Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2008 kl. 11:13, av Hannes II

Big Brother vecka 3

Del 3 av 14 i serien Big Brother

Det var vara underbart skönt att inte vara hopkedjad med Klara längre och jag njöt av att kunna bre ut mig i soffan utan att ta hänsyn till någon. Det enda som oroade mig lite var om något av Klaras och mitt sex hade filmats. Klara kurade ihop sig bredvid mig och fnissade lite samtidigt som hon tittade bort mot Cornelia som såg sur ut.
- Då var det dags för veckans klipp, sa Adam.
Givetvis så var det Robin och Linda som var huvudnumret och jag såg på Robin att han var rejält besvärad av det som hänt. Linda satt som om ingenting hade hänt i soffan och rökte.
- Onödigt att hålla oss andra vakna, stönade Julia.
- Äh, ni är bara avundsjuka, kontrade Linda.
- Det är flera som har haft sex i huset under veckan, sa Adam plösligt.
Larmet som uppstod var ingenting mot den isande klump i magen som jag fick! Klaras bekännelse från bikten visades och allmänt jubel uppstod. Blicken jag fick av Cornelia skulle kunna döda och jag vek generat ner blicken.
- Precis som Klara sa så har vi inte lyckat lista ut när det skedde, sa Adam.
Jag har nog aldrig känt en sådan lättnad någon gång i hela mitt liv! Det kändes som om jag seglade runt på små moln.
- Vad var det jag sa, fnittrad Klara och kröp närmare intill mig.
Adam fortsatte att visa lite klipp men det var uppenbart att veckans huvudattraktioner redan var avklarade och det bara handlade om att få tiden att gå. Till min stora förvåning så hade jag fått en hel del beundrarmail och när Adam läste upp en del av dem så kunde jag inte annat än att rodna. Precis som veckan tidigare så hade kompisarna skickat ett: "Du satte på fel brud. Torsdagsgänget". Alla i soffan skrattade utom Cornelia som såg surare ut än någonsin.
- Så för att avsluta så, sa Adam, - nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!
Precis som förra veckan så sprang Robin bort till brevlådan och hämtade ett kuvert. Alla lutade sig nyfiket mot honom när han sprättade upp det och läste:
"Husets uppdrag vecka 3 är som följer: Big Brother säger…. Alla lag har 30 sekunder på sig att utföra Big Brothers uppdrag. Det lag som vinner uppdraget får tre poäng, tvåan två påäng och sista laget får en poäng. Det lag som har minst poäng i slutet av veckan är automatiskt nominerat. Lagen består av: Hannes-Linda-Julia, Klara-Robin-Malin, Anton-Cornelia-Linus. Lycka till/Big Brother"
Det var underbart skönt att inte hamna i samma lag som någon av Klara eller Cornelia. Det blev jobbigt med Klara som så oblygt visade att hon gillade mig. Detta i kombination med hennes exhibitionistiska läggning resulterade bara i att jag hamnade i situationer som jag inte ville hamna i. När det gällde Cornelia så var jag lite mer kluven. Jag kunde inte tolka hennes signaler! Hon agerade helt irrationellt och slumpartat och jag kunde inte få rätsida på var jag hade henne.
Klara drog med mig ut till festlokalen där mat och alkohol som brukligt var framdukat. I soffan kunde jag se Cornelia sitta och se sur ut. När jag tittade på Klara så kunde jag för en kort sekund se en blick som jag tolkade som ett överlägset "han är min" innan hon snabbt skrattade mot mig och drog mer i min arm. Plötsligt så förstod jag! Klaras agerande hade något med Cornelia att göra och jag var tvungen att ta reda på vad det var. Jag frigjorde mig från Klaras grepp och hämtade lite mat och en öl innan gick bort till Cornelia som följde mig med blicken på min väg fram mot henne.
- Hej, sa jag.
- Hej, svarade hon.
- Får jag slå mig ner? Frågade jag.
- Är det nödvändigt? Frågade hon surt.
- Vadå? Sa jag förvånat.
- Blir inte Klara sur om du sitter med mig?
- Vad har Klara med det att göra? Frågade jag.
