Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/6, 2020 kl. 10:53, av RuterEss

På djupt vatten

- Imorgon försöker vi hitta nån egen badvik. Jag orkar inte med en dag till med "Miss Bikini". Jag har ju haft stånd så mycket idag så det gör ont.
- Du får väl göra nånting åt det då.
-Ähhh! Runka menar du? I en stuga med bara ett rum? Med dig där?

 

Novellens sista tredjedel är omarbetad.

Förf. anm.


På Djupt Vatten.

Vi hade hängt ihop sedan mellanstadiet, min bästa kompis Robban och jag. Nu var vi strax över 50, jag var relativt nyskild och Robban hade varit singel hela livet, frånsett ett par korta förhållanden. Vi hade hyrt en stuga vid en av älvarna i södra norrland. Planen var att fiska och softa, men sommaren blev den varmaste i mannaminne, fisken högg dåligt och det var skönare att vara vid sjön än att stå fullt påklädd nere vid älven och blöta ner flugorna. Kort sagt tillbringade vi i stort sett hela den veckan vid traktens badsjö, inte långt från älven och stugbyn.  Där fanns den allmänna badplatsen med brygga, kiosk, liv och rörelse. Dessutom gick en stig runt sjön med ett flertal undanskymda små badvikar.

Det var sista heldagen på vår vistelse och där låg vi nu, en bit från bryggan och spanade in all den kvinnliga fägring som dukades upp framför oss. Den ena bikinin mindre än den andra.

- Herre Gud!!! De döljer ju knappt nånting! Kunde lika gärna gå omkring nakna! Vet dom vad dom gör med oss?
- Ja det gör dom. Tiderna förändras Robban. Kvinnan får visa sin kropp, vara stolt över den. Tror till och med att de njuter av att se effekten.

Jag flinade och tittade ner på mig själv och sen på Robban. Vi satt båda med badbyxorna uppspända som tält. Det var bara att lägga sig på mage, blunda och försöka tänka på korpfotboll tills ståndet lagt sig, vilket var lättare sagt än gjort. Dels så snurrade minnesbilderna av kvinnokroppar för min inre syn. Dels så låg min uppsvällda kuk så skönt mellan min kropp och den varma sanden. Dessutom så gick det inte att ligga så hur länge som helst. Risken att bränna sönder ryggen var alldeles för stor, så det var bara att vända runt igen.

När solen nådde trädtopparna samlade vi ihop våra pinaler och drog oss tillbaka till vår stuga, varma, trötta och med värkande kulor. Vi käkade lite och satte oss sen, med varsin öl, på verandan och njöt av kvällssolen. Plötsligt utbrast Robban.

- Vad är det som har hänt med världen?

Och han lät nästan lite bitter när han fortsatte.

-Det är lite som att vi är för gamla. Våra värderingar gäller inte längre. Men så jävla gammal känner jag mig inte. Ändå kan jag inte hjälpa att jag blir upprörd när jag ser hur andra bär sig åt.
- Det är en generationsfråga. Vi som är uppfostrade av 40-talister har fått alla "gamla idéer" med modersmjölken. Det tar ett tag att vänja sig. Det är trots allt bara att tugga i sig att det är ok att visa mycket hud och att man kan ha sex med vem som helst, när som helst och nästan var som helst, bara det finns samtycke.
- Hmm. Imorgon försöker vi hitta nån egen badvik. Jag orkar inte med en dag till med "Miss Bikini". Jag har ju haft stånd så mycket idag så det gör ont.
- Du får väl göra nånting åt det då.
- Ähhh! Runka menar du? I en stuga ... med bara ett rum ... med dig där?
- Utedasset då?

Jag kunde inte låta bli att flina.

- Tack så mycket. Skitmysigt.
- Bara ett förslag. Förresten så har jag hört att det finns dom som runkar tillsammans.
- Tillsammans? Du menar att dom gör det på varandra? Killar?
- Ja, eller framför varandra. Och tjejer med för den delen.

Robban blev tyst. Satt och stirrade ut i det tilltagande mörkret som om han tänkte på något. Jag tänkte att det var bäst att jag också höll tyst. Jag hade kanske låtit munnen löpa lite för lätt. Efter skilsmässan hade jag bestämt mig för att vara mer öppen för idéer på det sexuella planet, testat leksaker, kollat på olika sorters porr, inte bara "straight", och upptäckt att jag gick igång på mer än jag trodde. Det stod ju ganska klart att Robban inte hade kommit lika långt i sin utveckling. Efter vad som verkade vara en evighet ställde han sig upp.

- Nä, jag tror det är dags att knyta sig.

Han gick in i stugan och jag följde strax efter. Vi klädde av oss under tystnad. Det kändes lite laddat i rummet och jag kunde inte låta bli att smygtitta lite på honom. Jag hade förstås sett honom naken förr. Vi var båda flitiga gäster på gymmet och jag vågar påstå att vi båda såg mycket bra ut för vår ålder. Nu stod han där med ryggen mot mig och drog av sig sina kalsonger och när han tog stegen bort mot sin säng såg jag hur hans kuk hängde halvhård lite snett mot ena benet. Jag tittade ner på mig själv och kunde konstatera att det stod likadant till med mig själv. Tyst gled jag ner mellan lakanen i min slaf och snart hördes bara våra andetag och hur han låg och vred och vände sig i sängen. Plötsligt sa han rakt ut i mörkret ...

- Killar? ... Runka ihop? ... Tror du killar kan ha sex med varandra utan att vara bögar?
- Vet faktiskt inte. Egentlige så borde det kunna vara så. Jag menar ... tjejer kan ju ... eller jag inbillar mig att dom kan. Du vet ... i porren ... två tjejer som går loss på varandra ... och sen har sex med killar efteråt ... eller samtidigt.
- Jamen, det är ju porr. Det är ju riggat så.
- Jooo, men dom gör det ju. Och man har väl hört talas om hur tjejer, som annars är straighta, har hånglat upp varandra och fått ihop det på fest. Sen har vi ju killarna som sitter på kåken ...
- Men det är väl typ en tv-serienmyt.
- Jag är inte så säker på det. Så, ja jag tror ... eller anser, att killar kan göra det med varandra utan att vara bögar. Sex handlar om att ha det skönt, göra det skönt för någon annan, att kunna känna upphetsning och njuta av sex, oavsett kön på ens partner. Och egentligen tror jag att alla är bisexuella och att normer och inlärda mönster får oss att definiera oss som det ena eller andra.
- Men skulle du kunna ta ... eller ta emot ... en kille i röven.

Han gick verkligen rakt på, men efter lite funderande bestämde jag mig för att svara ärligt.

- Det finns väl för all del fler sätt än i röven. Visst, jag har väl någon gång tänkt tanken att "köra på" någon där bak, men aldrig provat. Däremot har jag testat att massera prostatan, ibland med massagestav, och det är skönt på riktigt. Så jag vet att jag teoretiskt sett skulle kunna ta emot en kille där ... och kanske rentav gilla det.

Det nästan hördes hur Robban funderade. Det hördes också hur något rörde sig där borta. Det frasade i hans lakan, sakta, försiktigt och taktfast. Han låg och runkade. Själv masserade jag en punkt precis ovanför kukroten mot blygdbenet, något jag lärt mig fick den att svälla.

