Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/4, 2010 kl. 09:11, av lelle

En djävul till svärmor

Del 9 av 9 i serien En djävul till svärmor

Lé Grande Final!


Här är alla Mias väninnor som hälsar på och firar midsommar med Mia, Stina och Micke..
 
Kajsa 42 år- Mias absoluta bästis, som hon känt sedan de båda var 15. De har inga hemligheter för varandra och båda lyckades snärja var sin direktör och båda lyckades gifta /skilja sig rikt. Kajsa är 175 cm lång, blond med ett hårsvall ner över sin smala rygg. Hon är slank med en stor byst som alla män lyckas fastna med blicken i. Kajsa har skinn på näsan och är inte rädd för någon eller något. Har inga barn själv. Älskar att förföra yngre killar och knulla skiten ur dem. Kajsa gillar även vackra kvinnor..
 
Sandra 38 - Blond, 165, smal med kvinnliga former,
 
Camilla 45- Fejkblond, har alltid kortkort och stilettklackar. Ständigt ute på jakt, nykter som salongsberusad. Har också en grym kropp som alla dreglar över.
 
Sofie 35- Mias granne och väl förtrogna om vad som hänt genom åren i den lyxiga villa ute på Lidingö. Söt brunett som har en naturlig slank kropp
 
Eva 40- Brunett, f d modell och flygvärdinna med en kropp och ett ansikte som de flesta avgudar. Män som kvinnor. Hon
är så vacker att många bara stannar upp och tittar på henne och Evas ögon är ett par riktiga rådjursögon.
 
Lollo 39 - Gängets lilla enerigknippe. En eldig rödhårig fitnessbrud på knappt 1,60, jobbar
som PT på SATS.
Hon är slank, men kvinnligt muskulös.
 
Anna- Nygift 35-åring som jobbar inom media. Typisk svensson-tjej . En rågblond, söt, smart
tjej
 
Kicki 47 - Evas bästis som lärt känna de andra ganska väl också. Även hon gammal flygvärdinna
Hon ser ut som 35. Stark utstrålning, blond, 170 lång, slank med skön kropp och vackert ansikte.

Angie- Mias tre år yngre syster!! Ser ut som Mia men har färgat håret svart. Hon och Mia är
väldigt tighta eftersom de har upplevt samma saker i livet. Angie har dock inga barn.
Hon dras till både män och kvinnor precis som sin syster.

Angie och Kajsa är också väldigt bra vänner.

 
 
---------------
 
-Helan gåååår , sjung hopp faderallan lej! Skåål !
Det hade varit riktig hög stämning sedan alla Mias väninnor hade kommit.
Nu var klockan runt halv åtta och vi satt och åt och drack gott.
Det var en midsommarbuffé som jag aldrig hade sett maken till. Där fanns allt och då menade jag allt. Sallader, pajer, olika sillsorter, exklusiva delikatessvaror osv. samt grillade filéer.
Alla hade tagit med sig något.
Gissa vem som fick vara grillmästare?

Vi drack fina viner, egenhändigt tillverkade snapsar av hemliga recept, öl och naturligtvis avecer och whiskey.
Ingen var speciellt berusad utan alla smuttade i lagom tempo, som man gör i goda vänners lag.
Det kändes lite konstigt att vara den ende killen bland dessa blonda och brunetta amazoner.
Men stämningen var så där skön, så jag tyckte väl att jag smälte in bra.

Jag satt mellan Kajsa och Angie. Jag hade ju träffat båda dessa nymfer förut och det var väl kanske därför jag kunde vara lite avslappnad.
Alla skrattade, skämtade och drog anekdoter. Vissa av de här tjejerna hade inte sett varandra på länge så de satt även och uppdaterade varandra. Nog för att vi grabbar kan vara grova och fula i mun, men jag säger bara.. Medelålders kvinnor med tre glas vin.. oj oj oj..

Vilka historier man fick höra ju längre kvällen led och flaskorna tömdes. Men på något sätt gjorde det mig inte så mycket eftersom att detta var en gyllene chans att tanka upp info om hur tjejer vill att det ska vara, hur de vill ha det. I allt, inte bara i sängen.
Stina satt snett emot mig och blinkade och log då och då. Hon var så snygg i sin vita sommardräkt och med blomsterkransen som en riktig kulört assessoar.
När hon inte tittade så flörtade både Kajsa och Angie med mig, var och en på sitt håll, så där lite diskret.
En smekning här, en beröring där. Dessa mansslukerskor tog varje tillfälle i akt.
Jag försökte att verka oberörd och bara le tillbaka. Men fan vad läckra de båda var, och de andra väninnorna också. Jag var i himmelriket!

Framåt halv tio var all mat slut och några vinflaskor också.. Solen värmde fortfarande även fast den började dala och det kändes i luften att den här sommaren skulle bli kanon. Både för mig personligen men även rent allmänt.
Mia rullade fram drinkvagnen. Som vanligt var det överdådigt.
-Det är bara att ta för sig tjejer..ja och du också gubben. Men du som är så duktig på drinkar kan väl blanda till girlsen vad de vill ha?
Jag bildade en liten drinkhörna på ena sidan av bordet och som på ett givet kommando ställde sig alla runt mig och började beställa. Det var Cosmopolitan, Mojito, Daquires, you name it. Det gällde att hänga med. Speciellt när man var lite oskärpt själv. Ha ha .

