Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/5, 2018 kl. 23:20, av Ia

Om jag var din kvinna

Ett möte i fantasin

Om jag var din kvinna

 

 

 

Jag ser på dig tvärs över rummet. Du står borta vid flygeln, lutar armbågen mot det svarta blänkande locket, ett glas i ena handen, den andra, löst om handleden på en kvinna. Din fästmö? Din fru? Jag tittar åt ditt håll, scannar ogenerat av dig med blicken. Ditt mörka hår lägger sig i lockar i nacken. En skarp näsa som ger dig en distinkt profil, din mun med tunna läppar, snett leende mot kvinnan du håller i handen. Skäggstubb som avslöjar några grånade hårstrån i en virvel på kindbenet. Den mörka kavajen är uppknäppt, likaså de översta knapparna i den ljusblå skjortan. Du ställer dig upprätt, böjer dig in mot kvinnan och viskar något i hennes öra som får henne att rodna och titta ner. Du dricker ur glaset och ställer ifrån dig det på flygeln. När du drar handen genom håret ser du upp och våra blickar möts. Dina mörkbruna ögon möter mina blå. Jag känner en ilning genom kroppen, från hjärtat rakt ner i underlivet. Jag märker att jag håller andan, och med ett leende tar jag ett djupt andetag, lyfter mitt glas till en skål. Du nickar tillbaka. Bubblorna spricker mot mina läppar, champagnen rullar ner i min strupe, fyller min mage med en förväntan. Jag ler mot dig, ett försiktigt leende, knappt märkbart, men du besvarar det med ditt sneda och ger mig en intensiv blick.

Jag vet inte vad det är, men jag känner en stark lust att gå fram till dig och ta tag i din nacke, kyssa dig hårt. Känna dina stora varma händer på min kropp, hur du smeker mina bröst, hur du låter händerna fortsätta ner över min midja, ner över min rygg, längs med klänningens djupa ringning som tar slut där min svank börjar, hur du tar ett bestämt tag om mina skinkor samtidigt som du kysser mig. Hur du lätt lyfter upp mig och sätter mig på flygeln. Min lilla svarta hasar upp och blottar mina lår med strumpebandshållare. Dina starka armar, dina händer som håller mig runt höfterna. Mina särade ben, hur jag omfamnar dig. Dina händer smeker insidan av mina lår. Jag tar tag om din nacke, ser dig djupt i ögonen och kysser dig, nafsar dig i underläppen. Du ser på mig med intensiv blick, dina mörka ögon glittrar, lusten dansar där inne.

Jag lägger en hand på din axel, du förstår vad jag vill och när du försvinner ner framför mig så skälver jag redan innan din tunga nuddar mitt underliv. Med van hand lirkar du av mig trosorna, och lägger dom i kavajfickan. Min kropp ger efter och jag lägger mig på rygg på flygeln kalla lock. Jag känner dina mjuka läppar mot mig, hur du kysser och slickar, mitt underliv bultar och längtar efter mer. Min ena hand glider ner längs med tyget på klänningen, ner mot ditt ansikte. Jag smeker din kind, letar mig ner till din mun. Din tunga slickar mig med varma rullande vågor, mina fingrar letar sig in i mitt varma, våta. Din tunga och mina fingrar dansar en virvlande dans och hela min kropp vibrerar av lust. Du tar tag i min hand, kysser den och drar upp mig till sittande igen. Min rygg lämnar avtryck på den svarta blanka ytan. Jag andas häftigt, sitter på kanten av flygeln med klänningen upphissad, blottar mig helt för dig. Du backar ett steg, ser på mig. Dina mörka intensiva ögon väjer inte för något på min kropp. Jag känner hur du ser hela mig, och du ler ditt sneda leende igen, biter dig i underläppen, innan du knäpper upp skjortan och låter den falla till golvet. Tyget i de svarta kostymbyxorna spänner över ditt stånd, det bultar där innanför, och jag ser att du är redo. Redo för mig. Bestämt drar du av dig byxorna och nu står du naken framför mig. Du är välbyggd, jag ser att du är aktiv, dina varma, sträva händer har redan avslöjat att du inte är rädd för att ta i och att jobba hårt. Breda axlar, mörkt hår som pryder ditt bröst. Ståndet som står rakt upp. Jag ler och sträcker fram handen mot dig, tar tag om dig. Du känns len, varm och bultande i min hand. Jag för min hand fram och tillbaka över ditt stånd, du växer för varje tag, du lutar dig in mot mig, tar tag om mitt ansikte med dina varma händer, ser in i mina ögon och kysser mig hårt. Jag för ditt stånd mot mig, nu känner jag dig mot min mynning, jag känner hur våt jag är, jag är så redo att ta emot dig och jag låter dig komma in. Mina ben runt din midja, mina händer i ditt hår, mina läppar mot dina, min tunga leker med din. Du håller mig runt midjan när du stöter in i mig, gång på gång. Jag håller ditt ansikte mot mig, du drar ner min klänning och blottar mina bröst, slickar och nafsar, mina bröstvårtor styvnar och jag stönar dovt och lägger mig bakåt. Flygelns kalla blanka yta mot min rygg. Mina armar ut till sidorna, jag ligger som Jesus på korset och du kommer in i mig djupare för varje gång, jag rör mina höfter mot dig, möter upp i mjuka vågor. Mina fingrar ner mot mitt underliv igen, jag smeker mig själv, snabbare och snabbare, och du följer med. Vi rör oss tillsammans i en synkroniserad dans. Jag känner dig djupt inuti mig, du fyller hela mig och värmen från dina händer över min kropp, runt mina höfter, över mina bröst får mig att skälva av lust. Jag släpper kontrollen och min kropp skakar i en orgasm så kraftfull att hela mitt väsen känner den. Jag skriker ut min lust, du kommer kort efter och för en sekund är våra kroppar stilla, i ett försök till att behålla den här känslan av rus som flödar genom oss.

 

Jag andas häftigt, och när jag öppnar ögonen märker jag hur alla i rummet stirrar på mig. Musiken har tystnat. Kvinnor och män, vissa med händerna för munnarna, någon håller en hand på sin mage. Snabbt slår jag ner blicken och ser att mitt glas är tomt, champagnen ligger istället i små pölar vid mina fötter.  

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

En kortnovell men oj så bra!!

Detta är erotik på hög nivå, som får mig att se och känna dess verkan inom mig. En sådan text som skall läsas, medan gitarrmusik med bluestoner hörs från bakgrunden någonstans. En text, som fäster i hjärnan och dröjer sig kvar flera timmar därefter.

Tack för dessa rader, la. //Huldran.

15/3, 2021 kl. 22:17

#1

Gardintroll

Vilka vackra beskrivningar! Måste läsas om och integreras!

4/6, 2018 kl. 12:07