- Skulle du vara okej med det?
- Ja, jag tror det.
- Och du är inte bög?

Han formulerade det som en fråge, men det var lika mycket en önskan om bekräftelse. Bekräftelse på att jag inte var det.

- Inte mer än dig. Möjligen "bi" då. Men kom igen. Jag har varit gift i 20 år. Har hittills aldrig tittat åt en kille och blivit kåt. Det har väl inte du heller. Eller?
- Näääh.

Jag var ute på djupt vatten nu, men bestämde mig för att löpa linan ut. Blev det för pinsamt så fick det bli en tystlåten resa hem imorgon.

- Dåså. Men om jag fattat det rätt så är du kåt nu. Du ligger ju och runkar.
- Mmmm.
- Men inte på grund av mig?
- Nä, det är alla brudarna idag ... och det här samtalet.
- Så tanken tänder dig lite i alla fall?
- Jooo.
- Du ser. Det är bara vi människor som har sex. För alla andra djur är det bara fortplantning. Att vara kåt är en längtan efter sex, njutning och en förväntan om utlösning ... själva känslan ... akten.

Jag hade försiktigt dragit av mig lakanet, svängt benen över sängkanten och satt nu och såg bort åt hans håll. Jag ställde mig upp och smög bort mot hans säng. När jag kom närmare såg jag att han också slängt av sig lakanet och låg och runkade helt öppet med blicken fastlåst på min kuk, som nu stod stenhård rakt ut. Jag satte mig på sängkanten i höjd med hans knän och vänd mot honom, sträckte sakta ut min vänsterhand och såg frågande på honom. Han nickade sakta och flyttade sin hand så att jag kunde ta över.

Han var verkligen stenkåt han med. Jag masserade skaftet varsamt och ett lågt stön undslapp honom samtidigt som han lade huvudet tillbaka och blundade för ett ögonblick. När han öppnade ögonen igen sökte han min blick samtidigt som han sträckte fram handen mot mig. Jag nickade i samtycke, hans hand omslöt min bultande lem och började sakta bearbeta den upp och ner. Jag kom på mig själv med att stöna högt. Herre gud vilken skillnad mot att göra det själv.

- Du? ...

Robbans ord kom som en väsning.

- ... vad faan gör vi med såsen?

Jag hade inte tänkt så långt. Vi hade inte något papper i stugan, och en rush ut till dass naken var inte alls lockande. Så det fanns egentligen bara två alternativ. Det första var att låta satsen gå ut på golvet och torka sedan. Det andra ... . Jag valde alternativ nummer två.

- Säg bara till så fixar jag det.

Jag lutade mig inåt och stödde mig på vänster armbåge mellan hans lår samtidigt som jag bytte runkhand. På det viset kom jag närmare hans kuk när det blev dags. Jag såg honom resa upp kroppen på sin vänstra armbåge, och också han bytte till att runka mig med högerhanden. Sen fixerade jag hans lem med blicken. Den var hård, ådrig och ollonet var blankt av försats. Jag böjde mig prövande framåt och skulle just till att gapa när jag kände hur jag omslöts av något varmt och mjukt. Satan så skönt.

Nu var det inget att hålla på. Jag gapade, slöt läpparna om hans stora, varma silkeslen ollon och lät honom sakta sjunka in i min mun. Det var trots allt rätt många timmar sedan vi badade, så smaken var salt, besk och lite syrlig samtidigt. "Så det är såhär det känns att suga kuk" for det genom mitt huvud. Jag låg helt stilla och sög lätt, kände hans puls mot min tunga, hur han prövande rörde underlivet mot mig. Han vred på sig lite för att vi båda skulle komma åt bättre. Tittade jag neråt såg jag hur hans huvud rörde sig, handen som följde hans mun uppåt och neråt, hela tiden med ett jämnt undertryck. Och sen den där växlande känslan av en varm mun och kylan från saliv som avdunstar. Varmt, kallt, varmt, kallt.

Det här var den bästa avsugning jag fått på länge, om inte någonsin. Jävlar! Han var bra! Jag beslutade att imitera hans teknik och snart var vi som en enda gungande, flämtande kropp. Jag hörde hur Robban, med min kuk i sin mun, stönade högre och högre. Han hade nog inte långt kvar, och inte jag heller. Knappt hade jag tänkt tanken när han stönade ännu högre.

- MmMmm. MmMmm. Mmmmm.

Hans kuk svällde ytterligare, pungen drog ihop sig och den första strålen träffade min gom följd av ytterligare två kraftiga sprut. Jag lyckades snabbt svälja satsen i den takt den kom, gick sen ner djupt på honom och mjölkade ut det sista innan jag släppte honom med munnen. Jag fortsatte runka honom mjukt och sakta ett ögonblick innan jag tog honom djupt igen. Jag visste ju, av egen erfarenhetjust, att man är som känsligast precis efter att ha kommit. Han svarade med ett högt stön, tog mig djupt han också och sög stenhårt hela vägen upp till ollonet där han stannade och masserade det med tungan, fortfarande sugande.

Hela mitt underliv låste sig i kramper och jag pumpade stråle efter stråle efter stråle in i hans mun. Till slut släppte han mig, svalde, drog ett djupt andetag och tog mig sen djupt ännu en gång för att mjölka ut det sista. Det pirrade hela vägen bak till anus av hans behandling. Efter att ha tömt mig lade han sig bakåt på sängen och såg på mig, samtidigt som han runkade mig lätt med vänsterhanden.

- Ångrar du dig? frågade jag.
- Näääh. Det var rätt hett ju. Men inte ett ord till någon. Lova det.
- Hedersord.

Han skrattade till.

- Kommer du ihåg filmen "G"?
- Visst. Den såg väl typ alla.
- Du vet Ugglas karaktär, vad han sa till huvudpersonen när han var orolig att han var homo.
- Du menar "Lite procent - det har väl alla"?
- Precis. Jag undrar om inte du och jag ligger ganska nära hundra.

Vi skrattade gott, sade godnatt och jag kröp ner i min egen säng.
                    

    *********

Efter en tropisk natt med ganska lite sömn ( nänä, vi försökte faktiskt sova ), vaknade vi till den sista morgonen på vår vistelse och redan i gryningen visade termometern 22°. Det var utcheckning från stugan vid 12, så vi beslöt att packa bilen så fort vi kunde, städa stugan och lämna in nyckeln så snart som möjligt för att sedan tillbringa dagen på stranden i hopp om att kvällen skulle bli svalare och därför behagligare för bilresan.

Vi parkerade bilen och gick den dryga kilometern till sjön. När vi var framme på stranden valde vi en plats och slog oss ned. Jag tittade i min kasse och svor till.

- Vad är det?
- Jag har glömt badbyxorna! Åhhh, jag orkar inte gå tillbaka. Det är för varmt.
- Bada i kallingarna?
- Jag har aldrig kalsonger.

Robban tittade forskande på mig.

- Du vet, jag sa igår att vi skulle hitta nån annan stans lite längs stigen, där det är lite lugnare. Då kan du bada naken om du vill.
- Det vet jag inte om jag vågar. Känns lite skämmigt.
- Du. Efter igår är det ett jag kan säga säkert ... du har ingenting att skämmas för. Kom så går vi.
 

