Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2020 kl. 15:09, av DaoDao

Del 1 - Söderhavsön.

Del 1 av 8 i serien Lars erotiska äventyr

Har en tid haft skrivkramp, så jag har letat fram en tidigare skriven serie. Den är tänkt som en "evighetsserie", som jag skriver på bara ibland. Delarna är långa och sensuella.

Det handlar om en äldre man som sent fick sitt kall

Hoppas ni njuter!

Antonia låg och flämtade vid hans sida, åter igen. Hennes smidiga kropp var blank av svett och det mörka håret i oordning och blött. Så som han gillade att kvinnor han haft sex med skall vara efteråt. Helt slutkörda och rejält tillfredsställda. Det var inte första gången han hade besök av den vackra unga kvinnan och det lär inte vara sista heller. Hon kommer att bo kvar i herrgården minst en månad till, och hon älskar verkligen att komma hit och man skall tillfredsställa kvinnor i alla åldrar. Hans rykte i detta är minst sagt stort, och han har inget emot att visa att ryktet stämmer. Antonia är femtiofem år yngre än honom, men ändå matchar han hennes förväntningar med råge. Det är inte att han fortfarande kan bli riktigt stolt över sin förmåga.

Hon hade ännu inte fötts när han själv kom ut ur sin puppa och började upptäcka och utveckla sina förmågor. Hade nästan hunnit bli femtio när hela hans då kända liv helt tog slut, tack gode Gud, och han fann sig själv. Som för alla andra är stora personlighetsförändringar både smärtsamma och oönskade när de kommer. Men utan detta hade han troligen inte levt idag. Och han hade garanterat inte tillfredsställt vackra tjugofemåringar som Antonia - över huvud taget.

Antonia vände sig mot honom och pressade sina stora bröst mot hans arm och lade sitt huvud på hans axel.

"Kan du inte berätta om något av dina äventyr?" sade hon tyst. "Jag blir så kåt av dem!" Han log och pussade henne på pannan.

"Jaså!? Har du inte fått nog, eller?" Han smekte henne på låret. Kände hennes hand över bröstet och hur hon nosade på hans svettiga hud, som hon ofta brukar göra efter sex. Den smidiga kroppen pressades mot honom än tätare och det ena benet fördes över honom.

"Aldrig!" säger hon, och verkar spinna som en katt. "Kommer aldrig att få nog av dig."

"Och jag aldrig av dig," sade han och förde in sin arm under henne och smekte hennes svala skinkor. Till och med de var svettiga, men ändå svala.

"Älskar att höra om dina orgier och erövringar av kvinnor på alla dina resor. Bryr mig inte ens om de är sanna eller inte. Att vissa av dem stämmer, det vet jag, så jag utgår helt enkelt på att alla stämmer."

"Skulle aldrig ljuga för er! Vad tror du att du skulle gilla höra om när jag bodde ensam på en öde ö i Stilla havet?"

"Ensam? Vad för sex fick du ut av det? Knullade du apor eller?" Han skrattade.

"Grejen var att jag hade fått nog av sex och orgier efter min tid i Hong Kong och Thailand, så jag ville faktiskt ta igen mig lite, och jag hade alltid drömt om att ett tag bo på en enslig paradisö, helt själv. Lite Robinsonfantasier, kanske..."

"Hong Kong?" sade hon och rynkade på pannan. "Var det inte där du var med och underhäll deltagarna i Miss World-tävlingen. På ditt eget sätt givetvis."

"Ja, men nu får du inte förstöra denna berättelse. Den blir faktiskt ganska fascinerande efter hand, skall du se. Antonia tystnade och väntade på att han skulle fortsätta.

"Jag blev avsläppt på en öde ö i Stilla havet, en ö utan namn. Bara en prick på sjökortet. Lokalborna kallade den för Kauroroa. De som bodde på de angränsande öarna, som knappt gick att urskilja i horisonten, alltså. Min ö var så obebodd den bara kunde vara. Det var ett korallrev, alltså en sån där som var nästan helt rund i cirkel. det var ganska många träd och där fanns ett litet berg med färskvattendepåer. Speciellt en liten sjö med en rad små vattenfall, som bildade en rad småsjöar, inte mer än pölar egentligen, var helt ljuvlig. Hade proviant för cirka en vecka med mig och under den tiden hann jag bygga två kojor till mig. Först en provisorisk vid stranden, och därefter början på en större koja som jag skulle bo i under det året jag var där. Om någon månad eller så ökade risken för stormar och där var de knappast små när de väl kom. Då gäller det att ha något stabilt att bo i. Hade sett till att ha gott om rep och verktyg med mig, men ändå så insåg jag snart att jag behövde mer. Så när jag ändå skulle ta mig till grannön för att skaffa förnödenheter kunde jag lika gärna skaffa mer rep där också. Hoppas bara de hade tillräckligt.

Hade också försett mig med en hederlig gammal kajak i trä, sådana som varit vanliga i dessa trakter i hundratals år, och med den for jag så iväg mot grannön. Dit tog det två dagar att ta sig. Tillbaka går sedan snabbare på grund av strömmarna. Man är ganska liten i en liten kajak när man bara är omgiven av hav och att botten finns flera kilometer ner under en. Såg flera valar och delfiner på alla de tripper jag tog under det året, och det var alltid lika fantastiskt.

Väl på den bebodda ön, Toura, sökte jag upp fransmannen som ägde samhällets enda affär. Hade redan haft kontakt med honom brevledes, så han visste att jag kunde dyka upp. Han hade ett rum till mig när jag kom dit, och jag fick möjlighet att prata om vad som hände i världen med honom och hans dotter, Louise."

"Visste det skulle komma en kvinna snart," säger Antonia och ler. "Var hon vacker?"

"Mycket," sa han "Rött långt hår som det varma och fuktiga klimatet hade gjort krulligt. Annars hade hon lätt vågigt hår, hade hon berättat. Hur som helst så sov jag där en natt och bekantade mig med dem båda och några lokalbor, och jag inhandlade det jag behövde och paddlade hemåt igen."

