Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2019 kl. 09:02, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 5 av 8 i serien Att betala en skuld

Ni måste ge dem chansen att lugna ner sig, stänger ni luckan samtidigt som lampan släcks så blir de galna säger hon med darr på rösten då hon knullas hårt från andra sidan. Det är farligt att göra som ni gjorde, det har hänt att de har rivit ner stället

 

Jag får ett SMS med texten ”She is to serve truckers at a glory hole and we are to bring our toys with us, all of them.”

Hon ser undrande på mig, det här glory hole, vad är det Peter?

Vet inte riktigt, men det finns nog information på nätet, så jag googlar på det och får svaret som jag visar henne.

Det står att det är benämningen på ett hål i väggen mellan två rum, vanligtvis på en allmän toalett med en man på ena sidan och oftast en kvinna på andra sidan.

Men det kan lika gärna vara två män eller två kvinnor där också, då det kommer av gay-kulturen för att skydda identiteten på samtliga deltagare.

Mannen sticker sin kuk genom hålet och det kan utövas sex anonymt, antingen oralt, vaginalt eller analt.

Mamma ser på mig utan att säga ett ljud för ens efter en stund, de kan inte mena det jag tror eller hur?

Fan de kan inte mena att jag ska ha sex med okända som jag inte ens kan se, är det vad de menar?

Hon har svårt att ta in vad jag sagt och att hon kan tvingas att göra det oavsett vad hon tycker själv.

Jo jag är rädd att det är nog precis vad de menar mamma.

Ja men det måste de förstå att jag inte vill eller kan det säger hon gnällande när den första ilskan lagt sig och hon känner förtvivlan kommer när hon inser att hon inte har något annat val än att lyda.

Oavsett vad hon tycker så kommer de att tvinga henne att ha sex på en allmän toalett med okända människor.

Jag tröstar henne länge efteråt när hon gråter hejdlöst, pratar lugnande med henne och försöker förmå henne att lämna tillbaka bilen, säger åt henne att vi klarar oss utan den.

Men då vaknar krigaren i henne och hon slutar med ens att gråta och reser sig plötsligt upp.

Nej så fan heller, de ska inte vinna det här och jag kan klara det med din hjälp om du fortfarande kan eller vill hjälpa mig förstås frågar hon lätt snyftande?

Så klart att jag hjälper dig, jag finns här för dig om du vill fortsätta.

Tack så mycket Peter, om du visste vad skönt det är att inte vara själv i det här för det skulle aldrig gå om jag var ensam.

Efter en stund så tillägger hon lågt, men du får nog tvinga mig med piskan ibland för det kommer bära emot att utföra alla dessa handlingar.

Vi tittar på sajten och på olika internetsidor för att förbereda oss på vad det innebär och vilka handlingar man kan tänkas utföra vid ett glory hole.

Det har till och med gjorts filmer om ämnet, mestadels från landet västerut där de är såå religiösa.

Mamma ser på mig, herregud vad jag är rädd att inte klara det här, för det känns som att hoppa ut i en mörk avgrund.

Ta det lugnt mamma, går det inte så åker vi därifrån helt enkelt och lämnar tillbaka bilen, vi löser det.

Hon tar ett djupt andetag och kramar mig hårt och säger, det viktigaste för mig är att du inte ser ner på mig för att jag gör dessa handlingar som jag aldrig skulle göra annars.

Jag säger till i så fall försäkrar jag lugnande och kramar tillbaka.

Du är min mamma och jag älskar dig oavsett, så vill du fortsätta så backar jag upp dig så mycket jag kan göra.

Nu gör vi det här säger hon bestämt, jag tar en dusch så iallafall jag är ren och fräsch och kan du ta fram grejorna vi ska ha med oss.

 

När vi kommer fram till fiket så ser vi de fristående toaletterna på sidan om fiket upp mot skogen, vi sitter i bilen en stund och samlar mod innan vi går in.

Vi ser oss omkring innanför dörren på damavdelningen och kan till vår förvåning se att det är rent och snyggt därinne.

Båset vi ska vara i är upptaget så vi väntar men efter fem minuter öppnas dörren och en nyduschad kvinna kommer ut, hon ser ut att vara i femtioårsåldern.

