Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/9, 2009 kl. 20:07, av NisseHult

Studentfest på mitt hotellrum i Göteborg.

Del 5 av 5 i serien Affärsresenären

Som tidigare student vid Göteborgs universitet blev jag inbjuden att hålla en föreläsning under deras karriärsdag. Jag slogs direkt av studenternas ungdomliga skönhet när jag kom till universitetet. Speciellt en student fångade min uppmärksa

Helgen med Kari var fantastisk men tyvärr så flyttade hon till sitt studentrum och började plugga. Vi träffades några gånger efter vår första underbara helge, men ganska snart blev hon tillsammans med en jämnårig kille på universitetet och tyvärr är det nu han som får njuta av underbara Kari Grasmo.

Tiden rullar på och veckor blir till månad utan att något av större intresse värt att rapportera ifrån mitt liv. Visst har jag träffat någon kvinna ibland på krogen men dessa one nights stands blir tyvärr sällan riktigt bra.

En dag får jag ett samtal ifrån en administratör från Göteborgs universitet som letat rätt på mig. Göteborgs universitet skulle ha en inspirations/karriärsdag och ville att jag som tidigare student skulle åka ner och prata om vad jag arbetar med och hur jag haft nytta av min utbildning i arbetslivet.

Jag tvekade först men i ett svagt ögonblick tackade jag till slut ja. Sagt och gjort så bokade jag ett hotellrum i Gothia Towers, ett stort lyxigt rum högt upp för jag är så less på att bo i små trånga hotellrum. 5000kr per natt, ibland kostar det att bo som en kung, men mitt idoga resande har gjort så att mina bonuspoäng mer än väl räckte för att bo så lyxigt gratis för en natt. Det boendeerbjudande universitetet erbjöd övervägde jag inte ens.

Sagt och gjort jag tog tåget till Göteborg denna fredagmorgon som inspirationsdagen var inplanerad och från Nils Eriksson terminalen tog jag en taxi direkt till Universitetet. Jag hittade snabbt till lokalen där jag skulle prata och jag blev smått förvånad över hur mycket folk det var utanför som väntade på att bli insläppta.

En kvinna hälsade mig och de andra som skulle prata välkomna, vår åldersskillnad mot studenterna gjorde att vi särskilde oss från mängden ganska markant så hon hade nog inget problem att känna igen oss. Kvinnan gick igenom programmet och jag noterade att jag skulle prata direkt innan lunch men sedan försvann min uppmärksamhet från den praktiska informationen. Min uppmärksamhet landade istället på alla vackra unga studentskor som rörde sig runt omkring utanför salen. Jag blev fascinerad av hur unga alla tjejer och killarna såg ut… inte var jag så ung när jag pluggade tänkte jag tyst för mig själv.

Gubbsjukan slog till igen och jag tänkte på söta underbara Kari som jag haft det så fantastiskt med trots vår åldersskillnad.

Min ögon fastnade plötsligt på en vacker brunette med långt vackert hår som gick en bra bit ner över ryggen. Hon hade en stickad kofta och ett par tighta blåjeans med bruna läderstövlar som gick utanpå jeansen. Hon höll ett kollegieblock tryckt mot sina bröst och hennes leende var så underbart vackert att jag drog en suck när jag såg henne. Hennes tänder var vita och perfekta och hennes make up var smakfullt lagd, knappt noterbar men ändå så framhävde den hennes perfekta kindben och läppar.

Hon står och pratar med flera andra tjejer som även de är fantastiskt vackra, jag antar att vackert dras till vackert, men denna tjej stod verkligen ut från mängden i mitt tycke.

Kvinnan som organiserat dagen annonserar nu den förste talaren och alla går in i salen och tar plats.

Slutligen är det jag som ska prata, jag blir presenterad och går upp och får en mikrofon fastsatt på kavajen. Min presentation är ganska enkel och okomplicerad, jag använder mig bara av några få slides på den stora väggen bakom mig. Istället för att prata på oavbrutet ger jag istället studenterna möjlighet att ställa frågor. Då och då sneglar jag mot den vackra tjejen som sitter ganska långt ut till höger.

Många frågor blir det och faktiskt är en hel del ganska genomtänkta. Men plötsligt räcker den underbara tjejen upp handen och ställer en fråga. Jag ser hur hennes läppar rör sig men jag hör ingenting, jag är som förtrollad av hennes skönhet. Hon tittar på mig med stora ögon och jag inser att hon har ställt sin fråga klart och väntar på ett svar.

- Kan du upprepa frågan är du snäll, jag försvann bort i mina tankar säger jag smått generat.

Folk i salen skrattar till lite lätt. Hon ler mot mig och upprepar frågan igen. Jag svarar så gott jag kan och ber om ursäkt.

- Ingen fara säger hon och ler mot mig.

Dags för lunch bryter kvinnan som organiserat dagen in med och alla börjar strömma ur salen för att gå och äta lunch.

-    Vi bjuder på lunch i personalmatsalen säger kvinnan som håller i dagen, den här vägen.

Jag ser hur den söta tjejen går åt ett annat håll och jag tar ett snabbt beslut och skiter i gratislunchen och följer efter henne istället. Jag går ganska tätt bakom och njuter av att se hennes fasta rumpa vicka sexigt fram och tillbaka när hon går i sina stövlar. Hon rör sig otroligt vackert, håret böljar vackert över hennes rygg och jag inser att hon är ganska lång denna unga gudinna kanske bara en 10 cm kortare än mig.

Hon och hennes kompisar viker av mot ett fik och jag följer efter och ställer mig bakom i kön till kassan. Hela hennes tjejgäng köper kaffe och små choladgodisar och de går sedan och sätter sig vid ett hörnbord. Jag beställer en kaffe och försöker hitta ett bord med bra utsikt mot deras bord, men jag inser snabbt att det finns inga lediga bord i hela fiket längre. Jag går runt och söker och plötsligt känner jag en hand på min axel.