- Ganska mycket verkar det som, sa Cornelia och nickade mot Klara som var på väg fram till oss.
- Hej älskling, sa hon och drog mig i armen.
- Ser du inte att jag pratar med Cornelia? Frågade jag surt.
- Hon vill ju inte prata med dig ändå, sa Klara överlägset
Jag kunde se hur det blixtrade i ögonen på Cornelia när hon fräste:
- Stick du och lek med din lilla slampa, sa Cornelia och reste sig.
Jag satt med öppen mun och tittade efter henne när hon försvann bort samtidigt som Klara drog mig i armen.
- Kom nu Hannes, sa hon.
Alkoholen flödade och jag kände att jag inte riktigt var på humör efter grälet med Cornelia. Jag frigjorde mig från Klara och tog några ölflaskor med mig innan jag smet ut i badrummet där den intilliggande bastun var påslagen. Efter att jag duschat av mig och tagit på mig ett par boxershorts så släckte jag ner ljuset i bastun och slog mig ner på den mittersta laven. Framför mig var en stor tonad glasruta som gjorde att jag såg ut över tvättställen i badrummet.
Jag viste att det fanns en kamera bakom spegeln förutom den rörliga i taket i badrummet. När det var släckt i bastun och tänt i badrummet så fungerade den tonade fönsterrutan som en spegel och man kunde bara ana skuggorna av dem som satt i bastun. Det kändes som en liten fristad och ingen skulle upptäcka mig om de inte tittade in genom bastudörren.
Så brukade jag göra när jag behövde tänka eller penetrera ner något problem, ett varmt bad eller en bastu! Egentligen så var jag ganska klar över orsaken till mitt beteende! Jag var kär i Cornelia och det störde mig att Klara hade listat ut det långt före mig! Instinktivt så kände jag att det var helt fel läge att bli kär i någon här inne i huset eftersom det bara skulle innebära problem.
Långsamt så kände jag hur irritationen rann av mig i takt med att svetten började rinna och jag började njuta av värmen och ölen. Jag var tvungen att ta reda på vad Cornelia kände men jag kom inte på något bra sätt att göra det. Min tankebana stördes av att Klara tittade in i badrummet. Hon letade uppenbarligen efter någon för hon försvann ut lika fort igen. Det dröjde inte länge förrän hon kom tillbaka och den här gången så öppnade hon bastudörren och tittade in.
- Jaså det är här du är, sa hon.
Jag svarade inte utan suckade bara när hon stängde om sig och kom in.
- Jag har letat efter dig, sa hon.
- Och? frågade jag ointresserat.
- Det är inte snällt att smita så där, bannade hon mig.
- Nähä!
- Fan va varmt det är här inne, sa hon.
- Det är en bastu! Det skall vara varmt. Man skall vara naken. Det är det som är vitsen, svarade jag.
Jag var nog lite spydig på rösten men Klara hörde inget utan kvittrade glatt:
- Då får jag väl ta av mig jag med.
Hon drog snabbt av sig kläderna och satte sig bredvid mig på laven iförd endast trosor. Jag kunde känna att hon luktade lite alkohol när hon tryckte sig mot mig.
- Snälla Klara, sa jag, - kan jag inte få basta ifred?
Innan hon hann svara så rumlade Robin och Linda in i badrummet. De kysstes hetsigt och rev i varandras kläder.
- Det ser ut som om vi får se lite liveshow, fnittrade Klara.
Hon kurade ihop sig bredvid mig samtidigt som Robin och Linda slet kläderna av varandra. Klara andades tungt bredvid mig och jag började bli upphetsad av den varma kvinnokroppen bredvid mig och det som utspelades framför mig på andra sidan glasrutan. Det var uppenbart att vare sig Robin eller Linda såg oss för de slet ohämmat kläderna av varandra.
- Jag vill också knulla, viskade Klara bredvid mig samtidigt som hon drog av sig sina trosor.
