Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/7, 2019 kl. 13:19, av DaoDao

Sommarstugan

Liten reverse gangbang, med modeller. Aldrig fel!

Håll till godo!

Blev inte så lite förvånad när jag möttes av fem frusna kvinnor när han öppnade dörren. Förvåningen kommer av att det för det första var någon som överhuvudtaget knackade på hos dem denna kalla höstdag. De befann oss nämligen i deras sommarstuga mitt ute i skogen, och det var bara en slump att de ens var där. Sommaren var över och de senaste dagarna har det fallit ett isande regn. Men han och hans fru hade fått några dagar utan deras små barn, och valde att lämna lägenheten i staden och söka sig ut till deras lilla sommarstuga i de värmländska skogarna på tu man hand för att bara umgås, utan TV eller ens mobilteckning. Vi hade aldrig gjort så förut, men talat om det många gånger. Man slappnar liksom aldrig av riktigt med två små barn, även när de är hos vänner eller släktingar. Till slut hade några av deras syskon sagt åt dem att de tar hand om allt runt omkring, och att de skulle ta en välbehövlig egentid. De kom dit på fredagen och nu på lördagen hade de haft en mysig sexlös natt framför brasan, där de bara myst och skrattat. Men först idag kände vi oss helt avslappnade. Stugan låg ensligt, utan störande grannar och med en lättskött skogsträdgård. På sommaren kunde vi vara nakna i trädgården utan att störa någon och flera gånger hade vi haft sex bland blommorna. Här var nästan aldrig någon människa. Inte ens på grusvägen brukar det vara mycket trafik, speciellt inte denna årstiden. Först hade vi varit förvånade över att det hade passerat någon form av fordon för cirka en timme sedan på den lilla grusvägen, ut mot stora vägen flera kilometer bort. När det sedan knackade på dörren hoppade vi till ordentligt. Det första man tänker på är att det är en våldsman eller fler, vilket egentligen är rätt fånigt för vad skulle en sådan vara här för. Men för säkerhets skull greppade jag en kökskniv medan jag rörde mig mot dörren.

De fem kvinnorna var absolut inte skräckinjagande där de stod, frusna i sina lättare sommarkläder. I smyg lade jag undan kniven.

”Ursäkta att vi stör!” sade den närmaste kvinnan. ”Men vår bil gick sönder någon kilometer bort och vi kan inte få någon täckning på våra mobiler...”

Jag släppte in dem på en gång. De skulle frysa ihjäl om de inte snabbt kom in i värmen. Även min fru välkomnade dem när de samlades runt elden i den öppna spisen. Det hade varit mörkt ute så jag hade inte sett dem ordentligt förut. De var alla ganska unga, mellan 20 och 30 gissade jag. De var blöta in på bara skinnet, så min hustru Michelle letade snabbt fram filtar och badrockar till dem, medan jag gick ut i köket och kokade en stor bytta varm choklad. Snart satt kvinnorna runt vårt vardagsrumsbord vid brasan svepta i dessa filtar och badrockar och drack choklad. Samtliga uttryckte stor tacksamhet flera gånger. Jag såg nu att det var två blondiner, två mörkhåriga och en rödhårig – och samtliga var mycket vackra. En av blondinerna försökte nå en bärgare på vår fasta telefon, men utan resultat. Även om sommarstugan var liten hade vi gott om sovplatser och jag erbjöd dem att sova här, så skulle vi köra dem till närmsta samhälle dagen efter för att fixa hjälp. Efter att Michelle stämde in i erbjudandet tackade de tacksamt för detta. Michelle plockade även fram några flaskor vin och tillsammans med snabbt framdukade smörgåsbord av det lättare slaget började vi presentera oss för varandra.