Jag vänder mig och där står jag ansikte mot ansikte med denna underbar vackra tjej.

- Vi har en stol ledig om du vill göra oss sällskap? Säger hon.

- Gärna det svarar jag och slår mig ner bland tjejerna.

Jag presenterar mig artigt och tjejerna presenterar sig en efter en. Sofia, Therese, Linda och slutligen den underbart vackra tjejen som visade sig heta Linnea.

Vi sitter länge och har det mycket trevligt, alla tjejerna var öppna, spralliga och roliga. Farmför allt Linnea och Sofia är extra öppenhjärtliga. Vi inser snart att inspirationsdagen förmodligen har dragit igång igen, men ingen av oss är intresserade av att gå tillbaka dit. Tjejerna fnittrar och tycker att det är lite komiskt att skolka tillsammans med en av föreläsarna.

Vi köper mer och mer kaffe och jag bjuder tjejerna på varsin macka och vi sitter kvar länge och pratar om allt möjligt. Jag berättar om hur jag hade det när jag pluggade för 10 år sedan och hur vilda fester vi hade och så vidare.

Tjejgänget kontrar med att berätta som sina vilda fester och att de ikväll ska ha Girls night out.

- Vill du hänga med ett galet tjejgäng ut på stan ikväll, frågar Linnea lite snabbt.

Jag hinner inte ens tänka innan jag svarar:

- Absolut, det finns inget värre än att sitta på ett hotellrum, även om jag har ett riktigt schysst rum på Gotia Towers.

Alla tjejer säger då nästan i kör:

- Åhh bor du där, lyckliga du, god hotellfrukost imorgon och allt… Är det fint där?

- Det är superfint, jag har bokat en svit… kan inte ni komma förbi så förfestar vi lite där innan vi gör stan?

- Det blir superkul säger Linnea och Sofia snabbt. Eller hur tjejer?

Therese och Linda nickar instämmande och vi bestämmer att de ska hälsa på mig kl 20:00.

Vi säger hej då och alla tjejerna ger mig en kram och jag kan knappt bärga mig över att få träffa dessa underbara tjejer ikväll.

På väg tillbaka till hotellet får jag ett infall, vad händer om jag skulle få till det med någon av dessa fina tjejer? Jag vill verkligen erbjuda henne en härlig upplevelse isåfall. Jag går förbi en sexbutik och funderar över vad tjejer i deras ålder eventuellt skulle uppskatta om jag nu mot all förmodan skulle få till det..

Jag har ju hört att 80-talister är helt vilda i sängen och villiga att pröva det mesta. Kari var ju inte särskilt blyg trots att det var hennes första gång tillsammans med en man. De här tjejerna verkar ju inte direkt vara oerfarna, speciellt inte när de berättade om sina vilda fyllefester.

Inne i butiken tar jag en varukorg och plockar för mig det mest basala, kondomer och glidmedel. Bredvid glidmedlet finns det massor av olika oljor som luktar gott och jag plockar med mig en olja som luktar och smakar jordgubb.

Någon liten leksak också kanske tänker jag tyst. Jag går runt i den välsorterade butiken som har massor av spännande produkter. Jag lägger ner en vibrerande buttplugg i min korg, en vanlig hederlig dildo. Sedan ser jag något spännande. En analdildo uppbyggd med kulor på ena änden som blir grövre och grövre med en bredare dildo i andra änden samt en vibrator mitt emellan. Man kan alltså välja vilken sida man vill njuta av. Intressant tänker jag och lägger ner även den i kundkorgen. Vid kassan står en rad flaskor med rengöringsmedel för leksakerna som jag naturligtvis även inhandlade.

Jag betalar och går vidare till en väskaffär och köper en ryggsäck som jag sedan fyller upp med godsaker på systembolaget. Kvällens förfest kommer at bestå av 1 flaska skumpa, 3 flaskor vitt vin och en hel del cider och andra godsaker.

En snabb sväng i på McDonalds och sedan vidare till hotellrummet. Jag packar in alkoholen i kylen och inser snabbt att jag nog köpt alldeles för mycket, men skit samma. Jag packar sedan upp alla nya leksaker och går in till badrummet där jag rengör de noggrant.

Vart ska jag lägga alla grejerna någonstans så att jag snabbt kan få fram de vid behov? Jag bestämmer mig för att bädda ner de i sängen djupt under täcket och kuddarna. Sedan snabbt in i duschen för att göra mig fräsch.

Jag hinner inte mer än klä på mig så knackar det på dörren. Mitt hjärta slår ett dubbelslag och jag skyndar mig att kolla så att allt ser bra ut på rummet.

Jag öppnar dörren och en efter en kliver de fyra tjejerna in i rummet. De luktar superfräscht och deras parfymer sprids snabbt i hela rummet.

Sofia, Therese, Linda och Linnea har alla klätt sig i tunna klänningar som är väldigt lika varandras. Sofia har en röd klänning med vita nätta skor, hon har mörkt uppklippt hår i etager som är ganska spretigt, trendigt och läckert. Therese har en ganska elegant svart klänning som sitter ganska snävt kring hennes vackra kropp med matchande svarta högklackade skor hennes hår är halvlångt och rakt med en lugg. Linda har valt en vit klänning med beiga sandaler som matchar hennes blonda hår som går ner till axlarna och slutligen kommer vi till min gudinna.

