Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/11, 2009 kl. 13:04, av Hannes II

Sonens kursare

När man är lika som bär då får man acceptera att folk tar fel då och då, även när det gäller far och son.

Jag tänkte lägga upp alla gamla noveller jag skrivit men inte publicerat på Bubblan. Därför är det inte omöjligt att ni läst någon eller några tidigare./Hannes  
Sonens kursare
 
Kapitel 1, Ett givande möte.
 
Äntligen var jag hemma! Jag hade fumlat lite med nyckeln innan jag fick upp dörren. Matt hade jag släpat in den lilla resväskan på hjul och slängt portföljen i fåtöljen som stod intill ytterdörren. Jag hade varit två dagar i en håla någonstans djupt inne i Ryssland och det hade varit dom varmaste dagarna på hela året. Egentligen var det helt otroligt att det kunde vara så varmt fastän det redan var september och än mer otroligt var att det enda som funnits att dricka var Vodka! Ryssarna hade bälgat i sig Vodkan som om det vore vatten medan jag flämtat som en uttorkad fisk på torra land.
 
Jag skulle egentligen ha varit där fler dagar men affären gick fortare än beräknat vilket jag var oerhört tacksam för. Jag hade valt att resa hem direkt på kvällen, ett val som visat sig vara felaktigt. Anslutningsflyget hade varit försenat och jag hade fått tillbringa natten på flygplatsen i Sankt Petersburg för att väl framme på Arlanda fått vänta framåt kvällen innan jag fått plats på ett flyg. Mycket irriterad hade jag konstaterat att det hade gått fortare hem om jag tagit tåget.
 
- Tjena farsan, redan hemma? hörde jag Filip ropa när jag kom innanför dörren.
 
- Redan och redan, jag borde varit hemma för tjugo timmar sen, svarade jag lätt irriterat.
 
- Men var det inte i sent ikväll du skulle kommit hem?
 
- Jo men det gick fortare än beräknat men sen så strulade det på flygplatsen, svarade jag, - hej förresten.
 
- Jag skall ha några kursare hemma ikväll. Hoppas det inte gör något?
 
- Inga problem, jag skulle ju inte komma förrän sent ikväll , svarade jag.
 
- Schyst, sa Filip.
 
Filip var min 19-åriga son som hade flyttat in hos mig när han började på universitetet för en månad sedan. Han hade fört in lite fart och fläkt i mitt liv som tidigare präglats av allt för mycket arbete. Vi kom bra överens och kunde till och med gå på puben tillsammans och ta en öl utan att han skämdes för mig. Jag hade precis släpat in resväskan i mitt sovrum när det ringde på dörren.
 
- Kan du öppna, tjoade Filip från badrummet.
 
- Visst, tjoade jag tillbaka medan jag gick mot ytterdörren.
 
När jag öppnade dörren kastade sig en ung kvinna mot mig och slog armarna om min hals.
 
- Hej älskling, sa hon och kysste mig.
 
I ren förvåning så besvarade jag kyssen som var het och instinktivt greppade jag henne om midjan. Jag drog henne intill mig och kunde känna värmen från hennes mjuka kropp som pressades mot mig.
 
- Hemskt gärna, svarade jag efter att jag avbrutit kyssen, - men det är nog Filip du menar.
 
Hon släppte mig med ett ryck och tittade skeptiskt på mig. Jag såg hur ögonen blev större på henne och så började hon fnittra hysteriskt samtidigt som hon blev knallröd i ansiktet.
 
- Filip står i duschen, sa jag, - men det är bara att komma in.
 
En ung kille som jag träffat tidigare och viste hette Linus klev in först. Han flinade lite mot mig när han passerade.
 
- Hej Linus, sa jag och han morsade hövligt tillbaka.
 
- Jennie, sa en liten rödblond tjej samtidigt som hon sträckte fram handen.
 
- Hannes, svarade jag och besvarade hennes handskakning.
 
Handen var liten, varm och mjuk. Hon fixerade min blick innan hon med ett litet leende passerade mig så nära att hennes arm strök mot min. Jag följde henne med blicken när hon vände lite på huvudet. När hon såg att jag tittade efter henne log hon lite och vickade lite extra på rumpan. Inbillade jag mig i alla fall.
 
- Maria, presenterade sig nästa tjej.
 
Jag hajade nog till lite när jag fick syn på den vackra brunetten som mjukt fångade in min blick. Det axellånga håret, dom bruna rådjursögonen, höftens mjuka rundning och dom långa benen tilltalade mig direkt. Hennes mjuka hand smög sig in i min och jag kände mig lite fåraktig där jag stod med öppen mun och stirrade.
 
- Hannes, fick jag ur mig.
 
Maria gick förbi mig utan att släppa mig med blicken. En svag doft av parfym slog emot mig när hon passerade. Motvilligt riktade jag uppmärksamheten mot den återstående fnittrande tjejen. Hon var en klassisk blondin med kurvorna på dom rätta ställena, kornblå ögon och fortfarande mycket röd i ansiktet. Det förvånade mig inte ett dugg att Filip var tillsammans med henne, med tanke på kyssen hon givit mig. Vi hade samma smak Filip och jag, Filips mamma hade sett likadan ut.
 
- Kom nu Frida, ropade Jennie lite irriterat åt den vackra blondinen.
 
- Ja kom nu, sa jag och tog ett steg framåt.
 
Jag la armen om midjan på henne och drog in henne varefter jag stängde dörren. Hon fnittrade fortfarande smått hysteriskt med en hand för munnen och tittade på mig med stora ögon. Jag drog henne närmare intill mig bara för att få känna hennes mjuka kropp emot min igen och hon gjorde ingen ansats att komma ur mitt grepp.
 
- Avkomman kommer snart, sa jag och föste in henne i lägenheten.
 
- Avkomma? sa hon lite fåraktigt.
 
Dom andra började skratta åt hennes dumma uppsyn varvid Fridas genans inte blev mindre utan snarare tvärt om. Jag kunde inte annat än att le åt hennes oförstående min.
 
- Ja Filip, sa jag och skrattade lite.
 
Frida fattade fortfarande inte utan stod bara och tittade fåraktigt på mig. Rödfärgen hade försvunnit men ögonen var lika stora som tidigare. Hon såg verkligen bra ut. Den tajta toppen presenterade bysten på ett mycket behagligt sätt och jag kunde se hur hög och fast den var. Samtidigt som höftens mjuka rundning fått toppen att glida upp lite vilket resulterat i att en remsa bar hud exponerats innan byxorna tog vid.
 
- Men Filip sa att han var inneboende? Började hon lite trevande.
 
- Men det stämmer ju, svarade jag, - han är inneboende hos sin pappa.
 
Nu fattade hon.
 
- Oh shit, sa hon och blev om möjligt än rödare i ansiktet, - men du ser ju så ung ut.
 
- Tack för komplimangen, sa jag, - men så var jag bara 16 år när vi fick Filip.
 
Faktum var att han kom till på min debut. Tjejen var en typisk killfavorit och vi hade varit stupfulla båda två. Det var troligen därför jag över huvud taget kommit till. Efteråt tittade hon knappt åt mig men jag tog mitt ansvar så gott det gick. Jag blev vuxen ganska fort även om jag inte var speciellt mogen.
 
Det var först när jag läst ett tag på universitetet som jag mognadsmässigt hann i fatt och sedan dess hade Filip och jag haft en bra relation. Vi träffades inte så ofta som jag önskat eftersom han hade bott hos sin mamma på annan ort så när han skulle börja läsa på universitetet och undrade om han fick bo hos mig så blev jag överlycklig.
 
Jag tryckte ner den generade Frida i soffan där dom andra redan slagit sig ner. Jag hörde att Filip slutat duscha och i väntan på att han skulle komma ut så försökte jag hålla konversationen igång.
 
- Någon som vill ha något att dricka? Frågade jag.
 
