Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2010 kl. 17:53, av cinema

En perfekt dag


Sakta kommer hon till sans.
Stilla ligger hon kvar och försöker förnimma känslan hon känner av men inte riktigt vet viken det är. Hon har drömt men vet inte riktigt vad men hon känner sig behaglig till mods.
Känslan beger sig runt i kroppen och nog känns den mer i magen, djupt inne. Hon sträcker nästan obemärkt på sig och, jo, känslan kommer från magen, neråt underlivet, låren.
Ännu lite mer sträcker hon på sig och blir helt klar över en varm och lite pulserande känsla i underlivet. Det är en skön lite svullen känsla och det pirrar skönt inombords.

Hon sträcker sig fullt ut och öppnar försiktigt ögonen och ser honom ligga mittemot. Han andas lugnt. Han är naken.

Det har varit en månad nu med fantastiska sommartemperaturer och båda hade de sovit nakna och bara med lakan utan täcke. Hon smeker hans bröstkorg med blicken stannar upp på hans
bröstvårtor som hon vet är så känsliga och som han älskar att bli smekt på. Hon njuter av lugnet och möjligheten att så här ostört smeka honom med blicken. Lakanet täcker nätt och jämt hans höfter. Hon dröjer sig över kullen som avtecknar hans kön. Snabbt vänder hon blicken upp mot ögonen som fortfarande är stängda och inget i hans andhämtning avslöjar att han har börjat vakna.

Känslan mellan hennes ben finns kvar och hon för ner den lilla extrakudde som hon alltid har i sängen ner mellan benen, högt upp, så hon kan spänna låren om den och förstärka känslan som hon alltmer börjar njuta av. 
Försiktigt drar hon lakanet bort från honom. Oändligt försiktigt, han inte får märka det. Han kön är nu blottat och ligger tungt mot hans mage. Ollonet är välfyllt och lite blått.
Skaftet rakt och det ser hårt ut. Kanske drömmer han. Hon ser antydningar till att den pulserar och rör sig lite. Hon vet att den är sammetslen och att den skulle spritta till av minsta beröring. Omedvetet kniper hon lite extra med låren där hon nu ligger och beundrar denna del som liksom allt annat i den mänskliga kärleken och sexualiteten är ett under.
Hennes lår kniper allt oftare och hårdare rullar kudden hårdare och hon känner tydligt att hon vill ha honom inom sig.
Försiktigt drar hon lakanet av sig själv, reser sig på alla fyra, liksom i slow motion. Hon delar på benen och tar bort kudden. Hon är våt. Det har blivit en fuktig fläck just där den legat mot hennes ingång.
Det vänstra benet lyfter hon och ställer på hans andra sida. Hon gränslar över hans mandom och för med ena handen hans kön mot sitt. Stannar upp och sänker sig så oändligt långsamt över hans nu fullt utvecklade penis. Den är hård och len. Hon tror att han sover fortfarande. Nu sitter hon helt nere med honom inom sig. Hon njuter ofantligt av att känna sig så uppfylld.
Det känns som om hon har all känsel koncentrerad i sitt kön. Hon föreställer sig hans ollon mot sin livmoder och utan att röra kroppen kramar hon med sina slidmuskler hans lem.

Nu tyckte hon sig ana ett litet mottryck från honom. Hon svarar med en rullande rörelse framåt och visst får hon ett gensvar. Hon reser sig och sänker sig sakta och känner hans lem glida ut och sedan in igen. Sakta, sakta.
Han ser fortfarande sovande ut men han rör sig så skönt och svarar precis som hon vill. Hennes upphetsning stiger och rörelserna blir allt fastare och hårdare. Hon sträcker på sina ben och vrider in sina underben mot hans så att hon vinklar sitt bäcken mer och kan få mer tryck mot sin klitoris. Hon vill ha det så när hon skall komma. Hon trycker hårdare och andas häftigare.
Hans händer har nu kommit upp och greppar fast om hennes skinkor och kan så hjälpa till att trycka allt mer intensivt. Andningen blandas med stön och hennes ansikte får grimaser som bara föranstaltar den orgasm som hon har arbetat sig till. Hans motstötar blir starkare och hon blir stelare, tyngre och plötsligt stannar hon upp, stönar sin njutning ut när hon kommer.
Hennes slida kramar och masserar hans lem som svarar med att pumpa hennes inre full med sperma. Hon Känner underlivet krampa, arbeta och sakta sakta börja slappna av. Hela kroppens anspänning släpper och hon kommer sakta till sans igen.

Hon öppnar ögonen och ser mannen i sitt liv med glansiga ögon och ett varmt leende.
- God morgon älskling. Vilken perfekt början på en dag!


10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

novellist

Jag gillar INTE när det är kort, men det här - det gillar jag! =)

5/8, 2010 kl. 21:04

#1

ars amandi

Brukar ha svårt för korta noveller...

Men den här var ju helt lysande :)

Det behöver inte vara så mycket mer när det har det här upplägget. Solklar 5a.

Tack för en trevlig läsning nu innan det är natt för mig.

5/8, 2010 kl. 07:41