Robin och Lindas uppvisning hade fått mig att bli rejält upphetsad så när Klara drog i mina shorts så lyfte jag frivilligt på rumpan så att hon skulle kunna dra av dem. Med en hand om Klaras nacke och den andra i hennes hår så pressade jag hennes huvud ner mot mitt stånd. Utan några som helst protester så kunde jag höra hur hon kved till av upphetsning när hon tog mig i munnen.
Ute i badrummet så hade Linda glidit ner på knä framför Robin och börjat suga på hans lem. Jag kunde se hur kameran zoomade in samtidigt som jag med illa dold förtjusning kunde konstatera att Robin inte var speciellt välutrustad. Som för att bekräfta min egen storlek så pressade jag Klara hårdare ner över min lem och jag kunde känna hur jag gled långt ner i halsen på henne.
Det var som att titta på en porrfilm när Robin trängde in i Linda som satt med särade ben på bänken till handfaten. De kysstes hetsigt med varandra och jag kunde se på Linda hur hon njöt av situationen. Det förvånade mig inte det minsta att producenterna valt ut deltagare som var exhibitionister. Jag drog upp Klara och vände runt på henne så att hon kom att stå på alla fyra på laven.
- Ja knulla mig, kved hon.
Med ett öga ut på hur Robin och Linda knullade så positionerade jag mig rätt bakom Klaras putande rumpa.
- Men knulla mig då! Kved hon upphetsat, - sätt på mig!
Hårt trängde jag in i henne bakifrån och jag började ta henne snabbt och hårt utan någon som helst tanke annat än på min egen utlösning. Klara mötte mig hårt och hon stönade och kved framför mig.
- Fyll mig, väste hon.
Klaras slampiga uppträdande fick mig bara att bli mer upphetsad och jag tog henne i ett rasande tempo! Till min stora förvåning så kände jag hur Klaras kön drog ihop sig och blev trängre. Hon spände hela kroppen och skrek till när hon fick orgasm. Snabbt drog jag mig ur henne och sprutade all min säd över hennes skakandes kropp samtidigt som Robin tömde sin säd över Lindas ansikte!
Jag slet till mig mina shorts och klev snabbt ut ur bastun. Linda skrek till när hon fick syn på mig medan Robin bara såg besvärad ut.
- Låt inte mig störa, sa jag och gick in i duschen.
Snabbt duschade jag av mig och försvann så fort jag kunde ut ur badrummet. Precis när jag skulle stänga dörren om mig så kom Klara ut ur bastun.
- Läcker show ni bjöd på, fnissade hon.
Efter att jag klätt på mig så gick jag ut i festlokalen i jakt på Cornelia.
- Har du sett Cornelia? Frågade jag Anton.
- Det var ett tag sen men hon såg ledsen ut och gick in i tvättstugan, svarade han.
Dörren till tvättstugan var låst och jag knackade försiktigt på.
- Cornelia! År du där?
- Försvinn! Hörde jag inifrån.
Jag stod kvar och funderade på hur jag skulle agera när dörren låstes upp. Försiktigt öppnade jag och kikade in. På golvet vid tvättmaskinen satt Cornelia med rödgråtna ögon och snörvlade.
- Får jag komma in? Frågade jag.
Hon svarade inte så jag klev in och stängde och låste dörren om mig. Jag var påtagligt medveten om kameran i taket när jag satte mig bredvid Cornelia och la armen om henne. Hon kurade ihop sig i min famn och lutade huvudet mot min axel.
- Vad gör du här? Frågade hon efter en stund.
- Ett riktigt uselt vad som jag ångrar att jag accepterade, sa jag.
- Nej inte i huset, sa hon, - varför är du här?
Då förstod jag vad hon menade. Jag funderade en kort stund på vilka alternativ jag hade men kom fram till att sanningen fick bära eller brista. Hela världen skulle få höra vad jag kände men jag orkade inte bry mig.
- För att jag är kär i dig, svarade jag.
- Är det därför du har knullat runt med Klara? Frågade hon surt.
- Ja jag har knullat runt med Klara så sent som för en halvtimma sen men det beror på att jag var så korkad att jag inte fattade att jag var kär i dig. Klara utnyttjade mig och jag var inte man nog att säga ifrån. Jag är inte så van vid att tjejerna slänger sig om halsen på mig och jag förstod Klaras intentioner alldeles för sent.
