Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/2, 2010 kl. 10:53, av Hannes II

Utanför min dörr

Hannes beslutar sig för att ta reda på varför den söta praktikanten alltid springer förbi utanför hans kontorsrum.

En varsamt renoverad gammal novell.
 
Utanför min dörr
 
På långt håll så kunde jag höra att det är Rebecka, eller Becka som hon föredrog att kalla sig, som kom gåendes i korridoren. Det var tredje gången på en timme som hon var på väg till fikarummet. Inget konstigt i det om det inte vore för att det var en rejäl omväg. Becka var 20 år och arbetade som praktikant på lagret. Hon var ganska söt när hon kom klädd i sina Blåkläder byxor och stålhätteförsedda skor.
 
Hon tittade in i mitt kontorsrum när hon passerar och log lite blygt samtidigt som jag följde henne med blicken. I början reagerade jag inte på att hon gick förbi. Jag menar till fikarummet får hon ju gå hur mycket hon ville och vägen dit valder hon också själv. Det satt en del yngre killar längre ner i korridoren så jag tänkte att hon gick förbi där för att spana in dem.
 
Men så upptäckte jag en dag att hon sprang förbi hela tiden fastän det bara var jag där och då började jag undra. Jag menar vad såg hon hos mig, jag var mer än 10 år äldre, när hon kunde få vilken jämnårig kille som helst. Någonting var det i alla fall för hon fortsatte att ta omvägen förbi mig och när vi fikade så dröjde hon sig alltid kvar så länge jag var kvar men hon tog inte kontakt utan hälsade bara sådär i förbigående som man brukar med kollegor man inte känner så bra.
 
Jag bestämde mig att en gång för alla att ta reda på varför hon hela tiden sprang förbi. Det faktum att hennes praktikperiod snart var över fick mig att våga. Hade jag uppfattat det fel så skulle hon ändå snart försvinna härifrån. Hon tittade upp mot mig när jag kom ut i fikarummet. Hon stod nere vid kaffeautomaten och hade precis ställt in muggen i automaten.
 
- Hej, sa hon och följde mig med blicken.
 
- Hej, sa jag och lät vänsterhanden glida upp på hennes vänstra höft medan jag passerade tät bakom henne.
 
Jag kunde känna hur hon skälvde till av beröringen och när jag stannade bakom hennes högra axel fortfarande med armen om henne vred hon upp huvudet och mötte min blick. Jag la upp högerhanden på hennes högra höft och jag kunde känna hur hennes vänsterhand gled ner över min egen.
 
- Du Becka, sa jag, - Jag har märkt att du ofta går förbi mitt kontor.
 
Rebecka slog ner blicken och jag kunde se att hon rodnade innan hon vred undan huvudet. Jag ställde mig närmare och lutade mig framåt och luktade på hennes hår. En svag doft av persika fyllde mitt sinne och jag kunde höra och känna hur Becka drog efter andan.
 
- Jag.., började hon men rösten dog ut för henne.
 
- Du är mycket fin, viskade jag i hennes öra.
 
Hon pep till lite lågt och la upp högerhanden om min.
 
- Jag vill ha dig, viskade jag och gav henne en puss på halsen.
 
Hon ryste till av beröringen och drog mina händer tätare om sig. Försiktigt lyfte hon högerhanden och långsamt smekte hon upp den i min nacke. Jag stönade svagt av beröringen och böjde huvudet bakåt mot hennes varma hand. Långsamt förde jag upp högerhanden över hennes mage mot hennes högra bröst. Jag kände hur hon höll andan när jag närmade mig och när jag mjukt gled upp över kullen drog hon häftigt efter andan och högerhanden kramade hårt om min nacke.
 
Jag var stenhård och min hårdhet pressades mot Beckas stuss. Hon svankade hårt bakåt och när min näsa och mun gled över hennes kind vred hon på huvudet mot mig och vi möts i en kyss. Hennes läppar var varma och mjuka och hennes tunga lirkade sig in i min mun och smekte min tunga. Jag kände hur hon andas tungt och när jag kramade om hennes bröst stönade hon in i min mun.
 
Som i en dimma hörde jag att någon var på väg mot fikarummet och med en nästan övermänsklig ansträngning slet jag mig från Beckas kyss och gled ifrån henne. Hennes ansikte var rödblommigt och i hennes ögon brann en eld. Hon lutade sig snabbt framåt och gav mig en kyss innan hon tog kaffemuggen.
 
