Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/11, 2018 kl. 13:56, av hunken07

Höstvärme

Del 5 av 5 i serien Återföreningen

Det är höst och Erik har haft fullt upp med jobb och annat.
Men plötsligt uppenbarar sig Helena och bjuder upp till trevligheter.
Obs! Läs de tidigare episoderna först så blir det mer begripligt.

Stockholm. Slutet av oktober och strax november. Regnet som hela tiden hänger i luften och en plågsamt isande vind som drar in från norr. Människor som skyndar kurande längs gatorna och med sommarens leende bortblåsta ur ansiktena. Svarta kläder och grå himmel. Några enstaka höstlöv som klamrar sig fast på en ristande gren.
Erik kämpar sig fram längs Folkungagatan på väg hemåt. Regnet äter sig in genom kläderna och han skyndar på stegen så mycket han kan. Han viker av ner mot Nytorget och ser sin port ett par hundra meter bort. Han småspringer de sista metrarna, trycker in koden och skyndar sig sedan uppför trapporna. In i lägenheten och direkt till badrummet för att dumpa de blöta kläderna. På med mysbrallor och en huvtröja. Värmen återvänder sakta till kroppen och han sjunker ner i soffan med en liten skvätt whisky i glaset. Smuttar försiktigt.
Erik hade haft en hektisk sensommar och höst. En större omorganisation på jobbet som han hade varit delansvarig för hade upptagit mycket av hans tid. Dessutom hade han flyttat vilket också såklart hade tagit massor av energi. Det var egentligen inte meningen att han skulle flytta just nu, men när han såg annonsen på den här lägenheten kunde han helt enkelt inte motstå den. Fyra rum och kök, högt i tak, två balkonger och dessutom en liten bastu i anslutningen till det stora badrummet.
Ja, det hade varit en utmattande höst, men nu när han satt där i soffan kände han att det varit värt det. Han startade appen i mobilen där ha kunde styra sitt hem och slog på bastun.
Om 20 minuter skulle han kliva in där och bara njuta av värmen, men tills dess lutade han sig tillbaka med slutna ögon och balanserade glaset på magen.

Fredag kväll efter en lång arbetsvecka. Erik kände hur spänningarna var på väg ur kroppen.
Det skulle bli en lugnare period nu där han inte skulle behöva jobba 60-timmarsveckor.
Det skulle finnas utrymme för lite fritid igen. Plats för umgänge med vänner.
Under hösten hade han ofta drömt sig tillbaka till sommarens händelser ute på ön.
Många kvällar hade han spelat upp de sköna stunderna för sitt inre.
Fantiserat om Eva. Om Petra. Och Helena. Blivit hård och smekt sig till orgasm.
Men ett mer spännande sexlig än så hade han inte haft tid med.
Eva hade ringt några gånger under hösten. De hade försökt hitta tillfällen de kunnat ses, men Eriks fulltecknade agenda hade hela tiden stått emellan dem. Till slut hade Eva frågat rakt ut om han inte ville träffa henne och han hade svarat att jo, det ville han visst, men just nu gick det helt enkelt inte ihop med hans jobb. Även i hans egna öron ekade det som en dålig ursäkt fast det egentligen inte var det. Hon kände sig nog en smula sårad.
Men faktum var att det här var första kvällen på väldigt länge som han var hemma i normal tid och det var även den första kvällen på lika länge som han skulle ut och ta en öl med några kollegor. Men han hade en timme på sig innan dess, så nu skulle det bastas!
********************************************************************************************************
Puben var packad med folk och Erik njöt av att vara ute i vimlet. Klockan var närmare 22 nu och han och kollegorna var lätt berusade, skämtade och skrattade. Det var Eriks tur att bjuda på en vända så han frågade vilka som ville ha påfyllning. Alla ville ha det, så Erik gick till baren för att beställa fyra nya öl. Han valde en IPA som han visste att även de andra gillade, fick med sig tre av ölen till bordet där de satt och gick tillbaka för att hämta den fjärde. I vimlet framför baren fick han plötsligt syn på en profil han kände igen: Helena!
Han ropade på henne och hon sökte bland ansiktena för att förstå vem som ropat.
När hon fick syn på Erik spreds ett stort leende i hennes ansikte och hon trängde sig fram mot honom med ett glas bubbel i handen.