Jag var en medelålders man, ganska vältränad men knappast en biffig typ, som hade ett mindre företag som det gick ganska bra för. Kort mörkt hår och ett litet skägg som jag nyligen skaffat. Satt i enkel t-shirt och mysbyxor. Min hustru Michelle var en träningsmänniska med en alldeles ypperlig kropp. En gång var hon väldigt aktiv budoinstruktör, men detta slutade hon med när vi fick barn. Är annars rektor i en småskola i en större grannkommun. I mina ögon var hon en riktig skönhet, och jag undrade ofta hur det kom sig att en sådan kvinna ville bilda familj med just mig. Hon brukar skratta åt detta och säga att det undrade hon också, om honom. Ursprungligen från Belgien, med anor från Frankrike, var hon ganska mörk. Nästan lite romskt över henne, med höga kindben, stora lätt sneda bruna ögon och en fyllig mun. Näsan var lite större än den borde vara, och lätt krokig, men för mig var det bara något som gjorde henne än vackrare. Detsamma var det med överbettet stack ut lite extra, vilket syntes väl då hon skrattade, vilket skedde ofta. Hon var inte bara vacker, utan också fantastiskt rolig att umgås med, vilket gett henne många vänner. Det böljande halvlånga håret som växlade mellan mycket mörkt och rödlätt, med vackra tesar som ofta hängde framför ansiktet när vi älskade eller hon ansträngde sig, ramade in skönheten. Med det en vacker vältränad kropp med ganska stora fortfarande pigga bröst var inte heller fel. Vi hade tagit oss råd att efter barnen slutat amma operera dem, så de fortfarande var fasta och framträdande. Hon älskade att vara vacker, helt enkelt.

Tjejen som hade försökt nå en bärgare hette Janika. Hon hade långt böljande blont hårsvall och en blek hy. Till det kraftiga ögonbryn och blågröna ögon. En liten röd mun med ett snett leende och en liten uppnäsa och lite fräknar lätt utspridda över kinderna gav henne en fräsch uppsyn. Hon verkade ha lätt till skratt. Hon, liksom de andra, var insvepta i filtar så det svårt att bedöma hennes kropp, men det var tydligt att hon hade långa vackra ben.

Den andra blondinen hette Eva. Hon var nog den som var yngst av dem, och den som pratade minst. Hon hade ett sött utseende, lite näpet. Ansiktet var ovalt med övriga delar perfekta, som en fotomodell. Vacker på ett sätt som var svårt att ta på riktigt. Blå ögon, liten mun med tjock underläpp och med rakt halvlångt hår i pagefrisyr.

Rebecka hette den ena mörkhåriga, med stor yvig hårman, av den typ som aldrig gick att ha ordning på, men som just därför var vackert. Stora bruna ögon och en bred glad mun med jämna tänder, utom en liten tand som var aningen snett på ett sätt som bara var charmigt. Var lite av ett yrväder, och pratade mycket inte bara med munnen utan även med ansikte och kropp. Hon fick hela tiden föra undan håret över ansiktet med vana och mekaniska rörelser, då hon rörde sig mycket. Råkade skymta ena hennes bröst en aning, då filten hon hade ibland inte hängde med i alla hennes rörelser. Alla var nakna under sina filtar, vilket var helt klart upphetsande för mig. Vilken man hade inte blivit upphetsad i denna situation. Jag hade planerat att förföra min fru denna kvällen, så jag hade låtit bli att runka några dagar, så det är klart att det var en besvikelse att vi måste vänta med detta ytterligare en dag. Men man kunde ju ha sämre sällskap, ensam man bland sex nakna (förutom Michelle) vackra kvinnor.

Den andra mörka kvinnan hette Anneli, och hon utmärkte sig mycket med sina nästan lysande gröna ögon, som kontrasterade rejält med det långa kolsvarta håret. En liten näpen mun, en spetsig haka och en vacker smal och rak näsa var ytterligare fina attribut på denna kvinna. Hon satt hela tiden framåtlutad mitt emot mig och hon hade ett sätt att vrida huvudet en aning, som en hund, när hon lyssnade på någon, och som var synnerligen erotiskt. Om det var medvetet eller inte vet jag inte, men hon är säkert inte ovan vid att bli betraktad som en skönhet. Det gällde troligen nog alla i sällskapet.

Lena var den rödhåriga vid min högra sida, klädd i min gamla badrock. Rött halvlångt hår med blå ögon är vackert, speciellt när övriga uppenbarelsen bara fördjupade skönheten. Ögonen var stora och lätt fuktiga, så hon såg ut att vara väldigt kåt av sig. Även hon log snett när hon log och hennes underläpp var rätt tjock. Höga kindben och en liten fyrkantig haka var inramat av det vilda rödgula håret.

