Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/8, 2008 kl. 22:04, av Hannes II

Big Brother vecka 2

Del 2 av 14 i serien Big Brother

När de utröstade deltagarna försvunnit ut ur huset så kallade Adam tillbaks alla till soffan.


- Jag tänkte att vi skulle titta på lite klipp från veckan som gått, sa han.


Jag kände hur jag fick en stor klump i magen när klippen började visas. Jublet blev stort när de visade Klaras sköna onanistund. Bilden var kornig och grön men mycket informativ om vilken kvalitet mörkerbilderna hade. Man såg tydligt att det var Klara som onanerade men detaljerna var lite gryniga. Klara fnittrade förtjust och höll händerna för ansiktet när klippet visades. Till min stora lättnad så kunde man inte se mig på klippet och klumpen i magen försvann. Adam skrattade gott när han visade klippet där Klara precis som hon sagt torkar upp min säd från golvet.


- Sen så var det vissa som mös under täcket, flinade Adam.


På teverutan kunde jag se hur Cornelia och låg under täcket i min säng och alla deltagarna jublade.


- Jasså det var där du var, muttrade Robin.


- Jag har även lite hälsningar utifrån, sa Adam.


Inte oväntat så fick Klara många uppskattande kommentarer om hennes onaniuppvisning och jag kunde se på henne hur hon njöt av uppmärksamheten.


- Och så har Hannes fått ett mail, sa Adam.


Spänt lyssnade jag när Adam läste upp mailet.


- Sätt på Cornelia från oss! Hälsningar torsdagsgänget.


Jag har väl aldrig känt mig så generad som då. Cornelia flinade mot mig och David gav mig en dunk i ryggen. Adam fortsatte att skicka hälsningar och uppmuntrande tillrop mötte honom av husets deltagare.


- Så, sa Adam, - nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!


Alla svarade unisont och Robin sprang bort till brevlådan och hämtade en liten låda som han ställde ner på soffbordet. Alla lutade sig nyfiket fram när han öppnade. I lådan låg fem par handklovar och ett kuvert. Robin slet upp kuvertet och började läsa.


"Husets uppdrag vecka 2 är som följer. Husets deltagare skall lära känna varandra genom att vara hopkopplade två och två, dygnet runt hela veckan tills nästa söndag! På söndag blir det frågesport och det par som kan mest om varandra vinner. Följande par skall kopplas ihop: Hannes-Klara, Linda-Robin, Malin-Anton, Cornelia-Linus och slutligen Julia-David. Lycka till/Big Brother"


Det var tyst ett tag medan alla läste igenom uppdraget och sen stönade Linda.


- Men hur fan hur skall man kunna gå på muggen hopkedjade?


- Som vanligt, flinade Linus, - men du kan få hjälp med torkningen.


- Fan va du är äcklig, skrek Linda och kastade en kudde på Linus medan alla andra skrattade.


Klara sträckte sig efter en av handklovarna och kom och satte sig bredvid mig i soffan.


- Så, viskade hon, - då kanske jag slipper tillfredställa mig själv den här veckan då!


Jag blev alldeles kall i kroppen och viste inte vad jag skulle svara. Klara log mot mig när hon knäppte fast handkloven runt min vänstra hand.


- Ser fram emot att få dela säng med dig Hannes, flinade hon, - för att inte tala om att få duscha!


Cornelia satt och hon tittade surt bort mot Klara och mig. När hon mötte min blick så pressade hon fram ett litet leende och vände sig därefter bort. Stilla undrade jag för mig själv varför hon var så sur men jag kunde inte komma på någon anledning och innan jag hann fundera mera så drog Klara iväg med mig bort till festlokalen där mat och alkohol dukats fram.


*


Klockan var mycket när jag äntligen lyckade få med mig Klara till sängs! Hon var inte helt nykter och kvällsrutinen med tandborstning och rengöring med diverse krämer fick mig att sucka tungt av leda. När vi väl kom i säng så kröp hon keligt ihop intill mig och somnade till min stora glädje ganska omedelbart.
Natten var ett helvete och det var fullkomligt omöjligt att röra sig utan att den man var hopkedjad med vaknade. Klara som druckit ett antal öl behövde springa på toaletten ett flertal gånger. Mycket trött så hade jag fått stå utanför toaletten med armen in genom glipan i dörren medan Klara gjorde vad hon behövde göra. Runt omkring mig så kunde jag höra hur alla andra par hade mer eller mindre problem de med och det fick mig att härda ut.


*


Jag vaknade av att Klara petade på mig.


