Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/4, 2010 kl. 11:44, av Hannes II

Syrrans klasskamrat

När Hannes bästa vän får vinterkräksjukan och inte kan följa med på skidsemestern så blir han själv med syrran och två av hennes klasskompisar.

Ytterligare en av mina tidigare noveller. Den är varsamt renoverad./Hannes
 
Syrrans klasskamrat
 
Äntligen, bara en vecka kvar tills vi skulle åka upp till familjens andelslägenhet i Tandådalen, Sälen för att åka skidor. Min kompis Martin och jag skulle rå oss själva, ja själva och själva, min syrra, Fredrika, och hennes kompis Rebecka skulle också med men dom räknades knappt. Syrran och jag avskydde varandra! Fråga mig inte varför, det var bara så. Det hade ändå blivit bättre på senare år jämfört med hur det var när syrran var i puberteten. Vi var ju vuxna båda två, syrran 18 år och två år yngre än mig, så vi borde ju kunna umgås men höll vi oss bara på varsin kant så brukade det bli bra. Vi bodde båda hemma, syrran plugga på gymnasiet och jag läste kemiteknik på universitetet.
 
Humöret var i alla fall på topp, en hel vecka med min nya bräda! Jag dreglade nästan bara av tanken av att få testa några nya trix. Martins telefonsamtal kom därför som en chock! Han hade åkt på vinterkräksjukan och kunde inte följa med. Efter ett tag kunde jag dock konstatera att ingen skada skedd. Jag skulle i alla fall få åka och nu skulle jag dessutom ha ett eget rum. Andelslägenheten hade tre rum, ett kombinerat allrum och kök, ett större sovrum med en dubbelsäng och ett mindre sovrum med en våningskonstruktion med en 105 cm säng där nere och en 80 cm överslaf.
 
Snacka om att tillvaron gick i kras när morsan meddela att syrran skulle ta med en kompis till. Jag och tre brudar, vilket helvete jag skulle få. Ilskan förbyttes dock i en krampaktig förväntan när jag hörde vem som skulle följa med istället. Tove! Tove hade börjat i syrrans klass efter jullovet och hon tränade i samma klubb som mig. Hon var grymt snygg, lång och smal, långt blont hår som oftast var flätat i en lång fläta som räckte nästan ner på hennes söta lilla rumpa.
 
Jag var dödskär i Tove men vågade för allt i världen inte att närma mig henne och hon verkade inte speciellt intresserad av mig så jag fick allt vara olyckligt kär. Att nu Tove skulle med öppnade upp nya möjligheter om inte annat så fick jag ju vara nära henne.
 
På lördagsmorgonen åkte vi runt i familjens VW Sharan och hämtade upp alla tjejerna. När vi kom till Tove var jag väldigt nervös. Tove kom ut iklädd ett par träningsoverallbyxor och bylsig stickad tröja. Hon hejade glatt på oss och gav syrran och mig varsin liten kram. Nästan krampaktigt kramade jag om Tove och när hon släppte greppet om mig fick jag ett litet leende och så hoppade vi in i bilen.
 
*
 
Plötslig vaknade jag till av att bilen krängde till eller något liknande. Fortfarande lite dimmig hörde jag tjejerna prata.
 
- Hur går det med ditt ragg då Tove? Hörde jag syrran fråga. Tyvärr hörde jag inte Toves svar.
 
- Ha ha, trögare än brorsan…, sa syrran sen börjar en ny låt i MP3-spelaren och jag hörde inte slutet.
 
Magen knöt sig i besvikelse. Tove har redan någon på gång! Visserligen inget än, eftersom han tydligen var ”trögare” än jag. Där flög förhoppningarna för den här veckan iväg. Jag skruvade på mig och slog upp ögonen. Vid min sida satt syrran och tittar på mig samtidigt som hon flinade. Tove körde och jag kunde bara se henne i profil, hon var verkligen fin.
 
- Sovit gott? Undrade syrran.
 
- Var är vi, frågade jag.
 
- Ca 10 mil kvar, svarade Tove.
 
- Oj skulle inte jag köra sista biten? Frågade jag.
 
- Jo, vi kan byta nu, sa syrran.
 
Tove körde in till väggrenen och när bilen stannat knäppte jag av mig säkerhetsbältet och hoppade ur. Jag gick runt bilen och när jag kom till förarplatsen så hade Tove inte öppnat dörren så jag öppnade. Tove tittade rakt in i mina ögon och jag kände hur rodnaden började stiga i mitt ansikte. Jag tittade snabbt ner samtidigt som jag kände hur Tove tog tag i min arm som stöd när hon hoppade ner.
 