Michelle frågade dem var de varit och de svarade att de varit i ett större hus några kilometer här ifrån, som vi kände till fanns för uthyrning.

”Vi var där på jobb!” sade Lena leende och de andra tittade lite menande på honom.

”Vad jobbade ni med då?” frågade jag, vilket var den naturliga följdfrågan efter den kommentaren. Först sade ingen av dem någonting och jag fick känslan av att det var en ganska känslig fråga. Kanske vi inte ville veta. Rebecka och Jannika fnittrade till lite och åter var det Lena som svarade:

”Vi är modeller!”

”Vad trevligt!” sade Michelle direkt, som för att släppa spänningen. ”Då förstår jag varför ni alla är så vackra!”

Flickorna skrattade till och tackade för komplimangen. Michelle vände sig till mig.

”Visst är de vackra?”

Jag blev lite ställd, medveten att dels om att jag var ensam man i sällskapet, men även att flickorna i praktiken var nakna. Sedan hade hela stämningen blivit lite erotisk, och jag lite osäker på hur de skulle gilla att jag dels reagerade rent fysiskt på detta, men också att jag som man skulle kommentera deras utseende. Man var ju ändå upplärd att vara gentleman. Det blev inte lättare att de alla nu tittade på mig med undrande och vackra ögon. Anneli med sina ögon som verkade tränga in i ens innersta satt mitt emot mig. Hon log lätt, troligen medveten om mitt dilemma.

”Men Lasse, då. Klart du tycker de är vackra!?” Michelle kunde inte släppa honom. Jag harklade lätt.

”Jo, det är de väl...” började jag, men insåg att jag nog verkade lite bortkommen, så jag skärpte till mig. ”Klart att jag tycker, älskling. Det är helt klart fascinerande att sitta här tillsammans med sex vackra kvinnor, bara så här.”

Alla skrattade till, och verkade nästan tycka synd om honom. Anneli vände sig till Michelle.

”Din man har rätt, även du är riktigt vacker! Du skulle faktiskt kunna vara modell själv!”

Michelle blev lite generad, men de andra fyllde på med samma åsikter. Hon är helt klart vacker, min hustru. Nu var det hon som verkade lite lätt ställd, så jag beslöt att hjälpa henne lite.

”Vad modellade ni för?”

Jag satt mellan min fru och, på en fåtölj bredvid soffan, Lena endast iförd en av mina badrockar. De andra satt mitt emot oss, runt vardagsrumsbordet, och vi hade tillsammans tagit slut på några flaskor vin, så man blev ju helt klart påverkad av situationen. Åter blev det Lena som svarade. Hon la sin ena hand på mitt lår och tittade mig djupt i ögonen.

”Vi är nakenmodeller!” sade hon.

Det följdes av en tystnad, där flickorna noga kollade in hur vi skulle ta emot den informationen. Jag hatar att erkänna att jag blev lite generad, men det kanske var vinet som påverkade mig. Givetvis så ryckte det till lite i mitt underliv, då min redan halvstyva lem fick ytterligare blod i sig. Hoppas ingen såg det, tänkte jag. Nu var det Michelle som räddade situationen:

”Vad intressant! Sånt har alltid fascinerat mig!” Och hon såg verkligen ut att mena det. Jag visste att hon menade det, för vi brukar ofta titta på vackra erotiska bilder på nätet tillsammans. Dessutom har vi en mängd egna privata bilder på min hustru i minst sagt sexiga munderingar. Bilder som bara ett fåtal människor får se.

Alla skrattade lättat, av att vi tog det positivt. Undra hur ofta de får ta skit för sin profession, eller försöka räta ut fördomar.

”Hur känns det att sitta i en hög vackra nakenmodeller, då?” Michelle visste hur mycket jag uppskattade vackra kvinnor och hon verkade vilja få mig lite ställd. Men jag tänkte inte förlora denna.

”Varför tror du jag har händerna i kors över låren för?” svarade jag Michelle med ett snett leende. Hon blev lite ställd för min rättframhet, och jag ångrade nästan att jag hade sagt det.

”Vad HÄRLIGT!” sade Lena på min sida. ”Vi ÄLSKAR när folk visar uppskattning för vad vi gör!” Alla skrattade på detta.

