Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2018 kl. 20:50, av sammet

Den där dagen Bok 1 Kapitel 3 Början

Del 3 av 65 i serien Den där dagen...

Kapitel 3

Jag vaknade med ett ryck, jag var desorienterad jag hade inte riktigt en aning om var jag var, jag kände något mot bröst där låg någon där, världen studsade tillbaka. Jag kom in på rätt spår igen, nu visste jag var jag var, hemma hos Rebecka och det var hon som låg på mitt bröst.

Hennes andning var lugn och fridfull, inte som min, kort och ansträngd, mitt hjärta bultade i bröstet. Jag stängde ögonen och försökte kontrollera min andning, in genom näsan ut genom munnen. Jag upprepade detta tills jag fick kontroll på andningen.

Jag försökte komma i synk med Rebeckas lugna sovande andning, efter ett tag så slutade hjärtat att banka i bröstet. Jag fick kontroll på min andning. Jag undrade vad det var som gjorde att jag nu två dagar i rad hade haft Flashbacks.

Det var ett tag sedan jag drömt om det som hänt, vad var det som fick det att kicka igång igen. Jag kom inte fram till något och det störde mig, det rubbade mina cirklar att jag inte kom fram till vad det var. Jag kunde inte somna om. Det visste jag.

Vad jag behövde var att tömma huvudet och det gjorde jag bäst när jag tränade. Jag hade sett ett hopprep i Rebeckas rum det passade perfekt när jag inte hade möjlighet att ge mig ut och springa- Jag smög ur sängen med ett visst besvär och klädde på mig.

Jag tog hopprepet och smög ut ur rummet. Jag gick genom huset och ut i trädgården. Jag hade tittat på klockan innan jag gick ut den hade visat 06.10. det var disigt ute det kändes som att det skulle bli regn, det var grått och tungt i luften.

Jag började hoppa, först i ett rätt lätt tempo men efterhand som jag blev varm och vaknade så ökade jag takten. Tillslut så kom jag in i bubblan och vara bara ett med hoppandet.

Jag slöt ögonen och bara njöt av att känna svetten börja rinna längs med pannan och ryggen. Jag kom in i andra andningen och bara flöt med, jag kände hur nattens dröm rann av mig i takt med rinnandet av svetten. Det var en rensning av själen att träna.

Jag vet inte hur länge jag hoppat. Men jag började känna att jag inte skulle orka hålla tempot längre. Så jag saktade ner och tillslut så var det mest lekfullt hoppande inte för att jag behövde det utan mer för att det bara var skönt att hoppa, jag njöt av träningen.

Jag slutade att hoppa och andades tungt men jag kände mig piggare än innan mer tillfreds återigen så hade träningen fått mig tillbaka i balans. Jag la undan hopprepet och körde 3*3*90 armhävningar, situps och knäböjningar.

Jag kände mig rätt stel i kroppen så jag bestämde mig för att stretcha, jag hade mitt eget program som jag körde enligt KAT metoden det brukade ta mellan 40–45 min att köra igenom.

Jag började och jag befann mig fortfarande i bubblan. Jag märkte inte att det börjat dugga lite, jag var bara koncentrerad på träningen. När jag närmade mig slutet på mitt program så hör jag hur Rebecka säger

-       Nu vet jag vad du menar med att du befinner dig i en bubbla när du tränar

-       Hur länge har du stått där?

-       Sedan du började med stretchingen

-       Ok det är en stund

-       Ja sa hon, jag blev väldigt fascinerad av din totala koncentration, vad gör du uppe så tidigt

-       Kassa drömmar sa jag

-       Aha ok varför väckte du inte mig

-       Du skall inte behöva förlora sömn för att jag inte kan sova

-       Jag vaknade ändå när du inte var där. Det blev ensamt i sängen

-       Jag behövde träna med och som du säger jag hamnar i bubblan när jag tränar, jag hade inte varit så roligt sällskap.

-       Nä men jag hade fått vara nära dig

-       Vet inte om jag kunnat koncentrera mig om jag vetat att du tittade på mig när jag tränar då hade nog mina tankar vandrat till annat

-       Som vadå?

-       Hur mycket jag vill smeka din kropp, ha dig i min famn och….

-       Och vadå

-       Ja det vet du nog

-       Mm jag gör nog det

-       Som jag sagt innan jag har min träning och den kräver fullt fokus från min sida

-       Hur länge har du tränat?

-       Jag började 06.10. ungefär jag vet inte vad klockan är nu?

-       Hon är 07.20.

-       Ok då blev det ett kort pass idag

-       Ok kort?

-       Ja kort jag brukar träna mellan 2.2½ timme per pass när jag tränar själv

-       Ok det var länge

-       Jo det är det nog.

-       Frukost?

-       Ja tack har ni müsli?

-       Nä jag tror inte det

-       Ingen fara jag gör gröt igen om det är ok?

-       Absolut fixar du gröten så lagar jag kaffe.

-       Kan jag låna duschen sa jag?

-       Absolut du vet var den finns, vill du låna en T-shirt av min pappa? För den du har på dig är rätt blött

Jag tittade ner på min tröja och insåg att hela jag var rätt blöt.

-       Ja tack sa jag

-       Kanske ett par kalsonger och ett par shorts med?

-       Absolut om det inte är något besvär

-       Nejdå vi får bara se till att det kommer tillbaks innan söndag.

-       Det löser vi sa jag och gick mot duschen.

Jag klädde av mig och tittade mig spegeln jag skulle behöva raka mig såg jag i spegeln. Men det fick jag fixa senare. Jag gick in i duschen och satte på vattnet, jag satte händerna mot väggen och stängde ögonen och bara njöt av det varma vattnet.

Jag var så djupt inne i mig själv att jag inte hörde när dörren öppnades. Helt plötsligt så känner jag en hand om min kuk, Rebecka står bakom mig och börjar runka min kuk, jag hoppar till lite av överraskning.

-       Som sagt när du koncentrerar dig så hör du verkligen ingenting

-       Nä så är det nog

-       Jag har stått här en stund och beundrat dig, du hörde inte när jag kom in och lämnade kläderna

-       Nä sa jag

-       Märkte det, sen när jag såg dig stå där så fullkomligt avslappnad så kunde jag inte motstå att komma in till dig det gjorde inget va?

-       Nä då jag har inga klagomål på det sa jag

-       Bra

Hon ökade takten i runkandet och greppet hårdnade, hon nafsade mig i örat och andades tungt i mitt öra, jag blev överraskad över hur det tände mig, just det är nafsandet i örat gjorde mig nästan smått galen. Hon tryckte sig hårdare mot mig så att jag kunde känna hur hennes bröst trycktes mot min rygg.

-       Gillar du det viskade hon i mitt öra

-       Mm var allt jag kunde svara

-       Säkert?

-       Mm

-       Så bra då fortsätter jag

-       Mm var allt jag kunde säga

Hon ökade tempot ytterligare i runkandet. Jag kände hur det började ila min kuk, hon smekte mig på utsidan av låret och framöver min mage med andra handen. Den letade sig ner mot min pung. Hon började kittla på undersidan av pungen, det blev om möjligt ännu skönare av det.

Jag kände att jag inte skulle kunna hålla emot så mycket längre, jag var bara tvungen att få känna hennes fitta runt min kuk, jag försökte vända mig runt men hon höll emot, förvånansvärt starkt tyckte jag

-       Nej sa hon nu är det min tur att ge dig njutning, jag tänder på att se dig njuta och jag vill se dig spruta jag tänder på det med. Jag älskar att se dig spruta din sperma.

Dessa ord fick mig att komma. Jag bara sprutade ut min säd, den formligen flög ut ur mig och träffade väggen, det blev en tre fyra hårda långa sprut. Rebecka saktade takten i runkandet och mjölkade ut de sista dropparna.

Nu var det hennes tur att hålla mig på fötter jag kände hur mina knän vek sig när jag kom. Jag spjärnade mot, mot väggen och tillsammans med hennes arm runt mig så lyckades jag hålla mig på fötter.

-       Jisses sa jag så jävla skönt, herregud som jag kom

-       Mm sa hon så jäkla häftigt att se dig komma det är fascinerande att se och känna hur sperman pumpar ur dig.

-       Vi får nog skölja bort det där från väggen.

-       Vänta lite hon sträckte fram handen och doppade ett par fingrar i satsen på väggen och slickade av sina fingrar, jag gillar smaken mer och mer.

-       Jag blev lite generad och tagen så jag visste inte vad jag skulle säga. Frukost?

-       Frukost sa hon

Vi hoppade ur duschen och torkade av oss. Hon hade lagt fram kläder åt mig så jag klädde på mig och hennes pappas kläder passade nästan. Shortsen var lite kortare än vad jag var van vid och de tryckte lite i midjan.

T-shirten var lite kort på längden men det funkade. Jag hade i alla fall torra och rena kläder att ta på mig. Jag hoppade över kalsongerna det kändes konstigt att ta på sig någon annans underkläder jag lät dem ligga kvar på toaletten.

Jag gick ut ur badrummet och gick mot köket när jag gick förbi Rebeckas rum så tittade jag in där, hon stod naken med ryggen mot mig och tittade in i sin garderob.

Jag stannade och beundrade hennes kropp, framförallt hennes fantastiskt sexiga rumpa. Jag kände hur kuken växte i byxorna och hur den blev hård. Hon stod och svängde på höfterna från sida till sida som om hon lyssnade på musik och skakade rumpan i takt med den. Men där var ingen musik på, så jag misstänkte att hon stod och sjöng för sig själv.

-       Vilken låt är det sa jag?

-       Va? Sa hon och hoppade till

-       Vilken låt är det du sjunger på?

-       Hur visste du det?

-       Du dansade för mig eller rättare sagt din rumpa gjorde det

-       Aha master and servant med Depeche Mode

-       Aha sa jag en av de få låtarna som jag gillar med dem. Inte riktigt min musiksmak med synt.

-       Vad lyssnar du på då?

-       Helst rock, Springsteen är en av de stora favoriterna men jag är väl egentligen allätare. Jag lyssnar på det mesta, men jag vill att låten skall ge mig något. Vad vet jag egentligen inte jag vill att den skall tala till mig så att säga. Själv då?

-       Jag lyssnar egentligen på allt. Så jag är väl också allätare, men jag gillar Depeche Mode för deras låtar passar för det mesta mitt humör.

-       Ungefär som för mig med Springsteen då.