När jag nästan var färdig med första rundan till alla kände jag någon trycka sig mjukt mot min rygg och en hand hade letat sig diskret ner under bordsskivan mot mitt skrev.Jag kände den söta doften av hennes parfym och en ljuv dämpad röst viskade i mitt öra.
-Micke, jag vill ha Sex on the Beach..kan du fixa det. Samtidigt som denna kvinna beställde masserade hon mina juveler utanpå mina shorts.
Det var Kajsa som hade smugit upp där. Jag log och blinkade lika diskret till henne.
-Självklart kan jag fixa det.
Jag blandade till den i ett nafs och räckte fram den till henne, eftersom hon nu stod framför min provisoriska bar.
-Här Kajsa, hoppas den smakar.
Hon tog sugröret utstuderat sensuellt mellan sina välmålade läppar och sög sakta på det.
-Mmm, nästan perfekt, men jag vill ha originalet senare i kväll. Okej, gubben.
Hon drog ett finger från halen och ner över min mage, plutade med munnen och vände sig om för att fortsätta konversationerna med sina väninnor.

Plötsligt känner jag en arm om min hals och en vinstinkande andedräkt.
-Där är du ju älschkling, sluddrade Stina fram. Kyss mig!
Hon nästan hängde på mig när hon försökte sig på att ge mig en sexig kyss, men det lyckades inte så bra.
-Snälla Stina, sluta. Hur mycket har du druckit egentligen?
(Hick) inte schå mycket, men schnapsen var god. Oj vad det schnurrar..
-Men gå och lägg dig då, svarade jag lite irriterat. Nog för att det var midsommar och bara folk som Stina kände, men ändå. Hon hade ju fått i sig klart mer än vad hon tålde.
Jag hjälper dig älskling, fortsatte jag och tog ett stadigt grepp om hennes kropp och började leda in henne till vårt rum.
-Men lilla gumman! Hur är det fatt, utbrast Mia när vi mötte henne.
-Jag mår lite illa mamma, snyftade Stina till och kramade sin mor.
-Men, duu. Fortsatte Mia och smekte ömt sin enda dotter. Det kan hända alla! Seså, låt Micke ta hand om dig. Drick lite vatten om du orkar, gå och vila en stund. Så kan du komma upp sedan om du känner dig bättre. Ok?
-Ok..snyftade Stina
Vi fortsatte in till huset och vårt rum. Jag klädde av henne och la henne i sängen. Hämtade ett stort glas med vatten och en Ipren.
-Förlåt älskling, snyftade hon medan hon klunkade i sig vattnet.
-Ähh.Det är lugnt. Vila lite så får vi se sen hjärtat.
-Mmm.
Jag hann knappt kyssa henne och stänga dörren för än hon somnade och fyllesnarkade ljudligt.

-Stackars liten, sa Mia då jag kom ut i trädgården igen. Hoppas hon inte blir alltför bakfull. Fick du i henne vatten och någon huvudvärkstablett.
-Jadå, svarade jag. Inga problem. Men det är nog bäst att vi kollar till henne lite då och då, både du och jag.
-Ok, gubben, tack ska du ha, svarade hon och smekte min arm och gav mig en puss på kinden.
Jag gick tillbaka till bordet där stämningen var på topp. Alla de söta och vackra kvinnorna satt och stod och pratade och skrattade, men inte så att det störde. Jag kände dock de flestas blickar på mig. Det gjorde absolut ingenting! Jag blev bara smickrad av att de gillade vad de såg.
Camilla utbrast sedan höglutt.
-Nej tjejer! Dags att tömma era glas och tid för bad !! Hur många grader är det i vattnet Mia?
-Vi har haft tur, det är så mycket som 23 här i viken..
-Ok tjejer, dags att följa traditionen!

Alla tömde sina drinkar eller vinglas och sprang in i sina rum och bytte om. Det var som att vara bland tonårstjejer på ett kollo. Men alla hade ju roligt och ingen var otrevlig, lipig eller störde på något annat sätt så jag hade det roligt jag med
Tjejmaffian kom ut till altanen med var sin handduk virad om sin kropp. Jag glodde lite så där i smyg ( trodde jag) på var och en. Fan vilka kroppar som döljde sig under dessa stora badlakan..
Vi samlades alla igen runt bordet. Mia tog och ställde upp 10 shotsglas..och hällde i en 5:a jäger till oss var.
-Ja skål då för ett fortsatt trevligt år, en skön sommar och härliga semestrar med massor av bus!!
Alla fnissade så där som tjejer gör när de har någon hemlighet..medan jag stod lite fånigt och log generat.
På ett gemensamt kommando sveptes alla glas och knackades sedan i bordet.
-Mot bryggan..tjoade Mia

När vi kom ner till den slängde alla av sig sina handdukar. Men ingen hade någon baddräkt!
Vi snackar traditionen.. midnatts-nakenbad..
Jag visste inte riktigt vart jag skulle titta när denna MILFmaffia tog av sig och hoppade i vattnet. Det var ta mig fan silikontuttar och rakade eller ansade fittor vart jag än tittade..
Och inte den minsta tillstymmelsen till blyghet!

