Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2018 kl. 19:27, av Sixten

Begär och tillfredsställelse

Jag älskar Eva . Detta är historien om hur jag träffade henne och om hur vi fann härlig njutning i vår älskog redan vid första träffen.

Jag satt en kväll framför datorn då tanken dök upp att det kunde vara intressant att besöka en datingsajt. Jag fick ganska snabbt kontakt med en kvinna som kallade sig Karin och som sa att hon var 26 år.

Hon var presenterad med ett färgfoto som visade allt på hennes kropp förutom det en viril man helst vill se. Till en början verkade hon en aning blyg men så blev hon med ens öppenhjärtig och efter ytterligare en stund gick hon rakt på sak och avslöjade att hennes besök på sajten hade sin grund i att hon kände sig kåt och ville få tag i en kåt man.

"Kan vi inte träffas, visst vill du? Jag vill ha en rejäl kuk i min våta fitta helst redan i  kväll. Du ska få hela mig, göra vad du vill med mig. Är inte du litet kåt du också.

Hon pratade på och så småningom fick hon mig att komma överens om en träff på restaurang Libido, som låg ganska nära våra  bostäder. Du måste skynda dig dit, sa hon. Jag har en röd top på mig och en kort kjol. Du kan bara inte missa mig. 

Jag såg henne på en gång när jag kom in i baren. Ingen trevlig syn. Nu var hon berusad. Hon försökte dansa framför en ensam yngre skäggprydd man men hennes danssteg imponerade inte. Hon snubblade och hamnade raklång på golvet. Två personer ur personalen grep henne under armarna och drog iväg med henne.

Jag utgick ifrån att det knull hon sett fram enot var uteslutet. Stackars kvinna.

Vad gjorde jag här? Det var väl bara att gå hem, ta det lugnt och strunta i att besöka datingsidor.

Jag hade inte mer än hunnit tänka tanken förrän jag upptäckte en ung kvinna på väg in i restaurangen.

Hon gjorde omedelbart ett starkt intryck på mig. Hon var vacker utan att vara snarfager. Hon hade en allvarlig men inte bortstötande uppsyn. Tvärtom var hon, åtminstone i mina ögon, mycket tilldragande.
På något sätt utstrålade hon kvalitet. 

Hon närmade sig baren. Hon hälsade mig med ett stort leende och jag kunde inte annat än le tillbaka mot henne.

– Välkommen, här finns gott om plats.

– Tack

– Kanske en drink och en pratstund?

– Egentligen kom jag inte in för att dricka något, Det störtregnar ute. Jag behövde ta skydd.

– Men vill du ha något så bjuder jag.

– Tack gärna, men låt den inte bli för stark.

– En Bacardi med rom kanske smakar?

– Ja tack, gärna.

– Hur känns det efter att ha kommit in från regnet?

– Tack bra, särskilt om  jag  nu får en samtalspartner.

– Jag heter. Erik Nyman

- Jag heter Eva Söder.

Vårt samtal kom att handlar om mycket annat än väder och vind.
Jag tyckte att Eva hade intressanta åsikter och att hon formulerade sig
både roligt och bra. Ofta log hon och hon gav mig en del uppskattande ord.

Jag kände mer och mer att jag träffat en kvinna som var värd att bli bekant med.

Vi följdes åt från krogen. Snart var vi vid hennes port. Nu gäller det tänkte jag. Får jag följa 
med henne in,

– Kanske vill du följa med mig in?

Grönt ljus, visst men kom det att vara påslaget ända fram till sängen. Dit ville jag.
Jag ville krama henne, kyssa henne, smeka henne och sticka in min nu så gott som
fullstora kuk i henne, säga att jag älskade henne.

Eva  hade en rymlig trea med vacker möblering. Hon är ju inte bara vacker, hon har
ju smak också.

Jag tog plats i en soffa. Eva gick till köket och kom efter ett tag tillbaka med kaffe
och whisky åt sig och åt mig.

– Jag sätter mig här bredvid dig, Erik

Hon satte sig helt nära mig. Vi smakade på kaffet och drack var sin klunk whisky

Eva vände sitt ansikte mot mig, förde det nära mitt, fattade om min ena hand, förde
sitt ansikte ännu närmare och så var med ens hennes  läppar tryckta mot mina
Mjuka, sköna läppar. Jag öppnade min mun. Nu kände jag mig rejält kåt.
Eva öppnade sin mun. Vår kyss blev djup och starkt erotisk. 

Eva förde in en hand mellan mina ben . Hon avbröt kyssen och log mot mig.

– Nu är han härlig. Jättestor, Erik.

– Han vill, han längtar, Eva

Eva tog bort sin hand .

Vi satt en lång stund och ”gosade” med varandra. Jag lät min hand besöka alla delar av Evas kropp
utom ingången till hennes paradisgrotta. Eva njöt och talade om det för mig. Själv kysste hon mig
på alla upptänkliga ställen utom på penis.

