Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/10, 2009 kl. 02:42, av WAMPyrellagirls

WAMPyrellagirls små sexnoveller

Under hösten 2008 skrev vi ett flertal små sexretare på Bubblanbloggen. Här kommer de alla samlade...

Under hösten 2008 skrev vi ett flertal små sexretare på Bubblanbloggen, för att kanske kåta upp dina tankar och förhoppningsvis ger dig något att tänka på under dagen. Vi har nu beslutat att stoppa in alla här på Bubblan.nu som en lång novell. Inte för att de har någon röd tråd, men du kan alltid gå in och läsa en eller två, för att få någon idé eller bara reta dina tankar lite...
 

Häxkonster (Bondage)

 

Ni kanske kommer ihåg när jag berättade hur jag blev lucia i julas? Då när jag förlorade vadet med min kille och fick uppträda som lucia på jobbet och skulle vara det för personalen och gamlingarna som bodde där. Hade ju fått ett fjärrstyrt vibratorägg i fittan och HAN skötte kontrollen!
Nu var det dags igen att "betala" för ett nytt vad jag förlorat i förra veckan. Påsken närmade sig och han såg löjligt munter ut, då han kom tillbaks från sin inköpsrunda i stan. Fast jag var så nyfiken, så fick jag inte titta i hans kassar.

Först på långfredagen efter vi ätit på kvällen, så var det dags för mig att "betala" förlusten. Vi gick in i sovrummet. Av med alla mina kläder och jag fick ta på mig ett par svarta tjockare leggings, som var uppklippta i skrevet.  Ett brett läderbälte, med två remmar som hängde ner. En på framsidan och en bak. Han drog åt bältet, så det satt som en korsett runt midjan. Jag fattade inte vad det skulle vara bra för, men han fortsatte med en klänning i tjockt filttyg och grönaktig cape från någon maskeradaffär. Lite småtrasig och förstod att nu skulle jag bli utklädd till HÄXA! På fötterna fick jag mina svarta högklackade snörkängor, som han villigt snörde åt.

I spegeln såg jag hur jag tog mig ut. Lite sexigt kinky, med häxdräkten på sig. Klackarna gjorde att benen såg betydligt längre ut och hade inte kapen dolt, så skulle min svankande rygg och putande rumpa synts och jag vet att han gillar den utsikten.

Nu skulle jag givetvis inte slippa undan så lätt. Han tog fram en rulle med bondagetejp och efter att ha stoppat in mina använda trosor i min mun, så började han att snurra fast tejpen över munnen. När han nöjt konstaterade att jag inte kunde få fram ett ljud, så drog han upp en förskräckligt ful gummimask ur ena kassen. Ett riktigt häxansikte, med krokig näsa och en hemsk blick. Ingen skulle nu kunna se att det var jag som hade dräkten på mig. Mitt hår försvann inunder masken, när han drog den över mitt huvud. Det var svårt att se genom de små öppningarna, men i spegeln kunde jag i alla fall uppfatta hur jag nu såg ut.
Häxan var inte alls så sexig som tidigare. Det var en gammal otroligt hemsk kärring som tittade mot mig och jag kunde inte protestera. Min mun var fylld av mina trosor och jag kände lite av smaken av min fitta.

Han började treva i klänningen och kom åt brösten genom ett par öppningar i sidorna. Först fick ena bröstvårtan lite massage av hans fingrar och sedan den andra. Jag älskar att få mina bröst masserade och kände hur vårtorna blodfylldes av beröringen. Han slutade och istället nöp han fast en bröstklämma på varje vårta. Det ömmade till lite, men inte så det var outhärdligt. Blev istället så att fittan vaknade. Tusan också, jag började ju bli kåt!

Här stod jag och var "tystad" med värsta häxdräkten på mig och bröstvårtorna smått nypta av klämmorna. Han ledde mig bort från sovrummet och ut till verandan. Jag han inte fatta vad det var, innan han hade fört ett kvastskaft mellan mina ben och satt fast mina händer genom att låta mig dra på ett par vårtiga gummihänder med långa krokiga naglar, som var fästade på skaftet. Han snodde några varv med bondagetejpen runt handlederna och kvasten satt som limmad på mina händer, när jag nu greppade runt den. Det gick inte att släppa taget hur gärna jag än ville. För att göra utklädningen komplett, så satt han en struthatt på mitt huvud.

Min kjol åkte upp och jag kände hur han parerade in något i min sekretvåta fitta. Troligtvis en dildo som letade sig in och när den kommit in en bit tryckte också något mot rumphålet! Han hade både en dildo och plugg som skulle in i mig. Som tur var, så var pluggen insmord rejält med glidmedel, men det stretade ändå rätt bra innan den passerat ringmuskeln och kommit in ordentligt.

De båda pluggarna fäste han sedan på kvasten mot någon sorts liten sittyta. Kvasten kopplades till det konstiga bältet jag tidigare fått sätta på mig och nu kunde varken dildon eller pluggen komma ut. Jag var fastbunden och förstod att jag än en gång inte rådde över min  kåthet.

Han tog mig i sin famn och lyfte upp mig och kvasten. Bar på sina starkar armar bort mig till den stora eken som står framför huset och kopplade fast kvasten till några långa tunna wirar, samt ett par till, som han fäste i bältets sidor genom några hål i klänningen.

Nöjd med sin konstruktion, gick han bort till trädet och började dra i en vinsch och jag åkte upp i luften. Han slutade när jag var knappt en meter över marken och det kändes rätt säkert att sitta på den här höjden. Mina fötter nådde precis ned till marken och jag kunde gunga lite fram och tillbaka samtidigt som stavarna rörde sig i mig.

Ack vad jag bedrog mig! Han justerade min klänning och drog upp mina ben bakom mig och fäste dem också i kvastskaftet. En gammal kaffekittel och en svart tygkatt framme på kvasten gjorde hela häxtemat komplett och sen åkte jag ännu högre upp i luften!

Han vet att jag är höjdrädd och det här var för mycket. Här satt jag fem meter över marken på ett litet säte, med två stavar som letat sig djupt in i mig. En grov dildo i fittan och en retlig plugg i baken. Båda satt som fastgjutna i mig och skulle bli kvar där tills han släppte loss mig. Bröstvårtorna retligt nypt av klämmorna och fittan plaskvåt och kåt. Ingen risk att jag skulle protestera, för ur min hoptejpade mun kom det bara små grymtningar som knappast hördes ner till marken.

Innan han gick in så tände han en strålkastare, som lyste direkt mot mig. Nu kunde ALLA som kom utmed vår gata se häxan i trädet och ingen skulle fatta att det var jag som satt där. Som om inte det var nog, så började det blåsa lite och jag gungade sakta uppe i trädet. ”Inkräktarna” i mitt underliv kändes och bröstklämmorna stretade o drog. Nu var det bara en fråga om minuter innan första orgasmen skulle komma smygande, fast jag var livrädd att sitta här uppe.

När jag tittade efter honom så log han, och tryckte på vår ringklocka.
Jag förstod medsamma hur det hängde ihop. Dildon och pluggen började vibrera kraftigt och jag förstod att det skulle bli en "intressant" kväll för mig. . 

I hallen står en stor bålskål full med godis och när ryktet sprider sig, kommer säkert hela kvarterets ungar och ringer på dörrklockan!

© 2009 Tina WAMPyrella

 

 

 

Erotikbutiken (onani, leksaker)

Carola hade nog varit inne i erotikbutiken i minst en timme. Den låg i källaren och där hade säkert varit ett skyddsrum. Nu smakfullt inrett och tjejen som stod vid ingången log igenkännande mot henne, när hon kom in. Först hade Carola tittat på hyllan med nyheter. Sett många fantastiska dildos och vibratorer, men de var rätt dyra. Istället hade gått in i andra rummet, med sexiga underkläder och börjat prova lite. Kunde alltid vara roligt att överraska någon kille hon dragit med sig hem från puben. Egentligen var det ingen provhytt hon stod i, utan ett litet gammalt kontorsrum, som numera var tömt och försett med ett par väldigt stora speglar. Dörren var kvar, så det var ingen risk att bli upptäckt om man nu skulle stå helt naken.

Det var tredje raffsettet hon testade. Någon chockrosa skapelse med spets-BH och minimala stringtrosor. Till det strumpeband och lika chockrosa nylonstrumpor. Hon skulle inte ha provat trosorna utan att ha sina egna under, men då såg man ju inte hur de satt.

Carola vred och kråmade sig framför spegeln och såg samtidigt sin rygg och bak i spegelbilden från den andra spegeln. Hon blev lite tänd av att se sig själv i den lite syndiga klädseln. Böjde sig ned och stod med raka ben och höll i fötterna. Ett par högklackade och det skulle bli perfekt utsikt för den som såg hennes putande ända. Inramad av strumpebanden och fittan bara dold bakom ett smalt tygband. Kanske färgen var lite för gäll. Något blått eller grönt skulle kanske passa bättre mot hennes lite solbrända hud.
Hon drog på sig en silkig morgonrock som också fått följa med in i provrummet och gick ut för att se om det fanns fler färger på kläderna hon hade på sig.

Där var kolmörkt!
Hon ropade, men fick inget svar. Trevade sig fram i halvmörkret då endast lampan inne i provrummet lyste upp lokalen lite svagt. Hittade lysknappen och såg att butiken var tillbommad. Inte bara den vanliga dörren med glasfönster, utan också den stora tunga ståldörren till skyddsrummet var stängd. Här stod hon inlåst i en erotikbutik. Lördag eftermiddag och ingen skulle säkert dyka upp förrän på måndag. Lite halvhjärtat bankade hon på entrédörren, men det kunde absolut inte höras ut i trapphuset.

Carola började utforska lokalen. I fikarumet hittade hon ett kylskåp med smör och lite frukt. I skafferiskåpet stod ett paket med knäckebröd. På bordet en burk med småkakor och vid bänken kaffebryggare och halvfull kaffeburk. Ingen risk för att svälta ihjäl, men vad skulle hon hitta på. Ingen telefon i lokalen och hennes mobil fungerade inte här inne. Hon började studera sortimentet lite mer ingående. Hittade lite porrfilmer och fick igång DVD-spelaren som visade filmer på en TV-skärm ute i butiken. Kåtade till sig lite mer och började söka bland leksakerna.

Ett himmelrike för en kåt tjej. Här var det bara att ta för sig bland godsakerna.  Nu skulle hon leka med allt hon bara hade haft råd att tittat på innan. Skit samma vad de kostade, här var det gratis att testa vad som föll henne in. Hade de låst in henne, så fick hon förströ tiden på något sätt och de fick faktiskt skylla sig själva.

I en hörna stod en tresittssoffa och den passade utmärkt att ligga på. Trosorna åkte av och den ena leksaken efter den andra fick smeka runt, på hennes våta fitta. Hon somnade med en We-Vibe i sig och vaknade först flera timmar senare. Då hade den stannat och hon kände sig lite hungrig.
Lite mat och dryck hann hon få i sig innan massagekrämen hon smort in fittan medan kaffet rann ned, började ge oanad effekt. Bara att fortsätta gå igenom sortimentet. En sån här chans skulle nog aldrig återkomma...

© 2009 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Tog tjuven MIN dildo? (leksaker, onani)


Min man kom hem från sin konferens i Stockholm och hade en present med sig. Ett guldfärgat paket med rosa krusade snören. Jag blev jätteglad och öppnade det genast.