Vi följde stranden till stigen. Vattendraget, som troligen tidigare varit en krök i älven men som nu snörts av och bildat en sjö, svängde kraftigt åt höger och snart varken såg eller hörde man folket på badplatsen. Vi gick en bit till och hittade en bra, undanskymd plats med skapligt jämn mark och fin utsikt mot andra sidan. Vi lade ut våra handdukar och skulle precis till att klä av oss, när ett yngre par, en tjej och en kille i 25-årsåldern, hejade glatt, gick förbi oss och fortsatte längs stigen. Hon var av medellängd, blond och kurvig. Han var mellanblond, lång och vältränad. Så snart de var utom synhåll så började paltorna åka av. Trots att vår plats var så avskild så tvekade jag lite när jag kom till byxorna.

- Av med dom nu. Du är väl inte blyg för mig. Jag kan också näcka om det känns bättre.

Innan Robban talat färdigt så hade både byxor och kalsonger åkt av. Nu stod han där, spritt språngande naken framför mig.

- Kom igen. Av med dom så vi kommer i vattnet nån gång.

Snabbt slet jag av mig byxorna och sprang ut i vattnet. Det var skönt att svalka av sig och få skölja bort all svett. När vi kom upp torkade vi oss snabbt och började smörja in oss med solskyddskräm. Robban verkade närmast uppspelt.

- Om jag smörjer din rygg så smörjer du min?
- Okej.

Jag räckte honom flaskan. Han ställde sig bakom mig och jag hörde hur han sprutade en klick i handen. Så började han smörja ut krämen över axlar nacke och rygg, tog lite mer kräm och fortsatte ner över skinkorna. Hans handrörelser blev långsammare och långsammare. Noga smekte han ut krämen, till och med in mellan skinkorna där han flera gånger lätt tryckte mot mitt anus. Jag gjorde en ansats att vända mig om, men han hejdade mig.

- Stopp. Jag är inte klar än.

Han tog ännu mer kräm i handen, fördelade den på båda händer och sträckte sig runt mig, ner längs ljumskarna tills han nådde min kuk.

- Den här har inte sett solen på väldigt länge. Det får vi inte slarva med.

Så tog han tag om hela paketet och började massera in krämen över pungen, hela kukskaftet, drog förhuden bakåt och gav även ollonet en omgång. Till sist så tog han ett stadigt tag om min kuk med vänsterhanden samtidigt som han stack in höger hand mellan mina ben bakifrån och greppade mina kulor, masserade dem varsamt innan han smorde ut det sist över mellangården och upp mot analen, där han åter dröjde ett tag med fingrarna. Jag kände hur jag svällde i hans hand och kunde inte undgå att ge ifrån mig ett högt stön. Då släppte han mig.

- Nu är det din tur.

Jag tog flaskan och gjorde precis som han gjort. När jag kom ner till hans ända tog jag mera kräm, ägnade mycket tid åt stjärtskåran där jag vågade mig på att lirka in långfingret i hans anus. Han stönade men stod still. Sen gick jag i omvänd ordning och började med mellangården, fram mot pungen som fick sig en massage. Till sist tog jag en ny klick, sträckte mig runt honom och började långsamt runka ut krämen över han kön. Min nu uppsvällda kuk trycktes lätt mot hans insmorda stjärtskåra,  och jag märkte hur han tryckte tillbaka så den gled in mellan skinkorna, samtidigt som hans kuk nu hårdnat i mina händer och stod som ett spett. Till slut stönade han.

- Herre gud, nu får vi ge oss. Vi lägger oss och solar en stund.

Vi lade oss ned och lät solen värma våra kroppar. Jag hörde Robban mumla "100%" och skrocka lite för sig själv. Jag lät min han söka sig nedåt och känna på paketet. Kuken var visserligen halvslak men behagligt svullen, skön och tung. Plötsligt ropade Robban till.

- Ta mej sjutton, sjönk inte procenten ner till 50? Kolla!!!

Jag reste mig upp till halvliggande och försökte se vad han kollade på.

- Där ... på andra sidan sjön ... dom där som gick förbi här förut.


Det var inte mer än högst 50 meter tvärs över. Jag skuggade ögonen med handen och tittade. Mycket riktigt. Där stod dom så som gud skapat dom. Och precis som oss smorde dom in varandra enligt samma procedur. Det var han som smorde henne och ägnade stor omsorg om hennes bröst och sköte, till och med pullade henne lite. När det var hennes tur gjorde hon det, i stort sett, i samma ordning som mig och Robban,  och hon avslutade med att runka upp honom till ett rejält stånd. När hon var klar såg hon åt vårat håll, såg att vi tittade, och vinkade.

- Mmmmm vad läckert. HmHm, nu vet jag i alla fall att jag inte hundra homo.

Jag tittade på honom. Mycket riktigt hade synen fått hans kuk att resa sig i fullt stånd igen.

- Dom måste ha sett oss förut och härmat oss.
- Näääh, tror du? svarade jag retsamt.
- Kolla på dom. Dom tänker hitta på något. Och hon spanar hitåt hela tiden.


Mycket riktigt  hon satte sig ner på filten, särade på benen och tecknade till sin kille vad hon ville ha, hela tiden med blicken låst på oss. Killen lade sig ner med ansiktet mellan hennes ben och började slicka. Jag såg hur hon tecknade i luften, med stora armrörelser. Jag tolkade det som "Sätt igång" eller "Kom igen" och mumlade för mig själv.

- Hon vill att vi är med.
- Vaddå? Där borta?
- Nej nej. Här. Dom kopierade det vi gjorde förut. Nu vill hon att vi hakar på.
- Hur då? Han slickar ju fitta.
- Ja nån fitta har vi ju inte, men slicka kan vi ju. Jag är vaxad. Pungen också. Du?
- Jag tyckte väl du var ovanligt len. Nej, jag rakar mig, men det är nog en vecka sedan.
- Ok, då börjar du slicka mig.
- Var då?
- Du får väl improvisera.


Jag satte mig så att vi båda skulle kunna se ut över sjön och särade på benen. Robban lade sig snabbt ner vid sidan om mig på handduken och började slicka. Först lite trevande, sedan allt djärvare. Lät tungan följa ljumskarna från mellangården och uppåt, slickade, kysste, nafsade vid sidan av och under pungen. Åter igen förundrades jag över Robbans talang för oralsex på män. Min kuk, som varit halvslak, reste sig nu stolt och låg stenhård mot min mage, en inbjudan han inte kunde motstå. Han följde skaftet uppåt med tungan tills han nådde ollonsträngen, där han stannade upp och lät tungan spela ett par sekunder.

För ett ögonblick trodde jag, och hoppades, att han skulle ta den i munnen, men han kysste bara och sög lätt, något som fick kuken att rycka till och ställa sig ännu hårdare. Så vände han neråt igen och kysste sig hela vägen ner till pungen. Där avbröt han och vi spanade båda tvärs över sjön. Tjejen såg att vi tittade och gjorde "tummen upp" med handen högt ovanför huvudet. Sen pekade hon på sin kille för att uppmärksamma oss på vad han gjorde. Vi sträckte på oss för att försöka se.

- Hmmm, han pullar henne, med minst två fingrar, samtidigt som han suger henne.
- Ok. Du vet vad du har att göra Robban. Kör hårt, men ta det försiktigt.
- Du menar "Där"?