Linnea har en vacker beige klänning i ett underbart lätt material. Skärningen upptill vid hennes byst är rakt skuren runt hela kroppen. Tyget smiter åt kring hennes byst och hon har inga axelband så jag antar att hon är utan BH. Under bysten blir tyget lösare och hänger fritt men det är så tunt att det avslöjar hennes fantastiska figur. Klänningen är kort så man hon visar mycket av sina långa härliga ben. Hon är vackert solbränd och hennes ben är alldeles lena och blänker. Hon har plattångat sitt hår som hänger rakt ut längs hennes ståtliga kropp.

Hennes makeup är lite mer vågad nu på kvällen och hennes ögon ser ännu mörkare ut. Jag kramar om tjejerna en efter en och jag kan känna hur gott även deras hår luktar. När jag kramar Linnea trycker jag henne lite extra hårt mot min kropp och jag njuter av att lukta på hennes hår.

- Välkomna tjejer säger jag, så här bor jag.

- Åhh så lyxigt utbrister de nästan i kör.

Jag korkar upp champagnen och vi skålar för en underbar kväll. Tjejerna sätter sig tillrätta i soffgruppen och jag sätter på lite musik i bakgrunden. Linnea med sin korta klänning lägger sina vackra ben i kors och hon får anstränga sig för att inte klänningen ska glida upp och visa allt för mycket. Hoppas hoppas att hon slappnar av så att jag får en chans att skymta hennes trosa tänker jag.

Snabbt tar champagnen slut och jag öppnar kylen och frågar vad de vill ha?

Vi börjar med att korka upp en vinflaska som snabbt töms av oss. Efter inte alltför lång stund står tre tomma vinflaskor på bordet. Tjejerna blir allt fnittrigare och toabesöken avlöper tätt varandra.

Jag förvånas över att tjejer när de har druckit alltid går två och två på toa, varför är det så?

En fråga jag nog aldrig kommer att få svar på förmodar jag. Kanske någon av er läsare vet?

Hur som helst, kvällen är supertrevlig och allt eftersom vi blir mer och mer berusade glider alla samtal in på sex som vanligt på fest.

- Hur många kvinnor har du varit med? Frågar Sofia mig nyfiket.

- Kanske 25-30st svarar jag helt ärligt. Ni då?

- Jag har varit med sex killar svarar Sofia.

- Jag har bara haft två än så länge säger Linda som förmodligen är yngst.

- Nio stycken för mig kanske jag hittar nummer tio ikväll säger Therese och skrattar.

- Du då? säger jag och vänder mig mot vackra Linnea.

- Jag har legat med åtta killar totalt.

- Men frågan var ju hur många kvinnor vi varit med om jag inte minns rätt säger jag… syftandes på att de ställde frågan till mig först…

Tjejerna skrattar och de tittar sedan på varandra osäkert… vågar någon säga något hinner jag fundera.

Sofia som var är mest berusad tar mod och säger:

- Jag har provat tjejsex en gång.

- Hur var det frågade jag nyfiket?

- Det var tillsammans med en kille också svarar hon generat.

- Åhh en trekant utbrister jag… men hur var det?

- Svårt att säga hela situationen var förvirrad, men jag ångrar inte att jag provat, men jag har inte provat det sedan dess.

Therese och Linda sitter tyst och skakar på huvudet att de inte provat det. Jag vänder mig mot Linnea och tittar henne djupt i ögonen.

- En gång men det var ungefär på samma sätt som för Sofia säger hon och tittar bort mot henne.

Mina tankar börjar rumla runt, har Sofia och Linnea haft ihop det eller är det bara ett sammanträffande?

- Har du någon gång varit med en man? frågar Sofia och avbryter mina tankegångar.

- Ja det har jag men det var tillsammans med en kvinna och han och jag hade inte sex med varandra. Jag har nog aldrig varit nyfiken på det heller.

- Ska vi leka jag har aldrig, utbrister Therese, för att lära känna varandra lite bättre?

- Vad är det frågar jag, helt utan susning om vad hon pratar om…

Tjejerna förklarar att leken går ut på att någon ställer ett påstående och har man gjort det som sägs i påståendet dricker man ur sitt glas. Enkla regler glasklart.

Leken börjar och det är ganska snälla frågor som gör att alla hela tiden får dricka ur sina glas. Frågorna blir allt mer intima men alla är oblyga och ärliga, förmodligen mycket tack vare all alkohol i kroppen.

Frågor kring sexställningar och offentligt sex kommer upp. Min tur att fråga:

- Jag har aldrig haft sex med någon här i rummet.

Tystnaden blir total och jag ser hur Linnea och Sofia tittar på varandra och sedan dricker de båda ur sina glas. En susning går igenom rummet. Jag liksom Therese och Linda blir alldeles förvånade och sedan utbrister tjejerna wow… häftigt. Sofia och Linnea blir generade och nu är det dags för Therese att ställa nästa fråga.

-    Jag har aldrig haft sex med någon i detta rum och faktiskt njutit av det.

Allas blickar riktas mot Sofia och Linnea igen och de båda dricker igen ur sina glas.

Alla skrattar och nu ställer Linda nästa fråga:

- Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med någon annan i detta rum.

Alla dricker ur sina glas och vi skrattar gott tillsammans. Tjejerna tittar på mig och säger att jag är verkar var en kåt man. Jag skrattar gott och sedan ställer Linnea nästa fråga:

- Jag har aldrig använt en sexleksak.

Alla dricker ur glasen och tjejerna tittar mot mig, jasså, du vet hur man hanterar sådana också? Jag ler men säger inget.

Nästa fråga:

- Jag har aldrig använt en sexleksak och njutit av den.

Alla dricker och nästa fråga blir:

- Jag har aldrig använt en sexleksak på en annan person som njutit av den.

Alla dricker igen och sedan utbrister Sofia som börjar bli ganska berusad, men herregud finns det något vi inte gillar?

Min tur att fråga:

- Jag har aldrig haft analsex.

