Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3, 2010 kl. 22:22, av KåtErik

Sträckningen

Erik berättar för sina kompisar hur han åkte på en sträckning på insidan av låret under fotbollslägret.
När mulliga Annika dragit av hans fotbollsshorts för att massera honom ser hon att orsaken till sträckningen måste vara hans svullna

  I bastun satt tre 23-åriga grabbar, Erik, Peter och Gunnar, som inte setts på några månader. De pratade om minnen från senaste påskhelgen då de raggat upp tre tonårstjejer.
Inte undra på att grabbarna hade ståkuk när de hetsade varandra med smaskiga detaljer om hur Påskkärringarna/flickorna ridit på deras skaft för att komma till Blåkulla eller som de sa Blåknulla.  

Efter att ha duschat satte sig Peter och Gunnar nakna i vilstolarna i relaxrummet. Erik fick applåder när han med svajande ståkuk kom med ett flak starköl och flera sorters ölkorv.
 
– Varsågod och ta för er, sa Erik
– Erik, hur var det lägret, undrade Peter och öppnade en burk
– Synd att inte ert tjejlag var med, skrattade Gunnar  
– Det hände faktiskt en grej i alla fall, började Erik.
– Men berätta

– Jo en av ledarna känner ni, Annika, Lill-Oves morsa, hon hjälper alltid till med maten på våra läger  
– Fan Erik, säg inte att du knullade henne, stönade Gunnar
– Menar du den feta kossan, hon måste vara 40, avbröt Peter
– Ska du Peter snacka om kärringar, du som satte Mias mormor, fräste Erik, Annika är bara 39
– Men fan så fet, tyckte Gunnar  

– Joo fet, jaa hon väger ungefär 95, men är otroligt smidig, berättade Erik, ni skulle ha sett när vi var kort på målvakt när vi spelade tvåmål på en träning. Hon höll nollan i 20 minuter. Jag fick på en rökare från drygt 20 meter. Otroligt, hon låg som en flygande padda i luften och tippade till hörna.  När jag upp för att nicka på hörnan gav hon mig en ojust tackling så jag åkte i gräset. Jag trodde det var mera stake i dig Erik flinade hon.  

– Det låter nästan otroligt, anmärkte Gunnar  

– Jovisst, men jag vet att hon var en lovande målvakt en gång, fortsatte Erik, hon var till och med på tal för juniorlandslaget när hon blev på smällen och fick Lill-Ove. Visst har hon enorma lökar, en bullig mage, kraftiga, nää feta lår och en bred röv, men ändå är hon så jäkla smidig.  

– Erik, satte du verkligen på henne, undrade Gunnar igen  

– Ta det lugnt så ska jag berätta, fortsatte Erik, en dag sträckte jag mig på insidan av låret upp mot ljumsken. Med tanke på nästa match tycke tränaren att det var bäst att jag vilade. Jag gick alltså före de andra upp till förläggningen. Annika brukar också hjälpa till med massage och sa att hon kunde hjälpa mig.
Hon tog med mig in i en sovstuga som stod tom. Jag la mig på sängen, hade bara fotbollsshortsen på mig. Innan jag hann blinka hade hon dragit av shortsen. Hon tog lite olja och började massera insidan av låret upp mot ljumsken. Hela tiden nuddade hon pungen.  

– Vad tror ni hände, undrade Erik
– Jäkla kåtbock, du fick ribba, skrattade Peter  

– Om, ja givetvis fick jag världens ribba på direkten, fortsatte Erik, hon lyfte pungen med ett rått flin och sa någonting om att det inte var konstigt att jag sträckt mig då pungen var alldeles för tung. Det var som i en dröm, jag förstod ingenting förrän allt hände. Hon tog kommandot och plötsligt låg hon naken på sängen och fläkte ut sig och visade upp en hårig fitta. Jag stod på knä vid sidan och tokstirrade. Jag såg på pattarna som nästan flöt ut.  

– Fan Erik, pattknullade du henne, skrek Peter.  

– Jaa, vilket jäkla läge, fortsatte Erik, jag satte mig gränsle på hennes mage och kröp upp i läge. Hon spottade på kuken ett par gånger innan hon klämde ihop sina enorma lökar runt kuken. Jag vet inte men jag klarade kanske en så där tio, max femton juck innan jag drog iväg en jävla stänkare. Vilken fullträff, spruten träffade henne rakt in i käften. Det kändes som om kuken aldrig skulle sluta spotta. Hon hostade och svalde det mesta men en del rann ut på hakan och ner på halsen.  
Sen tryckte hon mig neråt och väste att jag skulle knulla henne, köra kuken i fittan. Inte mig emot tänkte jag, kuken stod fortfarande som ett jävla spett. Hon hade en riktigt bullfitta med en lurvig musbuske. Tack och lov hade hon ansat fittläpparna som var lika feta som hela hon. Jag kröp ner och särade på fittskåran med tungan, körde in tungan så långt jag kunde i fitthålet och vispade runt. Fan va det sörplade när jag sög i mig fittsaften.  