Besvikelsen blev stor! Där låg en 12 cm långsmal, rosa dildo. Spetsig i ena änden och med vibrationskontroll i den andra. Vred man på ratten så vibrerade den mer och vred man ner ratten till 0, så slutade den.  Jag HATAR ROSA! Sen var ju dildon inte det minsta intressant. Lång jäkla pinne. Har karln aldrig sett "Sex and the City"? Skall det vara något hjälpmedel, så kunde jag i alla fall få en sådan. Inte för att jag är någon expert på sexleksaker. Har aldrig ägt någon förut och inte haft en tanke på att göra det heller.

Jag höll god min och kramade om honom. Sen blev det inget mer med leksaken. Den åkte ned i underkläderslådan och glömdes bort.

Nästa gång han var borta, så fann jag återigen den rosa pinnen. Var lite kåt och funderade om den kunde göra något åt det. Kanske hjälpa mig till underbara erotiska äventyr och ge orgasmer som jag aldrig förut ens fattat att det gick att få.

Den skulle få en chans. batterierna fungerade fortfarande och jag la mig naken på rygg över sängen. Vred på kontrollen så den började vibrera och ljudet var ju inte det allra angenämaste. Lät ju mer som en dålig elvisp än något som skulle förföra mig.
Inte bara för att färgen var avtändande. Den både kändes billig och något som kanske förekom i porrfilmer av lägsta kvalité. Här hade min man säkert snålat ordentligt. Köpt en sån här lågbudget dildo istället för en exklusiv med bättre känsla.
Den var mer till förargelse än nytta. Vibrationerna avtog till nästan ingenting när jag förde in den och dildon kändes bara hård och otäck. Därför åkte den tillbaks i lådan och blev liggande där. Kunde ju inte slänga den, för han hade ju ändå köpt den med tanke på att ge mig bättre sex.

Det gick några månader och när vi kom hem efter en fest, så upptäckte vi att ytterdörren var uppbruten. Inne i lägenheten var det en himla röra. Platt-TV:n var borta och även den bärbara datorn. I sovrummet hade tjuven rotat igenom alla våra saker. Alla mina underkläder låg på golvet och i garderoben var kläderna neddragna och låg i en hör.
Min man ringde polisen och jag började röja lite trevande bland sakerna. Efter någon timme kom två poliser och skrev en anmälan och en låssmed lagade låset så vi kunde sova tryggt.
Dagen efter började jag röja upp allt som låg huller om buller, medan min man kontaktade försäkringsbolaget.

Det gick några dagar och allt såg nu ut som förut. Ny TV och dator var inköpt. Dörren utbytt av fastighetsbolaget och det märktes inte att det varit inbrott hos oss, förutom min lilla inre oro om att det saknades något mer.

***

Det tog nog två veckor innan det hände.
Posten kom som vanligt och jag hade min lediga dag från jobbet. Bland reklam och räkningar låg det ett lite tjockare madrasserat kuvert, adresserat till mig. Nyfiket öppnade jag det och fann återigen min rosa dildo! Jag hade inte saknat den, men nu förstod jag att tjuven också hade fått med den. I ett brev stod det att jag skulle koppla upp mig på nätet och visa hur jag lekte med dildon, annars skulle det komma upp lappar om att jag ville ha sex, på anslagstavlan i närbutiken och andra otrevliga saker.

Jag var helt förstörd. Den där dildon hatade jag och ville absolut inte vara med på någon privatvisning på nätet. Cam6 var definitivt inte min grej och göra det för någon okänd var absolut omöjligt. Jag slängde både dildon och brevet i soporna och gav tusan i om det kom upp några lappar. sa inget till min man utan höll det bara för mig själv.

Dagarna gick och ännu ett brev kom adresserat till mig. Nu var tonen hotfullare. Om jag inte gjorde som brevskrivaren ville, så skulle min chef få se bilder på mig i märkliga sexställningar. Ett par foton var medskickade och jag såg att de var hopklippta med mitt ansikte, men skulle min chef också se det!
Nu blev jag rädd.
Dildon var borta, men jag fick ta mod till mig och köpa en ny.

Kilade iväg till sexbutiken på lunchrasten och rodnande köpte jag en dildo som liknade den jag fått. Lite grövre och framför allt betydligt bättre funktion. Kostade mig 500 kronor att försöka bli av med min plågoande.

Hemma riggade jag upp vår webbkamera och ställde in den så mitt ansikte inte syntes, när jag låg på mattan framför datorn. Rullade ned persiennerna och klädde av mig allt. Skrev lite darrande in adressen till chattsidan och väntade otåligt. Fick efter en stund svar och läste meddelandena som kom upp på skärmen. Där stod precis hur jag skulle göra.

- Ligg på golvet med benen särade så mycket du bara kan.
- Smek med dildon över hela fittan!
- Sätt inte igång den ännu!
- För den sakta upp och ner för läpparna.

Nu var jag ordentligt upphetsad. Alldeles våt mellan benen och gjorde precis som skärmen anvisade mig. Kåtheten stegrade sig när jag sakta smekte mig med dildon och kände hur den rörde sig överallt på min fitta.

- Sätt igång dildon på låg hastighet.
- För den mot klittan och håll den där tills du får ny instruktion.

Det var inte lätt. Dildon vibrerade så skönt och jag ville bara ändra läget, men vågade inte. Viste inte vad som nu kunde hända. Nu var jag filmad, när jag låg på golvet, helnaken med leksaken i näven.

- INTE FUSKA!

Lyste det rött på skärmen med en arg smilys efter. Jag hade ju bara dragit ihop benen lite grann och så blev "han" så arg. Givetvis måste det vara en kille som gjorde så mot mig? Vem var han och varför skulle han göra såhär mot mig?

- INGEN orgasm innan JAG ger dig tillåtelse!

Jag kunde ju inte låta bli. Inte lätt att ha något som surrar direkt mot klitors och det samtidigt känns så underbart skönt mellan benen.

- För sakta IN dildon i fittan!

Äntligen fick jag ändra läge. hade säkert inte kunnat haft den mot klitoris så länge till, innan det gått för mig. Sakta drog jag dildon nedåt, mot min längtande fitta. Den var redan hur våt som helst. Staven gled lätt in och jag följde skärmens order. Förde den otroligt sakta in i mitt hål. Kände hur den vidgade mig och vibrationerna gjorde mig på nytt, så där underbart kåt.

- ÖKA hastigheten på dildon till max!

Jag trevade med mina fingrar på den av fittsav blöta dildon och vred på reglaget. Ökade som skärmen sagt till max. Vibrationerna kändes i hela underlivet och jag var inte långt från en orgasm. Sneglade mot skärmen och såg ännu ett meddelande,

- Smek din klitta och för staven ut och in som om du hade en riktig kuk i dig.

Jag gjorde villigt som det stod. Greppade dildon med ena handen och lät andra handens fingrar smeka över klitoris och runt omkring. Nu var orgasmen nära. Hela mitt undrliv kändes som om det drog ihop sig. Fittan kramade runt dildon och orgasmen kom! Jag fortsatte att smeka min klitoris samtidigt som jag höll kvar dildon i fittan. Kände hur det pulserade av orgasmryckningarna och jag skrek rakt ut.

Tog en stund innan jag hämtade mig och låg där och bara kände mig så underbart avslappnad.

Jag tittade mot skärmen och såg förfärat vad där stod på sista raden.

- DU FUSKADE! Gav JAG dig tillåtelse att komma? Nu får du göra om det i morgon vid den här tiden. Annars...

Jag tog fram min mobil och ringde min man.
"Snälla Michael, du får inte dra ut på det så länge... men tusan så skönt det var när du bestämde."

© 2009 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Feltrycket (onani)

Det var ingen rolig uppgift för Linnea, där hon satt på biblioteket i ett studierum och läste i den tjocka boken om transpersonell psykologi. Tjock som en roman och tättskrivet sida upp - sida ner. Tillhörde referensbiblioteket och fick inte lånas hem. Ur den boken få ut minst 30 definitioner och fem särskilt framträdande, verkade nästan omöjligt.

Boken hon fått låna var helt nyutgiven och ingen annan hade läst i den innan henne. Förstrött bläddrade hon och började läsa mitt på en sida. Tyckte att det var tråkigt och bläddrade fram några sidor till. Ögnade igenom vänstersidan och fortsatte till nästa, utan att riktigt förstått vad som stod på föregående. Läst ett par meningar innan hon riktigt fattade att den här sidan inte hörde till ämnet! Det var ju en sexnovell hon kommit mitt upp i. Säkert hade tryckeriet blandat ihop sidorna och fått med erotiktexten bland psykologitjafset.

Berättelsen eggade Linnea och hon förde omedvetet ena handen mellan sina jeansklädda lår. Läste intensivt hur personerna i berättelsen höll på med avancerad petting, medan hon sakta smekte sig själv på innerlåret och närmade sig byxgrenen. Önskade att det hade varit kjol och kanske stay-ups, hon hade tagit på sig. Märkte hur fuktig trosorna blev i grenen och jeansen satt som formpressat pansar. Gjorde det omöjligt att smeka över fittan.
Sabla jeans! Inte ens när hon särade benen en aning blev det bättre. Bara pyttelite av hennes febrila masserande kändes skönt på fittan.
Rädd att någon skulle gå förbi och titta in genom de stora glasrutorna som utgjorde vägg. Upptäcka henne där hon satt och gnuggade fittan och säkert var röd i hela ansiktet. Hjälpte knappt att vända sig om, för rummet hade inga dolda utrymmen för kåta tjejer att gömma sig i. Ljuset gick inte heller att släcka.
Nu var hon så upphetsad, så hon bara måste göra något åt situationen, men vad?

Linnea knäppte upp knappen och drog ner dragkedjan. Fortfarande var det nästan omöjligt att komma åt fittan i de trånga jeansen. Bara yttersta långfingret kom ner mot skåran, men inte riktigt fram till klitoris. Frustrerat läste hon vidare. Nu hade de kommit till en 69:a. Hon slickade honom över kuken, medan han sög på hennes klitoris. Beskrevs ingående hur tjejen upplevde det och Linnea levde sig in i situationen.
Hon kände hur det gick som blixtar mot underlivet. Kände sig underbart kåt och ville inte släppa ögonen från texten, men samtidigt gick det inte att smeka SIN egna svullna klitoris. Berättelsen blev mer intensiv.
Nu började de knulla med varandra. Sexet beskrevs på flera sidor. Mer och mer avancerade saker och Linnea satt nästan som bunden på stolen och läste vidare. Hennes fitta värkte av åtrå och brist på uppmärksamhet. Bara hon kunde nå klitoris och gnida lite runt den. Jeansen var för trånga. Kanske hade det gått om hon rest sig upp eller legat på golvet, men HÄR på biblioteket? Inte en chans. Redan hade flera passerat förbi glasväggen, men som tur var inte upptäckt vad hon sysslade med, eller i alla fall försökte göra.

Mitt i en mening när det blev ny högersida i ett uppslag, kom psykologitexten åter. Räknade upp medvetandetillstånd, slutgiltig potential, bortom egot, transcendens och det andliga, som de fem särskilt framträdande.

Fort skev Linnea upp det i sitt anteckningsblock. Slog ihop boken med en smäll. Resten fick hon leta efter i morgon, för nu hade hon viktigare saker att syssla med.
Plockade ihop anteckningarna och stoppade dem i ryggsäcken. Rättade till sina kläder, lämnade tillbaks boken i receptionen och gick sen med raska steg ut från biblioteket. Trosorna plaskvåta i grenen och fortfarande var hon hur kåt som helst. Nu skulle hon fort hem och leka med sin rabbit, tills fittan blev helt tillfredsställd.

© 2009 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Inbjudan av tomten (onani, analsex, trekant)

Wampisarnas och fröken H:s gemensamma bidrag till Bubblans adventskalender 2008.

