Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:17, av Kid

Nu eller aldrig (Now or never) - Hemlighet

Del 1 av 2 i serien Nu eller aldrig (Now or never)

Jimmy är en blyg kille som saknar kompisar. Han bär på en hemlighet som bara hans mor och far känner till. Allt förändras då Edit kommer på besök hos Jimmy.



- Hej då, mamma, nu går jag till skolan, säger Jimmy
- Hej då, lilla gubben, svarar mamma och ger honom en kram.
Jimmy går till skolan. Det är inte långt till sommarlovet. Det ser han fram emot. Det är inte så att han inte trivs i skolan. Han tycker om att lära sig nya saker hela tiden. Det är rasterna han inte tycker om. Han har ingen kompis i skolan. På rasterna sitter han för det mesta ensam. Det är lugnast. När han är bland sina klasskamrater så ser dom honom inte. När dom äntligen pratar med honom, så är det för att retas. Tjejerna är nästan värst. Dom älskar att retas med honom, för dom vet att han rodnar bara dom tilltalar honom. Jimmy är extremt blyg.           

Lina är värst av dom alla. Hon är nog snyggast i skolan. Hon har långt ljust hår och en fantastisk kropp. Hon har alltid kort kjol som knappt döljer hennes trosor. Hon brukar kramas eller ta på honom.  I går satte hon sig bredvid honom på en bänk, när dom hade en rast. Hon tog honom i handen och la den mellan sina ben och sa:
- Jimmy, tycker du att jag har sexiga trosor?
Jimmy rodnade alldeles oerhört. Tre andra flickor som var tillsammans med Lina, skrattade åt Jimmys röda ansikte och hans stammande röst:
- Jjjag vvvet innte, svarade han
När Jimmy försökte ta bort handen, höll Lina kvar den och gned fittan mot den
- Oh Jimmy, du gör mig så kåt, kvittrade hon.
Jimmy kände hur rodnaden spred sig över hela kroppen. Tårar var på väg när Lina äntligen släppte hans hand och skrattandes gick därifrån. Nu var han på väg till en ny skoldag. Det positiva var att det var fredag. Sedan hade han helgen framför sig. Hade han tur, skulle dom inte märka av honom idag.

Men det finns en tjej som Jimmy är förtjust i. Hon heter Edit. Hon har svart hår, lite överviktig, men inte så att det stör. Hon är oftast glad och ler alltid då hon ser på honom. Hon behandlar honom som vilken kille som helst. Det är hon ensam om. Jimmy är i hemlighet förälskad i henne. Varje gång han ser henne, försöker han stå så att han kan titta på henne i smyg. Ibland har han stannat kvar på skolan för att få en chans att se henne. Han vet att det är barnsligt, men han kan inte rå för det. Han hoppas att han få se henne idag, innan han går hem för helgen.

När Edit vaknar på morgonen, ligger hon som vanligt kvar i sängen och myser. Hon ligger alltid naken när hon sover. Med vänster hand börjar hon smeka sina stora bröst medan den andra handen söker sig ner mellan benen. Varje morgon är likadant. Hon är alltid kåt på morgonen. När fingrarna smeker mellan blygdläpparna är hon redan ordentligt våt. Hon trycker in två fingrar i fittan medan hon nyper i sina bröstvårtor. Fingrarna glider fram och tillbaka i fittan i jämn takt. Hon önskar att hon hade en tredje hand som kunde smeka henne i stjärten. Hon har alltid varit extra känslig där. Det tar inte lång stund innan hon får en underbar orgasm. Hon njuter enormt när hon känner hur vällusten sveper över hennes kropp. När orgasmen har lagt sig, går hon upp och duschar.

När Edit är duschad och klädd, går hon in i köket för att äta frukost. Då är hennes mamma redan klar att gå till jobbet.
- Varför går du alltid så tidigt till jobbet, mamma, frågar Edit. Du börjar ju först om en timme.
- Jag tycker om att komma tidigt till jobbet, svarar Dagmar. Då hinner jag börja dagen med att koppla av med en kopp kaffe innan arbetet börjar.
När Dagmar har gått, är det som vanligt Edit och hennes pappa som äter frukost tillsammans. Edit är den som får städa undan frukosten innan hon går till skolan. Den här rutinen har gällt ända sedan hennes mamma hade turen att få ett deltidsjobb på ett kontor. Edit samlar ihop sina skolböcker och går till skolan.