- Behövs inte, sa Linus och hivade upp en påse med ölflaskor på soffbordet.
 
- Ingen som vill ha cider eller vin? försökte jag igen.
 
- Vin om det går bra, sa Maria lite diskret.
 
- Inga problem, sa jag och gick ut i köket.
 
Jag korkade upp en flaska Rioja och tog med två vinglas och ölglas till dom andra. Jag satte ner glasen på bordet och hällde upp vin i vinglasen och gav det ena till Maria och tog det andra själv.
­­
- Tack, sa hon och log.
 
- Är ni kursare till Filip allihop? Frågade jag.
 
- Inte jag, sa Maria, - jag är Filips fadder på nationen.
 
Jag nickade.
 
- Det förklarar att du ser lite äldre ut än dom andra, sa jag och bet mig nästan direkt i tungan. Fan, man kommenterar inte en kvinnas ålder.
 
- Stämmer, sa Maria och fnissade till lite, - och du, du behöver inte bli generad. Jag vet att jag är äldre. Jag har snart läst färdigt.
 
Filip räddade mig när han kom ut till oss andra fortfarande lite våt i håret. Han gav Frida och Jennie varsin kram och morsade på Linus och Maria. Hans uppträdande förvånade mig lite. Att han inte kramat om alla tjejerna förbryllade mig, varför bara två av de tre?
 
- Sitt här hos mig Filip, sa Jennie och klappade på platsen bredvid sig.
 
En misstanke slog rot i mitt sinne och blicken jag fick från Filip bekräftade det hela. Själv hade jag varit ganska tillbakadragen som tonåring och med undantag för Filips tillblivelse så hade jag inte haft någon större framgång bland tjejerna. Att Filip däremot hade större framgång gladde mig.
 
Det verkade som om ungdomarna accepterade mig för dom snackade på som vanligt enligt min uppfattning. Tråkiga föreläsare, festskvaller och musik avhandlades och jag kunde konstatera att jag hängde med ganska bra. Med tanke på att ålderskillnaden inte var större än den var mellan Filip och mig så framstod jag nog inte som en vuxen på det sätt som föräldrar brukar göra.
 
Att jag själv studerat juridik vid universitetet underlättade givetvis det hela samt att Filip och jag var ganska lika till både utseende och sätt vilket Fridas misstag vid ankomsten bara bekräftade. Filip var som tidigare nämnts lite mer utåtriktad än vad jag hade varit i samma ålder men det var något jag tagit igen på äldre dar.
 
Ingen verkade hur som helt vara besvärad av min närvaro, snarare tvärt om, blickarna jag fick från Maria skvallrade om något helt annat. Jag kunde ana ett intresse som tycktes växa sig starkare alltmer tiden gick och alkoholen började verka och jag var tvungen att själv konstatera att jag gillade det jag såg.
 
Jag borde inte ha blivit attraherad av Maria eftersom hon definitivt inte var av min typ. Min typ var däremot Frida, hon var mer eller mindre en kopia av Filips mamma. Jag var i alla fall så uppslukad av Maria att jag inte märkte Fridas heta blickar.
 
- Nä, skall vi sticka ut, eller? undrade Linus efter några timmar.
 
Jag slog en snabb titt på klockan och kunde till min förskräckelse konstatera att den var nästan halv elva. Ungdomarna började snabbt samla ihop sig. När Jennie började samla ihop tomflaskorna avbröt jag henne.
 
- Stick iväg ni, sa jag, - jag röjer upp.
 
- Schyst farsan, sa Filip.
 
Dom drog sig mot ytterdörren när jag märkte att Maria stod tätt intill. Blicken jag fick skvallrade om att hon egentligen nog inte ville gå utan hellre hade stannat kvar. Jag log mot henne och strök henne försiktigt över armen. Hon log tillbaka mot mig och så gav hon mig en snabb kram. Kramen var så snabb att jag inte hann ta tag i henne och innan jag hunnit reagera så hade hon passerat förbi mig och ut genom dörren. Även Jennie gav mig en snabb kram innan hon försvann ut.
 
- Hej då, sa Frida och gav mig en puss på kinden.
 
Jag stängde dörren efter dom och det sista jag såg var hur Maria följde mig med blicken. Trött gick jag ut i vardagsrummet igen för att blocka bort glasen och flaskorna. Snabbt bestämde jag mig för att skjuta på allt till morgondagen när tröttheten trängde sig på. Mekaniskt borstade jag tänderna och drog på mig ett par pyjamasbyxor och jag sov hårt sekunden efter huvudet träffat kudden.
 
Kapitel 2, Dambesök.
 
Jag vaknade med ett ryck av att dörrklockan ringde ilsket. Kastade en snabb blick på klockradion och konstaterade att den var strax efter ett på natten. Sömndrucken tog jag mig ut i hallen. Trött som jag var tittade jag inte i kattögat innan jag öppnade utan jag öppnade bara dörren.
 
- Hej älskling, sa Frida samtidigt som hon slängde sig om halsen på mig.
 
Hon gav mig en puss och en svag doft av alkohol slog emot mig. Hon stängde dörren om sig och slängde den lilla handväskan ovanpå min portfölj i fåtöljen. Skorna sparkade hon av sig och sköt med ena foten in dom under skostället.
 
- Va? artikulerade jag sömdrucket.
 
- Jennie fick ta hand om Filip i natt, sa hon och tog mig under armen och drog med mig in i lägenheten.
 
- Och? Frågade jag.
 
- Jo vi kom överens om att hon fick Filip i natt för jag ville hellre pröva originalet, sa hon och fnittrade till lite.
 
Nu hade jag vaknat till så pass att jag fattade vad som hände. Min misstanke om att Filip lägrade både Frida och Jennie var alltså inte helt fel och här stod nu Frida och sa att hon ville testa originalet. Det var över ett år sedan jag senast varit tillsammans med en kvinna och jag var inte dummare än att jag förstod att utnyttja läget
 
- Vad säger Filip om det då? frågade jag.
 
- Han tar inte illa upp. Vi är inte ihop även om vi har kul ihop ibland, svarade hon.
 
Hon gled nära intill mig och slog armarna om min hals. Hennes ögon var lite blanka och jag kunde återigen känna en svag doft av alkohol uppblandat med tuggummi.
 
- Fast du vill kanske inte, sa hon och log mot mig samtidigt som hon pressade brösten mot mig varvid den generösa klyftan mellan brösten exponerades.
 
Frågan var så dum att jag bemödade mig inte ens att besvara den utan jag sökte hennes mun med min och med ett nöjt stön besvarade hon min kyss fullt ut. Hennes tunga var liten och hård och hon kysste mig glupskt.
 
- Kom, sa hon och tog min hand och började gå mot mitt sovrum.
 
Hon saxade oblygt av sig toppen och slängde den ovanpå mina kläder som hängde på en herrbetjänt i hörnet av rummet. Byxorna gick samma väg och där stod hon framför mig i endast behå och små trosor. På nytt gled hon intill mig och jag kunde känna hennes heta hud mot min.
 
- Visa vad du kan, viskade hon i örat på mig innan hon slickade mig på halsen.
 
Jag drog henne intill mig och kysste henne mjukt samtidigt som jag befriade henne från behån. Fridas hud var mjuk och het under mina händer och hon pressade sig hårt mot mig och kved lite svagt in i min mun när jag smekte henne mjukt ner över rumpan. Jag föste henne närmare sängen och när hon slog i sängkanten så la hon sig ner. Mjukt drog jag trosorna av henne och hon lyfte på rumpan och slog ihop knäna för att underlätta.
 
Hon fnissade lite när jag demonstrativt kastade trosorna över axeln och hon fnittrade förtjust när jag drog av mig pyjamasbyxorna och kröp upp efter henne i sängen. Hon drog sig långsamt bakåt allteftersom jag kom efter henne. Jag gled med händerna upp över hennes lena ben som hon hade dragit upp när jag kom närmare. När jag la händerna på hennes knän så särade hon villigt på benen utan att jag behövde visa vad jag ville och hon visade oblygt upp sig.
 
