Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/9, 2009 kl. 23:46, av hohanonsos

Min frus dagbarn och hennes kompis

Del 2 av 2 i serien Förförd av min frus dagbarn

Ninas nakna kropp var nu en enda skön smekning bakifrån och med kroppen tätt mot min rygg började hon en stimulerande lek.

Händerna for som lätta fjärilsvinkar över min kropp, strök över magen, pillade på de hårda bröstvårtorna och smekte min stjärt. Sakta och metodiskt närmade sig smekningarna min kuk. Snart höll hon pungkulorna i ett mjukt grepp medan den andra handen snart hade runkat kuken till ett nytt skönt stånd. Hela tiden lekte Nina med kåtheten och hennas nakna kropp talade sitt tydliga språk då jag genom att föra händerna bakåt kände hennes våta öppna fitta.
-kommer du ihåg i bastun, viskade Nina, medan hon ivrigt smekte kuken och pungen och med små runkdrag sakta började skapa känslan av ett nära förestående sprut.
-mm stönade jag, då hade jag gått hela dagen och kåtat upp mig på dig, men jag ville visa min fru vad kåt jag var men var så kåt att jag bara måste få runka av kuken en sats.
Samtidigt som Nina hela tiden fortsatte att runka kuken så att jag låg på gränsen för att spruta, lade hon sig på rygg och bad mig stå på knä mellan sina ben.
-det här låg jag och fantiserade om innan jag gick in till dig stönade hon. Jag skulle ligga och onaneramig själv och du skulle spruta över mig. Äntligen kan jag få känna din kuk spruta över mig och det är jag själv som runkar ut satsen.
Med ena handen smekte hon och runkade min kuk och med andra handen lekte hon med fittan som nu var alldeles våt av safter och min sperma.
-nu får både du och jag som vi önskat viskade jag, för nu är det inte långt borta om du fortsätter så här, jag blir så himla kåt av ditt sköna runkande att nu får du snart spruten över dig.
-jag lovar viskade Nina, jag kommer inte sluta, du skall få precis det du vill, för jag kommer själv också, min dröm gå i uppfyllelse nu, nu….
Några kraftiga runkdrag ökade den sköna känslan av ett länge efterlängtat sprut och jag kunde inte låta bli att hela tiden göra knullrörelser i hennes mjuka hand medan sprut på sprut kastades över hennes mage. Till slut var det bara droppar som kom och de landade precis på fittans öppning så att Nina kunde ta dom som extra smörjmedel i sin orgasm.

Sakta gick ståndet ner och jag lade mig bakom Nina med händerna fyllda av hennes sköna bröst.
En ringsignal i Ninas mobil gjorde att hon gick iväg för att prata ostört. Då hon kom tillbaka såg hon väldigt pillimarisk ut, lade sig bredvid mig och smekte mig sakta.
-kan du tänka dig att hjälpa en kompis till mig i en besvärlig situation frågade Nina lite utmanande
-är det någon jag vill hjälpa är det du som tack för allt jag fått i dag skojade jag
-lovar du vad det än är
-självklart svarade jag och trodde att det skulle vara något praktiskt hemma som jag sedan skulle få betalt för av henne i form av ett nytt skönt dopp med kuken i fittan.

Nina tog upp telefonen slog ett nummer och när det svarade sade hon bra att det var ok, att vi fanns på baksidan och att personen i luren kunde komma.
-Den som kommer nu är Jenny, började Nina, hon är min kompis sedan skoltiden och nu är 16 år. Hon har legat med flera killar som säger att hon inte kan någonting, ligger som en planka och hon själv hinner bara bli lite kåt innan killarna stoppar in kuken och sprutar och hinner därför inte heller känna hur skönt det kan vara för henne själv. Hon vill så gärna få veta hur man gör det skönt för en man och samtidigt inte bara blir knullad utan även får uppleva det fantastiskt sköna jag fått av dig i dag. Jag har berättat för henne hur kåt jag varit på dig och hur skön kuken verkar och att jag skulle fråga dig om du kunde ställa upp. Hon törs göra det om jag är med och jag kan inte tänka mig någon bättre än du för att lära henne hur skönt ett knull kan vara och visa hur en man vill bli behandlad av en kvinna, precis som vi haft det i dag.