Hon har ett trevligt nästan vackert utseende, normal kroppsbyggnad och hon nickar småleende när vi möts.

 

När vi kommer in i båset så ser vi att det inte är så litet, utan det är som ett omklädningsrum med ett duschrum och toalett.

Det luktar svagt av sex, en blandning av upphetsat kvinnokön och sperma.

Ett nytt SMS ”get naked, both of you”, vi ser på varandra och jag säger att nu har vi sagt A så nu fortsätter vi väl med B och börjar ta av mig kläderna, mamma följer tvekande efter.

Jag undviker att se på henne och hon låter ledsen när hon frågar mig ”är jag så ful, så du inte ens kan titta på mig?”

Jag ser direkt på henne och känner hur kuken reser sig direkt i takt med pulsen och svarar henne, nej det är tvärtom, jag tycker du är vacker och det går inte att se dig naken utan att jag får stånd.

Jag försöker bara att inte genera dig mer än du redan är.

 

Vad glad jag blir när du säger så, jag kan behöva få höra det och din pappa tyckte det var så fult och osexigt så han inte ville röra mig den gången när jag var rakad där nere.

Hon tittar storögt på min kuk innan hon fortsätter, nu är det försent att ångra sig det finns inga peruker för henne.

Jag tycker pappa var en dåre som lämnade oss och du är mycket vacker hela du om du frågar mig.

Du är större än din pappa konstaterar hon med en blick på min kuk.

 

Ett nytt SMS ”open the mirror”

Mamma ser på mig, snyftar till och säger, vad jag är nervös och jag vill verkligen inte bli tvingad till att göra det här.

Hon tar ett djupt andetag som inför en kraftansträngning, koncentrerar sig och öppnar sedan sakta spegeln helt och en magnet håller kvar den öppen med ett klickande.

Det sitter en kontakt som aktiveras av att spegeln öppnas, den kontakten fick vi senare veta tände en röd lampa utanför som en signal till alla att det var öppet.

Men det som dominerar är det stora hålet på tio centimeter igenom väggen och två handtag.

Det går någon minut innan vi hör någon på andra sidan väggen, en dragkedja som dras ner och sedan sticks en halvslak kuk in genom hålet med en sedel runt sig.

Mamma ser livrädd ut med handen för munnen och jag får ett SMS ”suck it now”, när jag visar det för henne så skakar hon på huvudet, herregud nej, jag vill inte det.

Men hon böjer sig ändå tvekande fram mot den främmande kuken och tar med handen om den och drar sakta av sedeln.

Böjer sig längre fram men drar tillbaka huvudet, nej den luktar illa säger hon och rynkar på näsan.

Hon håller löst om kuken som växer av bara beröringen av hennes hand som kramar om den.

 

No no blow me now, I have paid you hörs det uppfodrande från andra sidan.

Jag får ett SMS som säger ”whip her, force her to do it”!

Jag tar fram piskan och säger åt henne, mamma du måste ta den i munnen och suga den.

Gör det själv om du tror att det är så lockande med en svettig illaluktande kuk i munnen, jag trodde att de skulle tvätta sig innan.

Det förstår jag verkligen, men det är du som måste göra det och jag som måste piska dig tills du gör det och visar henne SMS-et.

Nej jag vill inte göra det snyftar hon ynkligt.

 

Jag är ledsen mamma men du sa själv så jag måste säger jag och piskar hennes stjärt med stegrande styrka och hon snyftar och gråter tills hon ger upp med ett skrik och tar kuken i munnen.

Jag står bakom henne och ser när hon står framåtböjd och suger på kuken eller rättare sagt munknullas av den.

Hon håller i sig i handtagen för att avlasta sin rygg när hon tar emot.

Jag ser brösten gunga i takt med stötarna, vårtorna ser nästan ut att börja knoppas och styvna.

Längre bak syns hennes fitta och den rödrandiga stjärten med sin anus än så länge slutna och ovilliga, blodtrycket i kuken stiger av den vackra synen.

 

Plötsligt får jag ett SMS”Give her a bucket and grease her up so he can fuck her”.

Jag ställer en hink vid hålet, här mamma spotta här i och jag passar på att visa henne SMS-et, hon skakar vilt på huvudet eller så vilt som kuken som hon har i sin mun tillåter.