Edits första lektion är historia. Bredvid henne sitter Peter. Lektionen har knappt börjat, när hon känner Peters hand på sitt knä. Edit försöker att hålla ihop benen men handen smeker hennes lår med ömma rörelser.
- Snälla Peter, inte nu, viskar hon till honom.
- Slappna av, säger Peter och smeker vidare.
Edit känner att hon reagerar på smekningarna och särar på benen. Handen glider in mellan hennes ben och smeker sakta över hennes fitta. Peter och Edit lyssnar på läraren medan handen drar undan trosan. Ett finger glider mellan hennes blygläppar och glider in i fittan. Med jämna rörelser glider fingret fram och tillbaka under hela lektionen. Så fort som orgasmen börjar närma sig, känner Peter det. Då stannar han upp med fingrarna djupt inne i henne och väntar till dess att svallvågorna har lagt sig. När lektionen äntligen är över, är Edit väldigt nära en orgasm.
- Kom Edit, viskar Peter, vi skyndar oss till toaletten.

Edit är för kåt för att säga nej. Dom går in på toaletten och Peter kysser henne intensivt.      
Edit kysser honom tillbaka och känner hur han smeker händerna under hennes kjol och lägger sig över hennes stjärt. Händerna smeker stjärten och hon känner åtrån stiga i hennes kropp. Peter smeker ena handen över hennes lår och upp till fittan. Handen kramar ömt men krävande. Peter avbryter kyssen och ställer sig på knä.

Han drar av henne trosan och slickar hennes fitta. Edit känner åtrån storma genom hennes kropp. All den smekning som hon utstått under hela lektionen, gör att orgasmen skjuter fart direkt. Hon pressar hans huvud mot fittan när orgasmen skakar om henne. Peter ställer sig upp och tar av sig byxorna. Under tiden vänder sig Edit om och lutar sig mot tvättstället. Peter tränger sig in på en gång. Han knullar henne hårt och fort. Medan han knullar henne, knäpper han upp hennes blus. Han drar upp hennes stora bröst ur bh´n och smeker dom. Fingrarna nyper i vårtorna medan han knullar henne våldsamt. Temperaturen stiger i Edits kropp.

Peter ökar farten och känner att utlösningen är nära. Han kan inte hålla sig längre. Kuken pumpar in sperma i fittan medan han knullar henne i oförminskad takt. Edit känner att en andra orgasm kommer över henne. Denna gång är den inte lika häftig med den är lika skön. Hon står kvar och låter Peter vila på hennes rygg. När han rätar på sig och drar ut kuken, rätar också Edit på sig. Hon sätter sig på toaletten och vilar. Som vanlig efter det att Peter har knullat henne, så har hon dåligt samvete över att hon inte kunde säga nej. Hon önskar att hon hade en pojkvän, så att hon kunde säga nej till Peter. Peter har inget annat intresse i Edit än att knulla med henne.

- Kan vi inte träffas efter lunchen, frågar Peter.
- Nej, nu är det slut, svarar Edit. Vi ska inte träffas mera.
- Varför inte det, frågar Peter. Vi har det väl skönt.
- Jag vill inte träffa dig mer, svarar Edit. Nu får det vara nog.
- Kom igen nu, säger Peter. Du är lika kåt som jag.
När dom öppnar dörren och går ut, upprepar Edit sig.
- Det här var sista gången, Peter, säger hon. Jag vill att du accepterar det.

Äntligen är skoldagen slut och Jimmy går till sitt skåp för att lägga in sina skolböcker. Han har ingen läxa över helgen. När han är på väg ut ur skolan, hör han hur Edit skriker nej. Jimmy blir varm i kroppen. Edit har alltid varit speciell för honom. Han kikar fram för att få en blick av henne. Han ser hur Peter tafsar på Edit. Johan och Olle, Peters kompisar, står bredvid och skrattar. Jimmy ser hur Peter pressar upp Edit mot väggen och smeker en hand mellan hennes ben. Edit lyckas sätta sina händer mot hans bröst och knuffa honom ifrån sig och fräser:
- Nej, säger jag.
Jimmy ser hur Peter går fram emot henne igen och tar henne på brösten. Jimmy känner hur ilskan kommer över honom. Han går fram till gruppen och säger till Peter:
- Edit säger nej. Vilket ord var det du inte förstod?