- Erik! Hej! Det var länge sen!
-Hej, Helena! Kul att se se dig!
Helena kom närmare honom och gav honom en kram. Erik drog in hennes doft och njöt av att känna hennes kropp mot sin.
- Men vad gör du här, Erik? Söder är ju inte din hemmaplan.
- Jo, nuförtiden är det så. Flyttade hit för några veckor sedan.
- Va?! Vart då?
- Runt hörnet. Nytorgsgatan.
- Men då är vi ju nästan grannar! Jag bor på Östgötagatan.
- Otroligt. Vad kul!
- Fantastiskt. Är du här själv?
- Nej, vi är några kollegor. Och du?
- Samma. Några tjejer från jobbet. Men de är rätt tråkiga. Pratar bara jobb.
- Ja, det är ju risken man tar när man går ut med kollegor.
- Kan du inte rädda mig från tråkmånsarna?
- Hur då? Ska jag röva bort dig?
- Mm, det vore ju en tanke. Men börja med att hänga med mig här i baren.
- Gärna. Ska bara säga till polarna att jag hänger här en stund.
- Då gör jag detsamma. Vi ses här om en minut.
Erik betraktade henne när hon rörde sig bortåt. Såg konturerna av hennes kropp under klänningen, de i hans tycke perfekta proportionerna. Minnen från sommaren fladdrade förbi.
Han gick bort till sina kollegor och meddelade att han träffat en gammal bekant som han ville prata med, så om de ursäktade …? Ja, de hade noterat henne och förstod precis varför han föredrog att prata med henne framför dem. Några menande leenden spred sig runt bordet.
Erik kommenterade inte. Det kände ju inte Helena och visste inte att hon inte var typen som lät sig raggas upp. Det var alltid hon som höll i taktpinnen, det kunde man vara helt säker på.

Erik och Helena pratade oavbrutet och fyllde på sina glas en gång till. Stämningen var glad och uppsluppen så där som den kan vara mellan två gamla vänner som möts.
Samtidigt fanns det en ömhet mellan dem som inte funnits där tidigare. Kanske berodde den på den tillit de visat varandra på ön i somras. Den förtrolighet de delat.
Och det fanns dessutom en underliggande sexuell spänning mellan dem.
Emellanåt kände Erik av det välbekanta pirret i pungen och njöt av känslan.
Hur kunde han välja att inte göra plats för det här under hösten?
När glasen var urdruckna blev de stående, avvaktande. Helena såg honom djupt i ögonen.
- Kan du inte visa mig din nya lägenhet?
- Absolut! När du vill.
- Vad sägs om nu?
- Öhm, jo, men jag har just inget att bjuda på. Förutom whisky och öl.
- Då får det väl bli en öl då. Kom!
De hämtade sina ytterkläder och Helena toga hans hand när de kom ut på gatan.
Det var bara några hundra meter hem till Erik och de gick tysta den korta promenaden.
De hängde av sig sina kläder i hallen och Erik tände upp lägenheten via appen.
- Men! Har du fjärrkontroll till lägenheten i mobilen?
- Jäpp. Rätt smart faktiskt.
Helena klev in och gick en snabb husesyn.
- Men, Erik! Wow! Vilken lägenhet!
- Jo, jag är rätt nöjd, sa Erik med ett leende.
Han pillade på mobilappen igen och strax strömmade musik från vardagsrummets dolda högtalare. Han gick till kylen och hämtade öl och glas till dem och slog sig sedan ner i soffan bredvid Helena. Hon skålade med honom och log.
- Det känns fint att vara med dig, Erik.
- Detsamma.
- Jag har tänkt en del på det som hände i somras.
- Mmm, jag med. Det var mysigt.
- Mysigt?! Det var ju sexigt ju! Och skönt!
Helena såg låtsat argt på honom och brast sedan ut i skratt.
- Okej, sorry. Mysigt var nog inte riktigt rätt ord. Upphetsande, härligt, eggande …
- Nu börjar det likna nåt!
- Men som sagt, jag har tänkt på det jag med.
- Och …?
- Vadå?
- Vad tänker du om det?
- Att det var härligt och spännande. Och …
- Ja ..?
- Tanken på det gör mig … upphetsad.
- Som i kåt?
- Ja, som i kåt.
- Är du kåt nu?
Helena såg underfundigt på honom och sneglade mot hans skrev.