Jag kunde känna hur det hettade på mina kinder av skam och det var verkligen en dåres försvarstal men det var sanningen. Jag tänkte med fel huvud och jag hade fått rejält med skit för det.
- Förlåt, sa jag, - och jag menar det faktiskt.
- Du är alldeles för snäll och ärlig Hannes, sa Cornelia.
- Jag vet, svarade jag.
- Det är därför jag föll för dig, viskade hon.
Vi satt stilla och bara höll om varandra en lång stund. Jag kunde känna hur Cornelias hjärta dunkade rytmiskt och jag andades in doften av henne. Försiktigt lirkade jag fram armbandsuret och tittade vad klockan var. Till min stora förskräckelse så var den över ett! Vi hade suttit i flera timmar inne i tvättstugan och kramat om varandra.
- Får jag sova hos dig inatt? Frågade jag.
- Om du vill så, svarade Clara och gav mig en mjuk kyss.
Cornelias läppar var mjuka och hennes tunga smekte stilla min. Hon smakade lite salt efter tårarna som runnit. Mjukt drog jag henne intill mig och jag besvarade hennes kyss fullt ut. Cornelia log stort mot mig när vi avslutat kyssen och rest oss upp. Hon rättade till klädseln lite innan vi hand i hand gick ut ur tvättstugan.
Jag fick syn på Klara som satt i soffan och jag såg hur förvånad hon såg ut när hon fick syn på oss. Hon slängde ölflaskan hon höll i handen och sprang ut på innergården. Jag tittade förvånat efter henne och långsamt började jag att förstå vad det var som hände.
- Kom, sa jag till Cornelia och drog med henne mot innergården.
Cornelia såg förvånad ut men hon följde villigt med. Ute på gården så kunde jag se Klara sitta hopkrupen på marken i ett hörn och jag kunde höra hur hon snyftade.
- Vad…? Började Cornelia innan jag tystade ner henne.
- Vänta, sa jag och släppte hennes hand.
Jag gick bort till Klara och satte mig bredvid henne. Hon drog sig längre bort från mig samtidigt som hon snörvlade.
- Förlåt, sa jag.
Klara svarade inte utan snörvlade bara.
- Jag trodde att du stötte på mig för att vara taskig mot Cornelia, sa jag, - men jag förstår nu att det inte är så.
Försiktigt makade jag mig närmare Klara och la upp armen om henne. Den här gången så drog hon sig inte undan utan hon kröp in i min famn och borrade in ansiktet i bröstet på mig och jag kunde känna hur hon skakade när hon grät.
- Det var inte min mening att såra dig, sa jag, - Jag tycker om dig men jag tycker om Cornelia ännu mer.
- Fan Hannes, snörvlade Klara, - du är den ende kille som inte behandlat mig som skit och så gör du så här!
Klaras ord gjorde ont ända inne i själen på mig och jag kände mig verkligen som en skit bara för att jag inte hade kunnat tolka tjejernas signaler. Vanligtvis så kastade sig inte tjejerna runt halsen på mig så jag var inte van vid att två konkurrerade om mig samtidigt.
- Du Klara, sa Cornelia och satte sig på andra sidan henne.
Klara tittade upp lite förvånat.
- Jag vet att det är fel läge att slås om en kille här inne i huset och om du är med på det så tillhör Hannes ingen av oss så länge vi är här inne, sa Cornelia.
Först så fattade jag inte vad det var Cornelia sa men när Klara kramade om henne så förstod jag.
- Du har rätt Cornelia, snörvlade Klara, - fel läge att slåss om en kille här inne.
- Hannes tillhör oss båda vara här inne och vi spelar inte ut varandra, sa Cornelia.
- Okey, svarade Klara.
Klara sträckte lite på sig och torkade tårarna från ansiktet samtidigt som hon pressade fram ett litet leende.
- Har jag inget att säga till om? Frågade jag.
- Glöm det! Svarade Klara snabbt.
- Du skall vara tyst när vi tjejer gör upp, sa Cornelia.