Nu stod vi nära varandra. Jag kunde känna Toves närhet och jag kände mig plötsligt obekväm. Jag backade ett steg för att ge plats åt Tove men det var inte tillräckligt för när hon gick förbi strök hennes arm över mitt bröst. Jag fick en snabb blick och ett litet leende innan hon försvann runt bilen för att hoppa in. Lite skakig klättrade jag in och satte mig tillrätta. Efter att ha justerat körställningen kastade jag ett öga i backspegeln för att se om alla var med och i spegeln kunde jag se syrran viska något i örat på Tove.
 
Resten av resan upp gick fort, tjejerna höll låda och trafiken var helt okey. Det hade inte snöat på några dagar så väglaget var också bra. Jag svängde upp på planen utanför huset med lägenheten och alla hoppade ut. Vi började släpa upp alla väskor och matpåsar till lägenheten. Innan jag gick ner tog jag med mig nyckeln till skidförrådet.
 
- Vill du ha hjälp med skidorna? Frågade Tove plötsligt.
 
- Visst gärna, svarade jag samtidigt som jag knäppte upp låsen på skidboxen. Vi lastade med oss alla skid- och brädfodralen i en veva och hjälptes åt med att få upp alla dörrar och lås. Efter lite fix och trix var allt inlåst och vi gick upp till lägenheten.
 
- Ser ut att bli bra åka imorgon, sa Tove.
 
- Mmmm, sa jag lite frånvarande.
 
När vi kom upp till lägenheten gruvade jag mig lite över att behöva dela rum med syrran. Jag hade hellre delat rum med Tove men jag förstod ju att det skulle bli syrran och jag så döm om min förvåning när tjejerna skulle dra lott om vem som skulle sova med mig! Dom körde sax-sten-påse och Tove förlorade. Jag skulle dela rum med Tove! Tanken var svindlande.
 
- Okey rumskompis, uppe eller nere? Frågade Tove.
 
- Välj själv, var det enda jag kunde få ur mig.
 
- Uppe, svarade hon snabbt, - så kan du inte ligga och titta ner på mig, sa hon och fnittrade till lite.
 
Resten av kvällen förflöt utan problem, tågordningen var klar. Vi delade ansvaret för köket med rumskompisen och syrran och Rebecka började. Efter en lättare måltid med ganska mycket skidsnack drog jag mig tillbaka till toaletten. Jag hade med ett par boxershorts och en t-shirt att sova i och iklädd dessa gled jag förbi tjejerna som satt och tittade på teve. Jag kunde känna blickarna i ryggen och det var skönt att komma in på rummet. Jag drog igen dörren lite och utanför kunde jag höra hur dom viskade med varandra.
 
Jag kröp ner i den nybäddade sängen, ahh 105 cm för mig själv, och somnade ganska omedelbart. Jag vaknade till av att Tove klättrade upp i överslafen.
 
- Förlåt, god natt, viskade hon tyst när hon märkte att jag vaknat.
 
- Natt, mumlade jag sömndrucket tillbaka.
 
Jag vaknade först av alla, det var tyst i lägenheten. Från ovanslafen kunde jag höra Tove andas rytmiskt. Jag gled tyst ur sängen och kunde inte låta bli att titta upp mot överslafen där Tove låg. Allt jag såg var en blond kalufs. Jag smet ut i allrummet och kollade in klockan, en timme kvar tills liftarna öppnade. Tyst åt jag en stadig frukost och ordnade till en lunchpåse med några smörgåsar och en termos med choklad. När jag försiktigt stängde ytterdörren bakom mig hörde jag hur tjejerna vaknat.
 
Vädret var underbart, fyra minusgrader, vindstilla, strålande sol och bäst av allt! Under natten hade det snöat 10 centimeter nysnö. Tog liften upp medan jag lyssnade på musik i MP3-spelaren. Nere vid pipen fanns flera bekanta ansikten, flera hade andelslägenheter som vi så vi träffades varje år vid samma tidpunkt. Det blev lite snack om vad som hänt sen sist men så småningom gled samtalet mer över på brädåkning och nya trix.
 
Kastade mig ut i pipen och kände verkligen hur livet lekte. Den nya brädan gick perfekt. Framåt lunch åkte vi ner till Ski Burger och åt för att sedan åka för fullt igen. Vid tretiden åkte jag en repa ner för huvudbacken och en bit ner i backen såg jag en toppluva jag kände igen, syrran! Tjejerna höll på att spänna av sig skidorna för att vila i solen. Jag ökade farten lite och stoppsladda med ett snösprut som formligen förvandlade syrran till en snögubbe.
 
- Hur går det tjejer? Frågade jag med ett skratt.
 
