Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/9, 2009 kl. 22:08, av Sussi

Finlandskryssningen

Ett äventyr på Viking Line

Denna har varit publicerad tidigare på Bubblan.
 
Hej på er därute, jag heter Sussi och är strax över 40. Jag tänkte att jag skulle ta en liten verklighetsskildring istället för en uppdiktad historia.

Jag och min man skulle åka på en finlandskryssning med Viking-Line. Det var fredag så det var fullt av folk på båten. Vi checkade in och hade tagit sviten då vi skulle fira lite också. Väl i hytten som var stor och hade ett separat sovrum och en salong med soffa och matbord. Bakom matbordet stog en bar med en flaska champagne i.
Vi duschade och klädde upp oss. Själv gillar jag sexiga underkläder, så jag tog på mig strumpor med strumpebandshållare och ett par tunna trosor så att min buske syntes väl igenom dem. Hade även en matchande BH till trosorna. Sedan tog jag en tunn vit blus och en svart kjol med slits. Högklackat är självklart.

Vi gick ner till matsalen och väntade på bordsplacering hos hovmästaren. Vi blev placerade tillsammans med 2 andra par, det ena i vår ålder och det andra i trettio års åldern. I början var det lite stelt men det lossnade med alkoholen. Vi åt och drack och hade allmänt trevligt. Jag såg att de bägge andra killarna tittade på mig och jag sög åt mig av komplimangen. Vi beslutade att vi skulle gå vidare till baren och ta några drinkar. Det var halvfullt så det var inga problem att hitta ett bord för oss alla. Min man gick och beställde drinkar till alla och vi satte oss.
Vi njöt av några drinkar och jag märkte att alla började bli lite yra i mössan. Blickarna från de andra killarna blev mer och mer intensiva och fräcka. Jag märkte att den unga killen tittade lite väl djupt och jag upptäckte inte varför till en början. Sedan såg jag att min kjol och slits hade åkt upp lite väl långt och man såg kanten på strumporna och även strumpebanden. Efter som jag gillade blickarna lät jag det bero så länge. Vid ett tillfälle så sträckte jag mig efter en cigarett och lät benen glida isär lite extra bara för att reta de andra killarna. Jag vet att de kunde se in under kjolen och mina genomskinliga trosor. Jag tittade på min man och han hade också sätt vad som försiggår. Han blinkade till lite med ena ögat, samtidigt som han frågade om vi skulle spela lite kort i vår hytt.
De yngre paret hade köpt en flaska whisky som de tog med. När vi hällt upp en whisky så frågade det yngre paret vad vi skulle spela, varpå det äldre sa klädpoker utan en uns av tvekan. De andra tjejerna hade också blivit lite fnittriga och fräcka så det var ingen som hade något emot en klädpoker-runda. Förslaget var att man gick till underkläderna och sedan den som hade bäst kort efter det kunde göra en typ av sanning och konsekvens begäran från den med sämst kort. Vi började och jag hade bara tur i början, efter c.a. 10 minuter så fick jag dra av mig kjolen. Jag gjorde det sakta så att alla skulle vara spända på vad som fanns.
När alla såg att jag hade strumpeband och strumpor som ramade in mina genomskinliga trosor såg jag hur de blev glansiga i ögonen. Även tjejerna tittade lite extra på mig vilket gjorde mig lite extra kåt. Nu fick jag inte vara med längre förrän de andra också hade förlorat allt utom underkläderna. Så jag serverade whisky till grabbarna och öppnade skumpan till oss tjejer. Jag kände blickarna när jag gick runt med mina kläder som avslöjade allt. Det tog bara ytterligare tio minuter så satt alla i sina underkläder. Bägge tjejerna hade fina kroppar och killarna var väl normalbyggda.
Nu kom vi till delen sanning och konsekvens så jag fick vara med igen. Den unga tjejen förlorade först och min man vann. Han begärde då att hon skulle smeka sina bröst utanpå BH-n. Hon smekte sig lätt med hela handen och det syntes under BH-n hur vårtorna styvnade. Sen var det den äldre av våra herrgäster som förlorade och jag som vann. Så jag bad honom att kyssa magen på den yngre tjejen, hon var ju liksom lite bearbetad redan. Vid tredje omgången var det jag som förlorade och den unga killen som vann. Han valde att jag skulle dansa på bordet.

 Jag kikade på min man och såg att han var kåt innan jag hoppade upp på bordet. Jag började med att cirkulera med mitt underliv samtidigt som jag smekte brösten. Böjde mig lite lätt framåt så de kunde se mellan skinkorna, kåtheten kom krypande sakta men säkert. Jag dansade vidare och ville inte sluta, jag njöt av alla blickar, särskilt tjejernas. Jag böjde mig så jag smekte anklarna och lät händerna glida upp längs baksidan av benen, ända upp till rumpan som jag smekte lite extra.
 Nu var jag så kåt att jag kunde inte sluta. Jag såg hur killarna hade ståkukar i kallingarna och smekte sig. Jag reste mig upp och smekte mina bröst så vårtorna blev hårda och syntes för alla. Jag satte mig ner på huk med särade ben och bad den unga tjejen knäppa upp BH-n. Det var som en befrielse när jag kände trycket från BH-Bandet släppa. Jag satt fortfarande på huk med breda ben, så de som satt mitt emot hade fri insikt mellan benen. Jag drog av Bh-n och smekte brösten som nu var i full frihet. Killarna smekte nu sina kukar allt intensivare och tjejerna pillade mellan benen. Jag lät handen glida över mina tunna trosor och jag kände hur kåt jag var. Jag stack sakta ner handen i trosorna så jag kände busken och de svullna blygdläpparna. Reste mig sakta samtidigt som jag drog av trosorna. Alla tittade mig rakt i fittan och jag var så kåt som aldrig förr. Jag ställde mig bredbent och smekte fittan samtidigt som jag lät ett finger glida in i fukten. Jag blev så darrig i benen så jag lade mig på bordet och smekte vidare.

Alla satte sig nu så att alla skulle se från samma håll. När de satt där framför mig kunde jag se att alla trosor hade åkt ner och kukarna var framme. Jag smekte fittan och särade på mina håriga blygdläppar så att alla kunde se rakt in i min kärleksgrotta. Jag smekte klitoris samtidigt som jag hade tre fingrar djupt i fittan. Jag kände orgasmen komma allt närmare och närmare. Jag särade ännu mer på låren och bad att alla skulle komma närmare och se när jag kommer. När alla var bara en halvmeter från min fitta så kunde jag inte hålla mig längre utan kom i våldsam orgasmen samtidigt som jag hade fyra fingrar i fittan som gled sakta ut och in. Jag låg bara och njöt av allas blickar och önskade att alla skulle kunna vara i mig samtidigt.
Så kan det gå på Finlands båten. Hälsar er alla där ute en trevlig fart.
Sussi

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

KåtErik

BRA!!

Jag åkte på en Finlandskryssning med en kompis för en månad sen när några av färjorna fastnade i isen.

Det var flera damer som irrade omkring av rädsla.
Vi tröstade flera fruar med kuksprut i fittan tills de lugnade ner sig.

6/4, 2010 kl. 19:35