- Ser du något intressant? Frågade hon.
 
- Jag ser en väldigt vacker kvinna, sa jag och böjde mig framåt och kysste henne.
 
Frida besvarade min kyss hetsigt och med en hand om min nacke så höll hon mig hårt mot sig. Efter ett tag så avbröt hon kyssen och tittade med blanka ögon på mig. Ett litet leende spred sig över hennes läppar när hon mjukt började trycka mitt huvud neråt. Jag fattade vad hon ville och jag besvarade hennes leende när jag gled ner mot hennes kön samtidigt som jag smekte henne på utsidan av benen.
 
Doften av upphetsad kvinna ökade ju mer jag närmade mig hennes kön och den friska doften fick mig att bli fruktansvärt upphetsad. Frida var skamlöst våt och hennes blygdläppar hade glidit isär och exponerade hennes svullna inre för mig. Hon hade reducerat behåringen till en smal rand ljust hår som kändes strävt under min hand. Hon flämtade till högt när jag lät tungan glida över hennes lena blygdläppar. Jag kunde känna hur hon spände kroppen varje gång jag lät tungan rita våta streck runt hennes kön och jag kunde ana hur frustrationen steg när jag retade henne. Mjukt drog jag med långfingret längsmed hennes slidöppning några gånger och vätan bokstavligen rann ur henne.
 
- Snälla, kved hon fram.
 
- Säg vad jag skall göra, retades jag.
 
- Använd tungan.
 
- Är det inte det jag gör?
 
- Snälla slicka fittan, pep hon frustrerat.
 
Nu hade jag retats länge nog så jag lirkade in min tunga mellan hennes blygdläppar och smakade ordentligt på henne. Frida stönade nöjt till och hon smakade lika fräscht som hon luktade. Jag kunde känna hennes händer i mitt hår medan jag smekte hennes kön med min tunga. När jag långsamt förde upp mitt långfinger i henne så kved hon svagt och pressade sig mot mig.
 
Jag lät fingret mjukt glida in och ur henne några gånger och jag kunde känna hur hennes kön nästan krampaktigt slöt sig omkring det innan jag mjukt pressade fingret mot det litet skrovliga området i framdelen av slidväggen. Frida kved till lite mer sammanbitet och jag kunde känna hur hennes kön drog ihop sig runt mitt finger samtidigt som hennes kropp stelnade till.
 
När jag tryckte till på hennes klittoris med min tunga så skrek hon till lite kort och började skaka i hela kroppen samtidigt som hon pressade mig hårt mot sig. Jag fortsatte att stimulera henne tills orgasmen ebbade ut i hennes kropp. När de värsta skakningarna ebbat ut så drog hon upp mig till sig och kysste mig hungrigt.
 
- Herre gud vilken smäll, flämtade hon fram.
 
- Så jag dög då? frågade jag roat.
 
- Dög? Det är bara förnamnet, sa hon matt, - jag brukar aldrig få orgasm när jag är med killar.
 
- Med tjejer då? frågade jag lurigt.
 
Hon tittade på mig med fräck blick.
 
- Vanligtvis, sa hon, - men aldrig så här.
 
Jag lade mig vid sidan om henne och lekte med ett finger över hennes kropp medan Frida återfick normal andning och puls. Hon tittade på mig och jag kunde se hur upphetsningen åter infann sig i hennes ögon. Hon lutade sig mot mig och viskade:
 
- Vad kan jag göra för att återgälda? Frågade hon.
 
- Överraska mig, svarade jag, - det är din natt så du bestämmer hur du vill ha det.
 
Ett stort leende spreds över hennes ansikte när hon mjukt knuffade ner mig på rygg och gränslade mig. Jag hade haft full erektion sedan jag klätt av mig och min lem var kladdig av försats. Frida greppade mig och smorde ut försatsen med tummen innan hon satte sig tillrätta. Bestämt sjönk hon ner över min lem som försvann upp i hennes heta inre utan några större problem. Hon var ungdomligt trång och hennes heta våta kön kramade min lem hårt. Frida stönade till lite när våra blygdben möttes och hon satt stilla en stund med lemmen djup i sig innan hon mjukt började rida mig. Hon kysste mig hårt medan hon red mig och jag smekte hennes mjuka kropp där jag kom åt. Hon stannade upp efter en stund och tittade ner på mig.
 
- Vill du ta mig bakifrån? Frågade hon med lite rödblommiga kinder.
 
- Vad du vill, svarade jag.
 
En nöjd min spred sig över hennes ansikte och hon gled smidigt av min lem. Hon ställde sig på alla fyra bredvid mig och svankade djupt.
 
- Ta mig, viskade hon åt mig.
 
Snabbt tog jag mig upp och ställde mig tillrätta bakom henne. Med händerna på hennes höfter gled jag in i hennes heta inre igen. Hennes stön och kvidanden manade på mig och jag kunde känna att jag närmade mig utlösningen när Frida plötsligt stelnade till. Hennes kön krampade hårt om min lem och utan förvarning började jag att tömma mig. Frida pressade sig hårt mot mig och hon stönade utdraget medan orgasmen tog över hennes kropp. Jag kunde höra mig själv stöna och matt lutade jag mig över Fridas rygg när orgasmen ebbat ut. Vi kröp ner under täcket och Frida kröp keligt intill mig. Hon var fortfarande stekhet och vi nojsade och kysstes en stund innan hon stannade upp och tittade på mig med allvarlig blick.
 
- Är alla äldre killar som du? frågade hon.
 
- Hur menar du?
 
- Lika duktiga och hänsynsfulla.
 
- Knappast, svarade jag, - och jag är nog inte så erfaren som du tror men jag lär mig fort genom att vara lyhörd.
 
- Sex är skönt i vanliga fall, sa Frida, - men det här var fantastiskt.
 
- Bra, sa jag, - då vet du vad du kan kräva av killarna i framtiden.
 
- Jag menar, jag kom två gånger och jag som brukar få smeka mig själv till orgasm.
 
Jag drog henne intill mig och gav henne en puss på munnen för att markera att samtalet var slut och Frida la sig tillrätta på min arm och utmattad av älskogen och min långa resa så somnade jag omedelbart.
 
Jag vaknade morgonen därpå av att solen sken in genom en springa i persiennerna. Frida sov fortfarande vid min sida men hon slog upp ögonen när jag smekte henne över kinden. Jag undrade lite för mig själv om hon skulle ångra natten för hon hade ju trots allt inte varit helt nykter när hon kom och jag var ju Filips pappa.
 
- Hej, sa hon och log mot mig.
 
- God morgon vännen, sa jag, - sovit gott?
 
- Som en klubbad säl, svarade hon, - men det är kanske inte så konstigt med behandlingen jag fick av dig i natt.
 
- Du ångrar inget då? frågade jag.
 
- Aldrig i livet, svarade hon, - förresten så är jag nog skyldig dig någonting.
 
- Och vad skulle det vara då? frågade jag.
 
- Om jag inte minns helt fel så var det någon som slickade mig till himlen i natt, sa hon och log pillemariskt.
 
Hon gled mjukt med handen ner över min mage och hon hann knappt greppa min lem förrän den började styvna till.
 
- Lättstartad, flinade hon.
 
- Knappast, sa jag, - men med en så het kvinna i sängen så.
 
Hon fnissade till lite och drog av mig täcket. Mjukt smekte hon min lem samtidigt som hon sökte min tunga. När jag försökte smeka henne över brösten så gled hon undan och lite förvånat tittade jag på henne.
 
- Nej, sa hon, - det är min tur att ge igen.
 