Syrran fräste och svor och drog med sig Rebecka för att åka vidare:
 
- Fan, här kan man ju inte vara ifred, sa hon när hon svischade ner för backen med Rebecka i släptåget.
 
Kvar satt Tove och tittade på mig med en road min.
 
- Haft bra skidåkning? frågade hon.
 
- Helt underbart, svarade jag, - Hur har det gått själv?
 
- Helt okey, såg när du trixade lite i pipen! Du är ganska duktig.
 
Jag rodnade lita av berömmet medan jag spände av mig brädan för att sen slå mig ner bredvid Tove. Jag plockade fram ryggsäcken med massäcken.
 
- Vill du ha lite choklad? Frågade jag.
 
- Åhh, va gott, svarade Tove och sken upp.
 
Jag plockade fram termosen och fibblade lite med locket innan jag fick upp det. Slog upp choklad i muggen och locket och gav Tove locket. Tove tog emot muggen med ett litet leende och smuttade på den varma chokladen. Så satt vi en stund, lät solens strålar värma och smuttade på chokladen. Efter ett tag började vi att prata skidåkning, träning och musik. Vi jämförde våra spelare och konstaterade att vi hade samma musiksmak.
 
- Vill du ha lite Jäger? Frågade Tove plötsligt.
 
Jag tittade lite förvånat på henne när hon drog upp en plunta ur en ficka. Hon skruvade av korken och tog sig en klunk. Hon sträckte fram pluntan och jag sträckte mig efter den.
 
- Tack, sa jag samtidigt som jag tog en redig klunk. Jägern värmde gott i magen. Jag lämnade tillbaka pluntan och Tove stoppade ner den i fickan igen. Jag tittade lite på henne och sa:
 
- Det är en dryg timme kvar till after skin, ska vi åka lite innan?
 
- Topp, sa hon och började att fixa till klädseln.
 
Vi gled mjukt nedför backen. Tove åkte Telemark bredvid mig och svängarna var mjuka och djupa. Hon var grymt duktig. Jag hade aldrig prövar Telemarkåkning men hört att det skulle vara svårt. Jag kunde inte hålla mig för att trixa lite med brädan och jag kunde se Tove le roat där hon åkte vid min sida. Lätt andfådda sätter vi oss i liften upp.
 
- Jag har alltid velat pröva att åka bräda men det verkar så svårt, sa Tove plötsligt.
 
Jag tittade lite förvånat på henne och sa:
 
- Det är ju jätteenkelt! Telemark är ju mycket svårare. Du är skitduktig föresten!
 
Tove slog ner blicken lite och satt tyst ett tag.
 
- Du! Om du lär mig att åka bräda så lär jag dig att åka Telemark, sa hon plötsligt.
 
- Jättebra idé, sa jag, - jag känner en av killarna i hyrshopen så vi kan säkert låna grejor lite billigare.
 
Efter ytterligare att par åk svängde vi ner mot after skin. När vi kom in i lokalen var det redan fullt tryck och vi fick leta ett tag innan vi hittade syrran och Rebecka.
 
- Skall du ha något från baren? Frågade jag Tove.
 
- Åh visst, en cider blir bra, svarade Tove och la handen på min arm.
 
Lite generad vände jag mig bort från henne och gick bort till baren. Jag blev inte klok på Tove! Om jag inte visste att hon hade någon annan på gång skulle jag nästan tro att hon var intresserad av mig. Med en cider i ena handen och en öl i den andra slog jag mig ner vid bordet där tjejerna satt. Dom var inbegripna i ett samtal med ett par killar som satt vid samma bord.
 
- Tack, sa Tove när jag satte ner cidern framför henne, - jag bjuder igen senare.
 
Vi blev kvar ett par timmar innan jag sa att jag skall gå upp till lägenheten för att duscha och börja fixa med maten.
 
- Jag följer med, sa Tove och hoppade upp.
 
Tysta gick vi upp till lägenheten.
 
- Vill du duscha först? Frågade jag Tove.
 
- Jag kan börja så kan du börja fixa lite med maten. Jag lovar att inte ta för lång tid på mig, svarade hon.
 
När duschen skvalade igång började jag att tärna upp kasslern och när Tove kom ut ur badrummet med bara en handduk svept om kroppen så höll jag på att skära mig själv.
 
- Går det bra? Undrade hon när hon kom ut till mig fortfarande bara i handduken.
 
- Jo, det går bra, fick jag ur mig samtidigt som jag försökte titta på henne utan att det skulle märkas.
 
- Kommer strax, sa hon och gick mot sovrummet.
 
Jag följde henne med blicken och lät min blick smeka dom långa vackra benen och rumpans mjuka rundning. När Tove kom åter var hon klädd i träningsoverall och t-shirt och jag svalde hårt när jag såg att hon inte hade någon behå på sig. Snabbt fräste Tove upp kasslern tillsammans med cocktailtomater och färsk spenat medan jag dukade fram bestick.
 