-       Gillade du vad du såg förresten

-       Mm sa jag mycket. Din rumpa är vacker och den var väldigt vacker när du svängde på den som du gjorde.    

-       Hon log och sa tack, men nu skall jag klä på mig så att vi kan köra direkt när vi ätit frukost. Kaffet är nog klart jag satte på det innan jag gick in till dig i duschen. Du vet var havregrynen är så det är bara att koka gröten så kommer jag strax.

Jag gick fram till henne och pussade henne på näsan. Sen gick jag ut i köket och började koka gröt. När jag var färdig så jag gick jag ut till matplatsen och dukade fram gröten och kaffet.

Jag satte mig ner och började äta, efter en stund så kom Rebecka ut och satte sig hon hade på sig sina nya kläder och hade sminkat sig precis lagom, hon var riktigt vacker.

Vi åt och drack under tystnad och fokuserade på att bli klara. När vi ätit och druckit färdigt så tog jag min tallrik och gick ut i köket och började diska. Rebecka kom efter och ställde sig bredvid mig och när jag sköljt av min tallrik så tog hon den och satte in den i diskmaskinen

-       Tack

-       Ingen fara, är du klar så kan vi köra

-       Javisst jag skall bara packa ihop mina kläder sen är jag klar

-       Det har jag redan gjort de är i en kasse ute i hallen

-       Tack igen men då är jag klar att åka

Vi gick ut ur huset och hon öppnade garaget därinne stod det en röd Golf av nyare modell. Vi satte oss i bilen och den luktade fortfarande ny bil. Hon startade bilen och körde ur garaget och gick ur bilen stängde och låste garaget.

-       Vart skall vi nu?

-       Hem till mig

-       Ja det vet jag men jag vet inte vart du bor

-       Oj har jag inte sagt det?

-       Nej det har du inte.

Jag sa till vilken stadsdel vi skulle och vilken adress jag bodde på

-       Ok sa hon då kör vi

-       Förlåt jag trodde att jag sagt vart jag bor

-       Nej det har du inte men jag har inte frågat heller så jag får väl skylla mig själv sa hon med ett leende.

-       Du verkar lite spänd sa jag

-       Mm det är jag, jag har aldrig varit hemma hos en kille som bor själv, det känns lite spännande

-       Aha sa jag, jag lovar att vara snäll

-       He, he sa hon ja det vet jag annars så hade jag inte följt med

Vi körde genom stan och var snart hemma hos mig.

-       Vart skall jag parkera

-       Precis var du vill jag bor där vid den porten

Hon hittade en parkering och hon parkerade och vi gick ut ur bilen mot min port. Jag fiskade fram mina nycklar och låste upp porten

-       Damerna första sa jag

-       Hon log lite och sa tack vilken gentleman

-       Alltid sa jag

Vi kom in på gården och jag tittade mig omkring ingen var ute, vi gick vidare in på gården och mot min port jag tog henne i handen och tog ett ganska så hårt tag om den. Vi kom fram till min port och jag plockade upp mina nycklar igen och låste upp.

-       Niklas

-       Jag vände mig om och där stod grannen som kört mig dagen innan till stan, Niklas vänta.

Jag stannade och sa

-       Vad är det?

-       Igår när jag kom hem efter att lämnat dig stan och gjort mitt ärende så var det en man här som sökte dig och undrade var du var.

-       Ok sa han vad han hette?

-       Ja Micke

-       Aha ok det är min tränare jag får ringa honom när jag kommer in

-       Skall du inte presentera mig sa hon

-       Jovisst Rebecka detta är….

-       Sanna

-       Hej Sanna sa Rebecka

-       Hej Rebecka sa Sanna

-       Tack för att du skjutsade Niklas igår så att han hann fram i tid

-       Ingen fara det var det minsta jag kunde göra med tanke på vad han gjort för mig

-       Ok vad har han gjort för dig?

-       Har han inte berättat att han räddade mig från en knivig situation

-       Nej han sa bara att du var en schysst granne

-       Aha ok jo han stoppade mitt ex från att slå mig gul och blå när han jagade mig med en kniv

-       Oj sa Rebecka jag beklagar

-       Ingen fara han är där han hör hemma nu, håll fast i honom där

-       Det skall jag sa Rebecka tro mig det skall jag

Hon fick något hårt i blicken och hennes grepp om min hand hårdnade när hon sa det som att hon tydligt markerade vad hon sa. Jag fattade inte vad som pågick mellan dem.

Men jag var smart nog att hålla tyst och inte lägga mig i. Men efter en liten stund när jag tyckte att de stirrat tillräckligt på varandra så sa jag

-       Vi måste gå in nu jag skall byta om vi har snart fotografering i skolan studenten du vet

-       Va sa Sanna aha just det är snart va?

-       Ja på tisdag sa jag

-       Aha då får man gratulera om vi inte ses innan

-       Tack sa jag,

Rebecka sa ingenting hon fortsatte bara att stirra

-       Men tack för meddelandet sa jag

Jag vände mig om för att markera att nu var samtalet slut. Jag låste upp porten och gick in genom dörren jag tog Rebecka i handen och nästan drog i henne i trapphuset. Vi gick uppför en halvtrappa och sen stod vi framför min dörr. Jag låste upp och jag sa

-       Stig in.

Rebecka tittade plötsligt på mig och blev generad

-       Förlåt sa hon tack

-       Vad handlade det om sa jag och säg inte ingenting för något hände och jag fattar inte vad men något var det?

-       Vad menar du?

-       Mellan dig och Sanna vad handlade det om?

-       Aha sa hon och blev generad, jag gillade inte hur hon ”åt” upp dig med sin blick, märkte du inte det?

-       Helt ärligt nej

-       Ok jodå och jag kände hur svartsjuk hon lät när hon pratade med dig och tittade på mig

-       Ok sa jag nä som sagt jag märkte inget av det

-       Ok är du blind sa hon lite aggressivt?

-       Vadå för att jag inte såg hur hon tittar på mig eller att hon verkade svartsjuk mot dig. Eftersom jag inte varit i denna situationen förr så är det helt nytt för mig men jag lovar att vara mer uppmärksam nästa gång. Men det kan också bero på att dels så är hon mycket äldre än mig, och att jag som jag sa igår inte går igång på blondiner. Så jag ser inte på henne på samma sätt som jag ser på dig och du vinner över henne varenda sekund på dagen.

Hon bara tittade på mig sen så började hon skratta. Vi stod fortfarande precis innanför dörren. Jag tog av mig skorna och sa

-       Kom in känn dig som hemma, kom skall jag visa dig runt

Precis innanför ytterdörren i början av hallen till höger så fanns mitt sovrum. Det var ett stort rum med en säng två byråer och ett sängbord på golvet fanns det två trasmattor.

Vi fortsatte fram i hallen och kom till två dörrar den till vänster var in till köket och den till höger ledde in i vardagsrummet. Bredvid köket så låg mitt badrum och bredvid badrummet så hade jag ett rum till. I det rummet brukade jag träna där fanns en skivstång och lite vikter, ett par hopprep och inte så mycket mer.

-       Ja här bor jag sa jag titta dig omkring om du vill. Jag måste ringa min tränare och fråga vad han vill

-       Ok sa hon är det vanligt att han söker upp dig sådär

-       Nej men det är inte heller vanligt att jag missar två träningar i rad. Jag hade sagt till honom om i onsdags men inte igår, jag glömde det helt enkelt. Han vet en del om mitt förflutna så han kanske var lite orolig. Men som sagt titta dig omkring

-       Ok sa hon

Jag lyfte på luren och slog numret till föreningen. Min tränare arbetade som konsulent i föreningen, så jag visste att han var där

-       Micke

-       Tjena det är Niklas sa jag

-       Tjena Niklas hur är läget allt bra?

-       Jadå förlåt för att jag inte hörde av mig igår men det dök upp något annat

-       Ok vadå? Något allvarligt?

-       Nej precis tvärtom faktiskt något väldigt rätt

Det blev tyst på andra sidan.

-       Är du kvar frågade jag

-       Jadå jag blev bara lite paff

-       Ok sa jag vadå då?

-       Nä det är bara det att det är första gången som du säger så

-       Aha ok ja det är mycket som har varit första gången för mig på sista tiden

-       He, he skrattade han till, kommer du ikväll?

-       Ja sa jag utan tvekan, jag har lite abstinens behöver få ett par skott på mig sa jag

-       Lysande då ses vi ikväll

-       Absolut sa jag

-       Hörs

-       Det gör vi

Jag la på luren och tittade på den vad hade han menat med det han sa. Jag ryckte på axlarna och tittade upp jag undrade var Rebecka var

-       Rebecka kallade jag

-       Mm

-       Var är du?

-       I vardagsrummet

Jag gick dit och ställde mig i dörröppningen

-       Nå vad tycker du

-       Det är en fin lägenhet, jag ser att du gillar att läsa, i vardagsrummet så hade jag ett par bokhyllor som var fulla med böcker

-       Ja sa jag de var min tillflyktsort när jag växte upp förutom idrotten.

-       Aha sa hon, det är en blandad kompott av genrer

-       Ja sa jag, precis som med musiken så är jag blandad.

-       Jag med sa hon, vem är favoritförfattaren?

-       Just nu? Tolkien

-       Sagan om ringen?

-       Mm precis men även Stephen King är en favorit

-       Ok sa hon jag har inte läst något av honom

-       Ok då har du missat något, jag rekommenderar DET den är riktigt bra du kan få låna den av mig.

-       Det gör jag gärna sa hon.

-       Hur långt kom du i husesynen?

-       Jag har bara kommit hit sa hon

-       Ok sa jag titta du vidare så skall jag bara leta fram lite kläder

Jag lämnade henne i vardagsrummet och gick in i mitt sovrum och började leta efter kläder. Mitt urval av finare kläder var begränsat så det fick bli blåa jeans vit T-shirt och en blå pullover. Jag började klä av mig

-       Glömde du kalsongerna

-       Nä men det kändes lite konstigt att ta på sig någon annans kalsonger bara

-       Aha ok sa hon

Jag tittade över axeln för att se hennes reaktion hon log.

-       Vad har du valt sa hon?

-       Blåa jeans, vit T-shirt och en blå pullover min garderob är lite begränsad när det kommer till finkläder.

-       Aha sa hon och blev lite generad

-       Det handlar inte om pengar sa jag mer om ointresse.

