Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/1, 2010 kl. 16:16, av Blyerts

GOTT NYTT ÅR!

Om en nyårsafton som börjar som ett drama av Lars Norén, men ändå slutar bra

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

46 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Blyerts

Tackar för de orden Deep.
Det alltid roligt när det kommer något uppskattande om en novell som har några år på nacken!

3/9, 2015 kl. 11:59

#7

Deep

Underbart text att börja dagen med, eller sluta. Tack Blyerts!

3/9, 2015 kl. 09:31

#6

novellist

Glasklar femma, precis som övriga Blyerts-alster jag läst!

15/5, 2010 kl. 10:46

#5

Blyerts


Ellen-Karin!
Nej. jag tar inte illa upp! Och du har gjirt Hannea II glad!

8/1, 2010 kl. 08:44

#4

Nils

Att ni fick till det med det kaos som Nyårs afton började med.Men med gamla vänner så kan tydligen allt hända.Att sakta upphettsa henne & sedan ta henne så nära in i himmlen som kan komma.Har ni inte tänkt på en repris eller ett återsende?Vad det gäller det intima så passa ju allt bra hon kunde ju ta emot hela även sperman fick plats.När ska ni prata om att flytta ihop permanent ni har ju sneglat på varann så länge.När nu debuten blev så lyckad så är det naturligt att det blir så att ni växer samman till ett par.Jag går kanske händelserna i förväg det lätt till när man lever in i det man läser Förlåt. M.V.H. N. ( alla stjärnorna till dej )

7/1, 2010 kl. 11:32

#3

Hannes II

Samma klass som vanligt och en värdig 5:a! Det värmde i själen att konstatera att även Blyerts är en människa av kött och blod som kan slarva med korrekturen! * hi hi * :-)

7/1, 2010 kl. 08:07

#2

~K~

Blyerts, du förnekar dig inte!
5:a direkt sörru. :-)

6/1, 2010 kl. 23:02

#1

Ellen-Karin

Å den här var härlig! Fabbe verkar vara en kille i min smak. :-P (Nu tänker jag vara fånig och påpeka att han råkat få heta Abbe i ett par meningar en bit ner. Det är verkligen inte hela världen, men det kan ju vara bra att veta, tänkte jag. Hoppas att du inte tar illa upp!)

6/1, 2010 kl. 20:43