Det blev lite trångt när jag skulle plocka ner tallrikarna och Tove och jag hamnade tätt intill varandra. Lite besvärad bad jag om ursäkt. Tove gav mig en blick som jag inte kunde tolka följt av ett litet leende. När pastan kokade och Tove rörde ner creme fraiche i stekpannan ringde jag syrran och sa att det var mat om fem minuter.
 
Syrran och Rebecka pratade hela tiden om killarna dom träffat på after skin och att dom bestämt att dom skulle träffas på Högfjällshotellet senare på kvällen. Tove satt mitt emot mig vid bordet och gav mig sådana där konstiga blickar som jag inte förstod mig på. Om jag inte viste att hon var kär i någon annan så skulle jag nästan ha varit säker på att hon var intresserad med mig.
 
Efter att vi ätit färdigt diskade Tove och jag medan syrran och Rebecka duschade och fixade till sig. Återigen kom vi att stå tätt intill varandra och tid efter annan slog vi ihop när Tove sträckte sig efter det jag diskat. Hon stod så nära att jag kunde känna doften av hennes schampo, persika.
 
- Så nu är det er tur att fixa till er, sa Rebecka när hon kom ut ur sovrummet.
 
Hon var verkligen skitsnygg och jag kunde inte undgå att granska henne lite när hon gick för att korka upp en vinflaska. Snabbt fixade jag till mig och gick ut till dom andra tjejerna medan Tove gjorde sig klar. Jag satte nästan ölen i halsen när hon kom ut. Hon var jättefin, en kortärmad blus, knälång kjol, tjocka strumpbyxor och ett par stövlar till. Hon slog sig ner i soffan bredvid mig och drack lite vin.
 
Jag kände att jag nästan rodnade lite när jag sneglade på henne där hon satt bredvid mig. När tjejerna druckit upp vinet och piffat till sig det sista så beställde vi fram en taxi för att åka till hotellet. Tove satt bredvid mig bak i taxin och vi satt tät, tät ihop och jag kunde känna värmen från hennes kropp.
 
Jag kände mig ganska lyckligt lottad där jag gick med tre snygga tjejer. Runtomkring oss kunde jag se avundsjuka blickar och jag log lite för mig själv. Syrran och Rebecka försvann direkt för att leta efter killarna dom träffat medan Tove och jag gick till baren. Tove insisterade på att få betala ölen och snart stod vi vid ett bord och pratade så gott det gick, medan musiken dunkade i bakgrunden. Syrran och Rebecka höll sig borta och jag trivdes ganska bra.
 
- Vill du dansa? Frågade Tove plötsligt.
 
Det kunde jag ju inte neka till så jag gav ett jakande svar och vi gick ut på dansgolvet. Vi hade knappt hunnit upp på dansgolvet förrän en riktig tryckarlåt började spelas. Tove gled tät intill och la upp armarna om min hals. Lite tafatt la jag upp mina händer på hennes höft. Långsamt börjar vi svänga i takt med musiken.
 
Jag hade ju hållit i Tove tidigare men då har vi ju tränat så känslan var helt ny. Istället för att känna Toves fasta spända muskler kände jag en mjuk Tove. Hennes kind låg mot min och jag kunde känna hennes varma tunga andetag mot min hals. Hon pressade sig plötsligt närmare och gled med ett ben in emellan mina. Jag kände hur en hand gled upp och smekte min nacke medan den andra gled ner mot mitt ryggslut samtidigt som jag fick en puss på halsen bakom örat.
 
Jag kände hur kroppen började reagera, jag fick ståpäls av handen i nacken och Toves ben gned mot min lem som började bli hård. Jag försökte glida ifrån men Tove höll mig i ett hårt grepp. Jag fick nästan panik när jag kände hur kroppen blir kåt medan mitt medvetande skrek av tvivel. Detta händer inte mig! Tove gillar ju inte mig, hon gillar ju en annan!
 
Plötsligt kände jag hur Tove lutade huvudet tillbaka. Jag kunde inte låta bli att titta på henne. I hennes blå ögon kunde jag se något som jag bara sett en gång tidigare och det visste jag vad det var. Det var kåthet! Hur var det möjligt? Tove lutade sig plötsligt framåt och jag kände hur hennes mjuka läppar pressades mot mina. En varm tunga smekte över mina läppar. Jag blir så överraskad att jag inte kom mig för att besvara kyssen. Tove tittade på mig igen. Tvivlet i mitt medvetande kämpade fortfarande mot min kåta kropp.
 
- Åh, Hannes, stönade hon plötsligt.
 