-       Aha ok

-       Du vet staten betalar sa jag med ett snett leende

-       Ja just det sa hon och log tillbaks

-       Sen så bryr jag mig inte. 85% av mina kläder är träningskläder så jag har lagt mina pengar på sådana istället

-       Aha ok men det funkar med det du valt det blir bra

-       Ja sa jag, jag bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut faktiskt eller rättare sagt jag bryr mig inte vad andra tycker om hur jag ser ut

-       Det måste vara skönt att kunna ha den inställningen

-       Det bestämmer man väl själv kastade jag ur mig

-       Vad menar du sa hon lite aggressivt

-       Jo du bestämmer väl själv om du bryr vad andra säger och tycker?

-       Jo det är klart men det är inte lätt man vill ju inte vara utanför

-       Nä det kan jag förstå, men om de bara väljer att vara med dig för vilka kläder du har är de då vänner du vill ha?

-       Du får det att låta så lätt

-       Det är inte min mening men det är så jag ser det. Jag vet inte hur det är att vara i sådana situationer för det har aldrig varit aktuellt för mig.

Jag fortsatte att klä på mig, och väntade på att hon skulle svara. Jag fick på mig kalsonger, strumpor och byxor. Jag vände ryggen mot henne och skulle dra T-shirten över huvudet

-       Vänta sa hon, får jag känna på dina ärr?

Jag stelnade till och visste inte vad jag skulle säga ingen hade innan frågat om de fick känna på dem efter en stunds tvekan sa jag

-       Visst

Hon kom fram och ställde sig bakom mig och började smeka mig över ryggen lätt med fingrarna,

Samtidigt som det var lite genant så var det skönt.

-       Herregud hörde jag henne viska så många

-       Mm sa jag där är en hel del

-       Jag kan inte ens fantisera om hur det måste ha känts

-       I början gör det riktigt ont, så att du bara vill skrika rakt ut efter en 10 rapp så blir man så bedövad så sen svider mest. Träffar det på samma ställe två gånger så gör det galet ont då brukade det göra så ont att det svartnade för ögonen.

-       Oh herregud

-       Men det värsta var när jag inte skrek som jag skulle då fick jag antingen salt eller citronsaft droppat i såren.

-       Oh herregud

-       Den fysiska biten var jobbig men sår läker. Det jobbigaste var psykiska pressen att aldrig veta vad som skulle hända härnäst? Vilket skulle bli nästa steg, vad kommer härnäst?

Jag hörde henne snyfta jag vände mig om och tog henne i min famn och kramade om henne

-       Det var inte meningen att göra dig upprörd, jag brukar inte släppa på garden så, men det är så lätt att prata med dig. Egentligen lättare än vad jag är bekväm med

-       Hon tittade på mig med tårar i ögonen, vad menar du?

-       Jo av förståeliga skäl så har jag byggt upp ett försvar runt mig. Jag brukar inte lätta på det men jag gör det med dig och jag vet inte varför egentligen. Det är väl för att du inte blir rädd eller dömer mig, eller daltar med mig.

-       Aha ok

-       Jag har snart berättat mer för dig på denna korta tid än vad jag berättat för någon annan. Ingen känner till hela historien men två personer vet om 90% kanske. Min socialkontakt och mina bästa kompisars mamma. Det var hon som räddade livet på mig bokstavligt talat.

Hon sa inget på en stund vi bara stod där med armarna runt varandra och kramades det kändes så rätt.

-       Jag tackar för förtroendet

-       Det är lugnt jag skulle dock uppskatta om du inte berättade vidare det du får reda på

-       Självklart inte sa hon skarpt

-       Det var inte meningen att såra dig. Men min tillit till människor är inte den bästa

-       Nä jag förstår men jag lovar att inte säga något till någon

-       Tack, nä jag får väl klä på mig så att vi kommer iväg

-       Ja jag får pudra näsan sa hon

-       Kommer du ihåg var toaletten är?

-       Jadå sa hon

Jag klädde på mig ganska snabbt kastade på mig lite deo och lite eau de toilette och gick ut i köket och tog ett glas vatten. Jag kollade igenom kylen för att kolla om jag behövde något. Men det verkade ok kanske en mjölk och lite annat smått och gott men det var ingen panik

-       Rebecka kom ut i köket och tittade på mig är du klar

-       Ja sa jag är du?

-       Ja

-       Då kör vi

Vi gick ut till hennes bil och körde iväg till skolan, den låg rätt nära där jag bodde så det gick snabbt att komma fram

-       Var skall vi fotas?

-       Va?

-       Var skall vi fotas?

-       I aulan

-       Ok då går vi dit sa jag

-       Hon tog mig handen. det är dags att döda det ena ryktet sa hon

-       Ok sa jag och log

Vi gick in genom huvudingången. Egentligen så hade det varit närmre att gå in genom en av sidodörrarna där vi hade parkerat. Men nu ville hon visa upp mig tydligen så jag sa inget.

Med ett bestämt tag om min hand så gick vi in på skolan och gick genom korridorerna fram till ett stort område mitt i skolan där alla samlades. Hon tittade sig runt det var som hon skulle kolla så att alla var där. Sen vände hon sig mot mig och väste

-       Kyss mig.

Jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Men jag log lutade mig fram mot henne tog henne i min famn och gav henne en lång het kyss. Samtidigt som jag la en hand på hennes rumpa och klämde till. Den andra handen lät jag försvinna in i hennes hår lekte runt.

Jag hörde hur hon stönade till i min mun när jag klämde till om hennes rumpa. Jag avslutade kyssen inte för att jag egentligen ville utan mer för att det blivit rent tyst runt oss. jag lutade mig tillbaks och viskade till henne

-       Var det något sådant du tänkt dig?

-       Mm precis så, det var perfekt

-       Nöjd? sa jag

-       Mycket sa hon och log mot mig

-       Skall vi gå vidare mot aulan nu

-       Vänta lite viskade hon

Jag vet inte vad hon väntade på. Men hon tittade mig djupt i ögonen och bara log sen sa hon

-       Nu går vi

-       Ok sa jag

Sen gick vi vidare mot aulan, när vi kom fram så var det hennes klass tur att fotograferas.

-       Jag väntar här på dig sa hon när jag är klar

-       Javisst sa jag

Hon gick in och jag ställde mig för mig själv precis som vanligt. Jag tittade mig omkring för att se om några av mina klasskamrater var där. Där var en del men inte alla, det tisslades och tasslades en del men jag brydde mig inte.

När det börjades att pekas så blev jag, måste jag erkänna lite obekväm men samtidigt så var det skön känsla att få trycka till alla skitsnackare. Det gick en stund sen kallades vår klass upp och det var vår tur att gå in i aulan för att fotas. Det saknades en del elever och om man skulle tro på ryktena så var de för fulla för att dyka upp.

Fotograferingen gick snabbt. Så när vi var klara så gick jag direkt ut ur aulan och tittade efter Rebecka. Jag såg henne stå och prata med en blond tjej som såg rätt sur ut.

Jag misstänkte att det var Lina. Jag gick inte fram till dem jag ville inte störa så jag ställde mig en bit ifrån så att de fick prata färdigt men ändå så att Rebecka skulle se mig

Hon tittade förbi sin kompis och såg mig och log och vinkade till mig att jag skulle komma. Jag gick fram till dem

-       Hej sa jag Niklas och räckte fram min hand

-       Lina sa hon och sträckte fram sin hand

-       Hur gick det frågade Rebecka

-       Jodå bara bra det var lite pinsamt innan vi kom in men inte värre än att det gick att hantera

-       Vadå pinsamt?

-       Det tisslades och tasslades en del. Det gick väl att hantera men när folk började peka blev det lite pinsamt

-       Aha sa hon jo det tisslades och tasslades en hel del därinne med

-       Mm sa Lina förbannade idioter hela högen

-       Vadå då? Sa jag

-       Nä inget

-       Jo kom igen nu sa jag

-       Äh det var bara en del kommentarer om din läggning och del kommentarer till Rebecka som inte var ok

-       Vadå? sa jag med hård röst

Både Lina och Rebecka hoppade till lite

-       Nä inget speciellt

-       Säg vad de sa och vem som sa vad, nu var min röst låg och hård

Lina tittade på Rebecka som nickade

-       Jo en av killarna i klassen frågade om bögar hånglar bättre än heterosexuella och om du föredrog rumphålet framför fittan och liknande. Sen var det en del andra killar som fyllde på med kommentarer

-       Ok sa jag vem var det som sa det?

-       Jonas han är full som ett ägg. Han är egentligen ganska mesig

-       Det var han jag strulade med på festen sa Rebecka

-       Ok sa jag, vill du att jag pratar med honom?

-       Vadå?

-       Ja att de har kommentarer om mig skiter jag i men att de sårar dig och kommer med elaka kommentarer åt dig på grund av mig gör mig förbannad

-       Vad skall du göra?

-       Bara prata

-       Och om han inte nöjer sig med det då?

-       Jag kommer inte slå första slaget inte andra i heller jag lovar

-       Ok men inget slagsmål,

-       Inget jag kommer att starta i alla fall, vem är Jonas?

De pekade på en rätt tanig kille som stod och skränade, han var rätt liten till växten inte mycket mer än 180cm eller nåt sånt. Jag gick dit där han stod och skrålade med sina kompisar. Jag kom upp bakom honom och det tystnade rätt snabbt runt honom och han vände sig om för att se vad de andra tittade på.

-       Vad fan vill du? frågade han

-       Bara prata sa jag

-       Vad då om bögjävel?

-       Bland annat det

-       Vadå? sluddrade han fram

-       Ja att du har fått för dig att jag är en bögjävel

-       Ja det är du ju

-       Ok och hur vet du det? Du talar kanske av erfarenhet av homosexuella

-       Va fan säger du?

-       Du hörde mig, att du snackar skit om mig rör mig inte i ryggen. Men du snackar inte skit om Rebecka är det förstått?

-       Vad skulle hända då?

Jag lutar mig fram mot honom och viskar i hans öra

-       Jag skulle leta upp dig och du skulle ångra det resten av livet jag lovar. Jag vet att du är sugen på att smälla till mig nu men gör inte det

Han knuffar bort mig och jag förbereder mig på att ta smällen som jag ser att han laddar för att slå mig i ansiktet. Jag vet hur jag skall ta smällen och låter honom slå precis när han skall träffa så knixar jag bak med huvudet så att han bara nuddar mig

-       Det var ett

-       Vadå ett?