Min kuk började sträcka på sig och jag hoppades verkligen att jag kunde komma undan med att bada i fillingarna..
-Kom nu Mickegubben då? Ropade min vackra svärmor.
-Jag kommer, svarade jag. Måste bara få av mig mina shorts..
-Du ska också vara helt näck annars gills det inte.. Kom igen nu. Var inte blyg för tanterna! Fortsatte hon retsamt.
De andra stämde in i kravet på att jag skulle vara naken också..
Så jag drog av mig mina boxer och hoppade snabbt i vattnet för att dölja mitt (till)stånd så gott det gick..
Alla simmade och plaskade runt i det varma vattnet en kvart så där ungefär. De flesta av damerna klev upp sedan och gick in mot bastun som var på. Lollo sprang och hämtade mer skumpa till dem som var därinne.
Det var bara jag, Mia och Kajsa kvar vid bryggan och stämningen blev genast mer erotiskt laddad.

De två lejoninnorna kastade lystna blickar på mig varje gång jag klev upp för att hoppa ifrån bryggan. Och snacket blev därefter också.
Mia klev upp bakom mig där jag stod på bryggan för att hoppa i den sista gången. Hon ställde sig och tryckte sina bröst mot min rygg.
-Se vad fin den är Kajsa, sa hon och tog tag om min kuk. Hon drog i den sakta fram och tillbaka. Innan hon ställde sig intill sin väninna.
-Ja, jag vet gumman, svarade Kajsa. Jag sa till Micke att jag ville ha Sex on the Beach men han vågar nog inte.
-Vågar inte jag? Svarade jag med ett fnys.. Klart jag skulle våga men jag har ju..
-Schh, manade Mia mig roat. Du kan inte dra kortet - har en flickvän - eftesom Kajsa och jag har inga hemligheter.
-Jag vet allt att du är kåt på Mia gubbe lille. Jag du är nog fan kåt på alla tjejerna här om jag vet rätt. Alla ni grabbar är likadana. Men det är inget fel i sig. Det är bara smickrande Micke.
Jag stod där mållös, som om någon hade avslöjat min innersta hemlighet.
Mia klev fram till mig och ställde sig bara några centimeter från mig. Hon var ju nästan lika lång som jag så våra kön kom i jämnhöjd.

Hon tog tag om min rumpa och tryckte sitt underbart fina underliv mot min kuk som stod halvt upp.
-Känn då gubben! Nu är du nära..
Min kuk reste sig direkt och pockade mot härligheten. Jag trodde det äntligen var dags nu så jag tog tag om Mia och tryckte henne mot mig. Kuken gled in mellan henns lår.
Pang. En lätt örfil
-Vad gör du Micke? sa Mia med en spelad irritation. Vilka friheter du tar. Eller hur Kajsa?
-Mmm, maken till fräckhet har jag aldrig sett. Kåt på sin vackra svärmor så här öppet. Fy dig?
Kasja log roat åt vårt håll.
-Vad ska straffet bli då Mia? Fortsatte hon i en förrädisk mjuk ton. Ska vi straffa honom med skampålen eller?
-Vilken bra idé! Det var länge sedan vi gjorde det. Seså, ta på dig din handduk nu, din lille tafsare. Nu är det dags att ta straffet för att du tog dig friheten att kladda på mig.
Hon gick fram till en liten väska som låg gömd vid bryggkanten.
I den tog hon upp ett par handklovar och en kedja samt en ögonbindel.
-Nu, du lille kåte stalledrängspojk. Nu är du inte så tuff va, fnittrade Kajsa medan hon fjättrade mig och tryckte bindeln över mina ögon.
-Äh, det är lugnt svarade jag coolt. Jag ville ju definitivt spela med i den här upphetsande leken som Mia och Kajas verkade ha planerat. Ska vi gå snart eller?
-Lugn, lilla du..vi ska bara byta om först, svarade Kajsa.
De båda väninnorna bytte om från bikinitrosor till stora varma morgonrockar..

De ledde mig över gräsmattan och jag kunde höra stojet ifrån bastun. Hopps ingen ser oss, tänkte jag i mitt stilla sinne. För det hade varit lite svårt att förklara situationen senare.
Mia och Kajsa drog med mig in på stigen i dungen. Förutom våra andhämtningar hördes bara rasslandet av kedjan runt mina händer. Jag höll hårt i Mias hand eftersom jag inte såg någonting. Hela situationen var väldigt upphetsande och jag kunde knappt bärga mig av nyfikenhet över Mia och Kajsas nästa drag.
Naturligtvis var jag aldrig nervös eller orolig att det skulle spåra ur eftersom jag hade fullt förtroende för Mia och hennes upptåg (he,he) .

