Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:23, av Kid

I styvdotterns händer - Bröllopsfest

Del 5 av 8 i serien I styvdotterns händer

Lena och Jörgen har gift sig och firar på samma hotell på Creta som tidigare. Lena träffar åter Pedro och Jörgen har fullt upp med Jonna och Lisa. Lena skulle vara mer bekymrad om hon visste att Lisa sett henne tillsammans med Pedro.

Lena tar Jörgen i sin hand och kysser honom
- Åh, äntligen är vi på väg, säger Lena. Vad härligt det ska bli.
Återigen sitter de i ett flygplan, på väg till Creta. Vintern och våren har kommit och gått. Nu är det sommar och de är på väg på sin bröllopsresa.
- Jag kan inte fatta att du är min hustru, säger Jörgen. Jag är så lycklig.
- Det är jag också, svarar Lena. Jag är så stolt över att vara din hustru. Jag älskar dig så mycket.
På nytt möts deras läppar i en kyss som bekräftar deras kärlek till varandra.
- Herregud, hörs Jonnas röst från sätet bakom dem. Nu håller de på igen.
- Det är inte klokt, säger Lisa. Tror de att de är unga igen, eller?
Lena vänder sig om och tittar med kärlek på sin dotter.
- Ja, jag känner mig 10 år yngre sedan vi gifte oss, säger Lena. Kärleken håller oss unga.
- Det är bra, mamma, svarar Jonna. Det är så det ska kännas, då man gifter sig. Dessutom ser du så ung ut. De tror säkert att jag och du är systrar.
- Gud, vad du ljuger, säger Lena och skrattar. Men jag tycker om lögnen.
- Ser jag ut som din bror då, frågar Jörgen.
- Jag är ledsen, gubben, säger Jonna och skrattar, men du är och förblir en gubbe. Med du är en fräsch gubbe. Jag älskar dig för att du gifte dig med mamma.
- Var det där en bra eller dåligt komplimang, frågar Jörgen och tittar på Lena.
- För att komma från Jonna, så är det en riktigt bra komplimang, skrattar Lena

Jörgen lutar sig tillbaka och tänker på allt som har hänt efter jul. Jonna har besökt honom ofta. Ända sedan Lisa älskade med honom medan hon sov, har antalet träffar ökat. Han tänker speciellt på en episod. Det var en fredag då Jörgen var ensam i huset. Lena arbetade nattskift och Jonna skulle ligga över hos Lisa.  Nu skulle han njuta av ensamheten. Han sitter med en öl och slötittar på Tv´n. Han dricker ur sin öl och slår av Tv´n. Han gör sig klar för sängen. Han tänker njuta av en bra bok, innan han sover. Klockan är strax efter 10 när han lägger sig i sängen för att läsa. Boken är bra och fångar hans intresse.

Han rycker till då Jonna plötsligt kommer in i sovrummet. Som vanligt är hon naken.
- Vad gör du här, frågar Jörgen. Skulle inte du sova över hos Lisa.
Jonna svarar inte. Hon sätter upp en fot på sängen och smeker sig mellan benen. Jörgens blick letar sig direkt till hennes hand. När han lyfter blicken igen, rodnar han då han ser att Jonna har sett hans beundrande blickar. Hon sliter undan täcket och ser hans styva kuk innanför kalsongerna.
- Har jag inte sagt att du ska sova naken, säger Jonna. Ta av dig dem.
- Snälla Jonna,  jag vill koppla av med en bok, innan jag ska sova, vädjar Jörgen.
- Du har stånd, svarar Jonna lugnt. Du är kåt. Då kan du inte sova. Ta av dig kalsongerna.
Hon håller fast hans blick medan hon smeker sig mellan benen. Jörgen inser att det inte är lönt att protestera. Hon vill knulla och då blir det så. Han tar av sig kalsongerna och slänger dem på golvet.

Jonna tar av honom boken och ställer sig på knä över hans ansikte. Medan hon studerar boken, lyfter Jörgen på huvudet och slickar henne mellan benen. Han smeker med tungspetsen över hennes blygdläppar som redan är våta.
- Vad ivrig du är, säger Jonna och slänger boken på golvet.  Där ser du att du är kåt.
Hon pressar sig mot munnen så huvudet landar på kudden. Med sina fingrar särar hon på blygdläpparna och pressar sig mot munnen. Jonna ler då hon ser att han får problem med att slicka. Hon gör det bara för att visa vem som bestämmer. Hon lyfter på stjärten och ger honom utrymme. Han slickar henne ivrigt. Tungan virvlar inne i hennes våta grotta. Han smeker hennes skinkor med händerna medan tungan sätter igång hennes vällust. Plötsligt spärrar Jörgen upp ögonen och stirrar på Jonna. Någon suger hans kuk. Jonna svarar med att trycka sig mot munnen igen.
- Fortsätt att slicka mig, viskar Jonna. I natt ska du få uppleva trekanten jag lovade dig.

Jörgen koncentrerar sig på att slicka henne. Han förstår att det är Lisa som suger honom så skönt. Jonna lyfter på stjärten igen. Han smeker tungan över klitoris medan två fingrar glider in i hennes våta innandöme. Han slickar henne intensivt. Han känner hur kuken svullnar ytterligare. Han är nära en utlösning. Då slutar hon att suga honom. Medan åtrån drar sig tillbaka för Jörgen, kommer Jonna i en kraftig orgasm. Hon pressar sig hårt mot hans mun och skriker ut sin njutning. Jörgen slickar girigt i sig av hennes safter som han har lärt sig att tycka om. Då känner han hur munnen återkommer. Den glider sakta ner över kuken medan tungan smeker längs skaftet. Hon suger honom hårdare den här gången. Snart står hans stolta krigare styv. Munnen försvinner på nytt. Han känner hur hon sakta sjunker ner över honom. En värme omsluter hans kuk och sänder ljuvliga signaler ner till pungen.  