Robban såg på mig med ett ögonbryn höjt.

- Givetvis. Var annars?


Han lade sig tillrätta igen, kysste åter sin väg nerför skaftet tills han kom till pungen. Där lyfte han upp den och fladdrade med tungan ett ögonblick under den och på mellangården. Så stoppade han långfingret i munnen och blötte det för att sedan trycka det varsamt mot min rosett. Anala lekar var inget nytt för mig, så jag bara slappnade av och lät det sjunka in. Han verkade förvånad att det gick så lätt, för han blev stilla för ett ögonblick innan han började pulla mig.

- Kör på med ett finger till du.

Han blötte pekfingret också och tryckte sakta in båda och körde vidare.

- Om du vänder handflatan uppå och böjer fingrarna lite, ungefär som när du masserar en kvinnas G-punkt, så blir det ännu bättre. Ta det lugnt bara.


Han gjorde som jag sa och träffade rätt direkt. Med de två fingrarna i min röv flyttade han den andra handen upp till min kuk, greppade den avigt och runkade den sakta. Jag hade suttit och blundat en stund och bara njutit av behandlingen men öppnade nu ögonen och såg ut över sjön. Tjejens breda leende syntes hela vägen till oss. Jag log och vinkade och hon vinkade tillbaka. I samma ögonblick som jag gjorde det sög Robban in min ena testikel i munnen och masserade den med tungan. Med hans två fingrar analt, hans andra hand på kuken och en testikel i hans mun höll det på att brista för mig.

Aldrig tidigare hade mitt underliv fått så hängiven uppmärksamhet och jag ville egentligen bara jucka loss mot hans fingrar. Men då skulle det gå för mig och det ville jag inte ... inte ännu. Jag sköt varsamt undan hans huvud.

- Jag måste få "svalna" lite ... ta det lugnt. Annars är det färdiglekt för min del.


Robban satte sig upp på knä bredvid mig, fortfarande med sina två fingrar i min röv, pullande mjukt och sakta. Försatsen flödade i långa sega strängar från toppen av min kuk. Han sträckte fram sin lediga hand, greppade den och gned med tummen ut det hala sekretet över ollonet. Mitt stånd bultade så hårt så att jag trodde det skiulle explodera och just när jag trodde att det inte kunde bli skönare böjde han sig ner och sög in ollonet i munnen. Han tog mig inte djupare än så, bara ollonet. Men den varma mjuka munnen som sög och sög, tungan som virvlade runt, masserade, var nog för att det skulle börja ila i bäckcenbotten.

- Nu ... rääääcker det! Jaag ... kooomer ... .

Robban släppte mig med munnen, drog ut fingrarna ur mitt anus, greppade stenhårt om min kukrot med ena handen samtidigt samtidigt som han tryckte hårt mot en punkt i mellangården. Jag kände hur orgasmen klingade av sakta utan att det kom någonting.

- Guuud! Det där blev nästan för bra, pustade jag. Nu får jag ta hand om dig medan jag sansar mig lite. Ställ dig upp och håll koll på vad dom gör.

 

Samtidigt som Robban tog sig upp på fötter så signalerade jag över sjön att vi bytte. Hon tecknade att hon uppfattat, puttade undan killen och visade att han skulle ställa sig upp. Robban tittade på dom, sen på mig och sen ställde han sig lite bredbent och bjöd in mig samtidigt som han tittade över till andra sidan.

- Hon tar honom slak i munnen ...

Jag ställde mig på knä framför honom och greppade om hans höfter.

- ... och bara som en varning. Det smakar lite solkräm fortfarande. Det gjorde du, och det var INTE gott.

Jag nickade att jag förstod. Hans kuk var bara halvhård så jag fångade in ollonet ned tungan och slöt läpparna runt det, sög lätt, masserade det med tungan och kände hur han svällde. Det tog inte länge så var han hård igen.

- Nu ger hon sig på pungen.

Jag kollade. Jo, hon höll upp killens kuk mot hans mage och slickade på pungen. Jag gjorde likadant och slickade lite prövande på påsen. Det var inte så hårigt som jag befarat så jag fortsatte slicka och kyssa. Till slut sög jag in en av kulorna. Robban stönade av välbehag, och ännu en gång när jag bytte och sög in den andra. Jag fortsatte så en stund.

- Nu tar hon kuken i munnen igen.

Jag hörde ett stänk av iver i hans röst, och jag ville inte neka honom det han önskade sig, så jag fångade in honom med munnen och började suga honom taktfast. Det kändes hur en rysning av välbehag gick genom hans kropp samtidigt som han lade händerna på mitt huvud och styrde mitt tempo.

- Okej, nu munknullar han henne.

Han såg frågande på mig. Jag var precis på väg att dra in lit luft så jag nickade bara. Robban greppade tag om mitt huvud, jag gapade och han började köra. Lugnt, taktfast och inte allt för hårt juckade han in i min mun. Det kändes faktiskt lite hett att vara passiv och bli nyttjad. Så plötsligt stannade han upp.

- Åhhh-hå-hå-hå!!!
- Vad är det.
- Hon tar hela. Ner i halsen. Klarar du det?
- Jag vet inte. Men den som sig i leken ger får leken tåla. Jag testar.


Faktum är att jag aldrig har haft mycket till kräkreflex, så det var med skapliga förhoppningar om att lyckas som jag rättade in mig framför honom. Jag runkade kuken lite innan jag matade in den i munnen. Den kom faktiskt rätt långt in innan jag, på grund av syrebrist, fick skjuta honom ifrån mig. Jag ruskade av mig känslan, drog ett par djupa andetag, fångade in kuken igen, greppade honom om skinkorna och pressade in honom hela vägen till roten. Förundrad över att det gick vägen, och att jag inte ville spy alls, stannade jag så i, vad jag tror, i alla fall 10 sekunder, sen lät jag honom dra sig ur. Robban kunde inte hålla tillbaka ett rop.

- Det var som! .... Och du! ... Kolla!

Jag tittade över sjön. Hon stod på knä med hans kuk i munnen, men båda tittade på oss och applåderade med händerna ovanför huvudet. Nu hade faan flugit i mig. Jag tecknade något som jag hoppades skulle uppfattas som "En gång till. Kolla nu". De nickade i samförstånd. Med ena handen puttade jag isär Robbans ben lite. Sen blötte jag pek- och långfinger grundligt och stack in handen mellan hans ben. Robban såg på mig och det syntes att han delvis anade vad som var på gång.

- Nervös? frågade jag.
- Jooo.
- Bara slappna av och åk med. Det kommer gå bra. Du kan väl se om vi får någon reaktion där bortifrån. Andas djupt med magen nu.

Precis då nådde mina fingrar hans anus. Jag masserade lite runt och på rosetten tills jag kände att den fjädrade lite. Då började jag trycka försiktigt men bestämt. Robban tog ett djupt andetag och mina fingrar gled in ackompanjerade av hans djupa stön. Min mun hittade hans kuk, jag böjde fingrarna som en krok, drog honom i analhålet mot mig ända in till roten och höll honom kvar i min hals tills jag behövde mera syre. Då släppte jag honom.

- Åhhh ... herre guuud! Du är ju inte klok. Var fick du det där ifrån?

