Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/1, 2009 kl. 18:19, av Hannes II

Big Brother vecka 9

Del 9 av 14 i serien Big Brother

- Jaha, sa Adam, - då var det dags för lite klipp.
Han flinade lite innan bilderna från gruppsexet i badtunnan visades. Egentligen så borde jag ha blivit besvärad men det gick inte att se direkt vad vi gjorde eftersom vi satt nersänkta i vattnet och gårdskameran var lite för lågt placerad för att få tillräckligt bra utsikt.
- Med lite fantasi så kan man ana sig till vad som pågår, flinade Adam.
- Och vad skulle det vara då? Frågade jag.
Det blev tyst en lång stund innan en märkbart skakad Adam fortsatte. Det gick tydligen alldeles utmärkt att visa sex i rutan men att prata sex det var svårare det. Jag flinade lite mot Klara som fnissade bredvid mig.
- Jaha, sa Adam, - lite mail och brev till deltagarna då.
Det var den vanliga skörden av mail och till min stora lättnad så hade inte Nea skickat något den här veckan. Däremot så fick Klara en hel del beundrarmail, både från killar och tjejer.
- Slutligen, sa Adam, - så har Hannes fått en liten filmsnutt från en av sina beundrarinnor.
Filmen som spelades upp i rutan var lite grynig och helt uppenbart inspelad med en webbkamera. Det gick inte att se ansiktet på den unga kvinnan som långsamt strippade av sig kläderna till mjuk sensuell musik. Jag var tvungen att erkänna att hon hade en grymt läcker kropp samtidigt som jag kände en svag känsla av olust.
När hon var nere till underkläderna rörde hon sig snabbt mot kameran och gav den en snabb puss som färgade av läppstiftet på linsen. Därefter hördes "Resten får du se senare Hannes. Kramar från Nea". Jublet som bröt ut viste inga gränser! Generad sjönk jag lite djupare ner i soffan. Hon verkade inte vara helt klok den där Nea!
- Veckans uppdrag ligger i brevlådan som vanligt, sa Adam, - Hej då huset.
Alla satt och tittade dumt på varandra. Vanligtvis så brukade Robin springa bort och hämta uppdraget men han hade ju blivit utröstad.
- Jag hämtar det, sa jag och reste mig.
Det lilla kuvertet kändes tyngre än det var när jag satte mig ner i soffan igen. Allas blickar var riktade mot mig när jag resolut slet upp kuvertet och drog fram lappen med uppdraget. Högt läste jag:
"Husets uppdrag vecka 9 är som följer: "Boogie nights". När deltagarna hör Big Brother spela en låt så skall deltagarna så fort som möjligt klä sig i passande scenkläder och sen dansa och mima till musiken. Prestationerna betygsätts och deltagarna får poäng efter betyg. Den som får mest poäng får immunitet. Scenkläder finns i festrummet.".
- Gud va kul, sa Erik efter en stund, - att klä ut sig är ju sååå chickt.
- Jag hatar att spela pajas, sa Lisa irriterat.
- Skall vi spana in garderoben? Frågade jag och reste mig.
Nelly reste sig snabbt och kopplade en armkrok på mig samtidigt som hon började gå mot festrummet där kläderna skulle finnas. Jag kände mig nästan som när jag gick på fritids och vi klädde ut oss. Big Brother hade inte snålat med kläder och accessoarer. Alla deltagare utom Lisa slet och drog i plaggen samtidigt som de visade upp sig i allahanda utstyrslar.
*
Redan vid första tillfället när vi tittat på scenkläderna så hade jag sett ut en kostym som jag viste att jag ville använda och när tillfällt infann sig så tvekade jag inte! Jag rockade fett till Elvis-låten iförd en vit glittrig Las Vegas-kostym som skulle ha fått vilken Elvis fantast som helst att bli grön av avund. Alla tjöt av skratt varje gång Big Brother spelade en låt så att vi fick klä ut oss och spela apa till musiken. Alla utom Lisa! Hon ansträngde sig inte det minsta utan fjantade mest med.