Jonna lyfter på stjärten och vänder sig om så hon sitter vänd mot Lisa som rider honom. Hon sänker sig på nytt över munnen, men nu är det stjärten som söker hans tungas smekningar. Det är något hon har börjat med sedan han knullade henne i stjärten. Varje gång de älskar får han slicka henne i det bakre hålet. Han slickar längs stjärtskåran, upp till det bakre hålet.
- Är det skönt, frågar Jonna.
- Åh ja, stönar Lisa till svar. Vilken härlig kuk han har.
Jonna böjer sig ner och suger in en bröstvårta i munnen. Hon njuter av Jörgens tunga som tränger sig in i hennes stjärt. Han får allt svårare att koncentrera sig då han närmar sig en utlösning. Han lyfter på höften och stöter upp mot hennes kramande sköte. Jonna smeker en hand mellan Lisas ben. Hon hittar hennes känsliga knapp och smeker med fingret. Det räcker för att Lisa ska komma. Hon pressar sig ner mot kuken och skriker ut sin njutning då orgasmen stormar fram. Hon kramar med sina våta läppar runt kuken som pumpar för fullt, fram och tillbaka. Jörgen kommer strax efter. Stråle efter stråle sprutar in i hennes våta innandöme. Lisa kysser Jonna våldsamt medan orgasmen sveper fram genom hennes underliv.

När Lisa lyfter sig från kuken, fångar Jonna i den och smeker den med varsam hand. Hon tar den i munnen och suger honom hårt. Jörgen har lämnat hennes stjärthål och slickar hennes våta sköte. Det rinner riktligt med safter in i hans mun. Lisa smeker en hand över hennes stjärt medan Jörgen slickar henne ivrigt. Tungan sveper fram i hennes våta hål och tänder Jonnas åtrå på nytt. När kuken åter står styv, ändrar hon ställning. Hon ställer sig på knä med stjärten vänd mot honom. Hon tittar över axeln mot Jörgen och ler.
- Kom då, din kåtbock, viskar Jonna förföriskt och vickar på baken.
Jörgen flyger upp och ställer sig på knä bakom henne. han greppar sin kuk och smeker ollonet mellan blygdläpparna innan han stöter in hela kuken med kraft.
- Aaaaaaa, guuud, så skööönt , skriker Jonna ut i hänförelse då hon blir utfylld.

Han sätter upp en väldig fart. Han tränger sig in i hennes våta källa med kraft. Som en kolv i en motor pumpar han fram och tillbaka i samman snabba takt. Lisa lägger sig framför Jonna med särade ben. Hon griper tag i hennes hår och skjuter höften under hennes huvud. När hon pressar hennes mun mot sitt sköte, börjar hon slicka direkt. Jonna lägger armarna runt hennes lår och slickar henne intensivt medan Jörgen knullar henne hårt och snabbt. Lisa håller ett stadigt grepp i Jonnas hår
- Hon älskar att få den i det andra hålet, viskar hon till Jörgen.
Hans hjärta hoppar över ett slag i sin iver att få knulla henne i stjärten. Han drar sig ur och sätter ollonet mot stjärthålet. Han trycker inte hårt men med en bestämd kraft. Han stannar inte upp förrän hela kuken vilar i hennes varma, trånga hål. Han stannar upp och smeker med handen över hennes rygg.
- Är det okey, gumman, frågar Jörgen.
- Det är härligt, svarar Jonna, men ta det försiktigt från början.

Jörgen tar det väldigt lugnt. Han glider sakta fram och tillbaka i hennes trånga hål. Han känner hur hon kramar kuken med stjärten. Jonna slickar Lisa intensivt. Hennes tunga virvlar fram och tillbaka i den våta grottan. Lisa lyfter på höften för att möta hennes tunga. Jörgen tittar hänfört på medan han knullar henne. Det är som att sitta på första parkett och se hur dessa två vackra tjejer tillfredställer varandra. Han ökar takten och stöter hårdare in i hennes stjärt. Jonna trycker sig bakåt varje gång han tränger sig in. Han smeker en hand mellan hennes ben och hittar klitoris. Han smeker den känsliga knappen medan han stöter in sin kuk. När han känner att han närmar sig, griper han tag i hennes höfter. Han känner hur den sväller ytterligare och trycker in den i botten. I stråle efter stråle, tömmer han sig i hennes stjärt. Jonna kommer samtidigt. Hon kramar hårt runt hans stolthet och vrålar ut sin vällust när orgasmen stormar fram. Hon har slutat upp med att slicka Lisa. Det har hon ingen koncentration till att göra. Jörgen drar sig ur och lägger sig ner på rygg. Han ligger som utslagen och låter pulsen gå ner till normal nivå. Jonna återgår till att slicka Lisa.

Med stor möda tar sig Jörgen upp och går till badrummet för att tvätta sin stolta krigare. När han kommer ut i hallen, hör han Lisas skrik av vällust. Han ler för sig själv när han inser att han trots allt är ganska lyckligt lottad. Vem vill inte ha två vacker tjejer med sig i sängen. När han kommer tillbaka till sovrummet, ligger de och väntar på honom. Jonna tittar på honom och ler. Hon klappar med handen på den plats som är ledig, nämligen mellan dem. Jonna och Lisa ligger på var sin sida om honom.
- Herregud, ni tar död på mig, suckar Jörgen.
- Inte en chans, svarar Jonna och ler. Vi har bara börjat. Jag kom ihåg att mamma jobbade i natt, så därför kom vi hit i stället. Vi har hela natten på oss.
De ligger tyst och stilla en stund och vilar.
- Kom Lisa så går vi och duschar av oss, säger Jonna.
- Det kan behövas, svarar Lisa och sätter sig upp
- Försök inte att somna, säger Jonna till Jörgen. Vi har bara börjat än.

Jörgen känner sig lite speciell med två så vackra och unga tjejer bredvid sig. Han har för länge sedan insett att han inte kommer ifrån att älska med Jonna. Han är inte så säker på att han vill det heller. Jonna har en makt över honom och det vet hon om. När de kommer tillbaka, kysser Jonna honom och lägger sig bredvid honom. Lisa står kvar på golvet och tittar på honom med ett leende.  Hon ställer sig på knä och grenslar hans ansikte. Hon smeker handen mellan benen innan hon sänker sig ner till hans underbara tunga. Den här natten skulle bli lång.  När de äntligen är nöjda, är det nästan morgon. De ligger på sängen, alldeles uttröttade. Efter en stund kliver Jonna och Lisa upp ur sängen. De ger honom var sin kyss och lämnar sovrummet.