- Va? Undrade jag sömnigt.


- Tyst! Viskade hon.


När jag vaknat tillräckligt så kunde jag höra att det var flera andra som var vakna i sovrummet. Dessutom så kunde jag hör de omisskännliga ljuden av ett par som hade sex!


- Det är Linda och Robin som knullar, fnissade Klara.


Jag kunde höra de ljudliga stönen av Linda och hur sängen gnällde och knarrade av rörelserna i den. Plötsligt så kände jag den tydliga och skarpa doften av kön! Klara rörde oroligt på sig och hon pressade sig hårt mot mig. Hennes stora bröst pressades mot mig och jag kunde känna att hennes bröstvårtor var hårda och styva.


- Snälla Hannes smek mig, viskade hon, - jag är så jäkla kåt!


- Nä, viskade jag tillbaka.


Jag ville för allt i världen inte ägna mig åt något sexuellt inne i huset som skulle kunna kablas ut i etern.


- Snälla Hannes! Alla kameror är riktade mot Linda och Robin och om du bara pullar mig så är det ingen som kommer märka något.


Hon hade en viss poäng där Klara med att all fokus i rummet var riktad mot paret som faktiskt hade het och högljutt sex! Den tunga könsdoften och det slaskande ljudet från sexet i sängen bredvid hade dessutom fått mig att bli lite hård. När Klara mjukt smekte mig över lemmen så rykte jag till.


- Du vill ju, viskade hon.


Innan jag hann svara så tryckte hon sina läppar mot mina och när hennes heta tunga försökte lirka sig in i min mun så gav jag efter. Klara kysste mig girigt och hon kramade min lem rytmiskt genom kalsongerna.


- Smek mig, kved hon.


Jag la handen på hennes mage som var het och len och gled ner mot hennes kön. Trosorna var genomsura i grenen och hon kved till när jag kupade handen ovanpå hennes kön.


- Tyst! Viskade jag.


Försiktigt började jag att lirka av henne trosorna och hon släppte taget om mig för att hjälpa till. När trosorna väl var av så la hon sig på rygg och särade på benen så att det inte skulle synas ovanpå täcket. Långsamt gled jag ner med ett finger mellan hennes såphala blygdläppar och Klara kved in i min mun. Utstuderat långsamt förde jag fingret fram och tillbaka hela vägen från hennes hårda klitoris till hennes anus.


När mitt finger var ordentligt insmort av hennes sekret så tryckte jag upp det i hennes anus och jag kunde känna hur hon spände hela kroppen. Klara andades tungt och hon roterade underlivet rytmiskt mot mitt finger. När jag gled in med fingret i henne så kunde jag känna hur våt och redo hon var. Min lem bultade hårt i mina kalsonger när jag tryckte upp två fingrar i henne och mjukt började fingerknulla henne.


Jag var tvungen att dämpa hennes stön med min mun och hon besvarade min kyss aggressivt. Klara sög hårt på min tunga när jag kände hur hennes kropp laddade upp inför orgasmen! Bredvid oss börjad även Linda och Robin att närma sig klimax och när Linda skrek ut sin orgasm så kved Klara till och hennes kön började pulsera runt mina fingrar. Jag var fruktansvärt kåt när jag drog fingrarna ur Klara och förde upp dem till näsan för att lukta på hennes doft innan jag smakade på dem. Hon luktade underbart gott och hennes smak var mild och nästan söt.


- Tack, flämtade Klara in i mitt öra.


Hon kurade ihop sig bredvid mig och gled med handen ner mot mitt stånd. Nästan lite panikartat stoppade jag henne och hon tittade lite förvånat på mig!


- Vill du inte? frågade hon.


- Inte nu, viskade jag tillbaks, - fokus är inte på Linda och Robin längre.


Klara fnissade till bredvid mig.


- Inte trodde jag du var så pryd, fnissade hon, - du kunde ju stå och runka tidigare när jag onanerade.


Jag ryckte till och tittade lite förskrämt på henne!


- Såg nog allt att det var du, fnissade hon, - var det skönt?


Jag svarade inte utan vände mig bort på sidan. Klara kurade ihop sig bakom min rygg och hon drog mig in i sin famn.


- Såja lilla gubben, viskade hon, - inte vara generad.


Hennes fnitter fick mig att känna mig mer generad än vad jag borde men jag kom inte på något bra att säga så jag svalde stoltheten och försökte sova.


*


När jag vaknade var det fortfarande mörkt i rummet. Klara och jag hade bytt position och hon låg i min famn. Mitt morgonstånd låg hårt mot hennes rumpa och hon svankade hårt mot mig.


