Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:18, av Kid

Nu eller aldrig(Now or never) - Frestelser

Del 2 av 2 i serien Nu eller aldrig (Now or never)

Jimmy och Edit är mycket lyckliga. När Peter skadar sig så han blir borta från skolan en längre tid, blir det rena lyckan för Jimmy. Men det finns de som inte gillar att se Jimmy och Edit lyckliga.


När Edit är på väg till skolan på måndagsmorgonen, står Jimmy och väntar på henne efter halva vägen. Han har gått extra tidigt för att inte missa henne. Hans puls slår hårt och snabbt när han ser henne komma gåendes. Under tiden som han har stått och väntat på henne har han fantiserat om att hon kanske har ändrat sig. Tänk om hon inte vill vara ihop med mig, har han tänkt medan han väntar på henne. När han ser henne komma gåendes och att hon ler när hon ser honom, går pulsen ner.
- Hej älskling, säger Edit. Står du och väntar på mig?
Jimmy blir så glad när han hör henne kalla honom för älskling.
- Jag tänkte att vi kunde gå tillsammans den sista vägen, säger han och ler.
Edit kryper in i hans famn och kysser honom. Jimmy svarar på kyssen, som blir betydligt längre än vad som tänkt. Edit tar hans hand och tillsammans går dom till skolan.

När dom kommer fram till skolan, förstår dom snabbt att det har hänt någonting. Edit och Jimmy går fram till en grupp elever som står och diskuterar.
- Hej, säger Edit. Har det hänt någonting?
Dom får veta att Peter har skadat sig och ligger på lasarettet. Han har under helgen hjälpt sin far med att laga ett tak. Peter ramlar från taket och krossar höger knäskål, han har skadat höften och brutit lårbenshalsen. Rehabiliteringen tar lång tid och Peter är borta från skolan resten av terminen. Edit tycker synd om honom, men kan inte låta bli att andas ut. Nu slipper hon hans efterhängsna sätt. Edit och Jimmy går åt var sitt håll när det är dags för lektion. Edit kysser honom innan dom skils och hör en tjej säga i bakgrunden:
- Hörry Edit, du har en hel del att förklarar för mig. Vad har hänt under helgen?
- Du skulle bara veta, svarar Edit och blinkar med ögat till Jimmy.
Jimmy vänder sig om och går till sin lektionssal. Hela kroppen spritter på honom av glädje

Edit upptäcker att Fredrik har satt sig på platsen bredvid henne, den plats som Peter sitter på. Edit bryr sig inte om vilket. När 5 minuter har gått av lektionen, känner hon hans hand glida upp mellan hennes ben. Innan hon hinner fatta vad som hänt, ligger handen över hennes fitta.
- Va fan gör du, väser Edit och försöker ta bort handen.
- Ja Edit, säger läraren, vill du säga något?
- Nej, säger Edit och ler mot läraren. Det var ingenting.
Hon vågar inte säga något mer utan kämpar en tystlåten kamp med Fredrik. Problemet är att hon inte hinner stoppa handen innan den lägger sig mellan hennes ben. Hon kniper ihop låren hårt och hindrar honom från att dra bort trosan. När lektionen är slut, rusar Edit upp från stolen för att slippa handen. Fredrik ler mot henne på ett överlägset sätt. När dom kommer ut från lektionssalen, springer Fredrik ifatt Edit och säger:
- Kom Edit, så går vi till toaletten? Det kan vi väl?
- Det kan du glömma, svarar Edit.
Fredrik griper tag i henne och försöker kyssa henne. Trots att det är fullt med elever i korridoren, så är det ingen som ingriper.

I samma veva kommer Jimmy och rundar hörnet till korridoren. När han ser Edit kämpa mot Fredrik, klickar det i huvudet på honom. Han springer fram och griper tag i bältet på Fredriks byxor och jackkragen. Han vräker Fredrik över närmaste bord, så dom elever som sitter där får fly i panik. Innan Fredrik har fattat vad som hänt är Jimmy över honom igen. Han sliter upp honom från golvet och trycker upp honom mot väggen. Hans högra hand griper tag runt halsen på Fredrik och klämmer till.
- Om du så mycket som ser på Edit en gång till, så får du göra Peter sällskap på lasarettet.

Jimmys ögon stirrar på Fredrik med en ilska som gränsar till vansinne. Fredrik står på tå för att inte strypas. Han har ingen möjlighet att svara så länge Jimmy behåller greppet.
- Jimmy älskling, släpp honom, säger Edit. Du kan skada honom.
Hon lägger en hand på hans arm och upprepar:
- Släpp honom, älskling. Det är över nu.
Jimmy släpper på greppet och tittar på Edit. Hon smeker en hand över hans kind och viskar:
- Jag älskar dig.
Jimmy ler mot henne men stelnar till då Fredrik är på väg därifrån.
- Du går ingenstans förrän du har bett om ursäkt, väser Jimmy.
Fredrik vänder sig om och säger:
- Förlåt mig, Edit. Det var dumt gjort av mig.
- Du är förlåten, Fredrik, svarar Edit och ler.

