Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/9, 2018 kl. 11:09, av Gardintroll

Fast i Fjällen – Seansen

Del 3 av 5 i serien Sexklubben Snöflingan

Tjejerna sitter i skyddsrummet och leker med den mystiska Varoya-brädan.

Viktoria såg på de andra tjejerna som i likhet med henne var inlåsta i skyddsrummet i skenet av de röda taklamporna.

”Hör ni, nu har vi lite ljus. Ska vi spela ett spel?”

Tjejerna nickade och ställde upp ett spelbräde som de hade spelat fem gånger dagen innan.

”Inte det där spelet”, stönade Rebecka.

Jossan höll upp tre andra spel, ”Mia med Knull? Satsen på den försupna praktikanten? Monas hål?”

Lina G skakade på huvudet.

”De vinner ju du alltid.”

Rebecka fick syn på en större träask som verkade vara från tiden då folk drog runt med T-Fords och monoklar för att visa sig rika. Den innehöll vid närmare undersökning ett bräde och en bok, samt några underliga prylar.

”Det är ett Varoya-bräde”, sa Yolanda, det är ett spel där man talar med en ande.”

Lina A rös till.

”Det låter läskigt.”

Yolanda log.

”Det är bara ett spel...eller är det det...?”

Hon gjorde sin röst mystisk och överdrev sin brytning.

”I min hemmaland, vi spela ofta Varoya. Vi fråga om kärlek, enda rätta, lottonummer och borttappade nycklarna, va?”

Tjejerna skrattade nervöst men alla var med på att prova spelet. Deras sexorgie dagen innan hade fått dem på bättre humör och de var mer uttråkade än rädda.

Viktoria tog upp boken och dammade av den.

”Den är jättedammig!”

Yolanda såg på den.

”Herregud, det är ett original, ingen kopia. Den måste vara typ 200 år gammal.”

Rebecka såg på henne.

”200? Ärligt?”

Yolanda ryckte på axlarna.

”100, då? Eller 50? Den är gammal i alla fall. De äkta bräderna ska vara kraftfulla på riktigt, inte som plastgrejerna man köper i leksaksaffären. Hörni, vi kanske ska spela nåt annat... Det här är fasen läskigt på riktigt.”

Hon såg på de andra och insåg att de inte trodde henne.

”Men, vad fan? Ni svenskar med era bredband och skit fattar inte att övernaturliga grejer finns på riktigt. Min mormor har faktiskt sett ett spöke.”

Rebecka nickade.

”Jag med, på tv. Strax efter reklamen.”

De andra skrattade.

”Men spela utan mig då!” sa Yolanda surt, ”om det kommer ett monster och käkar upp er så skyll inte på mig.”

Lina G såg på Yolanda.

”Du, om det kommer ett monster så måste det öppna luckan in hit och då har vi ett problem mindre.”

Yolanda satte sig och surade i soffan medan de andra ställde upp brädet. De tog fram ett handskrivet A4-papper som låg löst.

”Det finns svenska regler i alla fall så du behöver inte översätta för oss”, sa Viktoria till Yolanda som vägrade svara.

 

Tjejerna började flytta omkring träpjäser på brädet och såg till att de stod rätt.

”Vilken sorts spel ska vi spela?” frågade Lina A och höll upp en påse med träfigurer.

Hon hällde ut dem på golvet.

”Det finns ett svärd, en mun, ett hjärta, en stjärna och en naken tjej.”

Lina G tog upp hjärtat.

”Jag tycker att vi tar hjärtat.”

Jossan log.

”Det verkar gulligt.”

Rebecka och Viktoria såg på varann och tog upp den nakna kvinnan. De log brett mot varandra.

”Den här verkar mycket roligare.”

Alla såg på Lina A som suckade. Hon hade fått utslagsrösten.

”Håll dem bakom ryggen så väljer jag på måfå”, sa hon.

Viktoria höll händerna bakom ryggen och hennes stora bröst spände mot tröjan.

”Jag tar höger hand”, sa Lina A och Viktoria höll fram den nakna kvinnan.

”Så, då är det bestämt. Då ska vi läsa på pappret hur vi ska göra.”

 

Rebecka läste på baksidan av det handskrivna svenska pappret.

”Ni har valt att åkalla lustens gud. Det är viktigt att ni alla är nakna eftersom det skulle förarga guden om ni skylde er. Ojsan, ojsan, det var ord och inga visor...”