Jag kände att vi stannade upp och de båda kvinnorna tog av mig ögonbindeln. Jag blinkade till några gånger så att ögonen vande sig vid ljuset eller rättare sagt det dunkla skenet. Tyst vände jag mig om och tittade runt. Vi var i en liten dunge, fast vi stod på en liten plätt gräsmatta som gick runt i en cirkel. I mitten av cirkeln stod det en stock upprest likt en telefonstolpe, fast lite kortare. I lagom höjd fanns det en hake. I den fäste Mia min kedja.
-Så där gubben. Nu står du vid skampålen. Är det okej? Ryck lite i kedjan?
Jag nickade och ryckte. Haken rörde sig inte en millimeter. Jag var fastkedjad riktigt ordentligt.
Mia och Kajsa såg det och log mot varandra. De tog av sig sina morgonrockar och..ohh, vilken syn för gudarna! Båda hade på sig endast sexiga raffset som inte döljde mycket av deras mogna, välsvarvade kroppar.
Kajsa gick bort och hämtade två stora facklor som hon satte i gräset och tände på.. De flammade upp och lyste upp dungen med ett dansande sken. Även om det var varmt så värmde elden upp området runt omkring oss. Plus att det höll de få myggen borta.

-Nä men hej kära syster, utbrast Mia och tittade på figuren som uppenbarade sig på stigen.
-Hej svarade Angie. Jaha oh vad håller ni på med fortsatte hon med ett ljudligt fnitter. Stackars Micke. Blivit kidnappad av två alfahonor. Vad har han gjort för att fötjäna detta?
Jag såg att ni gick iväg hit och självklart vill jag inte missa det här.
-Han tog sig friheter när vi badade flinade Mia och enligt våra regler får man betala för det också.
-Nä, tjejer, är det inte dags att lägga sig eller? Frågade Kajsa.
-Jo, svarade Mia och Angie enstämmigt.
-Men vi ska bara fixa en sak fortsatte Mia och drog i Angies arm. Vi är strax tillbaka. Kom och hjälp mig syrran.
De båda kvinnorna tassade iväg på stigen.
Kajsa tog ut den gigantiska filten ur kassen och vecklade ut den bara ett par meter framför mig. Hon ställde sig utstuderat på alla fyra med rumpan mot mig och la filten tillrätta.

Jag såg hennes sexiga vinröda stringtrosor smita åt hennes perfekt formade rumpa. För att jävlas än mer vände hon sig om, knixade med höfterna och svankade medan hon tittade mig djupt in i ögonen.
-Du Micke, för en vecka sedan drömde jag att du tog mig hårt bakifrån. Din hårda ungkuk spetsade min fitta när jag backar mot din mage. Med dina händer på mina höfter gav du mig en underbar orgasm medan du sprutade djupt inne i mig. Långt upp i min mjölkande mogna fitta. Vill du att det ska hända gubben? Fortsatte hon och reste sig upp.
-Ja, svarade jag och ryckte till i kedjan..
-Kyss mig då sa hon och lutade sig fram.
Helvete! Jag nådde inte fram trots att jag drog och slet.
Kajsa log mot mig lite hånfullt.
-Ta i då Micke, annars blir det inget..
Nu var jag bara en decimeter från henne. Fan kedjan var spänd till max och jag försökte verkligen nå hennes vackra plutande mun. Men när jag misslyckades skrattade hon hjärtligt och vände sig om..
Kajsa tog av sig sin överdel och putade med rumpan. Gud, vilken perfekt rumpa. Fast, utan tillstymmelse av häng eller celluliter.

Som vanligt stod kuken min ut som ett spett . Hon backade in mot mig..
Kajsa drog stringen åt sidan och smekte sig själv bakifrån. Så där porrigt som bara en mogen,
sexig kvinna runt 40, med gudomlig kropp kan göra.
Jag slet i mina bojor men hon stod farligt nära men ändå på säkert avstånd. Det vill säga en decimeter ungefär.
-Gillar du vad du ser gubben, sa hon med en silkeslen röst? Vill du komma och knulla min kåta,blöta fitta Micke..Va?
Hon drog ut fingret från sin plaskblöta mogna, rakade fitta och höll upp det framför min mun.
-Slicka av det, lille stalledräng , sa hon. Så får vi se om din teknik duger för mig?
Kaxig som jag var, svarade jag:
-Du Kajsa, tänk dig att jag slickar din fitta så här och inte ditt finger.
Jag stack ut tungan och började slicka av hennes löddriga finger. Sakta och med känsla. Tungspetsen dansade upp-och ner. Plötsligt stönade hon till och kysste mig med en våldsam kraft..
-Åhh, Micke. Ända sedan Mia beskrev hur du munknullade henne till en fontänorgasm i bastun i vintras, har jag velat smaka på dig. Jag älskar att knulla kåta, virila yngre killar som dig, gubben.
Hon böjde sig ner och sög in min kuk ända till roten. Långa drag och med ett omisskänligt smackande ljud..
-Mmmppff, mmppppfff.
Åh, vad hon sög bra. Bättre än Mia faktiskt, eftersom hennes tunga spelade på ett ivrigt sätt över mitt ollon. Något som jag aldrig har känt dittills.
Plötsligt stannar hon upp och slutar helt tvärt.
Där står jag fastkedjad vid en stolpe mitt ute i skogen . Ståpelle som aldrig förr och med en brunett, kåt MILF framför mig.
Kajsa vänder sig om igen och den här gången strippar hon av sig sina redan minimala underkläder.
Jag ser bara en underbar, solbränd svank som backar närmre min stenhårda kuk. I ren desperation skjuter jag fram min höft..
-Ahhrrrgg. Faaan, Jag når inte. Skrek jag ut högt i ren kåtdesperation. Kedjorna rasslade och blev spända som en fiolsträng men jag nådde verkligen inte hennes läckra bak.
Kajsa log ännu mer och sakta, sakta rörde hon sig bakåt medan hon tittade över axeln.
Till slut var jag där, mellan hennes fasta, tighta flygvärdinneskinkor. Hon hade sin hand mellan benen och styrde vant in min kuk mellan sina lena blygdläppar.
-Jag måste bara få känna lite, gubben, stönade hon och lät mitt bultande, blålila ollon försvinna in i henne.
Hennes fitta omsluter varmt och mjukt mitt ollon. Kajsa stönade till då jag tryckte upp min kuk allt längre in i henne. Hennes händer är på min mage. Hon tar verkligen spjärn mot mitt sixpack.
Gud vad tight hon är, tänkte jag medan min kuk hamrade upp i henne. Det märks att hon inte fött barn..Faaan.hon är ju lika tight som Stina..
-Ahh, åhh..