Jörgen kommer tillbaka till nuet. Han känner att hans tankar på trekanten har gett honom stånd. Plötsligt känner han en hand på sin styva kuk.
- Vad har vi här då, viskar Lena och smeker med handen.
- Jag satt och tänkte på hur jag ska göra för att få knulla flygvärdinnan, viskar Jörgen tillbaka.
- Fel svar, säger Lena och klämmer till med handen.
- Aaaha, jag skojar bara, stönar Jörgen. Jag tänkte på vår bröllopsnatt.
- Mycket bättre, svarar Lena och lättar på trycket.
Hon smeker med handen över hans kuk.
- Lena, för helvete, viskar Jörgen. Det sitter minst 300 stycken i flygplanet.
- Fegis, svarar Lena och tar bort handen. Jag som tänkte suga av dig.
Jörgen tittar på sin hustru men kan inte lura ut om hon skojar eller inte.
- Den här semestern börjar bra, suckar han och lutar sig tillbaka.

Värmen slår emot dem då de kliver av planet. Man kan se värmen som dallrar i luften. De skyndar sig att ta en taxi, så fort som väskorna har kommit in i terminalen. 45 minuter senare står de i entréhallen i hotellet. De håller på att checka in när dörren öppnas bakom disken och ett bekant ansikte visar sig.
- Lena, Jörgen, välkommen till oss, säger Pedro och ler med hela ansiktet.
- Du kommer ihåg våra namn, konstaterar Lena leende.
- Självfallet, svarar Pedro. Jag glömmer aldrig namn, utom på de som jag vill glömma namnen på. Er dotter heter Jonna, tror jag..
- Det stämmer, svarar Jonna och hälsar. Det här är min kompis Lisa.
- Ah, lika vacker som sin mor, säger Pedro. Välkommen, vackra damer.
- Tack, säger Jonna och förvånar Jörgen med att rodna.

Pedro tar hand om nyckeln och hjälper dem med väskorna till lägenheten. Eftersom hotellet inte hade någon bröllopssvit, så blev det en lägenhet i stället. De kommer in i en liten hall med plats för en garderob med skjutdörr. Det första rummet de kommer in i är allrummet. I ena hörnet står två soffor, ett bord och en fåtölj. Mitt emot står en Tv, ett skrivbord och ett kylskåp. På var sida om allrummet ligger ett sovrum. Båda sovrummen innehåller en dubbelsäng, sängbord och garderober. Från allrummet finns det en dörr till altanen, som ligger i söderläge. Ett badrum med bubbelpool och dubbla duschar fullbordar lägenheten.
- Åh, vad fint, suckar Lena. Här kommer vi att trivas.
- Åjo, det duger, konstaterar Jörgen med ett leende.
- Pedro, har du några förslag på sevärdheter, frågar Lena.
- Jag ska gå igenom vad vi har, så kan ni få broschyrer och tips, säger  Pedro.
- Tack, det var snällt av dig, säger  Lena och följer honom till dörren.
- Jag är så glad att se dig, viskar Pedro till henne.
- Det gläder mig att få träffa dig också, svarar Lena.
Han smeker handen över hennes arm innan han lämnar lägenheten. Lena känner hur det pirrar i kroppen, bara av att känna hans hand på hennes nakna hud.

Jörgen och Lena packar upp sina kläder i sitt sovrum, medan Jonna och Lisa packar upp i deras sovrum. Lisa går fram och omfamnar Jonna bakifrån. Hon kysser henne på halsen och smeker sin hand upp under kjolen.
- I 14 dagar ska vi dela säng, viskar Lisa och smeker handen innanför trosorna.
- Vad härligt det ska bli, suckar Jonna när hon känner hennes smekningar.
Jonna vrider huvudet mot Lisa och kysser henne. Kyssen blir allt hetare medan Lisas fingrar glider in mellan hennes blygdläppar.
- Åhhhh, stönar Lisa när fingrarna glider in. In nu, Lisa. Vi ska ner och äta, så fort vi packat upp.
- Räkna inte med att sova inatt, viskar Lisa och tar bort sin hand.
- Det räknar jag inte med, svarar Jonna och kysser henne.
Med stor möda, drar de sig ifrån varandra. När de äntligen är klara, sitter Jörgen och Lena i soffan och väntar på dem.

Det blir en festlig middag med god mat och vin till maten för kvinnorna. Även Jonna och Lisa får ett glas vin. Jörgen håller sig till öl. Efter middagen känner de alla att de börjar bli trötta. De beslutar sig för att göra en tidig kväll. På väg till hissen, går Jonna och Lisa före Jörgen och Lena. Jörgen tittar i smyg på deras läckra stjärtar som vickar så sexigt. Lena tittar upp mot receptionen och ser att Pedro vinkar till henne att komma.
- Gå upp så länge, så kommer jag, säger Lena.
- Vart ska du gå, frågar Jörgen.
- Jag tror att Pedro har klart med förslag på vad vi kan besöka, säger Lena.
- Vill du att jag följer med, frågar Jörgen.
- Javisst får du det, säger Lena, men jag ska bara hämta broschyrerna.
- Kommer ni någon gång, ropar Jonna som håller hissdörren åt dem.
- Eh….jag går upp så länge, svarar Jörgen.
- Okey, säger Lena och går mot receptionen.

Jörgen hinner inte mer än in i hissen förrän Jonna lägger armarna runt hans hals och kysser honom.
- Jonna, säger Jörgen. Lena kan komma när som helst.
- Jag hörde vad mamma sa, säger Jonna. Hon kommer senare.
Jonna kysser honom på igen. Den här gången är kyssen mer lidelsefull. Hon smeker handen över hans kuk och känner hur den styvnar. Jörgen har kapitulerat och kysser henne tillbaka. En hand ligger under kjolen och smeker hennes stjärt. Längre hinner de inte innan hissdörrarna öppnas. De bryter kyssen och går ut ur hissen.
- Jag tror vi hinner älska, säger Jonna och ler.
- Är du galen, svarar Jörgen förskräckt.

