Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/12, 2019 kl. 12:35, av Mlucky

Ny jultradition

Julafton börjar lida mot sitt slut, kvar fanns presentpapper i drivor och disk så långt ögat kunde nå. Det hade varit en ganska lugn jul då krafterna som småbarnsföräldrar inte fanns i överflöd. Adam packade diskmaskinen full och startade den, sen tog ha

Julafton börjar lida mot sitt slut, kvar fanns presentpapper i drivor och disk så långt ögat kunde nå. Det hade varit en ganska lugn jul då krafterna som småbarnsföräldrar inte fanns i överflöd. Adam packade diskmaskinen full och startade den, sen tog han tag i det som skulle handdiskas. Han undrade lite var Elsa tagit vägen men samtidigt var hon värd att få vila lite. Hon hade dragit ett extra stort lass här hemma nu när han jobbat extra mycket inför julen. 

Som han älskade henne, vackra, fina, underbara, sexiga Elsa. Hennes mörka ögon var verkligen något att förlora sig i. Ett underbart leende och en utstrålning som kunde smälta inlandsisen.

 

Han blundar och ler för sig själv när han står där och diskar, plötsligt hör han hur någon kommer gående in i köket. Ljudet av klackar mot parkettgolvet väcker honom på alla sätt. Han vänder sig om och där står hon. 

Röda underkläder i spets, röda stayups och röda högklackade skor. På detta har hon en tunn vit kimono, nästan genomskinlig.

Hon biter sig i läppen och undrar det finns något paket kvar att öppna. Bulan innanför Adams jeans börjar växa. Han går emot henne och kysser henne hett och girigt. Läpparna möts och tungorna som vet precis hur den andre vill ha det leker. Adams händer håller henne i nacken och talar om hur mycket han älskar henne. Elsas ena hand leker i hans nacke och den andra smeker honom över ryggslutet. Han lyfter upp henne på köksön och ställer sig mellan hennes ben samtidigt som han kysser henne igen. Hon saxar benen runt hans höft och drar honom närmare. Han backar och bara tittar på henne, båda ler.

Elsa lägger sig på rygg på köksön, skorna har stöd mot bänkskivan. Han böjer sig över henne och kysser henne ner över halsen, Elsa stönar och njuter när han fortsätter ner över bröstkorgen. Han sätter på kupan och leker med hennes bröstvårtor med tungan och läpparna. Samtidigt har hans ena hand lirkat undan trosorna och han har börjat massera hennes läppar och klitoris. När han närmar sig naveln tar hon spjärn med skorna och lyfter på höften, som ett tecken på att han ska ta av hennes trosor. Han är inte sen att lyda.

När han ser hennes vackra, rakade och längtande fitta får han gåshud. Tänk att han får ha sex med den här kvinnan…

Han ställer sig på knä och börjar passionerat och njutningsfullt att slicka henne. Elsa känner hur njutningen ökar för varje sekund, hon älskar verkligen när Adam slickar henne. Hennes kropp rör sig och reagerar på hans behandling. Adam kompletterar sin tunga med att stoppa in ett finger för att massera hennes g-punkt. Elsa stönar till och roterar sin höft. Adam känner hennes reaktion, han ökar intensiteten över hennes klit och hör hon närmar sig. Hon känner hur orgasmen kommer som en flod inom henne. Hon börjar stöna högre och högre när orgasmen slår klorna i henne. Händerna försöker greppa om köksbänken samtidigt som hon slår benen runt hans axlar och håller hans huvud tryckt mot sitt sköte samtidigt som orgasmen ebbar ut.

Adam klättrar upp ovanpå henne och han kan fortfarande känna hur hennes hjärta dunkar. Han riktar in sin kuk som vid det här laget är stenhård och längtande. Han nosar i hennes öppning med toppen och påbörjar inträngningen. Sakta sakta kommer han längre och längre in i henne, till slut är han helt inne i henne och han kysser henne djupt samtidigt som han börjar röra sig in och ut i henne. Det är så underbart skönt. I fantasin är Elsa tomtens sexiga fru och han känner sig som tomten. Fantasin blir för mycket för honom och han kommer. Du är min sexiga tomtemor viskar han i hennes öron samtidigt som han tömmer sin sats i henne.

När han klivit av henne och båda har torkat av sig pekar hon på en stol och säger åt honom att sätta sig. Hon sätter igång en version av låten ”Santa Baby” och dansar för honom i köket (trosorna har inte brytt sig om att ta på sig igen). När hon ser att han börjar resa igen börjar hon retsamt smeka sig själv till dansen. Höften rör sig och hon svänger med huvudet. Hon känner sig som en riktig sexdrottning. 

Nu står Adam som ett spett igen och hon sätter sig ivrigt i hans knä. Hon kysser honom ivrigt samtidigt som hon sätter sig ner över hans hårda kuk. Adam för in hans ena hand mellan dem för att massera hennes klit. Hon stönar samtidigt som de hånglar ivrigt med varandra. Elsa känner hur det börjar dra ihop sig, hon närmar sig kvällens andra orgasm. Fittan krampar runt honom samtidigt som känner att benen börjar skaka. Hans andra hand smeker henne i nacken och orgasmen sköljer över henne som en störtflod. 

I efterdyningarna av Elsas orgasm kommer också Adam en andra gång, hennes kramper runt honom och hennes underbara ljud gör det omöjligt för honom att hålla igen. Samtidigt som Adam sprutar upp i henne så kommer Elsa en tredje gång för kvällen med en skön liten ”efteråkare” till orgasm.

 

Nöjda och svettiga kysser de varandra och inser att de startat en ny jultradition.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.