Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2018 kl. 08:20, av Gardintroll

Den sluga lillasyrran

Del 1 av 4 i serien Min flickväns lillasyster Anneli

När jag och min tjej Lotta skulle ut och vandra i fjällen förstördes romantiken av hennes gnälliga lillasyster Anneli men plötsligt hände något oväntat...

Min flickväns lillasyster Anneli

 

Det här är förstås rena fantasierna och inget som har hänt på riktigt.

 

Jag kisade och höjde handen för att skydda ögonen mot morgonsolen när jag drog upp blixtlåset på tältet och stack ut huvudet. ”God morgon”, sa Lotta, min flickvän. Jag såg på henne, hennes rödsvarta flanellskjorta, korta jeansshorts, bensinmackskeps och blonda flätor gjorde att hon passade in här ute i naturen. Hennes gulbruna kängor trampade runt lägerplatsen och jag kom ut ur tältet och sträckte på mig. Lotta var några år yngre än mina 24 och hon kysste mig god morgon. ”Visst är det härligt här uppe i norr?” sa hon och jag nickade. ”Särskilt som alla myggorna verkar vara på årsmöte i Chile.” Hon skrattade till. ”Ska vi fiska så det blir nån lunch?” Jag nickade. ”Det kan vi göra, det låter som en plan.” Vi tog våra metspön och gick ner mot älven för att prova fiskelyckan när vi plötsligt hörde en röst bakom oss. ”Lotta, det finns ingen täckning här...” Ut ur det andra tältet kom Lottas 16-åriga lillasyster Anneli och viftade upprört med sin mobil. Lotta såg på henne. ”Följ med och fiska, glöm den för ett tag.” Anneli himlade med ögonen. ”Åh, stenålder! Jag kan ju inte spela Galaxens rymdkrokofanter utan uppkoppling! Jossan är redan på level 15 och jag måste ikapp...” Lotta mumlade något om att det bara var bra för Anneli och vi gick ner för att fiska.

 

Min flickvän Lotta var raka motsatsen mot sin syster, hon avskydde att vara uppkopplad och hade nog helst flyttat ut i skogen på heltid om det hade funnits mikrovågsugnar som drevs på älgspillning. ”Alltså, Anneli ska alltid synas och höras...hennes kompisar är likadana, de twittrar om minsta lilla grej bara för att...” Jag lyssnade med ett halvt öra när vi gick ner och började fiska. Det dröjde inte länge förrän Anneli kom ner till oss. ”Vad gör ni?” Jag såg upp. ”Vi fiskar.” Anneli såg på våra flöten. ”Ska man inte ha nät då?” Jag nickade. ”Jo, vid nätfiske men vi metar.” Anneli blev tyst en stund. ”Men, varför biter inga fiskar?” Lotta såg på sin syster. ”Det gör de om man är TYST!” Anneli såg på mig. ”Nu skrämde Lotta bort alla fiskarna, eller hur?” Jag nickade. ”Troligtvis men vi fiskar nog vidare ändå.” Anneli var tyst i några sekunder. ”Jag tycker att man ska låta fiskarna vara och bara äta såna som finns i affären.” Lotta såg på henne. ”Ärligt? Tror du inte att de också är uppfiskade?” Anneli såg på sin storasyster. ”Det är klart att de är men inte så här. Mer humant. Som att de föds upp i Norge och har det bra.” Jag slöt ögonen och lyssnade på de två systrarna som käbblade vidare. Efter ett tag gav Lotta upp. ”Vi vandrar till nästa fjällstation och sover där i natt.” Jag nickade och Anneli strålade av glädje. ”Har de internet där?” Lotta suckade. ”Ja, om vi har otur...” Vi tog ner tälten och packade ihop våra saker. Lottas välformade kropp lockade mig men jag hade inte fått chansen till något sex på en hel vecka eftersom det i sista stund bestämdes att Anneli skulle följa med och vandra. Anneli var en typisk tonåring med gängliga långa armar och ben, små bröst och blont hår som hade färgats svart men vuxit ut så fem centimeter blont syntes. Hon sminkade sig överdrivet och med mycket mörka färger. Hon var mörk runt ögonen och Lotta hade kallat henne tvättbjörnen tills Anneli hade fått nog och fyllt hennes sovsäck med myror.