- Din tur, sa hon och ler mot mig samtidigt som fridstöraren kom in i fikarummet.
 
Vi dröjde oss kvar medan vi väntade på att bli ensamma igen. Vi förde ett ganska meningslöst samtal om hennes praktikperiod samtidigt som hennes ögon avslöjade att hon ville något helt annat. När fridstöraren äntligen försvann bort så kastade sig Becka om min hals. Hon kysste mig hårt och pressade sig mot min hårdhet.
 
- Kom, sa hon och drog mig i handen.
 
Hon drog med mig bort till en toalett och gick in. Jag såg att hon är lite generad, förmodligen av hennes framfusighet, men jag var tät efter henne och låste dörren om oss. Snabbt var jag över henne igen så att inte tillfället skulle glida mig ur händerna. Jag smekte upp händerna över hennes kullar samtidigt som jag kysste henne och hon stönade in i min mun. Jag tog tag om nederkanten på hennes tröja och drog den uppåt, hon sträckte på armarna för att underlätta. Hon hade en enkel vit behå på sig och jag kunde se de styva bröstvårtorna igenom det tunna tyget. Mjukt knäppte jag upp behån och drog den av henne. Becka gjorde en antydan till att försöka skylla de små brösten.
 
- Nej, sa jag, - låt mig se. De är så fina.
 
Hon log lite generat och tog bort sina händer. Försiktigt kupade jag mina händer om hennes små bröst och hon flämtade till när bröstvårtorna trycktes in i mina handflator. Jag lät händerna glida ner om brösten och stimulerade bröstvårtorna med mina tummar. Becka skruvade på sig och la upp armarna om min hals samtidigt som hon sökte min mun. Jag besvarade hennes kyss och böjde mig sen ner så att jag kunde slicka på hennes bröst. Hon gnydde lite svagt när min sträva tunga gled över hennes styva bröstvårtor.
 
Hon drog i min skjorta och jag rätade på mig så att hon skulle kunna komma åt att knäppa upp knapparna. Med darriga händer och fokuserad blick knäppte hon upp knapparna en efter en. Till slut smekte hon av mig skjortan och lutade sig fram och sög in en bröstvårta i munnen. Jag flämtade till av njutningen som spreds i min kropp. Jag drog upp henne och tog tag i hennes bälte. Snabbt befriade jag henne från byxorna och medan hon försöker trassla av sig arbetsskorna sparkade jag av mig mina egna skor och drog av mig byxorna.
 
Mina boxerkalsonger stod som ett tält av den kraftiga erektionen. Becka log och fuktade läpparna när hon såg mitt tillstånd. Själv stod hon där i ett par enkla vita trosor. Hon såg nästan lite generad ut när hon sa:
 
- Hade jag vetat det här så hade jag tagit på mig något finare.
 
- Du är så fin, sa jag till henne, - föresten så är jag bara intresserad av vad som finns under ändå.
 
- Lika bra att ta av dom då, sa hon och fnissade till lite.
 
Smidigt gled hon ur trosorna och stod naken framför mig. Hon hade en liten tofs av könshår kvar i övrigt var hon helt hårlös på könet. Jag föste henne mot handfatet som hon lutar sig mot. Sittande på huk framför henne slickade jag henne över blygdläpparna. Hela hennes kropp skakade till och hon ställde sig lite mer bredbent så att läpparna gled isär. Jag slickade henne i skåran och hon gnällde till när min tunga träffade hennes klitoris. Mjukt stimulerade jag hennes klitta med min tunga och jag kunde känna hur hon lägger händerna på mitt huvud.
 
- Ja, stönade hon lågt samtidigt som hon smeker mitt hår.
 
När jag kände att det börjar rycka lite i benen på henne så reser jag mig upp. Hon gnällde till lite besviket men besvarade min kyss hungrigt.
 
- Vänd på dig, sa jag med grötig röst.
 
Medan hon vände på sig så drog jag av mig boxern. Ollonet är kladdigt av försats och när min lem gled mot Beckas rumpa svankade hon ut hårt och en våt rand bildades när jag gled mot henne.
 