- Tycker du det inte är kul? Frågade jag.
- Fan det är ju rena dagis, gnällde hon.
- Äh kom igen, sa jag, - bjud lite på dig själv.
Lisa blängde surt på mig när jag med liv och lyckta slängde mig in i garderoben för att hitta någon lämplig utstyrsel.
*
Jag vaknade utan att veta vad det var som väckt mig! Det var mörkt i rummet och jag upptäckte att jag låg ytterst i sängen. När vi lagt oss så hade jag haft Lisa och Klara på var sin sida om mig. De måste ha bytt sida medan jag sovit. Plötsligt så var jag så vaken att jag kunde förnimma hur Klara stönade svagt.
- Vad…? Började jag.
- Åh, Hannes! Stönade Klara.
Hon vände sig mot mig och pressade sina läppar mot mina. Aggressivt letade sig hennes tunga in i min mun och förundrad besvarade jag hennes heta kyss.
- Lägg dig på sidan, hörde jag Lisa viska.
Klara rullade över mot mig och jag insåg direkt att något var på gång. Jag fick omedelbart erektion när jag hörde det kladdiga ljudet av Lisas fingrar som penetrerade Klaras våta kön.
- Ta över, viskade Lisa.
Klara var så våt att två av mina fingrar försvann in i henne utan problem. Jag kunde känna Klaras styva klitoris glida mellan mina fingrar när jag började att pulla henne. Klara frustade plötsligt till och hon kved lågt in i min mun när jag kände hur Lisa pressade upp två fingrar i stjärten på henne!
Klara avancerade snabbt mot klimax medan Lisa och jag fingerpullade henne från två håll. Klara spände kroppen som i en båge när hon fick orgasm! Hennes kön kramade så hårt om mina fingrar att det nästan gjorde ont! Efter att orgasmen klingat av låg Klara bara och flämtade. Precis innan hon somnade viskade hon matt:
- Tack!
Fruktansvärt upphetsad och frustrerad så hörde jag hur Klara sjönk djupt ner i sömn.
- Kom Hannes, viskade Lisa.
Hon gled smidigt ur sängen och tog min hand när jag gjorde henne sällskap. När vi passerade köket så såg jag på mikrons timer att klockan var tre på natten. Lisa drog med mig ut på toaletten vars skarpa ljus från lysrören i taket fick mig att blinka.
- Bastun, sa Lisa.
Jag förstod vad hon tänkte och nickade. När jag höll upp dörren så smet hon snabbt förbi mig in i bastun. Värmeisoleringen dämpade effektivt alla ljud utifrån och ståendes i bastuns mörker så lystes vi bara upp av ljuset genom bastufönstret.
- Jag vill bli slickad, sa Lisa.
Hon drog snabbt av sig trosorna som var allt hon hade på sig och satte sig på översta laven. Inbjudande särade hon på sina långa ben och visade oblygt upp sitt blöta välfriserade kön.
- Kom, sa hon och vinkade mot mig.
Lisa stönade högt och lyfte höften mot mig när jag satte tungan i hennes kön. Jag kunde känna hur hon flätade in fingrarna i mitt nackhår och tryckte mig hårdare mot sig.
- Åhh, du slickar mig så skönt, stönade hon.
Innan jag kom in i huset så hade jag bara slickat en tjej vid ett tillfälle så jag tyckte inte att jag skulle vara så bra på det, men Lisas stön och uppmuntrande utrop eggade mig och fick mig att tro att jag inte gjorde helt fel. Precis som Klara så gick Lisa nästan upp i brygga när hon fick orgasm! Hennes kropp skakade och krängde och det var bara så vackert att titta på! Hon log stort mot mig när hon landat.
- Fan va bra du är, sa hon.