Edit vänder sig till Jimmy och kysser honom.
- Jag har alltid velat ha en pojkvän som försvarar mig, säger Edit. Nu har jag det.
- Det har du, älskling säger Jimmy och kysser henne.
- Fy fan, vad romantiskt, suckar en tjej i bakgrunden. En sån kille vill jag ha.
Det blir en avgörande kommentar som får alla att slappna av. Alla i korridoren skrattar gott åt hennes kommentar och stämningen stiger direkt.

Edit och Jimmy skils åt för att gå till var sina lektioner. När Edit kommer in i klassrummet ser hon att Fredrik har flyttat på sig. När hon är på väg till sin plats, faller ögonen på Johan.
- Hur är det Johan, frågar Edit. Du ser så upprörd ut.
- Jag tycker synd om Peter, men nu är vi utan gitarrist i bandet och vi som ska spela på skolans musikshow. Det går inte hitta någon ersättare nu.
- Var inte så säker på det du, säger Edit och ler. Har du frågat alla i skolan?
- Jag vet då ingen som kan ta Peters plats, svarar Johan. Har du något förslag?
- Har du frågat Jimmy, säger Edit och ler.
- Kan han spela gitarr, frågar Johan förvånat.
- Jag kan ingenting om musik, säger Edit men han kan spela skjortan av vem som helst på den här skolan.
- Va fan säger du, ropar Johan! Driver du med mig?
- Jag skojar inte, säger Edit och skrattar åt Johan förvånade min.
- Varför har han inte sagt någonting, säger Johan.
- Varför har ni aldrig frågat, kontrar Edit.
- Okey, jag förstår piken, säger Johan och ler. Fan, jag måste snacka med Jimmy. Var är han någonstans?
- Han har lektion, precis som du, säger Edit och skrattar.
- Ja visst ja, säger Johan och skrattar åt sin egen iver.

Jimmy hinner inte mer än ut från lektionssalen förrän Johan är på honom.
- Jimmy, snälla kan du hjälpa oss, frågar Johan.
- Ja, om jag kan så, säger Jimmy undrandes och ser Edit stå bakom Johan och le.
- Kan du spela med i vårat band, fråga Johan ivrigt. Kan du ta Peters plats.
- Tror du jag klara det då, frågar Jimmy osäkert.
- Enligt Edit kan du spela skjortan av oss, säger Johan och ler.
Jimmy böjer sig fram över Johans axel och tittar på Edit.
- Tack så mycket, frun säger Jimmy spydigt.
- För all del, herrn, svarar Edit och niger.
- Jag kan prova, så får vi se, säger Jimmy till Johan
- Perfekt, säger Johan och klappar honom på armen. Vi träffas direkt efter skolan.
När Johan har gått, går Edit fram till Jimmy och kysser honom.
- Var snäll med dom, säger Edit. Tänk på att dom är amatörer.
- Din gangster, säger Jimmy. Nu tror dom att jag kan ta Peters plats med lätthet.
- Just det, säger Edit och tar honom i handen. Kom så går vi till lunch.

När Edit och Jimmy kommer från lunchen, drar Edit honom mot toaletterna.
- Kom älskling, jag är så kåt, viskar Edit.
- Nu!…..Här?…..ropar Jimmy chockad.
- Jag tänkte att vi kunde hinna in på toaletten först, svarar Edit och ler åt Jimmys förskräckelse.
Edit drar in honom på toaletten och låser dörren. Hon kysser honom intensivt och Jimmy svarar med samma intensitet. Edit tar av sig trosorna och ställer sig på knä. Hon öppnar hans byxor och dra ner dom och kalsongerna samtidigt.
- Shit, hon tänker göra det här, mumlar Jimmy och känner hur munnen sluter sig om hans kuk.

Hon suger honom i långa tag. Tungan slickar runt ollonet, för att sedan slicka sig ner längs skaftet. Jimmy blundar och njuter av hennes behandling. Edit är tänd till max och slutar upp med att suga honom. Hon drar upp kjolen och böjer sig över tvättstället.
- Knulla mig nu, älskling, stönar hon.
Jimmy ställer sig på knä och slickar hennes fitta.
- Nej, Jimmy stönar Edit. Jag vill känna din kuk i mig, stönar hon.
Jimmy låter sig inte bevekas. Han missar inte ett tillfäller att slicka hennes fitta. Tungan virvlar in mellan blygdläpparna och saften rinner i mängder i munnen. Edit trycker sig mot hans mun och njuter av tungans framfart. Tungan slickar från klitoris bak till stjärthålet.

- Oh, gud du gör mig tokig, stönar Edit. Det är så skönt.
Jimmy slickar henne länge innan han ställer sig upp och tränger sig in. Han knullar henne långsamt och njuter för varje gång som kuken glider in. Edit trycker sig mot kuken och känner att orgasmen inte är långt borta. Jimmy ökar på takten när han känner hur utlösningen är på gång. Han knullar henne hårt och smeker hennes bröst utanpå blusen. Han nyper hårt genom tyget och Edit känner en smärta i bröstvårtorna som bara ökar på hennes åtrå. Orgasmen startar upp och skakar om Edit i kropp och själ.
- Jaaaaaaaaa, gguuuuuuud nuuuuuuuuu, skriker Edit då orgasmen river i hennes kropp.
Jimmy knullar henne hårt och fort. Han känner hur pungen drar ihop sig och skickar sin sperma genom kuken. Han sprutar om och om igen i henne, medan Edit skriker ut sin åtrå.
Jimmy biter sig i läppen för att inte vråla när utlösningen härjar som värst. Han ligger över Edit och pustar ut.
- Du är en på miljonen, älskling suckar han och kysser henne i nacken.
Edit står kvar och låter honom vila sig. Hon suger åt sig av hans beröm som en svamp.