-       Gratis slag du får två och en minuts försprång sen kommer jag efter dig. Jag säger det igen du får snacka hur mycket skit du vill om mig men jag vill inte höra att du snackar skit om Rebecka

-       Far åt helvete

-       Vad skall jag göra hemma hos dig?

-       Vad sa du?

-       Ja du bad mig fara åt helvete jag och frågade jag vad jag skulle göra hemma hos dig.

Han laddar ett slag till denna gång mot min mage. Precis när slaget träffar så spänner jag magmusklerna och vrider på kroppen så att slaget knappt träffar.

-       Så det var dina två frislag nu föreslår jag att du springer du får en minuts försprång

Han bara stirrar på mig det är total tystnad runt oss.

-       Vad händer här då? hör jag bakom mig

-       Inget svarar jag

-       Niklas är det du?

Jag vänder mig om och ser att min svensklärare stå där, det är en av de få lärarna jag respekterar

-       Jag frågar igen vad händer här?

-       Jag ber Jonas om att han skall sluta snacka skit om Rebecka. Han vägrar göra det och han blev så upprörd att han tyckte att det var ok att dela ut två slag mot mig, så jag gav honom en tidsfrist på en minut att springa varav det nu gått typ 30 sekunder.

-       Vänta lite nu slog han dig två gånger? Du verkar ju helt oberörd

-       Ja han slår inte så hårt

-       Oh herregud. Vad sa han som var så hemskt att du var tvungen att konfrontera honom.

Rebecka svarar läraren med vad Jonas sagt

-       Trodde verkligen alla på skolan att du är homosexuell säger hon,

-       Jag har inte en aning om vad alla tycker jag bryr mig faktiskt inte vad de tror.

-       Ha, ha ja jisses mycket roligt har jag hört genom åren härpå skolan men detta tar nog priset.

-       Om du inte bryr dig om vad de säger om dig varför är du då så upprörd?

-       Han gjorde Rebecka illa och hon skall inte få för det

-       Det kan jag hålla med om. Skulle du nöja dig med en ursäkt från honom?

-       Han skall inte be mig om ursäkt

-       Ok om han ber Rebecka om ursäkt räcker det

-       Absolut

-       Så Jonas ber du Rebecka om ursäkt? eller jag skall blunda under de tjugo sekunder det skulle ta för Niklas att sänka dig

-       10 säger jag inte mer

Jonas stirrar på läraren sen på mig och tillbaka på mig. Jag knyter mina händer för att visa att jag menar allvar

-       Nå säger läraren skarpt hur skall du ha det.

-       Förlåt stammar han fram

-       Vad sa du? sa jag

-       Förlåt Rebecka säger han högre

-       Räcker det säger läraren och tittar på mig

-       Det skall du inte fråga mig

-       Räcker det Rebecka säger hon

-       Ja det räcker. Jag vet vilket svin han är och hur mycket det tog emot för honom att säga det. Så ja det räcker.

-       Bra då bryter vi upp

Rebecka tar mig handen och går iväg med mig, Lina sluter upp och följer efter oss. Läraren kommer ifatt oss,

-       Är du ok han slog ju dig två gånger?

-       Ingen fara säger jag har tränat på att undvika slag så han träffade knappt Aikido du vet.

-       Aha ok men är det verkligen sant? Det ryktet om dig

-       Tydligen säger jag, jag fick reda på det i onsdags efter skolfesten

-       Jo det är sant säger Rebecka men jag kan dementera det säger

Men hon rodnar när hon inser vad det betyder som hon sagt

-       Minsann säger läraren

-       Minsann säger Lina med

Jag blir så ställd att jag missar ett steg och håller på att snubbla men finner mig ganska snabbt. Jag ser hur generad Rebecka blir men sen så blinkar hon åt mig. Jag stannar och tar henne i famnen och ger henne en kyss

-       Minsann säger läraren igen, klarar ni er nu

-       Det var aldrig någon fara med mig sa jag

-       De var rätt många

-       Inte tillräckligt säger jag kallt

-       Ok säger hon och tittar på mig men ni kanske skall lämna skolan direkt så vi slipper något trubbel

-       Absolut svarar jag, vi sticker direkt jag lovar

-       Hej då på er

-       Hej då säger vi tre

-       Nå säger Lina vart skall vi?

-       Fika frågar jag?

-       Absolut säger Rebecka

-       Bra säger Lina ni har en del att berätta märker jag

Vi lämnar skolan genom en av sidoingångarna så att vi skall slippa trubbel vi går till Rebeckas bil och kör iväg

-       Jag vet ett mysigt fik en bit utanför stan är det ok

-       Javisst säger jag, jag måste dock vara hemma kl. 17 för att packa väskan om jag skall hinna till träningen.

-       Ok men om jag kör dig när det senaste de behöver åka då?

-       Om du kör mig dit då räcker det med att jag är hemma kl. 17.30

-       Perfekt. Får jag titta när du tränar

-       Det vill jag tänka på en stund

-       Ok säger hon

Lina tittar på oss båda från baksätet och undrar nog vad som pågår, nu kan hon inte längre hålla sig

-       Ok nu vill jag ha svar på ett par frågor

-       Bara ett par säger Rebecka och tittar på mig

-       Ja till att börja med

-       Ok shoot

-       Vad menade du med att du kan dementera ryktet om att Niklas inte är homo?

-       Precis vad det lät som

-       Har ni haft sex?

-       Det var väl ganska tydligt med mitt svar till läraren

-       Ok när hände det

-       I förrgår efter festen och igår igen. Om du ens viskar något om det till din mamma så får du inte en minut på dig att springa säger hon

-       Ok säger Lina och låter lite rädd

Jag lägger mig inte i samtalet jag vill inte gå emellan dem och ställa till något.

-       Nästa fråga?

-       Vad menade du med att han hade en minut på sig att springa Niklas?

-       Precis det jag sa, han hade minut på sig att springa annars så hade det varit min tur att slå till honom och jag kan lova dig att han inte hade stått upp efter det.

-       Ok

-       Fler frågor?

-       Hade du jagat honom

-       Nej det hade jag inte. Men det visste inte han och jag ville inte slå till honom jag hade lovat att inte starta något. Men han gjorde mig förbannad så jag sa ett par onödiga saker som lockade honom till att slå till mig. Jag ber om ursäkt för det jag lovade att inte starta något.

-       Ursäkten accepterad sa Rebecka

-       Tack sa jag

-       Jisses vem är du? frågade Lina

-       Jag?

-       Ja du? vem ställer ens sådana ultimatum?

-       Du har inte varit ute så mycket va? Det har jag, jag har äldre kompisar och de har lärt mig ett och annat. Sen har jag varit på en del pubar där det kan gå rätt vilt till ibland.

-       Ok

-       Fler frågor? Frågade Rebecka

-       Inte just nu men jag kommer säkert på någon

-       En fråga till kan jag svara på så slipper du ställa pinsamma frågor till Rebecka. Det där speciella ryktet stämmer

Bilen svajar till litet när Rebecka i sin förvåning kränger till med bilen och blir röd i ansiktet, Lina blir röd hon med. Jag bara ler och tittar rakt fram. Inombords så känns jag mig ganska stormig av det som hänt. Adrenalinpåslaget börjar släppa och jag behöver träna mer än någonsin.

Vi kommer fram till fiket och beställer in och pratar om ditt och datt jag tittar på klockan och säger vi får snart köra om vi skall hinna. Vi åker iväg och släpper av Lina på vägen hon skall träffa sin mamma i stan.

-       Inte ett pip till mamma, jag skojade inte innan säger Rebecka

-       Självklart inte

-       Bra

-       Hej då

-       Hej hej

Vi kör iväg under tystnad vi kommer hem till mig och jag rusar in och packar min väska och jag springer ut igen. Jag hoppar in i bilen och tittar på Rebecka och säger

-       Du kan hänga med på träningen men förvänta dig inte att jag kommer att kunna prata med dig under träningen. Jag kommer inte kunna vinka eller springa fram under drickpauser osv. det kan till och med bli så att jag inte ens är medveten om att du är där. Är det ok för dig?

-       Ja säger hon

-       Bra säger jag. Sen för att svara på din andra fråga som du ställde i förrgår angående oss två

-       Ja

-       Om du fortfarande vill så ger vi det en chans du får gärna presentera mig som din pojkvän. Jag skulle bli glad om du gjorde det.

-       Menar du allvar viskar hon

-       Ja det gör jag säger jag på fullaste allvar

Hon sitter tyst och säger ingenting, hon startar bilen och kör iväg

-       Vart skall vi

-       Jag berättar vart vi skall

-       Oj det är ett rätt tufft område

-       Mm säger jag men det är lugnt det händer dig inget så länge det är ljust

-       Ok

-       Jag vill väldigt gärna presentera dig som min pojkvän säger hon och ler

-       Tack säger jag

Vi kör iväg och efter tio minuter är vi framme vi parkerar bilen och går in i sporthallen

-       Du kan sätta dig inne i hallen så länge så skall jag bara byta om så kommer jag upp om 10 minuter.

-       Ok

Jag ger henne en snabb puss sen springer jag ner i omklädningsrummet och börjar byta om där är ett par killar redan och snacket är igång om ditt och datt. Eftersom det är fredag så pratas det mycket om vad som skall hända i helgen.

Vem som skall ut och vem skall stanna hemma osv. Vanligt omklädningsrums jargong med andra ord. Dörren öppnas och en i laget kommer in och börjar prata om en tjej som sitter på läktaren och hur fin hon är och hur han skall stöta på henne osv.

-       Det behövs inte säger jag hon är här med mig

Det blir tyst i rummet, killen bara stirrar på mig

-       Med dig?

-       Ja med mig

-       Ok grattis säger han med ett leende

Nu börjar det surra som satan i rummet en massa killfrågor haglar fram och tillbaka. Jag bara ler och svarar så gott jag kan. Grabbarna är genuint glada för min skull. Jag fylls av en fantastisk glädje och värme.

-       Du morsan vill prata med dig, det är Ante en av mina bästa kompisar i livet, du skulle ringt igår

-       Aj fan det glömde jag. Jag var med Rebecka satan också

-       Så det är så hon heter säger han med ett leende

-       Ja säger jag lite fåraktigt

-       När träffades ni

-       I förrgår det har gått undan

-       Ja det vill jag lova hur fort säger han med ett leende

-       Väldigt fort svarar jag

-       Grattis

-       Tack vi måste snacka jag skall försöka komma förbi i helgen. Jag lovar att ringa morsan ikväll hälsar du henne det om du hinner hem före mig?