Plötsligt hördes det lite oljud från skogen och en gren knäcktes intill oss.
Men det var bara Mia och Angie som snubblades och fnittrandes kröp ut ur buskaget.
Mia hade en videokamera i högsta hugg..
-Nightvision baby! Skrattade hon och blinkade mot Kajsa.
-Är han skön Kajsa? Frågade Angie ivrigt.
-Mmmm, Mia du hade så rätt, var det enda Kajsa svarade, medan hon gned sig på min totempåle som var alldeles löddrig av Kajsas fittasfter.
-Gör inte slut på han än, jag vill också prova, fortsatte Angie vädjande.
-Kom då älskling, stönade Kajsa tillbaka..och tryckte en extra gång sin fulländade kropp mot min bringa. Jag kände att jag bottade henne..Kajsas fitta verkligen mjölkade av min kuk och jag var nära på att spruta..Men precis då tog hon ett steg fram och jag åkte ur henne.

Angie hade tagit av sig och satt nu på knä mitt emot Kajsa. Min kuk var precis i munhöjd mellan dem.
-Sug av honom, väste Kajsa till Angie och tog tag i hennes nacke och pressade Angies ansikte mot min kuk.
-Får du med allt Mia? Sa Kajsa och vände sig mot kameran..
Jadå, fnissade Mia . Allt är med. Angie, se till att ta för dig nu ordentligt gumman!
Angie satt fortfarande på knä. Hennes mun och tunga höll på att rengöra min kuk från Kajsas safter. Det var tur att hon inte sög mig på riktigt för då hade jag exploderat..
-Mmm, gud vad gott du smakar Kajsa, sa Angie och slickade sig om munnen. Jag hade nästan glömt av din underbara fittsmak.
Kajsa böjde sig fram och gav Angie en djup tungkyss.
-Det var ju så länge sedan vi gjorde det här, eller hur skrattade hon. Vi borde göra detta till en midsommarnattstradition.
-Absolut.
-Vvvad då länge sedan? Stammade jag fram..Har ni.
-Såklart! Vad trodde du, Micke? svarade Mia lite hånfullt. Bästa väninnor delar på allt. Inte minst virila snygga grabbar. Ha ha.

Där stod jag fjättrad likt en avelstjur vid min påle medan Angie och Kajsa började ägna sig mer åt varandra än mig .
Angie var en kopia av Mia, men med några fler kilon på de rätta ställena och Kajsa, tja vad ska man säga som inte är sagt innan.
De båda kvinnorna på filten började ivrigt utforska varandras kroppar. Det märktes att Kajsa kunde konsten att förföra tjejer. Hon lade sig tillrätta mellan Angies särade ben och började med vana drag låta sin tunga spela över Angies helrakade underliv. Mias syster ålade sig som en mask och suckade av välbehag.
Jag stod där med ögonen stora som tefat. Den här gången var jag ju bara någon meter från showen och inte långt borta bakom en spaljé.

Mia filmade hela akten, då och då vinklade hon upp kameran på mig där jag slet i mina bojor.
Kvinnorna på filten stönade nu allt högre där de numera låg i en 69. Angie som låg underst reste sig upp i brygga medan hon suckade och stönade högt. Kajsas fingrar försvann in i Angies tighta fitta medan Kasjas mun sög på Angies clitta.
-Oh guuuuuuddd, jag koooommmmeeer Kaaajsaa.. snörvlade hon och exploderade rakt i ansiktet på Kajsa som bergärligt slickade i sig Angies drypande safter..
Sedan när allt var rent vände sig Kajsa runt och stäckte ut tungan till Angie, som sög girigt på den.
Till slut sa hon med ett leende..
-Kom Kajsa, det är dags att gå nu, tror jag.
De båda kvinnorna reste sig upp rakt framför mig utan att ens titta på mig. De packade ihop grejerna och började gå tillbaka mot huset..
-Vänta, roopade jag..ska ni lämna mig här.. Va fan!
Jag blev lite orolig, för Mia hade försvunnit innan Kajsa och Angie hade packat ihop.
Kajsa tvärstannade och sa till Angie..
-Gå före du, jag glömde göra en sak som jag lovade Mia att göra..
Okej, svarade Angie och de båda nymferna kysste och varandra ömt innan Angie fortsatte vidare hemåt.
Hon vände tillbaka dit jag stod och gav mig en djup blöt kyss.
-Sådär smakar Angie..men henne får du inte knulla. Din lilla bock. Synd va?
-Mmm, kul va ? svarade jag buttert, eftersom jag var så kåt att jag nästan hade ont i kuken och säcken.
Kajsa trädde sedan över en luva över mitt huvud och allt blev mörkt.
-Va, fan..suckade jag. Ska jag stå här länge till eller?
-Nejdå gubben. Ha tålamod. Det lönar sig i längden. Hej då!