Samtidigt som hon berättade började hon massera mina lår, strök med händerna på magen och satte sig grensle över mina ben med fittan helt nära min kuk.
-det jag vill viskade Nina och började leka med mina hårdnande bröstvårtor är att du leker en kåtlek med henne, pratar, viskar, uppmuntrar hetsa, smeker, doppar och gör allt jag vet du kan, medan du låter henne leka med din kuk utan att det går för dig.
Samtidigt som tankarna for kors och tvärs i huvudet över vad jag gett mig in på, åkte andra tankar ner till kuken som snabbt reagerade och ställde sig rakt upp.
-mm viskade Nina, medan hon runkade kuken lätt, jag visste jag kunde lita på dig.

Ett glatt hejande avbröt oss och framför mig stod Jenny, som jag verkligen förstod kunde locka killar till att vilja knulla. Om Nina var välutrustad var Jenny det ännu mer, stora bröst som inte alls behövde bh för att stå rakt ut och en kropp i övrigt som en modell.
Nina kramade henne och medan jag reste mig och försökte dölja ståkuken så gott det gick, skrattade Jenny glatt medan hon gav mig en kram med hela sin kropp. Jag var helt såld men väldigt tänd på uppgiften och det märke Jenny.
-åh vad det ser skönt ut med en kåt kuk som välkomnar mig viskade hon medan hon sakta runkade kuken som nu knappt rymdes i hennes hand.
-den är till för dig, Nina har lovat att jag skall visa dig hur en kille vill ha det och hur du skall kunna få det skönt själv och jag skall göra vad jag kan, stönade jag, medan kuken växte ännu någon centimeter.
-mm, jag vill börja direkt, det här har jag väntat på länge sa Jenny och drog av sig klänningen.

Ännu mer förstod jag killarna och ännu mer kåt blev jag själv då jag såg hennes nakna kropp. Helt brunbränd, brösten stora som bollar och en fitta med en tunn sträng av hår. Det var omöjligt att inte gå fram till henne och krama, smeka och känna på hennes bröst medan jag lät kuken smeka hennes mage ovanför fittan.
-jag förstår verkligen killarna viskade jag och smekte hennes bröst om fyllde händerna till brädden, medan hon tog tag i mina skinkor och tryckte kuken mot sin mage.

Eftersom hon var ganska ovan vid att ett knull skulle hålla ut ett tag hade jag fullt sjå med att hålla henne borta från min kuk som nu började känna längtan efter ett rejält dopp och första dropparna syntes redan på ollonet.
-kolla nu kuken uppmanade Nina som låg bredvid och smekte sin fitta, ser du droppen på ollonet, nu börjar han bli riktigt kåt. Ta och smaka lite på ollonet ungefär som du suger på en liten glass, det är skönt för alla män, men sug inte för hårt då kan dom komma direkt.
Jenny kröp ner mot kuken och tog ett skönt tag, runkade lite så att en droppe till kom fram och slöt munnen om kuken med en sugande rörelse. Sakta och mjukt spelade tungan över ollonet som nu höll på att sprängas och sugandet började kännas som om kuken inte kunde stå ut längre innan det skulle spruta.
-hejda dig stönade jag, fortsätter du så sprutar jag, det skall vi vänta länge med, nu är det min tur!

Hennes kropp var som en dröm att leka med och mina händer hade fri tillgång till alla härligheter. Sakta och metodiskt började jag smeka henne på lår, stjärt, mage, rygg innan jag närmade mig det som lockade mest, fittan och hennes stora bröst. Genom att rulla och suga på bröstvårtorna och höra hennas andhämtning kunde jag förstå att det inte kändes obehagligt.
-fan vad jag börjar bli kåt, viskade hon, samtidigt som särade på benen och tog min hand till fittan Ta mig på fittan som jag vet du kan stönade hon, smek mig, pulla mig, gör vad du vill, knulla mig, jag vill ha kuk.

Hennes fitta var nu helt öppen och flödade av safter, så jag förstod att det var det här hon längtat efter men inte hunnit med i tidigare knull. Jag förstod verkligen alla pojkar hon mött, med denna tjej bredvid sig var det nog omöjligt att inte göra som hon ville och ingen kuk skulle kunna hålla igen då.
Som tur var hade jag ju sprutat två gånger redan, så jag kunde hejda mig lite, men samtidigt var det väldigt frestande att gå hela vägen direkt och göra det hon bad om.