”Har vi sett er publicerade någonstans?” frågade Michelle. Hon satt på ytterkanten av soffan, och visade tydligt hur intresserad hon var i ämnet. Eva var tydligen ny på detta, men de andra hade haft sina bilder publicerade i flera svenska herrtidningar. Jannika hade även varit klädd modell, som de kallade det, och Anneli hade publicerats i Penthouse förra året. Michelle vände sig till Eva för att fråga om hennes första gång. Själv kände jag hur Lena kommit närmare mig, med flera ursäkter till att vidröra hans lår.

”Vissa av oss har gått längre,” säger hon med ett snett leende nära hans ansikte och med ena handen på hans lår. Hon slickade sig på överläppen innan hon fortsatte:

”Jag och Rebecka har gjort porr!” Nu lutade sig även Rebecka närmare honom.

”Fast jag bara en gång! Vet inte riktigt om jag skall fortsätta...”

Evas badrock hade halkat ner lite och blottade hennes ena axel och ovansida av ena bröstet. Jag harklade mig.

”Hur var det?” frågade jag sedan Rebecka, samtidigt som jag lätt lade min hand på Lenas hand som i sin tur vilade på mitt lår. Undra vartåt detta kommer att leda till.

”Det var helt OK.” svarade Rebecka, lutade sig tillbaka och växlade ben så att mer av dem blottades under filten. Om det var medvetet eller inte kunde jag inte säga, men mitt stånd var nu så stort det bara kunde vara. Skulle behöva hitta en ursäkt att rätta till den så den låg mer bekvämt åt sidan istället för att skapa ett tält på mysbyxorna, som jag nu lite desperat försökte dölja, med inte helt lyckat resultat. Michelle hade lagt sin hand på mitt andra lår, samtidigt som hon pratade med Eva och Jannika. Anneli satt mellan de två grupperingarna, och verkade njuta av att beskåda händelseutvecklingen samtidigt som hon sippade på sitt vin. Snart tog hon initiativet att hämta mer vin, och efter att ha kollat med Michelle om det var OK korkade hon upp det.

”Det är väldigt spännande faktiskt,” menade Lena och kramade hans hand. ”Som kvinnlig modell kan du bestämma förutsättningarna där på ett helt annat sätt än annars. På vanliga fotojobb måste du följa fotografernas dirigerande, men när man har sex tar de stor hänsyn till modellernas egna drifter. Sedan tjänar man ganska mycket mer, speciellt som kvinna, och man får själv bestämma vem eller vilka man skall agera mot. Och gillar man sex, som jag, är det ju aldrig fel!”

Med det sista tittade hon in i hans ögon och kramade hans hand ytterligare allt närmare hans stånd. Jag fick den där pirrande känslan i kroppen, som man känner just före man går över gränsen till något man alltid drömt om. Men han visste inte hur långt han kunde gå, riktigt än.

De blev avbrutna av Michelle.

”Lars... Vad tycker du om hennes fantastiska bröst?”

Allas blickar riktades då till Eva som fört isär sin badrock och blottat sina bröst. De var så vackra man kan förvänta sig av en ung nakenmodell. Ett par pigga och uppnosiga b-kupebröst.

”Själv har jag tagit hjälp av kirurgen för att bibehålla mina som de är. Avskyr verkligen när de börjar hänga, som de lätt gör när man har lite större som jag.”

”Det vet jag ett billigare metod för att avhjälpa,” säger Jannika och reser sig upp. ”Ta fram dem skall jag visa dig!”

Jag trodde inte hon skulle göra det. Men även om hon såg lite förlägen ut, drog hon av sig sin t-shirt och hakade av den enkla behån, och blottade sina perfekta c-kupebröst, på gränsen till d-kupa. Jag har alltid varit fascinerad av Michelles bröst, och hade gladeligen gått med på en operation efter barnafödandet. Kan aldrig få nog av dem. Det är ganska ofta jag överraskar Michelle med att bakifrån ta ett rejält grepp över brösten när hon minst anar det, inte sällan i lite annorlunda situation. Det gillade hon mycket, då hon var minst lika bröstfixerad som jag.

Janika gick bakom Michelle och armarna runt henne och tog ett bröst i vardera hand och kramade dem.

”Hänger de, har någon en anledning att hålla upp dem!”