När skoldagen är slut, är det dags för Jimmy att möta resten av bandet. Jimmy är nervös och ber Edit att följa honom
- Det är klart att jag kommer, säger Edit. Det här vill jag inte missa.
- Jag önskar att jag var så säker som du, säger Jimmy nervöst.
- Det här kommer att gå lätt som en plätt, säger Edit och kysser honom.
När Jimmy kommer in i musiksalen sitter resten av bandet och väntar på honom. Han går fram och hejar på killarna. Han känner alla till namn och vet vilka dom är.
- Hej Jimmy, säger Johan. Fan, vad bra att du kunde ställa upp. Vet du vilka låtar vi ska spela?
- Ja, jag har lyssnat lite på er när ni övat,  säger Jimmy, så jag vet vilka låtar det är.
Han berättar inte att han har tagit ner låtarna från Internet och övat på dom, när han hörde dom öva på låtarna. Så Jimmy kan låtarna.
- Här, säger Johan, du kan låna Peters gitarr.
Jimmy kollar om gitarren är stämd och spelar sedan en slinga som han brukar göra för att höra att gitarren är stämd. Fingrarna löper fort över strängarna och hela bandet står och gapar över hans fingerfärdighet.
- Fy fan så coolt, säger Olle som spelar trummor..
- Okey, säger Jimmy, jag är klar.

Bandet spelar upp sina låtar och Jimmy hänger enkelt med. Han spelar med en auktoritet som bara en som kan spela, gör. Jimmy fyller ut musiken med spelslingor som inte någon i bandet har tänkt på, vilket gör att låten blir mycket mer fylligare. När dom har repat alla sex låtarna är dom övriga i bandet extas.
- Du är ju otrolig, säger Johan.
- Du är cool, säger Olle.
Jimmy ler och rodnar över hela ansikte
- Får jag komma med ett förslag gällande din sång, Johan frågar Jimmy.
- Ja visst, säger Johan.
- Den sista låten har du problem med dom höga tonerna. Rösten skär sig lite grann.
- Tycker du jag sjunger dåligt, frågar Johan surt.
- Inte alls, säger Jimmy. Du har en fantastisk röst. Du vet bara inte hur du ska handskas med den ännu.
- Vad menar du, frågar Johan.

Jimmy går fram till Johan och säger:
- Sjung utan musik sista raderna, där du ska gå upp en tonart, säger Jimmy.
Johan sjunger raderna och upptäcker själv att hans röst skär sig. Jimmy sätter sin hand över hans mage och säger:
- Sjung nu samma rader, men när du ska gå upp med rösten så pressar du din mage mot min hand.
Johan sjunger raderna igen och pressar sin mage mot handen. Jimmy håller emot så magen inte sväller ut. Nu ändras Johans röst. Den skär sig inte längre. Den blir lite svagare, men tonerna är rena.
- Känner du skillnaden, säger Jimmy. Eftersom jag håller emot magen så pressar du ut ljudet med hjälp av magen. Kraften går då ut genom din mun i stället och du slipper ta i för att komma upp en tonart med rösten. Rösten blir visserligen svagare, men det beror på att du inte har tränat på att sjunga med magen.
- Otroligt, säger Johan. Tack, Jimmy, bussigt att du visade mig hur man gör.

- När du kommer hem och vill träna rösten, så spänn ett brett bälte över magen. På så sätt kan du träna upp din röst så att du slipper bältet när vi har showen. .
- Det ska jag göra, säger Johan entusiastiskt. Jag ska träna varje kväll.
- Du har en bra sångröst, säger Jimmy. Om du vill syssla med musik i framtiden, så föreslår jag att du tar kontakt med en sångpedagog. Dom kan hjälpa dig med att utnyttja din sångröst bättre.
- Tack, Jimmy, säger Johan glatt. Det var snällt sagt. Ses vi imorgon?
- Det gör vi, svarar Jimmy.
- Fy fan vad bra du är, säger Johan och går mot dörren.
Jimmy rodnar av berömmet och ser när Johan passerar Edit, så tar han händerna  på hennes kinder och pussar henne.
- Tack Edit, för att du tipsade oss om din pojkvän, säger Johan. Var snäll mot honom.
- Det är jag alltid, säger Edit och skrattar.
Hon känner för första gången att hon betyder någonting som person. Nu är hon inte längre någon knulldocka som lägger upp sig för vem som helst. Hon känner en glädje inom sig som inte går att beskriva. Hon går fram till den person som har hjälpt henne dit hon är idag. Hon kysser honom kärleksfullt och säger:
- Jag älskar dig, Jimmy Olsson.