Alla tre hade fått varsin inbjudan till Nordic Sea Hotels Icebar i Stockholm. Ett isblått kort med texten. "Infinn Eder till Absolut Icebar på Vasaplan i Stockholm kl 23.59 den 23:e december 2008."

Ingen av dem var speciellt intresserade av att ta sig till Stockholm dagen före julafton och mitt i natten gå till en iskall bar. Hade kanske frestat mer vid en annan tidpunkt på året, men något märkligt hände när de läste kortet.
Fröken H, Tina och Lotta kände sig konstigt kåta, där de befann sig på varsitt håll i landet. Inte den vanliga kåtheten de oftast hade, utan en intensivare som blev som en längtan efter något de inte kunde sätta fingret på.

De bara MÅSTE komma till Stockholm för kåtheten blev bara värre. Den liksom växte dag för dag i kroppen och varken pill eller lek med massageapparater eller några riktiga kukar hjälpte. Bara när de hade inbjudningskortet i sina händer och tänkte att det var nog bäst att åka dit, då kunde de känna sig lite tillfredsställda. Något magiskt dolde sig i kortet!

***

De kom nästan samtidigt fram till hotellets svängdörr. Hejade på varandra med en tyst nick, som om det var självklart att de skulle mötas, och gick tysta in och till höger mot isbaren. Ingen var där, men på något konstigt sätt verkade det som något visade vägen de skulle gå. Golvet utanför klibbade av kylan som spred sig från isbaren. De tog tysta på sig varsin silvergrå cape, som skydd mot den värsta kylan. In i luftslussen och till baren gjord helt av is. Där var också tomt. Ingen som serverade drinkar i isglas, men instinktivt gick trion mot barens vänstersida. Rakt mot den dekorerade isväggen och den öppnade sig som en lönndörr.

Bara två korta steg och de var på något helt annat ställe.
När dörren stängdes bakom dem fann de sig stå i isande kyla och bara vitt vinterlandskap, så långt ögonen kunde nå. En stolpe målad rödvit med texten Nordpolen förklarade att de nu var så långt norrut man kunde komma.
En dörr i en stor snödriva materialiserade sig plötsligt framför dem och de sprang fort mot den, för att slippa från den kalla vinden. Nylonklädda ben blir fort kalla i sån kyla, så det gällde att fort söka skydd.

Julsånger hördes svagt och kåtheten de haft i sig stegrades. Här var det varmt och skönt. En lång korridor som var juldekorerad med allt man kunde tänka sig. Smålampor, girlanger, klockor, polkagrisstänger och röda band i taket. På väggarna levande ljus och bilder på tomten när han delade ut julklappar till snälla barn. Utmed ena väggen stod klädda julgranar hela vägen fram så långt det gick att se. Korridoren tycktes vara oändligt lång.

Caperna åkte av och även deras ytterkläder. Ju längre in i gången de gick ju mer fick de ta av sig för värmen bara steg och kåtheten ökade. En lyckträff att alla hade tänkt på att ta på de snyggaste underkläderna. Lotta i vit spets-bh med en stringtrosa som knappast dolde något. Tur att tofsen var bortrakad och endast den lena vulvan syntes vid sidan av trostyget.
Tina hade dagen till ära en tomteröd läderkorsett med kupor som bara stödde underdelen av bysten. Hårt snörd så midjan var säkert en decimeter smalare. Trosor i samma färg som korsetten med öppning i grenen.
H stod också bara i sina underkläder. Fantastiskt snygg svart spets bh som formade brösten till en djup klyfta. Även hon i färgmatchande minimala trosor och alla tre i svarta stayups och högklackade skor. Tre livsfarliga damer på jakt efter kuk eller något annat att tillfredsställa sig med.

Plötsligt dök en tomtenisse upp i gången några få meter framför dem. Han såg inte alls ut som dem de sett på TV utan det här var en hunk som låg i alla fall på den övre halvan av deras gemensamma 10-poängsskala. Klädd i åtsittande byxor som inte dolde någonting och en bar brunbränd vältränad överkropp.

Fortfarande utan att ha yttrat ett ord klev de fram och omringade honom. Sträckte ut sina händer och började smeka över hans kropp, vidröra hans bröstkorg med sina fortfarande kalla fingrar, smeka med målmedvetna rörelser ned över framsidan av nissens byxor.

Från de tre hördes låga suckar när deras fingrar så nuddade nissens kuk som pressade mot det åtsittande tyget i hans byxor. Med en snabb rörelse som ingen av tjejerna hann reagera på slet nissen med ett snabbt ryck av sig sina byxor och stod så där framför dem helt naken med kuken i givakt mellan låren. Av de tre var det Lotta som först fann råd och nästan kastade sig ned på knä framför honom och tog in den ådriga kuken mellan sina rödmålade läppar.
Fröken H och Tina såg avundsjukt på hur Lotta njöt av att känna den hårda kuken glida in och ut i sin mun. De ville också vara med!

De sjönk snabbt ned bredvid henne och lät sina tungor leka var helst de kom åt längs nissens grova kuk. De slickade och sög, och rispade och smekte samtidigt med sina långa naglar över nissens fasta skinkor.
Med ett gutturalt stön stelnade strax efter tomtenissen till och kaskad efter kaskad av hans snövita sperma flög ur honom och de tre tjejerna tog girigt emot allt de kom åt.
När så nissen åter landat efter den underbara avsugningen fick flickorna reda på, att det inte fanns EN ENDA kvinna på hela Nordpolen! Sexfrustrerade hade nissarna läst Bubblannoveller hela året och följt bloggen. Runkat så de blivit trötta i nävarna. Testat både Fleshlight och dockor, men inte blivit nöjda. Nu ville de få känna hur det var med riktiga kvinnor och också uppleva allt som novellfigurerna och bloggläsarna blivit roade med. Tomten hade därför skickat de magiska inbjudningskorten till de som han trodde bäst kunde avhjälpa både hans och nissarnas problem.

Nöjda med det beskedet fortsatte de längre in i korridoren med sin kåthet nu kokande i sina kroppar. Musiken hördes tydligare och i en liten nisch i väggen stod tre ännu snyggare nissar och putsade på det som måste vara tomtens släde. Tina gick genast fram och omfamnade den som satt på huk vid ena meden, medan Lotta och H tog sig ann de andra två.
Ljuden som sedan började eka i den långa korridoren var ljudet av flämt och stön.
Tina fann sig plötsligt ligga raklång på den hårt trampade snötäckta marken med sin nisse över sig. Hon särade glatt och villigt på sina lår så glipan i hennes trosor blev synlig. Nissen behövde ingen mer uppmuntran, hans kuk stod redan redo, ådrig och hård. Med ett utdraget stön gled han in i hennes varma väta och började genast knulla henne. Med fingrar som nästan var hårdhänta, slet han samtidigt upp snörningen till hennes korsett så hennes bröst blev bara.
Medan han sedan knullade henne allt intensivare, lät sina fingrar krama och smeka hennes bröst slog Tina sina långa ben runt hans rygg och mötte hans rörelser ivrigt medan hon tyst bad honom ge henne mer..
Samtidigt på andra sidan av släden stod Lotta med sina trosor avslitna, lutad mot slädens ena förgyllda trappsteg och lät sig bli påsatt med iver bakifrån av sin nisse. Ett smällande ljud hördes när nissens höfter smackades mot hennes bara skinkor. Om och om igen. Hon kände hur hans fingrar som först varsamt men sedan allt mer ivrigt sökte hennes bröst innanför bhn och med van rörelse knäppte Lotta då av sig den och lät sina bröst falla ut och genast omfamnas av nissens fingrar.

Från Lotta och Tina hördes ibland små flämtningar och gnyn men från fröken H var det tyst. Hon hade sin nisses kuk långt in i sin mun. Hon sög honom hårt och målmedvetet, kände hur hennes egen kåthet stegrades om möjligt ännu mera av ljuden från de andra. När ljuden av nissarnas orgasm ekade i korridoren slet hon av sig sin bh och lät nissens kuk glida ur hennes mun för att sedan omfamnas av klyftan mellan hennes bröst. Hon runkade, bröstknullade honom hårt samtidigt som han började spruta ur sig sin utlösning. Hon lutade snabbt fram huvudet och sög girigt åt sig varje liten droppen nissen hade.
När allt började bli stilla, när endast snabba andetag hördes reste sig de tre och utbytte snabba blickar och huvudskakningar. Ingen av dem var nöjda på långa vägar. De ville alla ha mer.

När de sedan åter började gå längs den långa korridoren var det bara stayupsen och de högklackade skorna som de fortfarande hade på sig. Klackarna slog mot golvet (som nu blivit fritt från snö), när de fortsatte sin jakt på det som de visste fanns där framme någonstans, något som skulle slå allt de någonsin varit med om.

Korridoren tog så äntligen slut och de tre, Lotta, Tina och Fröken H fann sig stå vid ingången till en stor sal där det fanns ännu fler nissar. De stod där och slog in julklappar runt flera små bord. Massa barnleksaker låg runt dem och färgglada papper flög huller om buller, när de jobbade. De verkade ha väldigt brått att få allt färdigt till den stora dagen.
Tjejerna såg sig omkring med stigande upphetsning. Ett helt rum med 10-poängare och ingen var motsträviga när tre nakna skönheter kom in och villigt kastade sig över dem.

Lotta red en medan en annan nisse tryckte sin kuk mot hennes bak. Hon stönade och skrek i takt med nissekukarnas lek i hennes hål. Inte av smärta utan av orgasmen som sakta började fylla varje utrymme i hennes kropp!

H hade också fått tag i nissar som villigt roade sig med henne. Hon fann sig plötsligt uppkastad på ett av borden och bland alla dessa julklappar satt hon bredbent medan en nisse satt bekvämt på en pall och kunde göra som han ville mellan de brett särade nylonklädda låren. Han lapade och slickade, fick H att skrika av den underbara beröringen. Hon tystnades dock snabbt när fler nissar kom upp på bordet bredvid henne, ställde sig på knä och riktade in sina sprängfyllda kukar mot hennes mun.

Tina stod på alla fyra på det julklappstäckta golvet med en kuk i fittan, samtidigt som en nisse låg under henne och slickade hennes bröst och emellanåt mellan hennes ben med sin förföriska tunga. Hennes klitoris blev berörd av tungan som han formade som ett rör runt den svullna knoppen.

Runt omkring hördes stön och flås. Julmusiken var överröstad av alla kåtljud.
Precis som de tre närmade sig sina efterlängtade orgasmer öppnades en knarrande dörr i salens ena vägg och tjejerna såg hur en man med stort vitt skägg och röd luva kom ut. Han tittade sig omkring och de såg hur det växte i hans byxor av synen.

Nissarna drog sig sakta och makligt från platsen, lämnade tjejerna otillfredsställda kvar. Kåtheten som byggts upp, gjort dem nästan tokiga rusade nu i deras blod som kokande lava. Aldrig tidigare hade någon av dem varit så upphetsad.
Fittorna pulserade och bröstvårtorna var rejält svullna. De reste sig på darrande ben och gick som i trance mot mannen som måste vara självaste tomten. Följde honom in genom dörren och formligen slet av honom alla kläderna han hade på sig. Endast luvan fick han behålla.

I ena hörnet av rummet stod en jättebred säng och borta vid en annan dörr en skön stor soffa. Trion tittade på varandra och på en gång drog de tomten mot sängen. Hans kuk stod rakt upp och var en riktig jättekuk. Nu skulle den ridas av alla tre..
De kastade genast ned honom på sängen och fröken H var den som snabbast kröp upp på honom. Satte sig på huk över den grova kuken och lät sig så sakta glida ned. Ta in så mycket hon klarade.

