Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2008 kl. 23:58, av Hannes II

Nya korridorsgrannar

Friståendefortsättning som knyter ihop "Efter tentan" och "Frågespalten

Dörren till korridoren stod vidöppen och den var uppallad med en liten träkil. Jag tråcklade mig förbi högen av flyttlådor som stod staplad innanför och höll på att krocka med Paula som kom ut ur sitt rum.
- Hej Hannes! Sa hon.
- Hej! Svarade jag och fortsatte bort till mitt rum.

Det var samma kaos i korridoren vid varje terminsstart och denna termin var inget undantag. Av de åtta korridorsrummen skulle det bli nya hyresgäster i tre och därmed tre nya novischer att lära upp.

 Inne på mitt rum rådde ett organiserat kaos! Jag hade kommit ner med det sena nattåget och mycket trött hade jag bara släppt allt jag hade i händerna och slängt mig i säng.
Jag skulle påbörja sista året av mina universitetsstudier och det kändes som om jag bott en evighet i det lilla korridorsrummet. Under de fyra år jag bott här så hade jag hunnit sätta min egen prägel på rummet och jag trivdes ganska bra. Det fanns många dråpliga minnen innanför dessa väggar och jag hade själv bidragit med en del.

Det var inte bara positiva minnen utan även sådana som gjorde ont. Kim som tidigare hade bott i korridoren hade flyttat ut när det tog slut mellan oss efter ett drygt år. Marie hade även hon flyttat ut men till min stora glädje så hade Klara flyttat in istället och hon bodde fortfarande kvar.

Vi hade en speciell relation Klara och jag och jag tror inte att någon i korridoren riktigt förstod vad det var som hade hänt mellan oss. Den där kvällen när Kim och jag blev tillsammans var på något sätt magisk och alla inblandade verkade inse det för något liknande inträffade inte någon mer gång.

Klara och jag träffades och hade sex med varandra efter det att det tagit slut med Kim men på något vis så fanns inte magin där och det blev inte något mer av det. Ibland så tröstade vi varandra och det som fanns mellan oss var fint men vi blev aldrig något par. Dessutom så hade Klara det senaste halvåret haft stadigt sällskap så det var inte läge för några snedsteg för hennes del.

Jag började plocka upp min sommarpackning och långsamt förvandlades kaoset till något som gick att vistas i. Handlat hade jag gjort tidigare och frysen var full av matlådor som mamma skickat med. Jag skrattade lite för mig själv när jag tänkte att hon verkligen var en riktig kycklingmamma. Hennes omsorg var äkta och jag uppskattade verkligen hennes ansträngningar eftersom det inte var alltför fett att leva som student. Jag skulle precis slå på min nya MacBook när det knackade på dörren!

- Kom in! Ropade jag.
- Hej Hannes! Sa Klara när hon öppnat dörren, - får jag komma in?
- Visst, sa jag och snurrade runt i stolen.
Klara stängde dörren om sig och smet in och slog sig ner i min säng. Hon var lite rödsvullen i ögonen och jag insåg plötsligt att hon gråtit.
- Hur är det? Frågade jag.

Klara snyftade till och tårarna började trilla som pärlor nerför hennes kinder. Bekymrat satte jag mig bredvid henne på sängen och när jag la upp armen om hennes axlar så kurade hon ihop sig i min famn. Tårarna rann nerför hennes kinder och hon hulkade och snyftade samtidigt som jag vaggade henne mjukt och smekte henne över håret.

- Såja, viskade jag, - låt det komma ut bara.
Efter en stund så satt hon bara och andades tungt. Tårarna rullade fortfarande nerför hennes kinder men inte i samma strida ström som tidigare. Hon tog upp en näsduk och torkade sig med den innan hon drog ett djupt andetag.
- Det är Marcus, viskade hon.

Marcus var hennes pojkvän! En riktigt dryg typ som jag egentligen inte kunde förstå vad någon tjej såg i men han var alltid i händelsernas centrum och tjejerna hängde som klasar runt halsen på honom.
- Han dumpade mig igår efter att vi haft sex med varandra, snyftade hon.
Tårarna började trilla nerför hennes kinder igen och jag drog åter henne intill mig. Långsamt snyftade Klara ur sig hela historien och den förvånade mig inte det minsta med tanke på det jag hört om Marcus. Han hade haft två andra tjejer vid sidan om henne och en av dem hade hon mött i dörren på väg ut från hans lägenhet efter det att han dumpat henne.

Marcus var en skit och jag var glad att Klara inte var tillsammans med honom längre men jag beklagade sättet det hade skett på. Vi satt länge och pratade om det som hänt. När Klara kysste mig så förstod jag så väl vad det berodde på! Hon sökte bekräftelse på att hon dög och mjukt hade jag slingrat mig. Tårarna vällde nästan upp i hennes ögon igen när jag tog hennes ansikte mellan mina händer.

- Jag förstår precis hur du känner, sa jag, - men det vore fel av mig att älska med dig nu.
Hon snyftade lite innan jag fortsatte.
- Det du behöver nu är inte sex utan någon att älska och vi vet båda två att jag inte kan ge dig det, fortsatte jag.
Hon kurade ihop sig i min famn och vi satt så länge.
- Jag tycker om dig Hannes för du är ärlig och skulle aldrig utnyttja någon och jag respekterar dig för det, sa hon.