-       Absolut svarar han ingen fara du grattis igen

-       Tack

Jag går upp för trapporna med lätta steg och kommer upp i hallen och tittar upp mot läktaren och ser att Rebecka sitter där. Ett par av mina lagkamrater är framme och presenterar sig. Antes tjej sitter där också, hon vinkar och ger mig tummen upp jag vinkar tillbaka och ler.

Jag tittar på klockan och samlar ihop killarna, det är min uppgift som lagkapten att hålla i uppvärmningen. Tränaren kommer in och vi sätter igång med träningen.

Jag går in i bubblan och försvinner det enda som finns nu är jag och träningen. Vi kör stenhårt i två timmar sen är träningen slut och bubblan börjar släppa.

Jag ser att Antes tjej och Rebecka fortfarande sitter och pratar. Det ser ut som att hon förklarar något för Rebecka som ser väldigt koncentrerad ut.

-       Jag förlåter dig för igår om du säger att det var hon som var anledningen säger min tränare

-       Det var det säger jag

-       Bra grattis

-       Tack

Jag stretchar ner lite sen går jag bort till Rebecka och lutar mig fram och ger henne en puss,

-       Jag skall bara duscha sen kommer jag

-       Ok säger hon

Jag säger hej till Antes tjej som bara sitter där med öppen mun. När jag vänder mig så är det fler som står som fågelholkar. Detta är en sida som de inte sett av mig innan.

-       Kommer strax säger jag sen går jag ner i omklädningsrummet

Jag byter om snabbt får en massa tips av mina lagkompisar, som sagt mycket jargong sådär killar emellan

-       Ante säg till mamma att jag ringer ikväll

-       Lysande säger Ante, nytt rekord idag va?

-       Vad då?

-       4 minuter i duschen sen är du klar något som drar?

-       Japps säger jag med ett leende

Jag springer uppför trapporna och kommer upp i hallen. Jag tittar på Rebecka som reser sig och säger hej då till Antes tjej. Hon gör ok tecken bakom ryggen på Rebecka jag bara ler och vinkar. Vi kommer inte alltid överens hon och jag men när det gäller så vet jag att de är där. Både hon och Ante

-       Hej säger jag skall vi gå

-       Absolut säger hon

Vi går ut ur hallen jag säger hej till min tränare

-       Vi ses i nästa vecka säger han glöm nu inte träna i helgen, mer än horisontellt säger han med en blinkning,

-       Det skall jag nog se till att han får stå upp med säger Rebecka

Vi lämnar min tränare ståendes som en fågelholk

-       Bra kontring där sa jag

-       Mm säger hon

Vi går ut till bilen Rebecka startar den

-       Hem till dig eller mig?

-       Vi kan vara hos mig i natt, ingen skola och passa i morgon och sen så slipper vi ”oroa” oss för Linas mamma

-       Det låter som en bra ide men då måste jag bara hämta lite kläder osv hemma

-       Ingen fara

Hon körde iväg, vi satt tysta ett par minuter innan Rebecka tog till orda

-       Jisses vilken träning, hur kan du frivilligt ställa dig i mål när de skjuter så hårt?

-       Ja du det är en bra fråga som det nog inte finns något kort svar på. Det handlar nog om för min del att jag är i centrum. Skillnaden mellan att bli hjälte eller svartepetter är hårfin.

-       Ok gillar du bli hjälte?

-       I min sport? Alltid

-       Varför?

-       För att jag inte fått chansen i mitt liv annars

-       Ok, Antes tjej pratade en hel del om sporten osv

-       Bara om sporten?

-       Ja vadå då?

-       Nä hon har svårt att vara tyst om annat med

-       Ok något speciellt?

-       Antes mamma räddade mer eller mindre livet på mig som jag berättade innan. Hon är som en mamma för mig och jag har ett rätt speciellt förhållande till hans familj. Jag har inte berättat om det för dig än så jag trodde att hon låtit munnen glappa innan jag hade haft chans att berätta för dig själv. Men vi tar det sen för det är en lång historia.

-       Ok, det verkar vara bra killar i ditt lag och då menar jag inte bara som spelare utan även som människor.

-       Mm vi har hållit ihop länge de flesta av dem har jag känt i 9 år eller liknande

-       Oj det var länge

-       Mm

Vi kom hem till henne, hon stannade bilen och sprang in, jag satt där och funderade på vad jag skulle berätta för henne idag om mig själv. Jag satt även där och var riktigt jäkla kåt, det var en kåthet som jag inte känt förut.

Den var rak och nästan lite djurisk, jag kände att jag måste bara få knulla och helst för 10 minuter sedan. Jag satt där i mina tankar. Så jag märkte inte att hon kom tillbaka förrän hon öppnade bildörren där bak och lastade in sin väska och hoppade in i bilen.

-       Tillbaks sa hon

-       Härligt sa jag

Hon lutade sig mot mig och pussade mig, jag pussade henne tillbaka. Det blev en lång puss som utvecklade sig till hånglande. Vi satt där i minst 5 minuter och kysstes innan hon avbröt kyssen

-       Jag var bara tvungen sa hon

-       Mm jag med

-       Nu kör vi

Hon startade bilen och vi körde iväg. Vi körde i tystnad genom stan och kom hem till mig efter en stund. Vi parkerade och tog våra väskor och gick in. När vi kom in så sa jag

-       Du kan packa upp så länge jag måste ringa ”mamma” Ante påminde mig om att jag inte hörde av mig till henne igår och när jag inte hör av mig så blir hon orolig. Så nu kommer jag bli skälld på en stund. Det kan ta en stund beroende på hur orolig hon har varit

-       Ok, har du någon mat hemma jag är rätt hungrig

-       Ja där är lite bröd och smör i kylen och pålägg. Där är müsli och fil eller mjölk. Jag har inte plockat fram något från frysen så där är inte så att vi kan laga riktig mat.

-       Det låter bra sa hon

-       Det är bara att duka fram, jag tror till och med att där är te i något skåp.

Jag gick fram till telefonen och lyfte på luren och slog numret. Det gick fram 2 signaler sen så svarade ”mamma”

-       Ja

-       Hej det är Niklas

-       Hej Niklas, jaså det passar att ringa nu?

-       Förlåt det har hänt en hel del saker som gjorde att jag glömde ringa igår jag ber om ursäkt

-       Det gick fort sa hon

-       Vad?

-       Ursäkten kom fort, jaha vad är det som hänt?

-       Inget allvarligt, eller ja inget allvarligt på det sättet, tvärtom faktiskt något väldigt bra, men det är allvarligt

-       Nu är du otydlig sa hon. Ok inget allvarligt på det sättet men ändå allvarligt

-       Ja jag har träffat en tjej. Vi träffades på middagen på skolan. Jag har tillbringat de senaste dagarna med henne så det var därför jag glömde att ringa.

En tystnad följde. Jag hade sagt vad jag behövde. Så jag sa inget utan bara väntade på vad hon skulle säga

-       Ok sa hon, du kommer hem till oss på söndagsmiddag så får vi prata mer om detta då. Hur mycket har du berättat?

-       Inte mycket sa jag, jag går varligt fram

-       Ok du måste gilla henne, med tanke på hur du kunde glömma att ringa och göra mig orolig.

-       Förlåt igen det var inte min mening och det vet du.

-       Ja, är hon där nu?

-       Ja sa jag

-       Har hon skydd?

-       Mm sa jag,

”mamma” är alltid rakt på hon lindar inte in något i bomull.

-       Säker?

-       Ja säker sa jag

-       Bra, nu slutar vi så får du förbereda dig på ett längre förhör på söndag

-       Absolut hälsa alla så ses vi på söndag, hej

-       Hej

Jag la på och stod en liten stund med handen på luren och tackade min lyckliga stjärna för att utskällningen inte blev värre. Men samtidigt så blev jag lite nervös inför förhöret på söndag.

Jag samlade ihop mig och gick ut i köket. Jag ställde mig i dörröppningen och tittade på Rebecka när hon fixade i köket. Hon hade bytt om och gick runt i ett par shorts som smet åt över rumpan.

Jag tittade igen och jag kunde inte så någon troskant avspegla sig. Hon hade en slit och släng T-shirt på sig och där var ingen Bh under. Hon ställde sig vid spisen och tog Tevattnet hon kokt, hon hade dukat fram vad jag hade i kylen.

Jag gick fram till henne och ställde mig bakom henne och kramade om henne. Jag lutade mig fram och borrade in mitt ansikte i hennes hår och slöt ögonen jag gillade hennes doft.

-       Gick det bra?

-       Ja oväntat bra sa jag, hon skällde inte så farligt, jag berättade om dig och det var du som var anledningen till min tankspriddhet. Hon blev nog ställd, sa jag med ett leende. Det är nog första gången jag lyckats med det.

-       Jaså du la skulden på mig sa hon med ett leende.

-       Mm sa jag. Eller inte skulden men att du har snurrat till mitt huvud fullständigt sa jag och log, och la till på ett väldigt positivt sätt.

-       Detsamma sa hon.

-       Menade du vad du sa innan?

-       Vad? Frågade jag

-       Att vi är ett par nu?

-       Ja sa jag allvarligt jag menade varje ord, under de förutsättningar jag berättade om. Du kanske också har några ”villkor” det har du inte sagt något om. Men kan du acceptera min träningsbubbla och mitt bagage så är vi ett par

Hon tittade på mig med väldigt allvarlig och koncentrerad blick, det såg ut som hon funderade på något. Jag sa inget utan jag väntade ut henne.

-       Mm jag har också ett villkor

-       Ok

-       Jag vill följa med på så många träningar jag kan. Jag vill att du berättar om ditt bagage för mig i den takt du vill, och jag vill träffa din ”mamma”

-       Ok sa jag accepterar du att jag försvinner på träningarna och kanske inte ”ser” dig så är du mer än välkommen. Ja skall vi vara ett par så har du rätt att veta vad du ger dig in på. När det gäller den sista önskan så kan jag säga att du inte har något val. Inte jag i heller för den delen. Du kan vara beredd på att utsättas för att förhör av sällan skådat slag sa jag, ”mamma” är som en varghona när det kommer till mig.