Jag tar fram glidmedlet i väskan och smörjer in hennes underliv så det blir såsigt, min kuk bultar hårt eftersom den blir stimulerad av det erotiska arbetet.

Det kommer ett SMS ”the clips and the flexible strings, attach it on her breast”, hon stönar så högt hon kan med kuken i munnen när jag fäster dem.

Hon gurglar när han kommer i hennes mun och det rinner sperma efter hakan på henne för munnen kan inte ta emot mer utan det rinner över.

Hon spottar ut i hinken, hulkar lite men kräks inte men det är nära och jag torkar av hennes mun.

 

Hon hämtar flämtande andan en stund innan vi hör dörren på andra sidan stängas igen och en sedel sticks in i hålet strax före en slak kuk, ”sug upp min kuk för nu vill jag knulla dig flicka lilla”.

Hon tar om kuken och lutar sig fram som för att ta den i munnen men den luktar ännu värre och hon ryggar tillbaka, snyftar till jag kan inte suga den, den är så smutsig.

Jag piskar hennes stjärt för att tvinga henne att ta den i munnen, nej nej jag vill inte bli tvingad gråter hon innan hon till slut kapitulerar och låter den glida in i hennes mun.

Mannen stönar belåtet medan hon motvilligt suger hans kuk som sväller och blir större och större tills hon inte kan få plats med hela den i sin mun utan den stöter mot halsen.

Jag står på sidan om henne ser hur halsen sväller upp när kuken stöter ner i svalget och det är nog väldigt skönt för han tvingas avbryta för att inte komma i hennes mun.

Han drar ur den och säger att nu vill jag knulla din fitta, flicka lilla.

 

Vänd på dig och låt mig komma till säger han ivrig att få ta hennes kön också.

Hon vänder sig sömngångaraktigt runt så underlivet vänds mot mannen och han grymtar gillande av när han får se det hårlösa skötet som undergivet erbjuds, motvilligt men ändå erbjuds honom.

Mamma stirrar framför sig, hon är chockad av storleken av den enorma kuken och jag torkar hennes ansikte med en fuktig handduk så hon piggnar till.

Jag trycker henne bakåt mot den väntande kuken och hennes ögon spärras upp när han penetrerar hennes motvilliga kön med det stora organet medan jag håller kvar henne och hon gnäller tills han är inne helt i henne.

Hon andas med korta häftiga andetag stimulerad på nya ställen som hon blir av den stora kuken.

Han står stilla och njuter av den tajta fittan som omsluter hans kuk, under tiden fäster jag de elastiska snörena som sitter i klämmorna på brösten i handtagen så hon hålls på plats.

Han knullar hennes fitta medan jag gör rent henne framtill, hon sköljer sin mun med munskölj för att få bort smaken av sperma och spottar ut i hinken.

Hon stönar till varje gång han stöter in kuken i hennes fitta som hon trycker mot honom så jag måste justera snörena som var så spända förut.

Åh vad skönt stönar hon, hon tar med händerna om sina bröstvårtor och drar försiktigt i klämmorna.

Hon lyfter händerna mot mig, Peter jag behöver stödja mig på dig och hon greppar om mina höfter med händerna för att avlasta ryggen i den jobbiga ställningen.

Stönet dämpas plötsligt när hon frivilligt tar min kuk i munnen och munknullar sig själv med den så långt in som hon kan.

Hon tappar fokusen på min kuk när han kommer med ett brölande, han stöter hårt i henne och det drar och rycker i de känsliga bröstvårtorna.

Aj aj, det gör så ont, så ont gnäller hon ynkligt.

När han drar sig ur henne så stönar hon till och försöker följa efter med underlivet som dryper av sperma som rinner ur skötet.

Nej nej sluta inte nu, när jag var så nära gnäller hon sorgset.

Rengör mig nu flicka lilla säger han belåtet och jag knäpper loss hennes bröst så hon kan vända sig men det vägrar hon plötsligt bestämt.

För som hon sa den hade blivit avsugen, varit i skötet och sprutat i henne och det fanns gränser för vad hon kunde tänka sig att göra, speciellt när hon inte fått orgasm själv.

