Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/1, 2010 kl. 09:17, av hazzel

Förspel hos massören

Äntligen semester! Eftersom vår gemensamma ekonomi inte varit på topp det senaste året planerade vi en lågbudget semester. Tält på Gotland!

Förspel hos massören


Äntligen semester! Eftersom vår gemensamma ekonomi inte varit på topp det senaste året planerade vi en lågbudget semester. Tält på Gotland!
Det låter väl inte så jäkla glamoröst men fy tusan vad skönt att komma bort från stans hektiska tempo. Sista året hade vi båda jobbat hårt, och någon semester tillsammans hade inte haft sedan första året vi blev tillsammans och då var det en rajtan tajtan resa till kos. Men men då var vi unga och pigga och orkade med party liv dygnet runt. Men nu var vi helnöjda med en semester på Gotland….i tält!

Efter en härlig färjetur där sommaren började visa sig från sin bästa sida promenerade vi bort till campingen som låg strax utanför Visby. En härlig camping som mer förde tankarna till en grekisk strand. Grannarna hade inte ljugit.
-Åk till Grekland det är som att komma utomlands!
Vi slog upp vårt hotellrum på en överbefolkad gräsplätt där tälten stod tätt som tusan. Men vem bryr sig? Äntligen semester, äntligen sol, bad och värme!
Både jag och Pelle, min pojkvän hade bråttom till stranden för att inte missa en enda soltimme. En veckas semester där Pohlman hade lovat 30 grader och klarblåhimmel hela veckan kunde det bli bättre?

Väl nere på stranden fanns det gott om plats. Solstolen fällde vi upp vid ett stort tält där det var någon form av friskvårds firma som hade slagit läger!

Det tog inte länge förrän vi båda somnade i solstolarna efter den långa resan……
Själv älskade jag att ligga och se all människor som passerade, och att vi var i Sverige kunde man inte tro. Friskvårdstältet visade sig vara ett tält där ett afrikanskt par utförde massage mot en smärre ersättning. Och affärerna gick tydligen bra. I en jämn ström gick människor i olika åldrar och olika kön in och fick massage. Och gissa om det såg skönt ut. Jag låg där på magen och studerade parets arbetsmetoder. Inne i tältet stod en bänk som var täckt med ett lakan och där lade sig gästen och mannen eller kvinnan utförde en ordentlig massage som tog nästan en halvtimme. Jag njöt av att ligga där och se hur händerna jobbade över gästernas ryggar rikligt med olja kunde jag konstatera att de använde och mannen som utförde massagen var inte så pjåkig att vila ögonen på. Det kändes lite erotiskt att se skådespelet, mannen som masserade alltid kvinnorna och kvinnan som alltid masserade männen. Min man såg mitt intresse över massagen och försökte få mig att testa, men jag vägrade. Det såg jäkligt skönt ut men…jag hade svårt att se att jag skulle kunna slappna av. Någon okänd som rörde vi mig. Äh jag hade sådan där fjantiga tankar men det gick inte. Och dessutom när jag svamlat och lekt lite erotik i mina tankar, usch nä vad pinsamt nät jag ligger här och njuter av skådespelet istället. Och ser ömsom på kvinnan som masserar med flinka mjuka händer ömsom mannen som med kraftfull tag masserar rygg och ben.

Solen var underbar, maten perfekt värmen var näst intill olidligt…skön, men boendet det var katastrofalt. Vi låg där på några liggunderlag dvs. stenhårt, värmen var ca 30 grader ute och dubbelt så varmt i tältet. Och någon erotik var det svårt att utöva. Med grannar som var ca 50 cm bort och tvåmanstältet gav inte speciellt stort utrymme för några avancerade övningar……vilket jag kände att jag behövde efter att ha legat och sett ett erotiskt skådespel i massagetältet nu i tre dagar och min fantasi var det inget fel på!!!!
Men nu var kroppen fullständigt slut efter tre nätter på stenhårt tältgolv.
Men väl på stranden kändes det bättre. Solstolen värmen och skådespelet i tältet gjorde att jag glömde ryggsmärtan för en stund.

Men femte dagen njöt jag inte ens i solstolen.
-Sluta nu och svamla gå nu och få dig lite massage sa Pelle.
Ha lätt för han att säga. Hur fan tror han jag skall slappna av när afrikanen börjar massera mig efter allt jag legat och fantiserat! Fast mitt förnuft förklarade att det var bara min fantasi och den såg ingen så du kan lugnt gå och lägga dig där han utför sin behandling omedveten om vad du tänkt där i fyra dagar!!!

Så till slut tog jag mig mod och då menar jag MOD att gå till tältet, men Pelle gick upp och sov sin dagliga middagslur i tältet.
Afrikanen log med sitt breda leende och gestikulerade med handen mot britsen.

