Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/2, 2019 kl. 11:26, av Gardintroll

Lesbisk otro

En omarbetad novell från en annan sida med ett annat alias om vad som kan hända om man råkar bli för sugen på fel person. En exotisk nästan dubbelt så gammal kvinna lockar mig till en skön stund.

 

Nu ska jag försöka få ner på papper vad som hände mig för nån timme sen. Jag, Ylva, sitter fortfarande här med en dunkande kåt fitta och undrar vad fan det var som hände. Jag har suttit hemma och pluggat idag vilket var nödvändigt för att klara min tenta som jag har nästa vecka och inte är ens i närheten att kunna klara den. Jag hade förstås kunnat åka in och plugga på plats men då förlorar jag ju restid och bibblan har så mycket andra saker att låta sig distraheras av. Det finns alltid nån att snacka bort dagen med. I vilket fall som helst är det så att jag hade tänkt mig att belöna mig lite när jag var extra duktig och gav mig ner för att köpa en påse godis i butiken på hörnan. Min partner, vi kan för textens skull kalla henne Anna, är på jobbet och har inte riktigt varit så uppmärksam på mina behov. Det är förstås ingen ursäkt men bara så att ni vet har det knakat lite i sömmarna sen hon blev fröken-duktig på jobbet och kommer hem sent varenda dag. Det är inte utan att man börjar bli misstänksam. Anna är bi och jag är nog inte det, längre. Hur som helst är det mitt första lesbiska förhållande och jag försöker att komma underfund med vem och vad jag är. När jag träffade Anna var det som ett uppvaknande, killar blev ointressanta, eller i alla fall de flesta. Det är klart att man kan få återfall ibland men sen jag började låta mig acceptera min homosida har allt känts vettigare.

I varje fall kilade jag ner på butiken och köpte godis. Som alltid när man är hungrig drogs mina blickar mot kebabstället längre ner på gatan. Jag gick dock förbi det och duktig som jag var köpte jag bara en liten påse godis. Jag stod och valde påse när en tjej kom fram till mig. Jag kände igen henne och letade i huvudet efter var jag kan ha sett henne. Jag vet inte riktigt ad det var som fick polletten att falla ner men jag lyckades placera henne.

Det var en tjej som flyttade in i vårt hus för nån vecka sen. Jag erkänner att jag stod i fönstret och tittade på när de bar upp sakerna, jag är nyfiken på sånt. Hon verkade ha flyttat in ensam och från ett annat land eftersom hon pratade engelska i trapphuset. Numera vet jag att hon kommer från Gambia i Afrika och är här för att jobba med nåt inom teknik. Jag vet faktiskt inte vad men hon verkade inte särskilt fattig med tanke på möblerna hon flyttade hit med.

 

I vilket fall mindes jag nog henne på grund av att hennes skinn är otroligt mörkt, mörkare än de flestas, snarare svart än brunt, vilket jag tycker är mycket exotiskt. Hon kom i alla fall fram till mig och presenterade sig. Vi kallar henne för Lisa här för att hålla allas identiteter hemliga. Hon ville fråga mig om innehållet på vissa varor som hon inte riktigt förstod. Jag tyckte att det väl stod på engelska också men jag var snäll och hjälpte till. Hon var faktiskt jättetrevlig och hade ett sånt där brett leende som smittar av sig. Jag kände mig rätt bekväm i hennes sällskap även om hon var runt 40 och jag 22. Jag hjälpte henne med att läsa innehållsförteckningen och tyckte att det var lite jobbigt, som det alltid är när man pratar med nån med engelska som modersmål.

 

Jag betalade mina saker och kunde förstås inte låta bli att slinka in på kebabstället. Jag hade precis beställt mat när Lisa kom in genom dörren. Vi hälsade förvånat på varann och skrattade för att vi ju just hade setts. Vi småpratade lite om ditt och datt medan jag väntade på min mat, Lisa på sin coola dialekt och jag på svenneengelska och hon berättade om resa och Afrika och Sverige och det mesta. Jag försökte lägga in nåt i samtalet men hon hade så grymt mycket mer erfarenhet av att vara ute och resa att jag mest lyssnade. Lisa var jättetrevlig och vi satte oss tillsammans vid ett bord och åt medan vi pratade. Hon hade en härlig humor och jag måste erkänna att jag började se upp till henne. Jag kände mig ganska trygg med henne och vi bestämde att vi skulle träffas nån mer gång. Hon hade samma musiksmak som jag och jag ville gärna lyssna på musik från hennes land, hur ofta har man den chansen?