"Knullade du henne inte?" undrade Antonia och såg besviken ut.

"Sssch, inte förstöra det hela nu. Så var min vardag den närmaste månaden. Ibland kom Pedro, en ung lokalbo, förbi med förnödenheter och ibland paddlade jag till ön för att själv hämta det jag behövde. Det är faktiskt ganska skönt att också träffa människor ibland. Lärde känna Pedros syster, och DET var en grann kvinna det. Stolt och glad kvinna som alldeles nyligen blivit vuxen. Leah hette hon. Både hon och Louise var glada av att träffa mig när de hade chans, och jag förstod att jag hade mycket goda möjligheter att få omkull dem båda två, men jag valde att vara försiktig här. Ville ju inte äventyra de få kontakter jag hade att klara mig på min ö.

En dag kom stormen. Hade hittat ett utrymme i berget, nästan som en grotta, där jag hade en stor del av mina förnödenheter, och där låg jag och skyddade mig i de tre dagar stormen höll på. Du kan inte ana vilka krafter det här handlade om. Jag hade nog inte överlevt om jag hade lämnat mitt utrymme. Efteråt var det bara att konstatera att mitt bygge inte riktigt hade varit starkt nog. Men den hade klarat sig bättre än jag hade förväntat mig. Det var när jag började plocka spillrorna av mitt strandhus som jag upptäckte kroppen. Det var en kvinna som låg insnärjd i en massa kläder och resterna av en gummibåt. Först trodde jag hon var död, men kunde snabbt känna en svag puls. Friade henne från allt som trasslat in sig på hennes kropp och förde henne till mitt hus. Trots stormen var det tillräckligt med utrymme för att ge henne behövligt skydd. Svepte genast in henne i filtar och gnugga värme i kroppen. När jag såg att hon andades obehindrat bäddade jag ner henne och fick henne att dricka vatten. Men hon vaknade inte.

Under den kalla natten satt jag och vakade över henne och elden i närheten. Det var en grann kvinna, skall du veta. Vit med långt böljande blont hår och med ett ansikte med höga kindben och fylliga läppar. Dagen efter var jag tvungen att tvätta henne. Klädde av henne och såg att hon verkligen var vacker, en fulländad skönhet, helt enkelt. Brösten är ganska stora och bara aningen hängiga. Hon verkar vara runt trettio år och ganska vältränad. Hon var medvetslös i flera dagar, men jag lyckades få i henne både mat och rikligt med vatten. Man får in tekniken att mata medvetslösa efter ett tag. Tuggreflexerna verkade sköta sig själva hos henne, liksom förmågan att svälja.

Efter nästan en vecka kommer Pedro och hans syster, Leah, ut med förnödenheter. De kommer överens om att de inte kan förflytta henne, men Pedro lovar att väl tillbaka höra sig omkring om någon vet vem det är och om det eventuellt finns fler som saknas. Leah stannar kvar för att ta hand om kvinnan, vilket jag var tacksam för. Det blev i och för sig ingen direkt ansträngande uppgift, då kvinnan fortfarande var medvetslös. Men det fick mig att för första gången utan andras närvarande prata med Leah ordentligt. Det visade sig att hon var mycket mer pratig än hon varit tidigare. Tillsammans med sina vänner och inte minst bröder gav hon intrycket att vara ganska blyg och försiktig. Men nu fick jag själv knappast en egen möjlighet att prata. Istället fokuserade jag på att lyssna. Men jag var även tvungen att fortsätta färdigställa huset. Till viss del hjälpte Leah mig, men hon var hela tiden tvungen att vara nära den okända kvinnan ifall denne skulle vakna.

Men det var klart att närvaron av denna vackra tonåring i traditionella kläder påverkade mig. Hon visade väldigt tydligt att hon var öppen för både det ena och det andra. Efter lite mat hoppade vi i havet. Jag hade badbyxor men hon hade bara trosa och en tunn tröja som påminde om en för stor t-shirt. Givetvis blev denna näst intill genomskinlig när hon badade. Hon var dessutom ganska närgången och ville gärna busa i vattnet. Vi hade funnit en närhet som var snudd på erotisk, så denna fysiska närhet kändes som en ganska naturlig utveckling av det hela. När vi kysstes första gången var det hon som tog inledande initiativet, även om jag tog över det ganska snabbt. Åldersskillnaden och kontakten med hennes familj gjorde att jag själv inte ville vara den som ledde vägen till sex med henne, men då hon väl hade passerat den magiska gränsen, tvekade jag inte ett ögonblick att njuta av denna ljuva blomma.