- Vi delar på Hannes så att vi sover med honom varannan natt, föreslog Klara.
- Deal, svarade Cornelia, - men jag har två knull till godo!
- Okey, svarade Klara, - det kan jag leva med.
- Är han bra? Frågade Cornelia.
- Du vet inte vad du missat, flinade Klara.
Jag satt bara och gapade över tjejernas samtal! Båda två brast ut i gapskratt när de såg min förvånade min.
- Mitt tips är att jag tröttnar snabbast på dig, sa Klara, - så är du bara kvar tillräckligt länge i huset så får du ha Cornelia för dig själv så småningom.
- Men fram till dess så får du dela på oss, fyllde Cornelia i.
Uppstyckad och delad som ett stycke kött! Genansen brände på mina kinder. Jag viste hur mina kompisar skulle tråka mig för det här. Jag sneglade upp mot kameran som glodde kallt och ironiskt på oss.
- Glöm det, sa jag, - det blir inget mer knullande här inne över huvud taget.
- Det tror du bara, fnissade Klara.
- Du kommer att knulla både Klara och mig, fnissade Cornelia.
- Han är din inatt, sa Klara, - men i morgon Hannes!
Klara flinade mot mig och gav mig en snabb puss på kinden innan hon styrde stegen mot huset.
- Det löste sig ju bra, sa Cornelia, - kom nu Hannes.
Det var som i en dimma Cornelia drog med mig in i huset. Jag vågade inte tänka på hur händelsen skulle framställas i teve och så roligt mina kompisar skulle ha åt mig!
*
Bikten gjorde verkligen skäl för sitt namn. Jag satt ensam inne i det lilla rummet och snurrade nervöst en penna mellan fingrarna. Egentligen hade jag ingen aning om vad jag skulle säga. Oavsett vad jag sa så skulle Klars och Cornelias diplomatiska lösning sätta sina spår i programmet. Jag kunde bara hoppas att Robins och Lindas liveshow skulle vara mer intressant att fokusera på.
- Jaha, började jag.
Jag skruvade lite på mig i fåtöljen innan jag fortsatte.
- Det är som vanligt! När det gäller tjejer så är man alltid steget efter.
Klara och Cornelia hade verkligen gjort som de kommit överens om! Cornelia hade varit underbart het och mjuk mot min kropp när vi äntligen kröp ner under täcket. Men kvällen därpå så hade hon villigt släppt mig till Klara som keligt hade spunnit som en katt när hon pressat sin heta mjuka kropp mot mig när vi skulle sova.
- Fan! Varför skall allting alltid vara så komplicerat med tjejer? Stönade jag.
*
Klara och Cornelia var inte det enda problemet inne i huset. Veckans uppdrag gick inget vidare mest beroende på att Julia var fullkomligt värdelös på alla uppgifter som vi skulle lösa. På lördagen när förlorande lag skulle nomineras så var det inte ens spännande utan vårt lag var så uppenbart poänglösta att Adam nästan såg lite besvärad ut. Att bli utröstad skulle i och för sig lösa en massa problem men det var mycket nervös och med mycket ångest som jag slog mig ner i soffan mellan Klara och Cornelia på söndagen.
- Hej hallå huset, skrålade Adam i teverutan.
Alla skrålade till svar och nedräkningen började. Som för att dra ut på väntan så visade Adam en masa klipp från veckans uppdrag och en del var verkligen så dråpliga att jag inte kunde låta bli att skratta jag med.
- Veckans nominerade är ju Hannes, Julia och Linda, sa Adam.
Han gjorde en konstpaus och lekte lite med kuvertet där röstresultatet fanns. Nästan lite utstuderat långsamt sprättade han upp kuvertet och läste det.
- Den som åker ur Big Brother-huset den här veckan är med 83% av rösterna…….Julia!
Både Klara och Cornelia skrek till bredvid mig och kastade sig om halsen på mig! I den allmänna oredan som uppstod så fattade jag inte först att jag klarat mig kvar. Det var först när jag fick syn på den gråtandes Julia som jag förstod att jag hade överlevt vecka tre i Big Brother!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.