Linnea. Therese och jag dricker ur. Linda och Sofia har alltså inte provat analsex.

Intressant säger jag och nästa fråga kommer från Sofia.

- Jag har aldrig haft analsex och njutit av det.

Jag dricker ur mitt glas och en tvekande Linnea dricker även hon, men Therese dricker inte. Therese har alltså haft analsex och inte gillat det.

Linnea ställer nästa fråga:

- Jag har aldrig fantiserat om att pröva analsex.

Alla utom Linda dricker ur sina glas. Men Sofia har alltså fantiserat om det men inte fått uppleva det. Vilken härlig lek tänker jag tyst för mig själv, man får veta mycket.

Linda och Therese reser sig upp lite vingligt och går till badrummet och jag Sofia och Linnea sitter kvar i soffan.

Jag ställer nu en fråga trots att Linda och Therese gått på toa.

- Jag har aldrig suttit på ett hotellrum i Gothia Tower och känt mig kåt.

Vi tittar på varandra och dricker ur glasen alla tre.

Jag passar på att ställa en sista vågad fråga innan Linda och Therese kommer tillbaka, bära eller brista:

- Jag har aldrig funderat över hur det skulle vara att ha en trekant med en tio är äldre man på ett hotellrum i Göteborg tillsammans med en väninna.

Sofia och Linnea tittar på varandra och efter en kort stund dricker de båda ur sina glas.

En snabb följdfråga kommer direkt ifrån mig.

- Jag har aldrig fantiserat om hur det skulle vara att få njuta av olika sexleksaker och bli knullad av en äldre man i alla hål tillsammans med en sexig väninna på ett hotellrum i Göteborg.

Linnea dricker snabbt ur, jag kan se att denna gudinna börjar bli kåt, hennes bröstvårtor är allt mer markerade genom det tunna klänningstyget. Hennes ben glider isär och jag kan för första gången se in under klänningen. Hon har en vit trosa  som är spetsmönstrad. En kort stund efter dricker även Sofia.

- Kan inte ni kyssa varandra? säger jag snällt, jag ser ju hur kåta ni är…

Sofia glider över till Linnea i soffan och de möts i en passionerad kyss. Linnea lägger sin hand över Sofias ena bröst och jag hör hon flämtar till.

Dörren till badrummet låses upp och tjejerna avbryter snabbt kyssen. Linda och Therese kommer ut på vingliga ben och de påpekar att tiden går att vi borde rulla ut på stan.

Jag tackar och säger att jag nog stannar kvar på rummet och vilar ut istället och att krogen ändå är för ungdomar. Linda och Therese gör nu en ledsen min mot mig och går fram och ger mig en kram och kysser mig på halsen.

- Tack för en jättetrevlig förfest, det var supertrevligt.

- Tack detsamma, ni är jättefina allesammans, tack så mycket för en trevlig kväll.

- Ska vi gå säger Linda till Linnea och Sofia.

- Gå ni först, Jag och Sofia  ska bara ta en drink till och gå på toa sedan kommer vi efter. Vi möts i kön, vi kanske kan planka in till er då?

- Ok säger Linda halvpackat.

Tjejerna lämnar hotellrummet och jag låser dörren efter tjejerna. När jag vänder mig om sitter redan Linnea och Sofia och råhånglar med varandra. Linneas händer är återigen över Sofias bröst som stönar nöjt.

Jag sätter mig bredvid och snett bakom Linnea och smeker undan hennes långa hår och kysser henne försiktigt i nacken. Jag ser hur hennes nackhår reser sig. Försiktigt smeker jag min hand över hennes bröst utanpå det lena tyget. Hennes bröst är mjuka och fylliga och hon stönar mjukt.

Sofia lägger sig nu på rygg i soffan och särar på benen. Hon har en svart stringtrosa som skurit in mellan hennes blygdläppar som nu blottas. Jag noterar att de ser alldeles lena och underbara ut. Och Linnea lägger sig  nu i missionärsställningen över Sofia.

Linneas rumpa putar lätt uppåt och jag flyttar efter till tjejerna. Försiktigt lyfter jag upp tyget på Linneas beiga klänning och därunder blottas hennes underbara rumpa av den vita spetstrosan som jag nu ser är hipstermodelll. Jag smeker och klämmer hennes vackra fylliga skinkor. Hon putar bak med rumpan och jag drar nu försiktigt av henne den sexiga trosan. Hon vickar sexigt på höften för att hjälpa till.

Framför mig ligger nu min drömkvinna med naken rumpa. Linnea har undertiden dragit ner Sofias klänning och blottat hennes små fasta bröst. Hon suger in hennes bröstvårta i munnen och Sofia stönar högt. När Linnea släpper taget med munnen ser jag hur den blöta vårtan står rakt upp på Sofia.

Linnea hasar sig ned och lyfter upp tyget på Sofias klänning för att sedan snabbt även dra av henne den tunna trosan. Sofias kön är helt slätrakat och Linnea sätter sina mjuka läppar mot hennes venusberg och kysser sig sakta ner mellan benen till Sofias förtjusning. 

När Linneas tunga träffar Sofias känsliga klitoris stönar och flämtar hon högt. Linnea lyfter nu upp sin rumpa och svankar djupt framför mig. Jag kupar min hand över Linneas fuktiga underliv och smeker henne mjukt från ovansidan på venusberget och bak. Jag känner hur hon har sparat en välansad sträng ovanför sitt venusberg medan resten av hennes underliv är silkeslent. Hon stönar mjuk av min smekande hand.

Jag låter nu mitt pekfinger glida längs hennes våta skåra mellan blygdläpparna. Fingret blir vått och jag för nu in det försiktigt i hennes varma inre. Linneas safter flödar och jag drar ut fingret och slickar det rent från hennes safter och säger:

- Du smakar underbart…

- Mmm får jag till svar av Linnea som nu har sin tunga djupt begravd i Sofias våta öppning.