Det långa håret slöt tätt mot hennes kropp och hon såg närmast lycklig ut för att jag inte hade reagerat negativt gentemot hennes agerande. Vi stod och kysstes länge med vatten upp till hennes midja. Efter en avhållsamhet på flera veckor efter de intensiva orgierna i Hong Kong, gjorde det hela än mer njutningsfullt och jag ville att kyssen aldrig skulle ta slut. Smekte hennes nacke och rygg och lät händerna glida ner mot hennes skinkor lite flyktigt och nyfiket. Hur långt ville hon egentligen ta detta? Det visade hon ganska snart, då hon började rycka lätt i mina badbyxor. Bara lite för att visa vad hon ville, men inte tillräckligt för att hon skulle ta över initiativet. Jag drog ner mina badbyxor och släppte ut min styva stake. Jag var ju längre än henne så den kom att svaja fritt en bit ovanför vattenytan. Hon smekte den direkt med ena handen, utan att avbryta kyssen. Jag kom in under hennes tröja och lät handen glida runt till hennes framsida och de ljuvliga brösten. Hon spann som en katt och hon blev än hetare i sitt agerande. Helt klart en mycket kåt kvinna jag hade i mina händer. Ett befriande skratt kom över hennes läppar, först när vi fortfarande kysstes, men på grund av detta avbröts den och tittade varandra i ögonen och hennes ansikte verkade lysa av undertryckt lust och en uppriktig glädje. Med en lite lurig blick sjönk hon ner framför mig, så att hennes ansikte kom i jämnhöjd med min kuk. Där stannade hon till och verkade studera den närgånget, med bara ena handen lätt smekande dess skaft. Snart greppade hon kring roten och hon stack ut tungan för att smaka lätt på ollonet. Varje moment hon gjorde verkade ske med en närmast zenmässig koncentration och en inställning av att insupa så mycket det är möjligt av det som skedde. Läpparna var fantastiskt mjuka och avkännande när hon slöt dem kring ollonet, och när hon började suga mig var det först sött försiktigt och osäkert. Då jag lät henne veta att jag njöt av hennes behandling blev hon sakteliga säkrare och snart började även hon stöna med kuken i munnen. Hur ljuvligt var det inte att stå det varma vattnet vid en öde strand och känna den sköna känslan av att bli avsugen. Vattnet var ovanligt lugnt just nu, så vi kunde stega upp till grundare vatten där jag drog av hennes tröja och började kyssa hennes ungdomsbröst. Drog ner hennes blöta trosor och blottade hennes rakade sköte. Hon lade sig ner på rygg i det grunda vattnet och särade på sina ben. Som en hungrig varg dök jag ner mellan dem och började genast slicka hennes fitta. Redan från början lät hon meddela med höga stön och böljande kropp att hon gillade detta, så jag fortsatte. Och mycket riktigt kom hon ganska snart. Hon skrek så ljuvligt när orgasmen kom och pressade benen hårt om mitt huvud. Men jag fortsatte, och när jag pressade in ett finger i hennes tränga slida kom hon igen. Denna gången ÄN kraftigare. Kramperna och skriket varade nästan en hel minut varefter hon slappnade av. Då lät jag tungan leta sig upp över magen till hennes bröst. Körde försiktigt in två fingrar i hennes inre, det var knappt att de fick plats, och letade upp g-punkten. Med lite grova tag mot framdelen av slidan får jag henne att återigen stöna och vrida sig av njutning. När hon kommer denna gång är det en med en rejäl sprutorgasm. Strålen for flera meter och hon tittade chockat på mig. Sedan blev hon spak och jag lät henne återhämta sig genom att bara mjukt smeka hennes kropp. Hennes stora hårsvall låg utspritt i vattnet och hon var så himla vacker där hon låg i den gassande solen.

Hon tittade upp och log på ett sätt som bara tillfredsställda kvinnor kan göra. Jag böjde mig ner och kysste henne. Kroppen slöt sig mot mig och hon kramade mig hårt. I örat viskade hon att hon ville att jag skulle vara den första som var inne i henne. Jag var mer än villig för detta. Kuken stod som ett järnspett och hon bad inte bara i ord, utan hela kroppen visade tydligt att hon inte ville annat. Och hennes vackra ögon visade hur gärna hon ville, samt att hon litade helt och hållet på mig.

Jag lade mig tillrätta mellan hennes ljuvliga lår och riktade in min kuk mot henne. Med ögonen riktade in i mina, sökande stöd, visar hon sin tillförsikt med ett leende. Tränger in i henne försiktigt. Hon är trång som bara den, men mycket blöt så det är ingen smärta. Juckar försiktigt med bara lite inne i henne och hon sluter ögonen och slappnar av. Vid varje stöt tränger jag in ytterligare en bit. Ett litet motstånd övervinner jag så snabbt att hon inte hinner reagera och snart var jag i botten. Väl där stannar jag till och beskådar den vackra uppenbarelsen under mig. Hon ser tillbaka och ler tacksamt. Sedan börjar jag stöta, med långa och långsamma stötar och hon vrider åter ögonen inåt och sluter den. Händerna smeker mina armar men annars är hon ganska passiv. Senare tänker jag lära henne om delaktighet i samlagen, men nu vill jag bara att hon skall njuta. Märker dock att hon är en naturtalang, då hon snart på eget initiativ saxar benen bakom mina skinkor och börjar möta mina stötar med egna. Och så har vi hennes ljuvliga små stön, mer som små skrik, och jag ökar takten ytterligare. Vattnet piskar om oss när knullandet blir riktigt intensivt. Orgasmen kommer plötsligt och kraftigt. Hon har helt klart starka lårmuskler, vilket jag märker när hon kniper ordentligt och hennes naglar tränger in i armarnas hud. Fastnar nästan i botten på henne, då slidan kramar så oerhört hårt att det skulle vara svårt att röra sig. Väntar in henne och låter extasen ta henne ordentligt. När den väl var över skrattade hon högt. Kysste mig om och om igen, och visade verkligen hur tacksam hon var. Men jag var inte färdig och började stöta igen. Hon ser nästan chockad ut, men hindrar mig inte...

Då störs vi av skrik från strandhuset. Kvinnan har vaknat och vi avbryter vårt samlag och rusar dit. Blondinen satt upp och såg helt hysterisk ut. När vi kom dit slängde hon sig i våra armar och vi tröstade henne. Snart var hon tyst och bara snyftade, men kramade dem fortfarande hårt. Vi var alla nakna, men erotiken var borta så jag hade nu bara lätt halvstånd. Men sex var det sista vi tänkte på då. Snart låg hon ner i sin säng igen och verkade somna. Leah lade sig bredvid henne och jag började göra i ordning mat och fortsätta snickra på huset.

Det dröjde inte mer än en timme innan jag hörde de båda kvinnorna samtala med varandra. Jag valde att inte störa dem, utan väntade på att Leah skulle kalla på mig. Det gjorde hon ganska snart. Väl där möttes jag av de båda vackra nakna kvinnorna insvepta i filtar. Den blonda kvinnan log försiktigt när jag kom, som om hon försökte överväga om jag var farlig eller inte.

Hon tackade mig för att ha räddat hennes liv och presenterade sig som Blossom och var från USA. Leah hade redan förklarat var hon var, så då återstod att utröna det andra. Jag förklarade min situation, och hon förklarade att hon hade varit och ensamseglat över Stilla havet, när hon överraskades av orkanen. Hon trodde hon skulle klara det hela, men uppenbarligen hade hon inte gjort det. Hon minns inte när hon tappade kontrollen eller vad som hände mellan hon satt i sin sittbrunn och vaknade upp här.