Under tiden har Lena kommit in på Pedros kontor. Hon sätter sig på stolen vid skrivbordet och tittar på de broschyrer som Pedro har plockat fram. Medan Lena studerar broschyrerna, studerar Pedro Lena. Han har aldrig glömt henne. Ingen har kunnat ta emot honom som hon gjorde förra gången de var här. Han känner hur kuken styvnar bara av att titta på henne. Två gånger älskade vi förra gången, tänker Pedro. Den här gången ska de bli många fler. Han har kollat upp att de ska stanna i 14 dagar. Diskret låser han dörren till hans kontor. Det får bära eller brista, tänker Pedro. Jag måste ha henne. Han går sakta fram till henne. Under tiden drar han ner gylfen och befriar sin stora påle från sin fångenskap innanför byxorna. Han smeker med handen över hennes hår.
- Vilka fina broschyrer…börjar Lena men tystnar då hon får se hans stora kuk, bara några centimeter från ansiktet. Hon kan inte slita blicken får den stora kuken.
- Nej, viskar hon och smeker med handen över kuken.

Hon runkar honom sakta och studerar hur den växer i handen på henne. När hon börjar runka honom samtidigt som hon slickar på ollonet, ler Pedro inombords. Nu vet jag hur jag ska fånga dig, tänker han. Jag behöver bara visa kuken, så kan du inte låta bli mig. Han lägger en hand på hennes nacke och trycker sakta ner hennes mun över den enorma pålen. Han trycker ner hennes mun till dess hon har hela kuken i munnen. Lenas mun töjs ut till max, men hon lyckas ta emot honom.
- Ingen suger som du, suckar Pedro.
Han stöter sakta in i hennes mun och njuter av tungan som smeker längs skaftet. Hon suger honom i lugna tag. När han känner att utlösningen är på väg, trycker han in hela kuken. Utan förvarning sprutar han långt ner i halsen på henne. Lena har svårt att ta emot hela kuken men sväljer allt som kommer. Pedro håller hennes huvud stadigt och glider fram och tillbaka i munnen. Lena slickar i sig av de sista dropparna. Pedro fortsätter att  munknulla henne efter utlösningen.

När den åter står styv, drar han upp henne på benen. Han sätter handen på hennes rygg och pressar ner henne över bordet. Lena säger ingenting. Hon är alldeles för kåt för att säga nej. Han drar upp hennes kjol och tar av henne trosorna. Han är alldeles för kåt för att vänta. Han smeker ollonet mellan blygdläpparna och trycker till. Äntligen får han göra det han har längtat efter sedan de träffades första gången. Äntligen får han knulla henne. Han ökar farten och knullar henne hårdare.
- Nu ska vi knulla ofta, viskar Pedro.
- Ja, ja stönar Lena som inte vet vad hon svarar på.
Han fångar in hennes bröst och nyper i bröstvårtorna genom blusen. En stöt av smärta ilar ner till hennes underliv.
- Vi ska träffas varje dag, stönar Pedro som börjar närma sig sin utlösning.
- Nej…kaaan iiinte, stönar Lena ivrigt.
- Varje dag, upprepar Pedro och knullar henne så fort han kan.
- Jaaaaa, stönar Lena högt när orgasmen kommer med full kraft.

Han fortsätter att knulla henne medan orgasmen rusar genom hennes kropp. Hon kramar hans stora kuk med sina våta läppar. Han håller henne i höften med ett stadigt tag. Kuken tränger sin obevekligt in, om och om igen. Till slut orkar inte Pedro hålla emot. Han stöter in hela sin kuk och sprutar in sin säd, långt in i hennes heta källa. Båda skriker de ut sin vällust medan han sprutar in sin säd. Han ligger kvar över henne och njuter av hennes kramande fitta. När han drar sig ur, vänder hon sig om och kysser honom ömt. Lena lånar toaletten som finns på hans kontor och tvättar sig. Hon går mot hissarna med broschyrerna i famnen. När hissdörrarna stängs, kommer ett saligt leende över hennes ansikte.

När Jörgen, Jonna och Lisa kommer upp på rummet, tar Jonna honom i handen och drar honom med sig till sitt sovrum.
- Nej Jonna, säger Jörgen. Lena kan komma när som helst.  
- Vi får inte så många tillfällen att vara ensamma, så sluta protestera, säger Jonna. Det har vi inte tid med.
Hon sätter sig på sängen och drar honom till sig. Medan han protesterar svagt, tar Jonna av honom byxorna. Lisa hjälper till att ta av honom skjortan. På ett ögonblick står han naken framför Jonna. Hon smeker med handen över hans kuk som reagerar direkt.  Lisa står bakom honom och smeker med fingrarna över hans bröstvårtor. När Jonnas mun glider ner över staken, stönar Jörgen av vällust. Lisa griper tag i hans hår och drar huvudet bakåt. Med tungan slickar hon över hans hals. Jörgens åtrå stiger i raketfart. Han är fruktansvärt kåt och helt i händerna på Jonna och Lisa.

Jörgen stöter lite försiktigt mot munnen för att komma längre in. Han känner att han närmar sig en utlösning. Lisa vrider hans ansikte mot sig och kysser honom. Hon smeker in sin tunga i hans mun medan Jonna suger honom samtidigt som hon smeker med handen över hans pung. Jörgen orkar inte hålla emot den enorma åtrå som sprider sig i kroppen på honom. Han är väldigt nära en orgasm. Då slutar Jonna att suga honom och Lisa släpper honom ur sitt grepp. Jonna lägger sig på rygg i sängen.
- Ta av mig trosorna, säger Jonna.
- Lena då, vädjar Jörgen, som känner stressen av att hans nyblivna hustru kan komma in när som helst.
- Sätt fart, fräser Jonna ilsket.
Jörgen har ingen motståndskraft kvar. Han drar av hennes trosorna och slänger dem bredvid henne på sängen.

Jonna drar upp kjolen över midjan och särar inbjudande på benen.
- Kom då, viskar Jonna och smeker sig mellan benen. Det här har du längtat efter.
Jörgen lägger sig mellan hennes ben och tränger sig in med en kraftfull stöt.
- Ahaa, vad härligt, stönar Jonna och lägger upp sina fötter på han höfter.
Jörgen sätter upp en väldig fart. Han knullar henne hårt och snabbt. Lisa lägger sig bredvid Jonna och kysser henne. Hon smeker sin hand ner till hennes klitoris och fördubblar njutningen. Jörgen ser hur de hånglar med varandra medan han stöter med kraft, in i hennes trånga grotta. Han arbetar sig snabbt fram till sin utlösning. Trots att han älskar att knulla med Jonna, så känner han en stress över att inte veta var Lena är. Han knullar henne så hårt han kan och känner ilningarna i pungen. Han trycker in sin kuk i hennes trånga hål och sprutar in sin säd, om och om igen. Kuken pulserar ut sin säd i omgångar medan Jonna får sin orgasm. Lisa smeker hårt över den känsliga knappen och förstärker njutningen. Jonna kramar med benen över hans höfter och pressar sig hårt mot honom. Hennes skrik av njutning, drunknar i Lisas mun.