Den var så skön men kunde inte ta henne ända fram till orgasm så hon blev helt enkelt besviken och förbannad.

Han brummade missbelåten, drog sig ur hålet och klär på sig.

Det smäller i dörren när han går ut.

 

Det är tyst en stund innan vi hör dörren igen, någon klär av sig och mamma vänder sig om, tittar oroligt på vad som nu kan komma att dyka upp i hålet.

Hon rycker till förvånat när hon ser vad det är som dyker upp, det är ingen kuk utan en fitta med en liten hårtofs ovanför springan som har en hoprullad sedel instucken i sig.

Nej nej, jag är inte lesbisk, jag slickar inte fitta så är det bara säger hon bestämt.

 

”Tell her to lick that pussy or whip her ass until she does”

Du måste slicka hennes fitta frivilligt, annars måste jag piska din stjärt tills du gör det ändå och visar henne SMS-et.

Nej jag vill ju inte göra det för jag är inte lesbisk och har aldrig gjort det förut snyftar hon uppgivet.

Kom igen nu tjejen slicka min fitta nu som en duktig flicka, jag har betalt dig för det låter der från andra sidan.

Jag fäster de elastiska snörena i handtagen så hon dras fram till hålet sakta men säkert och till slut är hennes mun i hålet men hon slickar ändå inte det väntande könet.

Hon vägrar gråtande att göra det och tjejen på andra sidan ilsknar till och börjar kalla mamma för otrevliga saker som hora och luder.

 

Slicka henne nu för jag vill inte piska din stjärt mer ber jag mamma.

Hon vägrar envist att slicka fittan, jag erbjuder mig att göra det men det godkänner inte kunden så till slut så spänner jag snörena så mamma är fixerad vid hålet.

Jag har inget val utan ställer mig bakom henne med piskan i handen tittar på stjärten framför mig som ålande försöker undkomma sitt öde.

Så börjar jag motvilligt piska hennes skinkor försöker sprida ut rappen över hela baken och hela tiden försöker hon undkomma slagen genom att vicka sidledes på underlivet.

Det enda det gör är att det ser än mer erotiskt ut när hon vickar på underlivet och snyftar.

Stegvis börjar hennes tunga sticka ut, provslickar könet framför sig mer och mer, tills hon med en uppgiven snyftning ger upp och börjar slicka könet framför sig.

Lättad slutar jag piska hennes skinkor.

Tjejen stönar belåtet, det är alltid skönare när en tjej slickar än när en kille gör det säger hon.

 

Du hallicken, har de sprutat i henne?

Det tar en stund innan jag inser att det är mig hon menar.

Jo de har sprutat i henne svarar jag.

Skölj ur henne all äcklig sperma för jag vill slicka fitta snart, men det ska vara rent.

Jag sköljer ur mamma med ljummet vatten och ett parfym och smakfritt rengöringsmedel.

Speciellt för ändamålet med det talande namnet Pussyclean som ska ta bort alla oönskade bakterier och virus som man kan få.

Hela tiden bultar det i min kuk när jag har allt sex som spelas upp inför mina ögon, ibland är jag så upphetsad att det skulle börja spruta av bara en lätt beröring från en kvinna.

Hon stönar till på andra sidan när hon kommer till följd av mammas ansträngningar.

 

Det är tyst en stund innan tjejen frågar, är hon ren nu så kan du vända på henne så jag kan smaka på henne lite nu?

Jag knäpper loss mammas bröstvårtor och säger åt henne att vända sig om med fittan mot hålet.

Hon svarar bara ja och vänder sig undergivet om och pressar sin fitta mot hålet, jag ser inte vad tjejen på andra sidan gör men det är tydligen väldigt skönt för mamma försöker trycka sitt kön genom väggen.

Jag ställer mig framför mammas huvud och böjer upp det, hennes blick är vild, kåt och håret är ett virrvarr, hon flämtar häftigt, våt i ansiktet av den andra tjejens safter.

 

När jag sätter kuken mot hennes mun så släpper hon in mig direkt och börjar med njutningsfulla drag att suga min kuk medan jag smeker ömt över hennes hår njutande av behandlingen jag får.

Åh vad skön du är viskar jag.