- Kanske inte kåt. Men pirrig.
- Kom och dansa med mig!
Helena reste sig och sträckte armarna mot honom. Erik gick fram till henne och la en hand på hennes höft och den andra på hennes rygg. Helena gled in i hans famn och vilade sitt huvud mot hans axel. Han kände hennes andetag mot halsen och njöt av det. Hennes höfter snuddade vid hans och gneds sakta mot honom i dansens rörelser. Hela tiden rörde de sig allt närmare varandra och den sexuella spänningen steg i rummet. Erik kände hennes bröst tryckas mot sin överkropp och han anade ett par styva bröstvårtor genom klänningstyget. Deras händer rörde sig försiktigt över danspartners kropp. Andning som ökade. Spänning.
Helena log förnöjt när hon kände Eriks hårdhet växa sig allt större mot sin mage.
Hon ville dra ut länge på det här. Ta det lugnt och se vad det leder till. Noga väga sina egna känslor och behov. Bara leka lite. Eller ta honom på riktigt. Fast hon anade redan.
Det som hände mellan dem i somras hade varit väldigt sexigt och bra.
Tanken på en repris hade funnits hos henne länge nu.
- Var har du badrummet?
Erik pekade på badrumsdörren åt henne och hon försvann ur hans famn.
När Helena kom in i badrummet och såg bastun blev hon mer än förvånad.
Det var ingen hon kände som hade egen bastu i lägenheten. Visst, några hade bastu i sin förening, men det här … Coolt. Hon satt kvar på toan när hon var klar och insåg att hon var mer påverkad av Erik än vad hon egentligen hade kunnat tro. Kanske berodde det till viss del på berusningen och på att hon nog var en smula sexuellt utsvulten. Men ändå.
Hon slöt ögonen och drömde sig tillbaka till bastun där ute på ön. Hur de suttit där, hur hon smekt sig framför Erik och hur han runkat sin fina kuk. Hon mindes känslan av den i sin hand och hur gott han smakat. Helena förde ner sin hand över de nu svullna läpparna och möttes av fukten i springan. “Men shit vad jag kåtat upp mig!”. Ett litet stön smög sig över hennes läppar när hon rörde sin längtande klitoris. “Tror bestämt jag måste ha sex. Och vi ska börja i bastun.” Eva reste sig upp och drog av sig klänningen. Hon öppnade bastudörren och kände att det fortfarande var ljummet där inne. Perfekt! Hon slog på bastuaggregatet för att öka på värmen ytterligare och öppnade sedan badrumsdörren på glänt.
- Erik? Kan du komma och hjälpa mig med en sak?
Helena stack ut huvudet genom badrumsdörren och log.
- Absolut.
Helenas huvud försvann in genom dörren och hon gled snabbt in i bastun och satte sig på översta laven. När Erik kom in ropade hon på honom.
- Här inne.
Erik öppnade dörren och såg Helena sitta helt naken på översta laven.
Hennes ben var lätt särade och han anade en glittrande pärla av fukt på hennes blygd.
Hon log med kåta ögon mot honom samtidigt som hon smekte ett av sina bröst.
- Jag tror du kommer att kunna hjälpa mig bättre om du också tar av dina kläder.
Erik log mot henne, stängde dörren, tog snabbt av sig kläderna och slängde dem i en hög på golvet. Han steg in i bastun och blev stående där och bara njöt av anblicken av den underbara Helena som satt där inne. Han insöp varje detalj av situationen för att kunna bevara ögonblicket för evigt. Hennes hår som böljade nerför en axeln, den smäckra halsen som strävade uppåt, det vackra ansiktet, ögonen som lyste av åtrå men också av tillit, de välformade brösten med erigerade vårtor, handen som smekte över det, den platta magen som möttes av de runda höfterna, de nätta fötterna, benen som strävade uppåt …
Och hennes sköte, hennes fitta, där ett par fingrar nu delade de yttre läpparna och visade upp ett rosa, fuktigt inre. Hur fingrarna nu cirklade över hennes känsliga knapp.
Hennes läppar som formade ett stön av vällust.
Helena betraktade Erik där han stod precis innanför dörren. Hans muskulösa kropp.
Håret på bröstet. Och hans kuk. Som först varit lite halvhård, men nu var fullt erigerad.
