Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/1, 2010 kl. 23:33, av Chokladkekks

Relax

Del 1 av 2 i serien Ödets ironi

Jag är en nybörjare så kritisera inte för hårt.
Fantisera kan alla, men att sätta ner det till ord är knepigare.
Trevlig läsning ;)




Relax. 

         
  -   Ska du med och kolla in A-laget idag?'
  -   Nej, jag hoppar. Ska in och ta en relax dag idag. Ses imorgon?
  -   Japp, kommer halv som alltid. Ha det inte för skönt.


Ljudet av Annas cykel som försvann och lugnet som kom efter det var som balsam för Alex själ. Hon skulle äntligen få en lugn dag, helt för sig själv.

Det hade varit länge sen sist nu.

Inte för att hon inte trivdes i andras sällskap, det gjorde hon, men ibland behövde man bara ta det lugnt och sitta i sin ensamhet och bara vara.

Och inte nog med det, hon hade fått gratis inträde till relax avdelningen på stora hotellet.

Basta, bada, massage. Allt man bara kunde drömma om och det hade hon, Alex Seinborn, fått i ett onödigt stort paket tidigare denna vecka när hon då hade levt i 17 vårar.

Hon hade 14 gånger att avverka, hon längtade redan till första.

Promenaden hem, som annars tar fem minuter, tog idag hela tjugo.  Hon dröjde på stegen, stannade och lyssnade på fåglarna, drog in den fräscha luften.

Den bästa tiden var här.
Våren går över till sommar.


Dörren stängs med ett knäpp, efter de lugna promenaderna var detta nästan för högljutt. Folk springer kors och tvärs, med handdukar eller väskor.

Säsongen var kommen och hotellet var nästan fullt av gäster, men Alex bara log. När hon kom till avdelningen hon skulle till skulle det bli skönt och tyst igen.

Hon ökade på stegen.

Vakten till relax avdelningen kände igen henne sen tidigare, log brett och sträckte fram handen.
       
  -   Jasså, Alex ska relaxa lite?

  -   Ja, det ser så ut va.
        
  -   Härligt, betalar du?
        
  -   Nej, kuponger !

Med ett leende över hela ansiktet sträckte hon fram den ena. Öppnade dörren och gick mot damernas.

Luften var behagligt varm när hon kom ut i sin åtsittande bikini efter att ha tillbringat en kvart inne på damernas.
Hon ökade stegen när hon såg massage bordet, härligt. Men mitt i ett steg hejdar hon sig, där framme står inte Susanne, hennes vanliga massör utan en man.
En jävligt sexig sådan också.
Mannen ser hennes tvekan och viftar med ena handen.


  -   Sue är tyvärr hemma med sin sjuka dotter idag så jag fick ryka in, hoppas det går bra med en manlig behandling idag?

Vad skulle hon säga, hon hade längtat efter detta hela veckan. Klart hon skulle ta emot massagen från hans händer.
Hennes blick flög till hans händer, vilka gigantiska händer, tänk att få känna dem smeka längs med min kropp.
Rodnaden steg högt på hennes kinder när hon kom på var hennes tankar låg.

       
  -   Det går alldeles utmärkt.
 
  -   Härligt, hoppa upp och lägg dig här då vännen.


Vigt hoppade jag upp på bordet med högrött ansikte, som tacksamt borrades ner i det tilltänkta ansiktshålet.
Alex slutade nästan andas när hon kände hans svala fingrar lösa upp knuten i hennes överdel på bikinin och försiktigt dra av den.


  -   För att kunna jobba ledigt kan inte denna vara i vägen är jag rädd.

  -   Förlåt, jag glömde bort den.

  -   Ingen fara lille vän.

Jag muttrade något om att jag inte var liten och önskade att han inte hörde det men det mullrande skrattet avslöjade något annat.

  -   Nej förlåt, det är du inte. Du har en kvinnas former.


Pinsamt medveten om att hans händer nu låg på mina så kallade ”kvinnliga former”.
Jag slappnade sakta av när han började lösa upp mina många hårda knutar i axlar
och rygg.
Han masserade, nästan smekte och jag kände hur jag allt mer började tända till.
Hans varsamma fingrar fanns nu i nackområdet där jag var som allra känsligast och jag kunde inte för min vildaste fantasi hålla inne med det stön som nu for över mina läppar.