Michelle slöt ögonen och man såg hur hon njöt av beröringen. Janika böjde sig fram och pussade henne på kinden. Michelle vred huvudet mot henne och Janika vek inte undan. De möttes i en rejäl och erotisk tungkyss. Lena tyckte tydligen att en av gränserna redan passerat, och lade sin hand rakt över mitt stånd.

”Vackert, eller hur!?” viskade hon i hans öra när jag spanade in vad min hustru gjorde. Janika hade förlorat greppet om sin filt som nu lite sent gled av henne och blottade hennes nakna skönhet. Brasan hade värmt upp rummet ordentligt, så det fanns inget skäl att hålla värmen med filtarna längre, och uppenbarligen inget annat skäl heller numera. Lena placerade sin kind mot min och kramade kuken min ordentligt.

”Yezzz...!” hör han Anneli säga. ”En orgie! Just vad jag längtat efter!”

med det som startskott kysser jag till slut Lena och tar henne ordentligt i min famn, så att badrocken glider av hennes överkropp. Hon knyter snabbt upp bältet så den även glider av resten av kroppen. Anneli och Rebecka flyttar undan bordet mellan dem och oss så det blir mer utrymme och Anneli sätter sig på knä framför mig, naken som Gud skapade henne. Min ena hand smeker Lenas svala rumpa och den andra letar sig in i hennes rödblonda lockar. Mjukisbyxan åker ner och Anneli försöker fiska upp mitt stånd. Jag är dock lite för stor för detta i nuläget, så hon drar av mig byxorna istället. Därefter greppar hon min lem med ena handen.

”Mmm...” säger hon och sluter ollonet mellan sina läppar. Själv har jag nu börjat slicka och nafsa på Lenas stora bröst. Min ena hand letade upp hennes kön, som var härligt varm och blöt. På min andra sidan kunde jag vagt i ögonvrån se att Michelle nu var helt naken och att Rebecka kommit över och kysser henne, även hon helt naken. Den tjejen hade verkligen stora bröst, d-kupor räcker nog inte till. Även Eva är naken på sin fåtölj, men hon sitter kvar och smeker sig själv lite försiktigt, och tittar på behandlingen hennes vänner ger Michelle.

Annelis korpsvarta långa hår guppar över min kuk när hon suger mig allt intensivare. Hon hade börjat med att bara suga lite på ollonet, därefter följt kukstammen med mun och tunga och smakat på var och en av mina pungkulor. Hon gör det verkligen skönt. Nu dyker även Lena ner och helt plötsligt har han två munnar på sin lem. Det är inte första gången två kvinnor suger mig, men som vanligt är det helt magiskt. Anneli tittar upp på mig med sina magiska ögon, när Lena för stunden har hand om sugandet. Snart växlar de systerligt, när den ena suger honom slickar den andra hans pung. De passar även på att smeka varandra där de kom åt.

Nu kan jag skåda över rummet vad som händer. Sträcker ut handen till min kära hustru och smeker henne över kinden. Hon greppar den och pussar mina fingrar och tittar honom i ögonen. Jag formar orden ”Jag älskar dig” och hon ler tillbaka. De har testat swinging några gånger och haft några trekanter med en ung kvinna vi träffade där och som vi nu träffar då och då. Så Michelle är inte ovan vid lesbisk sex, men ingen expert heller. Nu låg Rebecka mellan hennes ben och slickade henne tydligen mycket skickligt, för Michelle försvann bort med ögonen och stönade och suckade om vartannat. Janika slickade och kramade hennes bröst, och växlade med att kyssa henne.

Åter uppmärksammar jag mina två modeller på min lem, när Anneli reser sig upp och utbrister:

”Denna kuk vill jag ha i mig!!”

Lena tar undan huvudet när Anneli kliver över mina ben. Anneli greppar min nacke och möter mig i en kyss, medan Lena riktar in min kuk mot hennes öppning. Hon sätter sig ner över mig och den glider in med en enda långsam stöt. Det långa korpsvarta håret täcker hennes rygg utom de slingor som ramar in hennes ansikte och vaggar fram och tillbaka framför henne, när hon sakta börjar knulla mig. Lena kysser Anneli och smeker min pung, som redan nu är kladdig av Annelis fittsaft. Själv tar jag för mig av Annelis vackra b-kupebröst. Hon verkar gilla speciellt när jag nyper hennes bröstvårtor. Michelle stönar högre vid min sida, för nu växlar Janika och Rebecka slickandet, så hon snart verkar nå klimax. Känner hur Lena sticker in ett finger i Annelis anus, vilket får henne att rida allt intensivare.