När Jörgen har hämtat sig, drar han sig ur och plockar upp sina kläder i famnen. Han skyndar sig in i badrummet och tvättar av sig. När han är klar, sätter han sig i soffan och väntar på Lena. Medan Jonna går in i badrummet, sätter sig Lisa bredvid Jörgen. Hon smeker en hand över hans kuk och kysser honom. Jörgen svarar automatsikt på kyssen.
- Nu blev jag utan, viskar Lisa.
- Lena kan komma vilken minut som helst, svarar Jörgen.
- Okey, svarar Lisa lugnt. Men nästan gång jag kommer till dig, så nekar du inte.
- Jag lovar ingenting, svarar Jörgen. Det begriper du väl.
- Nästa gång är det min tur, viskar Lisa och ler.
Hon kysser honom igen och återvänder till sovrummet.
- Herregud, hur ska det här gå, tänker Jörgen.

Strax därefter kommer Lena tillbaka till lägenheten. Jörgen noterar hennes rosiga kinder och glittrande ögon. Han runkar på pannan då han ser på henne. Hon sprider ut broschyrerna på bordet.
- Titta så mycket han har tagit fram, säger Lena. Det blir svårt att välja.
- Kan vi inte bara sola och bada, säger Jonna som har kommit ut från badrummet.
- Vi kan väl åtminstone titta på dem, säger Jörgen.
Det sätter sig runt bordet och tittar på broschyrerna. Det blir som Lena förutspådde. Det är så mycket att välja på, så de har svårt att välja var de ska åka.
- Vi behöver ju inte bestämma oss idag, säger Lena. Nu går vi och lägger oss så vi orkar upp i morgon bitti.
- Du har väl packat med dig morrötterna, mamma, säger Jonna och skrattar.
- Hörrudu, säger Lena och skrattar. Du är inte för stor för att få smisk. Passa dig du.
- Skulle du kunna ge mig smisk, frågar Jonna och låtsas bli förskräckt.
- Det skulle vara ett rent nöje, svara Jörgen.
- Nu frågade jag inte dig, säger Jonna. Jag kanske ska smiska dig istället?
- Det behövs inte, svarar Jörgen. Det gör Lena varje kväll.
- Men Jörgen, tänk om flickorna tror dig,. säger Lena som inte kan låta bli att skratta.
- Då kanske de äntligen får reda på hur eländigt jag har det, säger Jörgen.

Lena tittar på Jörgen med en lurig min.
- Flickor, om ni hör skrik i natt så behöver ni inte oroa er, säger Lena. Det är bara Jörgen som får det han alltid har längtat efter.
- Stackars lilla gubben, säger Jonna och ler. Du kanske vill ligga mellan Lisa och mig i natt?
- Tack, men nej tack, säger Jörgen. Det finns inte en chans att jag byter ut Lena mot någonting annat.
Lena smeker en hand över hans kind och kysser honom.
- Jag skulle aldrig byta ut dig heller, säger Lena. Jag älskar dig så mycket.
-  Nej, nu börjar de igen, suckar Jonna. Kom Lisa, så går vi och lägger oss.
Jonna kramar och pussar sin mamma och Jörgen god natt. Lisa står och tvekar på hur hon ska göra. Jörgen tar hennes hand och drar henne till sig.
- Var inte blyg, säger han. En puss och en kram varje kväll kostar det att vara tillsammans med oss.
Lisa kramar om honom och ger han en puss på munnen. Hon ger också Lena en kram. Hon tittar Lena i ögonen innan hon pussar henne också. Lena hinner känna hennes tungspets över sina läppar innan pussen är över.
- God natt och sov så gott, säger Lisa.
- Detsamma Lisa, svarar Lena och smeker en hand över hennes kind.

Jörgen hinner ta av sig kläderna och lägga sig innan Lena har börjat ta av sig kläderna. Han ligger tyst och tittar på henne medan kjolen och blusen glider av hennes kropp. Han känner hur det rycker i kuken bara av att se henne ta av sig kläderna.
- Vad du är vacker, Lena, viskar Jörgen. Jag kan inte fatta att du valde mig.
- Jag vill bara ha det bästa, svarar Lena och tar av sig trosorna. Du är det bästa som finns.
När hon ser hans kåta blick, stannar hon upp och tittar på honom. Hon smeker en hand mellan sina ben och slickar med tungan över sina läppar.
- Är det mig du vill ha, viskar hon. Vill du slicka mig? Du kanske vill knulla mig?
- Vad tror du, svarar Jörgen och slänger undan täcket.
Hans stånd töjer ut hans kalsonger så det ser ut som ett tält.
- Ta av dig kalsongerna, viskar Lena. Jag vill att du sover naken i fortsättningen.
- Gäller det när vi kommer hem också, frågar Jörgen och tar av sig kalsongerna.  
- Naturligtvis, svarar Lena. Om jag vaknar och vill leka med min vän, så får ingenting vara i vägen.
- Det gäller dig också, säger Jörgen. Jag vill ha dig naken så ofta som möjligt.
- Låt oss börja på natten, älskling, svarar Lena och kliver upp i sängen.

Hon ställer sig med fötterna på var sin sida om hans huvud. Jörgen tittar upp mot hennes smekande hand. Kuken reser sig då han ser hur hennes fingrar glider in i den våta kärleksgrottan.
- Tycker du om vad du ser, viskar Lena och smeker sig själv.
- Om du visste hur mycket jag älskar det, svarar Jörgen och smeker hennes lår.
- Ta bort händerna, viskar Lena och trycker in ett tredje finger.
Jörgen tar förvånad bort sin hand. Nu är hon så där igen, tänker han. Nu får hon den mystiska, kåta blicken. Nu vill hon bestämma igen, men inte mig emot, tänker han vidare.
- Du kanske inte ser tillräckligt bra, viskar Lena och sänker sig mycket sakta ner på huk.