Jag hörde henne gå iväg från min skampåle.
-Vadå hej då? ropade jag. Va fan.. Kajsa? Mia? Det är inte..
-Schh..viskade någon bakom min axel. Ta det lugnt. Du vill väl inte att alla ska höra dig och komma sättandes hit.
Det var Mia som ljudlöst hade ställt sig bakom mig.
Hon runkade min kuk sakta och andades tungt i mitt öra.
-Äntligen är vi själva älskling. Äntligen får även jag smaka på dig igen. Guud vad jag längtat efter den här stunden. Bara du och jag..
Hon gick ner på knä och fattade ett fast tag om mina lår där jag stod som ett stort X och började slicka, bita, kyssa sig fram mot min stenhårda kuk..
-Mmm, din ungkuk är det godaste jag smakat älskling, spann hon.
Jag svängde med huvudet i ren frustration över att jag inte såg något
-Faan, Mia, väste jag. Ta av mig den här jävla huvan!
-Nej, nej, fnissade hon tyst. Jag ska beskriva för dig vad jag ska göra med dig.. Nu ska jag slicka på ditt ollon och sakt, sakta suga din härliga kuk tills jag kommer in till roten..
Hon började göra detta bit för bit. Mitt ollon försvann in i en sugande, blöt, girig kvinnomun.
Och den försvann allt längre in i hennes gap..
-Ahhh, Mia..faaan. väste jag och ryckte förgäves i kedjorna. Jag ville så gärna hålla om hennes huvud och runka denna kåta kvinnas mun över min kuk. Men det kunde jag ju inte. Fan!

Det enda jag fick göra var att koncentrera mig på att inte komma.
Vilket antiklimax det hade blivit då.. Men det var rätt svårt att inte ge sig hän..
-Jjja kkkommer snart Mia, stammad jag fram.
-Ånej inte än älskling. Svarade hon och slutade suga helt abrupt. I natt ska vi njuta av varandra och om jag är nöjd med din insats så..Hon stannade mitt i meningen och lät den avslutas i mitt sinne.
-Vänta Micke, fortsatte hon och ställde sig upp. Hennes händer vandrade uppför min mage. Sedan försvann de och jag kände att de grabbade tag om mitt spett och styrde in det mot lårviken. Hennes rumpa stötte emot mina höfter..
-Skönt gubben? frågade hon.
-Jaaa, jublade jag. Äntligen hade jag fått tränga in i Mia, Min alldeles egna MILFgudinna. Vad trång hon var, vad blöt hon var..ahh ..ohh.. denna ûberfitta , denna fulländade skapelse som jag drömt om i så många år..och ..och
Så drogs huvan av mig. Och kedjan låstes upp..
Det var inte Mia..Det var Kajsa som hade gränslat mig. Mia stod med kameran i högsta hugg och ett brett flin på sina läppar..
-Han är din, min kära väninna..Gör vad du vill med honom!

Kajsa tog mina händer och placerade dem på sina höfter..
-Visa vad du går för nu då? skrek hon åt mig..Knulla mig nu då! Hårt Micke. Hårt din lille kåte fan!
Instinktivt satte jag händerna på Kajsas höfter och stötte likt en vild avelshingst ( som jag faktiskt var vid det här laget) min stenhårda kuk långt upp i detta fullblodssto.
-Åhh, ahh,,ihh,åhh Miiicckke. Stönade Kajsa högljutt. Hårdare..då Hååårdare..Fuck!
Jag håll nu om hennes axlar och Kajsa stod i en nästan 90 graders vinkel framför mig. Kraften i min ryck på hennes axlar som gjorde att hela hennes tighta, späda kropp studsade på min kuk var så kraftiga att hon blev helt skinnflådd på dem.
-Aaahh, Knulla.. Knulla kuken då din jävla kåtslyna skrek jag i extas.
Kuken var stenhård och helt löddrig av hennes safter..
Kajsa morrade djup ner i halsen och sedan skakade hon i hela kroppen..
-Mmmmm..aaaaaaahh, vad det enda hon fick fram och jag förstod att hon hade kommit.
Jag gav henne en klatsch på skinkan och skrek att hon fan fick se till att jag kom också..
Ett par snabba drag med hennes tighta fitta och det skulle vara klart.
Vilket det också blev..