Ååhh så underbart!
Medan H red jultomtens kuk allt hårdare klev Tina och Lotta upp i sängen. Tina satte sig genast över tomtens rosiga ansikte och lät honom lapa och suga, ge henne allt. Lotta såg mellan dem, såg villrådigt ut. Hon ville också vara med.
Tina kom till hennes räddning. Hon sträckte sig efter en av de polkagrisstänger tomten hade liggandes på sängbordet, som han tydligen brukade ligga och suga på innan natten och drog i Lotta så hon kom att stå lutad mot väggen vid sängens huvudände.

Medan tomten då sög och slickade Tinas svullna underliv lät hon sin vana hand föra den grova stången in mellan Lottas blygdläppar, finna vägen in till hennes savande fitta.
De tre stönade och kved nu om vart annat. Och plötsligt gav H från sig ett skrik som ekade i rummet. Orgasmen slet i henne, gjorde så det svartnande framför hennes ögon. Äntligen fick hon det hon så länge trånat efter!

Hon hann knappt låta orgasmen klinga av innan hon kände Tinas händer mot sina axlar, visade att hon skulle flytta på sig. Medan H då gled av den fortfarande resta kuken, satte sig på tomtens runda mage sjönk Lotta ned över hans ansikte, nu doftande och smakande som av den godaste polkagris. Tomten pressade genast upp sin tunga i hennes trånga hål, åt av hennes safter.

Tina å andra sidan red nu tomtens kuk som om det var det sista hon skulle få göra i livet. Hon frustade och kved, rörde på sina höfter så hans kuk kom att vidröra varje litet skrymsle. Hårdare och hårdare red hon så hennes skinkor kom att skapa ett klatschande ljud mot tomtens fyllda pung.

Lotta som fortfarande satt på tomtens ansikte såg med stigande upphetsning på minspelet i Tinas ansikte, bad henne tyst att skynda på. Hon ville känna kuk. NU!
Snabbt och vigt och till tomtens besvikelse klev hon av hans ansikte, greppade tag i den nu fuktiga polkagrisstången och gick runt sängen så hon om att stå bakom Tina. Med en snabb rörelse lät hon den lätt böjda stången leta sig in mellan Tinas skinkor.
Just när Tina då gled ned, tog in tomtens kuk till botten pressade Lotta in stången.
Med ett ljud som fick väggarna att skaka och de andra att flämta av överraskning, kom Tina med en kraft som de andra aldrig sett maken till. Hon sjönk ihop och halvlåg över fröken Hs rygg medan orgasmen rusade genom henne.
Lotta var nöjd med sitt tilltag men nu ville hon smaka kuk!

Hon greppade tag om Tinas höfter och i det närmaste puttade av henne från kuken så hon kom att ligga på sidan av med endast ett ben kvar över tomtens mage.
Lotta såg kuken vaja framför henne, hörde då som i dimma tomtens mörka röst

- Nu lilla Lotta. Rid mig!
Hon nickade och klev snabbt upp och lät sig spetsas samtidigt som dörren till tomtens sovrum knarrade till och fick de övriga, Tina och Fröken H att se dit genom trötthetens dimma.
Där i dörröppningen stod 10-15 kanske så många som 20 nissar, nakna med sina kukar resta och stirrade på synen i sängen.
Just som Lotta började röra sig ryckigt, tydligt visa att hon var på väg att komma, vinkade tomten till med sin ena hand mot nissarna

- Ho ho.. Kom in. Hjälp mig att ge dessa damer en julafton de sent ska glömma!
Och in kom de, en efter en fyllde upp rummet, ställde sig runt sängen och började smeka och tafsa på de redan utslagna tjejerna samtidigt som Lotta slöt ögonen och kved ett lågt

- Jaaaaaa!

***

Så nu vet ni.. kommer inte tomten till er i kväll, så kan det vara tre "damer" som ställt till det i tomtens verkstad.
SORRY

men en riktigt GOD JUL i alla fall.

© 2008 Fröken H - Lotta - Tina

 

 

 

 

Tomtefrossa (bondage)


Egentligen tyckte jag det hela var rätt larvigt. Två dagar före julafton och min kille måste nödvändigtvis testa tomtedräkten, för att vara helt säker på att den var helt perfekt. Han gick därför ut i garaget för att ta på sig hela munderingen.

I år skulle släkten få den mest perfekta tomte de någonsin haft. Han hade hållit på hela hösten och både testat med masker och smink, för att få det perfekta tomteansiktet. Jag tyckte det blev lite överkurs, när han frågade mig hur man kunde färga håret grått! Därför blev han lite sur och sa att jag inte fick se honom innan allt var klart.

***
Klockan var redan halv 10 och jag ville helst bara gå och lägga mig, för att sova. Något sex skulle det säkert inte bli, utan bara mer om tomtandet. Frågor som jag knappast kunde svara på. Var man skulle få tag i renar! Om det fanns nissar att hyra, som kunde hjälpa honom och en massa annat som inte intresserade mig ett dugg. Jag var ju kåt som tusan och ville bara ha tillbaks min goe kille. Inte en insnöad tomte!
Stod i köket och la undan lite saker och hade mitt nattlinne, med bara ett par minimala trosor på mig, då det bultade på dörren och en mörk röst ropade,

"Finns det några snälla barn här?"
Nu tyckte jag han överdrev allt för mycket och svarade därför,

"Nej! Men en kåt tjej som vill ha lite omtanke."
In kommer den mest perfekta tomte jag någonsin sett. Min kille hade lyckats till 100% och såg verkligen ut som tomtar brukar göra i filmer. Grått skägg, rosiga kinder, röd tomtedräkt... Ja ni fattar!
Jag blev alldeles till mig och fortsatte att vara "ful" i mun,

"Skall inte tomten ge lilla mig en rejäl omgång, så jag kommer ihåg dig ända till julafton?"
Tomten tittade på mig och la ner sin säck. Gick fram till mig och ledde mig försiktigt in i sovrummet. Drog fram ett par rep och band mina händer i sängstolparna vid fotändan och ryckte av mig mina trosor.
Där stod jag med fittan blottad och han var ändå inte nöjd. Särade mina ben och band dem i sängbenen. Nu var jag helt utlämnad åt honom, men han var fortfarande inte nöjd. Band en av mina sjaletter över ansiktet, så jag inte såg något.

Min fitta rann av sekret. Ner på innerlåren och jag var het i hela kroppen. Hans händer smekte mina bröst utanpå nattlinnet. Jag fattade inte någonting. Min kille avskydde sådana här bondagelekar och nu som utklädd tomte gjorde han det, utan att jag ens behövde böna o be honom.

Medan hans ena hand smekte retligt sakta fram och tillbaka på bröstvårtorna, hade den andra börjat röra mig mellan benen. Sakta och mjukt följde den från naveln, över busken, fortsatte över blygdläpparna och bak ända till rumpskårans slut. Jag ville bara ha mer och började vicka på höften, men fick en liten dask på ena skinkan och förstod att jag skulle hålla mig still.
Nu började båda hans händer att smeka uppför innerlåren och mot blygdläpparna som blivit rejält svullna av den sköna massagen. Han särade på läpparna och först ett finger, sedan ytterligare ett fann vägen in i mig. Klitoris fick också skön massage. Den var rejält svullen och han rörde den skönt mellan två fingrar. Precis lagom hårt så jag skulle komma ännu närmare en skön orgasm. Drog ut fingrarna och kysste mig på fittan. Skägget kittlade lite, men var ändå rätt upphetsande. Hans tunga slickade runt hålet och fortsatte upp nästan till klitoris. Jag svankade så mycket jag bara kunde och vickade lite på baken.
SMACK!
Ännu en dask på rumpan och den sved lite extra. Nu vågade jag inte röra mig mer, utan lät honom göra precis vad han ville.

Han ändrade plötsligt läge och något tryckte mot min fittöppning. Förstod att jag skulle bli avknullad. Stående här bunden och kåt. Fittan vidöppen och så våt att han kunde trycka kuken ända in utan motstånd.
Jag stönade till och han fortsatte. Knullade mig hårt och utan en tanke på mig. Jag njöt ändå! De ofrivilliga celibatet hade gjort mig till en nymfoman. Kuk var precis det jag ville ha just nu och när han tog tag om mina bröst och kramade dem, kom jag i en spasmisk orgasm. Hela min kropp riste och darrade utan att jag hade den minsta kontroll. Fittan kramade kuken så jag trodde han skulle få ont, men jag kände istället hur det också gick för honom. Vi båda fick orgasm nästan samtidigt. Kuken pulserade inne i mig och jag kom ännu en gång. Jag flåsade efter luft och han drog sig ur mig, medan jag försökte få tillbaks mitt förstånd och kunna andas normalt.

***
"VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?"
skrek min kille och drog av ögonbindeln. Jag blinkade lite av de starka ljuset som träffade mina ögon. Där stod han nu i en annan tomtedräkt och såg inte alls ut, som någon perfekt tomte.
Hann inte fråga något för han fortsatte,

"Här tog jag några öl med grannen medan jag bytte om och sen kommer jag in och får syn på dig, när du står och skrevar över sänggaveln med trosorna liggande på golvet.
Sen det du skrivit över ändan - GOD JUL - Har du blivit helknäpp? "

Jag tittade och såg att mina händer och fötter nu inte alls var bundna.
Fattade ingenting.
Fittan och brösten var ömma efter den mest perfekta orgasm jag någonsin upplevt. Tomten som kommit innan, var definitivt inte min kille, men vad hände egentligen? 

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Butiken (sexleksaker)

De var inte billiga, de här underkläderna jag precis köpt i sexbutiken i grannstaden. Skulle aldrig komma på idén att gå in i en sån butik här hemma och köpa porriga underkläder. Tänk om grannen Nilsson, kom gående på gatan, precis när jag kom ut genom butiksdörren. Då hade de fått något att prata om...

"Jag såg när Janne kom ut från porrbutiken med en stor påse i näven. Han hade säkert fyllt den med leksaker och en massa annat som de skulle ha i sovrummet."

Nej då var det bättre att åka de 5 milen och helt diskret handla det man ville utan nyfikna blickar och retliga kommentarer.
Nu var det frugans julklapp som skulle inhandlas. Ja egentligen var den nog lika mycket till mig, för jag skulle ju få se henne i de minimala trosorna och BH:n i julröd färg och vit fluffig päls. Hade sett den i skylten och förstod genast att DET HÄR är det jag skall ha.
Skulle sitta utmärkt på min älskling och göra mig så där småkåt hela julaftonen, då jag tänkte på det hon hade under klänningen. Sitta där med svärfar och veta att hans dotter var en riktig liten goding, med stringtrosor och BH i silkigt tyg.
Det jag älskar att smeka på och känna hur bröstvårtorna styvnar under tyget. Sen när vi kom hem på natten var det dags för mig att få min bästa julklapp. Se hur hon förföriskt strippade av sig kjolen och stay-upsen, men behöll de röda underkläderna, när hon från fotänden av sängen kröp upp till mig. Stanna till en stund vid min ståtliga påle. Slickade och sög på den, så jag knappast visste var jag skulle ta vägen, för att sedan sätta sig över den. Bara dra trostyget åt sidan och parera in kuken i den våta fittöppningen. Sedan rida mig, så att både hon och jag kom på samma gång.

Blev lite störd i min juldröm, då expediten sa att det var min tur. Betalade och fick plaggen inslagna i ett förföriskt mörkrött paket med silversnören. Tog det under armen och gick mot entrédörren. Stannar till då jag ser att några andra är på väg in i butiken. Livligt diskuterande vilken dildo de skall köpa. Tittar upp och står öga mot öga med våra grannar... Nilssons!

