Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2018 kl. 18:12, av Gardintroll

Rebeckas erogena krafter

Del 5 av 5 i serien Sexklubben Snöflingan

Sexänglarna Viktoria och Rebecka börjar upptäcka sina erotiska krafter och fixar en sexorgie.

Rebecka såg på sin väninna Viktoria som just dumpat deras popcornbytta i en soptunna längre bort i korridoren. Hon rörde sig på ett sätt som Rebecka aldrig förut hade lagt märke till, ett sexigt sätt, ett utsvultet sätt, ett jagande sätt. Hon log mot Viktoria som gav henne en stor kram.

 

”Så, vad tyckte du om filmen?” frågade Viktoria.

”Jag såg inte så mycket av den”, erkände Rebecka.

”Inte jag heller, faktiskt.”

”Jag tror att killen vi sög av såg ännu mindre”, skrattade Rebecka.

 

Viktoria nickade. De hade båda två fått en otrolig sexhunger sen de drack mjölk från lustens änglars bröst under resan till fjällen. Deras bröst hade vuxit till H-kupor och växte ännu mer när de blev upphetsade. Det enda sättet tjejerna visste att de kunde krympa på igen var att komma i kontakt med sperma. Deras sexhunger hade också skjutit i höjden sen de druckit mjölken och de visste inte om de hade förändrats på fler sätt. Rebecka som hade setts som tjejgängets nymfoman var nu nästan rädd för Viktorias galna jakt på könsliga lustar. Viktoria hade blivit som ett vilddjur och utstrålade rå sexuell kraft som Rebecka misstänkte smittade av sig på folk i hennes närhet. Viktoria stod och spanade ut över gatan med en kåt blick och Rebecka tog henne i handen.

 

”Viktoria, ska vi åka hem eller har du andra planer?”

”Natten är väl ung?”

”Vi har en uppgift att lämna in imorgon bitti.”

”Än sen, jag suger av läraren så löser det sig.”

”Viktoria, det kommer inte att funka. Vi måste lämna in den.”

”Herregud, Rebecka, då får du hjälpa mig.”

”Ja, varför inte. Följ med då, så gör vi uppgiften.”

 

Rebecka ledde med sig Viktoria till tunnelbanan och de åkte upp till studentområdet där Rebecka hade ett studentrum. Viktoria verkade lite sur att de inte gick vidare men snart pratade de och skrattade som vanligt. I korridoren som Rebecka bodde i träffade de Yolanda som även hon hade ett rum i samma korridor.

 

”Hej, Yolanda, har du gjort uppgiften till imorgon?” frågade Viktoria.

”Hej, Viktoria, hej, Rebecka. Nej, inte än.”

”Vi tänkte göra den nu. Har du lust att vara med?” frågade Rebecka.

”Jo, absolut, jag ska bara hämta böckerna.”

”Bra, det går snabbare om vi hjälps åt.”

 

Rebecka låste upp sitt rum och släppte in Viktoria som slängde sig på sängen. Hon särade på benen och vinkade Rebecka till sig medan hon lyfte på kjolen.

 

”Rebecka, slicka mig innan Yolanda kommer. Det hinner du.”

”Viktoria, lägg av, vi måste plugga.”

”Du vet att du vill. Du älskar att slicka fitta.”

”Viktoria, jag vet men ge dig till tåls.”

”Snäääällla...”

 

Rebecka bet sig i läppen. Det var inte lätt att motstå den heta Viktorias kåta kropp och hon böjde sig fram och gav henne en liten slick. Viktoria stönade till när Rebecka gav efter för sina lustar och begravde tungan i Viktorias våta fitta. Hon slickade den undersköna tjejen girigt medan Viktoria smekte sina enorma tuttar. Rebeckas ansikte dröp av safter och Viktoria höll ett fast tag om hennes hår när det knackade på dörren. De såg på varann och Rebecka gick för att öppna. Yolanda stod där ute i korridoren med sina böcker i högsta hugg. Rebecka högg tag i hennes arm och drog in henne i rummet. Hon kysste den plattbröstade Yolanda passionerat medan hon la armarna om henne. Yolanda besvarade kyssen. Bland medlemmarna i sexklubben ”Snöflingan” var sex fritt och Yolanda och Rebecka hade sex lite då och då eftersom de bodde så nära varandra. Rebecka rev av Yolanda tröjan och puttade ner henne på rygg i sängen där Viktoria låg och onanerade. När hon fick syn på Yolanda log Viktoria ett upphetsat leende och kysste Yolanda.