Med ett avgrundsvrål tömde jag min största sats dittills i livet djupt in i Kajsas sugande, längtande fitta. Det fullkomligt rann ut (över) i henne, där hon stod på darriga ben framför mig. Kajsa ramlade ner på rygg i gräset flämtades efter luft. Hon var helt slut.
Mia hade ställt kameran på ett strategiskt ställe och snabbt som faan var hon framme och slickade rent sin väninnas fitta.
Jag drog ett par drag i kuken och tömde de sista dropparna över Kajsas mage..
-Här Mia, slicka nu då..
Min vackra, kåta svärmor slickade sin väninna helt ren. Kajsa låg där helt utslagen blundandes och njutandes av Mias behandling.- Till slut så kysstes de båda väninnorna djupt och innerligt.
Blotta synen av det och Mias fantastiska kropp ålandes framför mig, gjorde att den började sakta men säkert resa sig igen.
Kajsa rese sig mödosamt upp, helt knullruffsig i håret. Hon samlade ihop sina grejer och kysste mig på kinden..
-Tack Micke! Det här måste vi göra om. Ta väl hand om Mia nu viskade hon lätt i mitt öra innan hon tassade iväg tillbaka mot de andra.

-Vaddå..ta h?
-Älskling, sa Mia och putade med rumpan. Orkar du?
Med en tyst nick slängde jag mig ner på filten och tog tag i hennes fasta rumpa, med ett finger slet jag bort stringen och lät min tunga vandra i hennes skåra med djupa drag..
-Mmm, vad skönt du gör det för mig..Mickegubben..stönade min gudinna. Slicka min rumpa!
Hon bände isär sina ljuvliga skinkor och blottade sin rosett.
-Där gubben..jag blir så kåt då..ohhh..
Tungan vispade över hennes bakersta hål och vandrade ner till de svullna blygdläpparna som dröp av fittsaft.
Jag slickade, sög och lapade i mig så mycket jag kunde från den lite obekväma ställningen.
Gud vad hon gnydde..
Till slut fick jag nog av att stå där på knä så jag vräkte runt henne.
-Nu jävlar Mia. Nu är det JAG som bestämmer, väste jag och spände ögonen i henne medan jag höll hennes armar hårt runt hennes handleder.

Hon tittade på mig med den där überkåta blicken..och fräste tillbaka..
-Gör vad du vill med mig Micke.. Jag har väntat så länge på det här..att du ska ta kommandot och knulla skiten ur mig.
-Nog ska jag göra det svarade jag och slet hennes raffset i småbitar..
Det var ingen tid för finlir här inte. Två djuriskt kåta människor som hade byggt upp stämningen mellan sig under flera års tid. Inte ens ett kärnvapenanfall skulle kunna hindra mig nu.
Mia lade sig på rygg och skrevade på sina ben. Hon tog tag i min kuk och riktade den mot sin nyrakade, släta fitta och puffade på min rumpa med sina hälar.

Jag sjönk ner mot henne och vi tittade varandra djup in i ögonen för ett ögonblick sedan blundade jag bara och njöt av känslan att äntligen, ÄNTLIGEN få känna min ljuvliga svärmor omsluta mig..
-Ahhh suckade vi båda tyst, där vi låg på filten i missionären..
Mia pressade huvudet mot min bröstkorg och jag pressade in kuken så långt jag kunde.
Hon var precis som jag föreställt mig, trång varm och skön.

Vi möttes i en djup kyss. Våra tungor spelade mot varandra och energin i hela vår akt var magisk och overklig.
Mia föll tillbaka på filten, la ut händerna rakt ut och spände ögonen i mig.
-Ta mig Micke, ta mig hårt, ta mig precis så som du har drömt om i alla dessa år.
Snacka om att vi började knulla nu..efter dessa ord. Jag hävde mig upp över henne ( så som man gör armhävningar) och brölandes stötte in min kuk i henne..
Mia började snart snyfta och vrida sig som en mask. Hon saxade benen runt mig och bet mig hårt i axeln medan hela hennes kropp mötte varje brutal stöt..
-Aaaaaaaaahhhhhhhhhh..Åååhhhhh.Guuuuuuudddddd..Miiickeeeee
Tjöt hon och rullade huvudet av och an..Vilken orgasm hon fick..Hela hennes underliv drog ihop sig och jag satt som i ett skruvstäd för några sekunder.. Jag var så nära att komma själv där,men jag lyckades dra mig ur precis innan jag skulle till att spruta. Ville ju vänta lite till va..
Mia rullade över på sidan ( i framstupa sidoläge) och bara flämtade..Hennes ögon var helt blanka..Jag spretade på hennes ben lite och styrde in kuken där den hörde hemma och tog tag om hennes höft som pekade mot skyn md båda händerna och började 'runka'.

Det var som att knulla en av 15-åringarna i stallet, fast ännu skönare på något sätt..
Jag stötte för glatta livet och för varje gång gnydde Mia allt högre..och viskade..där, oh..där..Micke..du är rakt på punkten..oh herre gud..inte nuu igeeen.
Än en gång vred sig hon som en mask. Mitt kukhuvud hade träffat hennes g-punkt gång på gång vilket gjorde underverk, kan man säga..
-Aaaaaaahhhhhh..mmmmmmmm, ohh..Vänta..väääännnntta..tjöt hon då jag fortsatte att knulla henne brutalt..
Jag stannade upp och vi rullade runt så att hon hamnade på topp. Mias svettdroppar bildade en lite pöl på min bringa. Hon böjde sig ner och kysste mig igen.
-Mm, gubben ! Du är ju helt underbar. Varför har jag inte förfört dig tidigare?
(mm, varför har du inte gjort det..tänkte jag i mitt stilla sinna)
-Men nu ska jag göra skönt för dig, älskling.. Hon ålade sig ner mot min kuk och började sakta suga på den..Snabbar och snabbare tills den var stenhård.