Peter stirrar på Jimmy medan Johan och Olle skrattar åt hans kommentar. Peter tappar lusten att retas med Edit.
- Kom, vi sticker, säger Peter till sina kompisar.
När Peter passerar Jimmy, knuffar han till honom med full kraft. Jimmy är inte beredd och faller över en stol och ramlar omkull. I fallet slår han huvudet i väggen.
- Vad fan håller du på med, skriker Edit åt Peter. Du är ju inte klok.
Peter som inser att han har gått för långt, skyndar dig därifrån. Edit går fram till Jimmy och hjälper honom upp.
- Hur gick det, frågar Edit ängsligt.
- Jo, det gick bra säger Jimmy. Hur är det med dig?
- Det är okey, svara Edit. Jag är van sånt här. Det får man leva med när man är tjock och ful.
- Du är inte tjock, säger Jimmy och du är definitivt inte ful. Jag tycker du är snygg.
- Tycker du, säger Edit och ler. Dina glasögon måste han immat igen.
- Det har dom inte, säger Jimmy. Jag ser tydligt en tjej framför mig som är snäll, glad, kanske lite övervikt, vackra ögon och sexig stjärt.

När Jimmy inser vad han sagt, rodnar han. Han vet inte om han har gått för långt.
- Menar du verkligen det, säger Edit förvånad.
- Jag menar vart enda ord, svarar Jimmy.
Edit kramar om Jimmy och säger:
- Tack Jimmy, det var snällt sagt.
Jimmy kramar henne tillbaka och får för första gången en kram från en tjej som inte är menat att retas med honom. Det är en av hans lyckligaste stunder. Dom går tillsammans ut från skolan och delar färdväg en bit. Jimmy och Edit pratar om allt möjligt och Jimmy tänker inte på att det är en tjej han pratar med. Då har han mest troligt börjat stamma.                               

Edit stannar upp och säger.
- Här ska jag vika av. Det var trevligt att pratas vid.
- Mina föräldrar är borta i helgen, säger Jimmy. Dom åker i morgon bitti. Kan du inte komma och hälsa på mig då.
- Jag har lovat mamma att hjälpa henne med städning, svarar Edit, så jag kan inte lova någonting. Men kommer jag loss, så kanske jag kommer.
- Toppen, ropar Jimmy.
- Jag har inte lovat någonting, säger Edit och skrattar.
- Nej, men jag har något att hoppas på, säger Jimmy.
När Jimmy är på väg hem, förundras han över att han vågade bjuda hem henne. Oavsett om hon kommer eller inte, så är det ett steg framåt. När han kommer hem, springer han upp på sitt rum. En kort stund senare, hör hans mamma hur Elvis Presley sjunger ”Love me tender”. Hon tittar upp mot hans rumsdörr och skakar leende på huvudet.

Det är lördag morgon och Jimmy har tagit farväl av sina föräldrar, som blir borta till på söndag. Omedelbart tänker han på Edit. Han hoppas att hon kan komma. Det blir i vart fall inte förrän på eftermiddagen för hon skulle hjälpa sin mor att städa, tänker han. Han går upp på sitt rum och snart tonar Elvis röst ut från rummet. Under tiden är Edit på väg till Jimmy. Hon behöver inte städa idag. Hennes föräldrar har åkt till en moster som hastigt blivit sjuk så städningen har flyttats till ett senare tillfälle. När hon kommer fram till Jimmys hus, hör hon musiken från övervåningen. Hon knackar på dörren, men ingen kommer och öppnar. Hon öppnar försiktigt dörren och går in. Hon hör hur musiken spelar från övervåningen och förstår att han inte har hört att hon kommit. Hon tvekar ett ögonblick men bestämmer sig för att gå upp till Jimmys rum. När hon går uppför trappan hör hon Elvis Presley sjunga ”It´s now or never”.

Edit ler då hon hör den underbara låten. Det är en av hennes favoritlåtar. Hon har lyssnat mycket på Elvis eftersom hennes mor har många skivor med honom och hon brukar spela dom när dom städar på helgerna. Hon går fram till Jimmys rum och öppnar dörren. Hon blir ståendes med öppen mun. Hon får inte för sig att säga ett ljud. Det är inte Elvis Presley som sjunger. Det är Jimmy. Rösten är exakt likadan som Elvis. Det är nästan kuligt likt. Edit står kvar och njuter av hans fantastiska röst. Hon ser hur hans fingrar löper över strängarna på gitarren. Det här kunde hon inte tro om Jimmy. Att Jimmy Olsson är en fullfjädrad gitarrist och sångare. Edit står kvar och njuter av den fantastiska rösten.