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Lucia (leksaker)

Lussekronan satt på plats och särken var nytvättad och struken. Det röda bandet knöt han runt hennes midja och hon var klar att gå ut och uppvakta personalen och gamlingarna på servicehuset.

Hon hade egentligen inte alls velat vara lucia och framförallt inte med de här speciella underkläderna under särken.
Här stod hon med pumps på fötterna, stay-ups och strumpebandshållare. Pusch-up bh, som gjorde brösten minst två storlekar större och ett par stringtrosor som smet in i skåran och höll vibratorägget kvar i fittan.
Det där sista var en eftergift som hon gärna sluppit. Nu skulle hon stå där längst fram i lussetåget och inte veta när han fick den idiotiska idén att sätta igång ägget. Känna hur det vibrerade inne i fittan och samtidigt försöka se oskuldsfull ut, medan julsångerna skulle sjungas och verserna läsas.

Det var bara att gilla läget. Hon hade förlorat vadet och det var hennes kille som bestämt "straffet" och när han hörde om luciaplanerna, var det givet. Ett fjärrstyrt fittägg och HAN skulle sköta kontrollen.

Innan han gick ut från toaletten hon bytt om i och bort till alla i samlingssalen, kände hon hur ägget började vibrera på lägsta hastighet.
Hon gick ut från rummet och där stod redan resten av luciaföljet. Tärnor, stjärngossar, bagare, pepparkaksgubbe och tomte. Vanligtvis gick de tillsammans på högskolans musiklinje, men nu i jultider roade de sjuka och gamla.

Hon ställde sig främst i ledet och gick sakta framåt. Äggets vibrationer kändes för varje steg hon tog.
Ett piano började spela och alla sjöng,

"Natten går tunga fjät, runt gård och stuva..."

Här rörde hon sig sakta in mot alla som samlats för att se luciatåget. Ljuskronan tänd med levande ljus och inte en chans att nå de förbaskade ägget som vibrerade retligt mellan benen.
Det gällde att vara skärpt till det yttersta under hela tiden de var där inne. Inte tappa fattningen, hur mycket han än försökte få henne till en orgasm.

Hon ängslades över hur det skulle gå. Nu när hennes kille satt och såg på, med fjärrkontrollen i sin hand.

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Julklappen (leksaker, onani)


Ingen fattade var paketet kom ifrån. De låg bara där under julgranen på julafton. Emelie fattade ingenting, för nu bodde hon själv och ingen mer än hon och hennes föräldrar hade nycklar till lägenheten. Ingen hade gjort inbrott eller kunnat klättra in genom något fönster. Hon bodde faktiskt på 8:e våningen.

Förbryllat vred och vände hon paketet. Inte större än en skokartong och inslaget i ett underbart skimrande rött papper, med brett guldsnöre. På ett kort stod det bara,

"GOD JUL Emelie - önskar T"
Det underligare var att hon inte kände någon som hette något på T! Hon tog med sig paketet till köksbordet och blängde flera gånger på det, medan hon fixade frukost.
Hela frukosten låg det mitt framför henne och glänste så fint. Till sist tog nyfikenheten över. Hon drog i snöret och rosetten gick upp. Pappret vek hon undan och där inne var det en julröd träbox. Först begrep hon inte hur hon skulle få upp den, men på ena sidan var det en liten inbuktning. När hon tryckte tummen mot den, knäppte det till och ett lock på ovansidan öppnades. Där inne bland en massa silkepapper låg en rabbitdildo. Knallrosa och lite fetare än den hon redan hade. Konstigt nog inga knappar att sätta igång den med och ställa om vibrationerna med.

Nu var hon ännu mera förbryllad. Vem tusan skickade en rabbit till henne och hur hade den kommit in i lägenheten?
Medan hon höll dildon i handen, kände hon hur det pirrade mellan benen. Det var länge sedan hon  legat med någon och ju mer hon smekte dildon, ju kåtare blev hon.

Till sist sket hon i varifrån det där paketet kom ifrån. Gick in i sängkammaren och drog kvickt av sig morgonrocken och hoppade ur sina stora innetofflor. Stod där helt naken och tvekade lite innan hon slängde sig på sängen och parerade rabbiten mot sin längtande fitta. Försiktigt förde hon in den och var noga med att kaninöronen hamnade mitt på klitoris.

Funderade hur man nu skulle få den att vibrera, men det behövde hon inte. Den gick automatiskt igång och började både rotera i fittöppningen och klitorisretarna vibrerade så underbart skönt precis där hon ville.

Hon kände hur det roterade inne i fittan. Inte en enda liten vrå där inne slapp undan. Hon la sig på rygg och skrevade med benen. Blicken på sin rakade fitta och lyfte hon huvudet lite mer, så såg hon hur klitoris fick massage av kaninen.
Plötsligt blev det för mycket. Hon märkte att en orgasm var nära. Knep ihop benen och det tryckte mot blygdläpparna, när dildon blev inpressad mellan låren. Knep också med stjärtmusklerna och vibrationerna kändes ännu intensivare. Drog i sina bröstvårtor och som en blixt kom orgasmen. En rejäl önskeorgasm, som hon knappast fått tidigare.

Tog igen sig men andades fortfarande häftigt och tryckte händerna mot fittan. Rabbiten fortsatte att vibrera och Emelie tyckte att det nu var helt OK att sluta leka. Hon hade annat att syssla med innan hon skulle hem till föräldrarna och obligatoriskt se Kalle Anka klockan 3.

Tog tag i vibratorn, men den gick inte att få ut från fittan.
Den satt fast!
Paniken steg i samma takt som vibrationerna ökade. Desperat satte hon sig på huk och drog så mycket hon kunde i dildon. Den satt som fastlimmad i hennes fitta. Rubbade sig inte en millimeter. De förbaskade kaninöronen vibrerade bara retligt över hennes svullna klitoris.

Tårarna började komma och hon fattade inte hur hon skulle få ut den. Förbannade sig för sin nyfikenhet och började fundera på om sjukhuset var en lämplig inrättning för att få bort den.
Försökte resa sig och rabbiten bara fortsatte att vibrera i hennes fitta. Nu var det ännu intensivare och hon kände att ännu en orgasm var på väg.
Fick lägga sig och vänta tills orgasmen kommit, innan hon kunde fortsätta tänka hur hon skulle få ut den vibrerande djäveln från fittan.

Det gjorde så underbart gott inne i fittan och hon gick upp i brygga när orgasmen närmade sig. Det vibrerade så hela underlivet skakade. Orgasmen var intensivare än den förra. Hon kände hur fittan sprutade vätska och vibrationerna ville inte sluta. Det svartnade för ögonen och både blixtar och stjärnor for runt skallen medan vibrationerna bara ökade.

***
Emelie öppnade ögonen och tittade sig omkring. Klockan stod på halv tre och här låg hon helnaken i sängen. Kände lite trevande mellan benen efter den förbannade dildon, men den var borta. Hon reste sig och riste lakanen, men ingen dildo syntes till. Inte ens under sängen låg den.
Nu funderade hon om hon drömt alltsammans. Drog på sig morgonrocken och gick ut i köket. Där stod den svarta boxen, precis som hon lämnat den. Hon rotade igenom silkepappret utan att riktigt fatta varför.
Fick upp ett kort och läste,

"Något du önskat dig - Tomten."
Nu kom hon på att hon och en kompis suttit på favoritfiket och önskat sig julklappar för några dar sedan. Emelie hade skrattande önskat sig en jätte enorm orgasm - något hon precis fått, men fanns verkligen Tomten?
© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Gymmet (hetrosex)

Det var inte meningen att jag skulle vara här på gymmet den här lördagseftermiddagen vid stängningsdax. Jag hade slitit och kämpat mig igenom maskinerna och var nu helt utpumpad. Satte mig i bastun för att pusta ut och vet inte vad som hände, men vaknade till och det var kallt där inne. Bastuaggregatet var avstängt och lamporna släckta. Mina bröstvårtor var styva av kylan, som smugit sig in och hela huden hade fått gåshud. Som tur är, så finns det några fönster uppe vid taket, så det gick att hitta ut utan några större problem.
Gick bort i halvdunklet till duschen och värmde mig med ordentligt varmt vatten. Var lite småkåt, men kunde ju inte smeka fittan här, fast det inte syntes till någon annan.
Jag tog min handduk, torkade av mig och trevade fram till omklädningsrummet. Tog på mig stringtrosorna och bhn. Strumpbyxorna och skorna och sist den tunna skjortan och kjolen. Skulle precis rätta till glasögonen då jag kände en hand som tog tag i min nacke med ett fast grepp.
Jag ryckte till, men en röst bakom mig väste,

”Nu är du fast din lilla tjuv och skall få ditt straff medsamma!”
Det var Elrond! Han som sitter i receptionen och är så underbart snygg. Jag bara stod som förstenad, medan han sakta knäppte upp min skjorta. Sakta och förföriskt öppnade sig knapp efter knapp. Han drog ned bhn så mina bröst kom ut i det fria. Smekte dem med lätta rörelser och jag bara längtade att få bröstvårtorna mjukt nypta. Istället lyfte han min kjol och tryckte ner den i linningen och drog sedan ner strumpbyxorna. Min fitta hade vaknat för länge sedan och var så våt att stringisarna var genomblöta i grenen.
Hann inte ens tänka på det, innan trosorna följde samma väg som strumpbyxorna. Han gned försiktigt med ena handen utmed min fitta och jag bara stod där lutad mot skåpraden och stönade.  Plötsligt hukade han sig ner och jag kände hans andedräkt mot mitt skrev. Lyfte ena benet så han lättare skulle kunna komma till min längtande fitta. Hans tunga slickade utmed blygdläpparna och när den träffade klitoris så formligen exploderade jag i en enorm orgasm. Jag bara stönade och skrek rakt ut.
Hade jag redan blivit så här kåt av hans smekningar och tunga, hur skulle jag då bli när han fått fram sin kuk?

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Blåst (no sex)

Det var inte meningen att kjolen skulle flyga upp så där, mitt framför byggkillarna,. Givetvis såg några stycken min prekära situation och började vissla. Tusan så dum jag kände mig! Hade jag haft snygga stay-ups och små söta trosor under så hade det varit rätt OK, men nu, största fulaste tanttrosorna och ett par strumpbyxor över dem. Såg ju inte klok ut där jag stod med kjolen fladdrande av vinden som ven mellan husen. Tryckte ned den så gott det nu gick. Hade det inte varit för handväskan och mapparna, med säkerhetsföreskrifter, så kanske det fungerat, men nu flög den ändå upp och jag visade i alla fall hela trosklädda baken.

Tidigare på morgonen hade jag stått i sovrummet och velat om vilka kläder jag skulle ha på mig idag. Till sist blev det bråttom och jag slängde på mig första bästa trosorna jag fick fatt i underklädeslådan. Fort på med ett par vanliga strumpbyxor. Sådana man köper i matbutiken, 3 för en tjuga eller något liknande. Inget man har på sig för att förföra killar. Över det en vanlig rätt vid klänning och på fötterna ett par halvhöga pumps. Tittade en sista gång i spegeln och såg den vanliga kortklippta 35-åriga brunetten, med de stora brösten och smala midjan, på väg till nytt arbetsledarjobb.

Första dagen på jobbet och då får man i alla fall se någorlunda proper ut. Vad man har under spelar förstås inte någon roll för det är inte meningen att de skall se mer än nylonet på benen och sedan kan de få fantisera om resten. Kanske det är nederdelen på ett par stay-ups eller så har jag vanliga nylonstrumpor med en strumpebandshållare i förförisk spets och ett par minimala string eller inga trosor alls. Snyggt att titta på, då strumpebanden inramade den välansade fittan, med sin sträng av hår som gick som ett lodrätt streck.

