Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/7, 2010 kl. 16:45, av knakillen

Den oväntande vändningen.

Jimmy och hans sambo Sofia har bjudit hem Jimmys kompis Johan på middag.

Den oväntade vändningen.
 
Personer i berättelsen.
 
Jag(Jimmy) 175cm normalbyggd blå ögon brunt hår välvårdad 30 år.
Sofia 165 normalbyggd bruna ögon svart hår sexig rumpa härliga bröst c-d80 adopterad från Indien 25 år.
Johan 180 lite tränad blå ögon brunt hår 30 år.
 
Under kvällen hade det blivit en del goda skratt lite öl o vin samt god mat.
Jag och Sofia hade bjudit hem en kompis till mig som är singel.
Ju mer vin det blev desto mer gled samtalet in på sex.
Vi pratade ställningar mm, vad vi provat och inte provat.
Kände att jag blev hård och kunde inte vända om tankarna, när Johan skulle gå för att svara i sin mobil kände jag Sofias hand mellan mina ben.
Hon smekte  hårt utanpå mina byxor o viskade i mitt öra att hon var kåt o ville ha mig, vilket inte gjorde mig mindre kåt o hård.
Johan kom snart in till oss igen och samtalet fortsatte på samma ämne, undrar om han märkt nåt?
 
Efter ett tag frågade Sofia om vi hade testat runka bulle någon gång, om vi kände någon som gjort det eller om detta bara var en skröna.
Varken Johan eller jag hade erfarenhet att runka ihop med andra killar visade sig och visste heller ingen som testat runka bulle fast vi båda visste vad det var.
Sofia som hade blivit lite mer vågad efter sista glaset vin fast hon bara var inne på det tredje sa att hon skulle tycka det var upphetsande att se 2 killar runka och sa lite utmanande att det skulle väl ni aldrig våga?
Vi sa att vad skulle vi få för det? Snabbt svarade hon att hon kunde med vara naken om det kändes bättre.
Jag försökte hitta en undanflykt med att vi ändå inte hade en bulle hemma när Johan skämtsamt sa att vi kan ju använda Sofia istället vilket hon var med på...
Efter en kort fundering sa jag:
Ok så här gör vi, Du och jag runkar och vi sprutar på min sambos (Sofia) mörka rakade mus, den som sprutar sist får slicka hennes mus ren.
Johan visste att jag var riktigt kåt nu utan att jag anade det syntes så väl, man såg det på mina ögon samt att det började puta i mina byxor.
Om  inte Johan minns helt fel hade Sofia någon gång tidigare sagt att när Jimmy är riktigt kåt kan han gå med på vad som helst.
Perfekt tillfälle att testa det just nu tänkte Johan, han sa lite retfullt: Jag tror aldrig DU KAN VINNA, samtidigt som han log mot mig.
Jag svarade att jag var beredd att slå vad om det, exakt de orden var det Johan väntat på.
Han hade ifrågasatt om jag verkligen trodde jag kunde vinna detta....klart jag kan tänkte jag, då kom följdfrågan om jag var så säker jag kunde slå vad om det.
Det innebär att skulle jag förlora skulle jag få slicka Sofias rakade mus ren av både hans o min sperma samt att han skulle få ha sex med henne.
Jag sa OK, för jag skulle omöjligt kunna förlora detta så det kändes som ett säkert vad, tur bara att sambon inte visste vad vi slog vad om!
Bra tänker Johan, nu har jag honom precis där jag vill dags att höja vadslagningen…
Vad säger du om att förloraren betalar vinnaren 5000kr också, jag visste Jimmy inte kunde säga nej nu han skulle bara se sig själv nu hur kåt han ser ut utan att själv veta om det.
Jag svarar snabbt ja. Det sitter inte fel med 5000 extra på fickan tänker jag, samtidigt som jag vet att jag kommer vinna då jag precis innan hade runkat utan att komma på toaletten så jag inte har långt kvar.
Men det jag inte visste var att medan jag var på toaletten hade Johan gjort en deal med min Sofia om att om hon såg till att han vann skulle hon få 1000kr fast hon fick inget säga till mig!
Det innebar att Sofia skulle runka båda oss en i varje hand.
Detta ser ut att bli spännande tänker Sofia, undrar hur många tjejer som fått runka o se 2 nakna snygga killar samtidigt som sedan ska spruta på min nyrakade mus för att sedan förloraren ska få slicka mig ren efter dem båda.
Som en extra bonus hade Johan gjort en deal med mig utan min sambos (Jimmy) vetskap, dealen var följande: lät jag Jimmy förlora= spruta sist skulle jag få 1000kr, det kan bli ett par snygga stövlar tänkte jag leende och sa ja.
Det skulle inte vara värre än att Jimmy skulle få slicka mig ren av deras sperma.
 
