Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/4, 2019 kl. 23:31, av Sixten

Min elev

När jag träffade henne flera år efter det jag haft henne som elev var hon en fullvuxen kvinna med en öppen famn. Vårt oväntade möte blev förnöjelse i mer än ett avseende. Jag fick också träffa hennes syster.

Jag var nyanländ i Stockholm för att gå på  en veckolång kurs.. Nu dagen före kursens start var det ett strålande vackert väder. Jag tog mig en kvällspromenad i det sköna  vädret.


Plötsligt ser jag en före detta elev vid ett övergångsställe. Hon kastade en blick bakåt och upptäckte mig. Jag gick ikapp henne och hejade på henne och den unga kvinna hon hade i sällskap.

- Trevligt att ses, Irma. Det är några år sedan jag såg dig.
- Och oväntat att få se sin förre lärare. Det här är min syster Ylva.
- Skönt med en kvällspromenad i det varma vädret. Vart är ni på väg?
- Vi ska hem. Vi bor inte så långt härifrån
- Kan vi slå sällskap en bit.
-Du kan få följa med in på kaffe

Jag tackade givetvis inte nej. Jag kände förhoppningar. Hembjuden till två unga,kvinnor, kanske villiga. De såg båda mycket bra ut, attraktiva. Jag lade särskilt märke till att min före detta elev vuxit till sig och faktiskt blilvt en skönhet.

Vi steg in.  Den lilla lägenheten tillhörde Ylva. Irma var på tillfälligt besök för att med sin äldre syster göra Stockholm några dagar.

Ylva och jag satte oss i en soffa intiill ett bord. Irma gick ut i köket för att göra i ordning kaffet. Jag tänkte genast att det var bäst att "ta tjuren vid hornen" på än gång. Jag hade börjat bli kåt och kunde inte hålla tillbaka mina känslor.

Jag flyttade mig närmare Ylva och med handen bakom hennes nacke kunde jag föra våra munnar tillsammans
Ylva var med på noterna. Hon besvarade min kyss utan någon som helst tvekan. Det blev en djup kyss, en erotisk kyss. Jag förstod att jag kunde gå vidare och förde så min hande ner till insidan till hennes högra lår och börjad stryka med handen fram och tillbaka.

Ingen protest från Ylva men en klar invit. Hon särade ordetntligt på sina ben och jag kunde nu gå ett steg vidare. Jag förde baksidan av min hand längst in i hennes skrev och tryckte den kraftfullt mot den härlighet jag ville få tilllgång till.

Jag drevs av min kåthet och tvekade inte att ta ett steg till. Jag började röra handen upp och ner medan vi fotsatte att kyssas. Nu var jag ytterligt kåt. Jag kände att  jag måste gå vidare. Ylva visade ju inte några teckan på att  protestera.

- Ylva, jag är kåt på dig. 

Inget svar från henne utom det att hon sköt fram sitt underliv mot min hand. Saken är klar men hur ska vi klara av en förening med Irma bara några få steg ifrån oss?

- Kan vi knulla här när Irma finns strax intill?
- Visst kan vi och jag är ganska säker på att du får knulla henne också
- Hur kan du veta det?
- Vi hade bestämt att få tag i ett par kåta killiar redan när vi gick ut.
- Men tror du att hon  vill dela med dig.
- Det skulle förvåna mig mycket om hon inte ville.

Nu kom Irma in med kaffebrickan. När hon ställt den på bordet kunde jag inte låta bli att öppna mitt hjärta.

- Irma du har verkligen vuxit till dig och blivit en vacker kvinna. Kom och sätt det här bredvid mig. Jag vill
   bra gärna krama dig.

Irma satet sig bredvid mig. Nu hade jag två systrar tätt intill mig. Det ena hade min ena hand i intim kontakt med hennes fitta.  Samma sorts kontkat  ville jag nu ha även med andra systern. En kyss är en bra start, tänkte jag,

Jag lutade mig mot Irma och lyckades utan svårighet få våra munnar i kontakt med varandra. Hennes kyss var klart erotisk. Våra tungor virvlade runt varandra. Irma kunde kyssas. Av vem hade hon lärt sig? Av Ylva? Av någon kille? Hade hon legat med någon?

Ylva hade börjat stöna. Hon kunde inte längre låta bli. Hon var uppenbart kåt ända till bristningsgränsen. Det skulle inte bli svårt för mig att få in min kuk i hennes fitta.

Nu gällde det för mig att få även Imra i samma tillstånd som Ylva var i. Min fria hand sökte sig nu in mellan Irmas ben. Hon precis som  Ylva gjort för en stund sedan särade på sina ben och hon gjorde det ordentligt.

Vilken situation! Jag sitter mellan två systrar. Båda är helkåta och jag har mina händer intill deras fittor. 

-Å vad kåt jag är.

Orden kom inte från den jag väntat få höra dem av, inte från Ylva  utan från från Irma, min tidigare elev. Underbart, helt underbart med två systrar intill sig, båda superkåta.

- Jag vill knulla med er.

Jag kunde inte låta bli att komma med min önskan. Det bultade i kuken. Den var stenhård och i rätt läge.

- Ja, ja, ropade Ylva
- Med mig först, ropade Irma.

Jag förstod att nu var det dags för mig att styra upp det hela annnars skulle Irma och Ylva, i värsta fall, flyga på varandra och slåss om förstaahandsrätten.

- Vi drar sticka om det. Den som får längsta stickan knullar jag med först.

Mitt förslag accepterades. Irma räckte mig två tändstickor. Jag bröt av den ena och lät de båda obrutna ändarna sticka fram mellan ett par fingrar på min ena hand.