- Knulla mig Hannes, viskad hon när hon märkte att jag var vaken.


- Nej! Viskade jag tillbaks.


- Snälla! Det är bara att glida in i mig, vädjade hon.


Hon drog min fria hand till sig och la den ovanpå ett av hennes stora bröst. Jag flämtade till när jag kände den hårda bröstvårtan i min hand. Klaras heta kropp, hennes hårda bröstvårta och den sexuella frustrationen under natten fick mig att tappa omdömet. Försiktigt lirkade jag av mig kalsongerna och lät lemmen glida mot Klaras nakna rumpa.


- Jaaa, stönade hon lågt.


Hon ändrade ställningen lite och plötsligt så kände jag hennes hårlösa våta blygdläppar mot min lem! När jag tryckte fram höften lite så gled jag in mellan hennes heta blygdläppar in i hennes såphala inre! Klara kved till svagt och svankade ut hårt mot mig så att jag gled hela vägen in i henne.


- Stilla, viskade hon.


Jag höll nästan andan när jag kände hur hon började knipa med musklerna runt min lem. Det var obeskrivligt skönt och jag fick använda all min viljekraft för att inte börja stöta hårt i henne. Den sexuella frustrationen fick mig att accelerera mot utlösningen i en rasande fart. När Klara förde ner sin fria hand och började smeka sig själv så fick jag nästan bita mig själv i läppen för att inte stöna högt.


När Klaras kön började dra ihop sig så kände jag hur utlösningen var på väg! Snabbt drog jag mig ur för att hårt stöta upp i henne igen! Orgasmen välde in över mig och jag pressad mig hårt mot Klara vars kön pulserade hårt om mig när hon ner i kudden kved ut sin egen orgasm. Jag pressade Klara hårt mot mig och lät säden pumpa i långa hårda kramper långt upp i henne. Det var obeskrivligt skönt och jag andades tungt med ansiktet begravt i Klaras nacke. Jag kunde känna hur hon slappnade av när orgasmen ebbade ut i henne och efter en stund låg hon stilla i min famn med min slaknade lem fortfarande i sig.


- Tack, viskade hon.


Jag mumlade något till svar och drev in i sömn igen. Klara låg fortfarande i min famn och jag var fortfarande kvar i henne när jag vaknade av att huset vaknat. Förskräckt så såg jag att klockan var närmare elva och folk rörde på sig omkring oss.


- Fan kunde ni inte knulla lite tystare , muttrade Julia.


Jag blev alldeles kall i hela kroppen innan Linda gav svar på tal.


- Jag har i alla fall knullat vilket är mer än vad alla andra gjort här i huset!


Jag slappnade av när jag förstod att ingen märkt Klaras och min älskog. I min famn kunde jag känna hur Klara vaknat och när hon vred på sig så gled jag ur henne. Hon tittade upp på mig och log.


- Okej partner, sa hon, - redo för en dusch?


Klara fnittrade glatt när jag försökte få på mig kalsongerna utan att det såg ut som om jag gjorde det. Själv så satte hon sig oblygt upp och drog på sig min t-shirt innan hon smidigt drog på sig ett par trosor. Det skulle säkert bli någon kommentar om att hon sovit naken men jag orkade knappt bry mig. När vi reste oss upp så såg jag den blöta fläcken av säd på underlakanet och snabbt drog jag upp täcket för att skylla över den.
Klara drog med mig i handen in i badrummet där Malin stod och fixade håret med en uttråkad Anton bredvid sig. Malin hade bara underkläderna på sig och hon var fin i kroppen med mjuka böljande kurvor. Anton sken upp när han fick syn på oss.


- Tjena, hälsade han.


- Morgon, svarade jag.


Anton och jag pratade lite medan Klara hjälpte Malin med håret. Jag kunde se hur Malin sneglade åt mitt håll då och då och jag undrade om hon hade uppfattat mitt och Klaras sex under natten. Duschen hade aldrig oroat mig eftersom jag räknat med att bli tvungen att visa mig naken i huset. Att hålla på med att försöka skylla sig eller duscha i shorts orkade jag bara inte med så när Klara drog av sig kläderna så gjorde jag detsamma och följde med henne in i duschen.


Kameran i duschen satt i taket det visste jag så egentligen syntes inte så mycket när vi hjälptes åt att tvåla in varandra. Utanför stod Anton och spanade in på oss och jag förmodade att det var Klara han betraktade. Klara var mer än nödvändigt närgående och jag fick ideligen försöka freda mig för hennes smek samtidigt som hon fnittrade glatt.


