Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/6, 2018 kl. 15:11, av erosvän

Syskonbädd

Hur två styvsyskon upptäcker varandra och varandras kroppar och att man kan göra det skönt för varandra.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

roljoh

Hej erosvän
Tänk vad tiden går, fyra år sedan jag skrev här hos dej.
Jag har börjat läsa om gamla godingar och därför har jag kommit tillbaka till dina berättelser.
Då ska du veta att de står sig väldigt bra. Ja, jag har mitt eget sätt att mäta om en sexberättelse är bra. Om min kuk håller fullt stånd under tiden jag läser så är den bra.
Då blir det ett bra avslut.
Ditt svar om onani och porr håller jag helt med om.
Men det du och jag håller på med är ju "fult". Skambelagt. Det är bara här som jag berättar om att jag onanerar och ser på film.
Vi är ganska så jämngamla. Jag är väldigt glad för att sexet fortfarande är både viktigt och underbart skönt.

16/6, 2022 kl. 23:58

#3

erosvän

Tack för vänligt omdöme. Onani är ett underbart sätt när annat inte står till buds. Det hjälper till med bra porr att få snurr på fantasierna.

26/6, 2018 kl. 06:04

#2

roljoh

Hej erosvän
Lagom lång novell ..... min kuk stod hela tiden.
Mycket välskriven.
Nu till innehållet.
Jag måste säga att den är "trovärdig"
Inte för mycket utan balanserat lagom.
Tänk att ungdomarna får göra sin debut på ett så bra sätt samtidigt som de erfarna föräldrarna delar med sig av sina erotiska erfarenheter. Visserligen utan att de vet om det men hur många ungdomar är vi inte som har smugit på våra föräldrar. Oerhört upphetsande för en tonårskille. Många gånger stod jag utanför mina föräldrars sovrumsdörr och lyssnade av när "far" knullade av morsan. Sedan snabbt tillbaka till mitt rum för att runka av en kåt och upphetsad tonårskuk.
Åren går och jag har varit både gift och nu är jag själv. Då förstår du att det är onani som gäller. Det är såklart lite fattigt men vad gör man? Jag är numera expert på det och det ger en stor tillfredsställelse.

26/6, 2018 kl. 02:33

#1

Bonasera

bra novell men lite kort

24/6, 2018 kl. 22:55