Klara satt stilla en stund innan hon sträckte på sig, torkade bort tårarna på kinderna och rättade till håret som glidit ner i ansiktet. Hon tittade mig i ögonen och jag kunde förutom sorgsenheten även se lite av hennes vanliga jag långt därinne.
- Du har rätt! sa hon, - vi skall inte ligga med varandra nu för det är inte rätt.
Hon gav mig en kram och jag kunde känna att hon verkligen menade vad hon sa.
- Däremot så, fortsatte hon, - när jag kommit över Marcus så kommer du inte att kunna smita undan.

Leendet jag fick av henne var fullt av värme och jag kunde inte annat än att besvara det med ett lika stort leende tillbaka. Klara reste på sig, rättade till kläderna och försvann ut ur mitt rum med en vinkning och ett "tack".

När det stökade som värst utanför så tog jag en sväng ut till köket för att koka en kopp te. Nästan omedelbart så krockade jag med en liten mörkhårig tjej som kom ut från rummet bredvid mitt.

- Oj förlåt! Sa jag.
- Ingen fara, svarade hon, - det var mitt fel.
- Nyinflyttad va? Frågade jag.
- Ja! Idag, svarade hon.
- Välkommen då, sa jag och höll fram handen, - Hannes heter jag och har rummet bredvid.
En mjuk liten hand gled in i min.

- Åh tack, svarade hon, - Jag heter Julia.
- Hoppas du skall trivas Julia, sa jag och släppte hennes hand.
- Det gör jag säkert, svarade hon och log mot mig.

Jag satt ute i allrummet vid det stora köksbordet och drack mitt te tillsammans med några av veteranerna i korridoren. Vi pratade om hur sommaren hade varit och om hur de nyinflyttade verkade. Jag kunde se Julia flänga fram och tillbaka i korridoren släpandes på sina flyttlådor behjälpt av vad jag förmodade var hennes mamma och pappa.

Julia såg bra ut och hon attraherade mig då hon hade många av de attribut som jag uppskattade. Mörkt svart hår, lång och slank men med kvinnlig figur och ett par pigga ögon. Samtidigt så fanns det något bräckligt över henne som omgående fått mig att vilja beskydda henne. Jag iakttog hennes långa brunbrända ben när hon gick förbi med en kartong på väg till sitt rum.

När jag senare på kvällen satt inne på mitt rum och surfade runt lite på datorn så knackade det på den öppna dörren.
- Kliv in! ropade jag.
- Du Hannes kan du hjälpa mig med en sak? frågade Julia när hon kom in.
- Visst, svarade jag.
- Jo det gäller det här med att hitta och så, sa hon.

Julia hade en liten karta över staden med sig och jag fick förklara hur hon skulle hitta fram till adressen där hon skulle ha sitt upprop nästkommande dag. Hon oroade sig för allt som en ny student brukade oroa sig för och jag försökte förklara hur allt hängde ihop. Vi satt och pratade ett bra tag och jag fick reda på att hon var nitton år och att hon kom direkt från gymnasiet för att läsa till lärare. Hennes pappa hade tydligen läst vid universitetet så det var han som uppmuntrat henne att studera vidare.

Hon var nyfiken på hur nationssystemet fungerade och jag förklarade att hon kunde välja vilken nation hon ville. Huvuddelen av veteranerna i korridoren tillhörde samma nation fastän vi läste på olika fakulteter. Hon var lite orolig för novischen som hon hört många historier om men jag lugnade henne.

- Det är inget att oroa sig för. Du blir inte tvingad till någonting och om du vill så kan jag se till att du kommer i min novischgrupp, sa jag.
- Kan du det? Frågade hon.
- Inga problem om du skriver in dig vid rätt nation förståss, svarade jag.

Julia var verkligen söt där hon satt på min säng. Känslan jag fått för henne tidigare att hon var bräcklig och oskuldsfull höll i sig och min instinktiva känsla var att jag ville hålla om och beskydda henne. Vi satt och pratade en lång stund innan hon bröt upp och gick in till sig.

- Tack för hjälpen och god natt Hannes, sa hon innan hon gick.
- Det var så lite så, svarade jag, - och god natt på dig med.
Jag tittade på klockan och insåg att den var över tio! Vi hade pratat i över tre timmar och tiden hade bara flyget iväg!
*
Det hade varit novischaktiviteter hela dagen och jag kände mig som en dagisfröken när jag vallade runt novischerna i min grupp för att visa staden, fakulteterna och nationerna. Precis som jag lovat så hade jag sett till att Julia kom i min grupp och min kompis Anton nere på nationen hade gjort sig lustig över att jag "plockade godingarna" till min grupp som han uttryckte det. Jag hade fått muta honom med en öl för att han skulle hålla tyst men det var det värt!

Julia hade hållit sig i närheten av mig hela dagen och jag hade förstått att hon inte var så van vid uppmärksamheten från unga onyktra män så jag hade bokstavligt tagit henne under mina vingars beskydd. Jag kunde se på henne hur tacksam hon var och det fick mig bara att känna mig mer beskyddande.

På middagen så hade jag ordnat så att hon fick platsen bredvid mig och Klara hade fnissat åt min nästan barnsliga omtanke om Julia. Klara mobbade mig hela kvällen och jag måste erkänna att jag var lite generad och besvärad.