Nu tog kroppen över medvetandet och jag kände hur kåtheten sted upp i huvudet. Den här gången besvarade jag Toves kyss fullt ut. Den var blöt, djup och lång. Jag måste ha luft. Jag lutade huvudet bakåt och andades tungt in, jag hörde hur Tove gjorde likadant. När jag öppnade ögonen var det syrran jag såg först. Hon stod borta vid DJ-båset och när hon möte min blick log hon stort och visade ”tummen upp” därefter vände hon sig mot DJn och snabb eurodisco fyllde lokalen.
 
Jag tittade på Tove. Hon log stort och gav mig en snabb puss på munnen. Pussen utvecklas snabbt till en kyss och plötsligt var det något som blixtrade till. Jag tittade åt vänster och där stod Rebecka med en kamera. Hon vände på kameran och visade bilden hon tagit. Lamt slog jag ut med handen i ett försök att greppa kameran men Rebecka gled lätt undan och sprang bort till syrran. Hon visade bilden och båda vände sig flinandes mot Tove och mig.
 
- Kom, sa Tove och drog i mig.
 
Tove drog med mig i handen ut i pubdelen där det var lite lugnare. Hon gick mot väggen och väl där vände hon runt och omfamnade mig igen. Jag fick ytterligare en puss som även den snabbt utvecklades till en tungkyss. Tove tittade på mig, log, hela hon strålade som en sol.
 
- Fan va trög du är, sa hon.
 
- Vadå?
 
- Har du inte märkt hur kär jag varit i dig ända sedan vi träffades första gången?
 
Jag skakade på huvudet. Lustigt vad man kan lura sig på en annan människas signaler tänkte jag för mig själv.
 
- Har du inte märkt att jag alltid väljer dig som träningspartner och att jag jämt är hemma hos Fredrika? Frågade hon.
 
När jag tänkte efter så stämde det faktiskt men eftersom syrran och jag inte drog jämnt så hade jag alltid haft fullt upp med att hålla mig undan.
 
- Men när vi åkte upp så sa ju syrran ”trögare än brorsan”?
 
- Hörde du vad jag sa och vad Fredrika avslutade med? Frågade hon.
 
- Nä.
 
- Jag sa ”jag kan inte fatta att det skall vara så svårt att få din brorsa att förstå” och då svarade hon ”trögare än brorsan….får man leta efter”.
 
Jag stönade till när jag förstod hur jag hade missuppfattat det hela.
 
- Men ikväll då? frågade jag.
 
- Vi planerade det hela. Martin blev inte så glad när han fick reda på att han inte fick följa med.
 
- Vadå, är inte han sjuk?
 
- Nä, han fick vackert stanna hemma, sa Tove och fnittrade till.
 
- Och hur fick ni honom att gå med på det? frågade jag.
 
- Om du inte vet det så är Fredrika och Martin ihop och han skulle bli utan så att säga om han inte gick med på det hela.
 
- Syrran och Martin ihop? Jag var skeptisk.
 
- Hur otroligt det än verkar så…
 
- Och lottdragningen om sängplatserna då? Var det planerat också?
 
- Ja och nu också, Fredrika sa till DJn att spela en tryckare så att jag skulle få en chans.
 
Jag var chockad över att jag inte fattat någonting. Att tjejerna kunnat manipulera mig så till synes lätt och vilken mes Martin var som inte kunde motstå syrran. Å andra sidan så hade ju det hela tagit en vändning som jag inte ens kunnat föreställa mig i mina vildaste fantasier, att bli tillsammans med Tove. Det finns ingen anledning att grotta ner sig det som varit utan jag drog Tove intill mig och gav henne en puss.
 
- Fredrika och Rebecka har lovat att inte komma tillbaka före två inatt så att vi får vara för oss själva, sa Tove plötsligt allvarligt.
 
Jag såg nog ut som ett fån eftersom Tove började gapskratta.
 
- Man är ju inte helt van vid att bli uppraggad, sa jag lite förnärmad och det var sanning.
 
Helt oerfaren var jag inte men inte så erfaren att jag kände mig säker. Oskulden hade åkt när jag var arton. Det var nere i Österrike på en skidresa. Tjejen var 22 år och inte helt nöjd med min insats. Det hela hade tagit ganska hårt på självförtroendet och jag ville helst glömma det hela. Onykter hade jag varit också så frågan är hur mycket jag kom ihåg egentligen.
 
Nästa tjej hade gått i parallellklassen och vi hade småflirtat med varandra hela våren och så på midsommarafton slog det rejält med gnistor och vi hamnade i sänghalmen. Nykter denna gång och det hade varit helt fantastiskt. Det hade emellertid inte blivit något mer mellan oss och jag hade inte hittat något intressant förrän Tove dök upp nere på klubben i julas.
 