Som strävade uppåt med blottat ollon. Som hon tydligen hade en stark påverkan på.
Som hon hade makten över, det visste hon. En kuk som hon kanske skulle låta komma in i sin blöta fitta lite senare, men inte än. Inte förrän hon var riktigt redo.
- Smek dig, Erik. Runka din kuk för mig. Jag vill se.
Erik fattade med ena handen runt skaftet och började runka med långsamma drag samtidigt som han njöt av anblicken av Helena som smekte sig själv. Hennes smekningar var ivrigare nu, intensivare. Ena handen särade på de yttre läpparna medan den andra smekte snabbt över klitoris med lätta rörelser. Helena lyfte upp knäna och särade benen ännu mer så att Erik skulle se bättre. Ena handen sökte sig nu mot hennes bakre hål och hon lät ett finger cirkla lätt över ingången. Hon förde fingret framåt mot ingången till sin fitta och hämtade lite av sin väta, cirklade över anus igen och lät fingret glida in.
- Åh … skönt … jag blir galet kåt av att se dig runka … mmm ...
Helena knullade nu sin fitta med två fingrar samtidigt som den andra handens långfinger rörde sig in och ut i hennes bak. Erik tog ett par steg framåt för att kunna se bättre.
Nu kunde Helena se kuken på nära håll. Ådrorna som spändes, den blöta toppen.
- Kom närmare, Erik. Låt mig smaka lite.
Erik lät kuken vila bara ett par centimeter från hennes ansikte. Hon sträckte ut tungan och lät den slicka mycket lätt på undersidan. Erik stönade högt. Sakta lät hon tungan cirkla runt ollonet och kuken vibrerade av lust. Varje gång hon kom åt de känsligaste ställena ryckte den okontrollerat. Hon formade sina läppar runt honom nu och lät yttersta delen av toppen komma in mellan dem. Sög försiktigt med långsamma rörelser. Ny fylldes bastun av ljudet från hennes sugande mun, smaskandet från hennes knullande fingrar och deras stön.
Plötsligt tog hon bort munnen från honom och slutade med sina rörelser.
- Slicka mig, Erik! Slicka mig och knulla mig med fingrarna tills jag kommer!
Erik gick ner på knä på laven under henne och kysste sig upp längs hennes ben.
Han lät tungan retsamt slicka uppåt längs insidan på hennes lår och närma sig hennes ångande sköte. Doften som slog emot honom var helt underbar. Helena drog upp knäna mot sina bröst så att han skulle komma åt ordentligt och morrade av lust.
- Slicka mig nu då! Jag kan inte vänta längre! Slicka min fitta! Nu!
Han lät tungan färdas över henne med långa och långsamma drag samtidigt som han smekte runt hennes anus med ena tummen. Efter en kort stund lät han tungan tränga in så långt han kunde i hennes fitta och samtidigt som han flyttade upp handen för att kunna massera hennes klitoris. Så fort han nuddade den steg ett djupt stön upp ur Helenas strupe.
- Åh, ja! Just så! Smek min klitta … Åh!
Med handen delade Erik hennes läppar så att hennes klitta blev synlig. Han satte tungspetsen mot den och lät den fladdra mycket lätt. Samtidigt lät han två av andra handens fingrar glida in i henne och med handflatan uppåt började han röra dem in och ut ur henne.
Helenas mage började spännas allt mer och Erik förstod att hon snart skulle komma.
Hon la händerna på hans huvud och tryckte hans huvud mot sitt brinnande sköte.
Erik åt av henner, sög hela skötet, kysste hennes klitta och njöt av hennes respons.
- Sluta inte, Erik! Det är så … Du gör mig galen … Ah!
Han sög in hennes klitta i munnen och lät tungan fladdra över den så snabbt han kunde.
Samtidigt flyttade han ner sin lediga hand och lät tummen trycka på mot hennes anus till yttersta toppen av den var inne i henne. Det var allt som behövdes för att ta henne över kanten och han kände hur hennes fitta krampade runt hans fingrar. Safterna flödade ur henne och Eriks huvud var fastlåst mellan hennes ben. När orgasmen klingat av sjönk hon tillbaka mot laven och släppte taget om Erik.
- Mmm, tack Erik. Det var underbart. Du slickar fantastiskt. Nästan som en tjej.
- Åh, det är ju ett fantastiskt betyg för att komma från en expert som dig.
