Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2010 kl. 17:57, av Supersigge

Midsommarafton

En trevlig midsommar i skärgården med lite oväntade vändningar


Vaknade tidigt på midsommaraftons morgon, med ett bultande morgonstånd och kissnödig gick jag upp på toan hemma hos mina föräldrar. Smög förbi föräldrarnas sovrum för att inte väcka dom.

Solen lyste igenom fönstret och klockan på vågen visade att den var halv sex. Satte mig på toan och vek ned ståndet mellan mina lår och kände porslinet mot ollonet när jag lät strålarna rinna ned i toan, satt länge och tömde blåsan och kände mig fortfarande dåsig. Smög sakta tillbaka till gästrummet där du låg och sov, som vanligt knakade det lite i golvet på samma ställe som det alltid gjort och hur man än försökte undvika det så var det omöjligt, öppnade fönstret på glänt för att få in lite luft i det lilla gästrummet och en strimma sol lyste in i rummet genom glipan.
 
Somnade om omedelbart när jag lade mig i den obekväma bäddsoffan, vaknade av doften av kaffe i mina näsborrar, vilket innebar att mamma stod i köket på nedervåningen och gjorde frukost vilket alltid sker när vi stannar över, den andra känslan som jag omedelbart känner är att du lirkat av mig kalsongerna och suger in mitt ollon mellan dina läppar, du ömsom slickar och suger på min vid det här laget stenhårda kuk, ditt hår kittlar över magen och ljumskarna, jag låter min hand smeka över ditt hår och du tittar upp mot mig med ett leende.
Du sätter dig på min hårda kuk och låter den glida in i din vid det här laget blöta fitta, låter den glida hela vägen in. Du lutar dig bakåt och roterar med höfterna över mitt stånd och du smeker din klitoris med ena handen, den andra handen låter du smeka dina underbara bröst, du ömsom smeker och nyper i dina vårtor vilket du älskar, när du sitter och roterar med höfterna över mitt stånd låter du handen mer intensivt smeka dig själv och ljuden av våt fitta som smeks blir alltmer påtagligt i det tysta rummet, du ökar takten och det dröjer inte många sekunder innan jag känner din fitta krama runt kuken när du kommer i din orgasm, du sjunker ned över mig och vi kramas och jag känner värmen av din kropp.
Vi ligger så ett par minuter, jag med min kuk fortfarande långt in i din fitta, den dunkar fortfarande då jag ännu inte fått orgasm. Du reser dig och kysser och slickar av dina safter på min kuk, ger mig en kyss och tar på dig trosor och en t-shirt och går ned för att äta frukost. Själv funderar jag på om jag ska avsluta det själv eller följa ditt exempel och äta frukost, väljer att äta frukost efter visst bestyr att få in den hårda kuken i kalsongerna och på med en t-shirt.

Efter en underbar frukost så packade vi ihop familjen för att tillbringa resten av dagen på en ö i Västerviks skärgård med övrig släkt, hela bilresan så var du på mig med smekningar på låret och över kuken som givetvis reagerade på varje rörelse. Efter en kort båttur så var vi på plats på ön där vi blivit inkvarterade i ett gästrum.
Det var en salig blandning av folk som skulle fira midsommar ihop, det blir lätt så med många syskon och deras övriga familjer, vilket alltid är trevligt då det oftast är alltifrån småbarn till gammelmormor på plats.
Dagen förflöt som sig bör med ringdans, nubbar och sill och avslutande jordgubbstårta som avnjöts på den stora bryggan. Framåt kvällen så har de flesta som inte ska stanna över natten åkt hem och vi är en liten skara kvar vid bryggan och njuter av kvällens sista strålar och lite gott att dricka till det. Grillen är igång och som alltid så hamnar jag där med en grilltång och en salig röra med kött och tillbehör som ska grillas, fördelen är att man alltid får sig nåt gott att dricka och nästan alltid nån som förbarmar sig över en som sällskap i grillhörnan. Den här gången var det Britt min brors svärmor som var mitt sällskap, en välbehållen ensamstående kvinna i 55 års åldern. Hon är verkligen attraktiv för sin ålder och hon håller sig i väldigt bra form och har en kropp och utseende som en 35 åring. En fast och fin kropp med en härlig rumpa och en fast och fin byst, hon är singel sedan något år tillbaka. Med ett glas vin i handen så var hon lite småfräck och gav mig lite anspelningar under hela grillningen och jag tyckte om sällskapet, kanske var det bara inbillning men jag tyckte nog att hon spanade in mig när hon trodde att jag hade fokus på grillen, alltid trevligt att bli betraktad som lammkött och jag hade ingenting emot att småhugga tillbaka lite på henne när tillfälle gavs. Jag visste ju redan att min fru skulle se till att midsommarafton skulle få ett trevligt slut med ett efterlängtat sprut, så jag var halvhård hela dagen sedan morgonens uteblivna orgasm.
 