 

Jag gick bakom de två kivande systrarna och lyssnade på det rytmiska trampet av deras kängor. Lotta hade vettiga vandrarkängor på sig som gav ifrån sig ett gediget ljud medan Anneli hade valt ett par höga kängor som hade passat i Hollywood och som var enormt stora. Hennes små fötter försvann liksom i kängorna som var alldeles för stora. Hon hade tagit på sig dubbla yllesockor för att kompensera för det och kängorna gav ifrån sig ett ljud som vittnade om att de ändå satt mycket löst. Så jäkla typiskt, här ville jag ha en romantisk fjällsemester med min tjej och blev fast i ett syskongnabb som började tidigt på morgonen och slutade sent på kvällen. Vi hade bara vandrat i två dagar och skulle vara ute i en vecka till ungefär, hur skulle jag stå ut?

 

Vi kom fram till fjällstugan och insåg att den var övergiven. Jag la handen på dörrhandtaget och insåg att dörren var olåst. Det fanns ett vardagsrum med en soffa, två fåtöljer och en stor dubbelsäng i ett angränsande rum. I skafferiet fanns det konservburkar och lite torrvaror. Lotta tog upp en lapp från bordet och läste på den. ”Fjällstugan är obemannad för tillfället på grund av sjukdom. Ta för er av maten och lägg pengarna i burken på spisen.” Vi insåg att det inte ens fanns el i stugan utan att det var en gammal vedeldad spis. Jag tog på mig mjukbyxor och gick ut och högg ved och bar in. Vi bestämde oss för att gå vidare redan nästa dag. Anneli provade genast om vi hade nån uppkoppling och svor till när hon insåg att det var lika kalt som farfars flint. ”Niklas? Kan du hjälpa mig att få igång radion här?” frågade min flickvän och jag hjälpte henne att få in den enda stationen som fanns tillgänglig med hjälp av batterierna från min ficklampa. Vi lyssnade på en väderleksrapport som knappt gick att förstå eftersom mottagningen var kass och högtalarna ännu kassare innan Lotta hittade några brädspel. Anneli suckade och stönade när hon märkte att stenåldersspelen saknade pjäser men vi satte oss i alla fall i soffan och började spela. Det blev lite kyligt och jag eldade i spisen för att få upp värmen till natten. Lotta rotade runt i stugan och hittade en stor filt som hon la över oss alla. ”Det är din tur att slå, Anneli”, sa hon och Anneli slog en sexa. ”Sex, då är det min tur igen!” Anneli lipade åt sin syster som suckade åt henne. Efter tre rundor ledde jag och ägde både Bökhåla och Ytterby. ”Det är jättekallt!” klagade Anneli och flyttade närmare mig. Jag såg på Lotta som flyttade in mot mig hon också. ”Skaffa en egen kille att värma dig på!” Anneli blev sur och sa att Lotta visste att mamma inte tillät henne att ha nån kille än eftersom hon var så opålitlig och spontan. ”Korkad och impulsiv, menar du?” sa Lotta älskvärt. ”Du skulle aldrig välja en bra kille som Niklas utan en gangsterknarkluffare eller nåt.” Anneli smällde ner tärningen i bordet. ”Det är klart jag skulle, jag är jättebra på att läsa folk.” Lotta skrattade hånfullt. ”En bra kille skulle åtminstone inte vilja ha en oansvarig snorunge som du”, sa hon överlägset och gav mig demonstrativt en kyss på munnen. Anneli spärrade förnärmat upp ögonen och såg på mig. ”Niklas! Säg åt henne att hon har fel! En snäll kille som du skulle visst vilja ha mig, eller hur?” Jag kände smockorna hänga i luften från båda håll och valde mina ord noga. ”Smaken är ju som baken, det finns killar som gillar lite olika tjejtyper...” Både Lotta och Anneli såg på mig. ”Fegis”, muttrade de båda och såg häpet på varann.

 

Vi letade upp ett par konservburkar ravioli och värmde dem. Anneli och Lotta dukade medan jag bar bort kastrullen till soffbordet. Jag skulle just ställa ner den när en kudde kom flygande och nästan slog den ur handen på mig. Jag svor till när tomatsåsen skvätte ut över soffkuddarna och såg ilsket på Anneli som hade kastat kudden. ”Vad fan?!” svor jag och började genast att tvätta kuddarna. Tjejerna hjälpte till och vi skrubbade och skrubbade tills såsen knappt syntes. ”Titta”, sa Anneli åt sin ursinniga syster, ”som nytt.” Hon slängde sig ner i soffan och for genast upp igen med ett gällt tjut. Lotta och jag tjöt av skratt när vi såg att Anneli var blöt om hela ryggen och rumpan. ”Glömde du att vatten är vått?” fick Lotta fram mellan skrattsalvorna. Anneli stolpade iväg in i sovrummet och vi hörde henne svära medan hon letade fram torra kläder. Några minuter senare kom hon ut i hipstertrosor och en tjock tröja. ”Mina andra kläder är smutsiga”, sa hon urskuldande och jag och Lotta skrattade åt henne. Maten hade redan kallnat och Lotta slängde sig ner i den ena fåtöljen och jag i den andra medan vi drog åt oss varsin skål. ”Jag då?” frågade Anneli och Lotta pekade på soffan. ”Aldrig i livet”, sa Anneli och försökte tränga sig ner bredvid Lotta. ”Lägg av”, fräste Lotta, ”sätt dig hos Niklas istället, det är ert fel att soffan är blöt.” Anneli drog åt sig filten från soffan och satte sig bredvid mig på armstödet. Hon vinglade till och tappade nästan sin skål med ravioli. Lotta blängde varnande på henne och Anneli gled ner från armstödet och satte sig i mitt knä. Hon la filten över oss båda två och började äta.