- Jag vill ju inte skrämma bort dig nu, sa Tove och pressade sig närmare. – Du är kanske inte så kåt som jag är, men jag har nog varit konstant våt sen i julas.
 
Lusten var det nog inget fel på men det hela hade gått så fort att jag inte riktigt hängt med.
 
- Jo jag märkte precis det, sa jag och flinade lite. – Men det här kom lite plötsligt.
 
- Skall vi utnyttja vår ”fritid” eller skall vi snacka mer tycker du? Frågade Tove.
 
- Trodde aldrig att vi skulle komma här ifrån, svarade jag och gav henne en puss på munnen.
 
Vi drog oss mot garderoben för att hämta ut våra jackor och på vägen mötte vi syrran och Rebecka. Båda flinade och syrran gav mig en kram samtidigt som hon viskade:
 
- Du är skyldig mig en hel del efter det här.
 
- What ever you want, sa jag och skrattade.
 
När vi kom ut på gården tittade vi på varandra. Jag såg frågan i Toves ögon ”Buss eller taxi?”. ”Taxi” sa vi i mun på varandra och började båda fnittra hysteriskt. Vi drog oss ner mot taxibilarna och hoppade in i baksätet båda två på en ledig bil.
 
- Tandådalen, tack, sa jag och så bar det iväg.
 
Vi satt och småpratade med taxichauffören samtidigt som vi höll varandra hårt i handen. När vi kom fram betalade jag och sen sprang vi hand i hand mot huset. Ett litet tumult uppstod när det visade sig att porten var låst och jag fick leta efter nyckeln i fickorna. Vi hånglade vilt i hissen och när vi väl rumlar ur på rätt plan pressar Tove på bakifrån mot dörren.
 
Lite skakig lyckades jag få upp dörren och vi tog oss in. Jag låste dörren och när jag vände mig om så har Tove redan slängt av sig jackan på golvet och försöker få av sig stövlarna. Jag kastade snabbt av mig min jacka och sparkade av mig skorna. Tove fick snabbt av sig sina stövlar och sen var hon över mig.
 
Jag gav henne en kyss samtidigt som jag knäppte upp knapparna i hennes blus. Jag gled ner med händerna in under blusen och upp på ryggen och knäppte upp behån. Vi stod fortfarande med munnarna ihop och Tove slet i mitt bälte som hon snabbt fick upp. När jag lirkat upp behån förde jag upp mina händer och kupar dom runt hennes bröst och jag kände hur hon flämtade till. Dom små brösten var så mjuka och lena i mina händer och bröstvårtorna drog snabbt ihop sig till två små hårda stenar.
 
Tove greppade min t-shirt och drog den över huvudet på mig. Hennes heta händer smekte mig upp över magen vidare ner mot mina jeans. Jag kunde ana att hennes händer skakar lite lätt när hon försöker få upp mina byxor. Efter lite trixande hade hon lyckats få upp alla knapparna i gylfen. Jag kände hur det blev lite mer utrymme i byxorna. Ett utrymme som jag snabbt fyllde ut.
 
Tove tittade mig i ögonen och jag kunde se hur upphetsad hon var och långsamt började hon att lirka byxorna över höften på mig samtidigt som hon sökte min tunga med sin. Snart låg byxorna i en hög runt mina fötter och jag sparkade av mig dom samtidigt som jag fick av mig strumporna.
 
Jag har nog aldrig haft ett kraftigare stånd och boxerkalsongerna som i vanliga fall kändes rymliga var hopplöst för små. Tove verkade nu ha svårt att behärska sig för hon var inte längre lika försiktig. Hon nästan rev av mig boxern och när min lem svängde upp kunde jag se hur hennes ögon vidgades samtidigt som hon drog efter andan.
 
Tove greppade min lem samtidigt som jag tog av henne den korta kjolen. Jag frustade till i hennes mun när hon runkade mig hårt. Resolut drog jag ner hennes strumpbyxor och trosor i ett svep och sittande på huk på golvet framför henne hjälpte jag henne att kliva ur plaggen. När jag gav henne en puss mitt på skåran knäade hon till samtidigt som hon stönade högt. Hon drog upp mig till stående och kysste mig hårt. Min lem låg hårt mot hennes mage och vi pressade oss båda hårt mot varandra.
 
- Kom, sa hon och drog mig med in mot sängen.
 
Vi kröp ner i sängen och hetsigt kyssandes och smekandes tumlade vi runt i sängen. Med Tove liggandes under mig böjde jag mig fram och slickade på en av hennes bröstvårtor. Hon flämtade till högt och jag kände hur den drog ihop sig. Försiktigt fortsatte jag att slicka och bita lite försiktigt i bröstvårtan samtidigt som jag smekte den andra med min hand.
 