Jimmy tystnar då han ser Edit stå i dörren. Han slår av musiken och tar av sig gitarren.
- Förlåt Jimmy, säger Edit. Jag knackade men ingen hörde mig, så jag gick in.
- Vad roligt att du kom, säger Jimmy. Kom in.
Edit går in i rummet, fortfarande i chock över Jimmys sångröst. Jimmy går fram och kramar henne och Edit kramar honom tillbaka.
- Vilken fantastisk röst du har, säger Edit. Du har Elvis röst.
- Nu har du röjt en hemlighet som bara jag och mina föräldrar visste om, säger Jimmy.
- Varför är du inte med i skolans band, frågar Edit. Du är ju bäst av dom jag har hört och jag tror att jag har hört på alla.
- Det är ingen som har frågat mig, svarar Jimmy enkelt. Jag vill att du lovar att inte berätta för någon om min röst. Jag vill inte att det kommer ut.
- Självklart håller jag tyst om du vill det, säger Edit men jag tycker det är synd.
- Det är inte min röst, säger Jimmy. Jag härmar bara en annans röst och det räknas inte.

- Kan du inte sjunga en sång för mig, frågar Edit. Jag älskar ”it´s now or never”.                     Jimmy tar upp gitarren och sätter på bakgrundsmusiken. Han sjunger låten med Elvis röst. Han lägger ner hela sin själ i sången. Han vill så gärna att hon ska tycka om den. Edit sitter förstummad och lyssnar. Hon märker hans iver att hon ska tycka om den. När hon lyssnar på orden och förstår att han sjunger den speciellt för henne, för hon tårar i ögonen. När sången har klingat ut, går hon fram till Jimmy och kramar honom.  
- Tack Jimmy, säger Edit. Den här sången kommer för alltid att betyda något speciellt för mig.
Hon kysser honom ömt och smeker med handen över hans kind. Jimmy känner hur det stockar sig i bröstet på honom. Känslorna som stormar omkring i honom, när han får sin första kyss någonsin, är bland det starkaste han någonsin känt.

När kyssen är över, ser Edit hur hans ögon är blanka av tårar. Jimmy lägger sina händer på hennes höfter och dra in henne i sin famn. Han kramar henne ömt och viskar:
- Du är så fin, Edit. Du är så vacker.
Edit känner att han menar varje ord och känner en oerhörd lycka. Hon kramar om en kille som inte bara är ute efter hennes kropp utan också tycker om henne som person. Hon smeker en hand i hans nacke och svarar:
- Du är fin du också, Jimmy. Jag tycker om dig.
På nytt möts dom i en kyss som ger båda en hjärtklappning. Edit känner att Jimmy är ovan att kyssas men det gör ingenting. Dom känslor som väcks till liv, uppväger mycket mer än att kunna kyssa perfekt. Ingen av dom vill bryta kyssen. Dom står tätt tillsammans och njuter av varandras närhet.

- Vad roligt det skulle vara att kunna spela ett instrument, säger Edit.
- Har du provat spela någon gång, frågar Jimmy.
- I sexan spelade jag lite gitarr, svarar Edit och skrattar, men jag var hopplöst dålig.
- Här, säger Jimmy, ta den här gitarren så provar vi.
Edit tar gitarren och sätter sig på sängen. Han sätter sig bredvid och visar henne några enkla ackord. Jimmy tar en annan gitarr och tillsamman sitter dom och övar. Jimmy och Edit glömmer tid och rum. När dom tar paus, har det gått två timmar. Han tar hennes hand i sin och säger:
- Du måste vila handen ett tag, annars kan du få kramp. Det är lätt hänt när man är ovan.
Han tar hennes hand och masserar försiktigt med fingrarna. Edit känner hur spänningarna släpper i handen och njuter av massagen.
- Du har vackra händer, säger Jimmy utan att titta upp.

Edit blir rörd när hon hör hans ord. Hon hör att han menar vad han säger. Det är inte några meningslösa artigheter. Edit böjer sig fram och kysser honom. Jimmy kysser henne tillbaka men slutar inte att massera hennes hand. När kyssen är över, säger Edit.
- Du är så snäll, Jimmy. Du är den första killen som inte inom dom första minuterna försöker komma under min kjol. Det uppskattar jag så mycket.
- Viljan finns nog, säger Jimmy och ler, men jag vill inte vara oförskämd.
Jimmy slutar masserar hennes hand. Han lutar sina armar mot sina knän och säger:
- Jag vet att det här kanske låter löjligt, speciellt när det kommer från mig. Jag vet också att jag kanske äventyrar våran vänskap men jag måste säga det. Det kanske inte kommer en andra chans.
- Vad är det du vill säga, undrar Edit.