- Du Hannes! Sa Klara när vi dansade tätt intill varandra på dansgolvet.
- Mmmm, svarade jag.
- Är du kär i Julia eller? Frågade hon.
- Neej, hon verkar bara så bräcklig och oskuldsfull så det är väl någon typ av faderskänslor, sa jag lite besvärat.
- Hannes riddaren av La Mancha, fnittrade Klara i min famn.
- Äh sluta! Sa jag generat.

Klara fnissade bara vidare och kröp djupare in i min famn medan vi svängde runt i takt med musiken som strömmade ut i lokalen. Plötsligt så knackade Anton mig på axeln!
- Du Hannes! Jag tror inte Julia mår så bra, sa han.
Jag stönade till och frigjorde mig från Klaras omfamning. Klara och jag följde efter Anton ut till toaletterna. I anständighetens namn så skickade jag in Klara ensam och hon kom utsläpandes på en Julia som helt uppenbart inte mådde speciellt bra. Hon hade kräkts ner sin tröja och jag drog den av henne och stoppade ner den i en plastpåse och satte på henne min egen tröja istället.

Tillsammans släpade Klara och jag den onyktra och gråtandes Julia hem till hennes rum. Vi fick stanna två gånger på vägen så att hon kunde kräkas men hon hade redan fått upp allt så det var mest magsyra som kom upp. Klara och jag hjälpte henne in på rummet och Klara hjälpte henne med att duscha av sig innan vi la henne i säng. Hon vägrade låta mig gå och jag satt på hennes sängkant och höll hennes hand tills hon gråtit sig till sömns. Försiktigt smög Klara och jag ut ur Julias rum och tyst stängde vi dörren om oss.

- Jag behöver nog duscha jag med, sa Klara.
- Detsamma, svarade jag.
- Får jag duscha hos dig? Frågade hon.

Jag svarade inte utan nickade bara och leendet jag fick av Klara fyllde mig med förväntan. Vi stod tätt intill varandra i den trånga duschkabinen och lät varmvattnet värma oss samtidigt som vi kysstes. Klaras kropp var het mot min och hon pressade sig kelligt intill mig när vi bäddade ner oss i min säng.

Klaras fetisch var oralsex och ända sedan den där magiska kvällen när vi utmanade varandra inne på Maries rum så hade hon fascinerat mig. Jag hade aldrig varit tillsammans med någon som så uppenbart tände på sperma som Klara. Hon kunde ligga i evigheter och långsamt låta tungspetsen glida runt lemmen omväxlande med att ta den långt ner i halsen. När hon så äntligen tillät mig att få utlösning så var det som ett vulkanutbrott! Mängder av säd pumpade ut i kramper som kom från ett oanat djup och metodiskt tog hon all säd i munnen. Därefter så var hon alltid så fruktansvärt upphetsad att vätan bokstavligen rann ur henne.

Jag viste hur hon ville ha det så jag låg bara still och smekte henne i nacken när hon drog av oss täcket och började kyssa sig nerför min mage. Hennes tunga var het och sträv mot min lem och instinktivt sköt jag upp höften mot henne. Klara hade hela tiden ögonkontakt med mig och jag tror att det tände henne lite extra när hon kunde se hur upphetsad jag blev av hennes tunga.

Jag kunde känna hur Klaras behandling av mig fick mig att närma mig utlösning fortare än jag brukade och när säden till Klaras stora upphetsning började pumpa ut så var det Julia jag såg framför mig! Utlösningen var våldsam och långt borta kunde jag förnimma hur upphetsad Klara blev av smaken av den heta säden. När jag kom till sans så hade Klara kurat ihop sig bredvid mig. Upphetsad pressade hon sin generösa byst mot mig och hennes bröstvårtor var hårda och styva.

- Snälla slicka mig nu, vädjade hon.

Utan att vänta på mitt svar så lade hon sig tillrätta på rygg och särade på sina ben samtidigt som hon knuffade på mig. Mjukt smekte jag henne på magen upp över ett av hennes bröst. Hon kved till lite när jag masserade den styva bröstvårtan mellan mina fingrar.

- Snälla! Kved hon litet och ynklig.
- Vad skall jag göra? Svarade jag innan jag lät tungspetsen cirkulera runt den styva bröstvårtan.
Klara hade förutom sin spermafetisch även en förmåga att vara mycket grov i mun när hon var på det humöret.
- Jag vill känna din heta sträva tunga i min våta kåta fitta, stönade hon.

Hon var mer än vanligt upphetsad så utan att reta henne vidare så gjorde jag henne till viljes. Hon var skamlöst våt och svullen och när jag gled med min tunga mellan hennes kladdiga blygdläppar så kved hon högt! Jag hann inte leka länge med henne förrän hon fick orgasm.

- Knulla mig nu! flämtade hon när hon kommit tillräckligt till sans.
Klara drog i mig och jag kröp upp mellan hennes särade ben. Av någon konstig anledning så körde vi alltid missionären och det gjorde mig alltid lika upphetsad att se henne ligga där redo under mig. Klaras bröst var stora och fasta och visade ingen större tendens till att påverkas av gravitationen. Hon drog i mig och gled upp med sina heta ben om min midja samtidigt som hon greppade mig.