På morgonen, dagen efter, går Edit och Jimmy som vanigt, hand i hand till skolan. Dom stannar var 50:e meter och kysser varandra så tidsmässigt har dom dubbelt så lång väg att gå, men ingen av dom klagar. Förmiddagen går sin gilla gång. Ryktet har spridit sig om Jimmys skicklighet på gitarr, så plötsligt är han någon att räkna med. Det har Lina och hennes kompis Pia också förstått, så Lina planerar att ta av Edit hennes pojkvän. Det existerar inte i hennes sinnevärld att Jimmy kan stå emot henne. Hon bidar sin tid.

Jimmy och Edit kommer gåendes från matsalen och Edit säger:
- Jag har inte så lång matrast idag. Vi måste arbeta med ett projektarbete som ska vara klart på fredag. Men vi träffas ju i eftermiddag. Jimmy tar henne i handen och går mot toaletterna.
- Jimmy, älskling, säger Edit, vi hinner inte idag. Jag måste arbeta med mitt projekt.
Jimmy lyssnar inte utan drar in henne på toaletten och kysser henne. Kyssen är krävande och Edit känner hur motståndet minskar. Han ställer sig på knä och smeker henne lår. När händerna når trosorna, drar han ner dom till fötterna. Han lyfter på hennes fötter och tar bort trosan. Han borrar in ansiktet mellan hennes ben. När tungan glider in mellan blygdläpparna stönar Edit:
- Herregud, vad fick du till lunch idag? Vad än det var, så ät det varje dag.

Jimmy slickar hennes fitta ivrigt. Tungan far som en virvelvind inne i hennes heligaste och Edit känner hur kåt hon blir.
- Åh, unnnnnndderbaaaart, suckar Edit och håller sig i väggen.
Jimmy fortsätter sin smekning med tungan. Han slickar med tungspetsen över klitoris medan två fingrar tränger sig in. Edit hinner nästan inte med i det våldsamma tempo som Jimmy har. Hon känner hur orgasmen kommer i en rasande fart.
- Åhhhhhhhhhhh, skriker Edit när orgasmen stormar fram.

Jimmy drar ut fingrarna och ställer sig upp. Under tiden har han spänt av sig bältet och dragit ner byxor och kalsonger. Innan Edit hinner dra ett andetag, tränger han sig in. Han knullar henne i rasande fart. Orgasmen tar ny fart och Edit vrålar ut sin åtrå. Hon skakar i benen när orgasmen tränger sig på. Jimmy fortsätter att knulla henne hårt. Utlösningen är inte långt borta. När kuken spyr ut sin sperma, trycker han sig in en sista gång och fyller hennes fitta. Det blixtrar framför ögonen på Jimmy när han sprutar gång på gång. När han äntligen har tömt sig, drar han sig ur och kysser henne. Edit sätter sig på toaletten och låter det rinna ner i stolen.
- Gudars skymning, vad tog det åt dig, suckar Edit. Det var det mest fantastiska jag har varit med om.
- Jag ville bara tala om att jag älskar dig, svarar Jimmy.
- Ja, det var ju ett bra sätt att tala om det på, suckar Edit och ler. Hur ska jag orka med något projektarbete nu.

När dom kommer från toaletten, beslutar dom sig för att inte träffas förrän på morgonen, dagen efter. Jimmy ska träna med bandet efter skolan och Edit har sitt projektarbete. Jimmy står om vanligt och väntar på Edit på morgonen. Tillsammans går dom den sista vägen till skolan. Kyssarna blev lite längre den här morgonen, så dom är sena när dom kommer till skolan. En snabb kyss, sedan går dom till var sitt klassrum. När Edit kommer in i sitt klassrum, sitter Malin i bänken bredvid henne. Hon ler då hon ser Malin sitta där. Det är hennes bästa vän. Dom har försökt sitta tillsammans förut men Peter har alltid sett till att han har suttit bredvid Edit. Nu då han är på sjukhus, så passar Malin på.

- Hej Malin, viskar Edit och sätter sig.
- Hej, säger Malin och lägger en hand på hennes knä. Kommer du ihåg?
Visst kommer Edit ihåg. Några gånger har Edit och Malin träffats och älskat med varandra. Inte för att dom är förälskade utan för att dom tyckte om att älska med varandra. Dom tycker om att smeka en kvinnokropp. Det har varit deras hemlighet i några år.
- Jag har pojkvän nu, viskar Edit. Det passar sig inte.
- Snälla, en sista gång, viskar Malin tillbaka och smeker med handen upp på hennes lår.
Edit tittar in i hennes rådjursögon och faller till föga. Sakta särar hon på benen och handen glider upp och lägger sig över hennes fitta. Malin smeker henne ömt och försiktigt. Hon vill inte att Edit ska få orgasm under skoltimmen. Hon vill bara hålla igång henne tills nästa rast. Malin drar trosan åt sidan och smeker med fingret mellan blygdläpparna. Edit suckar och särar ytterligare på benen. Fingret glider sakta in i fittan och blir still för ett ögonblick.  Sakta återtar hon smekningen och fingret glider fram och tillbaka i sakta mak.

