Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/6, 2010 kl. 19:59, av Resvan

..skönt möte

Min första novell här... blev inbjuden till denna site från en annan av Fröken H.. där denna novell redan finns publicerad

Jag ligger på magen... du sitter grensle över min bak... masserar min rygg, armar..skuldror, nacken, hårbotten..
Tycker mig känna att du gnider dig mot mitt ena lår... kan inte säkert avgöra ;)... Känner helt säkert din heta andedräkt mot min nacke när du masserar och hur dina bröst smeker min rygg. Så flyttar du dig neråt, mot knävecken...

Dina händer masserar och smeker ömt och hårt, om vartannat på min bak... min tunna känsliga hud på lårens insida retas otroligt... får svårt att ligga still.. måste lyfta mig... min lem är hård, styvnar rejält av din behandling. Men den har hamnat i kläm..;) mellan underlaget ( sängen??) och min kropp.

Du manar min att vara stilla... känner hur du leker in en hand mellan mina hopklämda lår... fingertoppar som leker med pungen... pressar sig in under mig och snuddar min hårda lem... Så tar du ut handen igen. Tar mer olja på dina händer och låren får sig en omgång... känner hur det gungar till i sängen (?) och du har antagligen rest dig upp... du försvinner ur rummet, återkommer, slänger en stor handduk över mitt huvud.
- Du får inte se, säger du och grenslar mig åter, på knävecken. Jag får en brännande känsla på ryggen, som genast övergår i isande kyla.
- Va´ gör du? Ropar jag till...
- Sschhyyy, manar du. Det är bara is.

Du för isbiten över min rygg, men genast är du där med dina mjuka ömma läppar och pussar bort kylan och smältvattnet... Isbiten byts ut mot en ny... du drar den närmare min bak och den iskall rännil tar sakta sin väg över mina skinkor och däremellan...
- Du ska få... mumlar jag...Du hör och svarar...
- Jaa det hoppas jag, på ditt kvittrande glada sätt. seså, vänd dig nu... men du får inte se...

Så du lägger handduken, hopvikt över mina ögon... Åter grenslar du min kropp... och som om den inte fanns där, så sätter du dig på min hårda lem, så den pressas mellan våra kroppar mot min mage. Massagen tar vid och dina händer och fingrar masserar min hals, bröstkorg, armar, ansiktet... jag börjar lära mig hur du rör dig, så jag känner igen hur du böjer dig framåt ibland, så trycket på min kuk lättar. men inte så den får möjlighet att stå upp ;)...
Dina bröst retar min hud igen, våra bröstvårtor möts... och jag förstår hur en kvinna känner när bröstvårtorna står så de värker, för det gör mina, känner jag... *L*
Försöker smeka dig, sträcka mina händer och armar mot dig, med banden du fängslat händerna med håller dem effektivt på plats. Så känner jag dina läppar på min bröstkorg och omväxlande masserar och smeker du min bröstkorg.

Läpparna vandrar nedåt... Du flyttar dig ned mot mina knän... Nu är jag helt säker på att du tagit av även trosorna... är helt övertygad om att din rakade mus smeker mitt ena knä... Känner din tunga på naveln... letar sig slickande nedåt... Allt stannar upp, så kommer den där brännande iskylan igen... Du ritar mönster och linjer på min hud. Så känner jag en skarp iskyla, som jag inte varit med om innan... du har lagt isbiten på mitt av förhuden halvt gömda ollon.
Åter känner jag hur du pussar och slickar bort kylan och vätan. Guud vad jag är hård nu.

Känner hur du tar ömt om min stake och lika ömt drar ner förhuden, blottar ollonet... pussar på ollonet och ... isbiten igen... Jag flämtar av den plötsliga temperaturskillnaden... Så känner jag hur du slickar längs skaftet... smeker, pussar på den och runkar den sakta... utan att det känns som att du just runkar min kuk... Guudars, vad du är duktig..;)...

Känner hur du slickar på ollonet, och hur dina läppar omsluter ollonet... sakta... tungan virvlar lite... utforskande... den heta luften som kommer ur din näsa sporrar mina känslor ytterligare...
- Försiktigt manar jag... Vill ju inte att stunden ska ta slut i förtid ;)...
- JA visst, säger du... NU är det din tur...