Tjejerna såg på varann och började klä av sig.

”Yolanda såg irriterat på Viktoria som ropade på henne.

”Vad?”

Viktoria tryckte ihop sina bröst mot Yolanda.

”Du måste också vara naken. Annars förargar du lustens gud.”

Hon putade oskyldigt med munnen och såg näpet på Yolanda.

"Du får suga på mina stora bröst om du gör det...”

Rebecka och Lina A höll också upp sina stora bröst.

”Våra med... Kom Yolanda... tuttar... stora tuttar...” sjöng de lockande.

Yolanda suckade och log, de andra tjejerna visste hur mycket hon älskade stora tuttar. Hon klädde av sig under jubelrop och hennes spetsiga a-kupor glänste snart i det skumma röda ljuset från skyddsrummets nödlampor. Viktoria, Rebecka och Lina A satte sig på rad och lät Yolanda suga på deras bröst innan Viktoria la armarna om henne och gav henne lappen. Yolanda satt i Viktorias famn och rynkade på pannan.

”Herregud, vem fan har skrivit det här? Ge mig boken.”

 

Lina G räckte Yolanda den tunga läderinbundna boken. Och Yolanda jämförde texten med den svenska texten.

”Jösses, det är inte mycket rätt. Ni har alltså valt att åkalla lustens guds ängel Anyara. Här på pappret står det att lustens gud heter Anyara men i boken heter han Bob och Anyara är hans ängel.”

Jossan såg på Yolanda.

”Bob? Menar du på allvar att lustens gud heter Bob?”

Yolanda såg på henne.

”Det står så här men nu är jag rätt säker på att det bara är en välgjord leksak. Lustens gud kan fan inte heta Bob. Nu spelar vi.”

Tjejerna nickade och satte sig i en ring runt brädet. Jossan placerade den nakna kvinnofiguren mitt på spelbrädet och såg på sina nakna vänner innan de fattade varandras händer.

”Raiyanag milkna Anyara koolom hi de soore Mayaniara, engly Bob”, mässade Yolanda och såg på de andra tjejerna som försökte hålla sig för skratt.

”Det är en jättegammal dialekt av Transylgariska” och den är fan inte lätt att uttala”, sa hon åt de andra.

”Nu ska ni tydligen kyssa varandra på munnarna och säga Anyara, merguule Mayaniara luuche, Bob yoil.”

Tjejerna ryckte på axlarna och upprepade orden medan de lät en kyss vandra runt i ringen. Rebecka kysste Lina A som kysste Viktoria som kysste Yolanda som kysste Lina G som kysste Jossan som kysste Rebecka igen. De mässade frasen igen och kysste nu varandra över brädet. Rebeckas stora bröst släpade i brädet när hon och Viktoria kysstes och Viktorias generösa bröst svepte med sig den nakna kvinnofiguren. Hon log och skulle just ställa tillbaka den när Yolanda stoppade henne.

”Nej, det står att om vi råkar flytta figuren så är det meningen. Det ingår i spelet.”

Rebecka såg på figuren som hade lagt sig på en underlig rad tecken inneslutna i en ring.

 

Yolanda kände hur Viktorias armar omfamnade henne bakifrån och nöp lätt i hennes bröstvårtor. Hon kände en kyss i nacken.

”Okej, allvetande spelledare, vad gör vi nu?” mumlade Viktoria.

Yolanda läste i boken.

”Det står att vi gärna får utföra akter som guden skulle gilla medan vi spelar så jag antar att det är tur att vi inte valde krigets gud.”

Tjejerna nickade och två och två flyttade de närmare varandra. Lina G sög på Lina A:s bröst medan Yolanda mässade en rad ur boken och tände åtta vaxljus som funnits i lådan. Hon lyfte upp ett ljus och droppade vax över sina bröst och sin mage.

”Det är tydligen så vi ska göra”, sa hon och tjejerna följde hennes exempel.

Vaxet rann över deras kroppar och hettan gjorde dem medvetna om sin hud på ett helt nytt sätt.

”Josefin...” stönade Rebecka medan hon tog tag i bägaren med ett par underliga tärningar i.

Jossan som sög på Rebeckas fingrar medan hon onanerade hjälpte henne att hälla ut tärningarna på brädet. Yolanda läste en ganska lång vers och på något sätt kände tjejerna hur spelet blev allt mer ointressant och att lusten tog över. När Yolanda var klar vände hon på huvudet och kysste Viktoria som nu onanerade åt henne.