Precis när skolklockan ringer ut, så smeker Malin fingret över klitoris och Edit är farligt nära en orgasm. Malin drar ut fingret och kramar fittan en sista gång.
- Vi ses snart, viskar Malin.
- Okey, viskar Edit tillbaka.
Edit tycker inte om att träffa Malin nu. Inte sedan hon träffade Jimmy. Hon lovar sig själv att det är sista gången. Edit lämnar lektionssalen och går mot toaletterna. När hon närmar sig, ser hon en dörr på glänt. Hon öppnar dörren och går in. Hon hinner inte mer än låsa dörren förrän Malin kysser henne. Hon smeker handen upp mellan Edit ben. Den här gången drar hon ner trosan så hela handen får plats. Edit är kåt sedan hon blivit smekt under hela lektionstimmen så det tar inte lång stund att bli riktigt kåt. Edit sätter sig på toalettstolen och särar på benen. Malin ställer sig på knä och slickar sig in i hennes fitta. Edit känner ilningar i hela kroppen när hon känner igen tungrörelserna. Malin slickar djupt inne med tungan och safter rinner ner i hennes mun. Åtrån är för stark för Edit som kommer ganska snart i en kraftig orgasm. Malin slickar henne ren från safter medan hennes händer smeker Edits lår. Edit njuter lika mycket efter orgasmen som före. Hon böjer sig ner och kysser Malin hungrigt.

- Berätta, säger Malin, vem är bättre. Jimmy eller Peter.
Det går inte att jämföra. Peter kan inte älska. Han knullar bara. Han vet inte hur man smeker en kvinna. Han är egentligen inte bra på att kyssas.
Samtidigt har Jimmy kommit till toaletterna. Han går in i toaletten bredvid utan att veta att Edit är där. Mellan toaletterna finns det en ventil, som gör att om man lyssnar ordenligt så kan man höra vad den andra säger. Jimmy hör omedelbart Edits röst. Han anstränger sig och lyssnar. Han hör när hon säger:
- Han vet inte hur man smeker en kvinna. Han är egentligen inte bra på att kyssas.
Orden träffar Jimmy med kraft. Tårar rinner ner för kinden då han lämnar toaletten. Om han inte har haft så bråttom så har han hört Edit säga:
- Det är inte som med Jimmy. Han är en underbar älskare. Han kysser som en gud och är så mån om att man har det bra. Det finns ingen som Jimmy.
Det missar Jimmy att höra. Då är han redan på väg från toaletten.

När Jimmy är på väg ut från skolan, möte han Lina och Pia.  
- Hej Jimmy, säger Lina och lägger armarna runt halsen på honom. Var är din flickvän, Edit?
- Hon är inte min flickvän längre, säger Jimmy besviken.
- Kom, säger Lina och tar Jimmys hand och drar in honom i närmaste rum.
Jimmy är så nedstämd att han följer med av bara farten. Lina ger tecken till Pia att följa med. Dom kastar sig över Jimmy som två slaghökar. Lina knäpper upp skjortan medan Pia griper sig an byxorna. Lina kysser Jimmy och smeker med handen över hans bröst. Jimmy vaknar till och kysser automatiskt tillbaka.
- Wow, hörs det från Pia när hon har fått av honom kläderna.
Hon suger in kuken i sin mun och suger honom hårt. Lina fortsätter att kyssa honom. Jimmy känner den varma munnen sluta sig om kuken och stönar i Linas mun. Lina avbryter kyssen och tar av sig trosorna.

När hon ser Jimmys kuk komma ut från Pias mun, vidgas hennes ögon. Hon drar ner Jimmy på golvet och grenslar honom. När hela kuken är inne i henne, stannar hon upp och stönar:
- Åhhhh, vad skönt. Den här kuken är min. Den är underbar.
Hon rider honom fort och kramar kuken med sina fittläppar. Pia har under tiden tagit av sig sina trosor och grenslar hans ansikte. Hon pressar fittan mot hans mun och känner hur tungan glider in. Hon trycker hårt mot munnen, så Jimmy får svårt att andas. Tungan slickar i sig av hennes safter och slickar över hennes klitoris. Lina rider fortare. Hon har aldrig känt något så underbart. Hon känner att orgasmen redan är på väg. Hon greppar tag i Pias blus och sliter upp den så knapparna flyger sin väg. Hon nyper hårt i bröstvårtorna medan hon ökar takten. Hon känner hur kuken fyller henne så väl. Pia stönar av åtrå. Tungans smekningar i fittan och Linas hårdhänta behandling av hennes bröst får henne till toppen på ny rekordtid.