Hennes sköte är bara några centimetrar från hans mun, men han gör inget försök att slicka henne. Han vet att detta är hennes stund. De tre fingrarna löper fram och tillbaka i hennes våta grotta. Safter droppar ner över hans ansikte. Hon håller fast hans blick med sina ögon medan hon smeker sig. Med tummen smeker hon över klitoris. Åtrån rusar genom hennes kropp. Hon älskar att se hans dyrkande blick. När orgasmen startar upp, faller hon ner på knä och tar bort sina fingrar. Hon pressar sig hårt mot hans mun. När tungan smeker sig in i hennes heta källa, skriker hon ut sin åtrå när orgasmen stormar fram i hennes underliv. Safter rinner rikligt ner i hans mun. Han slickar henne intensivt över hennes känsliga knapp och håller igång orgasmen. Medan orgasmen ännu varar, vänder han henne på rygg och tränger in i henne.
- Jaaaaaaaaa, skriker Lena och pressar sig mot honom.
    
Han knullar henne med våldsam kraft. Han stöter in sin hårda kuk i hennes våta innandöme och känner hur hon kramar honom med sina våta läppar. Han böjer sig ner och kysser hennes hårda bröstvårtor som står trotsigt rakt ut. Han suger hårt på vårtan och skickar en blandning av smärta och vällust ner till hennes underliv. Lena sätter fötterna mot sängen och pressar sig mot honom. Jörgen känner hur pungen drar ihop sig av vild åtrå. Han trycker in sin kuk med kraft och känner hur säden slungas ut genom sin kuk och in i sin älskades kramande fitta. När Lena stämmer upp i ett vrål, kysser han henne våldsamt för att dämpa hennes skrik. De klänger sig fast vid varandra medan orgasmen rasar genom deras kroppar. Han faller ihop över hennes svettiga kropp. Han känner hennes skenande hjärtslag mot sitt bröst.
- Det finns ingen som du, viskar Jörgen. Måtte jag aldrig vakna upp ur denna dröm.
- Var inte orolig, min älskade, viskar Lena till svar. Jag och du ska alltid vara tillsammans i denna drömvärld. Jag älskar dig.

De går upp och duschar tillsammans. De tvättar varandras kroppar med stor ömhet. Duschen tar sin tid, eftersom ingen av dem kan låta bli varandra. När de äntligen kommer tillbaka i sovrummet, lägger de sig tätt tillsammans. Värmen i rummet tillåter egentligen inte att ligga så tätt, men ingen av dem vill skiljas från den andra. När Jörgen sakta glider in i djup sömn, ligger Lena och funderar. Hon tänker på hur mycket de älskar varandra. Ändå kan hon inte säga nej till Pedro. Hon vet innerst inne att hon valde samma plats och hotell för att få träffa honom igen. Hon tänker på Runes ord på jobbet om att skilja på kärlek och sex. Hon tittar på Jörgen där han ligger och sover. Hennes hjärta fylls av värme när hon ser på honom.
- Gud, vad jag älskar dig, viskar hon.
Hon vet att han dyrkar den mark hon går på och hon ska se till att han aldrig någonsin ångrar att han träffade henne. Det har hon tagit på sig som sin livsuppgift. Jag ska se till att du förblir så lycklig som du är värd, tänker hon. Hon kysser honom försiktigt på kinden och kryper ihop mot hans kropp. Hon har aldrig varit så lycklig som nu.

Det är mitt i natten när sovrumsdörren öppnas försiktigt. Varken Lena eller Jörgen märker någonting. De sover båda djup. Lisa går tyst fram till Lena och beundrar hennes kropp. Hennes ögon smeker Lenas lår upp mellan benen. Hon sätter sig på huk bredvid henne för att få en närmare titt. Hon får anstränga sig till det yttersta för att inte smeka hennes kropp
Inte nu, tänker Lisa. Hon ställer sig upp och går runt sängen till Jörgens sida. Eftersom han ligger på sidan, vänd mot Lena, drar hon försiktigt ner honom på rygg. Han mumlar lite men vaknar inte. Hon smeker med handen över kuken och får genast en reaktion. Försiktigt smeker hon den styv. Det börjar rycka i Jörgens ögonlock när hon greppar hans kuk och runkar honom. Hon studerar hans kuk som styvnar allt mer. När han är på väg att vakna, öppnar hon munnen och glider sakta ner över staken. Hon smeker sin hand över hans pung medan hon suger honom. Jörgen vaknar med ett ryck. Han tittar desperat mot Lena och ser att hon sover.

När han tittar ner, ser han att det är Lisa som suger honom. Han lägger en hand på hennes axel för att få henne att sluta suga honom. Handen runt pungen kramar åt. Jörgen biter ihop för att inte skrika. Han tar bort sin hand och greppet runt pungen släpper. Hon suger som en gud, tänker han när han tillåter sig att njuta. Hon är till och med bättre än Jonna. Med lugna tag suger honom. Han känner igen ilningarna när de kommer. Han stöter upp sin kuk mot hennes mun och väntar på utlösningen. Då tar hon bort munnen och ställer sig upp. Jörgen tittar oförstående på henne. Hon tar hans hand och börjar dra i honom. För att inte falla i golvet, ställer han sig upp. Lisa går mot dörren och Jörgen följer efter. Han vågar inget annat. Han vill inte att Lena ska vakna.

Lisa tar honom till badrummet. Hon låser dörren och sätter sig på toalettstolen. Hon drar ner den villrådiga Jörgen på knä och särar på benen. Jörgen tittar på hennes våta, rakade sköte innan han kysser hennes lår, upp mellan benen. Lisa blundar och njuter av hans härliga tunga.
- Åååå, är det så här Jonna har det, viskar hon. Bara ta för sig när hon blir kåt.
Han svarar inte. Han slickar henne intensivt. Tungan smeker djupt inne i hennes innersta gömmor. Han slickar henne med skicklig tunga. Han drar ut tungan och slickar över hennes klitoris medan två fingrar glider in i hennes våta grotta. Hon skjuter fram sitt underliv för att ta emot mer av hans smekande fingrar. När hon känner att hon närmar sig, drar hon undan hans ansikte och ställer sig upp.
- Sätt dig, viskar Lisa och pekar på toalettstolen.

