Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2010 kl. 06:40, av hazzel

Hantverkaren

I dörren står vår Vaktmästare, en äldre herre i 60 års åldern med händerna i snickarbyxorna och tittar på p-rullen som turligt nog övergått i en form av handling.

Ledig dag och regn. Fan, vad skall man göra idag då? Lägger mig på soffan och zappar runt på tv:n. Naturligtvis ingenting.

Undra om man kan dö av tristess. Bläddrar bland DVD filmerna och likadant där som på tv:n ingenting av intresse. Men så ser jag en P-film. Hmm varför inte…….och med den perfekta klädseln för denna underhållning, morgonrock sätter jag mig tillrätta i hörnet av soffan och slår syndfullt på dvd:n.

Och det tar inte länge förrän det som skall göras i dessa filmer. Med en sugande känsla i magen känner jag hur lusten väcks och min tråkiga lediga dag har utbytts mot något betydligt bättre.
Men som en blixt från klarblåhimmel avbryts detta njutbara tillfälle till en mardröm. I dörren står vår Vaktmästare, en äldre herre i 60 års åldern med händerna i snickarbyxorna och tittar på p-rullen som turligt nog övergått i en form av handling. Men där de lättklädda människorna tydligt visar vilken sorts film det är. Jag får någon sorts blackout och sitter kvar där i soffan som ett fån och fortsätter titta på filmen.

-Oj oj såna där tittade jag på mycket förr, men nu är det länge sen, humlar vaktis som om det vore en Ingrid Bergman film han pratade om.

Med händerna i byxfickorna slår han sig ner i soffan och fortsätter ogenerat att tala om sina tidigare erfarenheter av dessa filmer.
-Kul att ni ungdomar gillar sånt här, man skulle varit lite yngre muttrar han medans filmer snurrar på.

Jag är fortfarande inte vid mina sinnes fulla bruk och således rullar filmen på, och handlingen har nu gjort sitt och kvinnan ligger naken på en badstrand medans en ung man smörjer in henne med sololja. Överallt!

Vaktis har nu äntligen tystnat och sitter och tittar på filmen med ett stort intresse. Chocken har nu lagt sig och det blev ju inte så pinsamt tack vare vaktis naturliga sätt.
Så på något märkligt sätt blev det naturligt att sitta där och titta när massagen av kvinnan nu övergått till massage av mannen och där det var snoppen som skulle smörjas in ordentligt för att undvika solbränna……

Pirrningarna i underlivet kom sakta tillbaka och nu var det än mer upphetsande. Bredvid mig satt vår gamle vaktis, och njöt av en porrfilm. Och själv satt jag där i morgonrock och kände hur det bultade i underlivet. Sakta vek jag upp ena benet och vips så var det uppenbart att jag inte bar trosor och min hand kunde lägga sig vid busken och hettan i underlivet stegrade sig ytterligare en grad.
Jag sneglade försiktigt mot vaktis som nu andades tungt och en tydlig bula växte i snickarbyxorna. Och när jag lyfte upp benet ytterligare för att det inte skulle gå att tolka på något annat sätt än att jag gärna tog emot ett par blickar mot mitt sköte, så vaknade vaktis till och släppte blicken från tv:n och en tydligt tung andhämtning kom från honom.

Själv lyckades jag med nöd och näppe låta bli att föra in handen mellan mina ben och ägnade min uppmärksamhet åt filmen där mannen på stranden nu satt bredvid henne med sin erigerade lem och smekte hennes lår medans hon lekte med lemmen!
Vaktis flyttade sig lite närmare så att vi nu satt så vi kunde röra vid varandra och det dunkade intensivt i skötet. Detta var så otroligt upphetsande att all min prydhet var som försvunnen.
Med grötig röst sa vaktis.
-jäkla bra film. Och lade sin hand på mitt lår i samma andetag.

Ett ofrivilligt stön kom när jag kände den grova hand på insidan av mitt lår.
På filmen smekte mannen nu kvinnan på benet och vaktis börjar försiktig göra samma sak.
Jag visar mitt samtycke genom att ytterligare öppna mina ben för honom och njuter av behandlingen där ena fingret hans snuddar vid mitt kön.

Jag följer med spänning vad som händer på tv:n och tycker killen på tv:n är väl försiktig i sina rörelser eftersom jag känner att vaktis håller samma tempo. När killen äntligen övergår till att smeka andra benet passerar han rakt över blygläpparna och stannar där några korta sekunder med handen. Jag blundar och väntar….. och snart känner jag vaktis fingrar komma över blygläpparna och jag känner nästan att jag svimmar av kåthet. Men snabbt är de över och det andra låret får nu smaka mjuka smekningar. Jag försöker öppna mig ännu mer och släpper helt lös skärpet från badrocken och halvligger där nu naken i soffan.

På tv:n börjar det hett till när killen nu kysser kvinnans bröst… och snart är vaktis mun där över mina styva bröstvårtor och nafsar. Jag flämtar högt och lutar bak samtidigt som ett par fingrar äntligen börjar smeka mig över skötet, jag stönar nu hejdninslöst medans vaktis tunga dansar över mina bröstvårtor och de grova fingrarna smeker mig fjäderlätt över blygläpparna.
På Tv ser jag nu hur killen ställer sig på alla fyra och likaså gör kvinnan och med ett välbehgligt stön tar han henne bakifrån. Jag hade önskat att jag fick samma behandling men gissar att jag får nöja mig med denna och blundar åter.

Då känner jag hur vaktis tar tag i min höft och vänder mig så jag står på alla fyra. Bakom mig står han nu naken med en präktigt stånd och smeker mina bröst samtidigt som jag känner hur han penetrerar mig kraftigt. Med ett gemensamt stön övergår det nu till ett intensivt knullande i soffan och jag känner hur klimax närmar sig och jag vill bara att detta skall vara så länge…… sneglar på tv:n och ser de nakna paret på stranden. Känner vaktis händer smeka mig över skötet och brösten, och med tunga stötar känner jag att han snart kommer och nu kan jag ej hålla mig mer utan kommer i en våldsam orgasm som jag aldrig upplevt förut. Vi ligger kvar i soffan en bra stund och lika odramatiskt som det började säger vaktis.
-Det där var inte dumt det måste vi göra om……….

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Ja de var ju en snabbis inte så dumt när man känner för det.P-rullen var ju den utlösade faktorn & de blev ju lika dant i verkligheten.Varma blev ni ju &så som på sandstrand.

10/2, 2010 kl. 19:12