Precis som vanligt hade jag blivit hård av att sätta tungan i hennes kön så jag var mer än redo. Klara kved till när jag gled in i henne och hon stönade till när våra blygdben möttes. Hennes kön anpassade sig efter min lem och jag kunde känna hur hennes muskler kramade hårt om mig. Tillsammans började vi att älska och när Klars kön drog ihop sig inför orgasmen så kunde jag känna hur min egen utlösning inte var långt borta.

Klara låste fast mig med sina ben och hon pressade mig hårt mot sig när hon med ett dovt stön fick orgasm. För ovanlighetens skull så ville Klara ha min säd i sig och evolutionens nedärvda reflexer fick mig att pressa mig så lång in i henne som möjligt för att tömma all min säd. Tungt rullade jag av henne och vi makade oss tillrätta bredvid varandra i den lilla smala studentsängen.

- Tack, viskade Klara innan hon somnade.
Jag låg vaken en kort stund och försökte lista ut orsaken till Klaras beteende men innan jag kommit till någon slutsats så drev även jag in i drömmarnas rike.

*
Jag vaknade av att Julia stökade inne på sitt rum vilket förvånade mig lite. Hon borde ha varit däckat länge med tanke på hur onykter hon varit kvällen innan. Klara knorrade lite i sömnen när jag vände mig om för att titta efter vad klockan var. Till min stora förskräckelse så var den var närmare elva! Bredvid mig vaknade Klara långsamt till liv. Hennes hår var burrigt och det smink som inte satt på min kudde var utsmetat i ansiktet på henne. Jag fnissade till lite och torkade bort lite av det värsta med täcket.

- Ser jag så hemsk ut? Frågade hon.
- Du är vacker som en morgonsol, svarade jag.
- Skitsnack! kom det snabbt till svar.
Hon gosade sig intill mig och efter en stund så låg vi och småkysstes.
- Fram med den, sa hon, - du vet vad jag vill ha.

Väluppfostrat drog jag av mig täcket och blottade mitt morgonstånd. Klara slickade sig om munnen innan hon dök ner över mig. Hon tog in mig djup och jag kunde känna hur hon spelade med tungan över den känsliga strängen samtidigt som hon smekte sig själv. Mjukt smekte jag henne i nacken eftersom det var enda stället jag fick röra henne på och jag viste att hon tyckte om att jag smekte henne där när hon sög av mig. Precis som vanligt stönade hon till upphetsat när min säd började pumpa ut och jag kunde känna hur hennes tunga girigt slickade i sig av den kladdiga vätskan samtidigt som hon smekte sig själv till en orgasm.

Vi låg stilla bredvid varandra en stund och lät andningen återgå till det normala innan Klara hoppade ur sängen. Hon fnissade lite när hon klädde sig nöjdaktigt genom att dra på sig mina mysbyxor och en av mina t-shirtar.

- Du får tillbaka kläderna sen, fnissade hon samtidigt som hon samlade ihop sina kläder.
- Okey, svarade jag samtidigt som jag iakttog henne.
- Vi syns sen, sa Klara innan hon stängde dörren om sig.

Jag låg kvar i sängen en stund innan jag bestämde mig för att ta en dusch och äta frukost. När jag drog på mig kläderna så hörde jag återigen hur Julia stökade inne hos sig. När jag knackade på hennes dörr så öppnade hon nästan direkt. Hon var lite svart under ögonen och lite blek i ansiktet men på det hela taget så såg hon förvånansvärt fräsch ut.

- Hej, sa jag.
- Hej, svarade hon lite generat.
- Är allt bra med dig? Frågade jag.
- Jag mår väl som jag förtjänar, sa hon.
- Du ser bra ut i alla fall, sa jag.
- Tack! Det var snällt sagt!
- Har du fått någon mat i dig? Frågade jag.
Hon skakade på huvudet.
- Kom med ut i köket så skall jag fixa till lite, sa jag.

Gemensamt gick vi ut i köket som var tomt på folk. Snabbt plockade jag fram lite att äta och kokade lite te samtidigt som Julia satt och tittade på mig vid köksbordet. Tacksamt högg hon in på det jag dukat fram och jag kunde se hur färgen återkom på hennes kinder. Vi pratade lite allmänt om kvällen innan men jag gick inte in på några detaljer om hennes uppträdande eftersom jag såg hur generad hon var och hon skämdes uppenbarligen.

- Du Hannes? Sa Julia efter en stund.
- Ja? Svarade jag
- Är det något mellan dig och Klara eller? Frågade hon lite nervöst.
- Varför undrar du det? Frågade jag.
- Jo ni verkar så tighta och så…, hon vek undan blicken lite generat innan hon fortsatte, - dessutom så såg jag när Klara kom ut ur ditt rum och hon såg hur skall jag säga… rufsig ut.
Jag kunde inte låta bli att skratta till.

- Klara och jag är inte ihop om det var det du trodde, sa jag, - men vi har en ganska komplicerad relation som sträcker sig några år tillbaka.
- Det var inte meningen att snoka i något som jag inte har med att göra men….
- Det är ingen fara, sa jag, - frågar man inget får man inget veta.
Julia var röd i ansiktet av genans och jag kunde se att hon inte kände sig bekväm i situationen. Varför hon frågat hade jag ingen aning om men jag antog att hon var nyfiken på sina nya grannar. Jag strök henne lite diskret över armen för att hon skulle förstå att jag inte tog illa upp. Hon log mot mig och jag gav henne ett leende tillbaka.