Vi står där länge och bara njuter av varandra tills mamma kommer så häftigt att det känns i hennes mun, då hon suger till så kraftigt att jag också kommer som en befrielse.

Det var en ovanligt mumsig och vacker fitta du har tjejen, jag vill träffa dig igen och släpper in ett kort med ett telefonnummer på.

 

Nej, nu orkar jag inte mer, är du beredd och stänger spegeln, Peter.

Jag stänger spegeln och hör hur tjejen går ut och det är tumult utanför väggen i båset som tjejen precis lämnat, väggen knakar och bågnar när de trycker på andra sidan.

Herregud, de är på väg genom väggen säger mamma livrädd för vad som kan hända.

Det knackar på dörren och när jag kikar i kikhålet så står det en kvinna utanför som vi snabbt släpper in.

Hon ser på oss och frågar lite stressad, är det er första gång här.

Vilket vi ångestfyllt bekräftar att det är.

Hon klär av sig snabbt och öppnar spegeln men blockerar samtidigt vant kontakten till den röda lampan så den förblir släckt.

Ni får aldrig bara sluta som ni gjorde, det är livsfarligt och folk har dött av det säger hon medan hon snabbt backar upp med sitt underliv mot hålet.

Men hur ska vi göra då frågar vi och ser ut som frågetecken?

Det syns på henne att det trycks in en kuk i hennes kön för hon blundar en stund och hon tar stöd mot sina knän.

Ni måste ge dem chansen att lugna ner sig, stänger ni luckan samtidigt som lampan släcks så blir de galna säger hon med darr på rösten då hon knullas hårt från andra sidan.

Det är farligt att göra som ni gjorde, det har hänt att de har rivit ner stället och släpat iväg med kvinnan, ibland har hon kommit tillbaka men inte alltid.

Är du beredd att lösa av mig efter nästa kuk frågar hon mamma?

Men jag är färdig svarar mamma ynkligt.

Det var inte en fråga fräser kvinnan, jag kan lämna er att sköta det här själva för väggen håller inte så länge och det var en lång kö utanför.

Tar vi två kukar var så har vi kanske snart betat av kön och alla kommer hem levande, för bryter de ner väggen så kommer de att knulla er till döds.

Mamma gråter hejdlöst, förlåt oss vi visste inte att det kunde bli så här, säg vad vi ska göra bara, så gör vi det.

Är din fitta ren frågar kvinnan som heter Eva-Lena?

Nej snyftar mamma.

Spola ur henne men gör det fort för här går det undan.

Hjälp henne då för fan fräser Eva-Lena åt mig.

Jag skyndar mig att skölja ur mammas fitta, torkar av den och smörjer in den på rekordtid.

Kom hit så jag får se på dig säger Eva-Lena stönande.

Mamma ställer sig framför Eva-Lena, som luktar och känner på mamma och konstaterar kort, det var då ett vackert kön du har.

Hon smeker över mammas skinkor och konstaterar, du har fått smaka på piskan.

Är det han som gjort det frågar hon med tydligt intresse?

Vilket mamma bekräftar med ett kort ja bara.

Hon smeker mammas underliv tills mannen som knullar henne kommer i henne.

Hon byter snabbt plats med mamma och beordrar mig att göra rent hennes underliv.

Jag gör det i raketfart, sköljer ur, pussyclean och smörjer in med glidmedel, för tafsa fick jag vänta med till sen sa hon.

Hon ville ha några rapp med piskan för att komma i stämning som hon sa.

Hon ställer sig framför mammas huvud och kör lite peptalk typ, kom igen tjejen, visa dem att fittan är starkare än kuken, vad duktig du är.

Hon ropar åt mig, visa mig nu då vad du kan göra med piskan.

Jag börjar piska hennes skinkor, hon avbryter mig och säger lägg lite mer kraft bakom slagen som om du menar det.

Hon nickar gillande och säger bra jobbat när jag med mer kraft piskar på hennes stjärt och hon stönar.

Nej det här går inte, vi behöver fler kvinnor säger Eva-Lena och ringer någon och säger bara kod röd, ”the hole in the wall gang” i telefonen innan hon lägger på.