Hon hasade ner lite och jag stönade till lite när jag kände hennes tunga stryka över ollonet. Långsamt lät hon tungan glida upp och ner längs med lemmen och hon masserade min pung mjukt samtidigt som hon lite förstrött runkade mig. Så lät hon lemmen glida in i munnen och långsamt tog hon mig allt längre in samtidigt som hon lät tungan virvla runt.  Frida var duktig och jag kände att det inte skulle bli långvarigt om hon fortsatte så jag avbröt henne mjukt. Hon tittade förvånat och frågande på mig.
 
- Är du säker? Frågade jag.
 
Hon nickade och slöt läpparna om min lem igen och nu så hängav jag mig helt åt min egen njutning. Jag kände hur utlösningen kom allt närmare och när det knöt sig i magen och kroppen stelnade till så runkade Frida mig hårt samtidigt som hon fortfarande virvlade med tungan runt mitt ollon. Med båda händerna om min lem så höll Frida emot när jag pressade mig hårt mot henne och började tömma mig. Jag stönade okontrollerat alltmedan jag tömde säden i munnen på Frida som girigt sög i sig den heta vätskan. Hon fortsatte att suga mig mjukt tills jag matt bara låg och flämtade med slak lem.
 
- Skönt? Frågade hon när hon märkte att jag tittade på henne.
 
Jag orkade bara nicka och med ett stort leende kröp hon upp intill mig. Hon gav mig en kyss och jag kunde tydligt känna smaken av mig själv. Vi kramades ett tag till innan vi tog oss upp och gjorde oss i ordning. Klockan var nästan elva när vi satt och åt frukost när ytterdörren öppnades och Filip kom hem med Jennie tätt efter. Han tittade med förvåning på oss och jag hade lite svårt att tolka vad han tyckte om situationen.
 
Jennie och Frida kramade om varandra och pratade på som om ingenting hänt samtidigt som jag kunde se hur besvärad Filip var. Jag tror att både Filip och jag led oss igenom frukosten och jag var ganska tacksam när jag kunde lämna ungdomarna för att gå till mitt arbete. När jag kom hem på kvällen så verkade Filip vara som vanligt och jag tog inte upp frågan med honom utan beslutade för mig själv att han fick ta initiativet om han ville reda ut något. Frida var en engångsgrej och jag hade inga som helt intentioner att göra något mer av det hela utan lät det bara passera vidare.
 
Kapitel 3, Ett rykte har spritt sig.
 
Några veckor senare när jag hade varit på lunch med några kollegor och hade skiljts från dom för att jag skulle göra några ärenden när jag hörde hur någon ropade.
 
- Hannes!
 
Jag tittade mig omkring och fick syn på Jennie vinkandes en bit bort. Hon sken upp när hon såg att jag sett henne och hon gick mot mig när jag gick henne till mötes. Två andra tjejer var med henne och hon gav mig en kram som jag förvånat besvarade.
 
- Det här är Filips pappa Hannes, presenterade hon mig för dom andra tjejerna.
 
- Ganska uppenbart, sa en av tjejerna och sträckte fram handen, - Johanna.
 
- Mikaela, presenterade sig den andra och även här så kom en liten varm hand in i min.
 
Jennie pratade på om när vi träffats sist om hur trevligt det varit men någonstans så kände jag att det var något helt annat hon ville prata om. Hon flackade lite med blicken och tittade lite irriterat på sina kompisar när Mikaela sa.
 
- Nä Jennie, Jonna och jag drar vidare vi kan väl höras senare?
 
- Visst, sa Jennie och så lättad ut.
 
Tjejerna kramade om varandra och Jennie tittade otåligt på dom medan dom försvann bort. När dom var utom hörhåll så vände hon sig mot mig. Hon hade blivit lite rödblommig om kinderna när hon började svamla lite.
 
- Vad vill du egentligen? Avbröt jag henne.
 
- Jo jag pratade med Frida och…
 
- Och vadå?
 
Hon flackade lite med blicken och sen så såg det ut som om hon bestämde sig för hon tog ett djupt andetag.
 
- Jag vill också ha sex med dig, sa hon snabbt och vek bort blicken.
 
- Hörde jag rätt, sa jag och log.
 
Hon tittade upp och mötte min blick. Hon nickade lite och skruvade lite generat på sig.
 
- Kan du säga det där igen? Sa jag och ställde mig lite närmare.
 
- Jag vill ha sex med dig, viskade hon nästan fram.
 
- Är du alldeles säker? Frågade jag och la upp handen på hennes midja.
 
- Ja, sa hon, - Frida sa att det var helt fantastiskt.
 
- Brukar ni vara så här framfusiga? Frågade jag.
 
- Skall man ha något så får man fixa det själv, svarade hon.
 
- Jag är inte den man som kan säga nej till ett sådant erbjudande, sa jag och smekte henne på kinden.
 
Jennie sken upp och jag kunde se hur upphetsningen bröt fram i hennes ögon. Jag lutade mig framåt och gav henne en lätt puss innan jag viskade.
 
- Då får vi väl se om vi hittar något lämpligt tillfälle då, sa jag.
 
- Jag vill nu, sa hon snabbt, - kan vi inte gå hem till dig?
 
Jag skrattade till åt hennes framfusighet och la armen om henne samtidigt som jag sa ”visst”. Medan vi gick hemåt så ringde jag upp kontoret och meddelade att jag tog resten av dagen ledigt. Jennie höll sig tätt intill mig och hon tryckte sig nästan keligt mot mig samtidigt som hon drog min arm om sig. Jag njöt av att känna den unga kvinnans varma kropp mot min när vi stilla promenerade mot min lägenhet. Vi hann knappt komma in genom dörren förrän Jennie slog armarna om min hals och gav mig en kyss. Hennes mjuka tunga lirkade sig in i min mun och hon kysste mig krävande och med hetta. Hon stönade svagt in i min mun och pressade sig hårdare mot mig när jag smekte henne ner över svanken.
 
Hennes blåa ögon var blanka när hon ivrigt tog min hand och började dra mig med mot mitt sovrum. Hennes händer skakade svagt när hon släppte min hand, snurrade runt och började knäppa upp mina byxor. När hon fått upp bältet och alla knapparna så drog jag toppen över hennes huvud och hon sträckte villigt på armarna för att underlätta för mig. Samtidigt som hon drog ner mina byxor drog jag av henne den korta kjolen och med ett leende på sina läppar stod hon framför mig i sina sexiga vinröda underkläder.
 
Snabbt fick jag av mig min skjorta och byxorna som låg hopknölade runt mina fötter tillsammans med mina strumpor. Jennies kropp var het mot min när hon gled intill mig och kysste mig igen. Min lem låg mot hennes mage och jag kunde känna hur hård jag var när hon med ett litet gnyende pressade sig hårdare mot mig. Mjukt föste jag henne framför mig och snart så tumlade vi omkring i min säng och hon fnittrade glatt när jag la ner henne på rygg och la mig tillrätta på sidan bredvid henne.
 
Jennies blick var full av förväntan när jag smekte av henne den lilla behån efter det att hon hakat upp låset. Hon behövde knappt ha någon behå för att skylla dom små fasta brösten med hårda små bröstvårtor som blottades för min blick. Dom var otroligt vackra och inbjudande och försiktigt smekte och kramade jag dom små kullarna.
 
- Så Frida berättade vad som hänt, sa jag.
 
- Mmm, vi har inga hemligheter för varandra, svarade hon.
 
- Och vad berättade Frida då?
 
- Det vill jag inte berätta, sa hon och såg lite generad ut.
 
- Nähä, sa jag.
 
Jag var ganska säker på vad Frida berättat för Jennie och jag skulle inte göra henne besviken men jag ville höra henne säga det själv eftersom det gjorde mig upphetsad. Mjukt började jag att dra av henne dom små trosorna och hon lyfte ivrigt på rumpan för att underlätta och lite nonchalant slängde jag ner dom på golvet. Hon var underbart vacker och sexig där hon låg naken framför mig och tittade på mig med blank blick.
 