*
Jag trivdes mycket bra ihop med Julia och efter några veckor så kändes det som om vi känt varandra i evigheter! Men samtidigt så fanns det en känsla av spänning där. Jag kunde inte riktigt sätta tummen på vad det var men så småningom så fick jag erkänna för mig själv att jag var kär i Julia. Signalerna jag fick från Julia tolkade jag som att mina känslor var besvarade men jag var inte säker. Min osäkerhet fick mig att betona den beskyddande känslan jag hade istället och jag kunde se att Klara märkte det men jag kunde inte lista ut vad hon tyckte om det.

Dörren till mitt rum stod som vanligt öppen och Klara kom in som hon brukade utan att knacka på. När jag tittade upp på henne så kunde jag se hur finurlig hon såg ut. Hon slog sig ner på min säng och jag tittade med stigande förväntan på henne.

- Hannes vet du vad? Sa hon plötsligt.
- Nä! Svarade jag.
- Jo du vet Julia! Jag tror hon gillar dig, fnissade Klara.
- Hur så? Frågade jag.
- Nä hon frågade lite om dig och om oss och hon såg väldigt lättad ut när jag sa att du var ledig, fnissade hon igen.

Klaras lilla skvaller var en bekräftelse på vad jag verkligen ville veta men samtidigt så var jag rädd att mista relationen med Klara. Att vi inte skulle ha sex med varandra det kunde jag vara utan men jag ville för allt i världen inte mista henne som vän. Nästan som om Klara såg mitt bryderi så sa hon:

- Du Hannes!
Jag svarade inte utan nickade bara.
- Du vet efter att vi hjälpt Julia hem den där kvällen, började hon.
- Ja, svarade jag lågt.
- Jag förstod redan då vad som var på gång och jag kan väl säga att både du och Julia är ganska lätta att läsa.
- Vadå? Frågade jag.
- Det är ju helt uppenbart att ni är kära i varandra så jag förstod att det var sista gången vi var tillsammans så jag ville göra något fint av det, sa hon.
- Jag är ledsen, sa jag.
- Vi vet båda två att vi aldrig kommer bli ett par men jag vill inte mista dig som vän, sa Klara.
- Jag vill inte mista dig heller, sa jag.
- Bra, sa hon.
- Men Julia känns så oskuldsfull att jag inte vet hur jag skall bete mig, sa jag.
- Låt mig sköta det, fnissade Klara och gav mig en kram innan hon försvann ut ur mitt rum.

*
Klara och Julia satt och pratade med huvudena tätt ihop. De fnittrade och tittade upp åt mitt håll emellanåt. Framför dem på bordet stod ett antal ciderflaskor och jag förstod att de var lite påverkade av den söta cidern båda två. Det såg ut som om Klara försökte övertyga Julia om någonting för jag kunde se att Julia skakade på huvudet medan Klara nickade. Efter en liten stund så drog Klara med sig Julia åt mitt håll och när de var nästan framme vid mig så kunde jag höra hur Klara sa till Julia:
- Ta honom nu då!

Julia såg ut som om hon inte viste vilket ben hon skulle stå på! Hon hade blossand röda kinder och hon vågade inte möta min blick.
- Hej, sa jag.
- Hej, fick jag tillbaka lågt.
På dansgolvet började precis en ballad att spela och jag grep tillfället i flykten.
- Vill du dansa? Frågade jag.

Julia svarade inte utan nickade bara på huvudet. Jag la upp armen om ryggen på henne och gick upp på dansgolvet. Julia gled djupt in i min famn när vi började svänga runt i takt till musiken. Hennes andedräkt var varm och het mot min hals och jag höll henne tätt intill mig. Försiktigt smekte jag henne i nacken och omedelbart så belönades jag med ett litet stön!
När jag lyfte upp hennes huvud så besvarade hon mitt försök till kyss direkt och hennes lilla tunga gled girigt runt min egen. Julia krånglade upp armarna om min hals och hon pressade sig hårt upp mot mig samtidigt som vi fortsatte att kyssas. Julia log stort mot mig när vi svängde runt i takt till musiken. Emellanåt så kysste vi varandra vilket fick mig att känna mig lite berusad.

*
Vi rumlade in på Julias rum samtidigt som vi kysste varandra. Julia drog med mig bort till sängen och jag kröp upp bredvid henne. Hennes hår var lite rufsigt och hon var lite rödblommig om kinderna. Vi tumlade runt samtidigt som vi kysstes och smekte varandra. Min hand hamnade på hennes heta lena mage och jag gled upp med handen under Julias topp. Jag kunde känna hur hon spände sig när min hand gled upp över hennes bröst. Hennes bröst var litet och mjukt och jag kunde känna hur hård och styv bröstvårtan var genom tyget i behån.
- Vänta! Flämtade hon plötsligt.

Motvilligt stannade jag upp och tittade upp på henne. Jag var fruktansvärt hård och upphetsad men något i Julias blick fick mig att stanna upp.

- Du Hannes, sa hon lite förläget.
- Ja? Svarade jag.
Jag kunde se hur förlägen hon var innan hon vek undan ansiktet.
- Jag är inte så erfaren, viskade hon.

Försiktigt la jag handen under hennes haka och lyfte upp hennes huvud så att vi fick ögonkontakt. Motvilligt mötte hon min blick.
- Är du oskuld? Frågade jag.
Julia nickade och försökte vika undan huvudet.
- Och du är osäker på om jag är den rätta? Frågade jag.
- Nej! Men jag… duger inte, Viskade hon.
- Är du rädd för att du inte duger? Frågade jag förvånat.
Hon nickade.
- Duger till vad?
- Att du inte vill…… ha mig!