Båda skrattade till och log ömt mot varandra.
- Men jag är inte riktigt klar än.
- Öhm, jag tyckte precis att du kom rätt ordentligt för nån minut sen.
- Absolut, men nu vill jag komma med din kuk i mig också. Jag har inte varit i närheten av en kuk på länge. Och har man den här till hands så …
- At your service, ma´m!
- Fast det får bli i sängen. Kom!
Hon tog hans hand och drog iväg med honom mot sovrummet.
- Lägg dig på rygg, beordrade Helena.
Erik la sig tillrätta medan Helena stod och betraktade honom.
- Den är verkligen vacker den där kuken. Jag menar, egentligen tycker jag inte kukar är vackra, men just din, Erik, den är verkligen vacker. Som en liten skulptur.
- Vadå liten?
- För att vara skulptur. Inte så liten för att vara kuk.
Helena kröp mellan hans ben och kysste försiktigt hans pungkulor. Hon lät tungan följa undersidan av hans skaft uppåt mot ollonet och slickade på det försiktigt.
- Åh … Skönt … Ah! Erik njöt med slutna ögon.
- Bara blunda och njut du. Nu är det min tur att leka.
Hon lät munnen sjunka ner över honom och tog in så mycket av hans kuk som möjligt i munnen samtidigt som hon smekte hans pung. Det var såklart en fantastisk njutning för Erik att ha hennes sugande mun runt sin kuk, men även för Helena var det här första klassens njutning. Hon verkligen älskade att suga kuk, det gjorde henne alltid galet kåt.
Samtidigt som hon fortsatte suga Erik började hon smeka sin klitta och ljudet av deras gemensamma vällust fyllde snart rummet. Erik kände hur kuken svällde ännu mer och hur det inte var alltför långt bort innan han skulle komma.
- Åh, Helena! Du gör det för skönt …
- Mmm, jag känner det. Men bara ligg kvar du.
Helena satte sig gränsle över honom där han låg med kuken mot magen. Hon satte sin blöta fitta mot kuken och gned sig mot den. Efter bara en liten kort stund satte hon upp den mot sin öppning och lät toppen glida in. Rörde sig bara ett par centimeter upp och ner.
Samtidigt smekte hon sin klitta med snabba rörelser.
- Du har så fantastiskt skön kuk. Vet du det, Erik?
- Den tycks i alla fall passa väldigt bra i dig. I din sköna fitta.
- Mmm, den passar perfekt … Åh! Ah!
Med ett stön sjönk hon ner över kuken så att den fyllde henne helt. Vilade så en kort stund.
Eriks händer smekte sig upp till hennes bröst för att kunna njuta av dem. Kramade dem lätt och nöp försiktigt i vårtorna. Helena började gnida sig mot honom med kuken helt inne i sig.
Sakta började hon sedan rida honom i långa drag. Njutningsfullt, med toppen bara i öppningen och sedan sjunka långsamt ner igen. Som om hon ville aktivera varje cell inuti sig som kunde ge henne nya sensationer av njutning. Erik såg på henne där hon satt över honom med slutna ögon och halvöppen mun. “Hon är en gudinna” tänkte han.
Helena ökade tempot nu, men kunullade honom fortfarande i långa drag. Eriks händer smekte hennes skinkor och emellanåt lät han ett finger snudda hennes bakre hål.
Varje gång han gjorde det kom ett stön ur hennes strupe. Hon red honom allt snabbare nu och smekte samtidigt sina bröst.
- Åh … Erik … du är så skön … passar så perfekt.
- Du är också … Ah ... Helt underbar … Mmm!
Nu red hon honom så att det klatschade om dem. Med ena handen började hon smeka sin klitta och Erik kände hur hon började dra ihop sig runt honom. Det var otroligt skönt.
- Åhh, Helena … Så skönt … Snart …
- Kom med mig, Erik! Kom med mig!
Hon ökade tempot ännu mer och det var den skönaste och vildaste ritt Erik varit med om.
Nu var allt bara kroppar som möttes, safter som flödade och njutningsfulla stön.
- Åh! Helena … Snart … Fortsätt …
- Kom i mig! Kom!  … Ååargh! Jaa!
Erik lyfte sitt bäcken upp mot henne och kom hårt samtidigt som hon krampade runt honom.