 

 

Brädet började att skaka av sig självt och tjejerna stirrade förvånat på spelet. Snart drog en kall vind in genom rummet och blåste ut ljusen.

”Helvete, vad fan händer!” skrek Lina G medan håret piskade runt hennes ansikte i den tilltagande vinden.

Viktoria slog händerna för huvudet för att skydda sig mot små föremål som virvlade kring de uppskrämda flickornas huvuden.

”Det finns ju fan inte ens några fönster!” skrek Viktoria för att överrösta vinden.

Plötsligt pekade Yolanda på brädet som skimrade med ett grönt sken.

”Titta!”

Inför tjejernas ögon började golvet att spricka upp och ett grönt ljus lyste upp den tjocka ånga som steg upp från underjorden. De backade förskräckt bakåt medan golvet öppnade sig mer och mer och en mängd skepnader rörde sig inne i röken.

”Vad i helvete?!” skrek Jossan och i samma stund kände resten av tjejerna att någonting slingrade sig uppför deras ben.

Jossan såg ner på en grov lila tentakel som hade virat sig om hennes ena ben och hur en andra tentakel gled upp över det andra. Hon sparkade för att komma loss men ett antal tentakler fick tag om hennes händer och fötter. Hon såg sig om och spärrade upp ögonen av fasa. Lina G hängde i fyra tentakler som slingrat sig runt hennes ben och armar och ett antal tentakler höll ett fast tag runt Rebeckas midja.

 

Tentaklernas grepp var inte obehagliga men de satt obevekligt fast. Jossan insåg att hon hölls upp av tentaklerna som försökte ställa henne upp. Hon provade att försöka stå stilla och tentaklerna slutade försöka styra henne även om de höll kvar sina grepp om henne. Röken började nu lägga sig och två skepnader syntes i det gröna ljuset. De fasthållna tjejerna såg med stora ögon hur två nakna kvinnor uppenbarade sig mitt på golvet som täcktes av lila tentakler som slingrade sig om de båda. En av kvinnorna var lite kortare medan den andra var något längre än sin partner. De båda kvinnorna satt bredbent med könen tryckte mot varandra på golvet och stönade högt. Deras smala ben tryckte dem mot varandra medan deras fittor gneds mot varann med ett härligt smaskande ljud. De hölls upp av tentaklerna som slingrade sig över deras kroppar medan de kysste och slickade dem. Den ena kvinnan sög på en tentakel medan hennes enorma bröst regnade mjölk över hennes mage. Rebecka såg förvånat på de enorma brösten. Hon hade trott att hon själv hade stora bröst men de bleknade jämfört med kvinnans massiva tuttar. Hon hade sett så pass stora bröst i mangaserier där tecknaren hade försökt få till dem utan att göra dem rättvisa. Rebecka antog helt korrekt att det inte fanns en enda tröja som kunde dölja tuttarna som den kåta kvinnan visade upp. Kvinnans partner hade också hon ett par enorma bröst och Rebecka måste medge att de faktiskt var ännu större än de hon hade några decimeter framför sig.

 

Kvinnan slog upp ögonen och fixerade Rebecka med blicken.

”Njut av synen, kära vän”, stönade hon och skrek till när den andra kvinnan tog hennes ena fot i munnen och började slicka på hennes tår.

Rebecka såg på sina vänner som hölls fast i en ring runt kvinnorna. Visst hade hon pratat svenska. ”Åååh, ja! Knulla mig!” skrek den andra kvinnan med de gigantiska tuttarna otydligt medan hon upphetsat slickade sin väninnas fot.

Yolanda kände hur tentaklerna lyfte fram henne mot de båda kvinnorna som satt i mitten och gned fittorna mot varandra.

”Ååååh, Anyara”, stönade kvinnan med de största brösten.

Yolanda kände hur hon hölls upp i luften av tentaklerna över kvinnans ansikte. Kvinnan tog hennes ena bröstvårta i munnen och Yolanda insåg att den var styv av kåthet.

”Åååh, små bröst, Mayaniara” stönade kvinnan som tydligen hette Anyara när hon fick syn på Jossans nästan platta tuttar.