Jag sätter mig på knä bakom och slickar hennes våta skåra så gott det går. Min tunga landar på hennes rosa stjärthål och jag andas ut varm fuktig luft genom näsan mot henne. Hon flämtar till när hon känner hur jag andas häftigt mot hennes stjärthål.

Jag låter tungan försiktigt glida fram mot hennes klitoris som jag befriar med två fingrar. Hon stönar nöjt när tungan mjuk masserar hennes nu svullna knopp.

Jag drar mig uppåt med tungan mot hennes bakre hål. Hon stönar mjuk när hon känner den fuktiga och varma tungan trycka mjukt mot hennes andra öppning.

Jag räcker mig efter flaskan med jordgubbsolja som lagt överst i min resväska och jag droppar rikligt med olja över hela hennes rumpa. Jag låter oljan rinna ner i hennes skåra och över hennes svullna blygdläppar. Med mjuka händer masserar jag hennes bak för att sedan smeka henne mjukt med ett finger över stjärthålet.

Hon stönar nöjt och jag byter ut fingret mot min tunga som slickar och suger hennes nu jordgubbsmakande stjärthål. Försiktigt trycker jag min tunga mot hennes öppning som sviktar lätt inåt. Hon stönar till och räcker sig själv nu efter flaskan med jordgubbsoljan.

- Lägg dig på  mage Sofia säger hon med en darrande kåt röst, jag ska göra det ännu skönare för dig.

Sofia gör som hon blir tillbedd och Linnea ger nu Sofia samma behandling som hon själv får av mig. Sofia stönar högt och ljudligt. Hennes underliv kråmar sig framför Linnea som slickar och suger både hennes rövhål och fitta om vartannat.

Jag hämtar nu den vanliga dildon och räcker över den till Linnea som gnider runt den i Sofias skåra så att den blir alldeles oljig och hal. Försiktigt för hon i dildon i Sofias kråmande fitta med resultatet att Sofia stönar högt när hon känner hur hon sakta penetreras.

Linneas rumpa är härligt inoljad och hennes stjärthål ser så otroligt inbjudande. Jag vet sedan leken att hon kan njuta av analsex så jag hämtar nu den vibrerande buttpluggen. Jag smörjer in den med rikligt med glidmedel och nosar mot hennes oljiga stjärthål. Hon putar mer med rumpan mot mig och när jag sakta låter nosen tränga in i hennes stönar hon till högt. Hennes öppning tänjs ut allt mer och mer och hon stönar högre och högre. Till slut gör hennes kropp så hårt motstånd att jag stannar upp osäker om detta verkligen går.

- Fortsätt in då! säger Linnea med en otålig och kåt röst.

Jag trycker på lite ytterligare och hon krystar till, plötsligt glider  pluggen snabbt in i henne och fixerar sig. Hon flämtar till när hon känner hur hela analpluggen är inne.

Jag byter nu plats med Linnea och drar upp Sofia så att hon står på alla fyra. Jag böjer mig ner och slickar hennes våta fitta samtidigt som jag kan se hur Linnea för in dildon hon använt på Sofia i sin egen fitta istället. Hon blundar och njuter, gud vad vacker hon är tänker jag.

Jag går nu över till sängen och lägger mig på rygg.

- Kom Sofia så fortsätter vi här där det är bekvämare.

Hon kryper upp i sängen och Linnea är tätt efter.

- Jag vill smaka mer på dig, sätt dig i 69:an med mig.

Jag känner hur Sofia greppar min kuk och tar in den i munnen på mig. Med långsamma drag suger och slickar hon den noggrant. Hon är duktig på att suga kuk och hennes tunga pressar skönt på undersidan av mitt ollon.

Jag lyfter mitt huvud och slickar hennes längs hennes våta skåra. Hon smakar lika underbart som Linnea. Jag låter nu min tunga glida längre upp mot hennes stjärthål där jag stannar upp. Långsamt trycker jag på hennes öppning med en cirkulerande tunga.

Hon flämtar till och slutar suga min kuk. Hon vänder sig om och säger:

- Jag vet inte ifall jag vågar..

Linnea vänder sig om mot Sofia och visar upp pluggen hon har i stjärten och säger:

- Jag lovar, det är faktiskt skönt, ta det bara lugnt och slappna av så går det bra.

Jag reser mig upp och hämtar dildon som har två ändar och visar den för Sofia.

- Se så tunn den är i början säger jag och visar upp änden med kulor som blir större och större. Vi prövar försiktigt med denna och tycker du inte att det känns bra slutar vi, kan du tänka dig att prova det?

- Det är skönt jag lovar, fyller Linnea i igen med sina kåta röst. Vill du att jag ska göra det Sofia?

Sofia nickar och Linnea ber henne ställa sig på alla fyra igen. Hon tar en klick glidmedel som hon masserar in Sofias lilla rosa öppning med. Hennes finger glider lätt in i Sofia som stönar mjukt och behagligt. Linnea drar nu ut fingret och smörjer in den tunna analdildons första lilla kula och sätter den mot Sofias öppning. Försiktigt trycker hon in kulan som med lätthet glider in till Sofias förvåning.

Nästa steg på dildon spänner ut hennes stjärthål lite till men Sofia stönar bara mjukt när även den kulan glider in.

- Är det skönt, känns det bra frågar Linnea?

- Mmm fortsätt säger Sofia som nu blundar.