Med en frågande blick på Nina, som samtidigt som hon hade två fingrar i sin fitta log och nickade, ställde jag mig på knä mellan Jennys ben. Kuken stod rakt upp och var nu helt blöt på toppen och jag runkade den lite lätt medan Jenny såg på, samtidigt som hon kramade mina pungkulor med handen.
Med små lätta rörelser började jag nu leka med den blöta kuken i fittöppningen, samtidigt som Jenny smekte sin klitta. Fittan var ju vidöppen, så inga hinder fanns för att låta ollonet börja tränga in och få känna på fittmusklernas massage.
-nu vet jag vad jag missat under alla knull tidigare stönade Jenny och började röra på höfterna för att kuken skulle tränga in djupare, fan vad du gör mig kåt, vilken tur att du finns.
-du skall bara veta vad killarna gått miste om viskade jag, medan jag sakta började doppa kuken allt längre in, men hela tiden drog ut den till öppningen och lät ollonet bli ännu mer blött.

Med en lätt rörelse lade hon sina långa ben runt mina och med händerna på mina skinkor hade jag inte en chans, jag var helt och hållet i hennes våld och nu handlade det bara om knulla.
-är det så här ni män vill ha det väste hon i mitt öra, nu finns det bara en sak för dig och göra jag vill ha kuk rakt upp i fittan, jag känner jag är på väg och det är din kuks förtjänst, nu släpper jag inte taget, knulla mig hårt, jag känner kuken ända inne, fan nu kommer jag snart, åh vad ja är kåt, sluta inte, mera kuk, kör in den, ända upp.
Med stönanden och höfter som pumpade mot mina så att kuken och fittan var en enda rörelse mumlade hon och flåsade hur skönt det var och det kändes i hela kuken hur orgasmen kramade och mjölkade kuken inför utlösningen.
Själv hade jag knappt rört mig, men fittans mjölkande och den kåthet som redan byggts upp gjorde att det fanns ingen återvändo.
-herre Gud vad du kan stönade jag, medan Jenny mötte min kuks pumpande rörelser med sin fitta, nu var det min tur att njuta. Din kropp kåtar upp en direkt och fittan verkar aldrig gjort annat, nu kan jag inte hålla emot längre nu kommer jag viskade jag. Med en blick mot Nina som såg rakt i mina ögon och log gjorde jag några kraftiga stötar och med kuken i botten kände jag hur den tömde sats på sats i den såphala fittan.

Ett smaskande läte bredvid oss gjorde att vi tittade mot Nina och vi såg då hennes fingrar leka i fittöppningen och små stön från hennes sida förklarade att här var det en orgasm till som nåde ända fram.

Jennys kropp var svår att stå emot och liggande bredvid henne för att hämta andan, kunde jag inte låta bli att kyssa bröstvårtorna och stryka över den fortfarande öppna fittan, som nu blänkte av hennes och mina safter.
-var det som du hoppats viskade jag, medan jag kände bröstvårtan hårdna.
-nej tyvärr svarade hon besviket, jag känner mig lurad på konfekten, för nu vet jag hur skönt det kan vara, men jag förstår nu att det här var bara förrätten, men varmrätten och efterrätten räcker inte såsen till den har ju Nina lagt beslag på.

Ett förlösande gapskratt från Nina och Jennys mjuka smekning av den slaka kuken blev avslutningen på denna sköna eftermiddag. Nina kommer med jämna mellanrum och solar naken med min fru och lika kåta blir vi varje gång när vi ser varandra, men vi nöjer oss med det sköna minnet.
Jenny ser jag nästan varje lördag omringad av pojkar som pockar på uppmärksamhet. Via sms får jag ibland ett meddelande om hur hennes erövringar klarar jämförelsen och ännu ”sitter jag säkert” i kungatronen. Om hon skulle hitta på och inviga någon kompis i vårt sköna ”träningsprogram” törs jag inte tänka på, kuken är alldeles för pigg på kåtlek för att kunna avstå……

37 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Det var ett skön berättelse i din vardag med sol & knull.Men var kommer din fru in hon är som det verkar kåt hon med och vill nog vara med & leka med tjejerna & dej förstås? Men allt kommer inom sinom tid man ska inte gå den sköna framtiden till mötes för fort. MVH. H.

15/9, 2009 kl. 10:12