Mamma får en orgasm av det bisarra i situationen, du tjejen säger Eva-Lena du kan inte hålla på att få orgasm hela tiden som en löpande hynda, du blir öm då.

Här gäller det att kunna ta emot kuk, mycket kuk.

Det hörs ett klickande ljud från väggen upp mot skogen och flera tittgluggar uppenbarar sig och Eva-Lena som har öppnat dem med en knapp förklarar att det är onanihål.

När trycket blir för hårt på gloryhålet så kan man öppna dessa så de kan se på kvinnorna som knullas där inne och samtidigt onanera ungefär som om de ser en porrfilm.

De svarta hålen fylls snabbt på med ögon som stirrar på alla nakna kvinnokroppar som får så mycket kuk och tvättas inför deras ögon.

Jag förstår att det måste se erotiskt ut, vill gå ut och se själv och samtidigt se hur många det är kvar som jag sa åt Eva-Lena, så vi kom överens om en kod så jag kunde komma in igen.

Mamma märker inget för hon står i hålet och knullas hårt av en stor välväxt kuk.

Eva-Lena ställer sig för att byta av mamma som inte kan kontrollera sina känslor utan kommer igen av kuken som ger hennes fitta så skön stimulans.

Hon griper tag i Eva-Lena och drar henne till sig innan hon hinner reagera och börjar slicka på hennes underliv sökandes efter fittans nektar som hon vet finns där.

Eva-Lena ser ömt ner på mamma när hon desperat söker hennes fitta och skjuter till slut fram sitt underliv så hon kan komma åt det hon trånar efter.

När hon står där och njuter av mammas tunga så vinkar hon åt mig att komma, jag har ringt efter flera kvinnor för vi klarar inte det länge till, stå vid dörren och släpp bara in kvinnor, förstått?

Du får gå ut efteråt.

Ja visst svarar jag bara och ställer mig vid dörren.

Efter fem minuter knackar det på dörren, jag släpper in två kvinnor i 25–30-årsåldern med barnvagn och den ena är höggravid, jag ser storögt hur de klär av sig direkt de kommer in.

Kvinnan med barnvagnen börjar amma sitt barn så det är nöjt ett par timmar så mamman kan jobba.

Den höggravida smörjer in sin stjärt för att kunna knullas analt och om det kommer en liten ren kuk kanske knullas i fittan.

Jag känner min kuk stå så det gör ont av den vackra synen, det är så mycket sex i luften att det nästan går att ta på och ventilationen går för fullt.

Det knackar igen på dörren och när jag öppnar så står Monica från BDSM-affären där tillsamman med Sanna från Sannas intimlaser och de nickar båda igenkännande innan de går in.

Jag hinner lagom stänga dörren innan det knackar igen och när jag på nytt öppnar dörren så står det två kvinnor i 50-årsåldern som presenterar sig som Anna och Britta.

Jag släpper in dem och de klär av sig nakna och ställer sig i kön av kvinnor till hålet, de smörjer in sina underliv medan de väntade på sin tur.

Eva-Lena sa att nu hade alla kommit så nu behövdes jag inte längre vid dörren utan kunde fortsätta hjälpa till med rengöringen av alla nyknullade kvinnor, duschen användes hela tiden.

Min kuk står nästan hela tiden av det erotiska jobbet med att dels hela tiden höra folk som knullade och fick orgasmer för att efteråt göra rent deras könsorgan och stjärthål.

Jag blev hela tiden avsugen, knullad av tacksamma kvinnor som jag fick upp en snabb rutin med att rengöra dem och en del ville bli piskade för att komma i stämning som de sa.

Jag går ut för att se hur det såg ut utifrån och det står onanerande karlar vid alla kikhål på baksidan med en kö bakom varje kikhål och det rann sperma på väggen efter alla utlösningar.

När jag kom runt på framsidan så var det kö in till herrarnas toalett och jag räknade till tio stycken i kön.

Jag gick tillbaka in i båset som fortfarande var fullt av knullande kvinnor, som både piskade och hjälpte till att tvätta varandra och hela tiden sköljdes golvet av så ingen skulle halka i sörjan.

Så fort jag kom in så fick jag en tvättsvamp och en piska i handen, ett tag var det så intensivt att det kändes som om jag tvättade kön med vänsterhanden och piskade stjärtar med högerhanden.

