Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/6, 2007 kl. 14:21, av WAMPyrellagirls

Tinas löfte

Del 5 av 43 i serien Wampyrellaserien

Ibland lovar jag för mycket och det bestraffar sig, när man umgås med Selma. Sen måste det där vibratorägget testas igen...

Efter två dagar kom Selma hem till mig efter jobbet. Undrade om hon kunde återfå tillträdet till sitt hål. För nu hade hon fått gå med vibratorägget i flera dar. Utan att kunna använda fjärrkontrollen. Batteriet till ägget var slut. Det gick inte att byta på grund av mig. Hon kände också att hennes muff behövde en genomkörning för att må bra. Jag är inte långsint. Vet att kvinnomuffen behöver få sina behandlingar med jämna mellanrum. Gav henne nyckeln och hon gick med raska steg in på toa. Befria sitt låsta mushål från det inlåsta ägget.

När hon kom ut efter ett tag. Undrade hon, när skulle jag hålla min del av vårt löfte? Jag vred på mig och försökte slingra mig undan. Fattar inte hur det gick till. Plötsligt var vi ute på trottoaren. På väg till piercaren med mig. Vi gick in i ett rum bakom affärslokalen. Jag fick ta av mig så att fittan blev blottad. Han hade en stol liknande den de har för gynundersökningar. Satt mig upp i den och la upp mina ben i hållarna. Han spände en rem runt varje ben. Nu kunde jag inte ta ner och knipa ihop dem. Han tittade rakt in i min spretande fitta.

Tur man ansat busken dagen innan. Han tog med sina operationshandskar tag i mina blygdläppar. Särade försiktigt på dem- Hudfliken över klittan blev synlig. Lite tvätt med sprit. Sedan en markering med en penna. Höll klittan med en klämma. Nu tog han upp sin jätteenorma nål. Bad mig ta ett djupt andetag. Stack den horisontalt rakt igenom min klitta. AAAJJJ!!!!!

Djäklar alla djävlar...vad ont det gjorde. Han kunde lika bra gett mig en rejäl fittspark eller vridit om klittan tio varv. Hade inte mina ben suttit fast. Då hade jag rent reflexmässigt klippt av hans överkropp med dem. På någon sekund ebbade smärtan ut. Det kom en skön känsla. Ont och gott på samma gång? Han förde försiktigt in ringen, som skulle sitta där. Det smärtade också till. Fast inte lika mycket. Han förklarade också att ringen satt i hudkappan. Inte som jag trodde. Rakt igenom hela min fina lilla knopp. Jag fick en spegel och kunde kolla själv.

Selma hade stått i bakgrunden. Hon kom nu fram och kontrollerade konstverket. När jag reste mig. Kände jag att något rörde min klitta. Det var smycket som vilade sig mot min pärla. Tog på mig kläderna och betalade piercaren. Vi gick sakta hemåt. Lite öm i musen, men äntligen piercad. Efter två veckor var det helt läkt. Klittan kändes nu mer intensivt när man låg med någon. Har kommit på mig själv. Satt framför TVn och pillade på klittsmycket. Kändes riktigt gott. Cykelturerna har också fått en annan dimension.

Nu när musen var läkt och även vant sig något mer vid vibratorägget. Då var det dags att köra en ny runda med Promenadtesten. Nya fräscha batterier i ägget. På med samma perfekta utstyrsel som förra gången: Boxertrosor med tjockt trosinlägg. Svarta gymnastikdräkten och de låsbara specialjeansen. När kedjan satt fastlåst runt midjan, så var det ingen utväg. Nu har Lottas brossa fixat en säkerhetsbox med tidlås. Jag stoppade i nyckeln och det tog minst fyra timmar, innan man kunde återöppna lådan.

Fjärrkontrollen hängde på ena hallkroken. Dörrnyckeln var i min jeansficka. Högklackade stövlar på fötterna. Dags att köra igång vibratorn till läge fyra. Både jag och musen tyckte om det läget. Ut på ny stadspromenad. Jag kunde inte hjälpa det. Trapporna var inte så där roliga att gå i, när man packat musen full med leksaker. Nästa lägenhet skall ha hiss!  Ute på trottoaren. Jag beslutade mig att istället gå en annan väg än den till fiket med farligt sexstimuleringstilltugg.