- Vem av er ska dra först?

Ingen av dem drog så jag bad Ylva göra det och hon drog den obrutna stickan.Saken var klar. Jag var kåt på dem båda men jag anade att Ylva var den mest erfarna av dem så det kunde inte vara fel  att starta ihop med henne.

På Ylvas förslag började vi klä av oss. Delvis hjälpte vi varandra . Strax hade jag två vackra unga kvinnokroppar framför mig. De stod nu på golvet och höll varandra i handen. Jag såg att det droppade från bådas fittor. Allt var som det skulle.

Nu tog Ylva kommandot. Hon bjöd in oss till sängkammaren, där en härlig  dubbelsäng tog upp en stor del av utrymmet. Här skulle jag få min herdestund.

- Är vi kloka? Vad tänker vi göra? Nyss kände jag inte dig Ylva och du visste inte att jag heter Olof  och till råge   på allt är Irma  beredd till en kärlekstund med sin tidigare lärare.

Ylva ställde sig på alla fyra med ändan i vädret.

- Du får komma in bakvägen, Olle. Kom, kom fort in i  min fitta! Skynda dig kom. Jag är jättekåt.

Jag började fumla fram en kondom men Ylva stoppade mig

- Jag tar p-piller På mig nu! Ta mig! Det blir inga barn.

Nu var jag snabb, jag kunde inte vänta. Min kuk gav mig klara signaler. Den ville ha fitta snabbt. Min kuk hittade snabbt och lätt och delvis med hjälp av Ylvas hand in i rätt hål. Kuken gled lätt in och jag började knulla Ylva med snabba rörelser.

- Det är bra, Olle, kör på allt vad du kan. Jag är din.

Det var helt underbart att knulla Ylva. Hon kunde sin sak och hennes kåthet hjälpte till att göra samlaget till ett av de bästa jag någonsin haft.

Jag sneglade åt sidan för att se vad Irma hade för sig. Hon satt på en stol tätt intill sängen och fingrade i sin fitta. Hon hade ögonen slutna. Jag kunde se att hon njöt. Kanske var hon på väg att få en orgasm innah jag fått tillfälle att ge henne en. 

- Irma, Irma, ta det lugnt. Ta inte ut något i förskott!  Vänta på Olle. Det är hans som kan föra dig till höjderna.

Jag fortsatte att titta på Irma medan jag njöt av Ylvas härliga och våta fitta. Irma hade lugnat sig, tagit fingrarna fram fittan, var tydligen beredd att efter Ylvas råd vänta på mig

- Ylva, du är underbar. Du ger mig det skönaste knull jag upplev. Du, du, jag älskar dig.

Jag kände att jag var nära att  komma.

- Ylva, Ylva, jag kommer snart. Ät  du med? Kom, kom nuuu  ååååååå. 

Jag sprutade och Ylva skrek. Ett härligt njutningsfullt skrik, ett gott besked till mig. Vi föll båda ihop. Lyckliga och tillfälligt utan känsla av någon kåthet.

- Nu är det min tur, Olle. Jag längtar. Jag har aldrig knullat förr och nu vill jag. Just med dig. Du får återigen   
  vara  min lärare. Kom med din kuk. Jag längtar.

Med de orden hoppade Irma upp i den lediga delen av sängen. Hon lade sig på rygg med vitt utbredda ben. Jag tog henne under låren och lyfte hennes knän högt upp. Irmas fitta låg helt öppen framför mig och jag körde utan tvekan in min kuk som för bara några sekunder sedan blivit stor och styv igen.

Jag stack in mitt långfinger i Irmas fitta bredvid min kuk. Där fanns gott om utrymme. Irma gav till ett tjut. Det var tydligt att hon gillade det extra som kommit in bredvid min kuk.

- Du Olle, jag älskar dig. Det har jag gjort hela min skoltid och ännu mer nu när du är så nära.
- Irma, jag älskar dig. Jag älskar både dig och Ylva. Jag har aldrig tidigare knullat  två systrar. men det  är så
  skönt, så skönt.

Ni knuffade Ylva mig i sidan.

- Olle, skynda på. Jag vill ha mer av dig, gärna några härliga slick på min fitta. Den fitta vill det. Olle jag väntar, 
  Jag älskar dig.

Nu kom mitt sprut samtidigt som det gick för Irma..Nu blev Ylva heltokig. Hon drog mig bort från sin lillasyster.

-Lugna dig Ylva. Jag kan inte än. Men du får börja om du vill och suga min kuk.

Ylva lydde mig genast.Hennes slickningar på ollonet och läppdragningar ner över kuken gav mig på ganske kort stund återigen ståkuk och det gjorde mig kåt på nytt. Jag förstod att det var bråttom att  först av allt tillfredställa henne.  Jag beslöt mig att slicka hennes fitta. 

Vi placerade oss i läge och jag började låta min tunga löpa fram över Ylvas blygdläppar och kanske än mer in mellan dem. Ylvas fittdofter gjorde mig ännu mer kåt.  Med kuken sprutfärdig fick jag ner både näsa och mun  långt in i Ylvas våta fitta. Resultatet kom snart. Det gick för oss båda.

Nu var jag nöjd. Jag skulle inte inom det närmaste timmarna kunna  få en utlösning till. Jag var medveten om att Irma såkert vill ha ytterligare något besök av min kuk. Jag lovade att komma  igen i hennes famn om ett par timmar och det löftet höll jag.

Jag övernattade hos systrarna och fick tid att nästa morgon knulla dem båda. och sedan snabbt ge mig iväg till min kurs.

Än i dag fem år efter dessa händelser besöker jag systrarna.



.

 




 

 


 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.