 

”Åh, Rebecka, Yolandas små pyttebröst är så härliga!” sa Viktoria.

”Jag vet att du älskar stora tuttar men visst är de sköna”, sa Rebecka.

”Tjejer, hur fan har ni redan hunnit börja knulla?” frågade Yolanda.

 

Rebecka och Viktoria svarade inte utan de kåta bystdrottningarna kastade sig över Yolanda och började suga på varsitt bröst. Yolanda stönade till av njutning när de började smeka av henne byxorna och pulla hennes fitta. Både Viktoria och Rebecka gned fittorna mot Yolandas knän medan de sög på brösten och smekte hennes skrev. Yolanda smekte deras huvuden och kände hur styva bröstvårtorna blev av deras tungor.

 

”Jag älskar era kåta tungor mot mina bröst!” stönade Yolanda medan Viktoria och Rebecka tryckte upp sina fingrar i henne.

 

Viktoria och Rebecka kysstes vilt över brösten medan de pullade Yolanda hårt. Yolanda skrek till och kom i en stor orgasm som varade i en halv evighet. Rebecka kysste henne och reste sig från sängen. Hon gick bort mot garderoben och kom tillbaka med två strapon-dildos. Hon gav den ena till Yolanda och den andra spände hon på sig själv. Viktoria la sig på rygg och särade på benen. Yolanda la sig mellan benen och tryckte in strappen i Viktorias väntande fitta. Hon la sig över Viktoria med ansiktet mot de enorma brösten. Viktoria slöt ögonen och njöt i stora drag när den finlemmade tjejen började knulla henne och slicka hennes bröst. Plötsligt skrek Yolanda till av upphetsning och hennes stötar blev djupare. Viktoria öppnade ögonen och såg att Rebecka stod böjd över Yolanda och knullade henne i stjärten med strappen. Rebeckas enorma bröst låg tryckta mot Yolandas rygg men var så stora att de hängde ut på sidorna. Rebecka la armarna om både Yolanda och Viktoria och började att knulla Yolanda ännu hårdare i stjärten. Viktoria la armarna om Rebeckas hals och kysste henne upphetsat i en lång tungkyss. Plötsligt kände hon hur det stack till i armen. Förvånat såg hon på Yolanda som nöp henne så hårt hon kunde. Rebecka reste sig lite och Yolanda lyfte huvudet från Viktorias gigantiska bröst och drog ett djupt andetag medan hon stönade högt.

 

”Fy, fan, vad häftigt! Jag fick ingen luft!” stönade hon.

 

Viktoria tryckte ner Yolandas ansikte mellan sina bröst igen och Rebecka knullade henne besinningslöst i röven. Yolanda och Viktoria kom tillsammans i en skön orgasm och Yolanda såg på Viktoria med glansiga ögon innan hon kysste henne ömt. Rebecka ställde sig på alla fyra och lät Yolanda knulla henne medan Viktoria onanerade till. Snart kände Rebecka hur orgasmen var på väg och började slicka Viktorias fitta medan Yolanda knullade henne hårdare och hårdare. Rebeckas bröst vilade mot sängen och Viktoria gned fittan mot dem medan Rebecka kom i en härlig orgasm.

 

”Fy fan, det var det skönaste sex jag nånsin haft”, sa Yolanda.

”Du är inte så pjåkig du heller”, sa Rebecka och sög förstrött på Viktorias bröst.

”Menar du när du nästan kvävdes mellan mina bröst?” frågade Viktoria.