  -   Gjorde jag dig illa?

  -   Eh, n..ej.

Mina ord kom stötvis och jag visste att hans leende var stort och att han vetat redan innan han frågade att det inte gjort ont på mig.
Med varsamma fingrar smekte han nu av mig min underdel och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ingår det här i massagen? Att man ska ligga helt naken framför honom såhär?
Jag hade ju dock handduken på plats över min rumpa men det kändes inte säkert ändå.



 
-   Det var väl helkropps massage du hade bokat?

  -   Jaa…
  
  -   Vad bra, då misstog jag mig inte!


Med de orden sagda fann jag att hans fingrar nu arbetade med musklerna precis där min rumpa började och jag kände hur jag drog ihop sig av spänning.
Det var längesen en man smekte mig så här intimt och då var det inte fingrar från en mesig oskuld som nu fanns på min kropp, utan en riktigt sexig man.
Jag visste inte från eller till längre.
Var det han som masserade på ett annorlunda sätt, snarare smekte, eller var det bara så att jag tände på den här mannen så jag tog allt han gjorde som en invit?

Luften försvann från mina lungor i en hes flåsning när jag avbröts i min tankegång av varm andedräkt mot mitt öra.
Varma händer mot mina bröst, smekande, dröjande.
Som om han försökte förklara genom rörelserna vad han ville och tala om att det var nu jag skulle säga nej.
Jag kände handduken lämna min rumpa, jag såg upp.

Hans blick var så het att jag visst direkt att jag inte hade misstagit något alls, han ville ha mig.
Jag har alltid gillat fyrverkerier och när hans läppar mötte mina var det inte lite som small.
Varma, mjuka, krävande läppar, jag svarade på allt.
Mina armar fick egen vilja.
Han hår var silkesmjukt, axlarna så breda, midjan så smal.
Jag fann kanten av tröjan, han muskler spändes och jag kände hans magrutor jobba.
Behåringen kittlade mot mina fingertoppar, bröstvårtorna stod.

Jag kände mig osäkert fram men hans ansträngda andning fick mig att blir allt mer vågad.
Jag nöp tag i en bröstvårta.
Stönet som for över hans läppar ekade mot väggarna.

        
  -   Det min vän, ska du få igen för.

Med de orden sagda lyftes jag upp i en stark famn som tycktes halvspringa i sin iver att komma iväg, men vart?
När värmen kom emot mig förstod jag vart vi hade tagit vägen.
Bastun.
Jag hade inte få fantasier om det här stället kan jag lova.
Jag hade självklart hört att kallt vatten gör en viss kroppsdel liten men att bastun gör den fullkomlig.
Girigt vände jag mig om för att se efter och krockade med en hård bröstkorg, ingen tröja fanns längre i vägen.
Mina ögon tog in allt, styva bröstvårtor, behåringen, musklerna, solbrända kroppen.
Kliande fingrarna tog överhanden och jag kände, men inte en ynka minut lät han mig hållas.
Handen som fångade min var stark, välskapt.
Jag såg upp, leendet fanns där.
Munnen sänktes och fyrverkeriet kom ännu en gång, mina läppar fick inte nog, ville ha mer.


        
 -   Dags för hämnd!

Jag såg upp, han log fortfarande. Ingen fara.
Smidigt sparkade han bort mitt fotfäste, fångade upp mig i sin famn och sänkte mig långsamt ner på bänken. Jag kände hettan mot mina skinkor, det var varmt här inne. Men inte lika varmt som mitt inre, det brann långsamt upp i en takt som fick mig att inse att jag var på bristningsgränsen.
Min blick fastnade på hans jeans, eller där jeansen skulle suttit kanske jag skulle säga. De var nämligen inte längre kvar på hans fasta kropp. Istället reste sig ett magnifikt konstverk, stort och hårt. Ådrorna fick den att se enorm ut, som om den skulle sprängas. Skulle den passa inuti mig? På mina sjutton var jag ganska liten, fast med former på de rätta ställena förstås. Små lockar i det svartaste svart lockade sig runt denna magnifika kärleks pinne och helheten var perfekt.
 