-Sådär, Mickegubben. Det är så där jag vill ha dem..
Hon ställde sig upp rakt över mig och sänkte sig ner över min kuk som försvann bit för bit in i min svärmor.
Och så började ritten..Observera att Mia stod upp med fötterna i marken medan hon red mig hårt och skoningslöst..
-Ahhh, Mia..fy faan vad du är skön..stönde jag ..

Hon satte sig gränsle över mig och ökade takten. Hennes fittmuskler knep och mjölkade mitt ollon som hade blivit lite avdomnat under kvällen..
-Ge mig det då, älskling. Ge din svärmor det hon har väntat på .. Jag vill ha din härliga sats långt i mig.. Din bara din ungsperma djupt i min kåta mogna fitta..Hör du det.Micke..
Kom .. kom i mig..geee miiig aaaallt äääälllskliiing..Hon kom igen..
-Aaaaaarrrrrrrrrgggggghhhhhhh!!
Med ett vrål som nog skrämde bort både björn och varg tömde jag mina sist krafter djupt in i Mias grotta..Jag sprutade stråle på stråle långt upp i henne.
(ni killar vet vad jag talar om, ni vet en av de där få gångerna i livet det verkar som det aldrig vill ta slut)
Hon riktigt pressade sig ner över min stake för att inte gå miste om en enda droppe..

Slutligen när lavinen hade ebbat ut..sjönk hon ner över mitt bröst. Jag var fortfarande i henne.
Hon lade sig med huvudet tätt mot min hals och bara snoozade..
Till slut fick hon tillbaka talförmågan..
-Tack älskling! Det var 100 gånger bättre än vad jag drömt om..
-Mmm, för mig med. Du är underbar Mia. Helt ärligt så skiter jag i att jag varit otrogen mot Stina just nu i kväll. Jag vet att det är fel och jag komemr att skämmas över det i morgoin men..du är ju så underbar..
-Shh, sade hon och lade ett finger över mina läppar. Hon log finurligt och sa.
Stina godkände det här gubben.. Tror du att jag hade knullat med dig annars?
-Vvva? Vad sa du har..
-Mmm, men bara för ikväll och inatt. Kommer du inte ihåg att hon tyckte att jag skulle ha nåt..Ja, och det var faktiskt hon som föreslog att jag skulle förföra dig. Du ser. Min dotter gillar inte att jag hälsas på av vem som helst förstår du. Du kan tacka din lyckliga stjärna att du har en sådan flickvän som min dotter.
Du sa bara för inatt, skrattade jag och knuffade bort henne..Då får vi väl inte spilla någon tid.
Jag daskade henne på skinkan och kommenderade henne att stå på alla fyra..
-Bit ihop nu Mia. Nu ska jag ta din bakre oskuld, min underbara kåta vackra svärmor..
Mia log och ställde sig lydigt på alla fyra och svankade mot mig.

---------
Morgonen grydde och vi packade ihop sakerna och släckte facklorna.
Kuken ömmade skönt i brallorna och eftersom jag var helt nykter nu borde någon nypt mig i armen där vi gick hand i hand på stigen.
Hade allt hänt ? Jodå, det fanns ju bevis på det, inte mist i kameran som låg i väskan.
Det var tyst och lugnt när vi kom tillbaka..
Mia gav mig en djup kyss och en lidelsefull kram innan hon gick in till sig.
Jag smög iväg till badrummet och tog en snabb, varm dusch. Sedan kröp jag ner till min djupt sovandes flickvän.
Jag tittade på min tjej och gav henne en puss på pannan.
-Tack älskling, viskade jag tyst, höll henne i min famn och somnade.

------
Vi vaknade alla sent följande morgon.
Mia såg ovanligt pigg och fräsch ut där hon sprang runt och fixade med brunschen.
En efter en började hennes väninnor komma ut till frukosten. Alla verkade hyfsat pigga, Ingen bakfylla här inte (förutom Stina som låg kvar inne på rummet en stund).
Alla skrattade åt gårdagens händelser och alla dess dråpligheter. Det hade gått vilt till i basutn visst ( ja inte i sexväg utan mer bekännelseväg)
-Tur att det bara var en karl här! Skrattade Eva.. Annars hade det blivit vilt. Men nu var det ju lugnt på alla fronter..Eller hur..
-Absolut, svarade Kajsa medan Mia gav mig en ömsint blick, blinkade snabbt med ena ögat och lade sitt finger diskret över sina röda läppar.
Jag log tillbaka. Detta var min djävulska, underbara, vackra svärmor i ett nötskal...

34 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

ese

underbart slut på en underbar serie

3/5, 2010 kl. 01:31

#1

svirre

Oh, dessa kåta svärmördrar, som vet vad muttan skall användas till

30/4, 2010 kl. 14:14