Jimmy sitter tyst en stund. Sedan kommer orden som han har så svårt att säga:
- Vi har ju känt varandra under en lång tid, men under hela den här terminen har jag älskat dig. Jag har inte missat en chans att få se dig på skolan. Jag tycker du är så vacker och snäll. Varje gång vi möts eller du har varit i närheten, har jag tittat på dig och önskat att du var min tjej. I går när Peter var dum mot dig, var jag där för att jag visste att du var där. Jag ville se dig en sista gång, för sedan är det en hel helg innan jag skulle få träffa dig igen. Jag älskar dig. Jag drömmer om dig på nätterna. Du finns i mina tankar dygnet runt. Jag var överlycklig när jag fick gå bredvid dig från skolan igår. Det var mitt livs lyckligaste stund. Jag önskar bara att vägen aldrig skulle ta slut.

Edit sitter stum och tittar på Jimmy. Hon tror inte sina öron.
- Såja, nu var det sagt, säger Jimmy. Löjigt sagt, va? Jag har full förståelse om du vill gå hem nu. Men jag vill att du ska veta att den här dagen glömmer jag inte så länge jag lever.
Edit tittar stum på Jimmy. Tårar rinner ner för kinden på henne. Aldrig trodde hon att hon skulle få höra en sådan kärleksförklaring. Hon som är van att killar bara vill knulla med henne, får en kärleksförklaring som tar andan ur henne. Hon smeker en hand över hans hår.

Hon tar handen under hans haka och vrider huvudet mot sig så att hon kan se in i hans ögon. Hon ser att även Jimmy har tårar i ögonen.
- Älskar du mig, viskar Edit.
- Mer än jag kan förklara i ord, svarar Jimmy. Jag är ledsen om jag sårat dig, men jag ville få det sagt. Jag vet att jag inte är snygg eller har en vältränad kropp. Mitt straff är att jag älskar en tjej som kan få vilken kille som helst.
- Åh gud, Jimmy om du bara visste, viskar Edit. Dina ord värmer mig ända in i själen. Jag kan inte säga att jag älskar dig. Jag har träffat dig för lite för det. Däremot kan jag säga att jag tycker mycket om dig. Du är en jättefin kille. Låt ingen få dig att tro något annat. Om du nöjer dig med det så länge, så blir jag gärna din flickvän. Vi tar en dag i taget och ser vart åt det lutar.

Edit ser att Jimmy har svårt med sina känslor just nu. Hon lägger sig på sängen och säger till Jimmy.
- Kom Jimmy och lägg dig här bredvid mig.
Jimmy lägger sig bredvid Edit. Hon lägger armarna runt honom och håller om honom medan han kämpar mot sina känslor. Han är så lycklig men känslorna är för starka för honom. Hans ögon fylls med tårar. Edit smeker hans hår och delar han lycka. För ett dygn sedan var hon övertygad om att alla killar bara vill knulla med henne men ingen vill älska henne som person. Nu har hon under 15 minuter fått så mycket kärlek från en och samma person, att det vida överstiger alla samlag hon haft med andra killar. Hon smeker honom över håret, men säger ingenting. Alla ord är sagda.

Jimmy lyfter till slut på huvudet och kysser henne. Kyssen är öm och försiktig men ökar sakta i intensitet. Han smeker med handen över hennes ena bröst men tar genast bort handen. Edit bryter kyssen och säger:
- Du får gärna smeka mig, om du vill.
- Jag har aldrig……jag menar, jag vet inte…..hur man gör, viskar Jimmy och rodnar.
- Har du aldrig varit tillsammans med en annan tjej, frågar Edit.
- Nej, viskar Jimmy och skäms lite grann. Du är den första tjej jag kysser.
- Ta av mig blusen, Jimmy säger Edit och ler. Jag ska visa dig hur du ska smeka mig.
Med darrande händer knäpper han upp blusen. Edit sätter sig upp och tar av sig blusen. Hon vänder ryggen till och Jimmy knäpper upp hennes bh. När hon lägger sig ner igen får han se hennes bröst för första gången. Han tittar som förhäxat på hennes bröst. Han smeker försiktigt med fingrarna runt vårtgården. Bröstvårtorna styvnar omedelbart.