Men hon var fortfarande matt, och kunde bara äta och dricka måttliga mängder. Nästa dag lämnade jag de båda kvinnorna och tog mig till grannön, där jag mötte Leahs oroande bror. Jag berättade att allt var OK men att hon var för svag att förflyttas ännu. Tillsammans med fransmannen tog vi via radio kontakt med Nya Zeeland, och meddelade dem om Blossom och hennes tillstånd. De skulle kontakta den amerikanska ambassaden och återkomma.

Det hade blivit sent och jag och Leahs bror åt lite mat och samtalade lite. Jag hade alldeles glömt bort att jag nyss hade knullat hans syster, och undrade lite vad han skulle tycka om det. Skulle han sitta och skratta med mig då?

Louise kom och gjorde oss sällskap, och vi drack oss smått berusade allihop. Jag och Louise fick hålla om varandra för att kunna gå rakt tillbaka.”

”Är det NU du knullar henne?, undrade Antonia, och runkade honom lätt.

”Sschh”, sade han. ”Du vet att man inte kan prestera speciellt bra när man är berusad. Och nej – jag knullade henne inte den gången, men jag märkte att hon var villig. Själv ville jag bara sova, och återvända tidigt på morgonen, så jag kunde ge Blossom bättre föda, som skulle få henne att komma tillbaka snabbare.

Väl tillbaka överraskade jag de båda flickorna helt nakna, nere vid vattnet. Ingen gjorde försök att skyla sig när han närmade sig. Tvärt om möttes jag av mycket oblyga kramar. De hjälpte mig packa in grejerna, och Blossom gick och lade sig, då hon fortfarande inte var helt återställd. Före hon drog täcket över sig sade hon att jag skulle knulla Leah ordentligt nu, att hon behövde det. Undra vad dessa båda pratat om när jag hade varit borta.

Jag fann henne liggande i gungmattan en bit bort. Hon låg naken med slutna ögon och ena benet utanför så hon hade lätt kontakt med sanden. Jag satte mig bredvid henne, och när hon kände det öppnade hon ögonen och log mot mig. Hon var så vacker där hon låg. Växlande skugga och sol spelade på hennes chokladbruna kropp och det rikliga håret skapade en närmast olidligt vacker ram kring hennes runda ansikte. Med en viss ansträngning, och hjälp av mig, lyckades hon få över sitt ena ben så att jag kom att sitta mellan hennes båda. Fittan lyste rosa och fuktig helt öppen för mig. De bruna stora ögonen tittade in i mina och hon bet sig lätt på underläppen.”

”Gudars vilken sötnos hon verkade vara!” säger Antonia med en suck. ”Skulle varit underbart att vara en fluga på ett träd där och sett på vad som kommer att ske”.

Han log. Hans ena hand hade smekt hennes skinkor, och fingrarna gled nu över hennes slida, fortfarande varm efter deras samlag, och ur den rann en blandning av hennes safter och hans sperma. Hoppas verkligen hon får som hon önskar och blir gravid denna gång. Det var faktiskt ganska många som ville att han skulle skänka dem ett barn. De som ville det fick ingå en deal med honom. Han var så förmögen att han gärna hjälpte dem ekonomiskt, men han skulle knappast kunna agera fysiskt som barnets far, då han snart närmade sig nittio år. Så detta visste de, och hade skrivit under på. Många av dem ville inte ha någon man inblandad, och andra insåg att de inte skulle få barn med sina riktiga män. Oavsett bakgrund, så var jag glad om jag kunde hjälpa dem. Tror att jag har minst trettio barn nu, i olika åldrar i olika delar av världen. Hans svärdotter Lisa har bättre koll på detta än han. Flera av dessa kvinnor träffas ofta, i grupper med barn – och umgås. Han är inte med då, men kul var det. Vissa av kvinnorna hade fler barn med honom, och återkom fortfarande.

Antonia satte sin mun mot hans ollon och sög in honom. Han hade redan halvstånd efter det goda sexet. Hans träning inom yoga, tai chi och tantrism hade gjort att han nu på sin ålders höst var mer viril än någonsin tidigare.

”Fortsätt”, säger den vackra unga kvinnan när hon tittar upp på honom. ”Jag vill höra mer. Om hur du knullar Leah, och sedan tar Blossom och Louise. Och om det finns fler...”

Om du bara kunde ana, tänkte han snabbt.

”Leah var verkligen vacker där hon låg, och hon bokstavligen sken av kåthet. Hon berättade för mig om hur hon hade berättat för Blossom om dem två, och hon hade sagt att han kan knulla henne om hon vill också.

Jag skrattade. Blossom var oerhört vacker, men jag tänkte absolut inte ha sex med henne om hon själv inte tydligt godkände detta. Jag har under de senaste åren fått ganska rejält med sex, för flera liv, så det fanns inga sådana egna ´krav´ på mig, som många främst unga killar kan känna.

Det får bli som det blir.

Istället går jag här på stranden i paradiset, med en ung vacker mörk skönhet. Hon var verkligen vacker, Leah. Som en reklambild för söderhavsöarna, med smidiga former men med en viss hull, stora fasta bröst och böljande vackert går som täckte hela ryggen. Dagen till ära hade hon även en krans av blommor och blad på huvudet.

Utöver det var vi nakna. Som Adam och Eva I Paradiset. Innan den förbjudna frukten, då!”

Antonia skrattar till. Hon runkar sakta hans lem, som styvnar allt mer. Dels tack vare hennes behandling, men också tack vare minnet.

“Vi samtalade om allt möjligt där vi gick. Vi visste vi skulle ha sex, men det var ljuvligt att bara dra ut på det. Vi hade all tid i världen där. Det var det som var så underbart efter stressen i Hongkong bara någon tid tidigare. Vi gick barfota så att de stilla vågorna sköljde över våra fötter. Det var för varmt att gå barfota i den vita sanden.