-       Ok då är vi ett par, sa hon och log det där leendet som skulle kunna stoppa ett skenande tåg.

-       Mm sa jag min flickvän

Det kittlade till i magen när jag sa det, sådär härligt. Hon tittade på mig fortfarande leende. Vi käkade under tystnad en stund sen så sa hon

-       Kan jag låna din telefon jag måste ringa Lina,

-       Absolut, ring du henne så dukar jag av.

Hon reste sig upp och gick runt bordet och pussade mig och viskade i mitt öra

-       Min pojkvän, hon fnissade till som en fjortis, och jag log fånigt som en fjortis.

Hon gick ut i hallen och jag hörde henne lyfta på luren. Jag började duka av och diska. När jag var färdig så gick jag in på mitt rum och packade upp min väska och plockade undan lite tvätt och påminde mig själv om att kolla tvättid i morgon.

När jag var färdig så såg jag att hon bara satt ner sin väska på golvet utan att packa upp. Så jag lyfte upp väskan på sängen så att jag inte skulle snubbla på den.

Jag gick ut från rummet och in vardagsrummet och satte på lite musik, jag ställde mig och tittade ut på gatan på folket som gick förbi. Jag försvann i mina tankar så jag märkte inte att det blivit tyst i hallen.

Jag märkte ingenting förrän jag kände hennes händer runt min mage och hennes huvud mot min rygg. Vi stod sådär en stund och sa ingenting utan vi bara njöt av varandra.

-       Gick samtalet bra?

-       Jadå hon hade tusen frågor och jag svarade kanske på 2.

-       Ok var det något speciellt hon frågade?

-       Nä bara sådant där tjejer frågar om killar

-       Ok vad är det då?

-       Hm säkert du vill veta?

-       Nja både och

-       Vi pratade om oss och vad vi gjort

-       Aha

-       Hon ville veta alla intima detaljer

-       Ok samma som killar pratar om då skulle jag tro, mina lagkompisar ville veta en del de med. Jag bad dem äta mitt snor

-       Vad sa du?

-       Jag bad dem äta mitt snor, översatt skit ni i det

-       Aha ungefär vad jag sa till henne. Hon fnissade till, och du kan inte ana hur det retade henne.

-       He, he det kan jag tänka mig.

Jag vände mig om och tittade i hennes blåa ögon, nu blev det tyst mellan oss, ord behövdes inte. Jag tog hennes ansikte i mina händer och lutade mig fram och kysste henne. Jag lät min händer vandra nerför hennes rygg tills jag nådde hennes rumpa.

Jag placerade mina händer på hennes rumpa och kramade till. Hon stönade lätt, jag drog av henne tröjan så att jag kunde se hennes bröst. Jag slutade kyssa henne och böjde mig fram och tog hennes ena bröstvårta i min mun.

Jag sög och nafsade på den, hon lutade huvudet bakåt och stönade lätt. Jag bytte bröst och slickade och sög på det andra med.

Kåtheten som jag känt i bilen kom tillbaka med full styrka och översköljde mig. Hon drog min tröja över huvudet och smekte mitt bröst. Hon lutade sig fram och tog min bröstvårta i sin mun och gav mig samma behandling som jag gett henne.

Jag kunde inte hålla mig längre utan jag lyfte upp henne och bar iväg med henne. Hon slog sina ben runt min rygg och jag bar iväg med henne. Jag gick in i mitt rum jag la ner henne på mig säng. Jag la mig på henne och vi började hångla, efter en stund så började jag pussa mig nerför hennes kropp.

Jag pussade och slickade henne vart jag kom åt. Jag arbetade mig neråt mot hennes mage och fortsatte ner mot hennes fitta. Jag kunde inte hålla mig längre jag var bara tvungen att få känna på den och få smaka på den. Jag la mig ner mellan hennes ben och började slicka hennes fitta.

Jag började med att slicka hennes blygdläppar, jag slickade bredvid och på dem. Jag slickade mellan hennes läppar och klitta. Jag lät tungan spela i det området, jag hörde hur hon stönade och andades tungt.

Jag lät tungan vandra neråt till området mellan fittan och hennes andra hål. Jag slickade och njöt, hon smakade så gott. Jag kände hur hon la sina händer på mitt huvud och drog mitt huvud upp mot klittan

-        Slicka mig stönade hon ut

Jag la min tunga på hennes klitta och började virvla runt med den och ömsom slickade och ömsom sög på den. Takten i hennes stönande ökade

-       Fortare stönade hon, jag kommer snart fortare

Jag ökade takten och jag kände hur hon spände sig. Rumpan lyfte från sängen och hon tryckte sitt sköte mot min tunga. Helt plötsligt så skakade hon till och skrek

-       Jag kommer nu, fortsätt slicka mig

Jag slickade och slickade

-       Försiktigt sa hon

Jag sänkte takten och flyttade tungan ner mot hennes fitta och blygdläppar och slickade i lugn takt. Hennes rumpa sjönk ner och hon slappnade av.

-       Så jäkla skönt, din tunga är underbar sa hon, kom hit så jag kan så kyssa dig.

Jag kröp upp och la mig bredvid henne och vi började kyssas. Vi kysstes en stund sen så gjorde hon som jag. Hon pussade och slickade mig över hela kroppen. Nerför bröstet, ner mot magen, tills hon kom ner till min kuk som stod som ett spett rakt upp.

Hon satte sig mellan mina ben och tog tag om kuken och runkade den, hon lutade sig fram och pussade på mitt ollon. Hon stack ut tungan och slickade på det. Runt kanten på ollonet, och sög in det i sin mun och lät tungan virvla på undersidan av ollonet och det var galet skönt.

Hon tog min kuk djupare och djupare i sin mun för varje sug. Hon kom inte ända nertill botten men det gjorde inget hennes mun och tunga var magiska. Jag låg där och bara njöt och tittade fascinerat på när hon sög mig.

När hon sugit en stund så kunde jag inte hålla mig längre utan jag, drog henne upp mot mig. Jag rullade runt oss så att jag kom överst, jag tittade henne i ögonen.

Jag tog tag om kuken och satte den mot hennes hål och pressade mig långsamt in i henne.

Jag började pumpa henne i långsamma tag så att kuken och fittan skulle anpassa sig efter varandra. Efter ett tag så ökade jag takten, vi stönade och njöt tillsammans. Jag reste på överkroppen och stod med armarna bredvid henne och lät min kuk glida in och ut i henne i en lagom takt.

-       Hårdare stönade hon.

Jag ökade takten och tog tag om hennes höfter så att jag kunde öka takten ännu mer, hon la en hand på sin klitta och började massera den men snabba fingrar, detta gjorde mig ännu kåtare att titta på när hon lekte med sig själv.

Jag började känna igen tecknen på när hon närmade sig och hon var inte långt borta nu, jag ökade takten ytterligare. Nu for min kuk som en pistong ut och in i henne. Hennes flinka fingrar riktigt spelade över hennes klitta i ett galet tempo. Hennes stönande lät okontrollerat och hon började vrida på sig.

-       Lite till bara sa hon

Jag pumpade på och min blick var som fastnaglad på hennes hand som lekte med klittan, jag kände hur jag närmade mig jag med och jag hade inte långt kvar jag i heller.

-       Nu, nu, nu skrek hon, sen kom hon i rungande orgasm.

-       Jag kommer också skrek jag.

Vi kom tillsammans jag kände hur sperman forsade ur mig, det kändes som att den aldrig skulle sluta spruta ur min kropp. Hon skrek och jag skrek rakt ut i vår gemensamma orgasm. Hennes hand hade lämnat fittan och hon knöt händerna i lakanet.

Jag saktade ner på farten och kände hur det sista av satsen rann ur mig, hennes andhämtning lugnade ner sig och vi kom färdigt tillsammans. Jag orkade inte hålla mig uppe längre utan jag sänkte mig sakta ner mot henne.

Jag la mig på henne, jag kysste henne och hon kysste mig tillbaka, just nu så behövdes inga ord. Vi låg där och andades tungt ett tag innan vi kom till sans igen och hittade tillbaka till vår vanliga andningsrytm.

-       Jisses vad skönt sa hon

-       Mm sa jag jisses

-       Vilka orgasmer du ger mig de är helt galna.

-       Mm sa jag detsamma.

-       Nu är det du som får tvätta lakan sa hon

-       Mm sa jag så är det, men jag bryr mig inte

Vi la oss på sidan med kuken fortfarande i henne, vi tittade på varandra och bara njöt av den närhet som vi gav varandra, jag förlorade mig i hennes ögon en stund.

-       Vad tänker du på frågade hon?

-       På hur jäkla bra jag mår sa jag.

-       Mm samma här

-       Hur vacker jag tycker att du är

-       Tack, och detsamma

-       Tack själv, för att du vill ligga här med mig

-       Mm det vill jag verkligen.

-       Varför sprutar du alltid i mig?

-       Vad?

-       Varför sprutar du alltid i mig när vi knullar?

-       Därför att det är så jäkla skönt

-       Ok jag trodde att killar alltid ville spruta utanför

-       Jag kan inte prata för andra killar men jag älskar att spruta i dig. Med henne tjejen jag var tillsammans med så sprutade jag utanför. Med dig så blev det bara så att jag sprutade i dig och det var så skönt att jag vill fortsätta med det.

-       Inte mig emot, det är grymt skönt att se och känna dig i mig när du kommer, men jag skulle vilja se dig runka din kuk för mig när du kommer och få känna din sperma mot min kropp, det skulle vara upphetsande sa hon.

-       Ok då får jag tänka på det nästa gång.

-       Mm sa hon, jag skall bara gå på toa.

Hon reste sig upp ur sängen och gick ut ur rummet, hon hade handen placerad mellan benen för att det inte skulle söla ner. Jag tittade på hennes rumpa när hon gick och jag kunde känna hur jag log, som jag älskade den rumpan. Hon var borta en stund, sen hörde jag hur hon gick ut i köket. Kranen spolade och hon kom tillbaks med varsitt glas vatten.

-       Varsågod sa hon och räckte mig ett glas

-       Tack

Jag drack ur glaset och satte det på sängbordet, hon satt på sängkanten och gjorde det samma sen la hon sig rakt bakåt och hamnade i min famn.

-       Jag känner mig så trygg här

Jag visste inte vad jag skulle svara på det så jag bara smekte henne över magen och brösten med min en hand, den andra höll oss uppe.