Jag la armarna om henne och drog henne intill mig.
- Är du rädd för att jag inte vill ha dig bara för att du är oskuld? Frågade jag.
Hon nickade i min famn och snyftade till lite. Hennes rädsla för att inte duga var äkta och jag mindes min egen debut tillsammans med min kursare Jennifer. Jennifer hade sett direkt hur oerfaren och osäker jag var och hon hade trots det gjort något fint av det och jag mindes tillfället med värme. På samma sätt så hade nog även jag sett Julias osäkerhet någonstans långt där inne även om jag kanske inte tolkat den rätt.

- Vad du har gjort eller inte gjort är oväsentligt, sa jag, - jag är kär i dig och vill ha dig som du är.
Tårarna började trilla nerför hennes kinder men jag kunde se att hon grät av lättnad. Försiktigt pussade jag henne på kinden och jag kunde känna den salta smaken av hennes tårar. Julia vände upp ansiktet mot mig och mötte mina läppar i en mjuk kyss. Vi satt länge och bara kysstes mjukt med varandra. Den påtagligt erotiska stämningen som varit var som bortblåst men känslan av samhörighet och ömhet som ersatt den betydde så mycket mer.

- Jag är kär i dig med Hannes, viskade Julia efter en stund.
- Bra, viskade jag till svar, - och om du vill veta så var jag nästan 21 när jag hade min debut .

Vi kurade ihop i skedposition på sängen och det dröjde inte länge förrän Julia somnade i min famn. Jag höll den varma sovande unga kvinnan i min famn en lång stund innan jag försiktigt lösgjorde mig och bäddade om henne med en filt. Själv så lade jag mig på rygg bredvid henne. Tankarna snurrade i huvudet på mig men ganska så snart så gled jag in i en orolig sömn.

*
Jag vaknade av att någon smekte mig på kinden. Smaken i munnen kändes som ett avlopp och jag hade sovit med kläderna på. Det gick trögt att få upp ögonlocken men när jag äntligen kunde fokusera på den som smekt min kind så belönades jag med ett underbart leende.

- God morgon, sa Julia.
- Morgon, svarade jag.
- Ledsen för igår, sa hon och vek undan blicken.
- Hade vi inte diskuterat färdigt det där i går kväll? Frågade jag.
- Jo men…
- Jag tycker om dig och du får ta den tid du behöver för att känna dig redo, sa jag.
- Tack, viskade Julia.
Hon böjde sig ner över mig och gav mig en mjuk puss på munnen. Jag kunde känna hur dålig min andedräkt var och jag kunde bara fantisera om hur ovårdad jag såg ut.
- Jag är nog i stort behov av en dusch, sa jag och skrattade till.
- Du är nog inte ensam, fnissade Julia.

Julia var strålande vacker trots att håret var rufsigt och att hon fortfarande hade mascara som runnit i ansiktet. Jag drog henne intill mig och kramade om henne innan jag tog mig ur sängen.
- Jag fixar lite frukost efter att jag duschat, sa jag.
Julia nickade till svar innan jag började krångla mig ur sängen. Det var befriande skönt att få glida in i duschens varma vattenflöde. Jag kunde höra hur Julia satt på sin dusch på andra sidan väggen och jag genomfors av en lätt känsla av upphetsning när jag tänkte på Julias långa slanka kropp under det strilande vattnet.

*
Klara hade släpat med oss ner till nationen på lördagspuben och vi hade ätit en bit mat innan vi slog oss ner i en av de mysiga små sofforna i lilla puben. Julia satt bredvid mig och hon flätade ihop sina fingrar med mina när vi höll varandra i handen. Det hade skett en märkbar förändring i Julias uppträdande den senaste veckan. Det var som om hon vuxit. Hon var öppnare, mer säker på sig själv och hon kramade gärna om mig även när vi var bland folk.

Hon och Klara fnissade och tramsade med varandra i soffan medan jag pratade fotboll med Anton. Egentligen så var jag inte så intresserad av sport över huvud taget men det var ett enkelt samtalsämne som alla kunde relatera till även om man inte var så insatt. Efter ett antal öl så var jag tvungen att lätta på trycket och jag smet iväg tillsammans med Anton.

På vägen tillbaka till tjejerna så passerade vi förbi baren och hämtade ett par nya flaskor öl. När jag tittade bort mot Klara och Julia så kunde jag se hur de fnittrade olycksbådande samtidigt som de tittade åt mitt håll. Klara lutade sig mot Julia och viskade något i hennes öra som fick Julia att bli röd i ansiktet samtidigt som de fnittrade än mer hysteriskt.

- Har jag toapapper under skorna eller? Frågade jag när jag slog mig ner i soffan igen.
- Nä, fnissade Klara.
De kastade ett par menande ögonkast mellan varandra och jag undrade vad det var de kokat ihop.
- Jag måste pudra näsan, sa Klara och reste sig upp, - kör hårt nu Julia!
Jag följde Klara med blicken när hon försvann bort. Julia makade sig närmare mig i soffan och jag kunde känna hennes andedräkt mot mitt öra.
- Jag är säker på att du vill ha mig nu, viskade hon.
- Bra, svarade jag.
Julia kurade ihop intill sig och hennes kropp var het mot min när jag la upp armen om henne.
- Kan vi inte gå hem? Frågade hon.
Blicken Julia gav mig var full av upphetsning och det var med lätt darr på rösten som jag svarade:
- Visst.