Nästa kula glider in utan större problem även men när den sista och största ska in stönar Sofia högt och ljudligt av njutning blandad med lite smärta. När den slutligen är inne hela vägen slappnar hon av och pustar ut. Innan hon hinner säga något börjar Linnea nu dra i dildon som sakta spänner ut Sofias öppning igen. Hon stönar till när kulorna en efter lämnar henne. Jag sätter mig framför Sofia som nu njuter av att Linnea knullar hennes bak med dildon. Jag sätter kuken mot hennes mun och villigt suger hon min kuk som nu dämpar hennes mjuka stön.

 Jag stönar nöjt av Sofias underbara mun men jag vill så gärna se mer av när tjejerna ger varandra njutning.

Jag drar mig ur hennes mun och sätter mig bredvid Linnea och säger:

- Lägg er så att ni kan njuta av varandras fittor mot varandra.

Linnea drar ut dildon ur Sofia och de lägger sig på sidan båda två. De tråcklar sig in mellan varandras ben så att deras fittor nu ligger tätt emot varandra.  De stönar upphetsat av att känna den andres våta fitta mot sin egen och de börjar båda röra underliven rytmiskt mot varandra. Jag sätter mig bakom Linnea och drar försiktigt ut pluggen hon haft i stjärten hela tiden. Hon stönar till en kort sekund när hon känner hur pluggen glider ur henne för att sedan känna hur jag nu pressar mot hennes öppning med den andra ändan av dildon Sofia njutit av.

Långsamt glider den grövre sidan av analdildon in i henne och hon stönar mjukt. Jag hjälper tjejerna att få sina rumpor närmare varandra och jag för sedan den andra änden av dildon mot Sofias nu lätt vidgade öppning. Tjejerna delar nu på samma dildo i sina stjärtar och när jag slår på vibratorn stönar de högt båda allt eftersom vibrationerna sprids in i deras kroppar.

Jag sätter mig nu framför Linnea som får suga min kuk samtidigt som dildons vibrationer gör att Sofia stönar högt.

Linnea sluter sina vackra mjuka läppar kring toppen av mitt ollon och långsamt suger hon in mig i munnen. Första gången hon smakar min kuk denna underbara tjej som jag inser att jag är helt besatt av. Jag blundar när jag känner hur hennes varma mun omsluter min kuk på ett mjukt sätt. Hennes hand tar ett stadigt tag kring mitt skaft som hon runkar försiktigt. Hon suger underbart och jag känner att jag snart måste få knulla henne.

- Jag vill knulla dig! Utbrister jag med en kåt röst.

Hon slutar suga och skriker:

- Knulla mig då!

Hon när hon reser sig upp glider dildon lätt ut ur hennes röv och hon ställer sig på alla fyra framför mig. Hon svankar djupt och hennes fitta glänser av safter. Sofia ligger kvar på sängen med dildon kvar i röven samtidigt som hon smeker sig mjukt över klittan och tittar på oss med stora ögon.

Jag tar på en kondom och sätter kuken mot Linneas savandeöppning. Hon gnyr lätt när jag långsamt penetrerar henne. Att äntligen få knulla en kvinna man suktat efter är otroligt underbart. Känslan av hennes unga vackra kropp som omsluter min kuk är enorm. Jag stönar högt och jag känner hur hennes fitta mjölkar min kuk.

- Din är underbar, skriker Linnea, knulla mig.

Sofia sätter sig nu bredvid mig och hon smeker min bringa och Linneas rumpa samtidigt som hon ger mig en djup kyss. Hennes hand glider ner mot Linneas rövhål som hon nu försiktigt masserar samtidigt som min pulserande kuk tränger in i Linnea. Linnea flämtar till av Sofias finger som nu glider in i hennes röv.

- Vad trång och skön hon verkar säger Sofia med kåt röst.

- Mer skriker Linnea!

Sofia drar nu ut sitt finger och klickar dit lite glidmedel på hennes rosa pulserande öppning och för ni in två fingrar som hon nu pullar hennes bak med samtidigt som jag knullar henne.

- Jag ville se när du knullar hennes röv säger Sofia upphetsat till mig.

Hon tar mer glidmedel som hon för in med sina två fingrar. Jag drar mig ur Linneas underbara fitta och Sofia smörjer nu även in min kuk med glidmedel. Hennes hand är liten och mjuk och hon runkar mig försiktigt tills glidmedlet fördelats över hela kuken.

Sofia riktar in min kuk mot Linneas väntade rövhål och känslan av att få knulla denna unga gudinna i röven är så upphetsande att det nästan gick för mig bara av att tänka tanken.  Försiktigt nosar jag på Linneas stjärthål. Hon slappnar av och jag glider in långsamt i hennes trånga stjärt. Hon stönar mjukt allteftersom min kuk fyller upp henne. Hennes ena hand har letat sig upp mellan benen och hon masserar försiktigt sig över klitoris samtidigt som hon stönar mjukt av kuken som sakta letar sig in i henne.

Sofia sitter bredvid och rullar sin ena bröstvårta mellan fingrarna, hennes mun är halvt öppen och hon tittar fascinerat på hur min kuk nu är djupt inne i Linnea.

Sakta drar jag mig ur Linnea för att sedan trycka på in igen. Hennes välinsmorda stjärt tar nu med lätthet emot min kuk och jag kan nu börja rövknulla henne allt mer intensivt.

- Hårdare, snabbare, skriker Linnea.

Jag knullar nu henne allt hårdare i röven och hon skriker ut sin njutning.
Sofia böjer sig fram mot Linnea och ger henne en kyss och frågar:

- Hur känns det?
   
- Det är så jävla underbart säger Linnea ansträngt samtidigt som hon koncentrerar sig på att både smeka sig mellan benen och ta emot min kuk.

 Sofia börjar nu bli så upphetsad att hon lägger på sängen och ålar in mellan Linneas ben för att slicka och suga på hennes nu flödande fitta.

Linnea börjar flämta allt häftigare och häftigare och jag drar mig ur hennes stjärt och lägger mig på rygg.