Jag viste inte vad jag skulle svara så jag ryckte lite på axlarna samtidigt som jag kände att det hettade lite på kinderna. Lisa lutade sig mot mig och vi kysste varandra med öppna munnar.
- Jag älskar att smaka på någon som slickat fitta, sa Lisa.
Hon fnissade lite när hon såg hur jag ryckte till av överraskning.
- Och nu vill jag suga kuk och bli belönad med ett rejält sprut, fnissade hon.
Upphetsad drog jag snabbt av mig kalsongerna och satte mig tillrätta på översta laven. Lisa hann knappt greppa mig förrän någon kom ut i badrummet! Det var Anton och Erik som kom inramlandes! De stannade precis innanför dörren i den döda vinkeln där de omfamnade varandra och började kyssas!
Fascinerat tittade jag på hur de båda männen hånglade med varandra. Jag hade aldrig sett homosex vare sig på film eller i verkligheten och jag var säker på min egen heterosexuallitet så jag tittade storögt på vad som hände utan att bli upprörd.
Erik hade dragit av Anton kalsongerna och metodiskt smekte han upp Antons lem tills den var stor och hård. Jag kunde se hur Anton njöt av Eriks behandling och när Erik tog Antons lem i munnen så kastade Anton bak med huvudet i en gest av njutning.
- Läckert med liveshow, sa Lisa.
Jag stönade till högt när hon tog mig i munnen. Hon härmade Eriks rörelser och jag förstod att det var precis lika skönt för Anton som för mig. Samtidigt så gjorde hela situationen mig ordentligt upphetsad! Anton och Erik hade ingen som helst aning om att Lisa och jag såg dem och att vi härmade dem.
Anton drog plötsligt upp Erik och gav honom en djup kyss. Även från vårat gömställe i bastun så kunde jag se i de båda killarnas ögon hur upphetsade de var. Smidigt rullade Anton på en kondom på sin lem innan han vände runt Erik mot väggen. Jag höll andan av förvåning och upphetsning när jag såg hur Erik svankade ut när Anton positionerade sin lem rätt mot hans stjärt!
- Åh fan! De kommer att göra det, viskade Lisa.
Erik gick nästan upp lite på tå innan Anton gled upp i stjärten på honom.
- Snälla knulla mig! Knulla mig fort! Kved Lisa upphetsad bredvid mig med blicken stint fäst vid Anton och Erik.
Utan att släppa scenen som utspelades framför oss så positionerades vi oss snabbt rätt. Jag var fruktansvärt stor och hård när jag med ett slaskande läte utan problem gled djupt in i Lisas plaskvåta kön bakifrån!
- Åh ja, ta mig! Ta mig! Stönade Lisa framför mig.
Ute i badrummet så hade Anton börjat smeka Eriks lem och pung samtidigt som han tog honom i stjärten och det syntes tydligt hur mycket Erik njöt av dubbelbehandlingen.
- Hårdare! Väste Lisa.
Samtidigt som jag kunde se hur Erik närmade sig klimax så signalerade Lisa tydligt att även hon var nära. Eriks säd pumpade ut i långa hårda strålar mot kaklet när han fick utlösning samtidigt som Lisas kropp skakade och krängde framför mig i orgasmen. Jag hade svårt att bestämma var jag ville ha blicken så jag flackade mellan paret i badrummet och Lisa framför mig.
Efter en stund gled Erik ner på knä framför Anton och med en smidig rörelse så drog han av kondomen innan han slukade lemmen. Framför mig så gjorde Lisa likadant och jag frustade till av upphetsning när hennes tunga gled hårt runt mitt ollon. Ute i badrummet sprutade Anton stråle efter stråle av säd över Eriks ansikte.
När Lisa smekte mig över anus så kunde jag känna hur min egen utlösning närmade sig. Jag stönade till högt av både förvåning och upphetsning när hon lät ett finger sjunka djupt in i mig. Hon måste ha smekt sig själv för hennes finger var halt och kladdigt och försvann lätt upp i mig.