Snart sprang vi in i skuggan av några palmer. Där kysstes vi. Stilla kysste vi varandra länge och ömt. Inte heller här kände vi någon stress. Hennes tunga var lika aktiv som min. det var som vi ville undersöka alla känslor i kyssen, och verkligen känna att vi tar ut det hela.

Fortsättningen var likadan. Vad vi än gjorde, tog vi tid att verkligen gå in för detta. Det var nästan som zen-sex. Varje moment var vi ett i, och ägnade hela vår uppmärksamhet, utan stress. Smekte hennes ena bröst med en hand. Vägde det i handen, lät fingrarna leta runt ollonet och runt hela dess form. Fyllde handen med det, och kände den styva bröstvårtan mot handflatan.

Hela tiden kyssande.

Hon var passiv och lät mig styra. Min lem styvnade och bildade små ränder av fukt från ollonet mot hennes mjuka mage. Hon visade att hon gillade detta genom att pressa sig mot den. Annars kramade hon mig och med ena handen såg hon till att ha koll på mitt huvudet.

Smekte sakta ner för hennes rygg, under det rikliga mörka håret. Greppade midjan och lät andra handen söka upp det andra bröstet. Även det fick samma smekande och sökande behandling, där jag gick in med allt mitt medvetande, dock även fördelat till kyssen som fortfarande var igång.

Klämde lätt över hennes svala skinkor. Fascinerades över hur svala de var, trots att det var så varmt omkring oss. Efter hand hade jag båda händerna på varsin skinka, och pressade den villiga kroppen hårdare mot mig. Vi avbröt kyssen och bara njöt av närheten av varandra. Pussade henne på pannan och hon suckade till. Hennes ögon glittrade, när hon lyfte huvudet och tittade in i mina.

Länge stod vi och tittade in i varandras ögon. Hennes bröst med de nu hårda bröstvårtorna pressande mot mig, och min lem i mjuk klämt mellan oss. Det var en helt ljuvlig upplevelse.

Just då existerade ingenting av resten av världen för oss. Inte hennes familj, inte Blossom, inte miljöförstörelsen som om några år skulle göra att denna atoll sjönk i havet eller alla krig och liknande. Vi var ett med varandra där och då, två som just här var förenade till en enhet. Som andades med varandra, till och med pulsen anpassades efter den andre. Hon var så vacker där hon stod tätt intill mig. De stora mörka ögonen markerade av naturligt långa ögonfransar och ganska kraftiga ögonbryn. Munnen var liten men läpparna fylliga, och hade en rödrosa ton som bara unga kvinnor verkar kunna ha.

Ledde henne att sätta sig ner, så att huvudet kom i nivå med mitt kön. Hon greppade den som om det var en spröd blomma och bara kände på den. Försiktigt ch ömt lät hon fingrarna känna längs med varje synlig blodåder och hon kramade lätt min pungsäck. Kunde känna hennes andedräkt mot ollonet. När hon väl kramade lemmen, var det först ganska lätt. Hon började runka med lugna tag. Andra handen lekte med pungen och bytte av den andra handen runt skaftet då och då. Efter hand kramade hon hårdare och hon runkade mer bestämt. Men fortfarande ganska lugnt.

När hon satte läpparna mot ollonet ryckte jag till och kände att jag nästan kom. Men snabbt tog jag över kontrollen av mina känslor. Tror inte hon ens märkte att jag nästan hade förlorat stundens skönhet helt plötsligt. När läpparna formade sig kring ollonet och hon sög in det i munnen, hade jag återtagit min egen kontroll. Här skulle njutas fullt ut.

Tungan hennes for runt på ollonet och undersökte alla veck och hål i den. Noga som om tid saknade betydelse. Men snart började hon suga mig. Hon var ny på det, så jag kom inte djupt i henne, men intensiteten i sugandet var så starkt att det dominerade. Ibland varvade hon med att slicka längs sidan på kuken, eller spela med tunga på pungsäcken. Att både se och känna henne över min kuk var oerhört stimulerande, samtidigt som jag kunde se ut över den soldränkta sanden och det just då lugna oändliga havet, där vi stod i palmernas skugga. Doften av salt och tång, blandat med skogens doft, var ett afrodosiak, som ökade på njutningen ytterligare.

Då och då avbröt hon sugandet och tittade upp på mig, som för att hålla koll på om jag njöt och gillade hennes behandling. Var gång hon såg min njutning, sken hon upp i det där sagolika leendet som gjorde henne så fasansfullt vacker. Hon hade en sådan personlighet som gjorde att man tog henne för att vara naivare än hon var. Som de flesta andra kvinnor hör ute i söderhavet, var hon både viljestark och envis. Men hon var samtidigt spröd, och oskuldsfull. En ung fågel som just lärt sig flyga, och som sakta började bemästra rädslan och faktiskt njuta av detta, Man hoppades att denna skörhet aldrig kommer att krossas. Att hon alltid skall vara både stark och oskuldsfull, samtidigt.

Fick henne att resa sig upp och luta sig mot palmstammen, en stam som lutade sig så pass att det gick att göra på ett smidigt sätt. Jag satte mig ner framför henne, men lät ena benet vara uppvikt, så hennes ena fot kunde vila på mitt knä. På det sättet var hennes ben särade, så jag hade fri tillgång till hennes blomma, den väldoftande nyöppnade blomman. Först satt jag och bara andades in doften av henne genom näsan. Bara njöt av aromen av åtrå och ungdom, av kåtrus och livsglädje. Av kärlek och lust. Blåste lätt på henne, så jag fick henne att sucka nöjt. Slickade havssaltet från huden på insidan av låret och runt vulvan. Den lena ljusbruna huden, som här var ljusare än på lårens utsida. Som om den ville visa att den sällan blottades, ett hemligt näste som aldrig påverkats av yttre påfrestningar som sol, sand eller hav.