- Rid mig säger jag.

Linnea är snabbt uppe för att snabbt få tillbaka den sköna känslan. Hon sätter sig vig som en katt över mig och riktar in kuken mot vidgade hål. Hon sjunker ner över kuken med ett stön och landar tungt på mig. Hennes våta fitta blöter ner mig kring kukskaftet och jag ser hur våt hon är när hon reser sig upp en bit. Hennes safter har runnit längs hennes vackra och lena lår.

- Jag vill slicka dig Sofia säger jag där jag ligger på rygg, Men gå och rengör pluggen som Linnea använde innan och ta med dig den hit.

Sofia går iväg till badrummet och snart är hon tillbaka. Hon sätter sig grensle över mitt ansikte och jag slickar och suger hennes vackert skapta blygdläppar. Försiktigt lirkar jag in tungan i hennes skåra och låter tungan glida upp mot hennes klitoris. Hennes stön dämpas av att hon och Linnea möts i en kyss där de båda nu sitter på mig. Linnea stannar upp sin ritt med min kuk begravd djupt inne i sig

Jag tar nu pluggen som är grövre än dildon Sofia njutit av tidigare och smörjer in den med glidmedel. Hon flämtar till när hon känner spetsen mot sin trånga muskel. Jag leker runt med spetsen och trycker sedan på. Hennes muskel öppnas sig mjuk och hon flämtar och stönar allt högre när hennes muskel successivt spänns ut.

Linnea hysschar och smeker hennes kind får att få Sofia att slappna av.

- Det blir underbart sedan gumman, jag lovar säger Linnea mjukt.

De kysser varandra och Sofia tycks nu slappna av, pluggen glider förbi sitt grövsta parti och sätter sig snabbt till rätta i hennes trånga stjärt.

Hon stönar nöjt när pluggen kommer på plats och jag fortsätter göra det skönt för henne med tungan. Jag låter ett finger långsamt pulla hennes våta fitta och Linnea börjar nu återigen rida upp och ner på min kuk i ett skönt långsamt tempo samtidigt som tjejerna kysser och smeker varandra. Jag stönar nöjt av känslan när Linneas kropp mjukt och varsamt kramar min kuk.

Jag känner hur Linneas hand nu letar sig ner mellan benen. Hennes naglar river mig lätt ovanpå mitt blygdben och jag känner att hon smeker sig över klitoris. Hon stannar upp sitt ridande av kuken och sitter tungt på mig. Hennes hand arbetar intensivt och en kort stund senare stönar och flämtar hon okontrollerat och jag känner hur varenda muskel i hennes kropp lever sitt eget liv. Hon faller bakåt och tar emot sig med sina händer. Hon står i en bakvänd brygga och henne kropp bryter min kuk nedåt.

Till slut avtar hennes orgasm och hon sätter sig upp igen och säger:

- Ohh, det var den intensivaste orgasmen jag någonsin upplevt tror jag. Hon torkar bort en tår som rullar ner över kinden.

Hon kysser Sofi och reser sig uppifrån min fortfarande stenhårda kuk. Hon rullar av mig kondomen och suger in kuken i munnen. Pussar mitt ollon och säger att nu är det du som ska få njuta av kuken Sofia.

Linnea tar fram en ny kondom och rullar på mig. Sofia vänder sig om och styr kuken mot sin våta fitta. Långsamt glider jag in i henne och hennes inre muskler kramar kuken på ett fantastiskt sätt. Vi stönar båda nöjt och plötsligt känner jag svaga vibrationer mot kuken inne i henne.

Linnea har nu slagit på vibratorn på pluggen inne i Sofia som flämtar till av den oväntade känslan och hon rider mig nu allt intensivare. Linnea sätter sig nu grensle över mig vänd mot Sofia.

Hon börjar smeka Sofia över de små brösten som guppar lätt i takt med ritten. Sofia saktar ner och smeker nu även Linneas bröst som är lite större och fylligare. Tjejerna stönar nöjt och ler mot varandra.

Jag för in ett finger i rumpan på Linnea som flämtar till av den oväntade beröringen. Jag slickar hennes våta skåra och hon stönar mjukt för at sedan till min besvikelse resa sig upp. Hon sätter sig bakom Sofia och knuffar henne framåt över mig.

Sofia fortsätter knulla mig rytmiskt med ett lätt vickande på höfterna. Henne små fasta bröst hänger fritt framför mitt ansikte och jag suger in hennes ena bröstvårta varpå hon stönar nöjt. Vi möts i en kyss och plötsligt stönar hon högt till samtidigt som våra tungor möts.

Linnea har nu börjat dra ut pluggen ur Sofia trånga stjärt som gör motstånd.

- Ahhh, stönar Sofia när Linnea drar ut pluggen allt mer.

- Ohh, skönt säger hon när pluggen lämnar henne.

Linnea tar mer glidmedel och trycker på med pluggen igen till Sofias förtret. Hennes muskel stramar hårt emot när Linnea försöker föra in den igen.

- Slappna av säger Linnea.

Sofia gör som hon säger och till slut glider pluggen in igen. Sofia pustar ut och fortsätter rytmiskt knulla min kuk. Linnea drar lite lätt i pluggen ut och in  i samma takt som Sofia knullar mig. Hon stönar högre och högre.

- Det går snart för mig säger högt och ljudligt.

Linnea drar nu ut pluggen helt och hållet. Sofia blir så förvånad när hon känner hur pluggen lämnar stjärten att hon missar min kuk på nedvägen.
 
- Du får inte koma än, du måste få prova en riktig kuk i röven, det är mycket skönare.

- Jag vet inte om jag  klarar det säger Sofia osäkert.