Rodnande vände jag blicken mot väggen och inspekterade en smutsfläck. Han måste ha sett, så som jag stirrade, vad jag hade vilar min blick på under denna evighet. Varsamma fingrar lyfte upp min haka och tvingade mina ögon att se in i hans. Vördnaden i dem chockade mig. Men under den såg jag hettan, jag kunde inte undvika att retas. Jag är nämligen ett geni på den fronten.


        
  -   Vart tog min hämnd vägen?

Blicken han gav mig brände hål i min redan tulltyglade hud.
Med ett ryck slet han upp mig från min varma bänk och på mindre än tre sekunder hade han tryckt upp mig mot väggen. I endast ett juck var han inne.
Min andning vägrade att komma tillbaka, han var så stor, fyllde upp varenda millimeter av mig. Omvärlden blev dimmig och allt som fanns var den hårda kroppen tätt mot min.
En låg morrning fick mig att se upp.

        
  -   Du bad om det!

Jag befriade en hand och omslöt hand vänstra kula, drog med naglarna försiktigt, rispade.
Ytligare en morrning.
Kraften i stötarna, styrkan i hans grepp, allt sa mig att han släppte kontrollen.
Jag såg inte längre, greppade efter fäste, väntade på friheten.
Sakta, för sakta, byggdes allt upp. Kliandes, rivandes, bultande.
Luften var inte nog i mina lungor, han tog allt.
Jag gav allt, allt jag hade att ge och lite till.
Mina naglar gjorde säkerligen djupa sår i hans muskulösa rygg, men jag hade inget val.
Jag fann ett öra, bet hårt.
Fanns ingen återvändo, jag var nära nu.

Kroppen skakade, inte bara av hans obarmhärtiga stötar, utan även av min orgasm.
Och vilken orgasm, jag såg stjärnor, på riktigt.
Ett avlägset skrik framkom ur min strupe, lät inte som jag. Så hes och raspig.
Något varm forsade inuti mig med en sådan kraft att jag ytligare en gång skakade i en härlig orgasm.
Med en snurr och en duns landade jag i hans knä på golvet. Flåsningarna ekade mot väggarna, allt var så trångt, så varmt.
Luften var nog slut sen länge, det måste den vara. Han reste sig igen, fortfarande med mig kvar inuti.

När han började röra på sig gnällde jag till, varför inte vila lite, han rörde sig inuti mig med varje steg han tog. Insåg han inte det?

        
  -   Vad är det nu?

Rösten var så dov att den knappt hördes, ögonen var så fina, drunkbara.
Jag insåg att han väntade på ett svar.

   
  -   Du rör dig.

Åh, gud vad fånigt det lät. Men jag kunde inte hjälpa det.
Han hade inte minskat det minsta i storlek ännu och mina höfters gungning mot honom gjorde mig desperat efter mer.

Bröstkorgen under mig skakade och ett mullrande skratt hördes.

   
  -   Kände att vi kunde behöva spolas av en aning. Har jag fel?

Han stannade, stod still och såg frågande på mig.
Med en grimas insåg jag svetten som rann längs våra kroppars, håret som klibbade fast runt ansiktet, klabbig satts som rann ur mig och längs med benen.
Jo en dusch var nödvändigt.

Jag nickade, litade inte på min egen röst.
Stegen återupptogs och hettan spreds i mig som en aggressiv eld. Kallt vatten mot min heta hud fick min andning återigen att stanna.
Vände min blick mot hans för att utdela en dödande blick men hans skratt fick mig på fall. Fanns det något som inte var perfekt med denna man?
Till och med hans skratt lockade.

   
  -   Jag har ingen lust att släppa ner dig.
   
  -   Du bryter armarna.

Samma vibrerande skratt.

   
  -   Ska vi slå vad?
   
  -   Nej tack. Men du måste någon gång släppa ner mig.

Suckandes insåg han att jag hade rätt. Den långsamma glidningen neråt mot den hala marken var ljuv, för ljuv och definitivt för långsam för att inte medvetet tända mig.
Vattnet var som balsam mot min hud, svetten rann bort från kroppen och håret försvann från ansiktet.
En plötslig blyghet kom över mig när jag insåg vad jag hade gjort, på mammas gamla jobb. Tänk om folk märkte, folk såg.
Om mamma fick reda på det, vilket helvette det skulle bli.
Hur skulle det bli nu, var detta endast en engångs grej?