”Oh, Gud... Oh... GUUUD!” upprepar hon när håret yr om henne när hon slänger sig både upp och ner och med överkroppen fram och tillbaka. När jag greppar hennes hår och drar huvudet bakåt och biter på hennes ena bröstvårta kommer hon i en högljudd orgasm. Dreglande och morrande trycker hon sig så hårt hon kan mot mig, för att få mig djupt i sig, när extasen sköljer över kroppen i flera starka orgasmer i rad. Efteråt faller hon ihop och Lena fångar in henne och lägger varligt ner henne på golvet med en filt över sig. Fast nu vill jag ta lite initiativ. Lyfter upp Lena, så hon ojar till, och lägger ner henne på bordet. Hon ler och särar på benen.

”Ja... Ta mig..! Knulla mig..!” ber hon, och jag är helt klart inte ovillig till detta. Hon har en söt liten röd tofs en bit ovanför sin ganska rejäla klitoris. Vulvan är vidöppen. På soffan går det för Michelle! Inte bara en gång utan om och om igen. Janika har fyra fingrar inkörda i henne och slickar samtidigt hennes klitoris hårt och bestämt. Rebecka är lite utanför där och tittar med kåta ögon mot honom och Lena. Jag stöter in i Lena, som verkligen är dyngsur. Rebecka kryper samtidigt upp på bordet och kryper över till oss och kysser Lena från ovansidan, så att säga. Jag pumpar på för glatta livet och njuter av att titta på Lenas och Rebeckas glänsande kroppar och erotiska kyss. Michelle ligger bakåt med slutna ögon och ett leende på läpparna, och Janika smeker och slickar henne över hela kroppen. Eva sitter och smeker sig själv. Då, plötsligt går det för Lena. Det var plötsligt och intensiv, så att Rebecka fick hålla i henne. Och som hon skrek. Alla andra stannade till med vad de höll på med och vände sig åt dem. Jag fortsätter dock att knulla henne intensivt, så orgasmen förlängs. Men snart puttar hon ifrån mig, då hon i efterdyningarna blir för känslig där nere. Hon blir liggande kvar på bordet med sin svettiga kropp. Jag tar Rebeckas hand och för henne till väggen andra sidan Michelle och trycker bestämt men varsamt upp henne mot den med ryggen mot mig. Hennes lurviga ostyriga mörka hår täcker hela hennes rygg, där hon putar sin välformade stjärt mot mig. Jag glider in utan större motstånd även här och med ett grepp om hennes höfter börjar jag stöta med långa snabba drag ut och in i henne.

”Wow...” stönar hon mellan stötarna. ”Vilken fantastisk KUK!” Anneli håller med henne där hon sitter borta i fåtöljen med ett glas vin i handen. Eva sitter strax bredvid dem med sin lilla kropp och smeker sig intensivt. Jag sträcker ner handen och kramar hennes ena bröst. De brösten som lite startade denna orgie. Hon stönar till och intensifierar gnidandet över klitoris. På andra sidan om mig och Rebecka ställer sig min vackra hustru, med svettig kropp och ett rejält knullrufs på kalufsen. Hon har fortfarande lite vingliga ben, både av orgasmen och vinet troligen. Vi kysser varandra och hon klämmer lite på min gungande pung.

”Jag älskar dig!” viskar hon i hans öra. Jag för in två fingrar i hennes slida och hon stönar till.

”Och jag dig, min underbara och vackra hustru!!”

Hon ryser till och ställer sig bredvid Rebecka och putar med rumpan hon också. Två skönheter bredvid varandra. Jag kan inte låta bli att dra mig ur Rebecka och börja knulla min hustru istället. Därefter växlar jag mellan dem med några stötar i taget. De kysser och smeker varandra. Michelle kan inte få nog av Rebeckas väldiga lökar och Rebecka återgäldar smekandet. När jag märker att Rebecka är nära koncentrerar jag mig på henne. Michelle sätter sig ner och glider in under Rebecka och börjar slicka hennes klitoris. Orgasmen som Rebecka fick kom som en lavin, och hon skrek högt rakt ut. Tur att vi inte har några grannar, tänker jag, och pressar in min lem i hennes krampande slida. När extasen avtog fick han och Michelle hjälpa henne på vingliga ben att ta sig till soffan. Den sista biten fick dock Michelle ta hand om, då min uppmärksamhet krävdes åt annat håll.