Jossan kände hur hon hjälptes fram av tentaklerna och böjde sig fram för att låta Anyara suga på hennes bröst. Hon visste inte om tentaklerna fick henne till det men det kändes som att hon gjorde det av egen fri vilja. Ofrivilligt stönade hon till när kvinnans tunga gled över hennes bröstvårta.


 

Mayaniaras ena fot hängde i luften precis framför Lina A:s mun, stödd av en lila tentakel. Lina A tvekade och gapade. Hon tog den sexiga kvinnan med de enorma tuttarnas fot i munnen och förlorade all sans. Kvinnans fot smakade sött och sexigt som en nyslickad fitta. Så fort Lina A:s tunga lades mot tårna exploderade hennes huvud av upphetsning och drifter som hon aldrig hade kunnat drömma om att ens erkänna för sig själv. Hon skrek till av upphetsning och tog foten djupare in i munnen medan hon lät tungan spela över den. Hon kände hur det rann längs benen och hennes hjärna var bara inställd på en sak, att njuta. Hon kände hur en tentakel nosade henne mellan benen och hon särade på benen och önskade att den skulle förstå inviten. Snart trängde den in i hennes fitta och hon stönade högt av njutning när den började knulla henne.

”Lina!” hörde hon någon skrika och såg i ett töcken upp och fick syn på Viktoria som försökte kämpa mot när hennes ansikte sänktes mot Mayaniaras ena bröst.

”Nej, låt det hända!” stönade Lina A och kände hur två tentakler slingrade sig runt hennes stora bröst och började massera dem.

Viktoria kände hur Mayaniaras styva bröstvårta trängde in i hennes mun och mjölk började forsa ur den. Viktoria kände mjölken tränga in i munnen och gav upp alla försök att stå emot sina drifter. Hon satte munnen mot bröstet och sög hårt medan hon svalde stora klunkar av mjölken som rann nedför hennes kinder. Hon kände hur Mayaniaras hand började klämma på hennes egna bröst och bakom henne kände hon hur Lina G begravde ansiktet i hennes fitta. Lina G slickade sin kompis frenetiskt medan hon red en tentakel och lät en annan tränga in i hennes stjärt. Hon stönade högt mot Viktorias fitta och smekte hennes skinkor.


 

Rebecka brukade kallas gängets nymfoman och det var sant att hon hade en nästan omättlig aptit på sex. Hon klädde sig utmanande och hon hade gärna sex med främmande människor. Hon hade flera förhållanden med olika människor samtidigt just eftersom ingen kunde mäta sig med hennes lust. Det hade tagit lång tid innan hon hade lyckats tygla sin lust så mycket att hon kunde klara sig genom en hel dag utan att behöva gå in på toa och onanera. Det var kanske den träningen som gjorde att hon inte helt tappade kontrollen som de andra tjejerna. Hon såg hur Lina A och Lina G hånglade med armarna slingrade om varandra. Ett antal tentakler band ihop dem och tryckte dem mot varandra medan Anyara hade en hand mellan deras ben och pullade Lina A med tummen och Lina G med pek- och långfinger. Linorna stönade medan deras munnar girigt och slafsigt kysste varandra. Rebecka klev fram mot Anyara som låg på rygg på en divan av tentakler och la sig ovanpå henne med benen hängande på var sida. Deras fittor rörde vid varann och hon kysste den oemotståndliga ängeln med jättepattarna på munnen.

”Du är inte i trans...” stönade Anyara förvånat och slog armarna om Rebecka.

Rebecka skakade på huvudet.

”Och du pratar svenska så vi är visst båda överraskade.”

Rebecka hörde ett skrik och såg hur Viktoria drogs bort från Mayaniaras bröst av ett antal tentakler. Hon skrek och levde om för att hon inte fick fortsätta dricka av mjölken. Mayaniara log mot henne och kysste hennes bröst som såg större ut än vanligt innan hon klev fram till Anyara och Rebecka.

 

”Vilken härligt kåt liten knulldocka du har hittat, Anyara”, sa hon och medan hon pratade ringlade sig en tentakel ut ur fittan och styvnade till en grov kuk.

Anyara smekte Rebeckas hår och stack sitt långfinger i hennes stjärt.

”Hon är inte i trans, Mayaniara...”

Mayaniara såg förvånat på henne och la sig på Rebecka med de enorma brösten mot hennes rygg. Snart kände Rebecka hur Anyara tog fingret ur hennes stjärt och att Mayaniara stötte in sin tentakelkuk i hennes röv. Hon stönade till av kåthet.