Kvällen fortsatte med grillat på bryggan, myggspiraler och många skratt. Min fru satt bredvid och var hela tiden på mitt lår och min kuk under filten som vi satt under. När mörkret lagt sig ordentligt så smög frun iväg på utedasset och sa att hon skulle tvätta sig och gå till sängs, de flesta i sällskapet bröt upp och jag såg att även Britt gick mot stugan hon skulle sova i, jag blev kvar ett par minuter innan även jag gick mot utedasset, dock så ställde jag mig i skogen bakom och tömde blåsan, därefter gick jag till vattendunken som ligger på en hylla utanför dasset, knäppte upp mina byxor och tvålade in min halvhårda kuk, tvättade den noga och sköljde av med vatten, genom det lilla fönstret på dass så ser jag att den lilla batterilampan är på och jag antar att min fru är på dasset då alla andra gått åt andra håll. Tar fram en liten låda som jag ställer mot väggen och plockar tyst bort en kvist i väggen som jag vet är stor nog att stoppa in kuken i, ställer mig på lådan och kör in kuken som borde hamna lite snett bakom den som sitter på dass. Hör att den som sitter där lägger ned en tidning, torkar sig och jag blir lite orolig att min fru inte ska vara den som sitter där! Känner en hand sakta smeka kuken genom hålet, känner läppar som omsluter mig, suger mig sakta och tar in så mycket som det går i sin mun, jag står så stilla jag kan på lådan och vågar inte röra mig. Jag hör nästan hur du suger på min kuk och att du troligen smeker dig själv, hör det välkända ljudet av dina fingrar i din våta fitta och hur du smeker dig. Jag är inte långt ifrån att spruta och jag känner ilningarna i kuken när du suger mitt ollon så kommer jag i långa stötande sprut och jag känner din mun suga mig genom hela orgasmen, du fortsätter suga och slicka mig ren från mina safter samtidigt som jag försöker hålla balansen på lådan, jag kliver sakta ned och pillar tillbaka kvisten på hålet innan jag sakta smyger tillbaka till stugan.
 
Inne i vårt rum är det kolmörkt och jag kikar ut genom en glipa i fönstret för att se dig komma från dasset, vilket går bra i månens sken. Min förvåning är stor då jag ser att det inte är du som kommer över gräsmattan utan att det är Britt som går mot den andra stugan.
Jag smyger bort till sängen och kryper ned bakom din nakna stjärt, lägger mig sked med dig, du vänder dig om och frågar var jag varit, sanningsenligt så svarar jag att jag varit på dass. Du kysser mig och viskar att nu är det din tur älskling! Du kysser dig sakta nedåt med kyssar över mitt bröst och mage och när du tar kuken i din mun som är halvhård och nyligen avsugen av Britt så tar det ändå inte lång tid innan den är hård igen, dock suger du länge med alla dina specialknep och du vet att jag alltid brukar komma fort, man jag övertygar dig om att jag är nära men att jag vill känna din fitta runt min kuk innan jag kommer, du vet att jag älskar när du rider mig med stjärten mot mig så jag kan smeka dina skinkor samtidigt som du kan smeka dig själv så det blir den ställningen.
Du rider länge i den ställningen och jag smeker dina skinkor, in mellan dom och låter mina fingrar leka med dina safter och smeker in ditt lilla stjärthål med dina safter och låter ett finger glida in, jag vet att du älskar det och när långfingret tillsammans med pekfingret glider in i stjärten så är du så nära att komma så jag får hålla dig still, du reser upp dig lite och låter kuken nosa på ditt trånga stjärthål och låter den sakta glida in i din stjärt och jag känner ditt stjärthål omsluta min kuk ända in till roten, du börjar sakta rida mig och jag känner att jag är nära, då lägger du dig bakåt så jag kommer åt dina bröst och du smeker din klitta, då jag nyper i dina vårtor så kommer du i en våldsam orgasm och jag sprutar långt in i din stjärt när du krampar med stjärten runt min kuk och jag pumpar sperma i ditt stjärthål, du rullar ned på sidan och jag följer efter med min kuk fortfarande i din stjärt, helt slutkörda så somnar vi i skedställning.

Vi vaknar i samma ställning morgonen efter, hur den dagen blev kanske jag skriver lite senare.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

novellist

785 visningar, 5 röster och ingen kommentar. Har lite svårt för folk som inte åtminstone kan rösta, helst även kommentera. Det här tycker jag var BRA och jag vill gärna se en fortsättning!

26/7, 2010 kl. 21:41