*
Jag var fruktansvärt upphetsad när jag hjälpte Julia att dra av henne de svarta små trosorna. Hon drog ihop knäna och lyfte på rumpan för att underlätta för mig. Hon fnissade lite nervöst när jag kastade ner trosorna på golvet bland de övriga kläderna. Långsamt särade hon på sina långa ben och när jag fick syn på den lilla tofsen så flämtade jag till.
- Klara hjälpte mig, fnissade hon.
Det glittrade av vätan mellan hennes svullna blygdläppar
- Gjorde hon något mer? Frågade jag.
- Det får du se, svarade hon.

Hon drog mig mot sig och jag gled ner mellan hennes ben samtidigt som jag lät tungan lämna långa våta spår på hennes heta hud. Julia flämtade till högt när jag gled upp med tungan runt en av hennes bröstvårtor. Eggad av hennes reaktion så sög jag in den i munnen och Julia kved till och pressade mig mot sig. Långsamt gled jag över mot hennes andra bröst och hon kved till av förväntan långt innan jag sög in den styva bröstvårtan mellan mina läppar.

Julias mage var het när jag kysste mig nerför hennes kropp och när jag tittade upp på henne så kunde jag se hur upphetsad hon var. Hon skruvade oroligt på sig när jag gled ner med tungan i hennes ljumske. Julia sköt upp höften mot mig när jag pussade henne på venusberget.
- Snälla, viskade hon.
Julia stönade till högt och sköt upp höften mot mig när jag gled ner med tungan mellan hennes kladdiga veck. Hon var så våt att det rann ner över rumpan på henne och girigt slickade jag i mig av hennes väta. Hennes klitoris var hård och styv och försiktigt lät jag tungan glida över den hårda knoppen.
- Jaaa där, flämtade Julia till.

Uppmuntrad av hennes reaktioner så lät jag tungan stryka hårt över klitoris innan jag gled ner mellan hennes veck igen. Julia signalerade tydligt att hon närmade sig klimax och hennes kön drog ihop sig direkt när jag mjukt förde upp två fingrar i hennes inre samtidigt som jag slickade henne över klitoris. Mina fingrar blev kladdiga och hala direkt och jag behövde inte föra dem många gånger in och ut ur Julia innan hennes kön började pulsera runt mina fingrar.
Julia skakade och krängde när orgasmen spreds genom hennes kropp. Hon flämtade högt och pressade mig hårt mot sig. Långsamt slappnade hon av även om det ryckte lite oregelbundet i henne i efterdyningarna av orgasmen.
- Underbart, flämtade hon fram.

Hon drog upp mig till sig och hon kurade keligt ihop sig intill mig. Hennes kropp var varm och het mot min och min lem låg hårt mot hennes lår. Julia tittade upp på mig innan hon kysste mig med hetta. Hon kved in i min mun när jag smekte hennes bröst och hon pressade sig hårt mot min lem.

Försiktigt pressade hon ner mig på rygg innan hon lite trevande greppade min lem. Kontakten med hennes heta mjuka hand skickade en våg av upphetsning genom min kropp. Julia log stort mot mig när hon lite försiktigt började runka mig. Efter en liten stund så gjorde hon en liten antydning till att hasa ner för min kropp.
- Du behöver inte, sa jag.
- Jo jag vill, sa Julia.

Försiktigt sträckte hon ut tungan och slickade bort den sega droppen av försats från mitt ollon. Den fjäderlätta beröringen av Julias tungspets fick mig att flämta till och instinktivt så sköt jag upp höften mot henne. Jag mötte Julias blick och jag kunde se hur blank hon var i ögonen när hon log mot mig.
- Salt, sa hon.

Innan jag hann svara så lät hon tungspetsen glida längsmed hela lemmen och jag stönade till högt när hennes sträva tunga cirklade runt mitt ollon. Utan någon som hels tvekan så lät Julia lemmen glida in i munnen och hennes varma heta mun fick mig att flämta till av upphetsning. Det märktes att hon inte var så erfaren och hon var lite tafatt men det fick mig bara att bli mer upphetsad och jag kunde se att hon blev sporrad av mina stön och kvidanden.
- Skönt? Frågade hon.

Jag kunde bara förmå mig till att pressa fram ett lågt "mm" samtidigt som jag nickade. Julia log stort mot mig innan jag försvann in i hennes mun igen. Klara måste ha berättat för henne hur hon skulle göra för hon stimulerade mig på samma sätt som Klara brukade göra. Långsamt började hon att runka mig och smeka min pung samtidigt som hennes sträva tunga smekte min lem närmare utlösningens brant.
- Jag kommer snart, flämtade jag fram.

Julia tog ingen notis utan fortsatte snarare mer entusiastiskt än tidigare. När jag kände att utlösningen låg så nära att jag blev större och hårdare så kunde jag se upphetsningen i Julias ansikte.
- Jag kommer nu, flämtade jag.