Plötsligt kommer Lina i en våldsam orgasm. Hon pumpar upp och ner i våldsam takt medan trycket på Pias bröstvårtor ökar. Pia lyfter på fittan från munnen och väntar på att Lina är klar. När hon kliver av Jimmys kuk, är Pia där och sänker sig över den. När trycket från munnen försvinner, griper han tag i Pia och vänder henne runt. Han tränger sig in och knullar henne hårt. Pia lägger sina fötter på hans rygg och pressar sig emot. Hon har aldrig varit med om något så underbart. Hela hennes kropp är i uppror. Jimmys knullar henne så hårt han kan. Han låter sin aggression gå ut över Pia, men det har hon inget emot.. Lina som sitter bredvid och ser på, blir avundsjuk. Det är mig han ska knulla så där, inte Pia, tänker hon. Pia vrålar ut sin orgasm medan Jimmy i tysthet tömmer sig i henne.                                                                          

När utlösningen är över, ställer han sig upp och torkar av sig på Pias trosor. Han klär på sig och lämnar rummet utan att titta på tjejerna. Lina tittar argt på Pia och säger:
- Kom ihåg en sak, Pia. Jimmy är min kille.
- Okey, jag fattar, svarar Pia när hon ser Linas blick.
Lina sätter sig över Pias ansikte och väser:
- Slicka mig!!
Pia slickar i sig av Jimmys säd utan att protestera. Lina kliver av hennes ansikte och lutar sig mot väggen. Hon särar brett med benen och säger:
- Så där ja, nu sitter jag bekvämare. Nu kan du fortsätta att slicka mig.
Pia kryper lydigt in mellan hennes ben och slickar henne.

Under tiden har Jimmy lämnat skolan och är på väg hem i tårar. Trots att skoldagen inte är slut så lämnar han skolan i upplösningstillstånd. Under tiden kommer Edit och Malin ut från toaletten.
- Tack Edit, säger Malin. Jag ska inte tjata på dig mera. Men jag finns alltid om du vill ha mig.
- Det är Jimmy som gäller för mig nu, svarar Edit.
- Hoppas han förstår hur lycklig han är, säger Malin.
- Det är jag som är den lycklige, svara Edit.
Edit går mot sitt klassrum, när han möter Johan.
- Vet du var jag kan hitta Jimmy, frågan han.
- Nej, jag har inte sett honom på ett tag, svarar Edit.
- Jag tror att han har gått hem, säger en klasskamrat till Edit.
- Hem!? Varför det, undra Johan.
- Jag vet inte, men han kom från toaletterna med tårar i ögonen och gick ut från skolan, säger klasskamraten.

Edit funderar på vad som har hänt. Hon sätter sig ner i sin bänk, men tankarna kan inte släppa Jimmy. När Malin kommer in i klassrummet och sätter sig, viskar hon:
- Gud vad skönt det var.
Då trillar 10-öringen ner för Edit. Då förstår hon vad det var för ett ljud hon hade hört från den andra toaletten. Då hade Edit och Malin fnittrat åt det och fortsatt att smeka varandra.. Nu förstår hon att det var Jimmy som var i det andra toalettrummet. Han måste ha hört hennes berättelse och missförstått alltihopa. Hon får nästan en chock. Hon ställer sig upp och säger:
- Förlåt mig, men jag måste gå ut
Sedan lämnar hon klassrummet med fart. Hon rusar ut från skolan. Hon måste få tag på Jimmy och förklara sig. Men då måste hon vara ärlig och berätta om Peter och Malin. Det får bära eller brista.

Edit springer ända fram till Jimmy, där han bor. Hon knackar på dörren, men ingen svarar. Hon ser att dörren är olåst och går in. Hon går upp till Jimmys rum och öppnar dörren utan att knacka. Jimmy ligger på sängen och stirrar i taket. Hans ögon är röda och söndergråtna. Edit sätter sig på sängen och tar hans hand.
- Jimmy, älskling, var det du som var på toaletten då jag var i det andra rummet, frågar Edit.
Jimmy nickar sakta på huvudet.
- Älskling, du har fått allt om bakfoten, säger Edit. Det beror på att jag inte har varit ärlig mot dig. Du hörde mig antagligen säga att han inte visste hur man smekte en kvinna och att han var dålig på att kyssas. Stämmer det?
På nytt nickar Jimmy på huvudet. Hans ögon har börjat tåras igen.
- Om du hade stannat kvar en liten stund till så hade du hört mig säga att Jimmy är en underbar älskare, kysser som en gud och är alltid mån om att man har det bra, säger Edit.
- Då hade du hört mig säga att det finns ingen som Jimmy.

Jimmy vrider på huvudet och ser att Edit gråter. Hon samlar sig och säger:
- Jimmy, vet du vad en kk är för någonting, frågar Edit.
- En knullkompis, svarar Jimmy
- Den jag pratade om var inte du, Jimmy. Det var Peter, säger Edit och gråter.
- Var du och han kk, frågar Jimmy.
Nu är det  Edits tur att nicka på huvudet.
- Varför har du inte sagt någonting, säger Jimmy.
- Det är inte något man säger till den man älskar, viskar Edit. Att man varit en hora.
- TYST, vrålar Jimmy så Edit hoppar till. Du är inte en hora. Hör du det? Bara för att du tycker om sex, så betyder det inte att du är en hora. Jag vill inte höra dig säga någonting sådant.

- Före jag träffade dig, så var det enda sättet att få uppmärksamhet, säger Edit. Sedan jag träffade dig, så har jag blivit accepterad som en vanlig person. Det var så underbart, Jimmy när alla på skolan sa att där går Jimmys flickvän. Jag var så stolt. Att det fanns en underbar kille som dessutom älskade mig. Om du visste så lycklig jag var.
- Det är jag också, säger Jimmy. Det är jag fortfarande.
- Jimmy, personen som var med mig på toaletten var Malin, säger Edit. Jag och hon har älskat med varandra ett 10-tal gånger. Hon ville så gärna älska med mig en sista gång. Hon visste att jag hade träffat dig och att våra träffar var slut. Jag kunde inte säga nej. Förlåt mig, Jimmy, det var inte meningen att såra dig. Jag älskar dig. Jag förstår om du inte vill träffa mig igen.