Lite kul att se killars trånande blickar. På förra jobbet hade de till och med vadslagning om mina underkläder. Inte så att de vann dem, utan vad jag kunde ha under kjolen/klänningen just denna dag. Det kunde hetsa upp dem till max, eftermiddagsfikat kändes nästan som början på en orgie, när de kom in i fikarummet och man såg att många hade tänkt, så det putade rejält i byxorna.
Ingen av dem hade någonsin sett mina undisar, men många kom med ”skamliga” förslag och idéer vad vi kunde göra tillsammans.

***
Gick fortfarande med rodnaden i hela ansiktet, bort till kontorsbarackerna på bygget. Knackade på första bästa dörr och kom rätt på en gång. Fick mina instruktioner och skulle träffa mitt ”gäng” , Fick en hjälm att ha på huvudet och följde efter genom ett virrvarr av halvfärdiga korridorer och det som skulle bli lägenheter, tills vi kom fram till mitt arbetslag.

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Framför mig står hela gänget som tidigare sett mina fula trosor.

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Mästerrunkaren (onani, voyeur)

Det var inte meningen att jag skulle snoka på honom, men jag var ute med min mosters lilla hund som jag passade i helgen och följde bara stigen. Lite sånt där tråkigt duggregn och redan mörkt ute. Kom på baksidan av radhusen bortanför vårt hyreshus och där i ett fönster satt han. Förbannat snygg kille och naken förutom ett badlakan som skylde godsaken mellan benen. Han gick fram till TV:n och satte nog på en DVD-film, för helt plötsligt såg jag ett par som hade kul i sängkammaren. Hon hade fått tag om hans kuk och slickade nu på den som om den var en slickepinne.
Killen i villan satte sig i en fåtölj och lät badlakanet ligga på sitsen. Han tog någon flaska från soffbordet och hällde lite i handen och sen på kuken. Nu upptäckte jag hans jättekuk. Det pirrade till i min fitta och jag kände hur gärna jag bara ville ha den i mig.

Han började sakta dra i kuken. Långsamma drag, nästan retligt sakta. Plötsligt reste han sig och gick iväg. Jag blev förstås lite besviken, men innan jag hann gå iväg, så var han tillbaka i sin fåtölj. Nu hade han en knallröd analdildo som han smorde in med innehållet från sin flaska.
Jag förstod att det måste vara någon sorts glidmedel. Han lyfte baken och förde försiktigt in dildon i sin bak. Det gick inte så lätt för han grinade lite illa och jag förstod att den bredaste änden hade lite svårt att komma över ringmuskeln, men helt plötsligt var dildon så långt inne att den kom ända in till stoppet.

Lättad satte han sig ner och fortsatte att leka med sin kuk. Den hade slaknat lite under tiden han sysslat med rumpfyllningen, men nu reste den sig till samma stora format som innan. Sakta smekte han kuken och såg ut att njuta enormt.
Filmen blev mer vågad och han började dra kuken mer intensivt. Han hade ena handen runt bulorna och den andra vred han lite när han lät den följa hela kuken upp till ollonet.

Nu sträckte han sig efter någonting mer från soffbordet. En liten vit sak som han trädde på sin kuk. Den drog han sedan upp och nedför staken och jag förstod att det säkert var en sån där Monkey Spanker jag sett i en katalog.
Den lilla gottegrisen hade nu en analdildo i baken och en vibrerande sak runt kuken. Fasen vad jag ångrade att jag inte tog min OhMiBod NaughtiNano med mig. Kunde ju kört lite go musik och samtidigt känna hur det i samma takt vibrerade gott i min fitta.

Helt plötsligt gick det för honom.
Han sprutade en kraftig vit stråle rakt mot TV:n. Jag kände hur min fitta nu nästan droppade av sekret. Ingen tid att förlora. Fort som tusan hem till min samling av massageapparater. Nu var det kris!
Hundfan fick pinka inne, om den inte var klar nu.
© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Greyhoundbuss (onani)

Det var inte meningen att hela bussen skulle höra orgasmskrikeet.
Vi hade åkt i flera timmar i den trånga Greyhoundbussen och det började kännas i baken. Ja inte att jag var kåt om du nu trodde det! Jag var faktiskt öm utav att sitta illa. Motorn dånade entonigt och de flesta sov eller i alla fall försökte sova, nu när det var mörkt ute. Motorvägen (Interstate 40) var spikrak och bussen skulle inte stanna förens om ett par timmar, på något nytt hamburgerställe, likt alla de andra vi stannat till på. Snett framför mig satt killen med stort K. Hade spanat på honom länge nu och helt plötsligt reste han sig och gick mot mig.

Ingen tur här inte, för han fortsatte förbi för att förmodligen gå till toan längst bak. Jag försökte ändra ställning, så jag kunde sitta någorlunda bekvämt och höll på att sträcka ut mina armar, då jag stötte mot något. Killen hade kommit tillbaks och jag hade tagit honom precis över kuken. FAN, så pinsamt. Han log med hela ansiktet och såg rätt nöjd ut. Innan jag hann reagera, så hade han lagt en hand över mitt ena bröst. Han smekte det utanpå T-shirtstyget och min kropp vaknade till. Kåtheten for rakt ner i magtrakten, som om han tryckt på någon knapp.

Han satte sig på knä i bussgången och började treva under min kjol med den andra handen, medan han fortsatte att smeka bröstet så underbart skönt. Handen mellan mina ben sökte sig förbi stayupsen och min nu våta fitta, fick äntligen något att gnida sig mot. Handen smekte sakta och ömt. Ett finger letade sig in i mig och ett annat gned vid sidan om min klitoris.
Handen som höll i bröstet, släppte sitt tag och började treva under tröjan istället. Fick tag om det andra och hans ansikte borrade sig in bröstet som nu inte hade någon uppmärksamhet. Hans mun kysste runt bröstvårtan. Trodde jag skulle bli tokig innan hans tunga började slicka på den. Jag bara trånande att hans tunga skulle suga och nafsa på vårtan, medan handen som pysslade om fittan blev mer och mer ivrig.

Jag lyfte på rumpan, så att han skulle kunna nå överallt. Vet inte hur många fingrar han nu knullade mig med, men jag kände mig rejält fylld och fingret som gned vid klitorisen, blev mer och mer närgånget på den lilla knoppen. Han körde sin hand som en stor kuk och stötte till klitoris varje gång han hade fingrarna långt inne i mig. Båda bröstvårtorna fick sköna kyssar och jag var helt utlämnad åt honom.

Då hände det!
Hela min kropp bara exploderade i en otrolig orgasm och skrek jag rakt ut så högt jag kunde.

Det var då bussen tvärnitade och ALLA vaknade!

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Kärlekskrank (onani)

Det var inte meningen att det skulle bli så här! Jag skulle aldrig mer bli kär! Aldrig i hela livet att jag skulle bli förälskad i någon. Inte sen sista gången jag var ihop med en kille och han helt plötsligt en dag sa.

”Nu sticker jag”
Sen försvann han ut från vår gemensamma lägenhet o mitt liv och jag har aldrig mer sett honom. Några trodde han var i Thailand, men de var inte helt säkra.
Har slitit och släpat för att få det att gå runt. Inte lika bitter mer, men inte en sån blåsning en gång till.

Satt på bussen in till centrum för att sen som vanligt byta till den som gick nästan fram till mitt jobb. Åkt den här turen flera år och inget särskilt brukade hända.
Hade precis lagt ifrån mig mobilen efter att ha läst några nattliga sms, från min väninna och tittade upp.

Där stod HAN!
Ja inte skitstöveln som lämnade mig i sticket, utan HAN. Drömprinsen eller vad man skall kalla killen som gör att det känns som champagne i hela kroppen. Samma känsla som när man var i tolvårsåldern och spanade på killar. Pulsen uppe i 190 och alla andra i bussen slutar att existera. Hela min kropp ville bara vara jämte honom. Krama, kyssa, smeka och sen älska...

Hann ta en bild på honom med mobilen innan han gick av bussen. Kanske inte den bästa bild jag tagit, men i alla fall något jag kan titta på, nu när han försvunnit bort mellan husen. Hade han bara tittat åt mitt håll, så skulle jag genast rusat efter.

Skickade bilden till min dator och skrev ut den när jag kom hem. Låg sedan helnaken på sängen hela kvällen med bilden framför mig och smekte mig själv till enorma orgasmer. Ångrade att jag slängt mina massageapparater och inget i kylen eller skafferiet var så format att man kunde köra upp det i min längtande fitta. Fick istället använda fingrarna desto flitigare.
I morgon skall jag se om han är på bussen och vågar jag inte ta kontakt, så blir det ett besök i sexshopen.

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Kåtpiller (onani)

Det var inte meningen att jag skulle bli vrålkåt idag, precis innan jag skulle redovisa min uppsats framför klassen.
Claes i parallellklassen hade sträckt fram en tablettask till mig på långrasten och frågat om jag ville ha ett kåtpiller. Lite kul tänkte jag och tog två av de svarta pastillerna. Smakade lite ovanligt, men rätt goda och jag ångrade att jag inte tagit några till, för att ha under lektionen.

Satt jämte Anna då det började spänna i bröstvårtorna och det välkända knipet i magen, när man börjar bli riktigt kåt fanns där också. Rödflammig om halsen och säkert hela ansiktet.
Jag var kåt och viste inte riktigt varför. De där godiset kunde väl knappast göra en kvinna sån. Claes brukade kalla allt godis han bjöd på för kåtpiller, så det måste vara något annat.

Inga hunkar eller annat att hetsa upp mig på här inne i klassrummet. Inte ens en liten snuskig tanke for runt i huvudet, för jag koncentrerade mig på min uppsatts, som jag strax skulle redovisa. ”Afrikas stepp och savann” en analys av växtriket där nere. OK, ståndare och pastill förekom, men det var inget som tände mig.

Min kåthet blev bara värre och värre. Nu var jag rejält våt mellan benen och ville mer än gärna gnugga klitorisen och kanske föra in en eller två fingrar i fittan. Fan vad kåt jag var. Har aldrig varit så här vrålkåt någon gång. Mina uppnosiga bröstvårtor  nu så styva, så de blivit ömma.
Pressade ihop låren för att kunna få lite lättnad i skrevet, men det hjälpte inte alls. Snarare tvärt om, jag ville bara ha något i mig. Helst kuk, men fanns ingen villig, så gick det bra med en fet dildo eller till och med föra upp Loka-flaskan som stod framme vid läraren. Allt i klassrummet som var långt och smalt fick min hjärna till lämpliga onaniredskap. Vad som helst, bara jag kunde gnida det mot fittöppningen.

Fanns det och var det riktiga kåtpiller han gett mig, eller var jag så kuksugen att jag själv fantiserade, så jag blev så här kåt? Nu gned jag hela rumpan på stolen för att känna lite lindring. Min nyrakade fitta var i uppror! Ja inte bara den, utan hela kroppen tänkte bara FITTA! Vrålkåt fitta, som behövde utlösning. Massor med orgasmer för att lugna ner mig från mitt kåta tillstånd.
I min kåtdimmiga värld hörde jag hur läraren ropade mitt namn och sa att jag skulle komma fram och redovisa.
Hur tusan gör man det, när hela kroppen bara vill känna något som tar hand om fittan och fort ger mig ett rejält knull? 