- Något speciellt du vill att jag skall göra? Frågade jag henne väl medveten om vad hennes svar skulle bli.
 
- Snälla slicka mig, pep hon, - Frida sa att det var helt fantastiskt.
 
Jag kröp ner mellan hennes särade ben och jag kunde se att jag egentligen inte behövde slicka henne för hon var så redo som en kvinna behövde vara. Hennes kön var svullet och vätan rann ur henne ner över hennes rumpa. Hon luktade härligt ungt och fräscht och smaken var underbar när jag gled med tungan mellan hennes blygdläppar. Jennie stönade till högt och sköt upp höften mot mig. Jag slickade henne mjukt samtidigt som jag lät långfingret glida upp i henne. Hon kved till när jag stimulerade henne inuti.
 
- Åhh det var det här som Frida menade, flämtade hon fram.
 
Jennie var lättslickad för det dröjde inte många minuter innan hennes nätta kropp spände sig inför orgasmen. Med ett litet skrik briserade den i henne och hennes kropp krampade. Jag fortsatte att stimulera henne inuti medan orgasmen ebbade ut i henne. Efter ett tag tittade hon ner på mig med matt blick.
 
- Herre gud, sa hon, - det var det värsta jag varit med om.
 
- Erfarenhet vet du, sa jag.
 
Hon skrattade till lite och log mot mig samtidigt som jag kröp upp och la mig bredvid henne.
 
- Då har man inte så mycket att komma med då? sa hon.
 
- Om du bara visste vad du har att komma med, sa jag, - du har en helt fantastisk kropp och är otroligt sexig.
 
Hon log stort mot mig och rodnaden hon hade i ansiktet spred sig ner över bröstet på henne när jag gled ur mina boxer.
 
- Ta mig, sa hon och drog i mig.
 
Jag ställde mig tillrätta mellan hennes särade ben och hon greppade min lem. Hon runkade mig prövande några gånger innan hon förde mig mot sitt sköte. Hon var trång men så våt att jag utan några större problem gled in i henne. Jennie stönade till när jag gick i botten och där stannade jag upp och bara kände hur hennes heta kön kramade min lem. Efter en stund blev hon otålig och manade på mig och mjukt men bestämt så började jag att ta henne. Jennie var helt underbart skön och hon låg inte still en sekund. Hela tiden mötte hon mig, manade på och eggade med snuskiga ord och små stön och kvidanden.
 
- Nu snart, flämtade hon samtidigt som hon drog ner mig och kysste mig hårt och hänsynslöst.
 
Jag kände hur hennes kön drog ihop sig och när orgasmen bröt igenom i hennes kropp så trängde jag mig in med kraft och tömde mig djupt inne i Jennie. Vi red ur orgasmerna tillsammans och flämtandes låg jag ovanpå Jennie hårt omslingrad av henne medan pulsen återgick till det normala.
 
- Kom vi duschar, sa hon och tog min hand.
 
Med vattnet strilande ner över oss smekte vi varandra och kysstes och till min stora förvåning så blev jag hård igen. Leendet som spred sig över Jennies läppar gick inte att ta miste på och när hon vände mig ryggen och böjde sig framåt med händerna mot kakelväggen samtidigt som hon svankade hårt så fanns det inget tvivel om vad hon ville. Mjukt gled jag in i hennes heta våta kön bakifrån och stönet jag fick från henne tillsammans med utsikten över hennes kropp fick mig att bli fruktansvärt upphetsad.
 
Jennie mötte mig hårt och hennes stön och kvidanden fick mig att närma mig utlösningen fortare än jag önskade. När så Jennie stelnade till och hennes kön drog ihop sig så pressade jag mig åter hårt in och tömde all min säd djupt i henne samtidigt som hennes kropp skakade av orgasmen. Utmattade stod vi på knä i duschen och kysstes mjukt. Jennie lämnade lägenheten efter att ha gett mig en het kyss och viskat ett ”tack” i mitt öra.
 
Kapitel 4, Bakslag.
 
Några dagar senare satt jag nere på puben med några kollegor på after work när Filip kom in tillsammans med Linus och dom tre tjejerna. Dom hälsade glatt på mig och jag fick en kram vardera av Frida och Jennie. Maria slog sig ner mitt emot mig och tittade lite surt på mig. Jag bjöd hela sällskapet på öl och snabbt så hade alla presenterat sig och samtalet var igång. Till min stora besvikelse så fick jag ingen kontakt med Maria och hon gled undan alla mina försök till kommunikation.
 
Samtidigt så gav hon mig heta blickar när hon trodde att jag inte såg henne för att snabbt se besvärad ut när jag mötte hennes blick. Efter några timmar så drog ungdomarna vidare och jag och mina kollegor skildes åt för att gå hem till sitt. Med fundersamma steg gick jag hemåt samtidigt som jag grubblade över Marias uppträdande. Jag fick ingen rätsida på henne och jag bestämde mig för att höra med Filip om vad som var fel.
 
Filip såg nog att jag bekymrad morgonen därpå när han kom ut till mig i köket.
 
- Vad är det? frågade han.
 
- Jag vet inte, sa jag, - du vet när ni förfestade hemma hos oss så tyckte jag att jag fick ganska bra kontakt med Maria och hon verkade inte helt ointresserad men nu så var hon nästan sur.
 
- Jag tror jag förstår, sa Filip långsamt.
 
- Vadå?
 
- Jo hon var nog intresserad för hon frågade lite om dig så där lite i förbigående så att det skulle låta oskyldigt men…..
 
- Men vadå? Frågade jag otåligt.
 
- Men om jag inte minns helt fel så stod Frida och Jennie och pratade om när dom varit tillsammans med dig och Maria såg inte helt glad ut.
 
- Men vi hade ju inte lovat varandra någonting, det var ju mer en oskyldig flört.
 
- Jo men du förstår, sa Filip, - Maria är lite speciell. Hon är ganska oskyldig och naiv och har blivit utnyttjad tidigare så hon tog nog ganska illa vid sig för hon trodde nog att det var något mellan er.
 
- Fan också, sa jag, - att man alltid skall trampa i klaveret när det gäller kvinnor.
 
- Du gillar Maria ganska bra va? frågade Filip.
 
- För att ha träffat henne en så kort stund så ja, svarade jag.
 
- Jag kan höra mig lite för om du vill? Sa Filip.
 
- Skall du ragga brudar till din gamla far, sa jag och skrattade.
 
- Nej allvarligt, sa han, - jag känner Maria och jag kan höra mig för om du vill.
 
Jag nickade lite samtidigt som jag kunde se på honom att det var något mer som jag bara anade att han inte vågade säga.
 
- Kom igen nu, sa jag, - jag ser att det är något.
 
- Jo, sa han, - det gäller Jennie.
 
”Åh fan” hann jag tänka innan han fortsatte.
 
- Förstå mig rätt, sa han, - jag blev överraskad av att träffa på Frida hemma vid köksbordet men det gjorde ingenting för vi är inte ihop men Jennie gillar jag och det var lite konstigt att höra hur dom båda två pratade om hur det varit tillsammans med min pappa.
 
- Hela den här grejen var en dålig idé, sa jag, - att ha sex med dina kursare. Jag borde ha fattat att jag kunde såra dig, förlåt.
 
- Det är lugnt farsan, sa han, - jag blev bara lite svartis på dig för jag fick arbeta ganska bra med både Frida och Jennie innan jag kom till och dig så kastade dom sig bara om halsen!
 
- Du hade ju röjt vägen för mig, sa jag och la amen om hans axel, - så jag gled ju bara in på en räkmacka.
 
Filip skrattade avväpnande och skakade på huvudet och jag kunde inte annat än att skratta med honom.
 
- Vill du att jag hör mig lite för hos Maria så kan jag göra det? sa han.
 
- Om du inte tar illa upp så skulle jag uppskatta det, sa jag, - för det fanns något hos henne som intresserade mig.
 