-       Hur reagerade Lina på mitt uttalande om ryktet som stämde frågade jag

-       Hon skrattade till och sa ja du hon blev ganska överraskad av din kommentar men du stillade inte direkt hennes nyfikenhet, och jag fick svara på en hel del frågor om den.

-       He, he det var inte min mening att säga det jag sa. Men jag var fortfarande lite uppumpad av adrenalin av situationen med Jonas. Vi får väl diskutera det med

-       Mm vi får väl det, han är en riktig idiot och han har varit det i tre år, att vi hamnade i säng med varandra övergår mitt förstånd men jag får väl skylla på att jag var full som höna. Jag kommer som sagt inte ihåg mycket av det, inte han i heller skulle jag tro. Han blev sur för att jag inte ville fortsätta med honom efter det. Han har betraktat mig som sin så att säga sen det hände och han har varit rätt efterhängsen. Jag har gjort klart för honom att det var ett stort misstag det som hände men han vill inte acceptera det. Det är hans problem men han har gjort mitt liv ganska besvärligt med ryktesspridning osv. så hans reaktion idag var nog svartsjuka.

-       Ok sa jag det förklarar ett och annat, han ser skolans bög stå och hångla med hans ”tjej” då kan jag förstå att han flippade ut. Också lite sprit och hormoner på det.

-       Mm sa hon så var det väl. Men han är en idiot även som nykter så det gjorde nog ingen skillnad på hans beteende

-       Kanske inte.

-       Nä verkligen inte, och jag kan lova dig att det inte går en dag utan att jag ångrar mig att jag gjorde det jag gjorde med honom. Jag kände mig rätt smutsig ett bra tag efter.

-       Ok hur känner du nu?

-       Inte ett skit och det är skönt.

-       Bra

-       Mm en liten del av mig önskade att du slagit ner honom idag sa hon tyst. Jag är inte stolt över den känslan men så var det. Jag såg framför mig hur du mosade hans näsa.

-       Ok det är väl fullt naturligt med tanke på hur han agerat? Jag hade inte gjort det för jag lovade dig att inte slåss om jag inte blev slagen på först. Jag ville inte slåss alls men jag var riktigt förbannad för det han som om dig. Men jag ville inte slåss, det har jag gjort vad jag skall.

-       Hade du kunnat mosa hans näsben?

-       Lätt konstaterade jag

-       Lätt?

-       Lätt jag vet precis hur man skall slå

-       Ok var har du lärt dig det?

-       Det tar vi en annan dag men ja jag hade lätt kunnat bryta hans näsa och ett antal ben till i hans kropp.

-       Ok

-       Men jag ville inte. Det var liksom inte värt det, han är en pajas och de skall behandlas där efter. Jag kan säga dig att mina kommentarer gjorde mer ont än om jag slagit honom. Han förlorade status i den diskussionen, vilket gör honom farlig så jag skall hålla mig borta från skolan på måndag. Jag får prata med ”mamma” om det men hon kommer hålla med mig. Jag vill inte hamna i slagsmål med honom för konsekvenserna blir för stora.

-       Ok då stannar jag också hemma

-       Du kanske skall prata med dina föräldrar om det?

-       Vi får se men går du inte dit så gör inte jag det i heller.

-       Ok

-       Hur kunde du inte känna när han slog till dig?

-       Han träffade mig knappt. Jag har lärt mig den hårda vägen hur man skall undvika att bli träffad. Han träffade helt enkelt inte, sen så har han ingen teknik i sina slag och är inte speciellt stark så oavsett så gjorde det inte ont.

-       Hur lär man sig undvika slag?

-       Har man en pappa och en mamma som använt en som slagpåse så lär man sig tillslut.

Det blev tyst vi sa inget, jag hade släppt på murarna igen och jag hade anat hur hennes kropp spände sig när jag sa det sista. Ångrade jag mig? Nej sagt var sagt men jag förbannade mig för att jag inte kunde hålla tand för tunga.

-       Är det, det som drömmarna handlar om?

-       Delvis

-       Ok

-       Det och en massa annat

-       Ok jag kan inte ens föreställa mig hur det känns

-       Skall vi prata mer om det som hände idag? Och hur du känner/kände?

-       Jag är fortfarande ledsen och förbannad för det som hände, men det känns bättre nu.

-       Bra

-       Men som Lina frågade hade du jagat efter honom?

-       Nä verkligen inte, som jag sa innan han är inte värd det. Jag pressade honom för hårt. Han irriterade mig och jag gick för långt, när jag räknade ner så tänkte jag bara, spring din idiot. Det är inte ofta jag blir glad över att se lärare men jag blev väldigt glad när hon kom kan jag säga. Som sagt jag är rädd för vad konsekvenserna blivit om hon inte gjort det.

-       Ok en mosad näsa?

-       Minst

-       Minst?

-       Mm det verkade som att jag skrämde dig och Lina med mitt agerande. Det var inte min mening jag vill inte att du skall vara rädd för mig. Jag kommer aldrig att göra dig eller henne illa. Men det kändes som att ni blev rädda och det ber jag om ursäkt för.

-       Jag blev inte rädd, jag blev nog mest förvånad över hur kall du höll dig och hur saklig du var. Sen dina ögon jag har nog aldrig sett något svartare än dem. Men nej jag blev inte rädd, tvärtom så kände jag mig trygg på något konstigt vis. Det kändes som att du skydda mig och att inget kunde göra mig illa så länge du var där. Men du kan ha rätt i att Lina blev lite rädd, hon antydde det när vi pratades vid.

-       Ok det var bra att du inte blev rädd men synd att hon blev det. Som sagt jag kommer aldrig att medvetet göra dig illa. Inte omedvetet i heller men du förstår vad jag menar?

-       Ja det gör jag

-       Bra men som sagt jag håller mig borta från skolan på måndag. Sen så kommer jag till utsparken på tisdag sen behöver jag förhoppningsvis inte se honom mer.

-       Som jag sa innan går inte du så går inte jag

-       Ok men prata med din mamma först

-       Ja jag lovar sa hon och log.

Vi satt där och bara njöt av varandra. Hon vände sig om och vi började kyssas först lugnt men efter ett tag så blev det intensivare. Vi la oss ner på sängen och jag hamnade på rygg med henne på mig. Jag smekte henne över ryggen och ner mot hennes rumpa.

Jag la mina händer på rumpan och smekte och masserade dem. Jag kände att jag hårdnade och att kuken reste sig. Efter ett tag av kyssande och smekande så satte hon sig upp och lyfte på ena benet och tog tag om mitt kön.

Hon drog den ett par gånger fram och tillbaka över sina läppar och sen satte hon kuken mot fittan och sjönk ner.

Det var underbart och komma in i henne igen, började rida mig i långsamt tempo och la sig ner mot mitt bröst och red mig med bara höfterna. Hennes tempo var precis lagom inte för fort och inte för långsamt.

Jag såg på henne att hon njöt av att ha kontrollen. Jag kom åt att smeka hennes rumpa vilket gjorde ännu skönare för mig. Efter ett tag så satte hon sig upp och la händerna på mitt bröst och tog spjärn där.

Hon fortsatte att bara använda höfterna i sitt ridande. Nu kunde jag även röra vid hennes bröst och komma åt att smeka och leka med hennes bröstvårtor. Hon ökade takten i ridandet och det gick fortare och fortare. Jag tittade ner och såg hur min kuk gled in och ut ur hennes fitta.

Jag tog tag om hennes höfter och börja knulla henne i ett högre tempo än vad hon kunde hålla. Hon stannade upp i sitt ridande och stönade ut i det nya tempot. Jag pumpade på och jag kunde se på henne att hon var nära, hon började kasta med huvudet och helt plötsligt kom hon.

Hon stönade och små gnydde sig genom orgasmen. Jag sänkte takten och slutade pumpa henne och lät henne själv styra. Till slut så stannade hon upp och tittade ner på mig.

-       Wow det var skönt sa hon log

-       Ja det var det sa jag. Lägg dig ner på rygg

Vi bytte plats så att jag kom överst, jag tog kuken i handen och förde in den i henne. Jag stod med händerna vid sidan om henne och jag kom in i ett behagligt tempo och knullade henne i jämn takt.

Jag tittade ner på henne och beundrade hela henne och jag ökade takten. Hon låg med ett leende på läpparna och bara tog emot. Hon såg väldigt avslappnad ut där hon låg och blev knullad.

Jag ökade takten och efter en liten stund så slöt hon ögonen och verkade segla bort i njutning. Jag fortsatte att knulla i ett högt jämnt tempo. Jag började känna de välbekanta ilningarna i pungen som signalerade att jag började närma mig.

Som om hon kunde läsa mina tankar så kom hennes hand ner till sin klitta och började smeka den. Jag ökade lite till och kände att nu var jag inte långt borta. En minut senare så kände jag nu kan jag inte hålla emot längre jag kom ihåg vad hon sagt innan så jag förvarnade henne om att jag snart skulle komma.

Hon ökade takten i smekandet och jag kunde inte hålla emot längre, jag drog ut kuken ur henne rättade på ryggen och tog kuken i min hand och runkade ut min säd över henne. Första sprutet flög i en båge och landade på hennes ansikte det andra sprutet var inte lika långt det landade på hennes bröst och sen såg jag inte mer.

Jag runkade och tömde min sperma som kom i jämna vågor, efter ett litet tag så kände jag att det inte kom mer och jag öppnade ögonen och såg ett förvånat leende hos henne.

-       Jäklar vad du kom

-       Mm sa jag förlåt för du fick det i ansiktet jag var inte beredd på att det skulle spruta så långt

-       Ingen fara sa hon jag blev också överraskad men det är ingen fara, det var väldigt upphetsande att se dig spruta

-       Det var upphetsande att spruta över dig sa jag, men inte lika skönt som att avsluta i dig.

-       Nä samma känsla här sa hon men upphetsande var det.

Jag lutade mig fram och gav henne en puss på pannan sen reste jag mig upp igen och sa

-       Du kanske vill tvätta bort satsen?

-       Ja det vill jag, jag kommer strax sa hon.

Jag la mig ner på sängen och kände en enorm tillfredsställelse. Jag mådde så himla bra att det nästan inte var sant. Jag låg där fortfarande med handen runt kuken och var väl egentligen inte medveten om det förrän hon kom tillbaka och sa

-       Du kan släppa nu

-       Va?