- Edit, säger Jimmy, vad du gjorde före du träffade mig, har ingen betydelse. Du har inte någon skyldighet att berätta för mig vad du har gjort och inte gjort. Att du träffade Malin var kanske inte rätt, men det struntar jag i. Jag älskar dig, Edit. Jag trodde att du inte ville träffa mig igen. Det var därför som jag for hem.
Jimmy kramar om henne och kysser henne. Kyssen är öm och visar dom känslor som dom har för varandra.
- Jag älskar dig så mycket, säger Edit och smeker hans kind.
Jimmy tittar ner i golvet och säger:
- Det är något jag måste berätta för dig, säger Jimmy.

Jimmy berättar om vad om hände mellan honom och Linda och Pia.
- Jag vet inte varför det hände, säger Jimmy. Jag vet inte hur jag kom in i rummet. Allt jag visste var att du inte ville träffa mig någon mer gång. Det var vad jag trodde, åtminstone.
Kan du förlåta mig?
- Det där är typiskt för Lina. Pia vågar inte göra någonting utan att fråga Lina om tillåtelse, så henne är det synd om. Lina såg att du var ledsen och det utnyttjade hon. Du behöver inte ha dåligt samvete för den bimbon, men jag är glad att du berättade det för mig.
- Åhh, älskling, säger Jimmy, vad du gör mig glad.
Edit och Jimmy kysser varandra och känner hur glädjen kommer tillbaka. När kyssen är över säger Edit:
- Ska vi inte gå tillbaka till skolan?
- Vi skiter i skolan idag, svarar Jimmy. Vi stannar hemma och knullar istället.
- Men Jimmy, ett sådant språk du har, säger Edit och ler.
- Ja, visst är det härligt, säger Jimmy
- Underbart, svarar Edit och kysser honom
Den kyssen blir början på en eftermiddag i kärlekens tecken.

Tiden går fort när man är lycklig och tiden är inne för skolas årliga musikshow. Samtliga lärare och elever är där men också elevernas föräldrar och syskon. Det är uppemot 1000 personer som tittar på denna musikshow. I år är det nästan bara solister från skolan. Det band som Jimmy spelar med i är den enda orkestern. Till solisterna har man bjudit in en professionell orkester. Showen börjar med ett antal solister innan det är dags för Jimmy och hans kompisar. Dom ska avsluta första delen på showen. Jimmy och Johan är märkbart nervösa innan dom ska in.
- Kom igen, killar, säger Jimmy. Tänk på att det är våra kompisar och deras familjer som vi spelar för. Det är inte hela världen om vi misslyckas.
- Det har du rätt i, säger Johan och slappnar av lite mer.
När det är dags för killarna att spela så får dom betalt för all den tid dom har lagt ner på att träna. Dom spelar tre låtar och dom sitter klockrent. När första delen är slut, får dom stormande applåder.

När Johan och Jimmy hoppar ner från scenen för att gå till sina respektive föräldrar, så stoppas Jimmy av Lina och Pia.
- Vad duktiga ni är, säger Lina.
- Ja, jätteduktiga, säger Pia.
- Tack, säger Jimmy och är på väg därifrån.
Lina lägger armarna runt hans hals och kysser honom. Jimmy är inte beredd på detta och stelnar till när han känner hennes läppar mot sina. När han försöker säga något, glider Linas tunga in i hans mun. Samtidigt har Edit lämnat sina föräldrar och är på väg till Jimmy. När hon ser hur Jimmy och Lina kysser varandra, stannar hon upp. Hon glömmer i den stunden allt vad Jimmy har lovat henne.  Hon ser bara denna vackra tjej, med en perfekt figur, som kysser Jimmy och hon tycker inte att det verkar som om Jimmy har någonting emot det. Svartsjukan förblindar henne totalt. Ögonen tåras och Edit vänder sig om och går.

I samma ögonblick sliter sig Jimmy loss. Det första han ser är Edit, när hon går därifrån. Han vet inte vad hans ska göra. Han förstår vad hon tänker. Han vänder sig om och går upp på scenen. Han pratar med den professionella orkestern och får deras medgivande.

Just som Edit ska lämna lokalen, stoppas hon av Johan, som har sett alltihop
- Hej Edit, vart ska du gå, frågar han.
- Jag vet inte, säger Edit gråtandes men jag kan inte stanna här.
Johan kramar om henne och vänder henne sedan om. Han lägger armen runt hennes axlar och säger:
- Jag behöver ett råd från dig, Edit. Jag har träffat en tjej som jag är förtjust i. Problemet är att det finns en kille till som är intresserad av henne. Hon har ingen kille än, vad jag vet. Tycker du att jag ska fightas om henne eller ska jag backa och låta henne välja?
- Det är klart att du ska fightas om henne, säger Edit, om du är förtjust i henne. Du ska inte …. Så tystnar Edit. Hon tittar på Johan och förstår att hon har gått i fällan.
- Just det, Edit, säger Johan och ler. Det är klart att du ska fightas om honom.
Edit kramar om Johan och säger:
- Vad jag tycker om dig, Johan. Du är en sån fin kompis.
- Det är du med, svarar Johan och harklar sig. Lite rörd känner han sig över hennes ord.