Själv så skulle jag ta ett litet samtal med Jennie och reda ut ett och annat!
 
Kapitel 5, Genombrott.
 
Det gick några dagar men en kväll när jag kom hem från arbetet så kom Filip ut ur sitt rum lite mer uppspelt än han brukade vara.
 
- Jag har pratat med Maria, sa han och flinade.
 
Någon pokerspelare skulle han aldrig bli tänkte jag innan han hann fortsätta.
 
- Hon sa att du gärna fick ringa om du ville och att hon var ledig närhelst det gick bra, sa han och räckte över en lapp med ett telefonnummer skrivet på.
 
- Tack, sa jag och tittade på mobilnumret som var nerskrivet på lappen.
 
Filip försvann in på sitt rum med ett flin och jag kunde höra att han ringde upp någon. ”nu skall du få höra” hann jag höra innan han stängde dörren om sig. Det kom några skrattsalvor då och då och jag måste erkänna att jag kände mig ganska billig just då. Jag fingrade lite på lappen med numret till Maria innan jag greppade telefonen och ringde upp henne.
 
- Maria, svarade hon ganska omgående.
 
- Hej det är Hannes, började jag.
 
- Hej, hälsade hon glatt.
 
Vi pratade obehindrat med varandra nästan en halvtimme innan Filip kom ut och flinade mot mig. Han mimade ”Maria” till mig och pekade på telefonen och lite småsur vinkade jag åt honom att gå därifrån. Han gjorde ”tummen upp” och gick flinandes in på sitt rum igen utan att stänga dörren om sig. Maria och jag bestämde att vi skulle träffas för att fika dagen efter och det var mycket lättad jag la telefonen ifrån mig efter att vi avslutat samtalet. Hon verkade uppriktigt glad över att jag ringt och jag så redan fram emot att få träffa henne nästa dag.
 
Jag hade låtit min sekreterare leta upp numret till Jennie och innan jag gick iväg för att träffa Maria så ringde jag upp henne. Hon blev givetvis mycket förvånad av att jag ringde och efter lite kallprat så fortsatte jag.
 
- Du, sa jag, - egentligen så gäller det Filip.
 
Jennie hummade lite till svar.
 
- Jag vet inte exakt vilken relation ni har men han gillar dig ganska bra och vi sårade honom ganska mycket när vi var tillsammans, sa jag.
 
- Jag vet, svarad hon, jag tycker om honom ganska bra så jag vet inte varför det blev som det blev. Men ni är så lika och jag såg nog honom i dig och när Frida berättade hur bra du var så önskade jag kanske egentligen att det var Filip. Men han är lite osäker om du förstår vad jag menar?
 
- Osäker hur då? frågade jag.
 
- I sängen, sa hon lite besvärat.
 
- Men det är ju inga problem, sa jag, - om du kunde berätta för mig vad du ville ha så kan du väl säga till Filip vad du vill ha.
 
- Tar han inte illa upp då? frågade hon osäkert.
 
- Lita på mig, sa jag, - han kommer att vara tacksam för att du bryr dig.
 
Vi småpratade ett tag till innan vi avslutade samtalet och på slutet så lät Jennie som sitt vanliga glada jag. Jag var lite smånervös när jag gick ner till konditoriet där jag skulle träffa Maria. Hon stod utanför och väntade när jag kom och jag kunde se hur hon sken upp när hon fick syn på mig.
 
- Hej, sa hon och gav mig en kram.
 
- Hej, sa jag och besvarade tacksamt hennes kram.
 
Vi blev sittande i nästan fyra timmar och det var när personalen började slänga sura blickar på oss som vi lämnade vårt bord och gick ut. Maria var verkligen precis en så trevlig och underbar människa som hennes första intryck gett. Hon var intresserad, intelligent och mycket charmig. Jag insåg att ju mer tiden gick och jag lärde känna henne desto mer uppskattade jag henne och jag tyckte mig ana att hon gjorde det samma. Det kom som en liten chock att hon var så pass mycket äldre än Filip och hans kamrater men hon hade precis fyllt 30-år. Kramen jag fick när vi tog farväl av varandra var betydligt längre än den vi börjat med och jag kunde ana en värme i den som bådade gott för framtiden.
 
Filip var hemma när jag kom hem och jag gick direkt in till honom och slog mig ner på hans säng.
 
- Tjena farsan, sa han.
 
- Hej, svarade jag.
 
- Gick det bra med Maria? Frågade han och log.
 
- Över förväntan, svarade jag.
 
- Tänkte väl att det skulle gå bra, sa han.
 
- Tack, sa jag, - sen så har jag pratat med Jennie.
 
Jag såg hur han ryckte till lite och såg lite bekymrad ut.
 
- Och? Frågade han.
 
- Ingen föds mästare, svarade jag.
 
- Va?
 
- Om du försöker att inte vara så grabbig och spela så erfaren så tror jag att Jennie kommer att lära dig en hel del om hur hon vill ha det, sa jag, - och då kommer du att uppleva något riktigt häftigt.
 
Filip var rejält generad det såg jag men samtidigt så kunde jag se att han var mer tacksam än förnärmad för att jag tagit upp hans förhållande med Jennie.
 
- Det är inte alltid så lätt att vara ung kille idag, sa han.
 
- Just därför så lönar det sig bättre att vara lite ödmjuk, sa jag, - speciellt när det gäller Jennie.
 
Nu var han rejält generad och tittade ner i golvet när jag fortsatte.
 
- Man behöver inte vara någon Einstein för att fatta att hon gillar dig så behandla henne som den gudinna hon är så skall du nog få se på grejor för hon är helt fantastisk i sängen.
 
Det sista sa jag med ett leende på mina läppar samtidigt som jag petade Filip i sidan. Han skrattade till lite förläget och jag kunde se att han var ganska tacksam för att jag pratat med Jennie.
 
- Tack pappa, sa han när jag lämnade rummet.
 
Han kallade mig aldrig för pappa utom när han var känslosam och ville visa hur mycket han tyckte om mig så hans tack värmde inom mig.
 
- Ta henne, sa jag, - och släpp henne inte!
 
Kapitel 6, Början på slutet.
 
Under de efterföljande veckorna träffades Maria och jag ett par – tre gånger i veckan, vi fikade, gick på restaurang och på utställningar och konserter. Efter ett tag började vi att hålla varandra i handen när vi gick och en onsdag efter två månader så fick jag en puss på kinden när jag släppte av henne utanför hennes studentboende.
 
- Kan du komma hem till mig på middag på lördag? Frågade hon innan hon slog igen bildörren.
 
- Hemskt gärna, svarade jag.
 
- Klockan sju då? Blir det bra? Frågade hon.
 
- Perfekt, sa jag och log mot henne.
 
- Bra, sa hon och log mot mig samtidigt som hon slog igen dörren.
 
Hon vinkade när jag körde iväg och jag kunde se i backspegeln att hon stod kvar länge och tittade efter mig. Som tur var så hade jag fullt upp på arbetet resten av veckan och jag hann även ta en sväng till London för att träffa en klient.
 
Kapitel 7, En fantastisk kväll.
 
Jag var något nervös när jag anlände till Marias studentboende uppklädd i kostym och med en ros inslagen i cellofan. Jag hade funderat länge på om jag verkligen skulle ha med en ros eftersom det kunde uppfattas som lite gammalmodigt men jag beslutade ändå för att ta med den eftersom hon nog inte var så bortskämd med att få blommor.
 
Jag ringde på och hörde hur någon rörde sig mot dörren och så öppnades den. Framför mig stod Maria i en snäv svart klänning som slutar strax ovanför knäet, i u-rinningen kunde jag precis ana hennes små bröst. Hon var barfota och när hon fick syn på mig lös hennes ögon upp.
 
- Vad fin du är, sa jag.
 
Hon fnittrade till lite generat.
 
- Tycker du?
 