Det var Eva som resolut hade greppat min stake och börjat suga den. Hon himlade med ögonen när hon kände lemmen i munnen och blandningen av alla olika fittsafter på den. Hennes välvårdade pagefrisyr gungade i kapp när hon ivrigt tog för sig av honom. Bakom Eva såg jag hur Lena och Anneli älskade lesbiskt med varandra, och snart förenades Michelle med dem. Eva lutade sig bakåt i fåtöljen och haka upp benen på armstöden. Jag tog hjälp av en hoprafsad filt för att justera höjden, så att jag enkelt kan föra in min kuk i hennes trånga slida. För trång var hon, denna ljuvliga lilla varelse. Det dröjde flera stötar innan jag kände att jag bottnade. Hon stönade och himlade med ögonen, när han började stöta i henne. Hon höll ett stadigt tag kring nacken på mig och jag njöt av att se hennes söta ansikte när hon njöt av det ljuvliga samlaget. Om de senaste har varit snabba och hårda, började vi här att knulla sakta och med långa stötar. Det var skönt så jag dels kunde ta igen mig lite, och då främst hon verkade njuta mer av det. Jag kände att jag snart skulle komma, men knep med både rumpa och själ för att hindra mig. Det fanns en till kvinna jag ville njuta av. Jag var som en shejk i sitt harem, där jag trots många kvinnor bara ville ha mer. Hade det funnits fler i rummet hade jag haft begär även efter dem. Det var som att bli förmögen. Man bara ville ha mer! Men jag ville inte heller lämna Eva otillfredsställd. Lite stolthet har jag faktiskt mitt i allt. Janika, som också vill ha mig, vill detsamma som jag och börjar massera Evas klitoris. Detta får till följd av att den väna varelsen kommer. Hon ser nästan skräckslagen ut då orgasmen sköljer över henne och hennes naglar gräver in sig i mina överarmar. Hon fryser till med kroppen och fastnar i ett tyst skrik. Därefter är det som all kraft går ur henne och hon sjunker ihop på fåtöljen, helt slut. Kuken ploppar ur henne.

Janika drar då genast ner mig på golvet och gränsar mig. Hon ser vansinnig ut, så kåt är hon. När kuken plöjer sig in i henne ser hon nästan ut som en knarkare som får sin efterlängtade sil i sig. Hon lutar sig över mig och det långa blonda håret hänger som en gardin på vår ena sida. Jag knådar hennes bröst hårt och ser in i hennes ögon. Hon ser tillbaka på mig med lysande kåta ögon. Jag greppar nu hennes skinkor och rullar runt, fortfarande vilt knullande. Jag behöver inte tänka på att hålla mig nu, så jag bestämmer att ge allt jag kan. Hennes blonda hår hamnar som en matta bakom hennes huvud. Vi kysser varandra vilt och pressar läpparna mot varandra. Åter rullar vi runt och hon hamnar ovanpå, samtidigt som hon hojtar att hon är nära nu. Åter tar jag över och vi rullar runt så jag kan pressa ordentligt in i henne när jag stöter intensivt. För varje stör gnyr hon allt högre, och vi pressar våra svettiga kroppar mot varandra, när jag känner hur det släpper i pungen. Med ett högt stönande tömmer jag min rikliga samling sperma i henne, vilket får även henne att passera den magiska gränsen. Hårt kramande varandra njuter vi av efterdyningarna av den gemensamma orgasmen, och jag känner hur jag försvinner bort...

