksaft och fittsås som gjorde att hästkuken gled som en stor pistong i en välsmord maskinslida.
”Oh, Sebastian, min älskade son, du gör det så skönt för mamma. Är det skönt att knulla med sin mamma, Sebastian?”
”Oh ja, mamma, det är underbart! Oh, mamma du har så skön trång fitta och så underbara jättebröst!”

Där låg vi i mörkret, mamma med sin sons kuk i sig, i mammas säng och begick incest bara decimetrar från pappa. Oh oh oh, det var så skönt att begå incest med sin lilla mamma, att låta min stora stenhårda sonkuk bearbeta mammas blöta fitta.

Medan jag knullade min söta lilla mamma Pia, så masserade jag rytmiskt hennes enorma juver. För varje stöt kramade jag de mjuka stora brösten, när kuken sen gled ut släppte jag taget. Kramade och släppte, kramade och släppte. Vilken underbar rytm! Det förhöjde verkligen den förbjudna känslan, att samtidigt låta min kuk glida in och ut ur min mammas fitta, och att behandla hennes stora meloner som sexobjekt istället för mjölkjuver som när jag var bebis.

Mamma tryckte sig emot mig medan staken pumpade på i hennes trånga fitta.
”Ohohoh, Sebastian, knulla på, knulla på. Du lär dig fort, min son, du är så duktig på att knulla” viskade hon. ”Jag har drömt om att din kuk skulle bli så här underbar ända sen du var liten. Jag brukade hjälpa dig att tvåla in snoppen när du var liten. Redan då var den så lång och fin, din kuk. Och en gång när du bara var fyra år så minns jag att jag tvålade in din snopp när du stod i badkaret. Jag hade morgonrock på mig, som kanske hade öppnats lite grann, under hade jag ingenting på mig, så jag tror att du såg mina stora svullna bröst. Kanske var det det, kanske var det också extra skönt, för din snopp styvnade! Jag kunde inte tro mina ögon, för den växte sig till en dryg decimeter. Tänk dig, en fyraåring med en decimeter lång snopp! Jag testade på kul att greppa med näven om den, och den låg stenhård i min hand och ollonet fick inte plats utan tittade fram ovanför näven. Och då ville du att jag skulle fortsätta tvåla in den. Så jag tvålade in den, fram och tillbaka tvålade jag, och den blev bara mer styv, så jag blev väl kanske lite… du får inte berätta för pappa sen… men jag blev nog lite kåt av storleken på min fyraårige sons snopp. Vi kvinnor är intresserade av överdimensionerade snoppar, och detta var extremt. Så jag tvålade fram och tillbaka, och du tittade fascinerat ömsom på mig och på din egen styva snopp, du ville inte att jag skulle sluta.

Och jag var ju också fascinerad, så jag hade omedvetet böjt mig fram och tittade på din snopp.
En förbjuden tanke dök då plötsligt upp i mitt huvud. Jag sneglade ut i vardagsrummet, men pappa var ju nere i sitt arbetsrum. Då drog jag dig närmare mig, och tog försiktigt din snopp i munnen! Du tittade förvånat, för du visste ju inte vad som hände. Men jag har ju koll på det där, så jag slöt mina läppar runt din ovanligt stora styva fyraårssnopp, och började försiktigt låta dem glida fram och tillbaka. Du njöt, och jag njöt definitivt. Det var som att suga på en god glass, jag lät tungan undersöka den hårda snoppens släta yta, det var knappt att den fick plats i min mun. Jag höll i dina höfter, gungade dig fram och åter, lät dig glida in och ut mellan mina läppar. Jag visste att det var förbjudet, att jag begick incest, men det var så fantasiskt upphetsande med den stora kuken på en oförstående fyraårig pojke.

Och plötsligt kände jag hur det vibrerade i snoppen, och den blev ännu lite grövre mot min gom. Och innan jag visst ordet av så kom du! Tänk, en fyraåring som får utlösning! Först kom det en tjock stråle sperma i min mun som jag svalde. Sen kom en spermastråle till, och ännu en. Det var så gott! Och nu ligger vi här, och du min älskade son knullar mig, och jag får åter känna på din jättestora kuk!”