- Slicka med tungan över bröstvårtan, säger Edit.
Jimmy slickar över vårtan medan den andra handen lägger sig över henne andra bröst. Tungan slickar ivrigt över vårtan medan handen kramar över hennes bröst.
- Sug lite på vårtan medan du slickar, säger Edit.
Jimmy suger in bröstvårtan i munnen och spelar med tungspetsen. Hans fingrar smeker lite hårdare på den andra vårtan och Edit stönar av vällust. Jimmy sätter sig upp och drar ner dragkedjan i kjolen. Edit ler när hon ser att han gör något utan att hon behöver tala om vad han ska göra. Hon lyfter på stjärten och underlättar för Jimmy att dra av henne kjolen Trosorna åker snabbt samma väg. Jimmy sitter och tittar på Edit där hon ligger naken framför honom.
- Vad du är vacker, suckar han och kysser henne.
Edit känner en värme sprida sig i sin kropp. Hon kan aldrig få nog av hans dyrkan av henne. Det är en underbar känsla att få känna sig älskad av någon.

Edit känner hur Jimmy smeker henne över magen och ner över låret. Hon särar på låren och låter honom hållas. Han lägger handen försiktigt över hennes fitta. Han smeker över fittan ett antal gånger och Edit njuter enormt. Hon tar fast hans hand och leder ett finger mellan blygdläpparna. Fingret glider försiktigt ner in i värmen och upp igen.
- För fingret lite längre upp, stönar Edit. Lite till…där…känner du den lilla knappen. Det är klitoris. Jag är mycket känslig där. Smek försiktigt med fingret. Åh, där…..precis…så skönt.
Jimmy kysser henne på magen och vidare ner mellan hennes ben. Edit stönar högt när hon känner hur Jimmys tunga smeker hennes klitoris. Hon särar ytterligare på benen och lyfter på höften mot hans mun.

- Oh, gud så skönt, stönar Edit. Tryck in ett finger, Jimmy……Aaaaaaaa, åhhhhhhhhh
Jimmy ökar hastigheten när han hör hur hon stönar. Tungan fladdrar över klitoris medan fingret glider fram och tillbaka. Jimmy trycker in ytterligare ett finger och slickar ivrigt över hennes kärleksknapp.  Han drar ut fingrarna och slickar med tungan inne i fittan. Safter rinner ner i hans mun och Jimmy får smaka hennes safter för första gången.
- Vad gott du smakar, säger Jimmy och tittar upp.
- Sluta inte nu, skriker Edit och trycker ner hans ansikte.

Jimmy slickar på nytt över klitoris medan två fingrar glider in i fittan. Han ökar på takten. Edit känner att hon är nära. Hon spänner låren och pressar underlivet mot hans mun. När orgasmen slår till, pressar hon med handen hans huvud mot fittan.
- Jaaaaaaasaa oooooguudddd, skriker Edit när orgasmen skakar om henne.
Jimmy slickar ivrigt när han känner hur safter sprutar in i hans mun. Han fortsätter med tungan sedan Edit slappar av och njuter. Jimmy lägger sig bredvid henne och kysser henne ömt. Han smeker handen över hennes kind och säger:
- Det här är det underbaraste jag har upplevt.
- Vad tror du jag tyckte då, suckar Edit  och ler. Det var fantastiskt. Men nu är det din tur.

Edit tar av honom kläderna. När hon ska dra av honom kalsongerna känner hon att han spänner sig.
- Slappna av,  Jimmy. Låt mig sköta det här.
När hon drar av honom kalsongerna, hajar hon till. Hon har varit tillsammans med ett antal killar, men ingen av dom har varit i närheten av den här storleken. Den är inte enorm, men tillräckligt stor för henne. Hon smeker med handen över hans kuk, som reagerar direkt. Hon greppar kuken och runkar honom sakta. Jimmy ligger oroligt och Edit förstår att han redan är nära att komma. Det är ju trots allt hans debut. Hon böjer sig ner och slukar hela hans kuk. Jimmy känner hur värmen sluter sig om kuken och det räcker för honom. Han kan inte hejda den utlösning som spränger sig fram. För första gången får han utlösning tillsammans med en tjej. Han sprutar i omgångar in i hennes mun och Edit är beredd. Hon sväljer allt. Jimmy är besviken att det har gått så fort men Edit fortsätter att suga honom som om ingenting har hänt.