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Gummitrosorna (leksaker)

Det var inte meningen att jag skulle gå ut från lägenheten den här sommardagen, med ett par dildotrosor på mig.
Allt började med att min väninna hade köpt ett par svarta gummitrosor med en gummikuk på insidan. En liten skämtpresent till min födelsedag. De hade legat i sin kartong ett bra tag, men idag fick jag för mig att jag skulle testa. Hur kunde det vara att gå omkring med en kuk uppstoppad i fittan? Hade inte fått någon riktig på flera veckor, så de här trosorna var kanske ett fullgott alternativ, åt en frustrerad tjej.

Nyduschad och talkat hela nederdelen av kroppen för att lätt få på trosorna. Stoppade i fötterna och började dra på dem. Gummikuken viftade fram och tillbaka, först mot vaderna och sedan innerlåren. Blev lite tänd av att känna kuken, som villigt följde med när trosorna kom på. Fick hjälpa den in i fittan, när den började nosa i skrevet. Behövde inget glidmedel, för fittan var redan rejält våt av tanken att få något i sig.

När jag drog upp trosorna sista biten över baken, så kände jag hur kuken gled fint in i mig. Trosorna satt rejält tight, nästan som en gördel.
Under tiden jag rättade till dem, för att de skulle sitta slätt och fint på mig, så knep jag lite försiktigt runt gummikuken som nu var helt inne i mig. Tog några steg ut till hallen och gummikuken rörde sig fint i takt med mina steg. De här trosorna skulle säkert värma upp mig rejält och kanske ge mig en ordentlig extasupplevelse.

Då hände det.
Någon bankade jättehårt på min dörr och skrek,

DET BRINNER, DET BRINNER! UTRYM LÄGENHETEN MEDSAMMA!
Fasen! Vad skulle jag göra, gummibyxorna satt rätt tight och jag måste ut fort. Inte tid att krångla av dem NU!
Slängde på mig klänningen som låg på hallstolen och stoppade fötterna i mina flipp-flopp, tittade mig omkring. Vad tar jag med mig?
Snappade åt mig min bärbara dator, mobilen och nyckelknippan, innan jag öppnade lägenhetsdörren.

Röken stack i ögonen och det kändes strävt i halsen när jag andades, då jag tog mig nedför trapporna från andra våningen. Märkte plötsligt att gummitrosorna levde sitt egna liv. Varje trappsteg gjorde gummikuken ett litet juck i min fitta. Här försökte man rädda sitt liv och samtidigt blev man avknullad av gummikuken.

När jag kom ut från huset, så var jag rejält kåt och såg knappt att det brann ordentligt på vindsvåningen. Blev förd bort från huset till den lilla lekparken en bit ifrån. Satte mig på kanten av sandlådan och kände hur gummikuken trängde lite längre in i mig och stönade till.

Ingen upptäckte min situation. Här satt jag och luktade brandrök, med min dator, nyckelknippa och mobilen i knät. Såg hur räddningstjänsten försökte släcka branden.

Kunde inte ta av mig gummitrosorna nu, för jag ville absolut inte sitta och flasha fittan. Fick sitta här och säkert ha dem på mig i flera timmar. Knep lite med fittmusklerna om den styva gummikuken. Tänkte, om det här var allt jag räddat från min lägenhet. Skulle jag få gå i gummitrosor, klänning och flipp-flopp i flera dar, innan jag fick någon hjälp från försäkringsbolaget?

Hjälpte inte så mycket att bara spänna fittmusklerna, för att försöka få en liten tröstorgasm. Ville bara komma in någonstans och vara för mig själv. Onanera eller i alla fall pulla lite, för att bli av den värsta kåtheten. Snopptrosorna hjälpe inte, de gjorde mig hela tiden bara kåtare, kåtare. Tänk dig själv sittande med en go kuk i hålet och inte kunna göra något. Den är bara helt  stilla, där inne i mig. Jag är fast i gränslandet mellan konstant njutning och desperat orgasmlängtan.

Snälla någon, hjälp mig!

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Sandlådan (no sex)


Det var inte meningen att jag skulle sitta på sandlådekanten och tänka snuskiga tankar. Lillan lekte snällt i sandlådan med en liten gosse, vars pappa satt på bänken på andra sidan sandlådan. Han var ju en 12 poängare på min tiogradiga skala. Sådana pappor borde de låsa in! Absolut inte släppa ut i lekparker, där det sitter en sexutsvulten tjej, som inte smakat eller sett kuk på tre månader.
Karlfan som var pappa till lillan försvann då. Han kunde inte sova! Vem tusan kunde det då?

Det är inte lätt att ragga ligg, när man är ensamstående mamma och inte har någon som kan passa lillan om man fick för sig att gå ut en kväll.

Han på bänken satte igång hela min kropp. Nu ville den bara ha kuk, mycket kuk och helst nu medsamma.
Tänkte på hur han smekte av mig kläderna. Särade mina ben och började röra fittan med sin tunga. Började lite försiktigt med att slicka från öppningen upp till klittan, samtidigt som han mjukt masserade mina bröst. Fortsatte lite mer inriktat på klittan. Sög in den i sin mun och lät tungan snabbt röra vid den.
Jag skulle börjat stöna, för det var så skönt. Fått tag om hans kuk och runkade den sakta, sakta. Kändes nu så där ihopdragande i magtrakten och han sög då ännu hårdare på klittan och samtidigt fick jag några fingrar in i fittan. De rörde sig i takt med mina rörelser och jag kunde bara låta första orgasmen komma. Nu var det dax att få känna kuken långt in i fittan...

Fan vad kåt jag var! Det här går inte längre. Inte en chans att han gör så med mig. Måste hem och fixa fittan med en go dildo eller kanske duschen. Tar upp lillan och sätter henne i kärran, skyndar mig hemåt.

På bänken sitter killen kvar och tittar efter tjejen, som rusar iväg med kärran. Tänker att det var synd man inte fick kontakt med henne. Måste vara en 12 poängare på min tiogradiga skala. Henne skulle jag vilja klä av och sen slicka hennes fitta i evigheter......
© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Sträng lärarinna (BDSM)


En gymnastiksal för mycket länge sedan, då skolaga var tillåtet.
Klassen lämnade salen, för sista lektionen för dagen var slut. Kajsa hade dröjt sig kvar och stod lite avvaktande och såg sina klasskompisar försvinna ut genom dörren. Hon gick fram till lärarinnan och lämnade fram en hopvikt lapp till sin fröken och rusade sedan ut med raska steg.

Fröken Larsson, en kvinna i 25-årsåldern. Känd för sin stränga attityd mot både elever och andra lärare på skolan, öppnade lappen med hopsnörd mun. Tänkte, vad Kajsa hade att berätta, som hon inte vågade säga själv.
På lappen stod det bara några ord. Skrivet med spretiga bokstäver och plumpfläckar av bläcket på pappret av den ovana skribenten.

Kommer idag KL. 4
Kajsas far!


Fröken Larsson läste lappen ett par gånger och kom plötsligt på att Kajsas fader var den muskulöse mannen som arbetade vid sågen. Han hade flera gånger påtalat för fröken Larsson att hon skulle sluta aga eleverna, annars skulle han vidtaga åtgärder.
Hon hajade till och kom ihåg förra samtalet de haft. Då hade han hotat med en rejäl uppsmiskning av lärarinnan om hon inte slutade slå barnen. Hon fnyste lite och tänkte att en sån där buse från sågen skulle hon enkelt kunna prata bort och lektionerna skulle han inte lägga sig i. Aga hade hon själv fått under sin skoltid och det hade gjort att hon skärpt sig ordentligt under lektionerna. Hade inte hotet om bestraffning legat i luften, så hade hon aldrig lärt sig så mycket, så hon kunde gå ut som etta på lärarinneseminariet.

Prick fyra knackade det på dörren till gymnastiksalen. Fröken Larsson hade under tiden hon väntade ordnat till med hopprepen eleverna använt och hann knappt säga att det gick bra att komma in, innan Kajsas far stod framför henne.
Innan hon öppnat munnen, så hade han tagit tag om hennes armar och fört henne bort till raden av ribbstolar. Hennes händer satt fast i ett järngrepp bakom ryggen av hans enormt starka hand. Han tog först den ena handen, sedan den andra och band fast henne i ribborna på ribbstolen, så att hon hängde med fötterna i luften. Tog fler hopprep och band hennes ben, så att hon hängde med dem särade. Kjolen åkte upp och blev inklämd i halslinningen, Underbyxorna drog han ner så långt det gick. Nu var hennes bak helt blottad för busen som slängt sig över henne. Nu hade hon bara strumpebanden och nylonstrumporna kvar på underkroppen och han hade fri sikt på både fittan och baken.
Hon skulle börja protestera, men kände istället ett kraftigt slag på ena skinkan. Hans breda handflata hade träffat med en rejäl klatsch. Hon hann knappt hämta andan. innan andra skinkan fick ett lika hårt slag.
Fast hon skrek och försökte vrida sig loss från repen, så fick hon känna sammanlagt 20 rejäla handflator över ändan. Tårarna rann och hon kände sig väldigt förnärmad. Aldrig i sitt liv trodde hon att hon själv skulle få smaka samma straff hon brukade ge sina elever, när de varit olydiga. Ja... så långt som att binda fast och dra ner kläderna gick hon förstås aldrig. Många gånger blev det bara ett nyp i örat eller lite luggade av nackhåren.

När han lossade repen som höll henne och hon äntligen kunde röra sig fritt, så hann hon inte säga något, innan han var vid dörren.

”Nästa gång jag hör att du slagit någon elev, så blir det dubbelt så många slag.”
Han öppnade dörren och stängde den med en smäll efter sig.

Fröken Larsson kände med ena handen på sin ömma bak. Hon brydde sig inte om att ta på underbyxorna, utan tog upp dem från golvet och la dem i kjolfickan.
Försökte ta igen sig genom att sätta sig på en av bänkarna, men flög genast upp. Baken ömmade allt för mycket. Nästa dag och kanske dagen efter, skulle lektionerna i skolsalen få göras stående.

Började fundera om Kajsas far inte gjorde hembesök till stränga lärarinnor, för så kåt hon nu kände sig, hade hon aldrig varit.

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Trosgördeln (fetish, onani)

Det var det inte meningen att det skulle bli så här!
Jag tog på mig en trosgördel för att få lite extra snygg figur och hade nog gått upp några kilo sedan jag köpte den. Inget plagg som förväntas sitta på en 22-årig tjej, men tusan så effektivt den formade till rumpan och stayupsen stannade kvar uppe på låren, tack vare strumpebanden som satt på gördeln.
Det var rätt besvärlig att dra på sig den elastiska trosan och när den äntligen var på plats, så satt den ordentligt tight över ändan och fittan var rejält inklämd bakom de glatta tyget.
Hann inte byta till en annan, för nu var jag sen, förbaskat sen till tåget. Skulle ju vara i Stockholm redan vid tolvtiden, så det blev att fort knäppa fast stayupsen i gördeln och dra på klänningen.
 
Rusade ut till den väntande taxin och när den började köra, så märkte jag det. Trosgördeln hade krupit in i fittskåran och bilens krängningar gav min klitta lite massage. Inte på något obehagligt sätt, utan så där mysigt skönt, som man blir kåt av.
Nu tog taxiresan inte mer än 10 minuter, så någon extasen blev det inte och tur var det. Kunde inte sitta i baksätet och stöna mina orgasmljud. Hade säkert skrämt ihjäl den stackars taxikillen.
Tog min väska och sprang bort mot det väntande tåget. Tur jag inte kom på att försöka byta gördel, för tåget gick strax efter jag hoppat på.