”Oh, mamma, det är så skönt att knulla dig! Gillade du att hetsa upp din lilla pojke med dina stora bröst?”
”Ja! Alla män brukar älska mina stora bröst, och jag älskar att se hur det brinner i byxan på alla män som vill knulla en liten kvinna med överdimensionerad juver.”
”Du gillar att kåta upp män, va? Kåta upp dom med dina jättebröst och runka deras stakar. Och din son då? Gillar du att göra din lilla pojke kåt? Hålla i hans stora snopp?”
Mamma andades tungt av upphetsning.
”Ja, jag älskade det! Se hur han reagerade när jag håller den.”
”Var det inte förbjudet då?”
”Jo, det var förbjudet! Man fick inte göra så…”
”Men ändå gjorde du det? Blev du kåt av det, mamma? Blev du kåt av att leka med din sons snopp när ingen annan visste vad du gjorde?”
”Ohja, jag blev alldeles blöt mellan benen, jag ville ha hans stora snopp som var så ofantligt stor. En vuxen mans snopp på ett litet barn.”
”Ville du testa om den funkade som på en vuxen man? Om han reagerade som vuxna män brukar göra när du behandlar deras kukar?”
”Ja, jag ville testa. Och det gick! Min lille fyraårings kuk blev alldeles hård och lång. Det gick att behandla den som en vuxen mans penis!”
”Gillade du att runka den och suga på den?”
”Ja ja, jag älskade att göra förbjudna saker med min lilla pojkes stora kuk!”
”Älskade du att få hans sperma i munnen då? Älskade du att han sprutade din mun full av sperma?”

”Ja, herregud, jag blev så kåt att jag nästan kom. Jag sög på min lilla pojkes kuk, och jag märkte att min son älskade att ha sin snopp i sin mammas hungriga mun. Du såg på mina stora svullna bröst, och du blev alldeles upphetsad av dem, och jag blev upphetsad av att min pojke ville suga på mina stora bröst, att hans kuk växte sig så underbart stor av åsynen av mina överdimensionerade juver. Precis som vuxna män brukar vilja tafsa och suga på dom och placera sina kukar mellan dom och knulla tills de pumpar ut sin tjocka sperma över mitt ansikte. Styva kukar i närheten av mina bröst brukar innebära sex, och nu blev jag så otroligt kåt av att min lille son ville göra samma sak. Så jag tvålade in den stora snoppen och runkade den och sög på den tills min lille fyraårige son förverkligade mina hemliga incestfantasier och sprutade min mun full av sonsperma.”

Min mamma Pia var verkligen en kåt kvinna. Där låg vi i sängen bredvid pappa och knullade försiktigt men skoningslöst. Mamma Pia älskade att känna min enorma hästkuk fylla upp henne ändå in i botten, nu fick hon till slut förvekliga sin incestdröm. Hon blundade och log ett saligt kåtleende medan jag kramade hennes stora mammabröst och sakta knullade mig närmare min orgasm.

Så kände jag att hon nöp åt runt stakroten: mamma Pia var på väg att komma!
”Oh Sebastian det är så skööönt. Oh din kuk är den underbaraste stake jag någonsin haft i mig. Ohh, jag koommmm…”

Hennes kropp riste till så att de enorma juvren gungade när orgasmen flödade från hennes fitta och ut i hela kroppen.
Och jag blev så kåt att jag kände att sperman kom pulserande hela vägen genom den långa kukkroppen.
Och så kom jag också!

Jag begravde staken i mammas fitta medan jag pumpade ut kaskad efter kaskad rakt upp i hennes lilla storbystade kropp. Mamma drog mig till sig bakifrån, höll mig tätt intill, kramade med fittan om kukroten medan hon tog emot säkert en deciliter lagrad tjock sperma.
Jag höll hårt om hennes fantastiska jättebröst när det nästan svartnade för ögonen på mig av orgasmen.