Du lösgör mina händer och när handduken är borta från mina ögon ser jag har vacker du är... brösten är fasta med så otroligt styva bröstvårtor... L*... efter en kort lekfull brottning ger du dig... fast jag undrar om du inte gjorde det med vilje ;)?? Du ligger under mig... på magen... jag grenslar dig, tar olja i händerna, värmer oljan med att gnugga händerna och stryker ut olja på din rygg, mjuk hud reagerar med att knottras... av välbehag??
Masserar nacken länge, axlarna... överarmarna... min hårda kuk lägger sig bekvämt mellan dina stjärthalvor.
Låter mina fötter hålla i hop dina ben... låser dem så... masserar verkligen din rygg... du blir så där skönt dåsig av att få en massagebehandling... ingen erotisk massage. än ;).. kan inte låta bli att kyssa din ryggrad, mellan skuldrorna.. Flyttar mig nedåt, mot dina knäveck... halvsitter på huk, så jag inte tynger och gör dig illa... masserar in olja på din stjärt. Din rygg blänker oljigt förföriskt av de bleka solstrålarna... Börjar massera mer metodiskt och erotiskt… uppehåller mig länge på stjärthalvorna... lårens insidor... låter huden och musklerna forma veck mellan mina tummar och pekfingrar... pressar musklerna hårt, men inte så det gör ont... Du ska känna att jag tar i dig :)..

Flyttar massagen till knävecken.. vaderna.. nästan obemärkt har du särat dina ben.. där jag sitter vid dina fötter, masserande dem ser jag rakt på din vackra mus.. lätt svullna blygdläppar.. kan inte avgöra om du är fuktig, eller om de är blanka av massageoljan, som hittat en väg dit ;).. ler inombords.. Börjar om att massera din rygg... nu med lätta fingertoppar... cirklande masserande för jag fingrarna på din hud... följer ryggraden... smeker, låter fingrarna följa konturerna av dina ryggmuskler... stjärthalvorna... låren... smeker ett lår i taget... börjar vid knäet... smeker knävecket... insidan av låret... låter som i förbigående fingertopparna snudda blygdläpparna...
Mmmm, doftar gott nu.... våt kvinna :)
Blir störtkåt, men försöker inte låta dig förstå hur mycket ;)... Andra låret... likadant... hör hur du suckar tungt... av njutning??  du tror inte jag märker, men du putar med rumpan en aning... för att jag ska smeka dina blygdläppar kanske ?? gör inte så, istället kysser jag dina lår, låter läpparna vandra med blöta pussar upp mot din stjärt och grenen.. Vill hitta en anledning till att känna din doft ;)... sätter mig på huk, vid sidan av dig... kysser din hals och smeker din stjärt samtidigt... låter hanen smeka ner mellan dina lår och du vrider ditt huvud mot mig. Du kysser mig girigt och ett lustfyllt stön kommer ur dig...
- Vänd dig om, på rygg, viskar jag. Du gör så utan att våra läppar skiljs... Jag grenslar dig igen och ser denna vackra kvinna vars bröst pekar rakt upp mot taket och söta ansikte lyser av åtrå.

Kysser din hals och axlar... En snabb tanke far igenom mitt huvud, en vilja att inte massera... utan att ge henne en kärleksstund, sexstund fylld av erotik NU genast... men jag har ju lovat massage, så jag håller fast vid det.

Ser din underbart vackra byst som "tittar lystet" på mig... tar olja och värmer i händerna. Masserar axlarna, bröstkorgen, inte brösten, masserar armarna, delar av ditt ansikte... käkbenet, pannan, halsen igen... bröstkorgen på sidorna, ner mot höftkammen... flyttar mig till att sitta på huk grensle över knäna... masserar höften, låren... ser nu hur svullna blygdläpparna är ... tror du ser hur jag ser på dem med lysten blick ;)... fortsätter att massera låren... smalbenen... dina fötter... hela du blänker förföriskt av solstrålarnas reflexer i din oljeblanka hud.

Flyttar mig uppåt igen, sträcker mina händer upp mot din bröstkorg... smeker din hals... min hårda kuk "skrapar" mot dina lår... smeker brösten... formar händerna om dem. Klämmer ihop dem och låter mina tummar dra över bröstvårtorna... Du lyfter dina händer mot mig... jag "avvärjer" manar dig att försöka vara still...
- Bara Njut, säger jag... Njut och känn...