När vi kom ut ur duschen så såg jag hur Anton lystet betraktade oss men till min stora förvåning så insåg jag att han inte spanade in Klara utan det var mig han tittad på! När jag mötte hans blick så vek han generat undan blicken och jag fattade direkt vad det handlad om. Anton var homosexuell men det förvånad mig inte det minsta.
Säkerligen var han uttagen för att det skulle bli lite maffiga avslöjanden och upprörda känslor i huset. Inte för att jag förstod varför heterokillar blev så upprörda av homosexualitet! Jag tände inte på killar och behandlad dem precis likadant som jag hanterade tjejer som jag inte var intresserad av.


Robin däremot! Han skulle ha stora problem med Anton det visste jag eftersom han hade en ganska klart homofob inställning. Jag kunde se att Anton var besvärad över att jag förstått hans läggning men jag agerad inte annorlunda gentemot honom mot vad jag gjort tidigare och jag såg att han uppskattade det.


*


Jag hade stört mig på Cornelias uppträdande hela veckan! Hon var kort och sur när jag försökte prata med henne och hon strödde elakheter över Klara. Men när hon inte trodde att jag såg henne så följde hon mig hela tiden med blicken. Jag kunde inte sätta tummen på hennes uppträdande och det irriterade mig.


Stämningen var påtagligt nervös när lördagen närmade sig. Det par som lyckades sämst i frågesporten var automatiskt nominerade till utröstning och överallt i huset satt paren och försökte lära känna varandra. Att Klara fattat tycke för mig kunde jag inte undgå att märka och hon klängde på mig hela tiden. Samtidigt så gillade jag henne ganska bra men det var Cornelia som jag egentligen var attraherad av även om jag viste att det var dåligt läge för att falla för någon inne i huset.


*


Bikten blev lite annorlunda jämfört mot tidigare eftersom vi var två på en gång. Vi kröp upp i den stora fåtöljen båda två och satte oss ordentligt tillrätta. Klara bubblade på och jag fick knappt en syl i vädret när Klara kom in på Robins och Lindas sex.


- Inte oväntat att det var Robin och Linda som hade sex först ut, sa jag.


- Hannes och jag har också knullat, fnittrade Klara.


- Men fan Klara, stönade jag, - var du tvungen att berätta det?


- Ingen kommer att kunna lista ut när vi hade det, fnissade Klara och pussade mig på kinden.


- Ja ja, suckade jag.


Det var med en klump i magen jag lämnade bikten tillsammans med Klara. Det hade varit fullständigt onödigt att säga något om vårt sex men det förvånade mig inte att Klara hade nämnt det. Jag var en trofé som Klara mer än villigt ville visa upp och jag hoppades bara att vi varit så diskreta att ingenting hade filmats.


*


Det var ett påtagligt nervöst Big Brother-gäng som tagit säte i soffan framför teven med Adam. Spridda försök att skämta bort spänningen förekom men på det hela taget så var stämningen dämpad. I takt med att självklara frågor som ålder, födelsestad, antal syskon och liknande enkla frågor avhandlades så lättade stämning upp betydligt.
Klara och jag hade verkligen ansträngt oss och jag tyckte att jag kände henne ganska bra med tanke på omständigheterna. Hon var skärpt även om hon medvetet spelade på sin sexuallitet och spelade dum för att vinna fördelar men på det hela taget så var det svårt att inte tycka om henne. Vi klarade frågorna galant även de lite mer djupa och personliga som många av de andra paren åkte dit på.
Cornelia tittade surt på oss hela tiden även om hon och Linus klarade sig lika bra som Klara och mig. Efter en timme så var det i alla fall helt klart att det var Julia och David som skulle bli nominerade.


*


Det var ett betydligt mer lättat gäng än förgående vecka som slog sig ner i soffan framför teven och stämningen var betydligt mer uppsluppen. Julia och David var mycket sammanbitna när Adam sprättade det röda kuvertet med resultatet. Långsamt drog han upp innehållet och läste.


- Den som får lämna huset är…….David!


Det kändes som om jag satt i en liten bubbla när resultatet av utröstningen lästes upp! Jag visste att jag hade klarat mig men det var först när David åkte ut som jag fattade att jag hade överlevt ytterligare en vecka i huset. Ingen var direkt ledsen över att David fick lämna huset eftersom ingen egentligen hade lärt känna honom och det var ett glatt gäng som slog sig ner i soffan efter det sedvanliga avskedet.
 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.