Han hinner knappt sätta sig innan Lisa sjunker ner över hans stenhårda kuk. Hon rider honom sakta medan hon kysser honom med hetta. Som vanligt tar hennes kyssar andan ur honom. När han försöker vrida undan munnen, följer hon efter. Hon kramar runt kuken med sina våta blygdläppar medan hon rider honom allt snabbare. Han smeker sina händer över hennes stjärt. Med var sin hand på hennes skinkor, pressar han henne mot sig. Nu behöver han inte trugas. Nu är han alldeles för kåt för att stoppa. Varje gång hon glider ner över kuken, hjälper han till genom att pressa henne ner mot sin kuk. När han känner sin säd skjuta ut genom kuken trycker han henne hårt mot sig. När den första strålen träffar hennes inre väggar, kommer hon med våldsam kraft. Hon kysser honom medan hon stönar ut sin orgasm. Hennes underliv drar ihop sig i kramper när orgasmen stormar fram. Hon sitter länge kvar över hans kuk och kysser honom. Den här gången, betydligt ömmare. Hennes blygdläppar kramar runt hans stake.
- Åh, vad skönt, säger Lisa och suckar. Det här behövde jag.
- Du får inte komma in i vårat sovrum på det här sättet, viskar Jörgen.
- Det beror på dig, svarar Lisa och ställer sig upp.
- Vad menar du, frågar Jörgen.
- Se till att inte nonchalera mig nästa gång jag är kåt och vill knulla, svarar Lisa som om det var det mest naturliga i världen.

De kysser varandra en sista gång för den här natten. Jörgen stupar i säng och somnar på en gång. Lisa kryper upp i sängen och kysser Jonna.
- Hur gick det, frågar Jonna.
- Det var underbart, svarar Lisa. Gud, vad avundsjuk jag är på dig som har Jörgen.
- Han är fantastisk, svarar Jonna. Men kom ihåg, du får inte älska med honom utan min tillåtelse.
- Det lovar jag, svarar Lisa och kysser henne.
Jonna vänder henne ryggen. Lisa kryper in mot hennes kropp och lägger armen runt henne. Handen smeker ömt hennes ena bröst. De önskar varandra god natt och somnar.

 Dagen efter går de ner till stranden efter frukost. De lyckas hitta en relativt dold plats. Två av sidorna är täckta av buskar som skymmer insynen. När de lagt ut filtarna och smörjt in varandras kroppar, lägger de sig ner för att sola. Lisa och Jonna springer ner för att ta sig ett dopp i havet. När de kommer tillbaka, lägger sig Jonna över Jörgens kropp.
 - Aiiiiiiiii, skriker Jörgen till när han känner hennes kyliga kropp mot sin heta kropp. 
 - Du är iskall, säger Jörgen.
- Det är du som är het, svarar Jonna och pressar sig mot honom.
Innan hon lägger sig ner bredvid honom, smeker hon med handen över hans kuk. Ett tyst stön hörs från Jörgens läppar.

De ligger och solar i en timme, innan de går ner i havet och svalkar sig. De badar en stund innan de återvänder till sin filt för att sola. Ytterligare en timme går innan Jonna föreslår att de ska bada igen.
- Gå ni så länge, säger Lena. Jag måste gå på toaletten.
Jonna tar Jörgen i handen och leder honom till havet. Han ser på Jonnas leende att det är något på gång. De går ut så vattnet når dem till midjan. Jonna vänder sig mot honom och smeker handen över kuken.
- Håll inte på nu, säger Jörgen. Någon kan se oss.
- Ser du någon du känner här, svarar Jonna och smeker handen innanför badbyxorna.
- Snälla Jonna, du kan väl …börjar Jörgen.
- Smek mig, viskar Jonna och kysser honom. Smek mig på samma sätt.

Med en suck, smeker han handen innanför hennes bikinitrosor. Jonna fångar in hans blick och ler då hon känner hans finger som glider in i hennes heta grotta. Hon runkar den styva kuken medan fingret smeker fram och tillbaka i hennes sköte. Jörgen tittar sig oroligt omkring men ingen tycks lägga märke till vad de håller på med.
- Kom, säger Jonna plötsligt. Vi går upp.
Hon tar hans hand och går tillbaka till deras plats. Jörgen rodnar och försöker skyla den styva kuken som avtecknar sig tydligt i badbyxorna. När de kommer till filten och lägger sig ner, drar Jonna ner hans badbyxor så kuken blottas.
- Jonna, protestera Jörgen.
- Det är ingen som ser oss här, säger Jonna och tar av sig bikinitrosan.
Hon lägger sig med ryggen mot honom.
- Knulla mig, viskar hon. Skynda dig innan mamma kommer tillbaka.
Ingen av dem funderar på var Lisa är.

Jörgen lyfter på hennes ben och tränger sig in i hennes våta grotta. Han stannar upp och njuter av hennes trånga fitta som kramar runt hans kuk. Han stöter in med kraft. Jonna stönar högt för varje gång som han tränger sig in. Jörgen är ordentligt kåt.. Dels för att han alltid är kåt på Jonna men också på det faktum att han knullar sin styvdotter på en badstrand, full med folk. Det kittlar lite extra och gör honom störtkåt. Han ökar takten och stöter hårdare in i henne. Han drar hennes överkropp mot sig och drar ner hennes bh. Han kramar hårt runt hennes bröst och nyper i bröstvårtan. Nu struntar han att det är folk runt omkring som kan se honom. Han knullar henne med kraft. Han stöter hårt in i henne och känner att han närmar sig.
- Jag vill knulla dig i stjärten, viskar han mest för att skrämma henne.
- Det får du göra en annan gång, stönar Jonna. Åh, guuud, så skööönt.

De kommer samtidigt. Han trycker in sin kuk och sprutar in sin säd. Jonna pressar sig bakåt när orgasmen kommer. Hon lyckas undvika att skrikar ut sin njutning. Hennes kropp skälver varje gång som han sprutar in sin säd. Han glider sakta fram och tillbaka och njuter av hennes varma kärleksgrotta.
- Jag skulle vilja knulla igen, viskar Jörgen och känner hur han styvnar igen.
- Det vill jag också, svarar Jonna, men vi får ta det senare. Nu måste vi gå i vattnet.
När de har tagit på sig badbyxorna och bikinitrosor, går de hand i hand ner till havet för att skölja av sig.