 

Doften av min flickväns 16-åriga lillasysters parfym fyllde näsan och jag kände hur hennes rumpa trycktes mot mitt skrev. ”Bekvämt så?” frågade Anneli och jag nickade. ”Det funkar.” Annelis kroppsdoft var ung och oskyldig och hennes rumpa var mycket välformad. Jag hade aldrig sett henne som mer är Lottas jobbiga lillasyster men nu började jag förstå att Lotta hade haft alldeles fel tidigare. ”I princip alla killar skulle vilja ha den sexiga 16-åringen.” Annelis skinkor rörde sig något varenda gång hon lyfte armen för att ta en tugga mat och jag kände hur varmt det började bli under filten. Annelis rörelser och den varma intima rörelsen gjorde att det som inte fick hända hände. Jag började få stånd. Lotta läste i en broschyr som legat framme på bordet medan jag kände hur Anneli knep om min halvstyva kuk med skinkorna. ”Du håller tyst”, viskade hon och smög ner handen innanför filten och plockade fram min kuk som styvnade av hennes beröring. ”Anneli ställde ner sin skål på bordet och särade på skinkorna så min kuk la sig mellan dem. ”Ska vi spela vidare?” frågade Anneli och böjde sig fram för att ta tärningarna. Jag kände hur hennes skinkor gled upp längs skaftet och ner igen när hon satte sig tillrätta. ”Det är min tur”, sa Lotta och tog tärningarna. Hon slog en sexa. ”Sex!” sa hon glatt och slog om. Anneli böjde sig sakta fram och tog tärningen. Hennes 16-åriga rumpa gneds över min styva påle och jag gjorde allt jag kunde för att ståndet skulle lägga sig, utan framgång. Hon slog en fyra och köpte Bergknallen. Hon bläddrade bland korten och jag kände hur hennes sköna tonårsrumpa spändes och slappnade av om min kuk. Det var min tur och jag böjde mig fram. Jag slog en trea och lyckades att få kuken att glida ur Annelis skinkskåra. Så började mitt livs mest bisarra lapdance. Min flickväns lillasyster envisades om att ha min styva kuk mellan skinkorna och runkade osett av mig med rumpan medan vi spelade. Det var mitt livs långsammaste och mest förbjudna sexakt dittills och jag hade svårt att koncentrera mig på spelet. Sakta gled Annelis skinkor fram och tillbaka över min stenhårda lem och jag kände snart hur jag sprutade. Sperman la sig över Annelis rygg och rann ner längs min kuk, mellan hennes skinkor och ner i mitt skrev. Spelet var dock inte slut än och jag blev tvungen att sitta där med sperman i knät och Annelis underbara skinkor mot min slaka kuk. När spelet började närma sig sitt slut kom jag på något hemskt. Hur skulle jag resa mig utan att Lotta skulle märka något? Anneli, den lilla sluga slynan visste på råd. ”Lotta, kan du ge mig ett glas vatten?” frågade hon. Lotta hämtade ett glas vatten och medan hon var bortvänd drog jag snabbt upp de spermafläckiga mjukbyxorna. Anneli tog emot glaset och lät det falla ur händerna över mig. ”Helvete!” utbrast hon och reste sig snabbt. Hela jag var blöt av vattnet och for upp. ”Vad fan?!” skrek jag, tacksam över att Anneli hade tänkt så kvickt. Jag rusade ut på toaletten och tvättade mig innan jag sprang över till sovrummet och bytte kläder. Anneli hade redan bytt om och Lotta skrattade åt mig i mina reservkalsonger.