Efteråt låg jag kvar med kuken djupt inne i henne tills den slaknade och gled ut av sig själv. Hon fångade upp sperman som rann ur henne med sitt nattlinne och torkade sig ren innan hon gav mig en öm godnattpuss. Då gick jag tillbaka till mitt rum och somnade lugnt.

Min fina mamma Pia hade verkligen hjälpt mig slappna av!

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Ronneby

Vilken underbar natt!

30/11, 2023 kl. 22:59

#8

Brazil63

Bra skrivit det är en sak som inte jag fick uppleva var sperma kom så tidigt.Min penis började växa jag fick ont jag och mamma gick till läkaren han sa till mamma du ska hjälpa till att runka det gör att huden släpper från olonet så blev det mamma runkade min penis varje gång jag fick ont i penisen och jag fick orgasm men ingen sperma. Och så en dag kom jag på riktigt då mamma ja nu har du blivit vuxen och sen lossade huden och olonet blev fri och sen försvann värken och sen blev det inget mera att mamma runkade mig

26/3, 2018 kl. 11:18

#7

palachuck

Loopslingan: you got it! Så roligt med läsare som ser helheten! Och kul att du gillar incestknull, för det gör jag verkligen också!

25/2, 2018 kl. 15:40

#6

Loopslingan

Det här var en riktigt njutbar incestnovell. Man upplever alltmer hur det är mamman som blir mest kåt under akten och den kåtheten har tre bottnar. Dels tankarna på att sonen redan i barndomen hade en så stor kuk och att den då kunde både stå och spruta. Den väl tilltagna kuken för in hennes tankar på ungdomskärleken som hade en så stor kuk och knullade henne för många år sedan, troligen utan att någon av dem hade skydd. Den tanken bygger på hennes kåthet för hon kanske önskar att den var den mannens barn hon nu ska knulla med. För det tredje så har hon länge längtat efter att få knulla med sonen och nu när han väcker liv i hennes åtrå så fullkomnas de kåta lustarna när sonen sprutar i henne.
En fortsättning är mycket välkommen.

9/2, 2018 kl. 19:45

#5

Huldran

Kära, Palachuck!

1.Tack för att Du finner mina kommentarer underhållande. Över min förhoppning.

2. JAG är inte ett dugg upprörd över din realism (ingen annans heller), oavsett nivå på skalan den än befinner sig. Men som en ganska vanlig person, tycker jag det är lättare att identifiera mig med något jag känner till. Vet hur den brukar se ut och fungera. Människokroppen, alltså...

Så fortsätt och skriv, jag följde endast din önskan enligt din profilsida.

En god fortsättning på det nya året! // Huldran.

2/1, 2018 kl. 17:25

#4

palachuck

LoL. Alltid underhållande med folk som läser texter på en sexnovell-sajt, och sedan upprörs över att realismen inte är 100 %.

2/1, 2018 kl. 12:34

#3

Huldran

Ja, Du... Det är inte speciellt ovanligt att en liten killes kuk så småningom börjar att växa. Det tillhör naturen, kan man säga. Inte heller att det kliar i den vid 13 - 15 års ålder.

Att dagisfröknar däremot skulle rodna, när de hjälper en liten kille på toaletten. DET hör nog till ovanligheterna, så många ungar de nödgas hjälpa. Lika ovanligt som fyraåringen med en tio cm lång snopp! För att inte tala om alla kaskader med spermier...

Kanske behöver Du repetera skolans kurs i läran om människokroppen?

27/12, 2017 kl. 11:48

#2

Mann1

En fyraåring producerar inte spermier!..

27/12, 2017 kl. 08:54

#1

palachuck

Hej kära läsare. Om du gillade min novell, skriv gärna en rad om vad du gillade, om det är något speciellt som du skulle vilja se i en kommande novell, eller om det finns något som du skulle vilja sett annorlunda. Puss och kram!
/vännen Palachuck

13/12, 2017 kl. 15:44