Det var som att det gemensamma klimaxet aldrig ville ta slut. En ny sammandragning i henne, en ny ryckning i honom - allt förstärktes, allt var ett och det var helt underbart.
Flämtande låg hon kvar på honom en lång stund och rullade sedan av honom och lät huvudet vila mot hans bröst. Hennes fingrar smekte försiktigt över hans kuk.
- Helena, det där var … helt fantastiskt. Vet inte om jag kommit så nånsin förut.
- Mmm, inte jag heller. Inte med en man i alla fall. Tack.
- Tack själv. Han kysste henne i nacken. Vad menar du förresten?
- Jag menar att du är en fantastisk älskare. Men du är ju ingen tjej.
- Ah! Fattar.
- Är ju inte riktigt samma sak att älska med en kvinna som med en man.
- Nä, det är ju lite skilda förutsättningar.
- Mmm, men du är bäst. Klar 1:a på manslistan.
- Juste! Får man diplom då?
- Nä, men kanske en repris. Men inte nu. Klockan är mycket.
- Mm, vill du sova kvar?
- Om det är okej för dig?
- Det är okej. Mer än okej.
*********************************************************************************************************

Lördag morgon. Doften av kaffe och nybakat bröd. Erik hade vaknat först och gått ner runt hörnet och handlat bröd på det lilla bageriet. Nu stod han med en frukostbricka i händerna och betraktade den sovande Helena i sängen. Han log för sig själv. Tänkte på hur tacksam han var över att ha fått låna henne den här natten. Han rörde sig framåt sängen med brickan och satte försiktigt ned den på sängbordet.
- Helena? Sover du? Det är nog dags att vakna nu.
- Mmm, jag är vaken, svarade Helena med slutna ögon.
- Det är en nog en definitionsfråga, svarade Erik och log för sig själv.
Han kröp ner i sängen bredvid henne och kysste henne försiktigt på halsen.
Lät ena handen söka sig in under täcket och smeka hennes bröst.
Han kände vårtan resa sig under sina fingrar. Helena tryckte sig mot honom.
- Mmm, nu är jag lite mer vaken känner jag.
- Jag känner det, men jag ser inga ögon än.
Helena slog upp ögonen och såg med sömnig blick på honom.
Ett leende spred sig över hennes läppar och han log tillbaka.
Såg på henne med kärleksfylld blick.
- Jag har gjort kaffe. Och köpt nybakat bröd. Vill du ha?
- Absolut. Och så fint av dig.
Helena satte sig upp och ordnade kuddarna bakom sig. Att täcket fallit av henne och blottade hennes bröst brydde hon sig inte om. Hon tog emot kaffekoppen och läppjade på det. Det var starkt och gott och helt i hennes smak.
- Erik, jag har funderat på en sak. Skulle inte du kunna bjuda in till en fest för oss som var på ön i somras. Ja, inte alla kanske, men du och jag och Eva.
- Skulle inte det bli lite märkligt? Jag menar med tanke på …
- Att vi båda haft sex med dig?
- Ja, finns det ingen rivalitet mellan er?
- På det området … Nej. Trots att jag leder med 2-1.
Helena fnittrade till och såg busigt på honom.
- Ja, i så fall … det är väl ingen omöjlighet.
- Härligt. Då kollar du ett datum och meddelar oss. Okej?
- Absolut. Men är du säker på att det inte blir pinsamt för oss alla?
- Nejdå, Eva kommer ju att veta att vi setts innan dess. Det vet du.
Och mellan henne och mig finns inte den typen av avundsjuka. Du tillhör inte nån av oss.
Och vem vet, en sån sammankomst kan ju kanske utvecklas till något riktigt trevligt.
För oss alla, om du fattar vad jag menar?
- Nej, inte fullt ut, men jag ser på din blick att det säkert är något trevligt.
- Mmm, väldigt trevlig om det blir som jag vill. Men du …?
- Ja?
- Nu tycker jag att du ska krypa in under täcket och ge mig lite uppmärksamhet.
- Vadå? Du fick ju kaffe alldeles nyss.
- Du vet vad jag menar: klä av dig, kryp ner och ge mig lite riktig frukost.
- Som ers nåd behagar.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Jummi

Läst om den här serien och den står sig fortsatt. Saknar fortsatt en fortsättning på den.

27/11, 2023 kl. 12:39