 

Vi spelade ett till spel innan det blev dags att lägga sig och Lotta hade redan valt ut sin plats i sängen, höger sida som alltid. Jag valde vänster sida och Anneli la sig i sin sovsäck på ett liggunderlag på golvet. Hon var sur över sin lott men Lotta sa att hon ju hade spillt ner både mig, sig och soffan så det var hennes straff. Jag kysste Lotta god natt och somnade med armen om henne. Mina drömmar fylldes av Annelis sköna rumpa och jag drömde att jag fick knulla henne på riktigt. Någonstans mellan dröm och verklighet kände jag hur Lotta la sin arm över min bröstkorg. ”Sov nu istället”, sa hon utan att vakna och jag insåg att jag hade smekt upp hennes tröja och blottlagt hennes bröst. ”Förlåt”, viskade jag och insåg att Lotta redan hade somnat om. Jag såg ner på min flickväns härliga bröst som glänste när månljuset från fönstret föll på dem och la huvudet åt sidan och blundade. Några minuter senare kände jag hur det rörde sig på min sida av sängen och såg en mörk silhuett avteckna sig mot de ljusa träväggarna. Anneli kröp tyst upp i sängen och ställde sig på alla fyra. Hon lirkade av mig täcket men det tog stopp eftersom Lotta hade lagt sin arm över min bröstkorg och sitt ena ben över mina ben. Jag vågade knappt röra mig och var på väg att säga nåt när Anneli la ett finger över min mun. Jag tystnade och såg på min sovande flickvän. ”Nej, snälla...” viskade jag. Min viskning var som en visknings viskning och Anneli nöjde sig med att dra undan en liten del av täcket så mitt skrev låg blottlagt. Sakta blåste hon på min kuk som hon drog fram ur byxorna. Hon la sig bredvid mig med munnen vid mitt öra. ”Nu tänker jag suga av dig och det finns inte en enda sak i hela världen som du kan göra åt det om du inte vill riskera att väcka Lotta”, andades hon mycket tyst i mitt öra. Jag svalde och darrade till av förväntan och av nervositet. Jag kände hur Annelis hår började smeka över min snopp och hennes hand lekte med pungen. Mycket tyst tog hon mitt ollon i munnen och började slicka det med långsamma rörelser. Kuken växte i hennes mun och hennes tunga spelade längs skaftet. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Här låg jag omfamnad av min flickvän medan hennes lillasyster i smyg sög min kuk. Jag kände hur kuken växte i den 16-åriga munnen och förbannade min kropp som så tydligt avslöjade hur kåt jag var på min tjejs lillasyster. Anneli lät kuken vila mot sin underläpp och slickade sakta och mjukt undersidan av ollonet. Hennes lilla tungspets gled sakta över ollonet, så sakta att jag trodde att jag skulle gå åt. Jag hade fått avsugningar förr men aldrig en så sensuell och härligt förbjuden. Sakta lät Anneli läpparna omsluta ollonet och sen glida av innan tog upprepade manövern men denna gång längre ner på kuken. Aldrig förut hade en tjej tagit så lång tid på sig för att så noga stimulera varenda punkt av kuken. Hennes läppar var fjärilslätta mot staken och hennes andhämtning var förförisk. Hon lät sakta kuken glida ur munnen och kysste den ömt hela vägen ner mot roten. Jag bet mig i läppen för att inte stöna och när Anneli lät sin lilla 16-åriga mun glida hela vägen ner för kuken kände jag hur jag sprutade henne i munnen. Utan att ta kuken ur munnen fortsatte Anneli att suga. Jag kände hur hennes käkar rörde sig sakta och insåg att hon svalde sperman medan hon fortsatte att sakta suga mig ömt och försiktigt. Hennes tunga omslöt mjukt mitt känsliga ollon och vårdade det ömt. Det var första gången kuken inte hade slaknat efter en avsugning och Anneli fortsatte sin erotiska behandling. Jag kände hennes mjuka hår smeka mot benet och hon sträckte ut sin tunga så långt hon kunde. Jag kände att hon inte rörde kuken med läpparna längre utan smekte den med sin härliga varma tunga. Tungan gled upp och ner över kuken och jag kände hur saliv från hennes mun rann längs skaftet. Anneli slickade längs saliven och förde åter ner läpparna över ollonet. Jag kände hur hennes mun fylldes av varm saliv och hennes läppar gled sakta fram och tillbaka längs skaftet. Ollonet badade i hennes saliv och snart sprutade jag i hennes mun igen. Min sperma blandades med hennes saliv och precis som förut svalde hon satsen utan att ta munnen av kuken. Hon svalde och svalde och när hon väl släppte min kuk var den renare än nånsin. Anneli gled ner från sängen och in i sin sovsäck.

 

Vad som hände sen får ni kanske veta om det kommer en fortsättning...

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Vem?Jag?

Vad mumsigt :)

11/5, 2019 kl. 23:45