Julia nickade på huvudet samtidigt som hon stimulerade den känsliga strängen hårt med tungan. Det svartnade nästan för mina ögon när den första strålen av säd pumpade ut samtidigt som jag kved till. Julia ryckte till av överraskning och ryggade bakåt vilket gjorde att nästa stråle av säd pumpade ut rakt över kinden på henne. Hon fnittrade till och tog min lem snabbt i munnen igen och jag kunde känna hur hennes tunga strök hårt runt min lem samtidigt som jag pumpade den återstående säden in i munnen på henne.

När jag kom till sans igen så satt Julia och tittade på mig samtidigt som hon runkade min slaknande lem. Hennes hand var kladdig och blank av min säd och hela hennes kind var kladdig av min säd. Hon log stort mot mig när hon torkade av kinden med den fria handen.
- Herre gud! Flämtade jag.
- Gjorde jag rätt? Frågade hon.
- Kunde inte bli mer rätt, sa jag och skrattade till.
- Det smakade ganska gott, fnissade hon.
- Klara berättade hur du skulle göra va? Frågade jag.
Julia nickade bara mot mig.
- Du gjorde helt rätt, sa jag.
- Märkte det, fnissade Julia.
- Kom, sa jag och makade lite på mig.

Julia la sig ner bredvid mig och jag torkade bort säden hon hade i ansiktet med täcket. Julia log mot mig och kröp ihop intill mig med huvudet på min arm. Vi låg stilla en lång stund innan Julia försiktigt började smeka mig över magen. I långsamma mjuka cirklar smekte hon mig allt närmare min lem. När hon passerade med handen ner i min ljumske så började jag att bli hård. Julia tittade upp på mig och fnissade.
- Lättstartad?
- Beror på sällskapet, svarade jag.

Julia fnissade och gled ner med handen om min lem. Jag kunde känna hur upphetsningen började byggas upp i kroppen igen och synen av Julias lilla hand om min växande lem fick mig bara att bli mer upphetsad. Långsamt började Julia att smeka min lem som stadigt blev större i hennes hand.
- Vad len den är, sa hon.

Jag svarade henne inte utan la upp handen om hennes nacke och drog henne intill mig. Kyssen var het och Julias tunga smekte min krävande. Mjukt välte jag omkull henne och Julia makade sig tillrätta under mig. Utan tvekan särade hon på benen när jag gled upp över henne och hon log stort mot mig när jag positionerade mig rätt. Julias ögon var blanka och heta när hon tittade upp på mig.
- Älska med mig, viskade hon.

Försiktigt placerade jag lemmen mellan hennes våta blygdläppar. Julia sköt upp höften mot mig så att jag började glida in i henne. Långsamt la jag på lite tryck och jag kunde se hur hon drog efter andan när jag började glida in i henne. Långsamt och försiktigt gled jag in och ut ur Julia tills jag var helt inne i henne.

Jag låg stilla en stund så att Julia skulle hinna anpassa sig och jag kunde känna hur hennes muskler arbetade runt min lem. När Julia började röra oroligt på sig under mig så började jag att glida in och ut ur henne i ett stadigt men mjukt tempo. Julia var rosig om kinderna där hon låg under mig. Hon mötte hela tiden mina rörelser och jag kunde se på henne att hon började närma sig klimax.
- Neej!! Stönade hon besviket när jag gled ur henne.
Förtvivlan i hennes röst var så stor att jag nästan fnissade till.
- Vänd på dig, sa jag.

Julia krånglade under mig och jag hjälpte henne upp på alla fyra. Hon var så vacker där hon stod hårt svankandes framför mig.
- Så här? Frågade hon med ett litet leende.

Klara måste även ha berättat hur hon skulle göra för Julia positionerade sig rätt direkt. Hennes kön lyste vått och rosa mot mig och jag skyndade mig att ställa mig tillrätta bakom henne. Jag hann knappt ställa mig rätt förrän Julia gungade bakåt och omslöt mig. Hon flämtade och suckade när jag började ta henne med båda händerna om hennes höft.
- Jaa vad skönt, kved hon.

När min utlösning började närma sig och jag blev större och hårdare så kunde jag känna hur Julias kön drog ihop sig! Hon stelnade till och pressade sig hårt mot mig när hon kved till och började skaka av orgasmen. Synen av Julias skakandes kropp och hennes pulserande kön om min lem fick mig att passera gränsen. Jag pressade mig hårt mot Julia och under krampaktiga sammandragningar började säden att pumpa ut lång upp i Julia.

Kroppen skakade nästan av ansträngningen när jag gled ner på sängen bredvid Julia samtidigt som jag drog henne intill mig. Keligt pressade hon sig intill mig och tillsammans låg vi och flämtade i efterdyningarna av våra orgasmer.
- Jag vill igen, sa Julia efter en stund.
Långsamt började jag till min stora förvåning att bli hård igen och Julia fnittrade glatt när jag lätt min allt hårdare lem glida mot hennes rumpa.





32 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

erosvän

Till flydda tider går min tanke eller hur det var. Väcker härliga minnen från studietiden med korridorliv.

26/7, 2018 kl. 06:26

#1

Mats R

Efter 4 år - fortfarande inga kommentarer? Nåja, 5 stjärnor har du i alla fall fått. Mycket välförtjänt!
Det är med mycket nöje jag läser dina noveller. F.n. väntar jag med spänning på "Botgöraren". Snälla, låt inte min längtan bli för lång....
Mats

13/9, 2012 kl. 09:23