– Smakade hon gammal fitta, frågade Gunnar  

– Jag minns bara att hon smakade kåt fitta, svarade Erik och fortsatte, jag tungknullade och slickade och sög på klittan så att hon stönade högt. Hon drog upp benen så hon låg nästan dubbelvikt. När jag tog kåtknoppen mellan läpparna och sög kände jag hur den svällde och ryckte som i spasmer.
Plötsligt blev hon stel som en pinne och slog ihop sin feta lår runt mitt huvud. Tala om att sitta fast i ett skruvstäd.   Hon andades tungt en stund innan hon släppte taget fortsatte Erik, nu väste hon att hon måste få kuk i fittan. Jag drog kuken lite fram och tillbaka i den svullna fittskåran för att kåta upp henne ytterligare om det var möjligt. Då tog hon tag om min ända och drog till så att kuken åkte in till roten. Helt otroligt, trots att hennes feta fitta var såphal av kåtsås kändes den nästan trång.  

Eftersom jag nyss sprutat körde jag långa ganska snabba drag för att komma upp i varv. Men redan efter några minuter kom hon. Som hon kom, hela jävla sängen skakade så jag trodde den skulle braka ihop, skrattade Erik, men jag fortsatte, Just när det började bränna till igen knuffade hon bort mig och ville rida.

Fan också, flinade Erik, ni skulle ha sett när hon trädde upp sin feta fitta på kuken.   Först tog hon bara kukskallen och juckade lite, så tog hon sakta en bit till, sen sakta upp igen för att sjunka ner tills hon hade hela kuken i fitthålet. Så började hon rida. Fan va hennes enorma lökar svängde och guppade. Jag fångade in pattarna, berättade Erik, smekte och skruvade på de stora vårtorna som var riktigt hårda.

Då stannade hon till, sjönk ner till roten och böjde sig framåt så att jag kom åt att suga på tuttarna. Jag sög på än den ena än den andra spenen medan hon satt helt stilla och jobbade med fittmusklerna. Fan, sugfittan sög så det stramade i kukskaftet. Jag kan lova att den kärringen kan sin sak. Det kändes som jag skulle sprängas av kåthet.
 
Det var flera som var på väg att sprängas, Peter och Gunnar runkade sakta sina blåsvullna kukar medan Erik berättade.  

Hon fortsatte att mjölka kuken med fittmusklerna sa Erik, nu klarade jag inte mera utan tog tag om höfterna, alltså i fettvalkarna och bet ihop. Jag ville dra ut på njutningen, men hade inte en chans, jag brände av min andra sats rakt upp i fittan.  

– Satans kåtbock, du knullade blankt och sprutade rakt upp i fittan, skrattade Gunnar avundsjukt

– Tyst, nu klarar jag inte mera, flåsade Peter och sprutade rakt ut på golvet  

Nu kunde hon inte sitta stilla fortsatte Erik, hon började rida igen, ökade takten, hon blev helt vild, red och flåsade så saliven sprutade. Hon kände väl att kuken slaknade lite. Ni skulle ha sett, jäklar va snabb hon var. Innan jag hann blinka hade jag hennes kladdiga fitta rakt över ansiktet. Kuksåsen rann ur fittan rakt ner i min mun och i ansiktet. Hon tryckte fittan mot munnen.  

– Fan Erik, vi vet att du är en gris, jag såg när du slickade Påskkärringarna när de var nysprutade, flinade Peter
– Helvete, stönade Gunnar medan hans kuk sprutade som en fontän rakt över ölburkarna  

– Jaa, jag hade bara att gilla läget, körde in tungan och vispade runt i slemmen fortsatte Erik, fan när jag fick tag i kåtknoppen med läpparna flåsade hon än värre, helt otroligt, hon var på G igen. Jag körde in ett finger i hennes feta röv och juckade samtidigt som jag tungknullade fitthålet och sög så det sörplade.  
Då kom hon igen. Skakade till och sen sjönk hon ihop helt slapp. Tänk er, hon satte sig helt livlös på mitt ansikte med hela sin jävla tyngd, nästan 100 kilo. Jag trodde jag skulle kvävas, fick inte luft och fick ta i för att knuffa undan henne.  

– Erik, helt sanslöst även om vi vet att du är en jävla kåtbok, men att kulla Lill-Oves morsa, avbröt Peter  

– Du Peter, jag kan svära på att det är mitt livs bästa skjut, hon var helt otrolig, försökte Erik förklara och fortsatte, efter att vi legat utslagna kanske femton minuter sa hon att hon nu skulle massera mitt lår. Jag försökte tänka på om jag skulle kunna spela nästa match, men vad hjälpte det. Kuken vaknade till och direkt började hon suga.  

Hon sög och runkade kuken och sög på kulorna, hon var fan i mig lika skicklig med munnen som med fittan. När hon märkte att jag var skjutklar ställde hon sig bredbent på knä och vände upp sin feta röv mot mig. Just när jag kom i läge bakom henne hörde vi att resten av gänget kom. Några var alldeles utanför dörren, någon ropade på Annika.   Vi fick snabbt på oss kläderna. Hon smet ut medan jag som hade ribba stannade en stund innan jag smet ut.  

– Runkade du först, undrade Gunnar
– Nää jag sparade mig, hoppades att chansen skulle återkomma, flinade Erik    

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

ese

skööönt

16/3, 2010 kl. 03:16

#1

svirre

Va´kåt man blir näfr den feta runkar ungkuken för fullt

14/3, 2010 kl. 10:30