Spänd som en fiolsträng lade jag mig ner. Och kände det mjuka vita lakanet mot mig och försökte slappna av. När händerna började massera nacken låg jag där och spände mig och såg inget erotiskt alls i att ligga här det påminde mer som hos tandläkaren.
-Relax, sade han på engelska och jag ansträngde mig allt jag kunde. Han masserade mjukt mina axlar och sakta släppte spänningen, nu njöt jag bara av massagen med rytmiska händer gick han igenom hela ryggen och sakta återvände mina erotiska tankar…men nu njöt jag av dem, jag visste att det bara var mina han masserade ryggen mjukt och när han övergick från ryggen mot rumpan och låret var jag tvungen att knipa ihop för att inte stöna till av vällusta.
Hans mjuka händer på låren kändes underbara och jag ville inte att han skulle missa de känsliga insidan av låren och flyttade försiktigt benen isär…och där kom händerna…tummarna mjukt masserade låren nära skötet, men på tryggt avstånd, kände att jag började andas tungt men försökte låta oberörd. Snart var händer klar med låren och vader och fötter fick sitt. Inte lika erotiskt men skönt.
-turn around. Hörde jag och lydde snällt……..
Blundade och försökte andas lugnt men det var inte lätt. Händer hans på axlarna och ner mot brösten. Kände hur mina bröstvårtor nu var hårda och stramade upp mot det tunna bikinityget. Fingrarna hans nuddade vid brösten när de passerade mot magen och ett svagt stön råkade passera mina läppar. Nu cirklade händerna mjukt över magen och nu gick inte andningen att dölja längre då skulle jag kvävas. Med mjuka rörelser åkte händerna upp igen mot axlarna och nudda åter brösten. Sakta omdetven om det lossade han min bikini och det kändes naturligt att jag knappt reagerade, tyget hade spänt över brösten eftersom jag varit så upphetsad men nu kändes de fria och med mjuka händerna smekte han mig över brösten och nu njöt jag till fullo av hans behandling. Tordades inte titta i rädsla at detta då skulle sluta och lyfte inte ens på ögonlocket då jag kände läpparna hans kyssa mina bröst och ner mot magen händerna hade åter hittat rätt och var nu där jag älskade dem, mjukt på insidan av mina lår. Skötet kändes tungt och fuktigt och när hans händer sakta lyfte isär benen följde jag villigt med. Händer nådde upp mot kanten av bikinibyxorna och fingrarna lekte utanför bikini och nuddade lätt över tyget, nu stod han där på knä framför mig och kysste mina lår medans händer lekte över magen och brösten. Fortfarande blundade jag bara och tog emot behandlingen utan motstånd. Försiktigt kände jag hur han vek bort trosan och blottade mitt kön och nu kände jag hur jag sköt höfterna emot honom i hopp om att få bli berörd.

Kände hans varma mjuka händer leka retfullt i närheten av könet och sköt högre upp höfterna för att få kontakt och så kände jag hans varma andedräkt och en djup kyss och tungan som började leka med mig. Allt nästan svartnade för mig och jag njöt av fukten värmen rörelsen, fingrarna som lekte med mig där nere. Tungas som intensivt dansade runt och fingrarna som ömsom smekte mina bröst ömsom lekte inne i mitt kön tillsammans med hans läppar och tunga. Jag tittade nu upp och ser hur han står där med sin egen lem i sin hand präktigt erigerad och smeker sig själv ovanför min buske samtidig som den andra handens fingrar smeker mitt kön. Synen denna man stå där med sin lem över mig och hur satsen kommer över min mage samtidigt som fingrarna stöter djupt in i mig gör att jag kommer i en härlig orgasm.

Generad, tillfredställd och vimmelkantig går jag där ifrån och hoppar i badet och ligger där och vaknar till liv. Uppe I-tältet ligger min man på rygg och sover jag lägger mig bredvid och njuter av att ligga där. Snart blixtrar bilderna upp av mannen där med lemmen som pumpar sin säd över mig och händerna som smeker mig. Känner hur en våg av hetta åter kommer och längtar efter min mans lem i mig. Smeker han längs låret och snart vaknar han ur sin dvala och ler när han ser min fuktiga blick. Smeker med handen innanför skjortsen och känner hur han snabbt hårdnar. Jag drar ner skjortsen och lägger mig där och ömsom kysser ömsom smeker lemmen och börjar berätta vad som hänt i tältet…………sätter mig upp och smeker mitt kön som nu längtar efter besök och sätter mig gränsle och för in lemmen som snart försvinner djupt in i mig och jag stönar högt av vällust. Fortsätter att berätta upplevelsen medans jag retfullt låter lemmen dansa vid min port , för att plötsligt djupt sätta mig över den och låta den komma djup in mig. Känslan är obeskrivlig, dagens upplevelser flimrar förbi mina ögon i bilder, det tunna tältyget det enda som skiljer oss åt från omgivningen där rösterna utanför tältet bara gör det mer upphetsande. Jag vill att denna känsla aldrig försvinna, jag på mina höfter och känner med min hand hur lemmen hård och fuktig av mitt kön börjar stöta allt intensivare och njuter av den djuriska akten! Smeker mina bröst varsamt och njuter av att med ena handen smeka mina bröst och med den andra smeka mitt kön och kommer i en intensiv orgasm för andra gången idag med bilder flimrande förbi mina ögon, olja, den mörka massören mellan mina ben, ljudet av barn, alla kroppar som jag sett ligga där i massagetältet, bilderna ljudet allt blandas och en obeskrivlig våg av vällust sköljer över mig. Resten av semestern spenderar vi faktiskt i det som från början var mardrömmen med semestern men som nu blivit paradiset, tältet. Njuter av att leka där med så nära men ingen som vet…………

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nils

Massage var tydligen något som utlöste orgasmerna i det varma tältet.Men brydde ni er inte om att grannen var så nära & kunde höra era aktiviteter.Det blev tydligen mer än svett i det tältet erotiska dofter var väl övervägande.

2/2, 2010 kl. 17:21

#1

Fröken H

Välkommen till Bubblan Hazzel!

31/1, 2010 kl. 09:26