I samma ögonblick hörs Jimmys röst från scenen.
- Det har blivit en liten förändring i programmet. Det kommer ett extra inslag nu.
Han hämtar sin gitarr och säger sedan i mikrofonen:
- Det finns ett ordspråk som säger ”kärt barn har många namn”. Om det stämmer, så är jag ett väldigt kärt barn. För jag har haft många namn genom åren. Mesen, glasögonorm, oskulden, tomaten, ja listan kan bli lång. Den riktiga kärleken har jag alltid haft från min mor och far. Men på sista tiden har jag haft glädjen att träffa en tjej, som har givit mig så mycket kärlek. Jag har sagt till henne att jag älskar henne mer än jag kan säga i ord, så därför ska jag nu säga det i en sång.

När Edit förstår vad han är på väg att göra säger hon:
- Nej Jimmy, gör det inte. Gör det inte för min skull. Det behöver du inte.
- VA!?, ropar Johan till. Vad ska han göra, Edit? Stagedive? Strippa? Självmord?
- Johan, säger Edit och ler. Var tyst och lyssna.
- Okey, svarar Johan och tystnar.
Jimmy vänder sig mot orkestern och nickar på huvudet. Sedan säger han:
- Edit, jag älskar dig. Den här sången är till dig.

När dom första tonerna börjar ljuda, kommer tårarna rinnandes ner för kinden på Edit.
När Jimmys första ord ljuder, blir det alldeles tyst i lokalen:
It´s now or never
Come hold me tight
Kiss me, my darling
Be mine tonight
Tomorrow, will be to late
It´s now or never
My love won´t wait

Det är nästan 1000 personer i lokalen, men inte ett ljud hörs från publiken. Dom ser Jimmy stå på scenen och sjunga, men dom hör Elvis Presleys röst. Alla föräldrar som vuxit upp med Elvis häpnar över likheten. När dom tänker på Jimmys kärleksförklaring innan låten, är det många ögon som fäller en tår.

Edits föräldrar, Dagmar och Arthur, är alldeles förstummade. Dagmar får tårar i ögonen över både Jimmys ord och hans röst. Hon vänder sig till Arthur för att säga någonting, men blir stum. För första gången ser  hon sin man i tårar.
- Hör du, Dagmar, viskar Arthur, han sjunger för våran tös.
Dagmar lägger sin hand i hans hand och lutar huvudet mot hans axel och säger:
- Ja älskling, han sjunger för våran Edit, och han sjunger våran låt. Kommer du ihåg?
- Det glömmer jag aldrig, svarar Arthur.

När dom sista tonerna tonar ut, blir det för en sekund tyst i lokalen. Sedan brakar det loss. Samtliga ställer sig upp och applåderar honom. Det är ett öronbedövande liv. Busvisslingarna ekar mellan väggarna. Till och med medlemmarna i orkestern ställer sig upp och applåderar.
Johan står bara och stirrar på Jimmy.
- Tack så jävla mycket, Jimmy säger han leende. Vem fan vill lyssna på mig efter det här?
Det skulle senare visa sig att han inte hade fog för sin oro. Johan och hans orkester gjorde stor succé senare under kvällen.

Jimmy tackar för sig och hoppar ner från scenen. Han går i mittgången mot Edit, som väntar på honom. Han ser hur hon håller en näve i munnen för att inte börja storgråta. Jimmy stannar två meter från Edit och håller inbjudande ut sina armar. Edit går dom få stapplande stegen in i hans famn. När hon känner hans armar runt omkring sig, kommer gråten. Hon borrar in näsan mot halsen och gråter av lycka.
- Lova mig att du aldrig lämnar mig, viskar Jimmy i hennes öra.
- Jag lovar dig, Jimmy, svarar Edit. Jag älskar dig så mycket.
När Jimmy och Edits läppar möts, stiger jublet mot taket.                                                                 

Dagmar vänder sig om och kysser Arthur. Det blev en kort men kärleksfull kyss.
- Det var en fin kväll, det här, säger Arthur efter kyssen
- Charmknutte, svarar Dagmar och ler mot sin man.

Det var ingen som märkte när Lina och Pia lämnade lokalen.

SLUT

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Nils

Hej varför kom det inte en uppföljning på den här fina berättelsen.Den innehöll ju allt som kel-slick-kåthet-knull och inte minst kärlek.Toppen tycker jag.

25/8, 2009 kl. 16:47

#3

Ellen-Karin

Väldigt fint och lyckligt, men det är härligt det också ibland! Dessutom heta sexscener och bra språk.

23/8, 2009 kl. 09:22

#2

Kid

Tack Mats, för de vänliga orden. Det värmer i själen.

19/8, 2009 kl. 16:13

#1

Mats R

Kid gör en aldrig besviken!
Mats

19/8, 2009 kl. 07:50