Där låg hennes mussla, den halvöppna yonin. En syn som ingen skald skulle kunna få till i en än så andaktik ode. Lät tungspetsen göra en tur från botten och ända upp, lätt, lätt, för att bara smaka lite. Drog in tungan och lät gommen få del av smaken av fitta. Drog åter in doften av henne, och njöt av hennes suckar. Först efter ett tag lade jag läpparna mot öppningen och började slicka henne, genast började hon göra ljud ifrån sigdär upp. Vid palmstammen. Hon hade sträckt upp båda armarna för att hålla tag i stammen högt upp. För att inte förlora balansen. Begärligt böjde hon sitt ben, så fittan pressades mot mig mer, och jag tog för mig med läppar, tunga och med lätt naffsande tänder. Och hon flödade som en vårbäck. Och smakade paradiset.

När jag kände att det blev ansträngande för min nacke med den ställning jag hade, och även att hon började bli trött i det enda benet som höll henne uppe. Ledde henne ner på alla fyra och ställde mig bakom henne. Med ett leende tittade hon bak mot mig, och just då var hon så vacker att det gjorde ont i själen på mig. Jag var verkligen lycklig där och då. Lade upp hennes rikliga vågor av hår, så det täckte hela ryggen ända ner till nedre delen av skinkorna. Fick sära på håret lite för att kunna blotta slidan. Riktade in mig ch gled in i henne. Hon var lika trång som förra gången, men slidväggarna gav med sig något lättare nu. Som om de visste vad som kom, och att det faktiskt var något gott. Men jag hade inget bråttom. Gled sakta ut och in i det lena, varma och blöta, innan jag gled ytterligare en bit in och gjorde om samma procedur. Det tog sin lilla tid innan jag kände att jag bottnade. Stod så och bara njöt av känslan och miljön vi befann oss i. Smekte hennes runda skinkor och drog lätt i håret. Sedan drog jag sakta ut mig, långsamt och försiktigt. Väl ute juckade jag lite med bara ollonet i henne. Lite för att retas, men också för att öka njutningen när jag, plötsligt, och i ett enda drag ter gled in i henne. Detta roade jag mig med i en oändlighet av njutning, där tiden stod still och som om allt i universum centrerades på just oss två.

Men njutningen tog ut sin rätt, och älskandet kom igång med allt större iver. Snart var mjukheten över. Vi ville mer. Hon ville mer. Jag ville mer. Greppade tag i hennes höft och började stöta i hennes med långa djupa drag, allt snabbare. Som om jag ville spetsa henne på min kuk. Och hon pressade sig bakåt för varje stöt, som om hon tyckte jag inte spetsade henne hårt nog. Hennes stön övergick till morrningar. Mina stön övergick till rytmiska suckar. Och vi knullade som om världens existens stod på spel. Den vackra flickan kastade med sitt rikliga hår och slet med hönderna i sanden. Kände hur det rann en blandning av svett och fittsaft utmed mina lår. Nu var vi så heta, att det lät när våra kroppar möttes. Duns, duns, duns. Med små glätta ljud i, som markerade hur blött det var mellan oss.

Så med ens kom hon.

Hon sjönk ihop med överkroppen och vrålade rätt ut, när extasen spreds genom kroppen och gjorde henne ett med världsalltet. Jag höll kuken stilla i henne, och rörde mig bara några millimeter, så hennes klimax förlängdes. Hon krampade. Hon svettades. Hon skrek tills luften tog slut. Fittan kramade mig så hårt att det nästan gjorde ont. Men jag var också nära. Så snart hon slappnade av något började jag pumpa igen. Lika snabbt som just före hennes klimax. Hon svarade halvhjärtat, då hon var helt slut. Men hon ville hjälpa mig att nå mitt klimax.

Så kom jag!

Det var som säden kom ur ryggmärgen på mig. Den forsade genom mitt blodomlopp och dansade med varje nerv i min kropp. Kuken svällde lite till, hon skrek till förvånat, och ollonet växte förväntansfullt inför störtfloden. När den varma säden passerade prostatan var det så skönt att jag nästan svimmade, och när säden pumpade ur ollonet i kaskad efter kaskad, kändes det som jag sprutade het lava i den unga vackra kroppen. Så mycket att jag skulle tömma hela min essens och fylla henne så hon till slut skulle spricka. Vi skulle båda dö på stranden, jag helt tömd och hon som hon exploderat.

Det tog aldrig slut...

 

Luften var sand...

Luften var sval sand. Mitt ena ögon gick inte att öppna, och det ömmade i hela kroppen. Vad hände? Har jag blivit nedslagen? Har jag blivit angripen av något djur? Vi? Med ens kom jag ihåg Leah. Är hon kvar? Från tanke till handling tog det mycket lång tid. Insåg dock snart att jag låg ner, på mage, i sanden. Därför kunde jag inte öppna ena ögat. Och därför andades jag sand. Fick in en arm under mig och pressade. Samtidigt vred jag mig, och med mycket möda lyckades jag vända mig om. Märkte att solen stod lågt på himlen. Dagen var på väg att ta slut. Efter ytterligare stön och möda, lyckades jag komma upp på armbågarna och tittade mig omkring. Först var allt suddigt, som jag tittade genom en regnig fönsterruta. Men snart hämtade sig ögonen och jag såg havet och sanden.

Och Leah.

Hon låg bredvid mig som jag sist kom ihåg henne. Sittande på knäna med kroppen och huvudet mot sanden. Rumpan rätt upp i luften. Hur var det fatt? Levde hon? Märkte att kroppen rörde sig som väntat av någon som andades, men ville fortfarande vara säker. Sträckte ut en hand och rörde vid hennes arm. Ingen respons. Lutade mig mot henne, så jag kom åt att känna på hennes rygg. Kände hur hon andades. Ansiktet var gömt bakom ett stort trassel till hår, så jag såg det inte. Men en plötslig suck, eller var det ett hostande, gjorde att håret fladdrade till en aning. Satte mig upp och kröp fram till henne. Vek undan håret så jag kunde se hennes ansikte och lade mig ner med mitt ansikte nära hennes.

Hon tittade upp, med ögon som var matta och förvirrade. Som på en som vaknade upp ur ett rus. Hon såg ut att inte känna igen mig först, men snart log hon lätt. Eller det var mer en grimarsch och jag bara tog det för ett leende.