Det tar inte lång stund innan kuken står igen. Med långa tag suger hon hans kuk. Jimmy njuter av hennes fantastiska mun. Automatiskt stöter han mot hennes mun. När den står som styvast avbryter Edit avsugningen och grenslar honom. Hon sänker sig sakta över honom och stannar upp när hela är inne. Hon sitter still och njuter av att bli så uppfylld. Jimmy blundar och njuter av fittan som smeker hans kuk. Edit börjar rida honom sakta. Hon känner att hon är nära. Hon har aldrig njutit så mycket av en kuk. Det är som om den är gjord för henne. Hon ökar på takten och känner att orgasmen är nära. Jimmy smeker hennes bröst. Hon sänker sig över honom så att han når med munnen. Han suger in en bröstvårta i munnen och suger i ivern ganska hårt. Edit känner smärtan men också åtrån, som stiger i graderna.

Edit rider så fort hon kan. Orgasmen lurar i vassen. När Jimmy smeker ett finger över hennes klitoris, exploderar hon i en enorm orgasm. Hon rider våldsamt medan hon vrålar ut sin åtrå. Hela kroppen är i uppror. Jimmy tar tag i henne och vänder sig om. Utan att glida ur, vrider han sig så att han kommer överst. Han tränger sig in och knullar henne våldsamt. Edit får ingen vila mellan orgasmerna som avlöser varandra. Jimmy tror knappt det är sant. Han njuter när han knullar henne hårt. Edit lägger sina ben på hans rygg och pressar sig mot honom. Till slut orkar inte Jimmy hålla emot den utlösning som är på väg. Han knullar henne hela tiden som den sprutar. Edit skriker ut sin vällust när hon känner hur han sprutar henne full. Till slut ligger Jimmy stilla ovanpå Edit och njuter. Han kysser henne ömt och viskar:
- Herregud, vad jag älskar dig, Edit. Nyp mig, så jag inte drömmer.
Edit nyper honom på skinkan.
- Aj! ropar Jimmy, det gör ju ont.
- Du ville ju att jag skulle nypa dig, säger Edit och skrattar
- Det är ett talesätt, älskling, säger Jimmy. Det är inget man tar bokstavligt.

Edit och Jimmy ligger och myser i sängen. Kyssar och smek avlöser varandra.
- Hur kom du på att du kunde härma Elvis röst, frågar Edit.
- När jag 13 ungefär, så fyllde min mor år och jag hade inga pengar att köpa någon present för. Då kom jag på att jag skulle sjunga en sång för henne. Hennes stora idol är Elvis Presley, så jag lånade en skiva, som hon hade, i smyg och tränade efter den. Jag har ett program i datorn som kan ta bort sångrösten på en sång och sparar bara musiken. Jag tog ner ”one night with you” från Internet och tog bort sången. Sedan tränade jag in texten så jag kunde den utantill. Min sångröst var inte så bra, så jag försökte härma Elvis röst. Jag övade och spelade in på band. Sedan ändrade jag lite här och där och plötsligt så satt rösten där. Jag vet inte varför den blev så lik, men morsan blev glad.

- Det är ju otroligt, säger Edit. Har du hållit det hemligt i tre år drygt?
- Ja, jag fick mamma och pappa att lova mig att aldrig avslöja att jag kunde härma Elvis röst, säger Jimmy.
- Du kan ju bli jätteberömd  på din röst, säger Edit.
- Det vill jag inte, säger Jimmy. Rösten tillhör Elvis. Det skulle kännas som om jag stal rösten från honom. Det är inte rätt.
- Det är typiskt dig, säger Edit och ler. Det är en av anledningarna till att jag tycker så mycket om dig.
- Nej, jag är hungrig, säger Jimmy och byter ämne. Är inte du det?
- Jo, lite sugen är jag nog, säger Edit.
- Kom, så går vi ner till köket, så ska jag laga till lite mat till oss, säger Jimmy.
- Kan du laga mat, frågar Edit förvånande.
- Jag brukar hjälpa mamma lite på helgerna, svara Jimmy. Kom, så går vi ner.