Böjer mig fram ytterligare... kysser dina bröst... runt om på dem... kysser bröstvårtorna... slickar på dem... nafsar med läpparna... nypdrar i dem med läpparna... smeker dina armar, axlar... halsen ditt ansikte... kysser dig... pussar på dina ögonlock... fortsätter kyssa halsen... läpparna vandrar vidare
nedåt... når brösten igen... de vackra... Go´a ;) Mmm, såå hårda bröstvårtorna är nu... fortsätter kyssa nedåt... når naveln... smeker dina lår... du särar instinktivt dem nu... du suckar tungt...

- Har du det skönt... ;) ?? frågar jag
- Hmmm´ar, du till svar...

Tror du njuter... *L* kysser höftkammen... läpparna vandrar över venusberget till andra höftkammen... Mmm du doftar fortfarande ... såå gott ;)... slickar ditt venusberg...

- Mmmm du har rakat dig? Kommenterar jag frågande... fint är det...
Pussar ner på ena låret... masserar smekande det andra... du öppnar dig brett... helt vidöppen ligger du framför mig, och jag är så hård att jag kan spricka när som... kysser just där slidan börjar... du rycker till med ett suckande glädje
- ”Jjhaa"...

Håller dina lår, kysser omväxlande dess insidor... låter mina läppar sakta närma sig din kärleksgrotta... pussar på blygdläpparna... de nyrakade blygdläpparna låter sig villigt säras av min tungspets, som jag sakta drar i springan...
- Guud vad du smakar gott... säger det. och att du gör mig såå kåt, då :)
 
Låter tunga bana sig väg i din springa, mellan de svullna blygdläpparna... Älskar att slicka, och du låter mig villigt hållas;)... Ett märkligt fenomen uppstår... ju mer jag försöker slicka dig torr, desto våtare blir du... Nej blöt... du är kanon blöt... Jag smeker i ljumskarna och du blöter ner mitt ansikte rejält... Mmmm, du är såå svullen nu att blygdläpparna lyser öppet mot mig... smeker med pek- och långfinger just i mynningen... du börjar rotera med underlivet... juckar lite ;)... Dina suckar övergår mer och mer till sköna stön. Låter en tumme leka i mellangården... trycker lite och försiktigt där... slickar girigt... lapar dina safter och tungspetsen flipprar försiktigt på din klitoris... mmm så svullen den är... suger lite på den... du skriker till lite, mera gnyr kanske och skakar till... orgasm?? kanske... en liten ;) Fortsätter att slicka... trycker något mer i mellangården och två fingrar har blitt´ tre, som masserar ditt inre...
Jag häver mig upp, kysser dina bröst nafsar i dem och du fattar om mitt huvud med vilda händer... smeker dig med krökta fingrar i din våta mus... håller en tumme på klittan och smeker ömt och metodiskt... lägger den andra handen på ditt venusberg... för handen lite nedåt... känner hur mina fingrar liksom möts mot handen... handen som är på ditt venusberg förs i cirklande tryckande rörelse samtidigt som jag smeker ditt inre med tre fingrar... ringfingret trycker smekande på mellangården och du kommer i en himlastormande orgasm... din kropp vrids upp i en båge och ditt stön stannar i halsen...

- Guuud säger du bara...
- Mmm säger jag... skönt??

Låter dig återhämta dig och du säger att.. du inte var beredd, trodde inte du skulle få orgasm så fort...
- Nä, säger jag... det blir bäst när du är avslappnad och bara låter det komma...
- Hade inte du en dildo, oxå?? Frågar jag...
- Jo... men ska du ha den nu??
- Mmm svarar jag...
- Vad ska du med den till??
- Leka på dig, svarar jag leende... med något frågande blick tar du fram den, lägger den i min hand...

Jag kysser dina bröst och efterdyningslojt rufsar du mitt hår... Med den andra handen smeker du lika lojt din mage... ;)
- Du fick en fontän, va´?? undrar jag
- Nä, svarar du... bara nästan... men den var häftig och stark... Du ser mig i ögonen och säger;
- "du fickju inget" ... förlåt ...
- Men snälla du... det kan väl jag bestämma själv...inga så´na krav... allra minst på sig själv...