När Lena kommer från toaletten, står Pedro utanför och väntar.
- Jag såg dig när du gick hit, säger Pedro och tar hennes hand. Jag har väntat på dig.
Han håller kvar hennes hand och börjar gå.
- Jag kan inte hålla på och träffa dig så här, säger Lena men följer lydigt med.
Pedro passerar hissarna och går längre ner i en korridor. Han stannar upp framför en dörr och pekar på numret på dörren.
- Rum 345 är vårat rum, så länge du är här, säger Pedro och öppnar dörren.
Han drar in henne i rummet och stänger dörren. Det är ett litet rum. Allt som finns i rummet är två fåtöljer och en dubbelsäng.
- Det här är mitt rum, när jag över nattar här, säger Pedro och kysser henne.
Medan kyssen varar, tar han av henne bh´n. Han smeker hennes bröst med varsamma händer. Lena kysser honom tillbaka och njuter av hans smekningar. Han ställer sig på knä och tar av henne bikinitrosorna.
- Du är så vacker, min gudinna, viskar Pedro och smeker hennes lår.

Han ställer sig upp och tar av sig kläderna. När Lena får se hans stora kuk, skälver hon i kroppen av förväntan. Han lyfter han upp henne i sina armar och lägger henne på sängen. Han smeker med händerna över hennes bröst. Han kramar dem ömt och nyper lätt i bröstvårtorna.
- Du är så vacker, suckar han och suger in en bröstvårta i munnen.
Medan han suger på hennes bröstvårta smeker han handen över hennes mage, ner mellan benen. Två fingrar glider in i det redan våta skötet. Han lämnar hennes bröst och kysser sig ner över magen. Tungan smeker hennes navel. Med tungspetsen smeker han den lilla gropen på magen. Smekningarna sänder ljuvliga signaler ner mellan benen. Lena stönar högt av vällust när fingrarna och tungan smeker henne. Fingrarna ökar takten och glider snabbt fram och tillbaka. Han kysser sig tillbaka till brösten. När han suger in bröstvårtan hårt i munnen samtidigt som han med ett finger smeker över hennes klitoris, kommer hon i en underbar orgasm. Hon pressar sig mot fingrarna och stönar högt av vällust när orgasmen håller henne i sitt grepp. Han avbryter smekningarna och lägger sig bredvid henne.
- Kom, min gudinna, viskar han. Lägg dig över mig så jag får smaka på dig.

Hon lägger sig i en 69:a över honom. Han smeker med händerna över hennes skinkor medan tungan smeker sig in i hennes våta sköte. Lena smeker med handen över kuken som styvnar direkt. Hon njuter av hans tunga som slickar henne ivrigt. Hon runkar honom samtidigt som hon slickar längs skaftet. Hon slickar sig ner till pungen och smeker den ömt. Hon känner hur det rycker i kuken då hon smeker hans pung. Pedro slickar hårt över hennes klitoris. Lena känner hur åtrån sätter fart och pressar sig mot munnen. När orgasmen kommer, avbryter hon smekningarna. Hennes kropp skakar då orgasmen sveper genom hennes underliv. Pedro slickar girigt i sig av hennes safter som rinner rikligt ner i hans mun. Orgasmen sköljer över henne i våg efter våg. Hon skjuter upp ryggen och pressar sig mot tungan som obevekligt slickar henne. När orgasmen har bedarrat, lyfter hon på benet och lägger sig bredvid honom.

Pedro följer efter och lägger sig mellan hennes ben. Han glider sakta in i hennes våta grotta och stannar inte upp förrän hela kuken vilar i henne heta källa.
- Åhhhh guuuud, stönar Lena och lägger upp sina ben på hans höfter.
Han knullar henne med lugna tag. Han drar ut kuken så bara ollonet är kvar, innan han glider in igen. Om och om igen, glider den enorma kuken fram och tillbaka. Lenas åtrå stiger i raketfart. Hon lyfter på höften och möter honom varje gång den plöjer sig in. Det tar inte lång stund innan Lena kommer med våldsam kraft. Som vanligt när hon tar emot en stor kuk, så är orgasmen kraftig. Hon pressar sig emot honom och skriker ut sin njutning. Pedro ökar takten och stöter hårt in i henne. Han närmar sig målet och stöter med full kraft. Han känner hur hon kramar han stora påle med sina våta läppar. Lenas orgasm håller i sig. Den vilar aldrig. När hon känner hur han sprutar in i henne vrålar hon ut sin njutning med full kraft. Pedro kysser henne för att dämpa hennes vrål. Han ligger kvar över henne och njuter av värmen som omger dem. Han kysser henne ömt och känner en kärlek till denna underbara kvinna. Sakta börjar han glida fram och tillbaka i henne.
- Nej, nu räcker det, säger Lena. Jag måste tillbaka till min familj.
Pedro rycket till då han påminns om att hon inte är hans. För ett kort ögonblick var de två tillsammans. Nu, då han påminns om hennes familj, drar han sig ur med en suck. 

- När kan vi träffas igen, frågar Pedro.
- Jag vet inte, svarar Lena. Det här är inte rätt.
Som vanligt drabbas hon av ångerkänsla när det är över.
- Dörren är aldrig låst, säger Pedro. Jag har ingenting här som kan stjälas. Då slipper jag låsa dörren. Kom hit ikväll eller i morgon. Jag ser när du kommer och möter dig här.
- Jag vill inte lova någonting, säger Lena.
Pedro kysser henne ömt. Han tar hennes hand och lägger den över sin kuk.
- Känn, viskar Pedro. Den längtar redan efter dig. 
Lena kan inte låta bli att runka honom.
- Vi får se när jag kommer, säger Lena. Det måste vara rätt tillfälle.
- Okey, säger Pedro. Jag väntar på dig.

Lena går till badrummet för en dusch. Hennes tankar går till Jörgen och det svek hon utsätter honom för. Efter en stunds funderingar säger hon till sig själv.
- Vad fan, vi ska vara här i 14 dagar, sedan kommer vi aldrig hit någon mer gång. Det blir den här semestern. Sedan är det slut.
När hon kommer ut från badrummet, tar hon på sig bikinin och kysser Pedro ömt.
- Vi ses senare, säger Lena.
- Jag längtar redan, min gudinna, svarar Pedro.
Lena går med lätta steg ut från rummet. Hela hennes ansikte är ett enda stort leende. Det leendet skulle ha satt sig i halsen om hon sett att hon var iakttagen.
- Jasså, det är på det viset, säger Lisa till sig själv och ler.
 
Forts följer

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.