Jag öppnade munnen för att svara när ett "WooooooW" ekade över sjön. Vi tittade ditåt. Tjejen gjorde tummen upp och pekade sen, först på sig själv sen på killen. Så blötte hon sina fingrar och gjorde som jag gjort. Man såg på hans kroppshållning när hennes fingrar sjönk in och hur hon drog honom in i sin mun. Hon höll honom, liksom jag, länge i sin hals. Under tiden vände han ansiktet mot oss och sträckte leende armarna upp i luften.


När hon slutligen hade hämtat andan efter den senaste övningen tecknade hon för byte igen. Vi signalerade att hon skulle ta ledningen och hon nickade bifall. Hon beordrade ner sin kille på filten och kastade till honom ett gummi som hon tagit fram ur badväskan. Sen plockade hon fram en flaska och smorde in hans kuk ordentligt. Efter det så tog hon mer i handen och smorde in sig själv, och det var inte där fram.

- Ska hon ta den i röven?

Robban lät orolig.

- Det ser inte bättre ut.

Jag log. För tanken kittlade lite.

- Men jag har aldrig ....
- Vi börjar med mig.
- Seriöst? Är du okej med det?
- Jaja. Jag har testat saker där bak ... och jag har en tid fantiserat om att få prova på riktigt, men inte hittat någon jag litat på att göra det med. Så jag tar det nu, men du får nog räkna med att du får en omgång du också.

Jag skrattade till och fortsatte.

- Sätt dig ner ... och ta fram solkrämen. Den får duga som glid. Smörj in dig rejält och ge den sen till mig.


Robban gjorde som jag sa och räckte mig flaskan. Jag tog den, hällde upp en rejäl klick och spred runt på anus och tryckte sen in så mycket jag kunde i hålet. Tjejen och jag såg på varandra över sjön. Hon vände sig ansikte mot ansikte med killen, ställde sig på knä över honom, riktade in kuken mot rosetten och sjönk ner över den. Jag gjorde som hon, men tog det lite försiktigare, tvekade lite med ollonet mot rosetten, men sänkte mig sedan sakta. Det stramade lite innan ollonet gled in genom öppningen, och ännu mer när det skulle passera den inre muskeln, men till sist sögs det in.

Jag höjde och sänkte mig lite prövande. Jo, det funkade. Jag spanade över sjön. Vi, liksom de, var placerade längs med strandkanten,  så man hade god överblick på vad som hände. Hon hade placerat sina händer bakom sig och red honom i ett lugnt tempo. Jag insåg att jag måste få in Robbans kuk helt innan jag kunde byta stöd. Jag juckade försiktigt igen innan jag lät hans fulla längs penetrera mig.

- Åhhh, Herre Gud.

Robbans stön kom från långt ner i magen. Jag vet inte om det var bra eller dåligt. Själv tyckte jag det var galet skönt. Jag lutade mig bakåt på armarna och bara satt så en stund. Njöt av att vara så grundligt fylld, känna hans puls inuti mig. Visst stramade det, men inte alls obehagligt, bara hett och sexigt. Så började jag röra mig försiktigt upp och ner över hans stånd. Ilningar av välbehag strålade ut i hela kroppen och det kändes som om vartenda hårstrå på kroppen stod på ända. Jag ökade tempot och lät hans varma kuk masserade både min ringmuskel och min prostata.

Efter en stunds ritt kände jag hur han böjde benen bakom min rygg och tog spjärn med hälarna. Hans händer greppade mina skinkor, stoppade mig ungefär halvvägs ner och så började han knulla mig. För varje stöt han gjorde vajade min styva kuk och daskade mot min ljumske. Hade det inte varit för paret därborta så hade jag gärna låtit det gå för mig, där och då. Nu signalerade de i stället för byte. Hon klev av honom, ställde sig på alla fyra framför honom och han smekte hennes fitta samtidgt som han rev av gummit.

- Nu byter dom hål, sa jag och klev av.

- Hur fan ska vi kunna hänga på där. Vi har ju bara ett.
- Joo, men vi har varsitt. Så nu blir det din tur.

Robban såg på mig med ett höjt ögonbryn men sa inget utan vände sig om och parkerade på alla fyra framför mig.

- Ta det bara lugnt. Jag skall vara försiktig.

Så fiskade jag till mig solkrämsflaskan, smorde in pekfingret grundligt och började försiktigt pressa in det. Jag kände hur Robban spände sig.

- Lugn och fin. Djupa andetag.

Till sist gled mitt finger obehindrat och jag fyllde på med ett till. Han stönade lite lätt.

- Går det bra?
- Mmmm.

Jag tog mer kräm och fyllde på med ett tredje finger. Det tog inte lång stund så gick de lätt ut och in. Det var dags. Jag tog åter flaskan och smorde in min kuk ordentligt,  siktade in mig på rövhålet och började pressa. Vinkeln var fel och det tog emot.

- Isär med benen lite så du kommer ner ett snäpp ... och slappna av.

Robban flyttade isär knäna lite och mumlade något som lät som "om nån frågat för en vecka sen vad jag skulle göra på lördag ....". Jag greppade hans höft med vänsterhanden samtidigt som jag med den andra hjälpte till att pressa mot hans anal. Sakta sakta trängde den in. Först toppen, sen hela ollonet. Jag kände hur det gled genom den trånga passagen och kom igenom på andra sidan. Jag började jucka försktigt. För varje gång kom jag djupare och djupare in. Robban flåsade som en tjur på en tjurfäktningsarena och jag såg hur han stödde sig på ena armen samtidigt som hans andra axel rörde sig rytmiskt. Över sjön hördes det hur det gick för både killen och tjejen. Upphetsningen av att höra dem fick mig att öka takten. Också Robbans arm rörde sig fortare och han stönade.

- Uuuuhhh!!! Jag har inte långt kvar nu.

I samma ögonblick han sa det sjönk huvudet ner, armen jobbade frenetiskt och hans röv klämde åt mig som en på tok för liten kukring. Jag upplevde det som att jag växte ytterligare och jag hade aldrig känt mig så stor tidigare. Jag tryckte på två, tre gånger till och  lade min sats långt inne i honom. Också våra stön ekade över sjön.


När vi samlat ihop oss efter urladdningen spanade vi över mot våra "vänner" på andra sidan. Tjejen satte händerna till munnen och ropade ...

- Vi kommer över.

Robban tittade på mig.

- Är det som jag tror?
- Det är det nog.
- Då är det nog bäst att vi snyggar till oss.


Sagt och gjort. Vi vadade ut i vattnet och vaskade av oss. Det här var en relativt grund liten insjö, och värmeböljan hade pågått länge, så vattnet var relativt varmt och hade inte fullt så avkylande, rentav krympande, effekt som det annars har. Så snart alla eventuella rester av våra nyss upplevda äventyr var avtvättade så lade vi oss i solen och väntade med spänning på vad som skulle hända. Det dröjde en stund innan de dök upp och vi hann båda dåsa till lite och vaknade av att någon skuggade oss.

- Hej! sa hon.
- Hej, svarade jag. Kul att ses på lite närmare håll.
- Eller hur, kvittrade hon. Jag heter Fie.
- Danskt?
- Nej, kort för Sofie ... och det här är Fabbe, ja ... eller ... Fabian då.