Så kom Eva med sin historia. Nu hade min kuk lugnat sig och jag kunde uppmärksamt lyssna.

Hon ägde en fotoaffär, berättade hon. Hon arbetade flera gånger under året som fotograf
åt en modefirma och hon hade några gånger, hon rodnade när hon sa det, fotograferat
nakna kvinnor och män åt en porrtidning.

– Tycker du illa om mig för det, Erik?

– Det var väl OK tycker jag om du inte fotograferade dig naken åt tidningen.

– Nej det gjorde jag inte men jag har varit med och sett på inspelningen av en
   porrfilm.

– Hur var det?

– Faktiskt ganska upphetsande. Jag har filmen i min dator. Vi kan se på den om du vill.

Eva startade sin TV, satte in ett USB-minne och fick igång filmen.

Filmen visade ett vackert landskap. Ett mycket bra foto och en skicklig redigering, det märkte jag på en gång. Så visades närbilder på en fitta under väl tilltagen tid och därefter en riktigt präktig ståkuk också i närbild innan filmen visade exteriören av en vacker herrgård där ett ungt par gick in.

Jag var spänd på vad som skulle följa. Jag blev inte besviken. Snart fick man se det unga paret i ett härligt samlag. De fick så sällskap av ett äldre par, ganska väl bibehållna. Mannen hade en viss svårighet att få till ett stånd men hans kvinna var kvick med att suga upp hans kuk till användbar storlek.

På TV-skärmen var båda paren i full gång med sina samlag. Både den yngre och den äldre mannen pumpade på friskt. Deras kvinnor gjorde häftiga motjuck och båda skrek ut sin njutning. Snart skulle männens sprut fylla kvinnornas fittor. Alla var nära utlösning. Jag stirrade på filmen som förhäxad  Så vred jag huvudet mot
Eva. Hon hade ett sällsamt uttryck i ansiktet. Helt klart var hon påverkad av filmen

Jag tittade upp och riktade blicken en kort stund mot TV-apparaten och såg att de knullande bytt partners.
Ointressant. Min uppmärksamhet hade nu bara ett önskvärt mål, Eva.

Jag hade blivit ordentligt kåt av att se filmen. Ännu kåtare blev jag när jag kände Evas hand röra sig mellan mina ben.

– Förlåt mig Erik, jag kunde inte låta bli. Men du, vi bryter nu. Jag tycker vi ska  bli mer bekanta först. Nästa 
   gång, Erik, kan vi oss hän.. Nu vill jag att du berättar om dig litet mer än du gjort. 

Det var svårt för mig att koncentrera mig, Kuken gav mig sina signaler. Jag var heltänd, ville ha
Eva på rygg men var nu tvingad att snällt sitta och berätta om mig, mina erfarenheter och mitt arbete.

Eva lyssnade uppmärksamt och sköt då och då in några frågor. 
När jag gjorde ett kort uppehåll i min berättelse drog Eva ner blixtlåset i mina byxor och snabbt
hade hon gylfen öppen, trädde in en hand innanför mina kalsonger och greppade min kuk.

– Du, Erik, jag har ändrat migk, jag känner för att fortsätta. Vi kan väl knulla redan nu.  Det var
   ​dumt att jag sa att vi skulle vänta.

– Älskade Eva,jag är jättekåt.

Jag knuffade ner Eva på rygg i soffan. I fallet släppet hon greppet om min kuk. Hennes händer blev nu i stället ivrigt sysselsatta med att dra av mig byxor och kalsonger.

Nu fanns det ingen återvändo för mig. Mina händer sökte sig till Evas trosor. Jag fick snabbt av dem.

Vi kysstes. En djup kyss. Erotiskt. Stort stånd. Våt fitta. Bara en och samma önskan hos oss båda.

Eva hjälpte mig att styra kuken i läge. Kåt som bara den tryckte jag till. Inget motstånd. Kuken gled i botten på en gång. 

Vi fortsatte att kyssas. Eva drog upp sina knän. Jag stödde mig med handflatorna placerade bredvid hennes huvud.

– Jag älskar dig Eva.

– Jag är din, Erik

– Säg till när du är på väg att komma!

– Ja, ja, fortsätt bara. Å din kuk. Jag älskar den,

Hela jag njöt. Jag ökade takten, kände sprutet vara nära.

– Fortare Erik, jag kommer nu, jaaaaaa ååååååååååå

Jag sprutade. Åtminstone tre gånger med full kraft och gav till ett väldigt utlösnigsskrik.

Skönt avdomnad låg jag en lång stund stilla och så rullade jag av Eva. Jag förde
en kind mot hennes bröst, låg stilla, avslappad, lyckligt tillfredsställd.

Eva var den som först återkom till full medvetenhet.