Först efter lång tid hade vi lyckats sätta oss upp tillsammans och krama om varandra. Båda två skakade bara på huvudet om det de hade fått uppleva. Vi skrattade lite lätt och kunde inte finna ord. Vi bara kramade, skrattade och pussade varandra i vad som kände som en evighet.

Det var Leah som insåg att vi måste röra på oss, innan det blev mörkt. I de breddgraderna blev det RIKTIGT mörkt, och det snabbt. I början kunde vi inte gå snabbt, som om lederna låst sig, men snart tog vi raska steg och kom fram till min stora koja just innan det blev helt mörkt. Blossom satt med bara ett höftskynke vid elden och gjorde det sista i en gryta där. Värme och mat väntade oss. Hon tittade förvånat på oss. Hon såg att vi hade upplevt något nästan religiöst. Men ingen av oss sade något. Vare sig jag eller Leah tänkte på att vi fortfarande var nakna. Så slut var vi. Efter maten gick vi direkt och lade oss, och vi somnade omedelbums.

När jag vaknade efter en lång och djup sömn, hade Blossom redan varit vaken ett tag och ordnat frukost. Även Leah var vaken, men bara just. När hon såg mig så sken hon upp i ett stort leende, hon hade en förmåga att se ut som hon log med hela kroppen, och sprang in i min famn.

Båda var toppless igen. Det verkar vara något som skulle bli norm här på ön. De tog dock på sig en lätt klänning när vi alla tog oss till Tuora, där fransmannan hade fått svar från Nya Zeeland, att Blossoms anhöriga i USA nu vet att hon lever. På båten över hade Lars gjort klart att Blossom gärna får stanna ett tag om hon vill. Hon var dels fortfarande svag, men framför allt var det ju inte tänkt att hon skulle komma hem än på ett tag. Hon hade inte svarat på båten, men på fransmannens fråga svarade hon efter en blick på Lars och en längre på Leah att hon kommer att stanna här ett tag.

Det gladde mig stort, och genast kom Blossom av lokalborna anses som ”min kvinna”. Vi skulle stanna där två eller tre dagar, för att fira en lokal högtid, och bara träffa folk. Mitt rum hos fransmannen blev även Blossoms. Vi delade säng där. Ingen frågade utan tog det för givet. Och ingen av oss protesterade.

Leah försvann in i sin familj och var aktiv med förberedelserna till firandet, så henne såg vi inte så mycket av dessa dagar. Jag och fransmannen blev sittande på hans veranda och drack oss fulla den första kvällen. Fick aldrig reda på hans namn. Han kallades helt enkelt bara fransmannen av alla här. Det visade sig att han var mycket berest och hade av en händelse hamnat på ön, där han blev förälskad i den dåvarande handlarens dotter, en lokalbo som var ganska gammal. De hade fått verksamheten som brudgåva och svärfadern hade gått bort snart. Tyvärr också hans hustru, som drunknade i havet bara några år därefter, Hans dotter, Louise, från tidigare äktenskap, kom ut och bodde hos honom. Först hade hon gillat det, men hon var helt klart en stadsbo och ganska bortskämd av sin mor, så det blev ganska snart jobbigt för henne. Men hon var kvar än. Han trivdes där och skulle stanna, men hon lär försvinna så snart hon hittar en ursäkt.

Fransmannen berättade att Louise var förtjust i Lars, och det var OK för honom. Men han bad Lars att vara försiktig med henne, och inte såra henne. Det lovade Lars.

Ett morgondopp och en god frukost senare tog bort den bakfylla jag kände då, och på dagen deltog jag i flera av de ritualer som då skedde. Det var lokala traditioner som hade fått en yta av kristendom under den franska kolonialtiden. Blossom såg jag bara då och då under dagen. Hon och Louise verkar ha funnit varandra, och det tyckte jag var helt OK.

På kvällen var det fest. Runt stora eldar dansade man friskt till traditionell musik. Tillsammans med alkohol och något de rökte, blev det en fascinerande trans. Framåt småtimmarna var det mycket dans och naken hud. Närhet var ingen rädd för, och det var inte bara jag som hade tydliga stånd bland männen. Par försvann ut till stranden då och då och kom tillbaka för att festa mer efter ett tag. Själv hamnade jag med en ganska kraftig kvinna i min egen ålder. Hon red mig vilt på stranden, och i det rus jag befann mig i var det lite av en naturlig upplevelse att ha sex där.

Många av oss vaknade när solen gick upp, på stranden. Jag låg med en grupp av både män och kvinnor i en stor grupp, som skulle kunna kallas en sovande ormgrop. Fann att jag hade ett rejält stånd, och kåt som attan. Satte mig upp och tittade mig omkring. Bredvid mig satt en ung vacker kvinna och red en man i en skön omfamning. Det gjorde mig ju inte mindre kåt.

Såg Blossom ligga helt näck en bit bort. Kröp fram till henne. Hon öppnade ögonen och log när jag kom fram till henne. Som en naturlig sak i världen så kysstes vi och jag kramade hennes bröst. Kände hur hon började runka mig och jag tog mig friheten att fingra på hennes fitta. Med en suck särade hon på benen. Då märkte jag att hennes båda armar var vid hennes sida. Det var någon annan som runkade mig. När jag tittade dit så jag en lika naken Louise. Snart låg hon under mig och sög min kuk. Kände inte för att stoppa henne, utan allt skedde naturligt, utan krusiduller.

Blossom vred sig så jag hade huvudet vid hennes sköte, och jag tog givetvis för mig av det som serverades. Hon var rakad, och redan blöt av kåthet. Detta var sex utan finlir. Slickade fittan för glatta livet, samtidigt som en fantastisk mun glupskt slukade min kuk om och om igen. Två par från lokalbefolkningen satt och tittade på, och täckte vår orgie för resten av folket på stranden. De flesta reste sig upp och gick uppåt ön utan att ens se sig om ändå.