Medan hon talade satte de ner sin packning, krängde ogenerat av sig de kläder de haft på sig under promenaden hit, och snart satt de nakna mitt emot oss på filten. Jag räckte fram handen.

- Martin. Och det här är Robban ... eller Robert då.
- Så ni är ett par eller?
- Nää, bästa kompisar.
- Men hur hamnade ni här?
- Vi skulle egentligen fiska men ...
- Fiska ska väl alla som kommer hit. Jag menar hur ni hamnade här på stigen. Det är inte officiellt, men hit går man om man vill ha lite kul ... eller för att se på.
- Jasså, här? Jo ... alltså ... jag hade glömt mina badbrallor i bilen, så vi gick hit för att kunna näcka. Men det spårade lite. Sååå ... du menar att vi kan ha haft publik?

Fie log bara brett.

- Men ni är gay!?!

Jag konstaterade att Fabbes fråga var befogad.

- Nää ... alltså, kom det från Robban, vi är straight ... eller VAR i alla fall  ... tills igår kväll ... det var första gången vi testade killsex.
- Allvarligt?
- Allvärligt.
- All the way?
- Nä, vi bara sög.
- Så det var första gången fullt ut nu då?
- Japp.

Både Robban och jag rodnade lite.

- Men det är ju perfekt.

Fie knuffade sin kille i sidan och fortsatte.

- Jag har länge drömt om att ha tre killar samtidigt ... och Fabbe har funderat på att testa en kille ... eller två. Så om ni två spelar på båda planhalvorna ... och har nån "kräm" kvar? Och en sak till. Det där om publik. Titta inte nu, men det sitter en snubbe på andra sidan, bakom busken vid vindfället. Ska vi ge honom ett skäl att stanna eller ska vi gå någon annan stans? Jag röstar för att vi stannar.
- Jag är på, sa Fabbe.
- Jag med, svarade jag.

Robban såg först eftertänksam ut, men sprack sedan upp i ett flin.

- För två dagar sedan hade jag sprungit, så fort jag bara kunnat, härifrån om jag fått den frågan. Nu har jag gått över så många gränser så vad gör en till. Nu tycker jag vi knullar varann så hans ögon trillar ur.


Fie såg på mig och blinkade. Jag kände att jag inte längre var opåverkad av samtalet. Ämnet, tanken på att ha minst en åskådare, deras nakna kroppar framför mig och tanken på vad som troligen väntade. Det bultade rejält där nere. Jag såg att samma sak gällde Robban som nu satt och smekte sig själv helt ogenerat. Fie fick också syn på honom, böjde sig fram och greppade hans kuk.

- Från och med nu - inget "gör det själv". Vi skall ta hand om varandra. Okej?

Så böjde hon sig ner och tog honom i munnen. Helt fascinerad satt jag och såg på hur hon, med ändan i vädret, lät sitt huvud färdas upp och ner över hans påle. Jag var inne scenen så till den grad att jag inte märkte att Fabbe flyttat sig och nu var bakom mig. Plötsligt kände jag bara ett par händer på min mage, en muskulös bröstkorg mot min rygg och såg hur han satte sig på knä med ett ben på var sida om mig. Ett kraftigt stånd trycktes mot min korsrygg, händerna sökte sig neråt och greppade om mitt paket, kramade om kulorna och masserade min kuk som nu var stenhård. Jag lutade huvudet bakåt mot hans axel och stönade.

- Lägg dig ner, viskade han i mitt öra.

Jag lade mig lite lätt på sida. Fabbe flyttade sig och  gjorde likadant, fast åt motsatt håll, och i samma ögonblick jag greppade hans lem kände jag något varmt, mjukt och vått runt mitt ollon. Jag böjde mig fram och tog honom i munnen. Han började suga mig i långa lugna drag. Jag gjorde detsamma och snart hittade vi en långsam gungande rytm. Stönen från Robban blev allt högre. Till slut hörde jag honom säga ...

- Nu får du lugna dig. Jag har nog bara en laddning kvar. Jag vill att den skall räknas.

Fie fnissade lite, ställde sig upp och kom bort till oss.

- Maka på er så jag får plats.

Ingen av oss gjorde någon ansats att släppa taget. Vi var så inne i att njuta av varandra. Till slut så klev hon in vid Fabbes huvud och bröt isär oss, lade sig ner, passade in fittan vid hans mun och sög in mig djupt i sin. Jag trodde jag skulle gå åt. Hon var fantastisk med munnen. Mjukt, lyhört och djupt i varje tag. Hennes behandling fortplantade sig genom min kropp upp till min mun och Fabbes kuk. Jag tror att han var nära utlöning, för han drog sig plötsligt undan, satte sig upp och bara pustade. Fie makade sin kropp närmare, slängde ena benet över mig så att vi låg i en regelrätt 69:a, detta utan att sluta suga min kuk.

Jag fortsatte låta mig väl smaka av hennes safter, men blev tvungen att göra ett avbrott, och koncentrera mig på att inte komma, när hon plötsligt tog mig ner i halsen. Efter att ha gjort det ytterligare en gång satte hon sig upp på mitt ansikte och gnuggade sig mot min tunga. Rätt som det var kom någon och puttade henne framåt igen. Jag såg en kuk nosa lite i fittöppningen innan den resolut trycktes in. Jag tittade uppåt. Det var Fabbe. Han knullade henne nu resolut bakifrån santidigt som jag slickade. Hennes stön, blandade med slaskande ljud, hördes från hennes huvudände. Jag antog att det var Robban som nu åtnjöt den ljuvliga munnen för hans kåta morranden hördes tydligt.

Plötsligt blev det tyst ett ögonblick. Sen kände jag en mun run mitt ollon igen. Den sög mjukt och försiktigt samtidigt som en hand lekte med mina kulor. Så förnam jag en mun till, en tunga som följde skaftet upp, ner och upp igen där den förenades med den första i en kyss runt mitt ollon, två tungor som tävlade om att ge det sin kärlek. Känslan var ljuvlig och det var tur att jag kommit för inte så länge seda, annars hade det varit över vid det här laget. 


Bäst som jag låg där och bara njöt kände jag något mot min pannna. Jag såg upp och mötte Fabbes blick. Han behövde inte säga någonting. Det syntes i hans ögon att han önskade tillträde till min mun. Han bjöd mig sin kuk, kladdig av Fies safter, och jag tog den, slickade, sög, gjorde den ren. Men det var svårt att hitta någon bra vinkel och kunna ta in mer av honom så jag fick nöja mig med ollonet. Jag tror att Fie märkte hur jag kämpade, för hon flyttade plötsligt runt sig, satte ner ändan vid mitt bäcken och tryckte fittan mot mitt bultand stånd utan att låta det tränga in, bara låta det glida i den fuktiga skåran, gnida mot hennes klitoris.

Nu hade Fabbe lagt sig ner på sida med benen brett särade, precis lagom så att jag kunde komma åta att suga honom om jag vred överkroppen. Jag tog stöd med armen över hans lår och greppade hans kuk. Jag fångade in en seg sträng försats som hängde mellan hans ljumske och ollonet, slickade försiktigt längs skaftet, ollonsträngen, lät tungan följa flänsen ett par varv innan jag tog ollonet i munnen. Först sög jag helt lätt, lät tungan smeka toppen. Sen ökade jag trycket, sög hårdare, tog in mer av honom i min mun, lät honom glida ut och in i långa långsamma drag.