Jag "snurrar" igång dildon och "ritar" linjer med den guldiga (?) staven... de lätta vibrationerna får din hud att knottras... Leker med den på brösten som genast reagerar... bröstvårtorna styvnar rejält... och du drar upp knäna samtidigt... hmm, märklig reaktion, tänker jag... men tänker strax efter att du är nog mer kåt i kroppen. Pussar dig på magen och cirklar med dildon överallt på huden. Är lite snabbare med mina läppar nu... pussar och kysser brösten, mer girigt än nyss...
Slickar dem hårt... du reagerar genast med att sucka högt... ett
- Å ååååhh kommer ur din hals och dina knän faller åt varsin sida... sittande vid sidan av dig kysser jag ned mot venusberget... slickar där och låter tungan fortsätta nedåt...

- Mmmm samma goda smak som nyss ;)... flyttar mig, tar plats mellan dina ben och åter lyser dina blygdläppar mot mig... slickar dem och de svullnar genast... Du blir snabbt våt, och våtare... leker med dildon på venusberget och ökar vibben lite...
Nu stönsuckar du... halvhögt ;)... och jag har åter blivit spränghård. slickar och suger dig girigt, och din styva klitta skymtar ut mellan blygdläpparna... suger på blygdläpparna och nafsar lätt med tänderna...
- Ooohh Guud säger du och drar i mitt hår. Jag låter mig inte bevekas utan slickar hårdare... tungan särar blygdläpparna för var gång och varje upprörelse dras på klittan... mmm sjöblöt nu... Jag lapar dig... trycker med en tumme på mellangården och du börjar rotera med underlivet...

Tar dildon och leker lite med den i din mynning... juckar med den lite och låter den sjunka in ngn millimeter ytterligare varje gång ;) Låter dildon trycka mot området där g-punkten är... *L*... letar lite var din är exakt... ser i dina ögon att du njuter och jag försöker läsa av dig när jag hittar g-punkten.
Där... du rycker till och ett belåtet flin sprids över ditt ansikte :) Jag slickar och suger din klitta... girigt du roterar med underlivet igen och nu har jag spetsen på dildon mot din g-punkt... med ena handen masserar och smeker jag ett bröst... nypdrar lite och du morrar att du kommer snart...
- ja, hjärtat säger jag... bara kom, Kom... Jag gnider dildon på g-punkten, suger in din klitta mellan läpparna och vibrationen från dildon känns även i mina läppar. Så känner jag, innan du säger något att en orgasm är på väg. Smeker med lite hårdare tryck på mellangården... samtidigt som jag manövrerar dildon. Plötsligt tar du dina händer mot ditt sköte och drar, och klämmer vid venusberget...  pressar med dildon lite till och gnider något snabbare på g-punkten... suger hårt på klittan och en hård spasm sprätter i din kropp

Pang...

En klar, hård stråle träffar mig i pannan och du kommer i en hård orgasm... Du tar spjärn med hälarna mot sängen och reser dig i brygga, och ramlar åt sidan och det rycker i din kropp... så nästan vrålar du...
- Åååå igen och en ny stråle sprutar ur din slida.

Helt vilt kastar du dig i sängen. Jag tar mig upp och lägger mig över dig... Håller dig kvar...
Du kommer till sans...
- Ja, säger du... Ta mig...
Och jag är inte sen att lyda...
Några tag och den häftiga upplevelsen får mig att komma lika hårt och häftigt som du nyss..




...
Nyfiken att själv upptäcka G-punkten? Då är dessa stavar hos PLEASME att rekommendera.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

oossaaa

Riktigt bra gjort, speciellt början med massagen. Kan dock hålla med jonzson gällande smilies, lite smått störande, men för mig en klar femma ;)

29/6, 2010 kl. 14:43

#2

jonzson

En bra novell, men jag stör mig på alla punkter och smileys. Även att du gär två frågetecken ibland. Det kan verka som småsaker, men det drar nertexten en aning. Så dra ner på "..." och smileysarna så kan det här bli än bättre.

4-stjärnor ändå från mig.

29/6, 2010 kl. 11:48

#1

Fröken H

Hej och välkommen 'resvan'. Roligt att du hittade hit efter min inbjudan.
Gillar denna lilla eggande skrift, då den är både lekfull och inspirerande.

Kram H

28/6, 2010 kl. 20:03