 

Efteråt pratar vi med Eva-Lena och hon visar oss ordningsreglerna som vi missat att de satt innanför dörren till båset och hon förklarade allt hur det låg till.

Pengarna till exempel var inte till oss utan donerades faktiskt till kyrkans härbärge och det kunde bli ganska stora summor som kyrkan fick in anonymt till alla hemlösa.

Hon ville att vi skulle gå med i deras Glory-grupp som var en sluten grupp på nätet med det kanske inte helt opassande namnet ”the hole in the wall gang”.

De skulle introducera två nya kvinnor som sökt kontakt med gruppen en pensionerad lärarinna och hennes dotter som båda är religiösa och eventuellt ville gå med.

Eva-Lena ville att vi skulle vara med då eftersom vi var nya också och dessutom ville de ha med en karl att sköta piskan.

De hade ingen karl som de kunde lita på i sin grupp som dessutom kunde hantera en piska enligt direktiv från dem och fler kvinnor behövdes alltid, vi lovade att vi skulle tänka på saken.

 

När vi går därifrån så möter vi en finklädd dam som också är på väg dit och hon ser piskan som sticker upp ur väskan jag bär och hon förstår vad som hänt, hon nickar insiktsfullt åt mamma som blir pionröd.

Damen lämnar sitt visitkort till mig med orden, skulle du kunna tänka dig att göra det för mig också för jag behöver hjälp med det?

Jag ser på hennes välvårdade händer att hon inte arbetade med sina händer utan hade troligtvis råd att ha tjänstefolk till det hon behöver hjälp med i hemmet.

Jag ser efter henne när hon går bort mot båset vi precis lämnat, ser den smidiga kroppen röra sig sensuellt när hon samtidigt tar av sig kappan.

Hon blottar de uppnosiga brösten och den likaså välformade stjärten som troligtvis formats av timmar på gymmet, för hon hade bara underkläder och en rosa korsett under den dyrbara kappan.

När vi går ut så ser vi att den röda lampan hade tänts igen och det strömmade till kåta karlar och förstår att hjulet är igång nästan hela tiden.

Vi har också sett att det är ingen skillnad vilken samhällsklass du kommer ifrån eller om du är religiös, det grundläggande behovet att både knulla och bli knullade finns där hos alla människor.

 

Jag hjälper mamma som får kämpa sig in i bilen efter timmar av sex och vi åker sakta hemåt, stannar bara till vid en drive in för att äta något i bilen.

När vi går in på sajten efter vi kommit hem så ser vi att de har filmen från rastplatsen redan uppe på sidan, vi ser på varandra, omklädningsbåset hade varit riggat med kameror inser vi båda plötsligt.

Det satt en dold kamera på andra sidan också så att det syntes hur lockande det såg ut när ett kvinnokön, mun eller stjärt trycktes mot hålet för att få kuk.

Vi kände igen de flesta könen som trycktes mot hålet speciellt jag efter som jag gjort rent dem alla flera gånger och även både slickat och knullat dem.

Vi ser på visitkorten och kontaktuppgifter vi har fått av och om olika kvinnor och ser på dem vilken bredd det är på dem.

Lastbilschaufförer naturligtvis, hemmafruar, egna företagare och en grevinna, det är en skaplig spridning som täcker in hela samhället.

 

Vi ligger och pratar länge innan vi somnar på kvällen, mamma har problem med faktumet att hon har haft sex med andra kvinnor, det var både tjejen i hålet och Eva-Lena.

Jag vet inte vad som hände för jag är inte lesbisk, det bara kändes rätt att göra så då och det var fantastiskt skönt dessutom, kravlöst på något sätt.

 

När jag hämtade posten dagen efter så var det ett brev till mamma från polisen.....

 

Fortsättning följer:)

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Baltazar4

Tack för de vänliga orden, det ger inspiration att fortsätta skriva.
Jag skriver på nästa del och det finns fortfarande saker som kan ske.
Mvh Baltazar4

30/3, 2019 kl. 08:24

#1

fojeno

Detta är sååå bra, fortsätt och skriv gärna mer om både mamman och dom andra kvinnorna.

29/3, 2019 kl. 12:24