Jag tittade upp på hennes ansikte samtidigt som jag började kyssa mig ner för hennes mage. Man kunde se njutningen i hennes ansikte och dom blanka ögonen följde min blick. Hon log lite och slöt ögonen. Jag kysste mig försiktigt längre och längre ner samtidigt som jag smekte hennes ben med mina händer.
 
Snart kunde jag känna lukten av hennes kön. Jag fick lite svårt att behärska mig men jag försökte lägga band på mig själv. När jag kysste Tove i ljumsken darrade hon till och började skruva på sig. Jag märkte att hon försökte få min tunga på sitt kön istället. Jag fortsatte att reta den tunna huden runt utan att gå direkt på källan.
 
- Snälla, snälla, pep hon.
 
Först nu drog jag tungan nerifrån och upp genom skåran. Jag kände hur vecken delade sig när jag strök med tungan genom vätan. Reaktionen var överväldigande. Tove lyfte höften och särade ännu mer på benen samtidigt som hon suckade tungt. Försiktigt började jag att slicka henne först på blygdläpparna för att därefter övergå till slidmynningen. Hon blev blötare och blötare. Jag fortsatte i skåran upp mot knoppen och när min tunga landade där stönade hon till högt.
 
Jag kände hur spänningen byggdes upp i Toves kropp, snart ryckte det okontrollerat i henne och när jag då lät min sträva tunga glida över hennes knopp hårt några gånger spände hon sig som en fiolsträng och sen krampade hon av orgasmen under ett ljudligt stön. När jag försökte fortsätta att slicka henne knuffade hon bryskt undan mig och gled ihop i fosterställning medan hennes kropp genomfors av småryckningar i orgasmens eftersvall.
 
Jag la huvudet på hennes mage och det kändes som om jag red med på hennes orgasm. Långsamt vaknande hon till liv igen och tittade på mig med glansiga ögon. Hon drog upp mig, välte ner mig på rygg och greppade min lem och jag kom nästan bara av beröringen. En stor seg droppe av försats växte fram och Tove tittade med stora ögon. Långsamt böjde hon sig fram och utan att släppa ögonkontakten fångade hon upp droppen med tungspetsen och det gick som en elektrisk stöt genom min kropp.
 
Fortfarande utan att släppa mig med blicken lät hon lemmen glida in i munnen och nu kunde jag inte behärska mig längre utan stönade högt och kastade med huvudet bakåt. Tove stimulerade strängen på ollon lätt med tungan och strök omväxlande med bred mjuk tunga över ollonet. Den sugande heta sensationen fick mig att accelerera snabbt mot utlösningen.
 
- Snälla jag kommer snart, lyckades jag haspla ur mig.
 
Tove lät lemmen glida ur munnen och tittade upp i mina ögon. Blicken var mörk och blank och jag kunde tydligt se hur begäret brann där inne. Hon kröp upp vid min sida och mjukt drog hon mig över sig. Jag lade mig tillrätta mellan hennes särade ben och sökte hennes mun.
 
- Kom in i mig, viskade hon innan hon besvarade min kyss.
 
Hon greppade min lem och mjukt förde hon den till sitt kön. Hon drog lemmen några gånger prövande fram och tillbaka mellan blygdläpparna och jag kunde känna hur vått det var. Så satte hon min lem mot den savande öppningen och med en hand på min höft pressade hon sakta in mig i sitt heta inre. Tove lutade huvudet bakåt och stönade när jag gick i botten. Hennes kön kramade min lem hårt och jag kunde känna hur het, våt och trång hon var. Hon lyfte huvudet, la upp båda sina händer på min höft och fixerade mig med kåt blick.
 
- Knulla mig, sa hon med grötig röst.
 
Långsamt gled jag ur henne nästan helt innan jag långsamt gled in i henne igen. När jag upprepat proceduren en gång och återigen gled ur henne retsamt långsamt satte hon hälarna i baken på mig och hävde sig upp. Tove slog armarna om halsen på mig och gav mig en tungkyss som blev startskottet. Jag ökade takten och Tove stönade förnöjt. Små ”jaa” och ”Åhh” varvades med flämtningar och stön. Tove vred sig som i extas och jag kände hur fittan började dra ihop sig.
 
- Snälla, snälla, hårdare…., jag kommer snart.., stönade hon.
 