Hon började komma in på att alla var så ljusa och vackra här i Sverige och jag kontrade med att vi ofta tycker att vi är för bleka och ser hud som hennes som väldigt vacker. Hon log mot mig och la sin hand på min. Jag borde kanske inte ha låtit den ligga kvar men hennes sätt att prata och ge komplimanger på gjorde att det kändes bra att ha hudkontakt. Hon tog min hand i sin och sa att hon var glad att ha träffat mig. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag rodnade nog ganska rejält när jag såg ner i bordet.

 

Vi gick ut på gatan efter att ha ställt våra brickor i brickstället och Lisa gick först ut genom dörren. Jag vet inte hur hon gjorde det men plötsligt tryckte hon in mig mot väggen med ena armen och ställde sig själv platt mot väggen precis innan en kille susade förbi på cykel. Det är faran med Stockholm, folk cyklar som galningar. Jag blev faktiskt lite rädd och tackade henne för att hon hade reagerat så snabbt. Hon skrattade och sa att det inte var nån fara. De måste ha annan sorts trafik i Gambia eftersom hon gick bara rakt ut i gatan utan att vänta på grön gubbe.

 

Jag som trodde att hon hade koll insåg på halva vägen att hon tänkte kryssa mellan bilarna. Hon tog mig i handen och skyndade över vägen med mig efter sig.

"You dont cross like that i Sweden, right?" sa hon och jag skakade på huvudet. "In Gambia we have to, Im sorry I did not want to scare you."

 

Jag nickade och insåg att hon fortfarande höll mig i handen. Jag borde nog ha släppt men det kändes helt okej och tryggt. Hennes mörkbruna stora ögon och hennes långa krulliga hår doftade mystiskt och äventyr och det var kanske bristen på sånt som fick mig att fatta hennes andra hand. Hon såg mig i ögonen och jag insåg genast att det fanns en gnista oss emellan.

Vi gick in genom porten och upp till våning tre där jag och Anna delar lägenhet.

"I live here" sa jag svenskt och Lisa nickade.

"I live on five. Maybe we can get together another time. You said you were studying, right?"

 

Jag nickade och såg henne i ögonen.

"Yes, another time..." sa hon och gav mig en stor kram och jag kände hennes bröst pressas mot mig. "Another time..." viskade hon i mitt öra.

 

Jag är inte stolt över vad jag gjorde men jag ville inte glida ur den här verkligheten och in i den med min kurslitteratur.

"...or you can come in for some coffee", sa jag och fattade hennes händer.

 

Hon log glatt och lite lurigt mot mig. "Are you...? sa hon och jag kände hur hennes vackra ögon sög mig längre och längre bort från förnuft och logik.

"I think I am and you too right?" Lisa nickade och förde sitt ansikte närmare mitt.

 

Jag lät mina läppar möta hennes där utanför min dörr och smaken av kyssen fick mig att bestämma mig.

"Get in before I change my mind" sa jag och låste upp dörren.

Lisa gled in genom dörren precis när jag hörde porten öppnas där nere. Jag stängde dörren och la armarna om Lisa.

"This is strictly between just us, okay?" sa jag försiktigt och hon nickade

"In Gambia this is even forbidden..."

 

Hon kysste mig och jag mötte kyssen. Vi kysstes hela vägen in mot sängen som jag delar med Anna. Jag kände mig lite skyldig men å andra sidan har hon inte gjort nåt för att förtjäna mig på länge.

 

Jag lät Lisa smeka av mig kläderna och jag hjälpte henne av med hennes moderiktiga kläder och kände det dyra tyget glida under fingrarna medan jag började låta mitt sunda förnuft somna i mitt bakhuvud. Hon stod naken framför mig med sina stora svarta bröst och sin härliga rumpa som man bara ville sätta tänderna i och jag skämdes lite över min spinkiga kropp.