Hade beställt sittplats, för idag var vagnarna knökfulla och inga lediga platser för de som missat att boka. Inte roligt att åka stående i flera timmar, så jag intog mitt säte med glädje.
Min plats var givetvis snett emot ett gäng killar som var på väg till Staden för att fira någonting. De hade redan börjat burka upp och erbjöd också mig en öl, som jag tacksamt tog emot.

Då kände jag det igen! Nu hade tåget fått upp farten och vagnarna krängde precis hela tiden, så att trosgördeln återigen började massera hela fittskåran och klittan fick på nytt gnugga mot det hala tyget.
Här satt jag omgiven av en massa sköna killar och kände hur kåtheten kom smygande. Gjorde jag inte något NU, så skulle jag inte kunna hålla tillbaks orgasmen som sakta byggdes upp i min kropp. Klittan och blygdläpparna svullnade och massagen blev ännu mer kännbar. Hade aldrig tidigare känt en sån underbart skön smekning mellan mina ben.
Skulle jag rusa in på toaletten och dra av trosgördeln eller bara låta kåtheten ta hand om mig och säkert också bli påsatt av en eller ett par kåta killar?

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Stringtrosorna (oralsex)

De var inte meningen, men nu var det slutet på månaden och jag hade faktiskt inga pengar, mer än till lite frukost i morgon bitti.
På damunderklädesavdelningen hade de fått in hösten kollektion och där låg de. Stringtrosorna med stort S. Har aldrig sett snyggare och minimalare förut. Gjorde sig perfekt på min kropp. Tusan bara ett par i min storlek och de skulle säkert inte komma in fler.

Vad gör en utfattig tjej?
Kom bara på ett sätt, sno dem, för jag hade ingen jag kunde låna pengar av just nu. Redan bränt alla mina säkra och osäkra ”banker”.

Tittade mig omkring och såg ingen, när jag kvickt som tusan stoppade ner trosorna i jackfickan och gick fort mot utgången. Inte så att blickarna kom mot mig, utan som om jag var försenad till något viktigt. Larmet vid kassorna löste konstigt nog inte ut, så lättad fortsatte jag mot entrédörren.

Fattade inte först vad det var som höll tillbaka mig. Hade jag fastnat med jackan i någonting? Vred huvudet och såg rakt in i ögonen på en dösnygg kille. Ett sabla fel bara, han var butiksvakt och höll nu ett stadigt tag i min jacka.
Hade inte en chans att smita, utan fick snällt följa med honom tillbaks in i butiken. Vi stannade inte förens vi var längst in på lagret, i ett litet fönsterlöst kontorsrum, med bara två stolar och ett skrivbord.

”Det är lika bra att du tar upp dem medsamma, annars får vi bara vänta på polisen och låta de visiterar dig.” sa han och pekade på min jackficka.
Skamset drog jag upp trosorna och la dem på skrivbordet. Nu var jag fast och säkert en massa böter för stölden och portad från den här butiken... Tankarna flög i flera tusen kilometer i timmen och jag kom inte på något knep att slippa undan.

”Du får en chans, men då får du ta hand om min lille vän.”
Han pekade mot grenen och drog samtidigt ner gylfen.

Jag nickade och han knäppte upp knappen till byxorna och drog ner dem tillsammans med sina boxer och satte sig på skrivbordskanten. Förstod nu att jag gjort ett bra val. Vilken go kuk som stod erigerad och väntade på mina läppar. Jag böjde mig och slickade lite på toppen.

Han grymtade lite och jag tog därför och lät hela ollonet komma in i min mun. Lät mina läppar omsluta kuken och tog in så mycket jag bara kunde. Han tyckte säkert om det, för han tog tag i mitt huvud och började köra det fram och tillbaka, så att kuken åkte ut och in i min mun.
Varje gång han drog kuken utåt, så sög jag så hårt jag bara kunde. Han hade inte en chans att hålla igen. Det tog inte många minuter innan han sprutade hela satsen inne i munnen och jag svalde allt jag bara kunde.

Han släppte taget om huvudet och jag fick resa mig. Fan vad kåt jag blivit av den kuken. Måste bara få den i fittan också. En sån här hunk kunde säkert få upp den på två röda och köra den i min villiga fitta tills jag också kom.
Besviket såg jag hur han redan börjat dra upp kalsingarna och byxorna. Torkat av kuken på stringtrosorna och jag rös av den behandling, med så fina underkläder. Skulle det varit något kladd i dem, så skulle det varit från min kåta fitta.

”Fick inte jag något för mitt arbete?”

”Förstagångsförbryterskor behöver bara göra en rejäl avsugning och det har du gjort nu.”

Han stoppade tillbaks de kladdiga trosorna i min jackficka och tog mig i armen och vi gick mot dörren. Vred upp låset och tillsammans fortsatte vi mot kassorna.

”Falsklarm... Hon hade inte tagit något.” sa han till kassörskan och släppte taget om min arm.
Fort skyndade jag mig ut genom entrén. Stoppade handen i jackfickan och kände de kladdiga trosorna, som nu var minna och som jag ”betalt”.

Funderar om jag skall sno ett par stringtrosor till i morgon och då få återfallsförbrytarstraffet?

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

 

 

Spårvagnen (voyeur)

Det var inte meningen från början, men jag kunde inte släppa tanken, på att åka 5:ans spårvagn, utan trosor och med min kortaste kjol.
Tog mod till mig idag och hoppade som vanligt på vid Bäckeliden. Fann en ledig plats mittemot en kille i 30-årsåldern, som bara satt där utan något att läsa eller annat pyssel. Såg lite uttråkad ut och behövde säkert något som uppmuntrade.

Genom mina solglasögon kunde jag studera hur han tittade på mig utan att röja vad jag såg på.
Min helrakade fitta började bli våt, när jag upptäckte att det sakta växte i grenen på honom. Retade honom lite extra, genom att sitta korta stunder med benen i kors och sedan åter låta honom kolla på den blottade skåran. Han stirrade mellan mina ben nästan hela tiden och han kuk såg nu ut att vara rejält styv. Jag kände mig ännu kåtare av hans reaktion. Vätte mina läppar lite med tungan och han såg även det. Nu kunde han inte dölja den erigerade kuken som låg gömd under byxtyget. Ingen annan hade upptäckt varken min eller hans frustration. Två kåta människor bara en bit från varandra och ändå så långt ifrån.

När jag hoppade av vid Brunsparken, för att byta till 9:an, så viskade jag i hans öra;

”Tyckte du om utsikten?”
Han grymtade något jag inte hann höra, men imorgon skall jag återigen försöka få platsen framför honom och då kanske jag vågar fråga, om han vill följa med mig.
© TinaW 2008

 

 

 

 

Drömkuken (hetrosex)

Det var inte meningen. Det skulle aldrig skett, men nu hade jag varit arbetslös ett bra tag och fått ett anvisat jobb. En timanställning att sitta vak, hemma hos en medvetslös kille.

Inte för att jag är utbildad till det, men jag skulle bara vara med en sköterska och hjälpa henne med killens dagliga skötsel. Hade arbetat en hel vecka och varje gång han skulle tvättas, så hände det. Hans kuk reste sig och jag har aldrig sett en så stor kuk. Rejält grov och nästan 20 cm lång. Min fitta vaknade varje gång och blev plaskvåt.
Resten av tiden av mitt pass, satt jag där jämte killen och var frustrerad för jag inte fick känna hans kuk i mig. Kunde inte heller pulla mig själv, för sköterskan var hela tiden i närheten.
Slutade med att jag fick skynda mig hem och leta upp den största dildon jag ägde. Låg varje kväll en lång stund på sängen och förde den ut och in i mig, samtidigt som jag hade hans jättekuk i mina tankar.

Drömde om den på nätterna och vaknade varje morgon kåt och otillfredsställd. Den här dagen började som alla andra. Checka hur natten varit vid skiftbytet och sen sondmatning och tvättning. Satt där återigen genomkåt och tänkte nästan bara på hans kuk, medan jag vakade. Sköterskans telefon ringde och hon sa att hon måste iväg till vårdcentralen ett par timmar för att vara med på ett möte om killen. Eftersom morgonrutinerna var klara och inget skulle göras förens vid lunchtid, så kunde jag sköta vaket på egen hand. Om det hände något, så behövde jag bara ringa henne och hon var tillbaka inom 5 minuter.

Hon stängde ytterdörren och jag satt nu helt ensam med killen och då kunde jag inte låta bli. Lyfte på täcket och drog bort kateten. Började sakta massera hans kuk och kände hur den reste sig och min hand fick svårt att greppa runt den. Fittan var redan så våt och redo för kuk, som den bara kunde. Det riktigt värkte i den svullna klittan. Jag tänkte mig inte för, när jag drog ner mina långbyxor och trosor.
Fittan styrde min kropp och jag var ett villigt offer. Upp på sängen och grenslade honom med ett knä på varje sida om hans höft. Lät ollonet glida utmed min skåra. Stönade när den träffade klittan och sen gick det inte att låta bli. Var bara tvungen att sakta föra in den i min vidöppna fitta.
Fast fittan var villig, så gick det lite trögt att få in den. Hjälpte till med ena handen att sära blygdläpparna som stramade om det tjocka ollonet. Millimeter för millimeter, svalde fittan sitt byte. Det stretade ordentligt i fittväggarna när den borrade sig in i mig. Varje ådra i kuken kändes, när de passerade fittöppningen. Jag vickade lite på rumpan för att få uppleva hur kuken tänjde mig och försöka få in den lättare.

Efter en otroligt lång stund var den helt inne. Min fitta mötte hans kukbuske och jag var helt uppfylld av den enorma kuken. Drog mig sakta upp, för att återigen sätta mig med kukroten vid fittöppningen. Det var en enorm känsla att ha jättekuken i sig. Min ritt blev mer intensiv och kuken gled utan vidare ut och in i mitt sekretvåta hål. Jag har nog aldrig ridit en kille så intensivt. Jag var helt borta i en annan värld och ville bara känna mer av den goa kuken, som nu var min, bara min.

Jag hade inte en chans att hindra orgasmen som byggts upp i min kropp. Den bara kom som en exposition. Hela magtrakten drog ihop sig och fittan kramade så hårt den bara kunde om den grova kuken. Hela min kropp kändes som den var helt fylld av kuk. Stjärnor och blixtrar for förbi i mitt synfält och jag var helt utpumpad, men överlycklig. Jag hade ridit jättekuken!

Nu vaknade hjärnan och jag fattade att så här kunde jag inte hålla på! Fort reste jag mig, för att komma från kuken. Det sörplade till ordentligt, när den till sist kom ur min nu ömma fitta.
Nu hade jag fått den extas jag suktat så länge efter och skulle säkert klara resten av arbetspasset. Tillfredsställd, men fått skav i fittan av ritten på drömkuken.

Skulle det komma fler arbetspass, där jag ensam satt och vakade?

© 2008 Tina WAMPyrella

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

WAMPyrellagirls

Grodan: TACK för kommentaren och jag får erkänna att jag också har svårt att inte ta hela godispåsen, när den är öppnats!
Lotta W

14/10, 2012 kl. 23:16

#5

grodan

Fantastiska kortisar. Jag tog hela "godispåsen" i ett svep.

13/10, 2012 kl. 20:37

#4

ese

love it

5/12, 2009 kl. 03:18

#3

~K~

Mmmmmm... :-)

3/11, 2009 kl. 15:45

#2

WAMPyrellagirls

Så träffsäkert Ellen-Karin! Vi niger och tackar för kommentaren.

2/11, 2009 kl. 17:56

#1

Ellen-Karin

Som en godispåse!

2/11, 2009 kl. 10:21