Min utlösning kändes mer intensiv än jag någonsin tidigare känt och med ett gutturalt morrande tömde jag all min säd som Lisa girigt slickade i sig! Benen skakade nästan på mig när jag matt satte mig ner på laven. Anton och Erik duschade av varandra samtidigt som Lisa satt och kvittrade nöjt bredvid mig:
- Fan va läckert det där var! Jag har nog aldrig varit så kåt någon gång! Och vilken orgasm! Rena vulkanutbrottet och vilket kladd du levererade!
Det tog en evighet innan Anton och Erik var klara men till slut så fick Lisa och jag glida in under det varma vattenflödet i duschen. Jag var otroligt trött när jag äntligen fick krypa ner i sängen igen. Anton och Erik andades djupt och rytmiskt i andra änden av rummet och ganska så omgående så föll jag i djup sömn.
*
Resten av veckan så tyckte jag att Erik tittade konstigt på mig! Jag kund inte sätta tummen på vad det var som var konstigt och jag avbröts mer än en gång i mina funderingar av en kontaktsökande Linda.
- Du Linda! Sa jag, varför sökte du till Big Brother egentligen?
- Jag sökte mig hit för att få vara mig själv ett tag.
- Och det har lyckats eller? Frågade jag.
- Jag vet inte! Alla är så ytliga här inne.
Jag fnissade nästan till av hennes svar. Linda! Ytligheternas drottning tyckte att alla var så ytliga.
- Hur skulle du vilja bli bemött då? Frågade jag nyfiket.
- Det är så jobbigt att killar alltid kommer fram och säger att jag är så snygg, skulle vilja att de kunde tala om att jag är smart istället.
Innan jag hann börja gapskratta så kom Erik och räddade mig.
- Du Hannes! Får jag ett par ord med dig? Frågade han.
- Visst, svarade jag förvånat.
Jag följde efter honom ut på gården som för tillfället var tomt på människor.
- Var det du som var i bastun du vet när? Frågade han.
Jag ryckte till av överraskning och genans.
- Hoppas du gillade showen, fnissade han.
- Varför tror du det? Frågade jag.
- Det var ett par i bastun och du är den enda killen i sällskapet så…
- Elementärt Watson, sa jag med hettande kinder.
Erik flinade lite när han gick och jag viste inte riktigt vad jag skulle göra. Allting var så annorlunda här inne i huset jämfört med utanför. Jag hade inte varit speciellt populär bland tjejerna utanför huset men här inne så kastade de sig bokstavligen över mig och om jag tolkade Eriks blickar rätt så skulle han gladeligen kasta sig över mig också.
*
För ovanlighetens skull så hade jag ingen immunitet vid veckans utröstning. Klara hade suveränt snott åt sig immuniteten men å andra sidan så var Lisa så självskriven som utröstningskandidat att jag inte var orolig. Jag kunde inte sätta fingret på vad som var konstigt med Lisa! Bortsett från att hon kastat sig över mig som alla andra tjejerna i huset, frånsett Linda då, så kunde jag inte få grepp om henne.
- Veckans omröstningsresultat var förvånansvärt tydligt, sa Adam.
Jag sneglade lite på Lisa i soffan bredvid mig och jag kunde se hur hon sjönk ner lite i den.
- Den deltagare som får lämna huset denna vecka är Lisa, sa Adam.
Lisa hade rest sig innan Adam pratat till slut och ingen var egentligen förvånad. Hon kramade om mig hårt när hon hämtat sin väska.
- Tycker om dig Hannes, viskade hon innan hon släppte greppet om mig.
Hon var uppenbart besviken över att få lämna huset men jag kunde se att hon inte hade förväntat sig något annat. Själv så kunde jag konstatera att jag överlevt ytterligare en vecka i huset när jag återigen slog mig ner i soffan framför teven med Adam.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.