Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/4, 2010 kl. 07:56, av Sussi

När jag smyger på mamma

En novell om sonens trånande av mamma. Detta ändrar sig dock på slutet

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

124 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#19

pervydad

Jag skulle vilja att ni kissar tillsammans också

3/3 kl. 05:26

#18

pervydad

Jag skulle vilja att ni kissar tillsammans också

3/3 kl. 05:25

#17

Lelle53

Upphetsande novell, vem har inte haft sexdröm om mamma.

19/12, 2023 kl. 09:10

#16

Lillabella2

Så fint, läser gärna mer om deras vardag <3

10/1, 2022 kl. 12:05

#15

roljoh

Tack Nils
Du delar min uppfattning helt och fullt.
Ni mammor ska lära era söner att älska.
Ni har auktoritet och kunskap som ni ska förmedla till dem.
De blir inga bra älskar till sina fruar om inte ni mödrar har lärt dem att knulla.
Tänk er att ta emot er 15-åriga son. Jag vet att det är helt otänkbart.
MEN, det är då de blir kåta. Det måste ni inse. Det är ni som ska ta initiiativ till att de får knulla er och era villiga fittor. Det kräver mod. Lär dem vad ni önskar för at bli tillfredställda.

10/9, 2016 kl. 01:17

#14

Nils

Vilket underbart mamma son förhållande har.Att de knullar när de känner för det & går skönt nakna & eggar upp varandra till vansinne så de knullar till de får sköna orgasmer båda två.Vad härligt & skönt de har.Så skulle alla mammor vara helt fördoms fria med sina söner & döttrar.Och inte minst de får lära sej hur en kvinna& en man vill bli älskade.

29/1, 2016 kl. 19:28

#13

roljoh

Sussi
Jag smög på mina föräldrar. Du knullade i sitt sovrum och jag stod utanför deras dörr och lyssnade. Det var mycket upphetsande.
Jag smög mycket tyst in i mitt pojkrum och runkade ut min satts, det var mycket skönt.
Tack för din berättelse.
Jag tycker att ni mammor ska undervisa era söner i sex mycket mera än vad som är vanligt nu för tiden.
Törs ni????
Tänk vilka bra älskare de skulle bli, för sina unga fruar, om ni ger dem en bra undervisning i teori och praktik.

12/12, 2015 kl. 03:53

#12

Per.G

Hej en mycket fin novell. Jag är ny här och tyckte mycket om denna tack för en underbar novell Sussi.

5/1, 2013 kl. 23:56

#11

Nils

Men mammans sköna bröst glömde du att suga & krama.Hennes sköna fitta fick du ju fri tillgång till & jag hoppas att den är väl fylld med sperma.Hennes ålder var ju inte hög så hon kanske vill ha ett barn med dej.Låt rumpan vara högt så möjligt när ni knullar så din kuk kommer långt in & din sperma fyller livmodermunnen till brädden så kanske det blir en bula på magen på din mamma.

29/12, 2012 kl. 15:46

#10

Ronneby

Vilken underbar novell.

22/7, 2012 kl. 00:53

Läs in fler