”Det var helt underbart”, sa Yolanda och rodnade.

”De är härliga”, sa Rebecka och slog upp skolboken.

”Vi ska skriva en sång till imorgon”, sa Yolanda och la sig ner i sängen.

”Det blir kul”, sa Viktoria och la sig ner i sängen åt andra hållet.

”Ska vi skriva en jazz-låt?” frågade Rebecka och satte sig i en fåtölj bredvid sängen.

”Jo, varför inte. Men vad gör du?” utbrast Yolanda och såg på Viktoria som låg och slickade på Yolandas tår.

”Förlåt, jag gillar dina tår, ska jag sluta?” frågade Viktoria.

”Nja, det behöver du inte”, sa Yolanda efter en stunds eftertanke.

”Vi har ju just haft sex men vi kan väl mysa lite medan vi gör läxan?” sa Rebecka.

 

Yolanda nickade och fattade pennan medan Viktoria tog hennes tår i munnen medan hon smekte fittan och klottrade på ett notpapper med ena handen. Rebecka såg på tjejerna och lät handen glida ner mellan benen.

 

”Vi skriver väl i dur?” frågade Rebecka och började nynna en melodi.

”Absolut, jag skriver basgången”, sa Viktoria medan hon slickade mellan Yolandas tår.

”Jag vill ha med en baktakt nånstans”, sa Yolanda och smekte sina bröst.

 

Någon timme senare reste sig Viktoria upp ur sängen. Hon såg på sina bröst som nu hade vuxit rejält. Rebecka såg på henne och nickade. Nog för att tjejsex var skönt men det fick tuttarna att växa av upphetsningen.

 

”Rebecka, jag är lite hungrig. Har du nåt i kylskåpet?” frågade Viktoria.

”Jag tror att jag har lite kyckling i en burk längst nere.”

”Vill ni också ha?” frågade Viktoria och de andra skakade på huvudet.

 

Viktoria ryckte på axlarna och började klä på sig. Hon försökte förgäves att knäppa igen blusen men hennes bröst vällde ut hur hon än gjorde. Det slutade med att en knapp for iväg och hon fick smyga ut med en blus som knappt täckte bröstvårtorna. När hon hade gått vände sig Yolanda oroligt mot Rebecka.

 

”Vad är det med henne? Hur är ju helt otrolig.”

”Vad menar du? Hon är bara lite sexhungrig.”

”Lite? Hon är ju helt besatt av sex”, sa Yolanda bestört.

”Jo, hon har väl lite mer lust än förr.”

”Och hennes tuttar är ju enorma. Var de så stora förr?”

”Kanske inte men det klagar du väl inte på?”

”Nej”, sa Yolanda och log generat.

”Minns du nåt från fjällsemestern?” frågade Rebecka.

”Nej, kanske lite vagt”, sa Yolanda.

”Vad då?”

”Vi hade sex allihop och Viktoria skulle bara suga tutte.”

”Jo, hon har väl släppt sina hämningar.”

”Om! Såg du hur hon sög på mina tår?”

”Jo, hon gillar det. Det är ju rätt upphetsande.”

”Gillar du också fötter?”

”Nja, ibland som omväxling”, sa Rebecka och log. ”Kom hit lite.”

 

Yolanda reste sig och satte sig grensle över Rebeckas ben. Rebecka kysste henne ömt och Yolanda började suga på hennes bröst medan de onanerade åt varandra. Stämningen var öm och varsam, inte alls som Viktorias hetssex och de båda tjejerna njöt av närheten. Yolanda stönade till och höll upp sina kladdiga fingrar framför Rebeckas ansikte. Hon slickade förföriskt på dem och Rebecka tog dem i munnen.

 

”Jag älskar när du låter mig smaka...” sa Rebecka och hejdade sig. ”Var är Viktoria förresten?”

 

De såg på varandra och klädde snabbt på sig innan de oroligt sprang ut i studentköket. Det doftade snabbnudlar i hela korridoren och de störtade in genom dörren till köket och blev stående med hakorna vid knäna.