Vi var alla i en mix av bakfulla och höga, och inga finkänsligheter visades. Louise helt enkelt vred runt min höft, varvid jag var tvungen att slita mig från det läckra amerikanska skötet och följa med runt. Lite ovigt stegade hon sedan upp på mig och utan pardon började hon rida mig. När jag kände kuken leta sig in i hennes slida, nyktrade jag till mer, och förstod att jag här borde ta vara på tillfället. Denna flicka skulle jag nog aldrig mer få tillfälle att vara med på samma sätt framöver. Nog för att hon visat sig villig att lägra, men hon är ganska konservativ av sig, och skulle bara acceptera sex i en säng på traditionellt vis. Men nu, på en allmän sandstrand mitt på förmiddagen. Detta kommer aldrig åter.

Hon slängde med sitt röda hår och stönade högt varje gång hon sjönk ner på mig. Jag satte händerna på rumpan och hjälpte henne. Blossom kröp runt och satte sig bakom Louise och började smeka hennes bröst. Louise dreglade och morrade, vilket var lite oväntat, och knullade mig som besatt. Märkte hur en skugga föll över mig, och upptäckte Leah vid min sida. Hon hade den traditionella lokala klänningen på sig, med röda blommor på ett gult underlag. Med ett leende satte hon sig så mitt huvud hamnade i skuggan från henne, och lät det vila på hennes korslagda ben.

Louise böjde sig framåt och vi kysstes. Såg en leende Blossom bakom henne. Hon var en vacker blond kontrast framför en klarblå himmel. Fransyskan reste sig upp, så det ploppade till när min lem lämnade henne, och vi bytte alla ställning. Hon stod på alla fyra och jag började stöta i henne bakifrån. Blossom stod på knä bredvid mig och jag smakade på hennes stora bröst. Leah satt framför Louise och kramade henne. Hon fick sällskap av en jämnårig vän till henne, som jag inte kom ihåg namnet på. Mer söt än vacker.

Snart märkte jag hur Louise började närma sig klimax, så jag koncentrerade mig på henne. Pumpade för glatta livet och hon ojade sig högt för varje stöt. Var underbart att märka hur hennes annars perfekt uppsatta hår nu föll i tovor omkring henne, och maskaran rann. När hon kom ojade hon desto högre, och när jag trängde ända in och stannade där, och med min kontroll lät ollonet svälla lite, så kunde hon inte hålla inne längre. Hon fick en orgasm som gjorde att hon skrek rätt ut några sekunder innan det övergick till en stark utandning. Kroppen skakade och tårna vek sig åt alla håll när hon krampade.

När hon föll ihop, ställde sig Blossom på alla fyra strax bredvid, och jag stegade in bakom henne med knäna. Där gled jag in med en enda lång stöt. Trång var hon, men savade så mycket att slidan lätt gled undan så mycket det behövdes. Det var lite av en perfekt slida, och jag började pumpa med långa rejäla stötar redan från början. Hon slängde med håret, böljade med kroppen och kommenterade varje stöt med härliga snuskiga ord. Det var verkligen så skönt att knulla henne som jag hade trott.

Jag tittade in i Leahs pigga ögon när jag knullade Blossom. Hon var strålande glad, där hon satt och kramade Blossom. Men jag kände att jag nog inte kunde hålla mig länge. När jag nämnde det för Blossom sade hon åt mig att strunta i att vänta på henne. Det kan vi ordna nästa gång. Så jag ökade takten och med ett stön tömde jag mig i henne.

Det var ett skönt och ganska odramatiskt knull, men just vad vi alla behövde. Vi klädde alla på oss och gick upp till Louises far och åt en rejäl frukost. Om han visste vad Louise nyss gjort så visade han det inte för oss.”

Vet inte om Antonia hade hängt med det sista, då hon var fullt upptagen med att suga hans kuk. Tittade på den unga kvinnan och kom åter ihåg att tacka de högre makterna om hans rika liv, med dylika vacrka kvinnor i stor mängd. Han hade för länge sedan slutat gräma sig över att det tog sådan tid för honom att hitta detta livselexir. Men troligen spelade hans tidigare tråkiga liv större roll än man tror. Annars skulle han ju inte vara den han var.

Nu ville flickan, han kallade alla kvinnor under 40 för flickor, knulla, såg han. Förväntansfullt lade hon sig på rygg och särade sina långa vackra ben för honom. Det var bara att stiga på. Åter gled han in i hennes vulva, redan tidigare smord av hans sperma och flera orgasmer från hennes sida.

Efteråt låg hon åter vilande mot hans bröst, och våra svettiga kroppar klibbades åter fast. Först efter flera minuter var våra andetag normala igen, efter ett ganska intensivt knull. Hon är för skön flickan. Vacker, ung och kåt. Och väldigt intelligent har han funnit efter hand. Han gick nästan mer igång på intelligens än yttre skönhet. Det kommer att vara fler gånger han kommer att få njuta av denna sköna varelse.

Då frågade hon hur det slutade. På ön. Han var tvungen att tänka efter lite. Han var tvungen att medge att det inte slutade där. Vi upplevde en hel del andra äventyr på ön, med andra. Men under två månader levde Blossom med honom, som ett par, Leah var också ofta över. Det var ju inte heller så att de knullade hela tiden. Egentligen ganska sällan. De njöt av friden och lugnet mer. Det var en fascinerande tid.

Blossom for sedan hem, och gifte sig så småningom med sin gamla pojkvän. De har fortfarande kontakt och samtalar i mejl med varandra. Hon berättade att de hade tillsammans åkt tillbaka till Tuora, för att fira deras treåriga bröllopsdag. Fransmannen var död, och Leah var gift med en samoan som tog väl hand om henne. De var till och med över på deras ö. Hennes man visste att hon hade levt där, men inget om Lars. Hon trodde inte att han skulle förstå.

Antonia undrade vad mer hände på ön, men jag sade att det får vi ta någon annan gång. Nu är det dags för skönhetssömn.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Snoopy

Av sommaren ... Absolut!

7/7, 2020 kl. 21:52