”Ååh, fan, knulla mig! Äntligen!”

Hon kysste Anyara medan Mayaniara började knulla henne i röven. Hennes hand letade sig ner mellan hennes och Anyaras fittor och hon smekte dem båda två.

”Kan inte du också fixa en kuk?” frågade hon Anyara som log och kysste henne.

”Klarar du det, då?” frågade Anyara och Rebecka nickade ivrigt.

Hon kände hur Anyara tog tag i henne och snart fyllde en grov kuk hennes fitta. Hon stönade när de båda änglarna började dubbelmacka henne med sina tentakelkukar.

”Jaa, så där ja, knulla mig i...fittan och...röven samtidigt...” stönade hon.

Hon kände hur både Anyaras och Mayaniaras bröst rann av bröstmjölk mot hennes egna bröst och hennes rygg. Hon böjde bak huvudet för att kyssa Mayaniara som låg ovanpå henne när hon insåg att Mayaniara inte låg på henne, hon stod upprätt. Rebecka hade trott att hon låg ner eftersom brösten tryckte henne i ryggen men hon insåg att ängelns tuttar hade vuxit under akten och nu var så stora att de låg mot hennes rygg fast Mayaniara stod upprätt. Hon såg på Anyara vars bröst också hade vuxit avsevärt.

”Ta det som en komplimang”, sa Mayaniara, ”våra bröst växer när vi blir kåta och krymper när vi får orgasm med en man.”

Rebecka la huvudet på sned och såg hur Lina A och Jossan slickade Viktoria som kämpade vilt för att komma loss från tentaklernas grepp för att få suga mer på Mayaniaras tuttar. Viktorias mun var vidöppen och hennes tunga hängde ut ur munnen med saliv droppande från spetsen medan hon stirrade som besatt på Mayaniara som knullade Rebecka i röven.


 

Rebecka skrek ut sin orgasm och fick syn på Yolanda som sög på en tentakel medan hon låg på rygg och lät en bunt tentakler turas om att knulla hennes båda nedre hål. Hennes ögon hade rullat upp i skallen och hon stönade fram orgasm på orgasm. Anyara och Mayaniara reste sig från Rebecka och gick fram till Viktoria. De såg på varann.

”För långt gången, va?” sa Anyara och Mayaniara nickade.

De gick förbi Viktoria som kämpade för att ta sig loss från tentaklerna och suga på änglarnas enorma bröst och tog tag i varsin tjej. Anyara höll ett fast tag i Lina G:s hand och Mayaniara i Jossans. De kysste de båda tjejerna som blygt stod nakna framför dem med larvigt små bröst. Jossan hade knappt A-kupa och Lina G var i stort sett platt. Medan änglarna kysste dem styvnade deras små bröstvårtor och de ställde sig villigt på alla fyra och viftade på rumporna som brunstiga vilddjur. Änglarna runkade sina tentakelkukar och ställde sig bakom varsin tjej. De kysste varandra medan de tog fasta grepp om tjejerna och började knulla dem brutalt. Deras enorma tuttar studsade tungt mot tjejernas ryggar medan tjejerna utstötte brunstvrål. Rebecka la sig på rygg framför tjejerna och gled in under dem med huvudet. Hon kände två giriga munnar suga fast sig i hennes bröst och började själv att slicka de små tuttarna som lyckades hänga lite från Lina G och Josefins kroppar. De två tjejerna skakade medan änglarna ökade takten och våldsamt stötte kukarna i dem. Rebecka kände hur tjejerna sög hårdare och hårdare på hennes bröst och när hon kände Yolandas hand tränga in i fittan gav hon till ett högt skrik och lät orgasmen komma. Hon kände att Jossan och Lina G drogs bort från hennes bröst och reste sig upp. Hon såg ner på sin kropp och insåg att hon hade sugmärken över bröstvårtorna. Hon såg på Jossan och Lina G som upphetsat stirrade på varandra innan de la sig i en 69:a och började slicka varandras fittor.