Med den lediga handens fingrar letade jag upp hans anus, masserade lugnt och försiktig runt, rurnt, allt närmare mitten, innan jag med ett lätt men bestämt tryck lät långfingret sakta glida in.  Jag såg hans magmuskler spännas och hörde honom stöna dovt. Jag fortsatte suga, rörde mitt finger lite ut och in och tryckte sedan in även ringfingret. Ännu ett stön, högre denna gång, hördes från hans håll. Jag vred lite på huvudet för att se efter. Hans ansikte var ansträngt, blodådror avtecknade sig vid hans tinningar och han hade en rynka mellan ögonbrynen där han låg med Robbans kuk djupt in i sin mun.


Vad Robban gjorde behövde jag inte fundera på. Jag kände hur hans tunga och läppar oförtrutet bearbetade mitt ollon och Fies fitta på en och samma gång. Han gav mitt ollon en riktig tungkyss samtidigt som han stönade ut sin vällust så att hela mitt underliv vibrerade. Fabbe släppte till slut Robban med munnen och såg frågande ner åt mitt håll. 

- Ååååhhhh guuud! Nu måste jag få prova kuk. Jag vill att nån knullar mig ... NU ... Martin?

Jag bara nickade till svar. 

 - Om ni väntar lite grabbar så skall jag fixa .... sa Fie

Hon klev av mig, gick bort till strandväskan, letade fram glidmedelstuben och en kondom och slängde dem till mig.

 - Ifall du vill ha mun eller mus sen.

Fabbe ställde sig på knä och jag placerade mig bakom honom, rullade på gummit, tog en stor klick glid på fingrarna och började massera runt och in i hans stjärthål. Jag tyckte det var på sin plats att fråga.

- Blir det första gången för dig.
- MmMmm. Jag har provat lite "baksaker" men aldrig "the real deal".
- Litar du på mig?

Han nickade tyst


Jag sträckte en arm runt honom och runkade sakta ut det kvarvarande glidmedlet över hans  kuk. Den var redan skapligt hård och växte snabbt ytterligare i mitt grepp. Medan jag höll på kände jag hur en av hans händer sökte, och fann, min lem och började runka mig sakta. Han hade, utan att jag sett det, lyckats ta glidmedel på handen som han nu smekte ut. Snart var jag lika styv som han och började, utan att tänka på det, jucka mot handen och hans stjärtskåra. Fabbe stönade lågt, böjde sig lite framåt, styrde mig rätt och hjälpte mig tränga in i honom.

Ett djupt suckande stön kom över hans läppar när jag centimeter för centimeter banade mig väg in i honom. Så reste han sig upp igen och så stod vi, stilla. Hans rygg mot mitt bröst. Jag med mina händer framme på hans midja och ljumskar. Han med sina händer bakom sig på mina skinkor. Jag inne i honom. Hans puls mot min. Fie backade på alla fyra in mot honom och han greppade sin lem.

- Var vill du ha den?
- I tvåan.

Fie fortsatte backa, Fabbe runkade lite, siktade och jag höll emot, både för att hjälpa till, men också för att inte själv åka ur. Långsamt långsamt trädde hon upp sig själv på Fabbes påle, gick ner på armbågarna, twerkade lite och stönade lätt.

- Mmmmmmm, va goa ni är. Har ni det bra?
- Mmmmmmm, svarade vi båda två.

Så reste hon sig upp i knästående, så gottt det  nu gick.

- Robban. Lägg dig här framför mig.

Han placerade sig så att han halvlåg, med benen på var sida om oss och med skrevet framför Fies ansikte. Hon spillde ingen tid utan tog honom genast i munnen och började suga i långa mjuka drag. Ett högt stön undslapp honom och det blev startskottet för oss längst bak. Fabbe lutade sig lätt framåt, vilket gjorde vinkeln bättre även för mig. Sen började han jucka försiktigt. För varje stöt han gjorde in i henne gled jag ur lite och varje gång han drog sig bakåt gled jag in i honom. Jag behövde bara stå stilla och hålla mig fast. Där framifrån hördes Robbans stön och hur det slaskade när hon sög honom och jag stod och undrade vad som var bäst, Fabbes röv eller hennes mun.


Vi gungade alla fyra i ett behagligt tempo där den enes rörelser fortplantade sig till den andra och tredje samtidigt som Fies huvud rörde sig taktfast upp och ner över Robbans skrev. Jag slutade att "bara åka med" och började stöta min kuk in i Fabbe som stönade allt högre. Våra röster blandades och ljuden av vällust, njutning ock kättja måste ha hörts över hela sjön, kanske ändå bort till badplatsen.

- Ooooo .... Mmmmm ... Aaaaaahhh ... ÅååhhGud ... Åhhhmmmm ... 

Fie pausade sitt sugande för ett ögonblick.

- Ä-är det bra-a Fabbe?

Fabbe fortsatt knulla henne orförtrutet.

- MmHmmm.

- Ha-ar du fått prova ti-illräckligt? Jag sku-ulle vilja testa mi-in grej nu.

-Mmm-MmmmOhhh-kej.

Hon vände sig mot Robban.

- Tror du att du kan krångla dig in under oss?

Robban nickade, drog ihop benen och började hasa sig in under oss. När han kommit så långt som till Fabbe med fötterna fick han trä det ena till vänster om honom och det andra emellan hans ben, och på det sättet fanns det inte längre plats för mig. Motvilligt drog jag mig ur. Robban kämpade på och till slut var han ansikte mot ansikte med Fie. Hon log och gav honom en snabb kyss.

- Ge mig nu den här.

Hon greppade snabbt hans kuk, gned den lite resamt upp och ner i springan innan hon lät den sjunka in ända till roten.

 

Först låg hon bara alldeles stilla. Kände in de båda pålarna hon hade i sig. Fabbe började jucka försiktigt med ett stadigt tag om hennes höfter.

- Aaaaaahhhh, Ooooohhh, Oooojojojojoj, HmHmHmmmmm!!!

Fies stön ekade över sjön. Lite avundsukt tog jag plats bredvid dem, men kunde till slut inte hålla tyst.

- Jag då?
- Du ko-ommer hit. A-av med gu-ummit. Tä-änkte jag skulle su-uga lite  ku-u-uk.

Jag slet av kondomen och ställde mig på knä framför henne. Fie reste upp överkroppen något, lade en hand bakom min nacke, drog mig till sig och kysste mig. Vilken kyss. Där fanns mer värme än jag väntat mig. När hon släppte taget om min nacke tog jag mig upp i knästående igen, med kuken vajande framför hennes ansikte. Snabbt sög hon in mig, jobbade snabbt upp och ner längs skaftet, smaskade och slaskade så det stod härliga till. Men det var svårt med både rytm och precision då de båda andra, utan hämningar, gick lös på hennes underliv. I en andhämtningspaus sa hon ...

- Håll i mitt huvud och knulla mig.
- Är du säker?
- Knullad i alla tre hålen. Det är planen.

Jag tog ett djupt andetag. Hur skulle jag göra? Hur ville hon ha det? Jag kom fram till att enda stället hon kunde fått sina idéer och fantasier måste vara någon porrfilm. Med andra ord hade jag något av ett manus att gå efter, så jag samlade med vänsterhanden ihop hennes blonda lockar i nacken och höll ett stadigt tag, tog tag om min kuk och daskade henne lite retsamt på läpparna.