-       Du kan släppa kuken nu jag tror inte det kommer mer

-       Oj sa jag var inte ens medveten om det,

Hon kom fram till mig och la sig på mig på sidan så att hon kunde smeka mitt bröst.

-       Det var väldigt skönt sa hon

-       Mm sa jag det tycker jag med.

-       Det känns som att vi klickar väldigt väl tillsammans, vi gör saker med varandra som jag bara kunnat drömma om

-       Mm

Vi låg där i sängen och bara njöt av att vara nära varandra, att känna intimiteten med en annan människa. Nakna och nära, dela med sig av varandras kroppsvärme och bara njuta av en annan människa. Vi sa inte så mycket på en stund.

Sen reste hon sig på ena armen och tittade på mig och sa

-       Vi kan nog inte träffas på söndag

-       Nä sa jag dina föräldrar kommer hem och jag skall på ”förhör” sa jag med glimten i ögat

-       Mm du skall ju det, jag kommer att sakna dig sa hon

-       Och jag dig men vi har hela natten och hela dagen i morgon på oss. Vi bekymrar oss om söndag när den kommer tycker jag

-       Är du nervös inför ”förhöret”

-       Nä inte direkt men jag vet vilka frågor som kommer att komma och en har redan gjort det sa jag

-       Jaså vilken?

-       Om vi skyddar oss

-       Aha det var rakt på sak

-       Mm så är hon och det gillar jag med henne.

-       Då kan du hälsa henne att jag äter P-piller och att jag sköter mig.

-       Mm det skall jag göra.

-       Bra, vad kommer hon mer att fråga?

-       Allt möjligt, som vem du är, var du bor, vad dina föräldrar sysslar med osv. Sen kommer hon att fråga hur seriöst det är och hur mycket jag har valt att berätta för dig om mig själv.

-       Hur seriöst är det då?

-       Det har jag redan svarat på när jag sa att jag vill vara tillsammans med dig och hon kommer att förstå vad det innebär i seriositet från min sida. Hur seriös är du?

-       Samma som du

-       Så ”förhöret” kommer att vara något sådant och det kommer ta tid för hon kommer att vilja försäkra sig om att jag inte ger mig in i något som jag inte reder ut emotionellt. Hon kommer att vilja träffa dig med, ganska snart skulle jag föreställa mig.

-       Ok då får vi lösa det

-       Japp, så fort som möjligt skulle jag tro.

-       Det kommer mina föräldrar med att vilja. Träffa dig så fort som möjligt men de får vänta tills tisdag.

-       Ok

-       För vi skall göra annat innan dess. Sen är det studenten som de skall fixa med så de kommer inte hinna.

-       Vad skall vi göra sa jag?

-       Vad tror du sa hon med ett leende

-       Aha sa jag och spelade dum och log tillbaka

Hon blev allvarlig och tittade på mig och sa

-       Mina föräldrar kommer att fråga vad dina föräldrar arbetar med, vad skall jag svara.

-       Du kan säga att min pappa är officer i armen och att min mamma är hemmafru, vilket är fullt sanningsenligt

-       Ok är han militär?

-       Mm det är han

Frågan hängde i luften hur kunde en militär göra som han gjort mot mig och ändå vara militär.

-       Fråga inte om det idag, jag orkar inte mentalt att gräva i det.

-       Ok

-       Men du kan svara så, han är officer, Överste. Det är 4 år sedan sist jag hörde något så det kan ha ändrat sig. Mamma är hemmafru inte av eget val utan det är pappas val.  Hon skall serva honom och ingen annan.

-       Ok, det låter hårt?

-       Mm det är som det är.

-       Ok

-       Jag förstår att det kommer bli jobbigt för dig att inte kunna svara på deras frågor och jag vill inte att du skall behöva ljuga. Men jag har inte så många svar att ge just nu. Jag kommer att svara dina föräldrar efter bästa förmåga när jag träffar dem. De kommer kanske inte att gilla svaren men jag kommer att svara på deras frågor så långt jag kan, och orkar.

-       Jag förstår, men det är inte de som skall vara tillsammans med dig det är jag. Om de inte gillar dig för den du är så kommer jag att bli besviken på dem.

-       Tack

-       Ingen fara

-       När går ni ut förresten? Vilken tid?

-       Jag har inte en aning faktiskt, jag har inte kollat häftet.

-       När går ni ut?

-       16.06

-       Varför har du inte kollat?

-       Det är inte förrän på tisdag

-       Killar

-       Mm så är det

-       När vill du att jag skall komma på tisdag?

-       Så fort du kan

-       Ok men jag har planerat att träna eller rättare sagt jag hade planerat att träna vi tränar 18.00-19.30 så jag kan vara hemma hos dig vid 20 funkar det?

-       Skall du träna på din studentdag?

-       Så var planen i alla fall innan jag träffade dig, nu vet jag inte men du är ändå inte hemma förrän vid 18. Sen skall du firas och grattas av släkt och vänner misstänker jag. Så då passar det väl utmärkt egentligen att jag kommer efter träningen

Hon tittar på mig som om jag var från en annan planet och mumlar för sig själv

-       Träna på sin student. Ok nu när du träffat mig då, hur ser planen ut då?

-       Jag kommer nog att träna ändå som jag sa du kommer att ha fullt upp med släkt, vänner. Du kommer sjunga, dansa och vara lycklig. Jag kommer att gå ut på trappan sjunga. Ta min väska och gå på träning och vara lycklig. Det enda tisdagen betyder för mig är att jag inte behöver komma tillbaka dit efter sommaren. Jag kommer inte sakna det stället ett endaste dugg.

-       Ok så pass

-       Mm så pass

-       Men då säger vi kl. 20 då och inte en minut senare

-       Jag skall göra mitt bästa, sa jag och log

-       Hon tittar mig djupt i ögonen och säger med skärpa i rösten du kommer i tid

-       Ja jag skall göra mitt bästa.

-       Bra.

-       Varför har du inte körkort?

-       Har inte sett behovet med det. Jag hade säkert fått det betalt av staten eller nåt om jag frågat vilket jag inte gjort,. För behovet har inte funnits. Jag springer, cyklar eller tar bussen dit jag vill. Skulle behovet komma rent praktiskt så kommer jag att ta körkort men inte förrän jag behöver det.

-       Ok jag tog mitt mest för att jag tror att det förväntades av mig, mina föräldrar tyckte att jag skulle göra det då gjorde jag det.

-       Mer vatten frågade jag?

-       Javisst man blir törstig av att prata

-       Bara av att prata? Sa jag och log

-       Nä sa hon med ett leende

Jag gick ut i köket och fyllde på våra glas. Jag gick tillbaka till sovrummet, jag tittade in och såg henne ligga där på rygg med en arm över bröstet. Den andra böjd över huvudet.

Med ett ben lättböjt och det andra böjt uppåt, jag bara stannade och tittade på henne och såg hur vacker hon är. Jag bara njuter och tittar på henne som om det var sista gången

-       Vad är det? Frågar hon

-       Jag bara njuter av hur vacker du är

-       Säg inte så jag blir generad

-       Jag bara säger vad jag tycker och du frågade

-       Jag är bara inte van vid att höra sådant

-       Är det jobbigt?

-       Ja lite, jag är som sagt inte van vid det

-       Då får du vänja dig för jag kommer säga det fler gånger

Jag går fram till sängen och räcker henne vattnet vi dricker båda två och sätter ner glasen. Jag tittar på klockan 23.05

-       Vill du gå ut och gå en sväng, jag skulle behöva sträcka på benen lite?

-       Absolut

-       Bra

Vi klär på oss, jag hoppar i mina vanliga kläder. Vilket innebär joggingkläder, hon tar på sig jeans och en mjukiströja, en Takano. Vi går ut jag låser dörren efter oss och vi går ut i sommarnatten. Det var en ljumnatt det var inte kallt men det var inte varmt i heller.

Vi gick runt i den stadsdelen jag bodde och vi pratade om allt och inget, det var så lätt att prata med henne. Vi gick där och höll varandra i handen. Vi skrattade och var allvarliga.

Hon berättade om minnen från när hon var liten, om en massa tokigheter som hon råkat utför. Hon berättade om sina sommarminnen från deras sommarstuga och hur det var att växa upp som ensamt barn att hon undrat hur det skulle vara att ha syskon.

-       Klart överskattat sa jag med ett leende. Nä det har sina fördelar och det är kul, vi är fyra pojkar och det har varit rock’n’roll emellanåt. Det har inte alltid varit lätt för min mamma

-       Ok var ni busiga?

-       Både och, vi vågade väl egentligen inte föra för mycket liv med tanke på konsekvenserna.

-       Ok hon tystnade och visste inte vad hon skulle säga.

-       Hur var det att växa upp som ensamt barn frågade jag?

-       Ja som du säger ensamt, jag var mycket hos min mormor när jag var liten, med en mamma som läkare och en pappa som arkitekt så blev det så. De satsade på sina karriärer så de hade inte så mycket tid för mig. Det har de väl egentligen inte nu i heller men jag är så van att jag inte tänker på hur mycket de är borta. Men när vi är bara vi tre och de har tid så är de underbara. Men ibland så kan jag sakna närheten som t.ex. Lina har med sin mamma. När jag skaffade P-piller så var det som en affärstransaktion med mamma. Hon tog på sig läkarrollen inte mammarollen så att säga. Så har det alltid varit de har svårt för att prata om känslor. Det har jag fått göra med andra.

-       Ok sa jag, det kan jag känna igen. Så egentligen så är vi inte så olika på vissa plan sa jag. Det är kanske därför vi är så avslappnade tillsammans. Jag har på dessa 2 - 3 dagar berättat mer för dig om min uppväxt än vad jag t.ex. gjort för Ante.

-       Oj sa hon jag trodde att han visste det mesta?

-       Nä inte ens i närheten, han anar nog en del men han vet inte sa jag. Varken han eller hans storebror som jag också är nära. Han heter Jörgen förresten.

Hon sa inget utan hon gick där bredvid mig och tittade rakt fram. Tillslut sa hon

-       Jag är glad över förtroendet och tackar för det, det du säger till mig stannar hos mig inte ens dagboken kommer att få reda på det.

-       Tack sa jag.

Vi hade nästan kommit tillbaka till min lägenhet och vi gick in genom porten och in i lägenheten och klädde av oss. Det blev inte mer sex den kvällen vi hade inte behov av det, vi kelade en stund sedan somnade vi

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.