Så hävde hon sig upp mot mig med kraft och pressade in mig så hårt hon kunde. Hon bet ihop käkarna hårt och knep med ögonen. Orgasmen slet i Toves kropp och hon kastade med huvudet samtidigt som det ryckte okontrollerat i kroppen på henne. När orgasmens grepp började släppa taget slappnade hon av, även om det fortfarande ryckte okontrollerat i henne, så att jag kunde ta mig över krönet med ett par kraftiga stötar. Jag tömde mig lång upp i Tove och det kändes som om det aldrig vill sluta.
 
När jag kom till sans låg jag med huvudet på Toves bröst, jag kunde känna hennes andhämtning som fortfarande var tung. Hjärtat slog snabbt. Långsamt kom vi ner på jorden igen. Jag var fortfarande kvar i Tove men när lemmen började slakna så gled jag ur med slaskande läte. Min blick möts av Toves totalt tillfredsställda ansikte. Hon log mot mig och strök mig över håret.
 
- Tack, viskade hon.
 
- Tack själv, sa jag, - det var helt underbart.
 
Hon log mot mig och mjukt knuffade hon ner mig så att vi låg sida vid sida. Mjukt kysstes vi innan hon gled intill mig och la huvudet på min arm.
 
- God natt älskling, sa hon och slöt ögonen.
 
- God natt gumman, sa jag och strax sov vi båda två.
 
Jag vaknade till med ett ryck när jag hörde hur ytterdörren öppnas. Det var syrran och Rebecka som kom hem.
 
- Här har det gått vilt till, sa Rebecka och så fnittrade dom hysteriskt.
 
Jag fick lite ångest när jag kom på att våra kläder låg slängda i hela hallen. Dörren öppnades lite försiktigt och in tittade dom båda tjejerna.
 
- Gick det bra, viskade syrran.
 
- Skit i det du, svarade Tove med ett skratt, - du skulle bara veta vilken duktig storebror du har.
 
Lite generad vände jag mig mot Tove och hon gav mig en kyss samtidigt som syrran svarade:
 
- Starkt jobbat brorsan.
 
Tove tryckte sig keligt mot mig samtidigt som hon viskade i mitt öra och greppade min lem:
 
- Jag vill älska igen.
 
SLUT

75 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

go4it666

Som vanligt en ömsint novell av Hannes med ett gott slut

17/3, 2023 kl. 09:30

#9

Ronneby

Underbar novell. Finns det någon fortsättning???

15/2, 2012 kl. 00:07

#8

My-sa

Håller med alla!Så bra,som alltid :). Du får mig både att le & bli kåt när jag läser dina målande noveller.Ingen 5a,en 10a! Puss & kram till fina Hannes! :)

20/9, 2011 kl. 14:10

#7

~K~


Suck... Så jävla bra skrivet!

19/6, 2011 kl. 22:52

#6

Chokladkekks

Jag älskar den, som de andra skriver, solklar femma.
Instämmer på allt, den var toppen.

28/4, 2010 kl. 20:52

#5

Hannes II

Hannes noveller slutar ALLTID lyckligt (rätta mig om jag har fel)!/Hannes

20/4, 2010 kl. 08:26

#4

Mats R


Man kan lätt sammanfatta de 3 tidigare kommentatorerna med:

"En typisk Hannes II - novell"!! Och i det finns det bara positiva tankar!

Tack Hannes!

Mats

20/4, 2010 kl. 08:00

#3

ese

Behöver man eller måste man säga mer än, Underbart.
och som tidigare komment, Solklar 5a

20/4, 2010 kl. 00:56

#2

ars amandi

Du ska ha ett stort tack för att du lagt upp den här även här.

Du fångar hettan som ganska givet kommer efter en lång väntan. Det som är så märkligt är att du fångar det så troget. Inget verkar vara "tillrättalagt" eller konstlat på något sätt utan bara sådant som händer.

Episoden i hallen har jag varit med om en gång och vet hur långe vi båda trånat efter det då så jag är förvånad över att du kan sätta ord på det utan att det blir förmycket eller förlite.

Solklar 5a :) Men som Nils säger så vill man gärna veta hur det slutar för dom... Blir det ett lyckligt slut eller inte?

19/4, 2010 kl. 21:11

#1

Nils

Det är synd o skam att inte ge någon kommentar.Den är inte ny för jag har läst varenda stavelse av den här novellen förr den var bra då o inte sämre nu.Det är nog något år sedan jag läste den.Men nu när jag läst den igen så tycker jag den är värd en fortsättning.Det har jag för mej att jag kommentera förra x.Det var ju så mycket innan de kom tillskott o sedan blev det bara en natt eller 2 sen var de slut.Så mycket för att få till det o sedan slut du måste förstå att man vill veta om det blev de föralltid eller vad det blev.Är nyfikenPå fortsättning.Full pott på stjärnorna.M.V.H.Nils

19/4, 2010 kl. 17:06