- Är du redo?

Hon nickade jakande, log och gapade stort.

 

Det gick verkligen mycket bättre nu när det var jag som höll i taktpinnen. Jag försökte att inte köra för hårt, inte komma in för djupt. Det initiativet måste komma från henne. Och det var ju faktiskt inget råknull jag var ute efter. Har aldrig varit. Jag tittade ner, såg min kuk färdas in och ut i hennes sugande mun. Den var verkligen skön, hennes mun. Mjuk ... varm ... alltid ett tryck med tungan upp mot gommen, och hon lyckades alltid hålla undan tänderna. Det verkad som Robbans och Fabbes aktiviteter började påverka henne på allvar, för nu stönade hon högre och högre, och som om hon inte fått nog kände jag hennes hand på min vänstra skinka trycka mig mot sig samtidigt som hon kraftigt drog efter andan genom näsan. Innan jag visste ordet av passerade flänsen svalget  och ner ihalsen samtidigt som jag kände hennes tungspets mot min pung.

- Jag kommer, stönade jag.

Hon nickade, så gott det nu gick, och svarade med munnen full av kuk.

- MmMmMmMmMmm.


Med händerna om hennes nacke och kuken begravd till roten gjorde jag tre korta stötar och sen kom jag med ett vrål. De första två strålarna gick ner i hennes hals, nästa två i hennes mun på väg ut och den sista i hennes ansikte. Med en klick sperma rinnande nerför kinden log hon mot mig, tog tag i min kuk och slickade bort den sista droppen som hängde kvar. Sen tog mig riktigt långt in en gång till och sög stenhårt för att få ur mig det sista. Helt urlakad satte jag mig bara rakt bakåt och såg på när de avslutade. Alla tre rörde sig snabbt, rytmiskt och målmedvetet. Till slut kom dom ... på löpande band. Fabbe först. Han tryckte sig in i tre hårda stötar och tömde sig sedan i hennes bak med ett utdraget ...

- Åååååååååhhh!!!

Sedan var det Robbans tur när han, spastiskt juckande hennes fitta, vrålade ...

- Guuuud I Himmelen!!!

Skakade som ett asplöv, när orgasmen härjade hennes kropp, ylade Fie ... 
- Jjjjaaaaaa ... jjjjäääävvlaaarrrr!!!

... och rasade sen ihop mellan dom.

 

Från andra sidan sjön hördes plötsligt.

-ÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!

Vrålet hängde kvar länge mellan stränderna, och vi föll i gapskratt alla fyra, pallrade oss upp på fötter och vinkade till honom. Först var allt stilla på andra sidan, sen kom han fram från sitt gömställe, med den fortfarande hårda kuken utanför badbyxorna, applåderade över huvudet och vrålade ...

-TACK!!!

Vi vinkade glatt tillbaka än en gång innan vi gick ner i vattnet och tvättade av varandra, kanskae lite omotiverat noga, för att sen gå upp för att vila på våra filtar. Vi var för trötta för att hitta på något mer, samtidigt som vi inte kunde hålla händerna ifrån varandra. Fie smekte lätt min kuk, liksom jag lät mina fingrar leka med hennes svullna blygdläppar. Fabbe och Robban låg på sida i en sextionia och lät läppar och tunga spela över varandras halvslaka kukar, enbart för att visa ömhet och känna närhet.


Snart gock dock solen ner och det var dag att dra sig tillbaka. Vi var lite dröjande när tog på oss kläder och packade ihop. Ingen av oss ville egentligen bryta upp. Fie tog min hand.

- Martin? Var bor du?
- Stockholm.
- Jag med.

Hon log.

- Och det är säkert att du och Robban inte är ett par.
- Nej, vi är bästa kompisar. Känt varann sen plugget.
- Men ni har förhållanden eller?
- Nää, vi är singel båda två

Jag log brett.

- Eeeehh  ... jag tänkte ... jag menar ... vi bor ju båda i Stockholm ... jag skulle gärna träffas igen ... om du har lust?

Hon såg osäkert på mig. Bet sig lite i underläppen.

- Gärna! Men vad säger Fabbe om det?

Hon sken upp.

- Fabbe? Näää ... haha ... vi är bara KK. Du vet ... träffas, reser, festar, knullar. Tror förresten att han gärna hakar på när det passar. Tror du Robban skulle va sugen?
- Vet inte. Det är upp till honom. Men ge honom lite tid så ...

Fie och jag bytte telefonnummer och addade varandra både på Facebook och Instagram innan vi gick skilda vägar.

 

Det var med vemod i hjärtat jag satte mig bakom ratten. Robban verkade inte direkt uppåt han heller. Han satt tyst i uppåt två mil sen skrattade han plötsligt till.

- Herre jävlar vilket dygn.
- Mmmm.
- Det kommer att ta ett tag innan det här har sjunkit in.
- Jooo.
- Alltså ... missförstå mig inte nu ... jag ångrar ingenting av det jag just gjort. Ingenting. Det är bara det att det krockar i skallen på mig. Jag menar ... jag ÄR straght. Men jag gillar att suga, bli avsugen, knulla och bli knullad av killar. Jag får inte ihop det. Ähhh, du fattar.
- Jooo, jag tror det.
- Vaddå "tror det". Det var väl första gången för dig med? Eller?

Robban stirrade på mig.

- Ja. Det var första gången. Men jag tror inte min inre konflikt är lika stark som din. Jag har tänkt på det här ett tag ... velat prova. Steget var inte lika långt för mig som för dig. Vilket, just där och då, var svårt att tro. Var har du lärt dig suga sådär?

Robban rodnade lätt.

- En tjej jag träffade ett tag. Hon var fantastiskt bra med munnen. Jag lade märke till hur hon gjorde och kopierade bara ... fick väl lite feeling.

Han blev tyst ett ögonblick, sen frustade han till.

- Jag kom att tänka på en grej. Du vet, för en notorisk singel som jag så var det här det bästa som kunde hända.

- Hur då?

- Jag menar ... på krogen. Andelen potentiella hemsläp ökade just med 100 %.

Han flinade. Sen blev han allvarlig.

- Fie. Tror du det kommer bli nåt'?
- Jag vet inte. Du vet, man säger saker, men sen blir det inte av.
- Men om det blir av ... säg till mig då ... om du vill ... och hon också försås.

Jag såg på honom och log.

- Shure.
- Och om det inte blir nåt' ... så ställer jag gärna upp som din KK. Du vet "träffas, resa, festa, knulla".

Vi tog, som ni säkert förstår, god tid på oss hem.
                      ************* 

 

 

 

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

RuterEss

Tack #Hurricane! Vad roligt att du känner så.

Att du dessutom är förste kille som kommenterar den här novellen, en av mina mest lästa, sedan släpp för över två år sedan betyder ännu mer. Tack!

10/8, 2022 kl. 05:37

#2

Hurricane

Vill vara med i händelserna i första delen av novellen. Häftig story

9/8, 2022 kl. 23:03

#1

Huldran

RuterEss. På din första fråga blir svaret, Ja.

Resten kommer i gästboken. //Huldran.

16/8, 2020 kl. 21:44