- Hans kuk är inte särskilt mycket större än pluggen, dessutom är den mjukare och lenare, jag lovar att du inte kommer att ångra dig säger Linnea.

Sofia tittar försiktigt på mig.

- Jag lovar att ta det försiktigt. Du får styra allting. Du sitter perfekt nu, det är bara att flytta fram en liten bit med kroppen säger jag.

Jag känner hur Linnea smörjer in mig med glidmedel och en tvekande Sofia flyttar fram sin kropp lite mot mig. Hon lyfter upp rumpan och jag känner hur Linnea styr min kuk mot hennes trånga hål.

Sakta sjunker hon ner över kuken som försiktigt tänjer ut hennes uppmjukade muskel ytterligare. Hon stönar allt eftersom hon sjunker ner över mig. Till slut känner jag hela hennes tyngd mot mig och när hon reser sig upp lämnar hon våt fläck på nedre delen av min mage.

Hon stönar mjukt på vägen upp och likaså andra gången hon sätter sig på kuken. Linnea sätter sig upp och håller om Sofia bakifrån. Hon smeker hennes bröst och nafsar henne i örat och kysser hennes hals.

- Se det var väl inte så farligt gumman, viskar hon i hennes öra.

Sofia blundar och flämtar till av njutning. Hennes stön är mjuka och hon rör sin rumpa rytmiskt upp och ner. Jag njuter till fullo men vill gärna knulla henne lite hårdare så jag lyfter upp henne och drar mig ur.

- Kan inte ni lägga er i 69:an med dig underst Linnea.

- Gärna säger Linnea och lägger sig tillrätta.

Sofia ställer sig på alla fyra och dyker ner mot Linneas blänkande underliv. Linnea lyfter sitt huvud och hon har nu den vanliga dildon i sin hand. Försiktigt för hon in den in Sofia som stönar till när den glider in i hennes våta fitta. Linnea suger in Sofias klitta i munnen varpå Sofia flämtar kraftigt.

Hennes vidgade rövhål pulserar och jag sätter nu kuken mot öppningen. Hon tittar upp mot mig och ler förväntansfullt. När jag tränger mig in i henne igen stönar hon till av välbehag och sakta börjar jag nu knulla henne i långa drag. Hon stönar högt och Linnea börjar nu knulla Sofia i fittan med dildon.

Sofia skriker ut sin njutning. Hon blundar och slänger med huvudet och sjunker till slut ihop och lägger sig platt ovanpå Linneas kropp. Jag glider ur hennes stjärt men är snabbt på plats och trycker mig in i hennes bakre hål igen där hon nu ligger på mage ovanpå Linnea.

Hon flämtar, stönar och skriker. Linnea drar sig upp för att få luft och jag känner hur hela Sofias kropp krampar och skälver. Synen är så sexig att jag känner hur även jag kommer att få en orgasm snart. Jag drar mig ur Sofia och sliter av mig kondomen. Med några få drag på kuken känner jag hur jag skjuter sats på sats mot Sofias underliv som putar upp mot mig.

Sperman rinner ner längs Sofias bak och ner på Linneas ansikte som ligger under henne. Linnea slickar och suger i sig det hon kommer åt med tungan och hon ler upp mot mig med kåta ögon.

Jag fortsätter runka ur kuken och när jag känner hur den sista sperman är på väg trycker jag ner kuken mot Linnea som tar den i munnen och suger och slickar. Jag stönar till och låter den sista sperman droppa ner i hennes öppna mun som fulls med vit sperma som hon sedan sväljer.

Jag trycker ner min kuk mot hennes mun igen som hon villigt suger och slickar ren.

Sofia reser sig upp lite halvt och Linnea kommer nu åt att slicka även slicka henne ren. Med långa drag slickar hon längs Sofias helrakade underliv. Min sperma har nu blandats med Sofias safter och Linnea slickar girigt i sig allt hon kommer åt samtidigt som Sofia stönar av njutning.

- Färdig säger Linnea efter en stund och kysser Sofia på klittan.
 
- Tack älskling säger Sofia och rullar av henne.

Älskling? Är de ett par hinner jag tänkt innan jag hör hur tjejerna skrattar till.

- Vi kanske inte var helt ärliga i ”jag har aldrig leken”, men de andra tjejerna vet inte att jag och Linnea är ett par säger Sofia och skrattar till.

- Och vi vill inte att de ska veta det heller fyller Linnea i. Men vi blev så kåta ikväll och ville verkligen ha kuk för vi gillar kuk också.

- Och när du ställde dina extra frågor blev vi båda så sugna att vi inte kunde låta bli att knulla dig.

- Det här är helt klart den skönaste trekanten jag upplevt iallafall, vad säger du Sofia?

Sofia svarar inte utan nickar bara. Linnea fortsätter:

- Det här var helt jävla underbart, men visst var det skönt med en kuk i röven ändå Sofia?

- Det var faktiskt riktigt skönt svarar hon med ett matt leende, men jag kommer nog inte att kunna sitta ordentligt på en hel vecka.

- Så farligt blir det nog inte säger jag och kysser henne över munnen. Ska vi gå ut och partaja nu tjejer?

- Kolla klockan säger Linnea, jag tror inte att det är så mycket som har öppet längre, klockan är snart halv två. Innan vi är där stänger nog stället.

- Jaha vad ska vi hitta på då säger jag? Efterfest kanske?

- Ja, mer sprit säger Linnea och hoppar ner från sängen och hämtar en kall cider till oss var. Kanske Sofia kan få lite efterrätt också? Hon fick ju inte smaka på din goda sås? Säger hon och skrattar.

- Det var ett riktigt dåligt skämt säger Sofia och skrattar men gärna, jag tackar inte nej till lite sås. Vi har alldeles för lite av den varan i vårt förhållande säger hon och kysser mitt ollon.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.