- Du är helt underbar, sa jag och skrattade. Hon drog in mig i lägenheten, stängde dörren och gav mig en kram.
 
- Välkommen.
 
- Tack, svarade jag och räckte fram blomman.
 
- Åhh, va snällt, kom in.
 
Hon tog rosen och gick in i lägenheten. Jag tog av mig skorna och följde efter. I rummet hade hon dukat det lilla köksbordet med servetter och levande ljus. I hela lägenheten brann värmeljus och ur datorn strömmade mjuk musik. Teven var på men ljudet avstängt. Hon kom ut ur pentryt med blomman i en vas och ställde ner den på bordet.
 
- Hungrig? Frågade hon.
 
- Som en varg, svarade jag.
 
- En liten välkomstdrink? Frågade hon.
 
- Tack gärna, sa jag.
 
Jag fick ett glas med något mousserande i och Maria log mot mig när hon sträckte över glaset.
 
- Skål då.
 
- Skål.
 
Vi smuttade på drinken under tystnad. Jag tittade på Maria och hon rodnade lite.
 
- Sätt dig ner så kommer jag med förrätten, sa hon och gick ut i pentryt.
 
Jag slog mig ner och Maria hämtade förrätten. Det var trångt vid det lilla bordet, vi fick sitta med benen mellan varandra men maten smakade underbart gott och när vi ätit klart huvudrätten så satt vi kvar och pratade medan vi drack av vinet Maria serverat till. Omedvetet så gled hennes hand lilla varma upp över min och våra fingrar flätades ihop.
 
- Du är fin, sa jag när våra blickar möttes.
 
Hon rodnade lite och slog ner blicken innan hon lyfte den igen.
 
- Du med, viskade hon.
 
- Får jag kyssa dig? frågade jag med låg röst.
 
Maria nickade bara och när jag böjde mig över bordet mot henne så höll hon sin blick stadigt i min för att sluta ögonen när våra läppar möttes. Kyssen var mjuk och trevande, mer sensuell än erotisk, och när jag lutade mig bakåt igen så slog hon upp ögonen och log tacksamt mot mig.
 
- Vill du ha efterrätten nu? Frågade hon.
 
- Hemskt gärna, svarade jag.
 
Hon drog med mig ut i det lilla pentryt där vi fick trängas för att få plats. Hon öppnade kylskåpet och tog ut två små skålar med någon kräm i som hon dekorerade med styckefrysta hallon som hon tog ur en burk. Hon gav mig en sked och en av skålarna och tog själv den andra skålen.
 
- Mascarponekräm, sa hon och tog en klick på skeden som hon förde mot min mun.
 
Jag förstod vad hon tänkte göra så jag gapade och slickade av skeden. Smaken var ljuvlig. Jag upprepade processen med att ge henne en sked och så höll vi på tills båda skålarna var tomma. Vi ställde ifrån oss skålarna och mjukt la hon armarna om min hals och gav mig en kyss. Hennes silkeslena läppar smekte mina och hennes tunga lirkade sig in i min mun och smakade på min. Så stod vi länge i det trånga lilla pentryt och njöt av varandras värme samtidigt som vi smakade på varandra.
 
- Kom, vi sätter oss på sängen, sa jag och tog hennes hand.
 
Maria stängde av musiken som spelades i datorn och plockade med sig fjärrkontrollen till teven. Under tiden hade jag satt mig i den kombinerade sängen och soffan. Hon kröp upp i sängen och satte sig mellan mina ben med ryggen mot mitt bröst och lutade huvudet bakåt mot min axel. Jag slog armarna runt henne och lät händerna vila på hennes mage samtidigt som jag gav henne en puss på halsen. Hon ryste till och drog till sig filten som hon drog upp över oss. Plötsligt så märkte jag att Maria grät och tårarna trillade som på ett pärband ner över hennes kind.
 
- Men hur är den vännen? Frågade jag bekymrat.
 
Det dröjde en lång stund innan hon svarade.
 
- För ett par år sedan var jag tillsammans med en helt underbar kille som hette Jonathan. Det var verkligen helt perfekt och han var snäll, förstående och tog hand om mig samtidigt som han uppmuntrade mig och pushade på. Men så efter ett tag så förändrades han! Hans humör skiftade våldsamt och han kunde ena sekunden vara helt underbar för att i nästa sekund kasta saker omkring sig. När jag pratade med hans föräldrar så visade det sig att han var manodepressiv och medicinerade mot det men nu hade han slutat ta sin medicin för allt var ju så bra.
 
Hon gjorde en kort paus och torkade bort tårarna från ansiktet innan hon fortsatte.
 
- Det blev bara värre och värre hela tiden och till slut orkade och vågade jag inte längre och fastän han aldrig skadat mig så jag gjorde slut. Två dagar senare så hittades han i badkaret med handlederna uppskurna utan att han lämnat något brev. Hans föräldrar anklagade mig aldrig men ända sen dess så har jag haft svårt att tycka om någon i rädsla för att det skall upprepas.
 
Jag var förstummad! Hennes beteende fick plötsligt en förklaring och jag förstod varför hon varit så reserverad mot mig.
 
- När jag sen hörde Frida och Jennie prata om när du var tillsammans med dom så blev jag rädd.
 
- Jag förstår att du blev besviken på mig och rädd för att bli sårad igen men det var inte planerat utan det blev bara så, sa jag uppriktigt.
 
- Nej! Inte så, sa hon, - vi hade inte lovat varandra någonting men jag hoppades att du kände detsamma som jag och när Frida och Jennie berättade hur fantastisk och hänsynsfull du var så blev jag rädd för att förlora något som jag inte ens hade.
 
- Jag är här nu, sa jag och drog henne tätare in i min famn.
 
Vi satt stilla länge och tittade på filmen i teven utan att säga någonting samtidigt som jag smekte henne mjukt över magen med mina tummar. Maria strök sina heta fingertoppar över mina händer och jag kunde känna hennes kroppsvärme mot mitt bröst och under mina händer. Plötsligt vred hon lite på huvudet och tittade på mig.
 
- Är det skönt?
 
- Mmmmm, svarade jag.
 
Jag fick en liten puss på kinden och så fortsatte vi titta på filmen igen. Försiktigt pussade jag henne på halsen nedanför örat och hon lutar huvudet framåt och nedåt så att jag skulle kunna komma åt bättre.
 
- Mer, sa hon samtidigt som hon tog tag om mina händer och drog mina armar hårdare omkring sig.
 
Jag fortsatte att gosa och pussa henne på halsen och hon kröp mer och mer upp i min famn. Till slut så hade hon dragit upp min högerhand så högt att den vilade på hennes bröst. Försiktigt kupade jag handen om bröstet och smekte det försiktigt med min tumme.
 
Maria skruvade lite oroligt på sig samtidigt som hon gnydde till och la upp handen om min. Hon pressade min hand hårdare mot sitt bröst samtidigt som hon förde ner min vänsterhand mot sitt kön. Jag kunde inte komma åt att smeka henne ordentligt eftersom hon hade klänning på sig men jag smekte henne så gått det gick. Plötsligt så vände hon upp ansiktet mot mig och gav mig en het kyss. Hon lutade sig framåt och sa:
 
- Dra ner dragkedjan.
 
Jag drog ner dragkedjan på klänningen och smekte den av hennes axlar. Hon hade ingen behå på sig och mjukt smekte jag hennes mjuka heta rygg innan hon lutade sig tillbaka mot mig. Hon lyfte på rumpan samtidigt som hon ålade sig ur klänningen och sparkade därefter ner den på golvet tillsammans med filten. Därefter tog hon tag om mina händer igen och drog dom omkring sig. Hennes hud var het under mina händer och hennes bröstvårta var styv och hård. Hennes trosor var heta och fuktiga och hon stönade svagt när jag smekte henne mjukt genom det tunna tyget.
 
- Snälla innanför, gnydde hon.
 
