Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/7, 2018 kl. 02:35, av Huldran

Ett tillfälligt möte av kärlek/2

Del 2 av 3 i serien Ödets nyck

”Har vi en dejt?” undrade Martin förvånad. Överraskningar, glass och mänsklig värme.
Ett möte mellan två udda personer, som möts en dag.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Huldran

Tack, Fifty för att Du uppskattar det jag skrivit. Jag läste din privata kommentar. DÅ är det bäst att Du läser den sista delen också.
Kanske det finns en överraskning Du inte räknar med? Dessutom får Du mera inspiration. Ha!

2/8, 2018 kl. 07:07

#3

Huldran

Återigen TACK för era kommentarer, Blåögd och Blyerts!
Just det, sommar, sol och en glasstrut i handen. Balansgången var inte gjord i en handvändning. Dessutom har författaren själv blivit utbjuden vid något tillfälle. Hrm...!

18/7, 2018 kl. 07:10

#2

Blyerts

Fortfarande samma fina stämning, men med action som är lika försiktigt beskriven som den är hetsig.
Det är en balansgång som kräver en duktig författare!

16/7, 2018 kl. 11:19

#1

blåögd

Hade jag varit man, hade jag varit rätt avundsjuk på Martin just nu. Men... Julia verkar ha det rätt bra hon med. Härlig dialog, underbar sommarstämning!

15/7, 2018 kl. 15:13