Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/6, 2019 kl. 22:31, av Mlucky

Ögonbindel, rep och en överraskning

Det var dags att hon skulle få prova sin fantasi!

Johan såg på sin älskade Therese. Hon var det vackraste han visste, trygg, sexig och nyfiken på livet. Tidigare hade de låtit en extra kille vara med i sängen, allt för att maximera hennes njutning. Hon hade dock under en kväll för några veckor sedan avslöjat att hon var sugen på att prova ytterligare en kille. Hon kände sig dock osäker på om hon skulle kunna tillfredställa allihop.

Nu låg hon där i sängen, naken, och han hade planerat en överraskning. Ögonbindeln var på plats och händerna bundna i sänggaveln. Han kysste henne långsamt över kroppen, han började över halsen, mjuka läppar och retsam tunga. Sen fortsatte han ner över brösten, han stannade upp en stund och njöt av att få tillfredställa hennes bröst. Samtidigt som han omsorgsfullt bearbetade hennes ena bröstvårta med tungan började han smeka henne mellan benen med ena handen. Hon svarade på behandlingen på precis det sätt han hoppades. Otåligt rörde hon på höften och mumlade lågt.

Han fortsatte behandlingen ner över kroppen, kysste henne över magen, lät tungan mjukt röra hennes kropp samtidigt som han fortsatte neråt. När han sen landade med tungan mellan hennes ben var hon riktigt våt och otålig. Han började med att dela på hennes läppar med tungan, lapa sig inåt. Hon stönade nu högt av behandlingen, hon visste ju inte riktigt vad som skulle komma men just nu njöt hon för fullt. Han lirkade fram dildon och gav den lite glidmedel, långsamt och sökande började han föra in den i hennes fitta. Hon mumlade tillbaka att hon ville den äkta varan. Han log åt henne och svarade att det kommer...

Med dildon djupt begravd i henne böjde han sig ner för att behandla hennes klit med läppar och tungan. Hon älskade det! Situationen var upphetsande! Hon trodde själv att det kunde röra sig som en okänd man som sen skulle göra den sällskap. Med olika bilder för sitt inre av hur den okände mannen eventuellt ser ut känner hon hur orgasmen byggs upp i kroppen. Hon slappnar av och låter sig föras bort. Hon krampar runt dildon och känner hur det pirrar i hela kroppen. När hon är mitt i den största njutningen uppfattar hon i perferin att dörren öppnas till sovrumsdörren.

Anton och James kommer in i rummet och ser en vacker kvinna med ögonbindel och fastbunden mitt i en orgasm. De är lite nervösa men samtidigt är synen så upphetsande.

Johan säger åt Therese att ställa sig på alla fyra, hon nickar och vänder sig. Det är bra att de har mjuka rep som inte skär in i handlederna! Anton ställer sig bakom henne och tränger sakta in i henne bakifrån. Samtidigt får hon en välbekant kuk mot sin kind. Hon ler retsamt och undrar vad Johan vill. Anton ökar farten bakom henne och kåtheten tar över. Hon tar Johan i munnen. James som känner sig lite utanför ser tuben med glidmedel och dildon bredvid dem i sängen. Han tar en klick glidmedel på handen och sträcker in den under Therese mage. Han börjar massera hennes klit, Therese kan nästan inte tro att det finns sån här njutning! Det pirrar och ilar i hela kroppen, förbjudet och skönt med så många som tillfredställer henne samtidigt. Johan ökar takten i hennes mun och mumlar att han är nära.

James tar den insmorda dildon och börjar försiktigt leka med den i Therese analöppning. När James trycker in dildon blir det för mycket för Johan. Han pumpar sin frus underbara mun full med sin sperma. Therese känner samtidigt hur hennes fitta krampar runt Antons sköna kuk, kvällens andra orgasm är på väg. Johan tar ur sin kuk ur hennes mun, äntligen kan hon stöna ostört. Hon svankar och trycker sin rumpa mot Antons höft. Dildon i hennes rumpa kittlar och hon låter sig till slut föras bort i en sanslös orgasm...

Anton kan inte hålla tillbaka när han ser och hör hur hon njuter. Han tömmer sin sats djupt i henne. Alla är ganska tillfredsställda nu, förutom James. Hans frustrerade kuk står som ett spett.

Johan tycker nu att det är dags att ta av ögonbindel och att knyta loss hans Älskling. Therese ler med hela sin själ när hon synar de tre nakna männen framför henne, hennes glansig blick fastnar vid James hårda kuk.

- Har inte du fått tömma, undrar hon?

- Nej inte ännu...

- Så kan vi inte ha det, lägg dig på sängen!

James lägger sig på sängen, Therese sätter sig över honom och låter honom glida in. Det är ganska trevligt att kunna se honom i ögonen även om hon tidigare njöt av att ha ögonbindel på sig. Therese rider honom noggrant, roterar höften och låter hans kuk träffa alla hennes känsliga områden inne i henne. Anton och Johan ler åt showen.

Therese fäller fram kroppen över James och kysser honom passionerat. Man kan se på hennes käkar hur de låter tungorna leka med varandra. Hon tittar tillbaka över axeln på Johan och Anton.

- Ska ni bara stå där och titta nu?

Anton går fram till huvudänden på sängen och ställer sig på knä bredvid James huvud, han knackar Therese på axeln som vrider på huvudet och girigt tar hans numer hårda lem i munnen. Hon börjar suga honom samtidigt som hon håller höften stilla, nu får James jobba lite med sin kuk. Johan håller på att smälla av av kåthet när han ser sin fru få två kukar samtidigt. James jobbar på med höften och Therese låter sin tunga spela över Antons kuk i sin mun.

Nu kan inte Johan hålla sig längre, han smörjer in sin kuk och ställer sig bakom Therese. Han tränger sakta in i hennes rumpa. Nu har hon tre kukar i sig samtidigt. Therese känner hur kroppen reagerar på känslan av att ha tre kukar i sig. Hon har lite svårt att koncentrera sig på att suga av Anton nu. Anton å sin sida kan inte hålla sig längre, han drar ur sin kuk ur hennes mun skickar iväg några strängar av sin sats över hennes ansikte...

James som jobbat ett tag nu känner att inte han heller kan hålla igen. Han tömmer sin sats långt upp i Therese. Det är snudd på en overklig känsla att få vara en del av de tre som tillfredställer henne. James låter sin kuk vara kvar i henne eftersom Johan pumpar på för fullt i hennes rumpa. Therese böjer sig fram och kysser James igen, hon får sån feeling av att leka med hans tunga. De är som gjorda för att hångla med varandra. Hon märker knappt att Johan knullar hennes rumpa, just nu njuter hon att hångla med James. När Johan till slut kommer är det som om världen stannar för Therese, hon är ett med universum samtidigt som hon känner hur Johans sats fyller hennes rumpa.

Hon tittar James i ögonen, han har blivit hård igen. Hon tittar på Anton och Johan.

- Ni får lämna oss en stund nu, jag behöver vara ensam med James.

Anton och Johan lämnar rummet. Therese böjer sig fram, kysser James och rullar över på rygg.

- Jag vill ha en missionär med massa hångel nu!

James nickar, de börjar långsamt och njutningsfullt knulla och hångla om vartannat till de somnar utmattade i varandras famn.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Mlucky

Tack för din fina feedback Huldran!

15/6, 2019 kl. 08:54

#1

Huldran

Kort, porrigt men känns bra i kroppen! Kanske är jag påverkbar?
//Huldran.

12/6, 2019 kl. 19:38