Mjukt gled jag upp med handen på hennes mage för att vända ner igen, den här gången innanför det tunna tyget. Mina fingrar passerade genom det mjuka stubbade håret innan mitt långfinger gled ner mellan hennes heta lena blygdläppar.
 
- Jösses , sa jag när jag kände hur vått det var.
 
- Snälla smek mig, gnydde hon samtidigt som hon särade på benen och lyfte underlivet mot min hand.
 
Försiktig började jag att föra fingret upp och ner i den blöta och heta skåran. Maria skruvade mer och mer på sig samtidigt som signalerna om att hon närmade sig klimax blev bara tydligare. Plötsligt så stelnade hon till och pressade min hand hårt mot sitt kön samtidigt som hon började skaka okontrollerat. Hennes orgasm varade länge men långsamt så började hennes kropp att kränga allt mindre för att slutligen ligga som en säck potatis i min famn. Hon andades tungt och mumlade något ohörbart. När hon kvicknade till krånglade hon sig upp på alla fyra och gav mig en het och djup kyss.
 
- Tack snäll, sa hon och log mot mig.
 
Försiktigt började hon att klä av mig och när min överkropp var bar så satte hon sig gränsle över mina ben och smekte mig på magen upp över bröstet och axlarna. Hon började knäppa upp mina byxor samtidigt som hon sökte min mun med sin och gav mig en djup kyss.
 
Jag smekte henne små bröst försiktigt och Maria skruvade på sig och pressade ena handen mot min kraftigt bultande lem. Smidigt fick hon upp mitt bälte och gylfen och samtidigt som hon reste sig upp så började hon dra av mig byxorna. Jag lyfte på höften så att hon skulle kunna få av mig dom hindrande plaggen.
 
Ett litet – Mmm, kom över hennes läppar när hon greppade min lem och sakta började smeka mig. Beröringen fick en våg av värme att spridas i min kropp och jag kunde inte hålla tillbaka ett stön av vällust. Långsamt drog hon av mig kläderna helt och släppte ner dom i en hög på golvet samtidigt som hon gled ur sina trosor.
 
- Slicka mig, viskade hon samtidigt som hon gled ner på rygg vid min sida.
 
Försiktigt började jag att kyssa henne på halsen för att långsamt arbeta mig ner över hennes heta kropp. När jag slickade på hennes styva bröstvårtor jämrade hon sig svagt och pressade sig mot mig. Hela tiden följde hon mig med blank blick och hon log mot mig när jag tittade upp mot henne. Försiktigt gled jag ner mellan hennes ben som hon mjukt och villigt särade på. Hennes kön var vackert, svullet och mycket vått! Doften var överväldigande och när jag smakade på henne så blev jag nästan vimmelkantig av den underbara doften och smaken.
 
Maria lyfte höften mot mig och stönade högt när min tunga gled in i hennes kön. Samtidig som jag slickade henne så smekte jag hennes silkeslena lår och mage. När jag kände hur hon började spänna sig och det började rycka lite okontrollerat i hennes kropp så krokade jag upp ett finger i henne och stimulerade henne inuti. Hon skrek till när orgasmen kom i hennes kropp och hennes kön pulserade hårt runt mitt finger samtidigt som njutningen strålade ut från hennes ansikte. Långsamt återhämtade hon sig och leendet hon gav mig gick inte att missförstå.
 
Mjukt knuffade hon över mig på rygg och satte sig gränsle över ett av mina ben. Jag kunde känna hur vätan från hennes kön rann över mitt ben. Försiktigt greppade hon min lem och nästan smärtsamt långsamt blottade hon mitt av försatts kladdiga ollon. Förvånad hörde jag mig själv stöna när min lem gled in i hennes heta mun. Eggad av min reaktion lät hon min lem glida in och ut ur hennes mun samtidigt som hennes tunga stimulerade mig. Veckor av uppdämd åtrå fick mig att snabbt närma mig utlösningen och när jag kände hur jag blev hårdare och större så lät Maria min lem glida ur sin mun. Hon tittade upp mot mig och slickade sig om läpparna samtidigt som hon hasade sig upp över mig. Hon kysste mig hungrigt och gned sitt blöta kön mot min dunkande lem.
 
- Snälla ta mig, viskade hon.
 
Jag tog tag i henne och välte runt henne på rygg och placerade mig själv mellan hennes ben. Hon fnittrade till lite och makade sig tillrätta och gled upp med sina långa heta ben om min höft samtidigt som hon greppade min lem.
 
- Kom in i mig, manade hon på mig och försiktigt började jag att glida in i henne.
 
Jag gled mjukt in i henne och hon spärrade upp ögonen och ett litet – Oohh, kom över hennes läppar när jag gick i botten. Vi låg stilla ett tag och lät hennes kön anpassa sig innan jag försiktigt började ta henne. Vi älskade långsamt med varandra när hon plötsligt pressade sig hårt emot mig.
 
- Ta mig hårdare, stönade hon fram.
 
Eggad och hetsad av hennes stön arbetade vi oss mot den gemensamma orgasmen. Under mig stönade Maria högre och hon mötte mig allt hårdare när jag kände hur hennes kön drog ihop sig om min lem. Krampaktigt pulserade hennes kön runt min lem när hon skakandes kved ut sin orgasm. Hennes extas fick min egen utlösning att ta fart och jag pressade mig hårt in för att tömma all min säd djup inne i henne. Hårt omslingrade av varandra återvände vi båda till verkligheten och Maria log mot mig när jag mötte hennes blick.
 
- Jag är kär i dig, viskade hon till mig.
 
Själv hade jag känt förälskelsens sötma några veckor och vissheten om att mina känslor var besvarade fick en våg av tillfredställelse och tacksamhet att forsa genom min kropp. Berusad av förälskelsens sötma bekräftade jag hennes känslor och hon kramade mig hårt.
 
Marias kropp var varm mot min när jag senare långsamt gled in i sömnens rike. Morgonen därpå vaknade jag av hennes heta läppar på min kropp och vi älskade igen hett och passionerat innan vi tog en promenad hand i hand.
 
Kapitel 8, Epilog.
 
Filip hade blivit lite generad när vi berättade att vi var tillsammans men han fann sig snabbt i situationen och när Maria efter ett par månader flyttad in till oss så kunde jag ana ett litet gillande leende i hans ansikte. När vi några år senare tillkännagav att vi skulle fira vår kombinerade 35 och 40-års dag med att gifta oss så stödde han oss helhjärtat och jag kunde se i hans ögon att han var mycket stolt över sin gamla pappa. På vår bröllopsdag berättade han högtidligt med Jennie vid sin sida att dom förlovat sig och jag kunde i mitt stilla inre tänka den snuskiga tanken att inte alla har haft sex med den blivande sonhustrun och kommit undan med det.

55 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

stahl

Mycket bra tycker om kapitel tänket och längden, samt uppbyggnaden till slutet alltid roligt med en twist som sista raden.

Mycket bra

2/9, 2023 kl. 20:55

#8

~K~

Underbar!!

9/11, 2016 kl. 09:20

#7

Ronneby


En underbar novell. Välskriven och genomtänkt, det är en fröjd att läsa.

Epilogen fick mig att dra på smilbanden också :)

15/2, 2012 kl. 00:39

#6

Zeri

En skön och välskriven novell som ger mersmak!

6/12, 2009 kl. 11:54

#5

Maj

Så bra som en sexnovell blir!

19/11, 2009 kl. 23:08

#4

Pilla

Helt underbar novell.Kram Pilla

18/11, 2009 kl. 21:20

#3

Nils

Ja jag håller med.Har läst den förr & den var bra då & den har inte blivit sämre tvärtom. MVH.N

18/11, 2009 kl. 19:15

#2

Mats R


Blyerts har helt rätt som vanligt!

Mats

18/11, 2009 kl. 18:06

#1

Blyerts

Det är en gammal goding som tål att läsas om!

18/11, 2009 kl. 16:02