Vi klär av oss alla 3 Sofia tar av sig helt naken jag ser att hennes mus är nyrakad o len och jag lägger märke till att Johan inte heller kan slita blicken från hennes nakna kropp.
Han granskar hela henne hennes putande rumpa och hennes stora bröst som hänger lite då hon tagit av sig tröja och bh.
Jag ser att Johan har en betydligt större snopp än mig och att Sofia verkar uppskatta vad hon ser, både jag och Johan står helt nakna framför Sofia med stenhårda stånd med lite försats rinnandes...
Sofia säger att hon vill runka oss båda och vi får inte göra något för att hjälpa till. Det har varken jag eller Johan något emot.
Hon lägger sig ner på soffbordet med rumpan vid bordskanten framför oss tar en av oss i varje hand och sätter igång i lagom fart, jag ser hur hon betraktar Johans snopp och nästan drömmer sig bort för en sekund.
Hon tittar på mig och jag ser i hennes ögon att hon är kåt.
Känner att jag är på väg att spruta ganska snart och att jag har segern inom räckhåll, andas lite tyngre med halvöppen mun.
Precis innan jag ska spruta stannar Sofia upp med mig och ökar takten med Johan, hård, kåt och på gränsen har jag svårt att förstå vad som händer...
Jag hör hur Johan stönar till och sprutar på hennes mus det kommer mycket och jag ser hur hans vita sperma täcker hennes mörka renrakade lena hy och rinner lite ner mellan blygdläpparna.
Samtidigt som jag inser jag förlorat börjar Sofia runka mig igen och min utlösning kommer inom 10 sekunder, men ändå försent även jag sprutar en hel del samtidigt som magen drar ihop sig i kramper stråle efter stråle...Jag vet att jag förlorat och ser hur nöjd Johan ser ut, samtidigt som jag slickar min Sofia ren av vår  gemensamma sperma vet jag att Johan kommer ha sex med henne innan kvällen är slut och att jag är 5000 fattigare.
HUR KUNDE DETTA SKE??
Lustigt nog ser Sofia lite nöjd ut och njuter då jag slickar henne ren.
Sofia tycker det känns härligt ligga naken med styva bröstvårtor, blöt mus o haft en killes snopp i varje hand, just nu nersmetad av sperma på musen men den slickade Jimmy upp just nu, tycker nästan lite synd om honom men känner mig nöjd med att hon vunnit 1000kr.
När hon ligger o njuter som mest säger Johan att han vunnit ett vad att ha sex med henne, hon stelnar till och nästan försöker skyla sina bröst o mus med sina händer men inser snart att det är meningslöst. Hon känner sig  genast naken utlämnad...detta var inget jag visste om, tänker hon.
Johan njuter när han ser mig slicka ren Sofias renrakade mus efter att vi spruta på den båda två och att han samtidigt vet att jag förlorat både 5000kr och Sofias kropp utan att riktigt veta hur det kunde hända.
Det vi inte visste var att allt var planerat redan innan middagen då jag vid ett tidigare tillfälle sagt att Sofia blir lite sexsugen efter några glas vin och brukar kunna gå med på en del, samt Sofias avslöjande at att när jag blivit tillräkligt kåt så brukar i alla fall hon kunna få mig till vad som helst.
Det vara bara efter att vi börjat prata om sex och Johan ser att vinet börjat göra sin verkan på Sofia och att jag blir lite tänd säga att han fått ett sms som jag måste ringa upp om.
Precis som Johan hoppats på så börjar Sofia kåta upp mig lagom till han kommit ut till köket, Johan ger oss lite tid så Sofia ska kunna få mig ordentligt kåt för att Johan sedan ska kunna få mig dit han vill.....
 
Nu var jag den stora vinnaren tänker Johan och njuter av segern.
 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

nij72

En dröm jag har, få slicka rent fitta eller rövhål från sperma, vill känna mig undergiven

12/12, 2023 kl. 22:08

#2

Ronneby

Det hade varit trevligt att få läsa lite mera...

13/2, 2012 kl. 19:03

#1

knakillen

Kommentera gärna novellen vad som ni gillar och vad som kan bli bättre.
Önskas fler noveller om Sofia och Jimmy?

24/7, 2010 kl. 15:09