Jag hade kommit ett par kvarter bort och gick upp mot villaområdet. Där fanns det fina promenadvägar med en mindre park. När jag gick på ena parkstigen. Passerade jag ett hus ungefär ett tjugotal meter från mig. Då gick min vibrator upp ett steg. Samtidigt gick deras garageport upp. Vad i hela friden?  Hade musägget mottagning på samma kanal som deras garageöppnare?
 
Himmel o pannkaka. Nu stängde de porten. Mitt ägg svarade, med att gå upp ännu ett steg. Näst högsta läget. Det surrade friskt där nere mellan benen. Jag blev knäsvag. Kåtslaget slår till. Jag måste sätta mig. Benen bar inte. Det var revolution inne i fittan. Nu studsade säkert den där sabla fittbollen runt helt okontrollerad inne i hela mitt hål. Som en pingisboll i en tom tvättmaskin. Jag kunde inte röra mig en tum. Som tur var, så skymmer ett par buskar mej. Hoppas bara de i villan inte kom ut och försökte rädda mig. "En mö i nöd" eller något annat knasigt.

Nu, Nu, går det för mig. Orgasmen hann knappt ebba ut innan det laddas upp för en ny. Jag bet mig i näven, så att ingen skall höra mig i mitt tillstånd. KÅTFITTA är återigen den enda tanken, som snurrade runt i mitt huvud. Hur skulle jag nu komma härifrån? Vänta tills batteriet tog slut eller tills det blir mörkt. Då hade jag nog redan dött av kåtslag och fittkramp. Plötsligt stannade fitterroristen som bodde inne i mig. Jag flåsade som en blåsbälg. Fattade inget. Troligen har de där villaägarna lusat ner sina hus med saker som gick på samma kanal som mitt lilla ljuslila ägg. Stod det inte att det bara va max 8 meters räckvidd på fjärrkontrollen? Här måste det sitta jättesändare. Riktade mot den plats där jag var just nu.

Vilken väg jag än valde, så var det nu lika långt hem. Jag kunde därför lika gärna fortsätta min runda. Reste mig upp när jag fått ihop tankarna. Fortsatte utmattad Promenadtesten. En heldöd vibrator i den genomvåta fittan. Jag kom ungefär femhundra meter längre bort. Då fick jag en ny signal som satt igång hela maskineriet inne i mig igen. Fortfarande i läge sex. Jag stapplade mig framåt. Hittade ett ställe där jag krypande kunde ta mig in och lägga mig ner. Utom synhåll för någon nyfiken.
 
Nu började det! Pirret i magen och fittan krampar. Sabla, sabla, sabla, nu gick det för mig igen. Någon ovetande villaägare hade återigen tagit kommandot över MIN fitta. Jag kunde någorlunda acceptera, när Selma skötte fittkontrollen. Men nu? Precis när den andra orgasmen ebbade ut. Då hände det som inte fick hända. Den jäkla vibratorn gick upp ett steg till. HÖGSTA HASTIGHETEN!!! HELP ME...min fitta var i uppror. Det vibrerade, pulserade, slog och drog. Fittan krampade frenetiskt. Jag trodde att ägget skulle krossas där inne. Men icke. Surret hördes tydligt. Någon okänd villamarodör fortsatte att styra hela min kåta kropp.

Jag skulle ALDRIG i mitt liv köpt den. Aldrig stoppat in den i min OOH...AAAldrig gått ut UTAN fjärrkon...AAAAAldrig..... OHHHH....OHH....NEEEJ.....SÅÅÅ UNDERBART.....GOÅÅT.....GÅÅÅÅ. Jag svävade i luften. Plötsligt så svartnade det till ordentligt för ögonen. Jag somnade bort i en ny dimension. När jag vaknade till efter en stund, så var fittan stilla. Ägget hade stannat. Var det "lilla döden" jag genomgått. Här och nu?

Efter en kvart kunde jag resa mig. Gick på svaga ben hemåt. Så fort det nu bara gick, med en överstimulerad fitta. Bort från denna helvetesplats på jorden. Miljoner saker som påverkade mitt lilla fittägg. Tänkte att varför får man inte ha sina musleksaker ifred. Gå sin Promenadtest. Utan att illvilliga garageportstillverkare skulle lägga sig i MIN fittas skötsel. Tur man inte bodde där.

© 2008 Tina WAMPyrella

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.