- Kom in i mig, vädjade hon och tittade på mig.
 
Hon svankade hårt och med ett stadigt tag om lemmen förde jag den mot hennes savande hål. Hon stönade till när hon kände min lem mot sina blygdläppar. Hon pressade sig hårt mot lemmen och mjukt gled den in i hennes heta inre. Jag flämtade till när jag kände hur hennes heta våta kön kramade om min lem.
 
- Snälla, knulla mig, vädjade hon.
 
Jag möte hennes kåta blick i spegeln och hon snyftade nästan till när jag drog mig ur för att genast vända in igen. Becka mötte mina stötar. Jag smekte henne över midjan upp över ryggen och fram om brösten. Kramade hennes fasta bröst samtidigt som jag kysste henne i nacken. Tog ett stadigt tag om hennes smala höft och knullade henne rytmiskt. Hon fixerade min blick genom spegeln och jag kunde se hur hon bet sig i underläppen.
 
Jag fuktade mitt finger och satte det mot hennes bakre hål.
 
- Snälla inte där, gnydde hon.
 
Jag tog ingen notis om henne utan lät fingret glida in i hennes stjärt. Hon stönade till högt och pressade sig emot mig. Jag drog mig ur henne och hon vände på huvudet och tittade på mig med en förvånad min. Jag förde upp två fingrar i hennes heta kön och hon pressade sig girigt mot mina fingrar. Långsamt drog jag ut fingrarna och gled upp mot hennes bakre hål.
 
- Inte där, gnydde hon igen.
 
Försiktigt pressar jag åter igen in ett finger i hennes stjärt och hon gjorde ingen ansats till att komma undan. Mjukt lät jag fingret smeka henne mellan fittan och stjärten och jag kände hur fingret gled lättare in för varje gång. Hon ryckte till lite när jag tryckte in två fingrar i hennes stjärt men hon höll blicken stadigt kvar i min.
 
När jag så satte min av hennes safter välsmorda lem mot hennes bakre hål gjorde hon ingen ansats till att komma undan utan pressade sig istället mot mig. Hon grimaserade lite innan ringmuskeln gav vika och lemmen gled upp i hennes heta bakre hål. Jag pressade mig mot henne och hon gick upp på tå. Tills slut kom hon inte högre utan med ett litet skrik pressade hon sig ner över min lem.
 
- Knulla mig mjukt nu, sa hon rödblommig om kinderna.
 
Långsamt drog jag mig ur hennes rumpa för att åter vända in igen. Beckas lilla späda kropp skakade när min lem gled in och ur hennes stjärt. Hon pressade sig hårdare och hårdare mot min lem och snart så försvann jag in i hela min längd varje gång. I spegeln kunde jag se hur hon förde ner handen och smekte sig själv.
 
- Snälla hårdare, jag kommer snart, väste hon fram.
 
Hennes ögon var vilda och hon manade på mig att knulla henne hårdare. Jag kände att jag själv var på väg när hennes ben började skaka. Plötsligt skrek hon till och pressade sig hårt emot mig. Hjälplöst sprutar jag all min säd lång upp i Beckas heta stjärt. Hon skakade, krängde och snyftade medan orgasmen ebbade ut i hennes kropp. Tungt lutade jag mig över hennes rygg och jag kunde känna hur den skakade och ryckte. Min lem slaknade och gled ur henne. Becka vände sig om och slog armarna om min hals. Kyssen var mjuk och jag kunde känna åtrån i den.
 
- Herregud va skönt, flämtade hon, - hade jag vetat det här så hade jag försökt förföra dig för länge sedan.
 
Hon fnissade till lite och förde bort en hårslinga som lossnat ur tofsen och glidit ner i ansiktet på henne.
 
- Aldrig att jag blivit knullad till en sån orgasm tidigare, sa hon och log, - kan vi göra om det ikväll?
 
Och det gjorde vi. Faktum är att Becka flyttade in till mig och efter två är vi fortfarande ihop.
 
SLUT

38 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Hannes II

@Huldran, jag försvarar mig med att jag var nybörjare. Var den andra novellen jag skrev.

3/8, 2020 kl. 23:29

#1

Huldran

En 'söt' novell i ungdomligt format. Lite svajig i tempus, annars helt okej.
Tack, //Huldran.

3/8, 2020 kl. 22:40