 

På köksbordet låg Viktoria naken på rygg med särade ben. En kille stod mellan hennes ben och knullade henne med jämna stötar medan han höll ett fast tag om hennes höfter. En annan kille satt grensle över Viktorias mage och knullade henne mellan de gigantiska brösten som gungade tungt medan två tjejer sög på varsin bröstvårta. Tre killar stod vid Viktorias huvudända och hon sög och runkade deras kukar medan de smekte tjejernas rumpor. Rebecka stirrade bara på Yolanda.

 

”Herregud!” sa hon tyst.

”Vad i...?” viskade Yolanda.

”Killen som knullar henne lever ju i celibat”, sa Rebecka.

”Och tjejen där som suger på bröstet är ihop med han där mellan brösten.”

”Gå inte för nära!” varnade Rebecka men Yolanda hade redan tagit ett steg in i rummet.

 

Rebecka såg hur Yolandas ögon blev glansiga och hur ett upphetsat leende spred sig i ansiktet. Yolanda lät kläderna falla till golvet medan hon gick fram till Viktoria och de andra. Killen som knullade Viktoria stönade till och sprutade i henne innan han backade och satte sig i en stol. Bakom bordet reste sig en kille och ställde sig mellan Viktorias ben. Yolanda föll på knä framför honom och tog hans kuk i munnen. Hon sög honom några tag och vände på huvudet och slickade Viktorias nysprutade fitta. Rebecka såg hur Yolanda gjorde killen redo att knulla och tog ett steg fram. Genast kände hon hur Viktoria lockade. Hon ville inget hellre än att ha sex med henne men hon stod emot driften och gick fram till orgien. Bakom bordet satt fem killar och runkade. Två av dem hade hårda stånd medan de andra tre satt med slaka snoppar som droppade säd.

 

Viktoria knäppte upp tjejerna som sög på hennes brösts byxor och drog ner dem. Genast gick de två kåta killarna fram och började knulla dem bakifrån. Tjejerna stönade medan de sög på brösten och Viktoria klappade dem på huvudena medan killen som knullade henne mellan brösten sprutade över tuttarna som började minska i storlek. Sperman träffade tjejerna i ansiktena och de flämtade upphetsat när de kände smaken och började slicka i sig satsen. Yolanda hjälpte en kille upp på Viktorias mage och han lämnade glatt den ena tjejens fitta för att knulla Viktorias tuttar.

 

Rebecka gick fram till killarna som försökte runka upp kukarna i stånd och satte sig på huk. Hon tog den ena kuken i munnen och den växte genast. Förvånat provade hon på de andra och deras lust ökade genast precis som den första killens. Med en blick på sina enorma värkande tuttar la hon en kille på golvet och satte sig över hans kuk som trängde in i hennes stjärt. Hon lockade till sig en av de andra killarna som tryckte kuken i hennes fitta. Hon vred sig och lät en kille knulla hennes bröst medan hon sög av en fjärde och runkade en femte.

 

Snart sprutade sperman över hennes bröst och i fitta och röv. Hon la sig ner på golvet och förvånades över att Viktoria klev ner från bordet. Viktoria la sig bredvid henne och de kysstes upphetsat medan två killar knullade dem mellan brösten och deras tjejer slickade dem i fittan. Yolanda låg på golvet med benen i vädret och onanerade medan ett gäng killar stod i ring runt henne och runkade över hennes nakna kropp. Snart regnade sperman ner över henne och över Rebecka och Viktoria som flämtande kysste varandra.

 

”Så, nu är jag nöjd”, sa Viktoria och Rebecka undrade hur länge det skulle hålla i sig.

 

Långt senare slutförde tjejerna skoluppgiften i Rebeckas rum. De la sig nakna under täcket och somnade i varandras armar. På morgonen var Yolanda lite förvånad över att ha vaknat i Rebeckas säng men hon mindes bara att de hade träffats för att plugga. Hon hade dock haft en underlig dröm som hon vägrade att berätta om.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.