Jimmy och Edit fnittrar och skrattar tillsammans medan dom hjälps åt med middagen. Jimmy missar inte ett tillfälle att kyssa eller att smeka henne. När middagen är klar, hjälps dom åt med disken. Plötsligt så ringer Edits telefon. När hon svarar, går Jimmy ut ur köket. Han låter henne vara ifred medan hon pratar i telefon. Han går tillbaka till sitt rum. En stund senare kommer hon in på rummet och säger:
- Det var min mor som ringde. Det har inte skett någon förbättring med min moster, så dom stannar kvar till på söndag.
- Nej, vad tråkigt, säger Jimmy. Hoppas hon blir bättre snart.
Då kommer tanken över honom.
- Men, det innebär ju……att du kan sova över, säger Jimmy hoppfullt.                                           - Bara om du vill förståss, skyndar han sig att lägga till.
- Jag tycker inte om att vara ensam i ett hus, säger Edig och ler. Så om du vill så …….
Jimmy springer fram och lyfter upp henne i sina armar och svänger henne runt. Edit skrattar och kysser Jimmys leende ansikte.

Under resten av kvällen spelar dom gitarr och sjunger Elvislåtar, så det står härliga till. Då och då tar dom paus för att kyssas och älska. När klockan passerar midnatt, lägger dom sig. Jimmy, som har fått en kick i självförtroendet, smeker Edits kropp. Han lär sig snabbt hur han ska smeka henne för att hon ska tända. Han suger hårt på hennes bröst medan fingrarna är begravda i hennes fitta. Han kysser sig ner mellan hennes ben och fångar upp klitoris. Tungan spelar över den känsliga knappen medan fingrarna löper fram och tillbaka. Han drar ut fingrarna och slickar med tungan djupt inne i hennes värme. Safterna rinner ner i hans mun och han sväljer begärligt.  När han smeker med fingrarna längs henne stjärtskåra, märker han att hon reagerar speciellt mycket. Han smeker med ett finger runt hennes stjärthål Edit pressar sig mot fingret och Jimmy trycker till. Fingret glider lätt in i stjärten.

- Åhhhh, härligt, stönar Edit och kniper med stjärten runt fingret.
Jimmy trycker fingret fram och tillbaka medan tungan slickar sig upp till klitoris igen. Edit känner att orgasmen är på väg. Hon lägger händerna på hans huvud och pressar fittan mot munnen.
- Åhhhhhhhh jaaaaaaaaaa, skriker Edit när orgasmen skakar om henne.
Jimmy fortsätter att slicka, men han drar ut fingret ur stjärten. Han slickar girigt i sig av hennes underbara safter som rinner rikligt in i hans mun. Edit smeker hans hår och njuter av efterdyningarna från orgasmen.  Han kryper upp och lägger sig bredvid henne. Hon kysser honom och viskar:
- Du lär dig snabbt. Du vet hur du ska tillfredställa mig.
- En gör så gott en kan, säger Jimmy stolt.

Sedan var det Jimmys tur att uppleva himmelriket. Hon höll honom uppe vid branten under långt tid, innan hon lät honom störta över kanten. När Jimmy äntligen får sin utlösning, vrålar han som ett sårat djur. Han tror ett tag att kuken ska sprängas av trycket när utlösningen är som starkast. Jimmy och Edit somnar till slut i varandras armar. Båda två med ett leende på läpparna.

På morgonen vaknar Edit av att Jimmy slickar henne. Äntligen får hon uppleva det hon alltid har drömt om, nämligen en pojkvän som älskar med henne på morgonen. Att dessutom Jimmy hämnades genom att hålla henne ifrån orgasmen, gör det hela så mycket skönare. Hela förmiddagen älskar dom med varandra innan dom tycker att det är dags att stiga upp och äta frukost. Efter frukosten säger Edit:
- Nu måste jag gå hem. Min mor och far kommer hem snart.
- Den här helgen slår alla rekord, säger Jimmy. Den har varit så underbar. När får jag träffa dig igen?
- Vi träffas ju på skolan, säger Edit och ler.
- Får jag……jag menar, vill du att dom får veta…om oss, frågar Jimmy försiktigt.
- Jimmy Olsson, säger Edit och spänner ögonen i honom. Om du tror jag skäms för att vara ihop med dig, så är det dags att du tänker om. Jag vill inte höra såna ord från dig.
- Förlåt, Edit, Jag menar inte så, säger Jimmy. Du har ingenting emot att jag skyter för killarna att jag och du är ihop?
- Nej, min älskling, säger Edit och ler. Skryt på du.
På nytt känner Edit värmen i sin kropp när hon hör hans ord. Aldrig trodde hon att det fanns en sån fin kille som var så förälskad i henne. Livet kan vara ganska härligt ibland.
Forts. följer

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.