 

Lisa var som sagt nästan dubbelt så gammal som jag och ett huvud högre men det hindrade inte mig från att lägga mig på sängen och bjuda upp henne bredvid mig. Lisa började kyssa mig medan hon grenslade mig. Jag insåg först då hur härligt det kan vara med hängande bröst. De var för stora och fylliga för att vara fasta men de hängde härligt och jag öppnade munnen. Lisa förstod och satte ena bröstet mot min mun. Jag försökte sluta läpparna om den stora bröstvårtan och började suga på den. Samtidigt som Lisa berömde mitt hår kände jag hur hon smekte mina bröst. Jag kände hennes bröstvårta styvna i munnen så jag äntligen lyckades få in hela bröstvårtan mellan läpparna och hörde Lisa stöna tyst. Jag stönade nog jag med men jag hade ju ett bröst i munnen.

"Wait.." sa jag och Lisa log mot mig.

"No, I dont have AIDS or anything like it."

 

Jag skämdes över att hon hade gissat så exakt vad jag tänkte.

"Sorry, I did not mean..."

Lisa log, "dont worry, just dont take it up again okay?"

 

Jag nickade och la huvudet bakåt. Lisa smekte med sina fylliga hängpattar över min mun, mina bröst och min mage. Jag lät handen glida ner mellan mina ben och började smeka mig medan hennes bröst gnuggades mot min kropp. Hon tog tag i min hand och skakade på huvudet. Hon stack mina våta fingrar i sin mun och sög på dem innan hon la sig mellan mina ben och började slicka mig. Jag slog benen om hennes nacke och gned fittan mot hennes tunga. Jag hörde henne flämta av upphetsning och det gjorde mig ännu mer upphetsad. Hon stack två fingrar i mig och började fingerknulla mig medans jag smekte hennes hår.

"Does it feel strange?" frågade hon.

"I have a girlfriend..." sa jag och Lisa la sig på rygg i Annas del av sängen med ett busigt leende.

"Well, she does not have to know. Now do you want to lick my pussy?"

Jag skrattade lättat. "Just dont talk like a porno."

Lisa log, "agreed".

 

Jag satte mig över hennes mage och gled ner så att jag kunde slicka hennes bröst igen. De var helt fantastiska och hennes härliga kroppsdoft gjorde mig helt galen av åtrå. Jag kysste henne längs magen och ner mot fittan. Hon höll upp sina bröst mot mig och jag sög länge på dem medan jag smekte mig innan jag började slicka hennes fitta ordentligt. Hon var som ett vilddjur och jag har aldrig förr känt mig så uppskattad i sängen som med henne. Hon njöt av fulla drag och skämdes inte för att smeka sig i rumpan medans jag slickade hennes fitta. Jag lät tungan utforska henne och hennes stönanden fick mig att prova att slicka henne lite i analen också, något jag aldrig hade prövat innan idag. Lisa verkade gilla det så jag lät tungan leta sig runt öppningen lite. Att jag vågade experimentera så med henne är fortfarande förvånande men jag lät henne slicka mig i stjärten jag med medans hon fingerpullade mig i fittan.

 

Jag vet inte om jag bör skämmas eller inte men jag fick en orgasm på nolltid när Lisa slickade mig i rumpan och jag bad henne göra det igen och igen. Hon la sig med sin fitta mot min i Annas säng och vi började gnugga blygdläpparna mot varann. Jag måste medge att det var mycket upphetsande även om det inte räckte för att jag skulle få orgasm. Lisa gick det dock för och vi onanerade tillsammans strax innan hon gick hem för några timmar sen. Nu har jag bytt lakan och täcken i sängen så inte Anna ska märka nåt men jag har faktiskt onanerat ganska skönt medan jag skrev ner det här om Lisa. Vi har sagt att vi får se om det blir nån mer gång och ärligt talat vet jag inte om det vore så bra även om det nog var en av mitt livs härligaste upplevelser.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.