– Underbart, Erik. Du jag kunde inte stå fast vid min regel att vänta till andra träffen.
  Den regeln kan inte gälla med dig  Jag älskar dig, du härliga knull ...  knull ... gubbe.

– Du är min knulldrottning. Jag älskar dig.

– Erik, andra gången är bäst. Vi är framme vid den, eller hur?

Den här gången ville Eva  bli tagen bakifrån. Hon ställde sig på knäna och putade upp sin bak.
Jag böjde mig ner och kikade på hennes fitta. Det var första gången jag såg den. Jag tyckte med
en gång att den var vacker. Fina långa veck, svagt öppnade och just nu bemängda med en del
sperma. Jag lade mig på rygg och vände mitt ansikte uppåt så jag nådde fittan med min mun
och började så slicka den med min tunga i långa drag uppifrån och ned och så tillbaka.

Eva kved av vällust.

Jag kände att kuken stelnade. Evas fittdofter gjorde mig ohejdat kåt.

– Du doftar så gott i din fitta, min älskade. Känns det skönt?
– O, ja. Fortsätt! Fortsätt!

Det gjorde jag inte. Jag hade bara en sak i huvudet. Jag måste ha in kuken i Evas fitta.
Jag kravlade mig fram ur mitt underläge, vände mig om mot Evas putande bak
och  trängde in kuken. Nu skulle hon få det hon önskade, bli tagen bakifrån,

Jag började stöta hårt och snabbt. Min högra hand fick hjälpa till att göra det skönt för Eva.
Med tumme och pekfinger masserade jag Evas klitoris.

-Ja, ja, ja skrek Eva.

Vi var nu båda ytterst nära orgasm.

Jag vet inte men kanske var det så att Eva fick sin orgasm några ögonblick för mig.
Jag kände hur härligt hennes fitta krampade runt min kuk och fick den att spruta i
åtminstone tre väldiga vågor.

Vi sjönk ihop i utmattade men lyckliga tillstånd. Jag befann mig i en  mjuk och 
välgörande Nirvana.

Jag kan inte tro att jag tidigare någon gång upplevt i ett sådant underbar känsla 
som efter denna befriande urladdning. När jag nu började återkomma i ett mer normalt
tillstånd upptäckte jag Evas bakdel med dess vidöppna fitta strax intill mitt ansikte.

Vad vacker hon är, sa jag till mig. Vilken vacker rundning och vilka breda sagolikt vackert
formade höfter och som pricken över i-et hennes halvt öppnade fitta med en sträng
av utflödande sperma. Jag har aldrig tidigare gett mig tid att studera mina partners fittor
men nu fick jag ett fint tillfälle att se mig mätt på de vackraste och hemligaste delarna
av en kvinna. Det stod plötsligt klart för mig att en fitta kan vara fantastiskt vacker,
det gällde i alla fall nu för Evas fitta.

- Jag älskar dig, Eva. Allt hos dig är vackert
- Du är den vackraste och bästa man som jag legat med, älskade Erik. Tänkt vad skönt det var.
- Ja, det bästa jag varit med om.
- Ska vi spara nästa gång till i morgon? Du måste stanna över natten.

Ja, så fick det bli.

På morgonen ville Eva rida mig. Härligt. Suveränt. Det var inte bara upp och ned, det var också
många cirkelrörelser. Vi fick båda en god start på dagen. Två samtidiga orgasmer. Precis som 
jag och Eva ville ha det.

När vi satt vid vårt morgonkaffe berättade Eva en hel del om sig själv, om sitt stora behov av sex
och om allt sitt sökande efter män som kunde tillfredsställa henne. Hon avslöjade att hon blivit kåt
redan när hon fått syn på mig vid bardisken i restaurangen och om hur lagt upp taktiken för att
få med mig hem till sin säng.

En aning räddhågat och säkert också skamset anförtrodde hon mig att hennes starka sexualitet
drev henne till vad som många nog skulle kalla överdrifter. Förutom att fotografera nakenmodeller
hade hon fotograferat samlagsscener för porrfilmer och ett par gånger ställt upp som
agerande i filmerna. 

Hon  hade mängder av både svensk och utländska porrfilmer sparade.

En hel del tid hade hon ägnat sig åt att skriva erotiska noveller. 

- Vad tycker du om mig, Erik? Är jag skamlig?  Vill du vara min knullkompis?

Vi fick en djuplodande diskussion och Eva lovade att dra ner på sina erotiska överdrifter men skulle nog kunna tänka sig att skriva en och annan sexnovell ihop med mig. 

Så blev det. Eva avstår nu  helt från sina tidigare excesser utom dem hon i modifierad form
tillämpar ihop med mig. En och annan erotisk novell har vi knåpat ihop bland annat den du nu läst.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

erosvän

Sådan kvinnor skulle man träffa ofta. Härlig novell.

18/2, 2018 kl. 11:56