När jag öppnar ögonen märker jag att någon slängt en filt över oss. Janika ligger ovanpå mig och min kuk är fortfarande i henne, om än halvstyv. Det är lite som om den inte helt vill släppa det underbara och hoppas på en omgång till. Hon verkar ha somnat på mig och vår svett har torkat lite mellan oss, så vi är som fastkletade i varandra. Ser att Michelle och Anneli ligger tätt tillsammans i soffan och sover. Eva sitter och sover på den fåtölj hon hållit sig till hela kvällen innan. Jag hör lite ljud i köket, så det är nog Rebecka och Lena som är där och rotar. Det börjar bli gryning ute, så klockan kan inte vara väldigt mycket. Jag är fortfarande trött, men när jag smeker på Janikas mjuka skinkor väcker jag åter kåtheten inom mig. Kuken blir ganska snabbt rätt stor inne i hennes slida, så det är bara att ligga och njuta. Märker att våra gemensamma safter riktigt kladdat ner oss båda runt höfterna. Jösses, tänkte jag, jag sprutade i henne. Helt utan tanke på eventuella konsekvenser. Hon vaknar till och höjer sitt huvud så hon kan se om jag är vaken. När våra ögon möts ler hon med hela ansiktet, och jag känner att jag slappnar av. Hennes blonda lockar hänger i tesar runt henne, och jag kan bara konstatera att även hon är olidligt vacker med knullrufs. Vi kysser varandra.

”Tack, vackra man!” säger hon sedan med lätt hes röst. ”Du gav mig en rent himmelsk orgasm igår. Har faktiskt inte känt något liknande förut.” Vi kysser varandra igen och hon börjar vicka lite med höfterna, så att hans kuk rör sig sakta i slidan. ”Och att få vakna så här, är inte heller fel.” fyller hon i och ler sitt vackra leende igen.

”Det är nog hela den fantastiska orgien som hjälpte till där. När jag kom till dig var du så kåt att det lyste om dig. Du hade ett helvetes långt förspel, skall du veta...” Hon skrattade och pressade sig hårdare mot mig så att min nu helt styva kuk bottnade i henne. Med det avslutade hon skrattet med en djup nöjd suck.

”Det tror jag inte, riktigt,” hörde jag Anneli viska från soffan. ”Du knullade mig först och jag kan bara fylla i vad Janika säger. Du är ta mig fan gudomlig, mannen... Synd att du är upptagen!”

”I can hear you!” hör vi Michelle säga med ansiktet in mot soffans ryggstöd.

De blir avbrutna av att Lena kommer in med en bricka med kaffe och Rebecka följer efter med en annan bricka med smörgåsar och pålägg. De är båda fortfarande nakna, då det ännu är varmt efter brasan i rummet. Väldigt varmt faktiskt.

”Jisses!” säger Lena och tittar på honom och Janika. ”Knullar ni FORTFARANDE!?” Janika ler brett.

”Han är som värsta kaninen, mannen. Och jag är inte den som klagar över ett skönt stånd normalt, men nu är jag banne mig ÖM.”

Med det reser hon sig upp, och det låter lite när det intorkade kladdet på våra kroppar måste skiljas från varandra, och lämnar honom ensam på golvet.

”Och ni två kåtbockar får nog lugna er lite,” säger Rebecka vänd mot paret i soffan, som nu låg och kysste varandra och kramade varandras bröst. När de hörde Rebeckas kommentar började de skratta.

”Jag vill bara visa denna Venus att om hon vill ta min man ifrån mig ingår även jag!” säger Michelle och sätter sig upp. Jag beskådar skönheterna ovanför sig och njuter av situationen, inte lite stolt över att faktiskt ha tillfredsställt alla dessa otroligt vackra kvinnorna. Med skakiga ben reser jag mig upp och mitt stånd svajar inför allas blickar. Rebecka ställer ner sin bricka och puttar ner mig på en pinnstol och kliver över mina ben. När hon sänker sig ner över kuken hör jag Lena säga:

”Nu får vi skaffa oss lite näring, för ÄN är vi inte färdiga här, så du skall räcka ett tag till, stålman!”

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DaoDao

Tack!

En av mina tidigaste försök att beskriva reverse gangbang! Var svårare än jag trodde!

28/1, 2022 kl. 04:32

#1

Huldran

OJ!! Här går det verkligen vilt till! Mycket att hålla reda på för läsaren.

Inte enbart de inblandade personerna. Utan även Tempus och den andra mannen, som enbart kallas för han eller honom. Hoppas författaren själv lyckas med det.

Tack ändå för det Du skrivit, //Huldran.

27/1, 2022 kl. 21:25