 

Rebecka pullade försiktigt åt Yolanda som sög på sina egna våta fingrar medan änglarna la sig ner på rygg på marken. Tentakler förde fram den vilda Viktoria till Mayaniaras fitta och Viktoria började slicka ängelns härligt våta fitta som nu var tentakellös. Rebecka log mot Anyara och la sig mellan hennes ben. Hon började slicka de våta blygdläpparna och suga på klittan medan hon lät sitt finger glida upp i Anyaras stjärt. Anyara stönade högt och sög på Mayaniaras enorma tuttar som vuxit så stora att de gick ner under hennes midja. Mayaniara stönade och sög på Anyaras tuttar medan hon stack ett finger i stjärten på sig själv och började pulla medan Viktoria slickade hennes fitta.


 

Det tog inte lång tid förrän änglarna skrek ut varsin orgasm och mjölken sprutade ur deras tuttar. De föll ihop på golvet och flämtade andfått innan de reste sig på armbågarna.

”Så den där är för långt gången?” frågade Anyara och pekade på Viktoria som kämpade mot tentaklerna för att få suga på Mayaniaras bröst.

Mayaniara nickade, ”men inte den där...” sa hon och pekade på Rebecka.

Anyara såg på henne.

”Bob sa...”

Mayaniara nickade och avbröt henne.

”Jag vet det men vi kan lämna dem här i människornas värld, visst vore det häftigt?”

Anyara bet sig i läppen och nickade. Hon la handen på Mayaniaras bröst.

”Jo, faktiskt, det vore precis vad den här världen behöver, fallna änglar.”

Hon vände sig mot Rebecka.

”Vi kan låta dig dricka av vår mjölk men då blir du som oss, en lustens ängel. Du är dock dömd att vandra på jorden som en kåt bystdrottningsnymfoman.”

Rebecka log med blottade tänder.

”Och vad var nackdelen, sa ni?”, sa hon och såg på änglarna som satte sig i soffan bredvid varandra.

”Kom Rebecka”, viskade Anyara och Viktoria släpptes loss av tentaklerna.

Mayaniara vinkade dit henne med ena fingret.

”Kom, Viktoria, så mycket uppdämd lust som du har har jag aldrig sett förut.”

Viktoria lugnade sig när Mayaniara la handen under hennes haka och la hennes huvud och överkropp i sitt knä. Hon smekte Viktorias bröst medan Rebecka la sig likadant fast i Anyaras famn. Anyara kysste henne i pannan och la henne vid sitt bröst. Viktoria låg i Mayaniaras famn och drack av mjölken som forsade ur ängelns bröst. Rebecka hade aldrig känt en härligare smak och började dricka snabbare och snabbare. Bredvid henne sög Viktoria i sig Mayaniaras bröstmjölk. Änglarna suckade lättat när brösten började krympa sakta men säkert. Framför dem på golvet slickade Yolanda och Lina A varandra medan Jossan och Lina G onanerade åt varann.

”Mayaniara, försiktigt”, manade Anyara när Viktoria började suga på det andra bröstet och Mayaniara stönade till.

”Hon har sin hand i min fitta...”

Rebecka svalde mjölken från Anyaras bröst i stora klunkar och lät sin egen hand leta sig in mellan Anyaras blygdläppar. Änglarna kysste varandra medan de smekte tjejernas växande tuttar. Viktoria och Rebecka onanerade skönt medan de sög i sig mjölken och efter att änglarna hade fått sina orgasmer reste de sig och såg på tjejerna.

”Nu är det mat som gäller”, sa Anyara och lyfte lätt på luckan upp till fjällstugan.

Hon bar ner en massa mat och Rebecka och Viktoria slängde sig över maten som vilddjur. De vräkte i sig mat för flera dagar medan deras tuttar växte förbi deras D-kupor och närmade sig F, G, H...alfabetet var nästan för kort för att beskriva det men de skulle få svårt att hitta BH:ar.


 

Viktoria och Rebecka slängde sig över varandra och började suga på varandras bröst. De var så inne i det att de inte märkte att änglarna försvunnit och tentaklerna drog sig ner i underjorden. Plötsligt hörde de en röst.

”Håller ni på fortfarande?” Yolanda stod framför dem och såg förvånat på de andra tjejerna.

”Vad gör vi i skyddsrummet?” frågade Lina A och märkte att Viktorias och Rebeckas bröst nu var tredubbelt så stora som hennes egna.

”Vad har hänt?” Skulle vi inte spela spel?”

De andra tjejerna såg förvånat på varandra. De mindes inte vad som hade hänt och hade ingen aning om hur deras vänners tuttar kunde ha vuxit så. Men vi vet det.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.