Med ett ryck avbröts mina fantasier och jag landade på alla fyra på det kakel belagda golvet. Efter det tog mina tankar slut.
Med en enda stöt fyllde han mig till djupet, allt snurrade, jag skrek. Allt var så skönt, så underbart. Han ville plåga mig, det är jag säker på. Långsamt, långsamt gled han in och ut ur mitt trånga inre. Orgasmen väntade om hörnet, bara lite till, lite mer.
Jag insåg att orden sades högt när han stönandes ökade takten.

Jag skrek, skrek som aldrig förr. Rusades genom kroppen kom den, orgasmen.
Kroppen böjdes i en båge, huvudet fick eget liv och svängde okontrollerat. Det var så skönt, men inte nog. Jag ville ha mer, nu.

Jag vände mig om för att be men stannade halvvägs.
En dörr öppnades och fotsteg hördes.

        
  -   Magnus? Haggan är här och hennes vidriga kropp är din denna gången!

Med en menande blick mot toan for jag dit och smög igen dörren.
Berättelsen han drog o väckarklockans tystnad och duschens kallvatten fick mig full i skratt. Han behövde bara duscha av sig.

Jag vågade inte öppna dörren fören jag hörde den andra dörren stängas bakom jobbarkompisen.
Med ett stort vargflin tog han emot mig och utdelade det bästa tänkbara kyssen.

        
  -   Du måste gå, jag väntas där ute nu. Var det bara massage du väntades?
   
  -   Nej, bubbelbad samt bastu. Fast du klarade av samtliga.

Det blev tyst.
Tiden som kändes som flera timmar var säkerligen bara någon minut.


  -  
Kommer du tillbaka hit igen?
    
  -   Jajjemen, checkhäfte i present!
   
  -   När?
   
  -   Fredag, slutar tidigare från skolan
   
  -   Vilken tid har du bokat in?
   
  -   11.45
   
  -   Vad tur att Magnus här är skyldig mig en tjänst. Du är min.





17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

Chokladkekks

Nu är del 2 uppladdad, ursäkta för att det dröjt så.
Men mycket har gjort så att jag inte kunnat göra färdigt den, så som datorkrach m.m
Hoppas ni får tillfälle att njuta nu !

// Emma

21/10, 2010 kl. 19:11

#10

jagkommer

Var tog andra delen vägen? du behöver inte våndas skriv bara på!

21/10, 2010 kl. 16:44

#9

novellist

Du behöver inte vara orolig för hård kritik - tvärtom! Väldigt, väldigt välskrivet. Intensivt och djuriskt, men ändå med känsla och finess. Det är svårt, men du klarar det kanonbra!

Och ja, jag vill också ha en fortsättning, men låt inte det påverka, utan ta din tid och skriv när du känner att du vill skriva och inte bara att du borde, så kommer den bli lika bra som denna!

16/5, 2010 kl. 16:37

#8

Chokladkekks

Andra delen är alldeles strax färdigskriven.

28/4, 2010 kl. 22:11

#7

Lovedaddy

Härlig fantasi...skriv mer, snart.

8/3, 2010 kl. 06:32

#6

Chokladkekks

Blyerts: Tack, härligt att du gillar det !
Självklart kommer det komma mera, eftersom det var omtyckt.
Andra delen är redan påbörjad.

Momill: Tack Tack, Blir alldeles varm, roligt att höra!

Mrs M: TAck även till dig, glad att det uppskattas.

14/1, 2010 kl. 09:57

#5

Momill

Mycket härlig debut! Precis i min smak!

13/1, 2010 kl. 15:32

#4

Blyerts

Det du! Det var ingen dålig början! Kommer det mera?

12/1, 2010 kl. 13:58

#3

Chokladkekks

Trevligt att den gillas, tack tack !

10/1, 2010 kl. 13:44

#2

Mats R


Jag väntar med intresse på fortsättningen!

Mats

10/1, 2010 kl. 10:43

Läs in fler